Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı
Carbondioxid
24 Eylül 2013, 21:23
@Syanur Şu big bore'yi podyuma sal artık, video olmazsa olmaz, merak ettim, gidişi suskun oldu dönüşü nasıl olacak aceb::gazla::
Syanur
25 Eylül 2013, 11:19
@Syanur Şu big bore'yi podyuma sal artık, video olmazsa olmaz, merak ettim, gidişi suskun oldu dönüşü nasıl olacak aceb::gazla::
Dostum sen bir de benim halimi düşün... Mondialden subap ve su pompası parçaları bekliyoruz :jocolor:
Umarım big bore montajda uyumsuzluk felan çıkartmaz...
cenkito
25 Eylül 2013, 13:30
syanur geldimi bigbore kitin ?
Syanur
25 Eylül 2013, 14:40
Geeeldi geldi :)
hakant
25 Eylül 2013, 16:49
herkese slm arkadaşlar bende 1.5 ay kadar önce muğladan bi xtreme süper moto aldım.
cenkito
25 Eylül 2013, 19:47
Geeeldi geldi :)
söylr sanatsal içerikli ayrıntılı birkac resmini cekip yayınlada gözüm gönlüm şenlensin :queen:
herkese slm arkadaşlar bende 1.5 ay kadar önce muğladan bi xtreme süper moto aldım.
hayırlı olsun
hakant
25 Eylül 2013, 21:00
birz uğraştım ama resim yükleyemedim boyutu büyük geliyo galiba resimlerin yarın bi ara yüklerim, bu arada teşekkürler
cenkito
25 Eylül 2013, 21:14
paintte resimlerin boyutunu küçültebilirsin
Syanur
26 Eylül 2013, 01:43
Hatta Paintte çizebilirisin bizim motorları, çok kolay. Çin malı :)
Hayırlı olsun :cat:
cenkito
26 Eylül 2013, 11:48
halen sanatsal içerikli bbk resimleri beklemekteyim senden
syanur a duyrulur
polo34
26 Eylül 2013, 17:28
Geeeldi geldi :)
sen yap bakalım, anlat, belki bizde gaza geliriz:) bende debriyajı artan güç sebebiyle kaybetmekten korkmuştuk, belki gözümü karartırım sayende:)
Syanur
26 Eylül 2013, 17:44
Abi yanlış anlama da senin usta biraz sallamış o konuda. Geçen de yazmıştım. Yani senin motoru sallıyorum 15 hp den 20 hp ye çıkartsa debriyaja hiçbişey olmaz. Senin motorda kullanılan debriyaj 400cc motorda kullanılan debriyaj kadar kalitelidir. Debriyajlarda kullanılan sarf malzemeler değişmez. Ama senin için ben bu konuyu biraz daha araştırcam. Motoru braktığım adama sorayım bakalım bir ne diyecek. Bol bol modifiye ve enduro/cross yarışlarına motor hazırlıyor.
Bana kalırsa debriyaja bişey olma ihtimali pek yok gibi...
cenkito
26 Eylül 2013, 18:36
en kötü ihtimalle normalden kısa sürede debriyaj bitirirdi, o sorunda daha kaliteli balata takılarak aşılırdı.
adanada modifiye cg ler 5000 km olmadan balata sıyırıyor, kullandıkları balata takımı 10 lira.
ben motora 75 liraya honda servisinden balata aldım yaklasık bende 5000 km deyim gecen meraktan acıp baktım
oda ne :silent:
ilk gün ki gibiler pırıl pırıl :queen:
Carbondioxid
26 Eylül 2013, 19:05
Dişli ölçüleri için yardım gerek (hakkaten gerek, Allah rızasına gerek, usandım ,yıldım ,bıktım ,vallahi gerek.) Umarım aynı ebatlardadır, sizim SM modelin 45-46 ise umarım ebatlar tutar hemen edinmem gerek::156::
[/COLOR]Dişli tanımlama için yardım lütfen :) Zincir tip 520 peki 6 vida yuvalı bu 51 dişliye ne ad/isim vereceğiz?
Tam boy yukardan aşağıya (26 santimetre)
http://r1309.hizliresim.com/1f/u/t0svy.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Göbek iç çap (125mm)
http://m1309.hizliresim.com/1f/u/t0swm.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Vida yuvası karşıdan karşıya (155 milimetre) Metre ile ölçümde tahminen tam ortalamada 150 mm
http://m1309.hizliresim.com/1f/u/t0sxc.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Vida yuvası yandan yana (75 milimetre)
http://m1309.hizliresim.com/1f/u/t0sy1.jpg (http://bit.ly/c25MCx)[/QUOTE]
polo34
26 Eylül 2013, 19:12
Senin usta guvenilir is bilen biri ise benim motor icin fiyat alabilirmisin? Yurt disinda 160 cc yapanlar var, once 160 cc icin sonra mesela 200cc olma durumu icin ayri ayri sorarsan iyi olur, en iyi malzeme ile en uzun sureli sorunsuz kullanim istiyor diyebilirsin, yaptigi ise garanti verecek mi? Motoru ona birakinca ne zaman teslim aliriz? Senin motorcu Ankarada ise bir hafta sonu birakirim, ayni aksama ya da ertesi gune biter mi?
Abi yanlış anlama da senin usta biraz sallamış o konuda. Geçen de yazmıştım. Yani senin motoru sallıyorum 15 hp den 20 hp ye çıkartsa debriyaja hiçbişey olmaz. Senin motorda kullanılan debriyaj 400cc motorda kullanılan debriyaj kadar kalitelidir. Debriyajlarda kullanılan sarf malzemeler değişmez. Ama senin için ben bu konuyu biraz daha araştırcam. Motoru braktığım adama sorayım bakalım bir ne diyecek. Bol bol modifiye ve enduro/cross yarışlarına motor hazırlıyor.
Bana kalırsa debriyaja bişey olma ihtimali pek yok gibi...
Syanur
27 Eylül 2013, 16:40
Senin usta guvenilir is bilen biri ise benim motor icin fiyat alabilirmisin? Yurt disinda 160 cc yapanlar var, once 160 cc icin sonra mesela 200cc olma durumu icin ayri ayri sorarsan iyi olur, en iyi malzeme ile en uzun sureli sorunsuz kullanim istiyor diyebilirsin, yaptigi ise garanti verecek mi? Motoru ona birakinca ne zaman teslim aliriz? Senin motorcu Ankarada ise bir hafta sonu birakirim, ayni aksama ya da ertesi gune biter mi?
:) Öncelikle bukadar hızlı olmasını istiyorsan senin motor için kitini kendin almalısın. Adam nerden bulsun hyo ya 160 ~200 cc kiti ?? :silent: Önce 160 sonra 200 yapmak gereksiz masraf olur. 2 katı paraya mal olur, hem parça hem de işçilik maliyeti açısından. 1 tanesine karar ver bence onu sipariş geç
Fiyat olarak bişey soramam, ayıp olur şimdi. Çünkü duruma göre değişebilir. Aldığın parçalar sorunsuz uyuyorsa motora, ve motorda başka sıkıntı yoksa çok bir meblağ isteyeceğini sanmam, aç-tak-topla olacak. Ama uyumsuzluk vs, olursa uğraşır, süre uzar. Ayrıca birgünde yapabilir ama senin getireceğin vakit uygun olur mu orasını bilemem. Hani sonuçta usta milleti biliyorsun, tamam der vs, vs, ama senin gelecğin güne işleri yoğun olur bilemem yani.
Bir de yaptığı işin arkasında duruyor, işçiliği gayet iyi. Ama dediğim gibi, şimdi senin yerine konuşsam çok havada kalacak, ortada motor yok kit yok vs, vs, :wiinkk:
polo34
27 Eylül 2013, 18:24
Sen beni yanlis anladin:)
Kit zaten yok, usta kafasina gore motoru acip parcalari ordan burdan uyduracak, bu is ne kadar surer, yani motoru getirip birakayim desem, ne ister iscilige, parcalar yaklasik 160 cc durumu icin ne tutar? Bu sekilde konusman mumkun mu?
Syanur
27 Eylül 2013, 18:35
Sen beni yanlis anladin:)
Kit zaten yok, usta kafasina gore motoru acip parcalari ordan burdan uyduracak, bu is ne kadar surer, yani motoru getirip birakayim desem, ne ister iscilige, parcalar yaklasik 160 cc durumu icin ne tutar? Bu sekilde konusman mumkun mu?
Hımmm, şimdi anladım ama sen beni hiç anlamamışsın ozaman :) Çünkü bence bu iş çok daha havada kalır gibi ama gittiğimde konuşayım bakayım bir :wiinkk: RX leri biliyor, uygun big-bore bulabileceğini pek sanmam ama sorarım :cat:
polo34
27 Eylül 2013, 19:03
Actiktan sonra biraz hesap kitapla ya da tahmini ustalar hacmi buyutebiliyorlar ama iste parcanin piyasada aranmasi gerekiyor, sans meselesi birazda:)
Aslinda forumdan Serkan usta yaparim demisti, sonra cikabilecek arizalari dusunup caymistik, 160 cc icin yeniden gozumu karartabilirim, eti senin kemigi benim gibi birdurum oluyor, o beni korkutuyor:) ayar hatasindan daha da kotu olma ya da olmazsa eskisi gibi toplanmamasi falan hep soru isareti...
Syanur
27 Eylül 2013, 19:14
İşte bunlar hep,,, :)
http://www.itusozluk.com/image/iste-bunlar-hep-seks_445220.jpg
tunctepe
28 Eylül 2013, 00:50
bune laaa çıxık kestanem onu bırak hala bana vereceğin bir nebze ölcü vardı
Syanur
28 Eylül 2013, 14:43
bune laaa çıxık kestanem onu bırak hala bana vereceğin bir nebze ölcü vardı
Yavrum motorumu göremiyorum kaç zamandır,,, :salut:
polo34
28 Eylül 2013, 17:26
Hımmm, şimdi anladım ama sen beni hiç anlamamışsın ozaman :) Çünkü bence bu iş çok daha havada kalır gibi ama gittiğimde konuşayım bakayım bir :wiinkk: RX leri biliyor, uygun big-bore bulabileceğini pek sanmam ama sorarım :cat:
bizim müşterimiz olan bir motor ustasına bugün denk geldim, adam cbf 150'lileri 200cc yapıyorum, sorunsuz kullanılıyor dedi, sen az sürüyorsun, hiç sorun yaşamazsın dedi, kendisi yabancı değil, sürekli babamın oto yedek parça mağazasından yağ alan biri, benim motora fiyat verecek, dışarıdan parça alıp tornada ayarlarız dedi de torna işine girmeden cuk diye uyan parça mümkünmüdür acaba? denk gelme ihtimali varmıdır merak ediyorum...
polo34
28 Eylül 2013, 20:09
300-350 tl ye tayvan mali parcalari direk takariz dedi simdi, sali sabahi birakicam galiba motoru, her turlu garantiyi veriyor
Syanur
28 Eylül 2013, 22:57
bizim müşterimiz olan bir motor ustasına bugün denk geldim, adam cbf 150'lileri 200cc yapıyorum, sorunsuz kullanılıyor dedi, sen az sürüyorsun, hiç sorun yaşamazsın dedi, kendisi yabancı değil, sürekli babamın oto yedek parça mağazasından yağ alan biri, benim motora fiyat verecek, dışarıdan parça alıp tornada ayarlarız dedi de torna işine girmeden cuk diye uyan parça mümkünmüdür acaba? denk gelme ihtimali varmıdır merak ediyorum...
300-350 tl ye tayvan mali parcalari direk takariz dedi simdi, sali sabahi birakicam galiba motoru, her turlu garantiyi veriyor
Bak, 150yi 200 yapınca debriyaj gibi parçalarda sorun olmaz bencede. Ama motorun sıkıştırma oranını felan artırıyorsa ozaman subap grubunu ve pistonu zorlayabilir bu durum. Yani ömrünü kısaltabilir. Yada negatif bir etkisi olmaz. Bu nekadar bir artış olduğuna ve parçaların nekadar "daha fazla güce" dayanabilme durumuna göre değişir.
Hacim büyütülecek ise piston ve silindir aynı anda değişmedli. Orjinal silindirin içine daha büyük-küçük piston sığmaz çünkü. Hadi değişik bir pistonun senin piston koluna uyma ihtimali var diyelim. Ama silindir dediğimiz parça altta motor kütüğüne üstte ise üst kapağa oturuyor. Herhangi bir motorun silindirinin başka bir motora uyması neredeyse mucize olur. O yüzden orjinal silindirin içini tornada vs, genişletirler ki daha geniş piston sığsın. Yada yan sanayide senin motora uygun direk piston silindir kit vardır, alır pat diye değiştirirler, cuk diye uyar :)
Yanlışım yada eklemem gereken bişeyler varsa Centiko kısa süre içinde müdahale edecektir, rahat ol :)
polo34
28 Eylül 2013, 23:27
ustanın cuk diyen uyacak parçaları bulurum lafı biraz hayal mi acaba :)
salı sabahtan getir en geç cuma alırsın dedi...
cenkito
28 Eylül 2013, 23:48
Bak, 150yi 200 yapınca debriyaj gibi parçalarda sorun olmaz bencede. Ama motorun sıkıştırma oranını felan artırıyorsa ozaman subap grubunu ve pistonu zorlayabilir bu durum. Yani ömrünü kısaltabilir. Yada negatif bir etkisi olmaz. Bu nekadar bir artış olduğuna ve parçaların nekadar "daha fazla güce" dayanabilme durumuna göre değişir.
Hacim büyütülecek ise piston ve silindir aynı anda değişmedli. Orjinal silindirin içine daha büyük-küçük piston sığmaz çünkü. Hadi değişik bir pistonun senin piston koluna uyma ihtimali var diyelim. Ama silindir dediğimiz parça altta motor kütüğüne üstte ise üst kapağa oturuyor. Herhangi bir motorun silindirinin başka bir motora uyması neredeyse mucize olur. O yüzden orjinal silindirin içini tornada vs, genişletirler ki daha geniş piston sığsın. Yada yan sanayide senin motora uygun direk piston silindir kit vardır, alır pat diye değiştirirler, cuk diye uyar :)
Yanlışım yada eklemem gereken bişeyler varsa Centiko kısa süre içinde müdahale edecektir, rahat ol :)
syanur un dediği gibi ya silindiri actirıp ona uygun piston la toplanır yada direk senin motora uygun silindirde olabilir.
motor cesitlerine göre parcalar uyumlu oluyor, markadan ziyade.
yani cg, gs tip motorlar gibi.
cuk diye olacak parcalarda piyasada bulunabilir.
hani big bore resimleri syanur taktıktan sonraki montajlı halini mi cekecen :)
polo34
29 Eylül 2013, 14:00
Polat sen kit'i almadan once motoru actirip piyasadan parca aramasi yaptirmadin di mi? Ne kadar odedin toplamda kit icin? Kac cc, kac hp, nm vaad ediyorlar, belli mi?
17 hp honda xl 200 gibi 120-130 yapsa ben memnun kalirim heralde:) 14.5hp den 16-17hp olsa iyi olurdu, fmf egzoz ve kucuk tork icin disli var bende, bir tane de kn acik hava filitresi eklesem mi acaba? Yakiti artiramazsam fakir karisima neden olma riski var...
Syanur
29 Eylül 2013, 23:39
Benim motorun çindeki fabrikası bir de 275cc lik halini üretmiş motorun. Araştırdığım sadece +25cc eklemiyor aynı zamanda sıkıştırma oranını 11 den 11.5 e çekiyor. Ben bir satıcı buldum yine çinden, bu motorun parçalarını satan. Ondan büyük olan piston silindir kitini satın aldım. Zaten motorun geri kalan kısmı aynı(yine araştırdığım kadarıyla). Big-bore kit için 97$ fiyat çekti. Aslında fabrikadaki parça fiyatları çooooooook daha ucuz (en fazla 40 dolar felan tutar normalde). Ama fabrikadan kimse satış için ilgilenmiyor. Biz de bu çinli satıcıya kaldik işte. 68$ da kargo yani toplamda 165$ a geldi kit. Japon motorlar ile kıyaslayınca (mesela CRF-L için 280cc lik kit yada KLX için 300cc lik fiyatı ile) ziyadesiyle uygun bir fiyat aslında. Ama lanet olsun bazı şeyler işte, sonuçta 40~50 $ lık parçalara 4 katı para bayıldık.
Vaad edilen güce gelince. Öncelikle fabrika diyorki, egzozdaki(borulardaki) katalizörleri temizlersen motorun 12kw dan 18kw'a çıkar, yani ~16 hp den 24hp ye çıkar diyor. Ben zaten egzozu geçen temizledim.
Bir de 250lik motor 18kw(24hp), 300lük diye belirtilen fakat aslında 275cc olan motor(benim sipariş ettiğim) ise 22kw(~30hp) olarak belirtilmiş fabrikada. Yani benim motor egzoz ile güya 24 hp'ye, bu piston kit ile de ~30 hp ye çıkmış olacak. Bir de karbüratör değişimi yapmıştım, püskürtmeli karbüratör almıştım, onun da bir miktar güç katkısı olacağı konuşuldu.
Bu durumda çinli fabrikanın yalancısı olarak benim motorum 30 hp'nin üstünde bir güç ile çıkacak. Merakla bekliyorum. Ben okadar güç artışı beklemiyorum, bu çinliler kağıt üstünde oyun yapıyor olabilirler. LAKİN motor arızalanana kadar gerçekten 12kw(16~17 hp) gücünde performans gösteriyordu. Ama torku yüksekti, 125 cc motordan çok daha çekişli idi. Son sürat olarak XL200 kadar gidebiliyordu ancak. Yani belkide çinliler doğru söylüyor da olabilir :)
Ahan şu da bahsettiğim satıcı ve alt tarafta specification kısmında 2 tip motorun kıyaslması var
http://yitonmoto.en.alibaba.com/product/471375444-212718423/Dongben_300CC_engine_4_valve_water_cooled.html
tunctepe
30 Eylül 2013, 01:55
xl 200 e ben çok nal toplattırdım
Syanur
30 Eylül 2013, 09:56
Son sürat olarak kastetmiştim, düz yolda
meendis
30 Eylül 2013, 17:33
madem ki motor açılacak, oluyorsa ayak marşıda koy bence(gerçi servistekiler ona göre tasarlanmamış olmaz dediler)kışın akü ile sıkıntı yaşadığında yardımı olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
not: mesajım Selim'e idi. Mondial de durum nasıldır bilmiyorum
polo34
01 Ekim 2013, 16:20
ayak marşını da unutmadan sorayım, muhtemelen usta yarın benim motoru alacak, müsait olduğu anda girişecek, 160-180-200 cc olabilir dedi, 200 cc de 35000-40000 km'de krank sorunu olabilir dedi, zaten hiçbir şey yaptırmazsan o sorun yine mümkün dedi, bilemiyorum, bizim motorların krankları çok kırılgan mı:) debriyaj sağlamdır dedi:)
buldum iki tane ayak marşlı 200cc rx 125 :)
http://www.youtube.com/watch?v=q_p9XyRGHmE
bunun da açıklamasında 200cc yapıldı yazmışlar
http://www.youtube.com/watch?v=_92CrwwS8q0
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
bizim krank-kol hyosungsource dan kargo dahil 470 tl, kanuni de 700 tl gibi bir maliyeti var, bu krank önceden kendini belli eder mi, yoksa çat diye gider mi?
Syanur
02 Ekim 2013, 00:20
Normal motorunda kranka hiçbişey olmaz, ustana söyle sallamasın. :) +50.000 kullanan var, Chornix'e sor.
Modifiye sonrasında ise krank 1000 kmde de sıkıntı verebiliri hiç vermeyebilir de. Artan hacim kadar sıkıştırma oranındaki değişim de krankın zorlanmasında etkili olur. Benim tahminim kolay kolay bişey olmayacağı kranka. Eğer motoru uzun süre yüksek devirde (düz yolda yardırmak mesela saatlerce) krankı daha çok yorar.
cenkito
02 Ekim 2013, 00:34
dişli oranını değiştirp motoru asırı hızlanmasına zorlamassanız, ve syanurun dediği gibi asırı yuksek devirde uzun süre kullanmazsanız bişey olacagını sanmam
murat akça
02 Ekim 2013, 16:45
Mondial 150 X-treme Max almak istiyorum ama okuduğum yorumlarda motorun yuksekliğinden şikayetçi kullanıcılar gordum tam olarak koltuk yuksekliği nedir kullanıcı varsa ve beni bilgilendirirse cok sevinirim
polo34
02 Ekim 2013, 17:56
Disliyi torka gore ayarladim, bugun yagmur var, usta motoru almaya gelmedi:) O'nun musait oldugu zaman yapicaz, aceleye gelmemesi lazim...
dişli oranını değiştirp motoru asırı hızlanmasına zorlamassanız, ve syanurun dediği gibi asırı yuksek devirde uzun süre kullanmazsanız bişey olacagını sanmam
Syanur
02 Ekim 2013, 18:18
Yahu arkadaş şu bizim motoru kötü MAX lar ile karıştırmayın :P burası Xtreme250 topacı lütfen ama :)
Sizi şöyle alalım
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
polo34
02 Ekim 2013, 19:41
Yahu arkadaş şu bizim motoru kötü MAX lar ile karıştırmayın :P burası Xtreme250 topacı lütfen ama :)
Sizi şöyle alalım
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
Allah bende yanlış yerdeyim o zaman:) modifiye aşkına iç güveysi gibi girdim buraya :)
hakant
04 Ekim 2013, 22:05
tekrar herkese merhba arkadaşlar pek giremiyorum bu motorun arka fren hortumunu nerden bulabiliriz acaba bilen varsa şimdiden çok teşekkürler
tunctepe
05 Ekim 2013, 15:40
arka fren hortumu zor değilki uyumlu birsrü parça vardır bilen bir usta değiştirir ziyan yok
hakant
06 Ekim 2013, 01:48
evet benim ustada ayarladı başka bi markanın çelik hortumunuda, tam yerine olmadı ben orjinalini bulabilirmiyiz acaba demiştm ama yinede sağol. birde hiç zinciri değiştiren oldumu ben oringli zincir taktırdım kalın olduğu için arka tekerin kenarına sürtüyo.
Syanur
06 Ekim 2013, 23:46
evet benim ustada ayarladı başka bi markanın çelik hortumunuda, tam yerine olmadı ben orjinalini bulabilirmiyiz acaba demiştm ama yinede sağol. birde hiç zinciri değiştiren oldumu ben oringli zincir taktırdım kalın olduğu için arka tekerin kenarına sürtüyo.
Üstad zincir özelliklerine bakmadan mı taktırdın?? 520 olacak zincir. Bilen birine söyle anlar. Bakla sayısı da 118 diye kalmış aklımda. Daha kalın zincir taktıysan çıkartmanı tavsiye ederim, dişlileri bitirirsin
tunctepe
07 Ekim 2013, 01:01
selim durum ne oldu merak ettim görüşemedikte istanbuda iken
hakant
07 Ekim 2013, 20:33
sağol syanur, motoru aldığım arkadaşa sordum 520 olduğunu söylemişti takan ustaya söyledim 520 dedi ama bende tam emin değilim oringli olunca baya kalınlaşıyo zaten dururken değmiyo ama yolda giderken o sallantıdan değiyo galiba. bu arada kış geldi radyatöre antifiriz koyuluyormu,bi de radyatörün su seviyesi nerde olması gerekiyo geçen gün açtım biraz eksik gibi geldi su seviyesi radyatörün içindeki mazgal gibi şeylerle aynı hizadaydı (motor dik konumda). şimdiden teşekkürler.
keçe yok kople amartisör veriyorlar :)
tunçtepe daha önce özelden yazmıştım keçe konusunda firmadan var denilmişti keçe konusunda tedarik yapılmışbildiğim kadarıyla müşteri hizmetleri ile görüşürmüsün bii.bence tabii.ayrıca devir daimin oradan gelensu önemli yağa su karışabilir bu da yatak sarmasına sebeb olur keçeyi mutlaka yaptır.önemlibir konu.
devirdaim,keçesi,hakkında,yardımcı,olabilirim,2,pa rça,şeklinde,kömür,ve,keçeden,oluşuyor,uyumlu,olan ,parçayı,biliyorum.bilgilerinize.
Carbondioxid
08 Ekim 2013, 11:20
@Syanur Big bore uydumu, sonrasında performans, gerçi yeniden rodaja girmiş olacaksın, fotolar montaj aşaması raporu vs, bilhassa arka dişli ölçüleri:) :thumright
cenkito
08 Ekim 2013, 12:25
syanurdan ses yok resim hiç yok :)
motor halen toplanmadı galiba. neyse gec olsun temiz olsun :)
tunctepe
08 Ekim 2013, 13:52
madem biliyorsun şu keçe kömür muhabetini ebatlarını filan yazı verde hangi parçalar alim gittiğim de bitsin motoru yatırmıyayım inip çıkmıyayım sanayyiye yoksada temin edeyim :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO