PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46

tunctepe
02 Mayıs 2013, 04:03
ben eski versiyonu için pek iyi yorumlar almadım ama yen versiyonu iyi olduğu söylenmekte lakin sanırm trafiğe çıkışı yok

polo34
02 Mayıs 2013, 08:02
Rm dedikleri cikiyor da sanki burada yol lastigi takip veriyorlarmis gibi geldi, xmotos olarak web sayfasi var, orada 26 hp idi galiba, orada yol versiyonu yok, buradaki sm olsa lastiklet 17-17 olurdu ama 21-18 ile satiliyor, eskisehirdeki saticisi da titresim, yakit, son surat durumunu bilmiyor...

mehmetmumtaz
02 Mayıs 2013, 09:09
Rm dedikleri cikiyor da sanki burada yol lastigi takip veriyorlarmis gibi geldi, xmotos olarak web sayfasi var, orada 26 hp idi galiba, orada yol versiyonu yok, buradaki sm olsa lastiklet 17-17 olurdu ama 21-18 ile satiliyor, eskisehirdeki saticisi da titresim, yakit, son surat durumunu bilmiyor...

polat zamanında araştırdı sanırım motosikleti onun görüşüne bakalım

Syanur
02 Mayıs 2013, 11:33
Dostlar apachi 250rm yol versiyonunu nasil bilirsiniz? 27 hp 125 kg ama yakit, titresim, son surati nasildir?

Biz de çok merak ediyoruz, arazi modelini bile alan çok çok az kişi var, onlara bile ulaşamadık. Ki asfalt, hızlanma, son sürat tarzı şeylerde çok faydalı yorumlar yapamayabilirler. Genelde ege ve akdeniz civarlarında habire araziye çıkan kişiler bunlardan kullanıyor, ş.içi ve ş.arası performansı muallak.

Bir de 17 hp lik olan modeli çok sattı, tabi plaka çıkmıyor ona da. Ama onun hafifliğinden ötürü arazide çok iyi olduğunu söylüyorlar. O yüzden daha pahalı olan ve biraz daha ağır olduğu söylenen 28lik modeli pek satmadı. Plaka çıkartılabilen modeli bu sebepten çoğu kişiye ulaşamadı bile, kimsenin haberi yok hala...

Yani bir bilgi bulursan bizimle de paylaş :) Ama ben onların 28hp olduğundan şüpheliyim. SYM wolf, Duke200 ve CBR250 kullandım çok yakın zamanda(hemde km'lerce) onlar kadar performansılı ise gerçekten, +25hp olduğuna inanırım.

gazi.
03 Mayıs 2013, 00:50
Ben bir yerde 520 diye okuduğumu hatırlıyorum o yüzden öyle dedim ama emin değilim.

Tekrar teşekkürler. Ben bu işi bir araştırayım.
Doğrudur 520 ben o-ringlisini takdırdım fiyat 180tl.

tunctepe
03 Mayıs 2013, 01:27
yaw bu gün farkettim benim anahtar giren yerin etrafındaki halka dönüyor herkestemi öyle yoksa bendekimi yoksa kurcalamayamı çalıştılar motur anlamaya çalışıyorum

mehmetmumtaz
04 Mayıs 2013, 17:28
@polat ne yazıyon aynısı bi haftaya bende oluyo layn :) ön disk aynen tüm vidaları ile gevşedi, sıktırdım
@tunç evet o halka gevşeyebiliyor, bende sıktım onu

tunctepe
05 Mayıs 2013, 02:31
nasıl sıkııyorsun onu yahuu

Mengu16
05 Mayıs 2013, 02:38
nasıl sıkııyorsun onu yahuu
Dönen parçayı elinle tut hafifçe bastırıp saat yönünde çevir, dişler var somun gibi o parçada.

Syanur
05 Mayıs 2013, 19:51
yaw bu gün farkettim benim anahtar giren yerin etrafındaki halka dönüyor herkestemi öyle yoksa bendekimi yoksa kurcalamayamı çalıştılar motur anlamaya çalışıyorum
...nasıl sıkııyorsun onu yahuu

Dönen parçayı elinle tut hafifçe bastırıp saat yönünde çevir, dişler var somun gibi o parçada.

Sonra yine gevşesin :) Ben 2-3 kere sıktım yine gevşedi, sonuç; loctite :cherry:


@polat ne yazıyon aynısı bi haftaya bende oluyo layn :) ön disk aynen tüm vidaları ile gevşedi, sıktırdım

Aman deyim, dikkat et :wiinkk:

Syanur
13 Mayıs 2013, 16:14
Gençler bu kardeşiniz sizin için büyük bir sabır ile sakin kullanımda km'ler boyunca :) şehir içinde yol yaparak, yakıt tüketimini ölçtü :)

01~15 km/h 1.vites
15~25 km/h 2.vites
25~35 km/h 3.vites
35~45 km/h 4.vites
45~55 km/h 5.vites
55~65 km/h 6.vites

şeklinde, yani birnevi "çeyrek gaz" tekniği ile :),

Çoğunlukla 65'i, ara sıra 75'i geçmeden,

Yokuş aşağı -5 km/h önce(yakıt ekonomisi), yokuş yukarı +5km/h sonra(vuruntu yapmaması için) vites değiştirerek

190 km kulladım. Sonuç;

3,15 lt/ 100 kmh.

Bildiğin peygamber sabrı lazım şu motoru böyle kullanabilmek için. Zaten tempolu kullanımda 3.7'yi geçemiyordum, ş.içinde. Bukadar kasmaya gerek yok bence, basın gitsin, yarım litre fazla yaksın... :king:

tunctepe
14 Mayıs 2013, 00:03
benimde parasal ölçümüm 120 km de 20 tl gibi hep agresif kulanım şehir içi boş gördğün yolda kapatmada cabası bodrum gümüşlük yol mesafesi ile takribi rakkam bu 2 geliş gidş bide dönüşte filan benzin yedek depoya düşüyor hep 20 tl koyuyorum

GaCCaLL
14 Mayıs 2013, 11:36
benimde parasal ölçümüm 120 km de 20 tl gibi hep agresif kulanım şehir içi boş gördğün yolda kapatmada cabası bodrum gümüşlük yol mesafesi ile takribi rakkam bu 2 geliş gidş bide dönüşte filan benzin yedek depoya düşüyor hep 20 tl koyuyorum

Sen 120kmde 20 tl yakıyorsun adam hem 650lik hem 200km yapıyor hemide 20tl yakıyor
cıks cıks cıks... :queen:


http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/2844-bmw-f650-gs-dakar-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-46.html#post3028434

Syanur
14 Mayıs 2013, 11:45
Ohaaaa :queen:

Tunç adamlar 200 km de 3,5 lt yakıyorlar, sen 100 km 3.6 lt, ben 3,7 lt yakıyoruz :queen:

GaCCaLL
14 Mayıs 2013, 12:42
benzin döküp yakın olm o motorları :queen:
ya ben ne yapayım 7lt yakıyorum
demekki ben atomlarına kadar ayırmalıyım motoru :sunny:

mehmetmumtaz
14 Mayıs 2013, 13:00
Ohaaaa :queen:

Tunç adamlar 200 km de 3,5 lt yakıyorlar, sen 100 km 3.6 lt, ben 3,7 lt yakıyoruz :queen:
Arka dişliyi küçültmel, layn 46-48 e o zaman yakıt düşer

Syanur
14 Mayıs 2013, 13:02
Arka dişliyi küçültmel, layn 46-48 e o zaman yakıt düşer

Arka dişlimiz 45 zaten :)

(üzerinde yazıyor)

mehmetmumtaz
15 Mayıs 2013, 11:10
Arka dişlimiz 45 zaten :)

(üzerinde yazıyor)

45 değildir la ? bana daha fazla gibi geliyor , 45 isede 40 a düşeriz :mrgreen:

Syanur
15 Mayıs 2013, 11:33
Ben saydığımda 46 saymıştım. Dün zinciri temizlerken yanlışlıkla :queen: dişliyi de temizlemişim, üzerinde "45-520" yazıyordu (45 dişli, 520 tipi zincir)

mehmetmumtaz
15 Mayıs 2013, 17:08
Ben saydığımda 46 saymıştım. Dün zinciri temizlerken yanlışlıkla :queen: dişliyi de temizlemişim, üzerinde "45-520" yazıyordu (45 dişli, 520 tipi zincir)

rx 250 nin arka dişli kaçki polat o baya ufak bir şey

Syanur
15 Mayıs 2013, 18:09
rx 250 nin arka dişli kaçki polat o baya ufak bir şey

Evet ya, 38 felan demişti birisi sanki. 40 ve üstü olmadığını hatırlıyorum. Sonra sordum ama pek oralı olmadı sağolsun kullanıcıları... Muallak şuanda

mehmetmumtaz
16 Mayıs 2013, 10:23
Evet ya, 38 felan demişti birisi sanki. 40 ve üstü olmadığını hatırlıyorum. Sonra sordum ama pek oralı olmadı sağolsun kullanıcıları... Muallak şuanda
Ben su rear hugger olayına yoğunlaştım plastik aksam tamam, metal aksamı biraz uğraştırıyor bakalım bu hafta sonu uğraşam biraz, yağmur yağmazsa, rx 250nin arka dişli uyarmı acep, buralarda yok kullanan

Syanur
16 Mayıs 2013, 10:44
Ben su rear hugger olayına yoğunlaştım plastik aksam tamam, metal aksamı biraz uğraştırıyor bakalım bu hafta sonu uğraşam biraz, yağmur yağmazsa, rx 250nin arka dişli uyarmı acep, buralarda yok kullanan

Valla şu arka plastik olayını yapabilirsen aynısından ben de istiyorum bak, baştan söyleyim. Artık parası neyse vererim hiç dert değil :) Arkadan yediğimiz çamurun hesabı yok valla! Bir de şekil olsun diye kuyruğu kısaltıcam ben, sırf bu yüzden yapmıyorum şuanda...

RXlerin dişli uyar diye düşünmekteyim, bu yeni nesil çinlilerin parçaları çok benziyor gibi. Ama bende yakından göremedim henüz. Senin amacın ne, son sürati artırmak mı?? Çünkü zaten alt devirlerde motor vuruntu yapmaya meğilli(karb. den dolayı bence). Bir de ark. dişliyi küçültürsen hep üst devirde kullanman gerekecek. Hoş ben de hep orta ve üst devirde kullanıyorum zaten :)

tunctepe
17 Mayıs 2013, 02:07
siz hang devirde yaşıyorsunuz :) bu arada belki bu pazar muğladayım mehmet gelirken malzemeyide yanımda getiririm 1 2 hafta sonra bir datça yapmayı düşünüyorum ozaman benimde gerçekten kaç km de kaç yaktığımı net kestire bileceğim

mehmetmumtaz
17 Mayıs 2013, 11:11
Valla şu arka plastik olayını yapabilirsen aynısından ben de istiyorum bak, baştan söyleyim. Artık parası neyse vererim hiç dert değil :) Arkadan yediğimiz çamurun hesabı yok valla! Bir de şekil olsun diye kuyruğu kısaltıcam ben, sırf bu yüzden yapmıyorum şuanda...

RXlerin dişli uyar diye düşünmekteyim, bu yeni nesil çinlilerin parçaları çok benziyor gibi. Ama bende yakından göremedim henüz. Senin amacın ne, son sürati artırmak mı?? Çünkü zaten alt devirlerde motor vuruntu yapmaya meğilli(karb. den dolayı bence). Bir de ark. dişliyi küçültürsen hep üst devirde kullanman gerekecek. Hoş ben de hep orta ve üst devirde kullanıyorum zaten :)

devir mesele değil zaten düşük devirde kullananmı var la :)


siz hang devirde yaşıyorsunuz :) bu arada belki bu pazar muğladayım mehmet gelirken malzemeyide yanımda getiririm 1 2 hafta sonra bir datça yapmayı düşünüyorum ozaman benimde gerçekten kaç km de kaç yaktığımı net kestire bileceğim

gel , gel i gel ayrılda gel , kop da gel :)

Syanur
20 Mayıs 2013, 18:36
Bizim gaz teli;

http://www.aliexpress.com/store/product/Prince-s-car-atv-off-road-motorcycle-refit-the-equidistants-rolling-handle-dual-throttle-cable-dual/617123_880183012.html



Başka bir satıcı ile de konuşurken sormuştum, gaz teli satıyor musunuz? diye. İlla ki hangi modele takacaksınız? diye sordu. Adamın bulabilmesine hiç ihtimal vermiyordum, shineray XY250GY-2 modeli, bul bulabiliyorsan dedim. Çat diye resmini koydu :santa: . Üstteki linkteki gibi beyaz değildi, tam bizimkinin aynıydı. Ama satışa koymuyoruz, siz herhangi bir ürün alın ben fiyatını günceller size bu gaz telini gönderirim dedi adam. Ben de belki sonra dedim, kapağımı aldım sayfayı kapattım...

Bu arada yukarıdaki linkten sipariş geçecekler için; almadan önce msj atıp sorun, telin uzunluğunu bilmiyorum ama kablo uzunluğu ~90 cm olması gerekiyor :wiinkk:

----------------------------------------------------------------------------

Daha sağlıklı olması açısından şunu ekleyeyim;

İletişime geçtiğim satıcı bu;
http://www.aliexpress.com/store/507996

Buradan mailleşin. Shineray XY250GY-2 throttle cable istiyom ben deyin, yardımcı oluyorlar hemen. Fiyat 13$ demişti bana.

Carbondioxid
20 Mayıs 2013, 21:59
Forumdaşlar selam, bir kaç sorum olacak, SM lastiklerinizin ebatları ve kullanım basınçlarınız/tercih ettiğiniz lastik basınçlarınız nelerdir acaba? Yaz kış sıcak mevsim gibi kıstaslarınız oluyormu?

Syanur
20 Mayıs 2013, 23:43
Merhaba,

110/70-17 - 31-33 psi

140/70-17 - 33-35 psi

Ebatlar ve benim tercihlerim. Detaylar daha önceki sayfalarda mevcut.

Carbondioxid
21 Mayıs 2013, 00:04
Merhaba,

110/70-17 - 31-33 psi

140/70-17 - 33-35 psi

Ebatlar ve benim tercihlerim. Detaylar daha önceki sayfalarda mevcut.

Cevap için teşekkür ederim, apachi için sormuştum bendeki 130-70-17, 110-70-17 ebatlarında, ancak manuelde 20 psi olarak yazmışlar, muhtemelen cross lastik tipi için.

Syanur
21 Mayıs 2013, 09:47
Bizim mondial manuelinde ve arka çatalda 40 / 40 psi yazıyor. Enteresan... Sizin arka çatalda da bişyeler yazması gerek, baktınız mı? Türkçe kullanım klavuzlarına güven olmuyor çünkü ve büyük ihtimalle cross tipler içindir o 20 psi.

Bu arada apachi nasıl?

mehmetmumtaz
21 Mayıs 2013, 10:10
30 dan aşağı basmayın motor çok kötü oluyor , bi ara benim arka 27 ye inmiş .çok etkiliyor.

Carbondioxid
21 Mayıs 2013, 11:08
Gelde çık işin içinden hesabı, galiba içgüdü yöntemi ile devam edecem, arka çatal etiketi 15-18 psi diyor, mauel 20 diyor, bendeniz üstüne oturayım çökerse hava takviye çökmezse devam diyorum:farao:

http://o1305.hizliresim.com/19/p/n9fkf.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Syanur
21 Mayıs 2013, 11:23
Hocam bu üzerindeki uyarı da büyük ihtimalle kross modellerden kalma. İthalatçı lastikleri farklı olsun diye talep ettiğinde fabrika bu tür şeyleri atlıyabiliyor, Çin işi ne de olsa. Benim tavsiyem 30 un altında basmayın, ilk sert darbe de jantı vurabilirsiniz aksi taktirde...

cenkito
21 Mayıs 2013, 11:27
sert frende jant takozu yoksa sibob da kesebilir

Syanur
21 Mayıs 2013, 11:43
sert frende jant takozu yoksa sibob da kesebilir

İç lastiksiz bunlar...:wiinkk:

cenkito
21 Mayıs 2013, 12:05
iyiymiş. peki dublex janttan ayrılmaz mı o kadar düşük hava basıncında ve güçlü frende :silent:

Syanur
21 Mayıs 2013, 12:10
İşte 30un altında tavsiye etmiyoruz, sürüşü etkiliyor, frenlemeyi bilemem.. Ama 20 psi ile janttan ayrılacağını da sanmam...

Carbondioxid
21 Mayıs 2013, 12:16
Bilgiler için teşekkürler, işin bir tarafıda dijital hava ölçere güvensem'mi güvenmesem'mi ruhsat plaka inşaallah bugün biter, salimen dönersem ilk 56 kilometreyi, ataklık, beyir gücü konusunda fikirleri paylaşırım.

Syanur
21 Mayıs 2013, 12:50
Rica ederiz. Elbette dijital hava ölçerlere güvenin, o benzinlikteki hava ölçerler okadar da basit aletler değiller. Ama zamanla sapma yapabiliyorlar tabi, çok isterseniz 2-3 benzinlikte teyid edersiniz.

Sürüşten sonra yazacaklarınızı az çok tahmin edebiliyorum, "çekişi kuvvetli, dengeli vs, vs," :) Biliyorum bu motorlar son sürat için yapılmamışlar ancak sizin motorun son süratini (ve ön-arka dişli değerlerini) çok merak ediyorum. Çünkü motorun belirtilen 27~28 hp lik gücünün gerçek olup olmadığı ancak öyle anlaşılıyor. Eminim motorun çekişi çok iyidir ancak bu kısa sürüşlerde yanıltıcı oluyor. Benim sadece merakım ~20 hp lik motoru 27hp diye reklam mı ediyorlar acaba :wiinkk:

Benzer bir durum bizim motorlarda da mevcut çünkü.

Carbondioxid
21 Mayıs 2013, 13:01
Aynen henüz yeni olan motorda benzer sevinç çığlıkları yükselir, ancak evvelden belirtmiştim, Mz 250cc'nin nasıl atak nasıl yırtcı olduğunu biliyorum ancak onla kıyas yapabileceğim, pek tabii beygir olarak fazla olsada apachi, Mz'de 2 zamanlı bir panterdi, tercihen Mz'e yakın olsun, ivmesi biraz beni geri atacak G kuweti uygulasın, o zaman benden gecer not almış sayacam :)

Almadan evvel xmoto'nun tüm ayrıntılaraına kadar inceledim, değişik varyasyonlarına baktım ezberledim en ince kıvrımlarına değin, özetle yabancı sitelerde/videolarda gördüğüm motor bloğu ile aynı, diğer versiyonları değil, yorumlarda,videolarda, neredeyse bir wr250 yamaha performansına benzetenler bile oldu , suratım joker oldu tabii))

Son sürat için bekleteceğim, rodajı kitabına uygun yapmaya çalışacam, bir yandan dürtülüyorum çeşitli yerlerde, special kross olduğundan dolayısı ile, motorun rodajı fabrikada yapılmıştır vs gibi ecnebi sitelerinde tarzanca ingilizcemle öyle anladım/anlamak istedim ))

Peşinen yazacağım ilk eksilerden biri, koltuk koltuk değil, başka birşey.... onada birformül lazım.

Dişliler Ön:13 Arka :50 Sayarken yanılmış olabilirim tolerans -1+1 :P

Syanur
21 Mayıs 2013, 14:36
Bizim motorlar 16~17 hp ve onlar bile geçer not aldı tüm kullanıcılardan. Torku iyi hissettirdikleri için sanırım tüm Xtreme kullanıcıları memnun. :) Gücü de idare ediyor işte...

Rodajın fabrikada yapılmış olması felan söz konusu değil tabi bu tarz motorlarda :) yani motor iyi güzel, kaliteli felan ama tam bir special değil. CRF-R, YZ-F, KX-F gibi aşırı sıkıştırma oranlarına sahip, 250cc ~40hp olan motorlar için geçerlidir o rodaj muhabbeti muhtemelen.

Koltuk muhabbeti çok tanıdık geldi. :) ama halledilmeyecek bişey değil.

Dişlileri saymanız iyi olmuş ama yanılmıyorsam dişlilerin üzerinde de yazıyor olması gerek. Bizimkilerde yazıyor :wiinkk:

e_trkuz
21 Mayıs 2013, 19:14
gençler bi sorum olacak. ben uzun zamandır bizim hava filtresinin kutusunun gereksiz olduğunu ve motorun gaz tepkisini azalttığını düşünüyorum. ktm lere bakınca onlarda da hava filtresinin kutusu yok (google a ktm airbox yaz görsellerde bol bol örnek var). Sonuç olarak o kutuyu çıkardım şu an hava filtresi açıkda. Daha test sürüşü yapmadım, birazda tırsıyorum fakir karışıma sebebiyet verebilir bu durum diye. Siz ne düşünüyosunuz, kutuyu iptal eden oldumu, çıkardıktan sonra karbüretöre hava ayarı yapmak gerekirmi? bi yardımcı olun

tunctepe
22 Mayıs 2013, 00:03
hava filitresi kutusu rodaj bittiğinde çıkartıyorsun bende bilmiyordum tamirci çıkardığında ben geri almıştım şimdi saksı altı gibi duruyor ktm lerdede var rodaj bittiğinde çıkartılıyor bende pazar gecesi muğlaya iş için gittim mehmetle buluştuk motora binme cüretinde bulunmama rağmen binemedim :) mehmetin tüm ayarları sonda bide koltuk ta orjinal koltuk olunca tam olarak üstüne tüneyememektan dolayı kendi testimi gerçekleştiremedim yazıları çok güzel kapattımış motor çok temiz ilk günki gibi sm ile enduro arasındaki fark lar teker farkıından dolayı benimkinin ön kısım daha yüksek orjinla selesi çok fıyakalı ama esnemesi yok benimkinin sesi öküz gibi çıkıyor anlamadım onu 14 880 km de olduğundanmıdır nedir bir şey daha farkettim artçı olduğumda benimkisi gibi en alt seviyede olmadığı için amartisörü daha bir yayalanaıyor oda keyifli .@poticim bu gaztelini buldun tamam da şu egzos borularını ve granajlarınıda bulrusan tam olucak ki gaz teli bir şekilde uydurulur

Syanur
22 Mayıs 2013, 02:28
gençler bi sorum olacak. ben uzun zamandır bizim hava filtresinin kutusunun gereksiz olduğunu ve motorun gaz tepkisini azalttığını düşünüyorum. ktm lere bakınca onlarda da hava filtresinin kutusu yok (google a ktm airbox yaz görsellerde bol bol örnek var). Sonuç olarak o kutuyu çıkardım şu an hava filtresi açıkda. Daha test sürüşü yapmadım, birazda tırsıyorum fakir karışıma sebebiyet verebilir bu durum diye. Siz ne düşünüyosunuz, kutuyu iptal eden oldumu, çıkardıktan sonra karbüretöre hava ayarı yapmak gerekirmi? bi yardımcı olun

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Neredeyse 8000 km dir "open-box" :wiinkk: geziyorum, o yüzden biraz güldüm bu soruya :) Tunç daha önceden açılamıştı, servis rodajdan sonra çıkarttı diye. Ben de karşı çıkmıştım ama sonradan çok kapalı olduğunu farkettim ve çıkarttım kapağı. Yakında asıl dışarıdaki plastik yan kapağı da kesip ızgara tarzı bişey ile kaplamayı düşünüyorum, havayı direk hava filtresine yönlendirecek şekilde.

Kutuyu çıkartınca motor öküz gibi böğürmeye başladı :) Egzoz değil motorun sesi doğrudan duyulur oldu(karbüratörden geçip geliyor sanırım). Mehmetin kapağı duruyordur muhtemelen, o yüzden sessiz gelmiştir. Kutuyu çıkardıktan sonra hava ayarı gerekeceğini sanmıyorum, ben yapmadım. Çekişte de hafif bir rahatlık oldu, öyle aman aman değil. Ama kutu kapalıyken rodaj dönemlerinde felandım, motora çok alışamamıştım. Çok da zorlamıyordum. O yüzen o zamanlar nasıl gidiyordu, şimdi nasıl gidiyor çok sağlıklı bir kıyaslama yapamıyorum.

Buarada hava/yakıt ayar vidası karbüratörün ön-alt tarafında

@Tunç.can Bulacam onları da, egzoz zor ama plastik aksam muhtemel... Bu arada da bizim orjinal gaz telini küçümseme sakın, Allah işinizi düşürmesin o bölgelere :)

Herşey bir orjinal, bir acayip, bir kendi havasında bu motorun, kolay kolay parça uymuyor anasını satayım, bir modifiye yapalım dedik hala uğraşıyoruz, bakalım...

tunctepe
22 Mayıs 2013, 04:10
bindik bir alamete gidiyoruz keramete :)

polo34
22 Mayıs 2013, 10:59
Mercekli zenon takan var mi:)

Ben mercekli bi zenon hem de su gecirmez led sis siparisi verdim

Syanur
22 Mayıs 2013, 11:06
Mercekli zenon takan var mi:)

Ben mercekli bi zenon hem de su gecirmez led sis siparisi verdim

Tak da görelim, Herşeyi devletten beklemeyin :) :)

Bende ufak ledler var dikkat çekmek için.

e_trkuz
22 Mayıs 2013, 12:04
bi tek bendemi takılıymış bu kapak :D

mehmetmumtaz
22 Mayıs 2013, 12:20
Gappak nedir lo ? :P
ben ellemedim ben bileme eşim bilir :queen:
karbüratöre toz toprak dolar olum o zaman :silent:

Syanur
22 Mayıs 2013, 12:36
Yavurcum süngeri sök demedik, ne tozu toprağı :) dış plastik grenaj da duruyor. Sadece süngerin üzerini örten bir kapak var, tel ile tutturulmuş. O çıkartılıyor işte... :)

e_trkuz, çıkart çıkar, bizim motorlar 33 hp oldu bak :cherry: