PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha YZF R6 Kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

KuweytLi
08 Ekim 2010, 15:11
http://img828.imageshack.us/img828/4590/yamahayzfr6sportsbike13.jpg (http://img828.imageshack.us/i/yamahayzfr6sportsbike13.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi: 599 cc.
Çap x Strok: 67.0 X 42.5mm
Kompresyon oranı: 13.1 : 1
Maks. gücü: 99.9 kW (135 PS)-14.500 devirde
Maks. Tork: 69.1 nM (7.05 kg-m)-11.000
Yağlama: devirde
Yakıt sistemi: Islak karter
Debriyaj tipi: Yakıt enjeksiyon
Ateşleme: Islak, çok diskli
İlk Çalıştırma: TCI
Vites kutusu: Elektrik marşlı
Tahrik: 6 vites
zincirli
----------------------------------------------------
ŞASE
Ön süspansiyon: Teleskopik çatal
Arka süspansiyon: Maşa
Ön fren: Çift disk, f 310 mm.
Arka fren: Tek disk, f 210 mm.
Ön lastik: 120/70-ZR17M/C
Arka lastik: 180/55-ZR17M/C
---------------------------------------------------
BOYUTLAR
Boyutlar (UxGxY): 2.040 x 705 x 1.100 mm.
Sele yüksekliği 850mm
İki teker arası mesafe: 1,380mm
Min. Yerden yükseklik: 130 mm.
Ağırlık: 166 kg
Yakıt kapasitesi: 17.3 litre
Yağ kapasitesi: 3.4 litre

SIRADIŞI BİR SUPERSPORT DENEYIMI
Yamaha yeni kuşak YZF-R6’yı 2006 sezonunda piyasaya sundu ve bu model bir gecede ünlü oldu. En ileri teknoloji ile donatılan ve ısrarlı bir minimalist tarzda tasarlanan gövdesi, efsane haline gelen hızlı motoru ve yarış için tasarlanan ultra kompakt şasisi ile R6, yüksek performanslı motor tasarımında dev bir adım attı.

Supersport dünyası hızlı değişimlere sahne olmaktadır, bu motosikletin avantajını devam ettirmek ve 600 supersport sınıfında liderliğini sürdürmesi için Yamaha şimdi 2008 model YZF-R6’yı lanse ediyor.

600 supersport sınıfında bu güne dek görülen en ileri düzey yarış teknolojisini içeren bu olağanüstü yeni model, benzersiz heyecan ve kendi sınıfında lider motor ve şasi performansı sunarak çıtayı daha da yükseltiyor. 2008 model Yamaha R6, tümüyle yeni gövdesi ile en etkileyici, agresif ve ileri teknoloji ürünü 600 sınıfı motosiklet olma konumunu vurguluyor.

Motor
600 supersport performansında yeni düzey

2007 model R6 motoru, 10.000 devir/dakika ve üstü hızda en inanılmaz gücü üretiyor. Kendi sınıfında lider olan YCC-T (Yamaha Çip Denetimli Gaz Sistemi), devrin kısa zamanda yükselmesini sağlayan kısa stroklu konfigürasyon, yarışlar için geliştirilen ikincil enjektörlü yakıt enjeksiyon sistemi ve torku arttıran EXUP sistemi sayesinde bu 600 cc, sıralı 4 silindirli ve 4 supaplı DOHC motor, kendi başına bir sınıf oluşturuyor.

Yamaha mühendisleri, bu 2008 model için hem yeni ileri teknoloji uygulayarak hem de mevcut parçalara yeni hassas ayarlar yaparak R6’nın motorunun optimum performans potansiyelini yeni bir düzeye yükseltmeyi başardı.

Karşınızda YCC-I (Yamaha Çip Denetimli Emiş)
YCC-I sistemi, ilk defa 2007 model YZF-R1’de yer almıştı; Yamaha 2008 sezonunda bu yeni ileri teknoloji ürünü sistemi ekleyerek R6’nın performansını daha da arttırıyor.

Bu seçkin YCC-I sistemi, dört adet hafif plastik reçine huniden oluşuyor ve her huni bir üst ve bir alt bölüm içeriyor, fakat bunlar kullanım sırasında tek bir huni görevi görüyor.

ECU ünitesi R6’nın motorunun belirli bir devir hızını aştığını ve gaz kolunun belirli bir düzeyin üstüne getirildiğini saptadığında bu huni bölümleri ayrılıyor; böylece daha kısa olan alt huni bölümü bir giriş hunisi görevi görüyor ve üst huni bölümünün kullanılması gerekmiyor. Hunilerin hareketi, elektrik ile denetlenen bir servo motor tarafından yapılıyor, sonuçta bu işlemler öylesine düzgün yapılıyor ki sürücü hiçbir şey fark etmiyor. YCC-I sistemini oluşturan parçalar hafif, kompakt ve göreceli basit olduğu için tüm sistem verimli ve güvenilir şekilde çalışıyor ve bakım gerekmiyor.

Yeni YCC-I sistemi, mevcut YCC-T (Yamaha Çip Denetimli Gaz Sistemi) ile birlikte çalışarak yakıt enjeksiyon sisteminin verimini optimum düzeye yükseltiyor ve bu yüksek performanslı motora yakıt / hava karışımını inanılmaz bir hassaslıkta veriyor. R6’nın giriş sisteminde elde edilen bu çok yüksek düzey denetim, düşük ve orta tork aralıklarını geliştiriyor ve yüksek devirde elde edilen güç duygusunu arttırıyor. Sonuç olarak, YCC-I ve YCC-T sistemleri birlikte çalışarak motorun güç aralığını genişletiyor, 2008 model R6’yı daha bile güçlü ve heyecan verici hale getiriyor ve farklı devir aralıklarında gücün en üst düzeyde kullanım imkanını sunuyor.
YCC-T ve yakıt enjeksiyon sistemi için yeni ayarlar

2007 model R6’da bulunan YCC-T elektronik gaz sistemi, rölanti hızdan en yüksek hıza kadar tüm devir aralıklarında üstün performans sunuyordu ve büyük başarı kazanmıştı.

Bu en son modelin motor performansını arttırmak ve daha yüksek sıkıştırmalı pistonların yol açtığı daha güçlü frenleme etkisini dengelemek için, YCC-T ve yakıt enjeksiyon sisteminin ayarlarında değişiklik yapıldı. Ayrıca verimi arttırmak için gaz aktivatörünün yazılımında değişiklik yapıldı.

YCC-T ve yakıt enjeksiyon sistemlerinin ayarlarında yapılan bu ince değişiklikler, motorun hızlanma, yavaşlama ve viraj alma sırasındaki özelliklerini geliştiriyor, sonuçta özellikle de çok virajlı yollarda daha yüksek performans ve olağanüstü heyecan elde ediliyor.
Yeni tasarımlı yüksek sıkıştırmalı pistonlar

R6’nın 2008’de benzersiz performans göstermeye hazır olmasını sağlamak için tüm çabalar gösterildi, bu en son modelde yer alan yeni tasarımlı pistonlar, 2007 modelinde bulunan 12,8:1 sıkıştırma oranına kıyasla daha yüksek 13,1:1 sıkıştırma oranı sağlıyor. Bu yeni yüksek sıkıştırmalı pistonlarda bir ölçüde dışbükey kapak bulunuyor, böylece çatı-dam tipi bir yanma odası elde ediliyor; yanı sıra çok hafif titanyum supaplar için supap girişleri kısaltıldı.

13.1:1 sıkıştırma oranı, bu güne kadar seri üretilen Yamaha motosikletlerde erişilen en yüksek oran, ve yeni pistonların oluşturduğu yük artışını dengelemek için 2008 model motorda bir dizi değişiklik daha yapıldı. Piston kolu yatakları daha genişletildi, ana yataklardaki yağ giriş deliği değiştirildi ve giriş/çıkış supap yayları daha dayanıklı bir alaşımdan imal edildi; böylece en zor yarış ortamlarında bile supapların verimli çalışması sağlandı.

Yeni yüksek sıkıştırmalı pistonları tamamlamak için yapılan öteki önemli değişiklikler arasında kardan zinciri germe ünitesinin paladyum karbit ile işlenmesi bulunuyor; böylece ünitenin yüzeyi sertleştirildi ve kardan zincirinin daha kararlı çalışması sağlandı. Son olarak, Hidrolik germe ünitesi ile yay oranı arasındaki karşılıklı denge değiştirilerek sürtünme kayıpları azaltıldı ve performans arttırıldı.
Daha uzun egzos bağlantı borusu

2007 model R6’da tork özelliklerini güçlendirmek için ikinci ve üçüncü silindir egzos boruları arasına bir bağlantı borusu konulmuştu; bu boru, krankın her 360 derece dönüşünde bir dışarı atma puls etkisi oluşturuyordu. Bu en son motora uygulanan yeni teknolojinin gücü arttıran özelliklerini optimize etmek için 2008 model R6’nın bağlantı borusunun çapı %30 büyütüldü, böylece yüksek devirlerdeki tork özellikleri daha da geliştirildi.
Daha verimli hava kutusu tasarımı

Arttırılan sıkıştırma oranı ve yeni YCC-I sistemi ile elde edilen performans artışlarını daha da geliştirmek için 2008 model R6’nın hava kutusu tasarımında değişiklik yapıldı, böylece giriş ağzının hava akışına gösterdiği direnç azaltıldı ve silindirin dolma özellikleri geliştirildi.

Öne Çıkan Teknik Üstünlükler
Yeni 2008 R6 motorunun özellikleri

* YCC-I* elektronik denetimli değişken gaz giriş hunileri eklendi

*Yamaha Çip Denetimli Emiş Sistemi

* Yeni yüksek 13.1:1 sıkıştırma oranlı pistonlar (20007 modeli = 12.8:1)
* YCC-T ve yakıt enjeksiyon sistemlerinin ayarları değiştirildi
* Hava kutusunun biçimi değiştirildi
* Piston kolu yatakları ve supap yayları değiştirildi
* Yarı hidrolik kardan zinciri germe ünitesi değiştirildi
* Torku arttıran egzos bağlantı borusunun çapı %30 büyütüldü
* Arka egzosun kesit biçimi değiştirildi

Motorun teknik özellikleri

* 4 zamanlı, su soğutmalı, 600 cc, sıralı 4 silindirli ve 4 supaplı DOHC motor
* Çap x strok 67 x 42.5mm
* Doğrudan hava girişi ile maksimum güç 14.500 devir/dakika’da 135 PS
* Bu motor 1000 cc olsaydı 200 hp’den daha fazla güç üretirdi
* Yamaha Çip Denetimli Gaz Sistemi (YCC-T)
* Yumuşak kavrama
* Titanyum EXUP (Çıkış Nihai Güç Supabı)
* Düz emmeli hava giriş sistemi
* Hafif titanyumdan yapılan giriş ve çıkış supapları
* Alüminyum supap tutucuları
* Magnezyum başlık ve karter kapakları
* Oranları yakın 6 vitesli şanzıman
* Kompakt 3 eksenli şaft tasarımı
* Yarış için tasarlanan ikincil enjektörlü yakıt enjeksiyon sistemi
* O2 sensorlu titanyum egzos
* Kompakt ve madeni tip AC manyeto

Şasi
Şasi performansında yeni düzey

Hafif Deltabox gövdesi, uzun tip hareketli kolu, %52,5 ön tekerlek ağırlık dağılımı, yüksek kaliteli süspansiyonu ve agresif ileri tarzı sayesinde üçüncü kuşak R6, 2006 sezonunda piyasaya sunulduğunda zamanının çok ilerisideydi. Basın ve kullanıcılar bunun gerçekten üstün bir motosiklet olduğunda birleşti; R6’nın halen mevcut modeli, çoğu kişi tarafından hâlâ çok heyecanlı sürüşlerin nihai ifadesi kabul ediliyor.

Tasarımcılarımız orijinal tasarımın bireysel özelliklerini genişleterek motor performansını optimum düzeye yükseltti, yanı sıra çok sayıda parçada küçük fakat önemli değişiklikler yaparak şasi performansını da yeni bir düzeye yükseltti.

2008 modelinde tasarım ekibimiz, jilet kadar keskin kullanım performansı elde etmek için çok sayıda değişiklik yaparak şasi performansını daha çok arttırmayı bile başardı. Bu çalışmaların sonucunda, 2008 model R6, sürücünün tüm komutlarına anında ve hassas yanıt veriyor, böylece sürücünün istediği özellikleri tam olarak kullanmasını veya duruma göre anında değişiklik yapmasını sağlıyor. Son model R6’yı kullanmak, bir motosikletten beklenebilecek en etkileyici fren yapma ve viraj alma performansı düzeylerini yaşamak anlamına geliyor.
Yeni tasarımlı Deltabox gövde

2008 modeli üzerinde çalışan tasarımcılarımızın amacı, yeni YCC-I üniteli motoru tamamlamak için tümüyle yeni bir kullanım performansı düzeyi sunacak bir şasi yaratmaktı.

R6 tasarım ekibi, bu amacına ulaşmak için mevcut gövdenin dayanıklılık dengesinin konfigürasyonunu değiştirdi; bunun için çiftli ayak yerlerinde, özellikle de diz bölgesinde cidar kalınlığında küçük değişiklikler yapıldı. Aynı zamanda ön desteğin cidar kalınlığı da değiştirilerek sağlamlığı arttırıldı ve Deltabox gövdenin solunda ve sağında bulunan çapraz bağlantı çubuğu, 2007 model R1’deki gibi kaldırıldı.

Bu ayrıntı düzeyindeki değişiklikler, dışarıdan bakıldığında anlaşılmıyor, fakat ön destek ile mafsal arasındaki dayanıklılık dengesini arttırıyor ve yan esneklik düzeyini biraz arttırıyor.

Yeni gövdenin dayanıklılık ile güç arasında kurduğu denge sayesinde hızlı viraj alırken hakimiyet performansı ve hassaslığı artıyor, böylece sürücü viraj aldıktan sonra daha çabuk hızlanabiliyor.
Çatal ayarlarında değişiklik, yeni alt üçlü tutucu

Yeni Deltabox gövdenin kullanım özelliklerinde yapılan değişiklikleri tamamlamak için, tümüyle ayarlanabilir 41 mm ters çatallara yeni dış borular takıldı, böylece dayanıklılık ile güç arasındaki denge değiştirildi..

Alt alüminyum üçlü tutucunun sağlamlık dengesi yeniden ayarlanarak yeni çatal dış boruları ve gövde ile uyumlu olması sağlandı. Bunun için çatal tutucularının genişliği arttırıldı ve alt taraflarındaki pimlerin tasarımı değiştirildi, aynı zamanda çatal dengesi arttırıldı.

Bu küçük fakat önemli değişikliklerin olumlu etkisi, ön lastiğin fren yaparken ve viraj alırken yolu daha çok kavraması ve sürücüye çok daha doğru duygu vermesidir.
Çok hafif magnezyum alt şasi

2008 model R6’de hafif magnezyum alaşımı alt şasi bulunmaktadır - bu malzeme Yamaha motosikletlerde ilk defa bu amaçla kullanılmaktadır. Magnezyumun ağırlık-sağlamlık oranı yüksektir, böylece 450 gram tasarruf elde edilerek hem motosikletin toplam ağırlığı azaltılmakta, hem de kütlesinin daha iyi odaklanması sağlanarak genel sürüş özellikleri arttırılmaktadır.
Hareketli kolda değişiklik

R6’nın mükemmel sürüş çevikliğine ve kararlılığına katkıda bulunan önemli özelliklerden biri, aracın orta noktasına yakın bir yerde mafsalı bulunan uzun hareketli koldur, böylece hızlanma daha çabuk yapılabilmektedir.

Yeni gövde ve değiştirilen çatallarda olduğu gibi, bu yeni hareketli kolun dayanıklılık-güç dengesi arttırıldı, bunun için arka döküm bölümün içine pimler yerleştirildi, uç bölümlerde ise çekme alüminyum değil dövme alüminyum kullanıldı.
Ön disk fren kalınlığı arttırıldı

2008 model R6’nın 310 mm çapındaki çift ön disk frenlerinin kalınlığı 4,5 ile 5,0 mm arasında arttırıldı, böylece hem uzun süre kullanım sırasında meydana gelen ısıyı dağıtma özellikleri arttırıldı, hem de ön tekerleğin jiroskopik momenti optimum düzeye yükseltildi, böylece ön tekerleğin yolu daha iyi kavraması sağlandı.
Arka süspansiyonların ağırlığı azaltıldı

Ağırlığı azaltmak için arka süspansiyon sisteminin 2 yollu sıkışma giderme ayar ünitesi, en son model R1’lerdekine benzer şekilde yeni ve hafif bir destek üzerine monte edildi.
Yeni sürüş pozisyonu

R6’da ön tekerlek ağırlık dağılımı %52,5 oranında, yanı sıra şasinin potansiyel performansını arttırmak için tasarımcılarımız sürüş pozisyonu ayarını değiştirdi ve sürücü bindiğinde genel ön ağırlık dağılımının daha fazla olmasını sağladı. Kalça pozisyonu 5 mm ileri taşındı, gidonlar da 5 mm ileri ve 5 mm aşağı alındı, gidon kollarının açısı ve eğimi de değiştirildi.

Bu değişiklikler sayesinde R6 sürücüleri, motosikletin ön tarafı ile daha yakından ilişkili hale getirildi, böylece yoldan aldıkları geri beslemeyi daha doğru yorumlamaları sağlandı. Bu sayede sürücüler kavisli yollarda istedikleri çizgide gidebiliyor ve daha güvenli viraj alabiliyor, sonuçta sürüşten aldıkları heyecan ve tatmin artıyor.
Minimalist öne doğru gövde

Üçüncü kuşak R6 modelleri, güçlü bir yaratığın avının üstüne atlamaya hazır olduğu izlenimini veren agresif çizgili gövdesi ile yeni bir çığır açmıştı. Yeni 2008 model R6’da bu özellik korundu, fakat tasarımcılar bu kavramı aşırı boyutlara taşıdı.

Arka dingilden başlayan, mafsaldan geçen ve ön desteğe gelen güçlü düz çizginin oluşturduğu yukarı doğru hareket korundu. 2008 modelde yan panellerin üst kenarları ve benzin deposunun üstü yeniden tasarlanarak aracın öne doğru yapısı vurgulandı ve dikkatler aracın önüne çekildi.

Dinamik siperlik de yenidir ve daha hareketli ve daha aerodinamik bir görünüş kazandırmaktadır; bu görünüş yeni çok ince 4 parçalı arka kuyruk ile tamamlanmaktadır. Sürtünmeyi azaltmak ve yarış pistinde kullanımı kolaylaştırmak için ayna destekleri siperlik yüzeyinden alınarak siperlik desteklerine taşındı.

Öne Çıkan Teknik Üstünlükler
Yeni 2008 model R6’nın şasisi

* Tasarımı yenilenen Deltabox şasi, daha fazla güç-dayanıklılık dengesi
* Modifiye edilen ön çatal dış boruları ve alt üçlü tutucu
* Revize edilen çatal dengesi
* Hafif magnezyum alt şasi
* Hafif arka süspansiyon sıkışma ayarlama ünitesi
* Yeni hareketli kol, daha yüksek güç-dayanıklılık dengesi
* Daha alçak ve daha ileri sürüş pozisyonu
* Daha kalın ön disk frenler (2008 model = 5mm; 2007 model = 4.5mm)
* Tasarımı değiştirilen minimalist öne doğru gövde

Şasinin teknik özellikleri

* 'Düz şasi' Deltabox kavramı: çatal kafası, hareketli kol mafsalı ve arka teker mili aynı düzlemde olması
* Tümüyle ayarlanabilir 41mm ters çatallar ve 2 yollu sıkışma giderme ünitesi
* Tümüyle ayarlanabilir arka amortisör ve 2 yollu sıkışma giderme ünitesi
* 310 mm çapında çiftli ön disk frenler ve radyal monte edilmiş kumpaslar


http://www.yamaha-motor.com.tr/products/yzf-r6.jsp

UqUR_
08 Ekim 2010, 15:26
hayırlı olsun r6 kullanıcıları yeni başlığınız,yakında bende geçiş yapıcam daha yeni ybr aldım 1 sene sonra alacağım inş

KuweytLi
08 Ekim 2010, 15:30
Yokmu r6 kullanıcısı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------


hayırlı olsun r6 kullanıcıları yeni başlığınız,yakında bende geçiş yapıcam daha yeni ybr aldım 1 sene sonra alacağım inş
sagol UqUR_ artık bizimde başlıgımz var :D

UqUR_
08 Ekim 2010, 15:30
r6 2006 yılından sonra kaç defa kasa değiştirdi biliyormusun ?

KuweytLi
08 Ekim 2010, 15:34
bildiğim kadarıyla 1 defa

UqUR_
08 Ekim 2010, 15:35
bende 2. el alıcamda 2006 model beyaz kırmızı hoşuma gidiyor

KuweytLi
08 Ekim 2010, 15:50
http://img692.imageshack.us/img692/9086/69148190.jpg (http://img692.imageshack.us/i/69148190.jpg/)

http://img407.imageshack.us/img407/8819/31903600.jpg (http://img407.imageshack.us/i/31903600.jpg/)

http://img413.imageshack.us/img413/8866/49164133.jpg (http://img413.imageshack.us/i/49164133.jpg/)

http://img707.imageshack.us/img707/471/48889941.jpg (http://img707.imageshack.us/i/48889941.jpg/)

http://img181.imageshack.us/img181/3351/31134104.jpg (http://img181.imageshack.us/i/31134104.jpg/)

http://img714.imageshack.us/img714/7177/47361078.jpg (http://img714.imageshack.us/i/47361078.jpg/)

Recaİ
08 Ekim 2010, 22:27
Kuveytli aldın mı sen motoru Bi ara konuşmuştuk ? Hayırlı olsun :)

fz6_fazer
08 Ekim 2010, 22:45
Slm topıc hayırlı olsun, R1 veya R6 gecmeyı dusunuyorum ılerıde çok şık
ve agresıf makıneler

extrem_015
08 Ekim 2010, 23:00
R6 da iyide,FUNDA BİLE aRaR:P HONDA CBR 600 RR SON KARARR..:cat:http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/08_ss_honda_cbr600rr.jpghttp://www.partsworldshop.com/bilder/gallery/HondaCBR600RR09Modell_0.jpghttp://www.superbike.co.uk/gallery/d/3745-1/Honda_CBR600RR_2007.jpg

UqUR_
08 Ekim 2010, 23:13
cbr 600 rr kuyruk kısmını beğenmiorum. R6 daha ince şık

extrem_015
08 Ekim 2010, 23:21
cbr 600 rr kuyruk kısmını beğenmiorum. R6 daha ince şık

bence çok güzel ayrıca r6'nın plakalığı iğrenç :farao:

KuweytLi
08 Ekim 2010, 23:56
bence çok güzel ayrıca r6'nın plakalığı iğrenç :farao:

rr ınki çok güzel ya :queen::queen::queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------


Kuveytli aldın mı sen motoru Bi ara konuşmuştuk ? Hayırlı olsun :)

aldım recai :) dayanamadım :) hiçte acemilik çekmiyorum :p ara sıra tek tekere kalkıyorum :pp

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------


Slm topıc hayırlı olsun, R1 veya R6 gecmeyı dusunuyorum ılerıde çok şık
ve agresıf makıneler

dogru tercih :cat::cat::cat:

UqUR_
08 Ekim 2010, 23:57
KuweytLi; motorun kaç model birde ne kadara aldın ?

KuweytLi
09 Ekim 2010, 00:00
kuweytli; motorun kaç model birde ne kadara aldın ?

2001 9.000

extrem_015
09 Ekim 2010, 15:02
[QUOTE=KuweytLi;2172086]rr ınki çok güzel ya :queen::queen::queen::queen::queen:[COLOR="Silver"]

tamam kardeşim tamam r6 nın üstüne motor yok nede olsa seninki r6 değilmi kimse yoğurdum ekşi demez :mrgreen::queen::mrgreen::queen:

KuweytLi
09 Ekim 2010, 15:50
[QUOTE=KuweytLi;2172086]rr ınki çok güzel ya :queen::queen::queen::queen::queen:[COLOR="Silver"]

tamam kardeşim tamam r6 nın üstüne motor yok nede olsa seninki r6 değilmi kimse yoğurdum ekşi demez :mrgreen::queen::mrgreen::queen:

olamaz zaten ;)

argunes
09 Ekim 2010, 17:28
extrem_015 arkadaş, neden yamaha yzf r6 başlığına honda motorun (sadece)resmini koyuyorsun çok merak ediyorum? şaka yapmak ya da taş atmak için sormuyorum, cidden merak ediyorum, cevaplarsan çok sevinirim.

extrem_015
09 Ekim 2010, 18:32
extrem_015 arkadaş, neden yamaha yzf r6 başlığına honda motorun (sadece)resmini koyuyorsun çok merak ediyorum? şaka yapmak ya da taş atmak için sormuyorum, cidden merak ediyorum, cevaplarsan çok sevinirim.

iki motorun tipini millet karşılaştırsın diye olamazmı_?istersen teknik özelliklerinide koyabilirim :wiinkk:

argunes
09 Ekim 2010, 18:34
iki motorun tipini millet karşılaştırsın diye olamazmı_?istersen teknik özelliklerinide koyabilirim :wiinkk:

ben de onu diyecektim, teknik özelliklerini de eklersen karşılaştırmak için tam olur.

extrem_015
09 Ekim 2010, 18:34
[QUOTE=extrem_015;2172488]

olamaz zaten ;)

tamam kardeşim senin iş bitmiş ;) motoru almışsın kazasız belasız sürüşler dileklerimle güle güle kullan....

funny SALİH
09 Ekim 2010, 19:57
bana göre 2 motorunda avantjları çok.görüntü açısından söliycem.honda kibar ve estetik.renkleri güzel kombine edimiş.
yamaha kışkırtıcı ve göz doldurucu.kırmızı-beyaz modelininin siyah üzerine kırmızı. aralara altın rengi. jant rengine uyumlu yaparsa süper olur.
ama başka renk satamaz sonra:)

KuweytLi
09 Ekim 2010, 20:10
arkadaşım bu başlık bilgi paylaşım başlıgı. karşılaştırma başlıgı degil !!!!!!!!:pr::pr:

extrem_015
09 Ekim 2010, 20:59
arkadaşım bu başlık bilgi paylaşım başlıgı. karşılaştırma başlıgı degil !!!!!!!!:pr::pr:

tamam kardeşim isteyenler bilgilerini paylaşsın ben sana ve paylaşmak isteyenlere bi şey demedimki.:pr::farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:54 ----------


ben de onu diyecektim, teknik özelliklerini de eklersen karşılaştırmak için tam olur.

bazı istemeyen arkadaşlar var :farao:verecektimde boşver.

HercuL
04 Ocak 2011, 16:37
bende ilk defa ss motor aldım (yzf r6) ama alalı 1,5 ay oldu hemen hemen daha 32 km yapabildim yağmur kar çamur yüzünden zamanla + veya - lerini anlatırım . ilk gözlemim + sı hafifliği (naked'e göre) - si ise dönüşleri biraz kısa

hsn_zhr
05 Ocak 2011, 13:03
arkadaşlar 1999 model R6 nasıl bi bilgi verebilirmisiniz ? Ortalama fiyatları nerelerde ne eder ?

hsn_zhr
06 Ocak 2011, 12:34
bilgi verecek yokmu arkadaşlar ?

blackhhat
15 Mart 2011, 20:39
bilgi verecek yokmu arkadaşlar ?

8 ila 10 arasında değişir.

aadrenalin16
22 Kasım 2011, 19:44
arkadaşlar herkeze merhabalar r6 nın 2006 special kasasında yaglama problemı oluyor dıye bı kaç kişiden duydum .bı elemanın yağ pompası yağlama yapmamış kilitlemiş. Bence bu onun fabrıkasyon bı hatası oldugunu düşünuyorum.varmı bu kasaların(2006kısa kasa)_ yönleri

dentcan
09 Mart 2012, 00:54
arkadaşlar 4 ay ninja 250 ye bindim ve bugün ümraniyede ki kadir abimizden R6 aldım aslında kapora verdim. 7-8 gün içinde teslim alacağım. lütfen; bana 2012 modellerle ilgili yada R6 nın olumlu ve olumsuz yönlerini yorumlarmısınız... Yaklaşık 10 gündür 600RR araştırdım sonra gidip R6 aldım. Yani R6 ile ilgili hiç bir şey bilmiyorum. İyimi ettim yoksa kötümü ettim. Lütfen açık olun...Şimdiden teşekkürler....

Felon
09 Mart 2012, 00:56
arkadaşlar 4 ay ninja 250 ye bindim ve bugün ümraniyede ki kadir abimizden R6 aldım aslında kapora verdim. 7-8 gün içinde teslim alacağım. lütfen; bana 2012 modellerle ilgili yada R6 nın olumlu ve olumsuz yönlerini yorumlarmısınız... Yaklaşık 10 gündür 600RR araştırdım sonra gidip R6 aldım. Yani R6 ile ilgili hiç bir şey bilmiyorum. İyimi ettim yoksa kötümü ettim. Lütfen açık olun...Şimdiden teşekkürler....
600CC racing motosikletlerde en çarpıcı en sportif tasarım r6 da, bence güzel seçim.pişman olmayacaksınız.Resimleri ve motor hakkındaki düşüncelerinizi bekliyoruz.Hayırlı olsun

dentcan
09 Mart 2012, 01:00
Siz R6 sahibi iseniz size sorayım.... En bariz artısı ve eksisi nelerdir?

white34
09 Mart 2012, 01:52
sıfır mı aldınız hayırlısı olsun allah kaza bela vermesin.

biraz erken olmamış mı r6 için çok agresif bir makina elinin ayarına çok dikkat et..

McWarnaly
09 Mart 2012, 02:00
Bende varim...

Felon
09 Mart 2012, 10:41
Siz R6 sahibi iseniz size sorayım.... En bariz artısı ve eksisi nelerdir?
yok hocam ben yorumumu kattım,forumdan r6 sı olan arkadaşlar yardımcı olacaktır

dentcan
10 Mart 2012, 04:17
Herkes o kadar korkutuyor ki; sanırım ilk seferde debriyajı bırakamıyacağım....

dentcan
12 Mart 2012, 01:44
arkadaşlar ninja 250 grubuna göre çok az sayıdayız yada çok heyecansızız. Lütfenden de olsa konu açın lütfen paylaşım olsun.... Zevkli konulara ulaşacağız ha gayret....

cakalaz
14 Mart 2012, 00:39
Yüksek CC Kullanıcıları Motordan inemiyorlar ki :P Nasıl foruma girsinler :P

dentcan
25 Mart 2012, 00:37
moderatörlere sesleniyorum bu abonelik kapatılsın.... En son cevap 13 martta gelmiş yahu.... Ninja 250 cilere hayran kaldım...... Haydi arkadaşlar paylaşım lütfen..... Bari ben konu açayım: Üç gündür 2012 R6 ma biniyorum... Acaip acemiyim ama motora biraz alıştım sayılır.. Ancak çok yavaş gazlama ve gaz kesmelerde müthiş rahatsız edici bir tak tuk sesi geliyor..... Servisten kompressör abi yapar normaldir dediler ama çok rahatsız edici.... Her gaz verişimde çok yavaş yavaş arttırmama rağmen ve her gaz kesişimde çok yavaş olmama rağmen acaaip sinir bozucu bir çarpma yada ani zincir gerilmesi gibi ses geliyor lütfen bilgisi olan varsa yardım etsin......

Felon
25 Mart 2012, 00:50
moderatörlere sesleniyorum bu abonelik kapatılsın.... En son cevap 13 martta gelmiş yahu.... Ninja 250 cilere hayran kaldım...... Haydi arkadaşlar paylaşım lütfen..... Bari ben konu açayım: Üç gündür 2012 R6 ma biniyorum... Acaip acemiyim ama motora biraz alıştım sayılır.. Ancak çok yavaş gazlama ve gaz kesmelerde müthiş rahatsız edici bir tak tuk sesi geliyor..... Servisten kompressör abi yapar normaldir dediler ama çok rahatsız edici.... Her gaz verişimde çok yavaş yavaş arttırmama rağmen ve her gaz kesişimde çok yavaş olmama rağmen acaaip sinir bozucu bir çarpma yada ani zincir gerilmesi gibi ses geliyor lütfen bilgisi olan varsa yardım etsin......
yüksek viteste kullandığınızdan olmasın? 1.vitestede aynı şeyi yapıyormu? birde bi kaç resim ekleyinde renklensin şu konu yahu :)

dentcan
25 Mart 2012, 01:32
yok yok 1. , 2. hatta 3. viteste de yapıyor. Çocukken bisiklette de aynı şeyi yapardı ani pedal çevirmede zincir çarpması olurdu...... Resimleri yarın akşam koyacağım inşallah..

dentcan
26 Mart 2012, 00:50
İşte R6' ımın resimleri:
http://g1203.hizliresim.com/v/t/3uddw.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://g1203.hizliresim.com/v/t/3udhf.jpg
http://g1203.hizliresim.com/v/t/3udl0.jpg
http://g1203.hizliresim.com/v/t/3udn0.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

http://g1203.hizliresim.com/v/t/3udn0.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://g1203.hizliresim.com/v/t/3udtm.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

white34
26 Mart 2012, 00:55
moderatörlere sesleniyorum bu abonelik kapatılsın.... En son cevap 13 martta gelmiş yahu.... Ninja 250 cilere hayran kaldım...... Haydi arkadaşlar paylaşım lütfen..... Bari ben konu açayım: Üç gündür 2012 R6 ma biniyorum... Acaip acemiyim ama motora biraz alıştım sayılır.. Ancak çok yavaş gazlama ve gaz kesmelerde müthiş rahatsız edici bir tak tuk sesi geliyor..... Servisten kompressör abi yapar normaldir dediler ama çok rahatsız edici.... Her gaz verişimde çok yavaş yavaş arttırmama rağmen ve her gaz kesişimde çok yavaş olmama rağmen acaaip sinir bozucu bir çarpma yada ani zincir gerilmesi gibi ses geliyor lütfen bilgisi olan varsa yardım etsin......

allah kaza bela vermesin..büyük cc motor kullanan kişiler foruma genelde az takılırlar.çünkü birisiyle buluşmak veya organizasyon yapmak daha çok telefon görüşmeleriyle sağlanır.siz anladığım kadarıyla daha 600 cc ye yeni başladığınız için eliniz gaz tepkimelerine alışmamış olabilir.600cc gibi makinalarda kompresör çok önemlidir.gaz kolunu bıraktığınız anda kompresöre düşer bu yavaşlamada çok büyük etkendir..zincir tabiiki bir ihtimal onu en iyi söyle anlarsınız dişlinin arka dişlinin oradan zinciri elinizle çektiğinizde zincir oynuyorsa zincir gevşemiştir.

dentcan
01 Nisan 2012, 11:59
Arkadaşlar bu motor harika...... Çok güçlü, seri ve teknolojik.... Ninjaya göre çok iyi yavaşlıyor. Sanki yola çapa atıyor. İnanılmaz yavaşlıyor.... Hızlanışı anormal zaten herkes biliyor..... Arkadaşlar bazı sorularım var bilgisi olanlar cevaplasın lütfen....
1-Grenaj Koruma takozu önerirmisiniz? Kaskom var ama grenaja da kıyamıyorum.... Gereklimi sizce?
2-Bir marka elcik gördüm internette hatırlayamıyorum :altınrengi ve siyah. Ama fiyatı 300 tl. Daha uyguna bu renkte varmı biliyormusunuz? Ve tabiii manet altın rengi ?
3-Tank kapağına takılan boynuz şeklinde artçı tutamacı getirmiş motoplus; önerirmisiniz?
4-Sas-tech isimli diz koruma materyali... Bilgisi olan varmı? spidi marka olanı 130 tl ye buldum. Yada sert materyallerle üretilen klasik dizliklerden mi almalıyım?
5-R6 km de ortalama ne kadar yakıyor?
Teşekkürler arkadaşlar......

ccman
02 Ağustos 2012, 17:40
maksat forum yürüsün .


http://img809.imageshack.us/img809/9100/img2012072800589.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/809/img2012072800589.jpg/)
http://img31.imageshack.us/img31/993/kkekmece2012072600584.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/31/kkekmece2012072600584.jpg/)
http://img11.imageshack.us/img11/5340/kkekmece2012072500583.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/11/kkekmece2012072500583.jpg/)
http://img254.imageshack.us/img254/146/080720125076.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/254/080720125076.jpg/)
http://img593.imageshack.us/img593/5895/080720125069.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/593/080720125069.jpg/)
http://img6.imageshack.us/img6/2341/080720125073.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/6/080720125073.jpg/)

http://img685.imageshack.us/img685/917/merkez2012070500573.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/685/merkez2012070500573.jpg/)
http://img856.imageshack.us/img856/6141/merkez2012070500571.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/856/merkez2012070500571.jpg/)
http://img834.imageshack.us/img834/6141/merkez2012070500571.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/834/merkez2012070500571.jpg/)
http://img856.imageshack.us/img856/2379/kkekmece2012070400569j.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/856/kkekmece2012070400569j.jpg/)
http://img402.imageshack.us/img402/155/kkekmece2012070400567.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/402/kkekmece2012070400567.jpg/)
http://img805.imageshack.us/img805/1870/img2012070400563.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/805/img2012070400563.jpg/)
http://img694.imageshack.us/img694/7723/img2012070400555.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/694/img2012070400555.jpg/)

serkanADH13
25 Eylül 2012, 02:32
Belki ihtiyacı olan çıkar diye yayınlayayım dedim,
Alalım Verelim Ekonomiye Can verelim :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-yzf-r6-kontak-anahtari-yamaha-anahtar-yzf-r1-anahtar-ham-anahtar-100327016/detay/

http://i.imgur.com/DByVk.jpg (http://imgur.com/DByVk)

serkanADH13
27 Eylül 2012, 02:51
ihtiyaç sahiplerine duyurulur,
YZF R6 ÖN JANT 300 LİRADIR





http://i.imgur.com/bwZ8J.jpg (http://imgur.com/bwZ8J)



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-yamaha-yzf-r6-on-jant-r6-on-jant-r6-on-cant-yazf-r6-on-jant-100549983/detay/

alidgn
20 Ekim 2012, 16:30
selam arkadaslar supersport deneyımım oldu fakat artık r6 almak ıstıyorum. temız ve bakımlı 2. el bır motor ıstıyorum. motorunu satacak olan arkadaslara duyurulur ve lutfen mesaj atsınlar.
Allah kaza bela vermesın.
Ilgınız ıcın tesekkurler..

Felon
22 Kasım 2012, 02:15
Bi R6 da anlaştım sabaha alıyorum kalkabilirsem :P Burada tek başıma paylaşır dururum artık :queen:

Felon
22 Kasım 2012, 14:55
Ne aile kaldı, ne kimse....herkes karşıma geçti....
ama yinede aldım..
Umarım bana ihanet etmez!
Yeni 2004 R6'ım
http://p1.bikepics.com/2012/11/22/bikepics-2481800-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012/11/22/bikepics-2481804-800.jpg