PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha YZF R6 Kullanıcıları / Bilgi paylaşım başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10

MNS-FZ6
16 Ağustos 2014, 10:35
Merhaba arkadaşlar elimde bir adet önceki motoruma ait Yamaha yetkili servisinden almış olduğum hiç kullanmadığım orjinal hava filtresi var. İsteyen arkadaşlara uygun bir fiyata verebilirim. 2006-2007 R6 uyumlu'dur. tel: 0530 343 53 91

savasR6
10 Ekim 2014, 22:26
Herkese selam olsun. Bir kaç ay önce bende ilk motorum olan R6'yı aldım.
Herşeyiyle mükemmel bir motor ama ilk zamanlar beni biraz yordu özellikle bileklerimi hatta 3-4 gün hiç kullanamaz hale geldi bileklerim şuan çok şükür alıştım ve çokta memnunum. 2006 model 50,000 km.de 18,500e aldım. İstanbulda ikamet ediyorum organizasyonlarınıza katılmak, sizlerle tanışmak isterim herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
http://imageshack.com/a/img540/4638/xK8cYZ.jpg
http://imageshack.com/a/img674/4969/bcu6GI.jpg
http://imageshack.com/a/img908/4230/TwxMbf.jpg
http://imageshack.com/a/img661/713/68UmkS.jpg
http://imageshack.com/a/img674/7166/biSfZr.jpg

gursus
11 Ekim 2014, 00:49
Herkese selam olsun. Bir kaç ay önce bende ilk motorum olan R6'yı aldım.
Herşeyiyle mükemmel bir motor ama ilk zamanlar beni biraz yordu özellikle bileklerimi hatta 3-4 gün hiç kullanamaz hale geldi bileklerim şuan çok şükür alıştım ve çokta memnunum. 2006 model 50,000 km.de 18,500e aldım. İstanbulda ikamet ediyorum organizasyonlarınıza katılmak, sizlerle tanışmak isterim herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
http://imageshack.com/a/img540/4638/xK8cYZ.jpg
http://imageshack.com/a/img674/4969/bcu6GI.jpg
http://imageshack.com/a/img908/4230/TwxMbf.jpg
http://imageshack.com/a/img661/713/68UmkS.jpg
http://imageshack.com/a/img674/7166/biSfZr.jpg

tecrübe varmıydı hocam yoksa cidden ilk motor mu r6 eğer ikincisi ise çok dikkatli olun ölüm hiç uzağınızda değil.

savasR6
11 Ekim 2014, 11:55
tecrübe varmıydı hocam yoksa cidden ilk motor mu r6 eğer ikincisi ise çok dikkatli olun ölüm hiç uzağınızda değil.

Hocam kendime ait ilk motorum oldu ve ilk SS tecrübem oldu. Bundan önce benim değildi ama 200lük kanuni, honda nx250 ve honda dominatör ve mz kullandım tecrübe edecek kadar. Öyle deli gibi basayım gideyim diyen biri deyilimdir genelde sakin kullanırım ama düzlük boş yolda emniyetliyse eğer basarım şuan en yüksek hızım 202 km. oldu

R6Angels
12 Ekim 2014, 22:15
Merhaba arkadaşlar 2008 model r6 arıza kodu 33 ne yapmam gerekiyor motor çok ısınınca böyle oldu motor normal değil anlayacağınız yardımcılarınızı bekliyorum.

gursus
12 Ekim 2014, 22:48
Hocam kendime ait ilk motorum oldu ve ilk SS tecrübem oldu. Bundan önce benim değildi ama 200lük kanuni, honda nx250 ve honda dominatör ve mz kullandım tecrübe edecek kadar. Öyle deli gibi basayım gideyim diyen biri deyilimdir genelde sakin kullanırım ama düzlük boş yolda emniyetliyse eğer basarım şuan en yüksek hızım 202 km. oldu

hayırlısı olsun çok dikkatli olun r6 600lükler içinde en sert ve gaddar olanı,şehir içine pek girmeyin fazlasıyla ısınır,gidonu bazıları yükseklik seviyesini düşürür böyle bir durum varsa yükseltin ki bilekleri yormasın ama normal pozisyonunda bile yorucudur r6 diğerlerine nazaran bu da ayrı bir durum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------


Merhaba arkadaşlar 2008 model r6 arıza kodu 33 ne yapmam gerekiyor motor çok ısınınca böyle oldu motor normal değil anlayacağınız yardımcılarınızı bekliyorum.

service manuel ini indirin internetten,ingilizce olacak dili ama anlarsınız çevire çevire, orda kodların anlamının yazdığı bir bölüm mutlaka vardır.

R6Angels
12 Ekim 2014, 23:38
Arıza kodu 33 anlamı 1. silindir = ateşleme bobini açık devre ama ne yapılabilir bu motor çok ısınmıştı bobini mi eritti ne yaptı anlamadım :S

R6Angels
14 Ekim 2014, 02:24
Merhaba arkadaşlar 2008 model yamaha r6 motorumu aldığım günden beri sorunları bitmedi sorun aslında hep aynı yerde ama bir türlü içinden çıkamadım geçen hafta motoru ustaya götürdüm sağlam şekilde bana teslim etti 2 gün sonra motor daha beter oldu ustayı aradım getir hemen hallederim dedi ama oraya motoru nasıl götüreyim nakliyeci mi tutayım birde :pale: 150 km uzakta.

Motor arıza kodu 33 gösteriyor bunun anlamı internetteki sonuçlarda
33 - Silindir # 1. sıradaki ateşleme bobini açık devre tespit etti.

Motor arıza kodunu verdikten sonra stop etti çalışmadı.
5 dakika sonra çalıştı viteste hareket etmiyor hemen stop ediyor gaz yemiyor.
Motoru debriyajı yarım kullanarak yaklaşık 500 metre eve götürmeye çalıştım götürdüm sadece debriyajda çok az gaz yiyor seside çok tuhaflaştı boğuluyormuş gibi gidiyordu mecburen eve götüreceğim orda bırakamazdım.

Gelelim nedenlerine şehir içerisinde çok trafik vardı sürekli vites 1 de yürümek zorunda kaldım motor 4 5 defa fanları açtı motor sıcaklığı 100 derece su sıcaklığı 240 dereceye kadar çıktı motor çok ısındığı için 1. silindirdeki bobini eritmiş olabilir mi? bu hararet konusu antifiriz koyduktan sonra başladı :pale: :jocolor:

Yada motoru götürdüğüm usta ateşleme bölümünü adam gibi takamadı kablolar dışarda kaldı fanlar açılınca kabloyu kestiğinden şüphelerim var.

Motoru çalıştırmadan sadece kontak anahtarını çevirince bujinin birinden çat diye bir ses geliyor sanki ateşleme yapıyormuş gibi oluyor her kontağı çevirdiğimde çat diye ses veriyor bobin erimiş yada çatlamış elektirik bir yere açık devre yapıyor sanırım.

Motoru aldığım günden beri bu ateşleme kısmıyla uğraşıyorum sonunda 4 adet bobin 4 adet iridyum buji ve sıfır bobin kablosu almak geçiyor içimden ne yapacağımı şaşırdım :pale: :pale:

savasR6
16 Ekim 2014, 01:04
[QUOTE=gursus;3458768]hayırlısı olsun çok dikkatli olun r6 600lükler içinde en sert ve gaddar olanı,şehir içine pek girmeyin fazlasıyla ısınır,gidonu bazıları yükseklik seviyesini düşürür böyle bir durum varsa yükseltin ki bilekleri yormasın ama normal pozisyonunda bile yorucudur r6 diğerlerine nazaran bu da ayrı bir durum.

Teşekkür ederim pek bilgim yok gidonla ilgili ama diğer motorlara göre r6nın gidonu sanki daha basık gibi.
600rr kullandım geçenlerde çok rahattı oturuş pozisyonu sürüşü çok hoşuma gitti eğer r6yı satarsam 600rr alırım gibime geliyor. r6nın ayak basamakları diğerlerine göre çok geride yani motora sürekli yatmak gerek.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

Arkadaşlar dün biraz hararet yükseldi 90-100 arası sonra 3 ve 4. Viteste gazı açınca resmen debriyaj kaçırdı 4-5 defa denedim kaçırdı sağ çekip durdum, debriyaj telinin başındaki topuz en uç yani en gergin seviyedeydi onu biraz gevşettim manettende ayarı 6dan 3e aldım debriyajda 1 cm. Falan boşluk oldu daha aşağıda kavrar oldu ama kaçırmayı kesti. Sorun bu ayarlardanmıdır acaba yoksa baskı balatammı bitiyor? Ben daha önce hep araba kullanıcısıydım motorsikletlerde araştırdığım kadarıyla sistem biraz farklıymış sizlerden ricam başına böyle bir olay gelen veya bilgisi tecrübesi olan beni aydınlatırsa sevinirim sorunum ne olabilir canım sıkılmaya başladı.

Noar
24 Ekim 2014, 08:23
Merhaba, 33 hatası bobonler ile alakalı dediğiniz gibi. Hangisinin sorun verdiğini bulmak için, diagnostic ekranına bakabilirsiniz.

Kontak açık değilken reset ve select tuşuna basılı tutunuz, derece yazan yerde "hi" yani merhaba diyip sahibini karşılıyacak biraz basılı tutunca ekranda diag yazacaktır. Tekrar iki tuşa basarak içerisine giriniz. Bu alanda motorun hemen hemen coğu aksamı görünmekte. Gaz kelebeğinden, akü durumuna kadar.

Reset ve select tuşları ile içeride gezebilirisniz.
Yapmanız gereken 30 a gelip motor açma kapama tuşunu bir kere basıp kapatmaktır. Bi ses gelicek bunu yapınca ve ekranda ışık yanacak. Normal şartlarda 5 kez yanıp sönmesi gerekmekte. 30, 31 , 32 , 33 her bir bobini temsil eder. Kolay gelsin.



Merhaba arkadaşlar 2008 model yamaha r6 motorumu aldığım günden beri sorunları bitmedi sorun aslında hep aynı yerde ama bir türlü içinden çıkamadım geçen hafta motoru ustaya götürdüm sağlam şekilde bana teslim etti 2 gün sonra motor daha beter oldu ustayı aradım getir hemen hallederim dedi ama oraya motoru nasıl götüreyim nakliyeci mi tutayım birde :pale: 150 km uzakta.

Motor arıza kodu 33 gösteriyor bunun anlamı internetteki sonuçlarda
33 - Silindir # 1. sıradaki ateşleme bobini açık devre tespit etti.

Motor arıza kodunu verdikten sonra stop etti çalışmadı.
5 dakika sonra çalıştı viteste hareket etmiyor hemen stop ediyor gaz yemiyor.
Motoru debriyajı yarım kullanarak yaklaşık 500 metre eve götürmeye çalıştım götürdüm sadece debriyajda çok az gaz yiyor seside çok tuhaflaştı boğuluyormuş gibi gidiyordu mecburen eve götüreceğim orda bırakamazdım.

Gelelim nedenlerine şehir içerisinde çok trafik vardı sürekli vites 1 de yürümek zorunda kaldım motor 4 5 defa fanları açtı motor sıcaklığı 100 derece su sıcaklığı 240 dereceye kadar çıktı motor çok ısındığı için 1. silindirdeki bobini eritmiş olabilir mi? bu hararet konusu antifiriz koyduktan sonra başladı :pale: :jocolor:

Yada motoru götürdüğüm usta ateşleme bölümünü adam gibi takamadı kablolar dışarda kaldı fanlar açılınca kabloyu kestiğinden şüphelerim var.

Motoru çalıştırmadan sadece kontak anahtarını çevirince bujinin birinden çat diye bir ses geliyor sanki ateşleme yapıyormuş gibi oluyor her kontağı çevirdiğimde çat diye ses veriyor bobin erimiş yada çatlamış elektirik bir yere açık devre yapıyor sanırım.

Motoru aldığım günden beri bu ateşleme kısmıyla uğraşıyorum sonunda 4 adet bobin 4 adet iridyum buji ve sıfır bobin kablosu almak geçiyor içimden ne yapacağımı şaşırdım :pale: :pale:

Moto43
29 Ekim 2014, 19:21
selamlar ben de 600 cc motor almayı düşünüyorum ------2002 model bi tane var --- 15 gün motor yatmış jikleli motor çalıştıramadı hemen -------ben bu spor tiplerinde jikle falan olduğunu bilmiyordum grenajlar oynuyor problemli gibi fiyatta aslında hiç tutulacak gibi değil bu motorlar 8-9 milyar olmalı------ motor eski mödel zor çalıştı gittim gördüm ben--- ilanda bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2002-r6-mavi-son-fiyat-154858759/detay/

R6Angels
31 Ekim 2014, 02:47
Merhaba arkadaşlar yamaha r6 amortisörlerini yağlamak istiyorum nasıl yağlanır hiç bilgim yok ve direksiyorun durduğum yerde sağa sola çevirince çağ diye ses çıkıyor ön freni kullanınca da hurt diye bir ses çıkıyor bunları nasıl giderebilirim?

Noar
31 Ekim 2014, 10:35
http://i60.tinypic.com/1z69lza.jpg

http://i57.tinypic.com/2cqlavc.jpg


Tam olarak bu sanırım? @Felon



30-40km hızda efili efili gidiyorum.
Güneş tam tepemde, bütün ihtişamıyla beni parlatıyor.
Önümde düz uzun bir yol, ufukta gözüken birkaç tane viraj var.
Gaz kolunu hafif hafif çevirdikçe;
Altımdaki 120beygire 180kg ağırlığında donatılmış safkan japon aygırının,120beygiri bir olup şahlanıyor.
Tepedeki güneşe meydan okuyor adeta.
Siyah vizörümün altında gülen bir yüz oluşuyor gazı her açtığımda..
Ardı ardına gelen virajlarda çocuk gibi şenim.
Ve öyle bir haz veriyor ki....
Bu hazzı ne parada,ne bir işte,nede bir kadında alabilir insan.
Belki üstün başın biraz tozlu, pis fakat 21.YY ın kovboyusun sen...
Atının üzerinde vahşi,özgür ve daima gençsin!
http://p1.bikepics.com/2013/10/18/bikepics-2607582-800.jpg

xbuky
04 Kasım 2014, 15:47
KM tecrübeme ulaştığımda almayı çok istiyorum fakat 7-8 lt benzin yakması beni korkutuyor :) Sonuçta öğrenciyim yani :)

Noar
05 Kasım 2014, 13:12
8lt standart zaten, açarsan dahada yakar.

http://i58.tinypic.com/2npu0o.jpg


KM tecrübeme ulaştığımda almayı çok istiyorum fakat 7-8 lt benzin yakması beni korkutuyor :) Sonuçta öğrenciyim yani :)

xbuky
05 Kasım 2014, 20:00
Çok be hocam be valla insan istiyo ama nasip değilmiş...

R6Angels
09 Kasım 2014, 23:54
Merhaba arkadaşlar bende yamaha r6 motor var bugün motoru çalıştırdığımda farlar yanmıyordu sigortaları kontrol ettim hepsini çıkardım kiminde 15 amper yazıyor kiminde 10 amper yazıyor ve neredeyse hepsi yanmış ve telle bir birlerine bağlanmış hiç sağlıklı bir durum değil bende internetten sipariş vereceğim ama bu motorların sigortaları mini diye mi geçiyor isimleri ? ve yerleri nasıl olacak bilmiyorum 15 amper nereye 10 amper nereye takılıyor bilgim yok lütfen anlayan arkadaşlar yardımcı olursa çok iyi olur veya kendi motorunuzdan bakıp hangileri 10 luk hangileri 15 lik bi bilgi verirseniz çok sevinirim.

0uikShare
18 Kasım 2014, 11:47
Merhabalar,
2014 Yamaha R6'm var. Ve sunu kesinlikle soyleyebilirim ki cok yakiyor :). En iyi kullanimla 6.5 litre yaktirirken, sehirici dert olan İstanbul trafiginde 9 litreye cikiyor. 17 litrelik full depoda(zorlarsan 17.5 aliyor) rezerv isigi dahil en fazla 250 km gorebildim. Sert kullanimda 150 kmden sonra da yakabiliyor.
600RR karsilastirmasina gelirsek 600RR'li bircok arkadasim var. Sert kullanimda bile 7.5 litreyi gecmiyorlar. Normal kullanimda 4-5 yakan var.
Bir arkadasimiz da demis ki "neredeyse 1000rr kadar yakiyor".
Cok yanlis. 1000cc sinifinin yakiti 600cc sinifina gore daha iyidir. İstenilen hiza daha az devir cevirerek geldiginden 1000rr R6 kadar asla yakmaz.

bilginozi
18 Kasım 2014, 13:01
600rr devirli kullanınca 11-12LT yakabiliyor. Sakin kullanımda 4,5-6LT arası.

omerta
19 Kasım 2014, 12:45
Merhabalar,
2014 Yamaha R6'm var. Ve sunu kesinlikle soyleyebilirim ki cok yakiyor :). En iyi kullanimla 6.5 litre yaktirirken, sehirici dert olan İstanbul trafiginde 9 litreye cikiyor. 17 litrelik full depoda(zorlarsan 17.5 aliyor) rezerv isigi dahil en fazla 250 km gorebildim. Sert kullanimda 150 kmden sonra da yakabiliyor.
600RR karsilastirmasina gelirsek 600RR'li bircok arkadasim var. Sert kullanimda bile 7.5 litreyi gecmiyorlar. Normal kullanimda 4-5 yakan var.
Bir arkadasimiz da demis ki "neredeyse 1000rr kadar yakiyor".
Cok yanlis. 1000cc sinifinin yakiti 600cc sinifina gore daha iyidir. İstenilen hiza daha az devir cevirerek geldiginden 1000rr R6 kadar asla yakmaz.

Bende hondayı satıp sıfır R6 almayı düşünüyorum ama bu yakıt konusu hep geri adım attırıyor :)

MertOzyonum
01 Aralık 2014, 00:08
Oncelikle merhabalar . Bende 2006dan beri R6nin kirlangic kasasina gonul verdim ve almak istiyorum . Yasim cok genc ama ilk motorum olmayacak . Suan x-city sahibiyim ve ondan once yamaha xv250m vardi . Cok deli gazlamak amacim degil . Sizce cok fazla mi olur ? Zorluk yasar miyim ? 30bin'i asmis olan km bana sikinti yasatir mi ? Kronik arizalari var mi ? Ozellikle 20bin devirli olanlari . Simdiden cevaplariniz icin tesekkur ederim .

R6Angels
02 Aralık 2014, 23:43
2008 model yamaha r6 yağ kapasitesi ne kadar değiştirince kaç litre yağ koymamız gerekiyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

2008 model motoruma 3.2 L civarı yağ koydum bazı yerlerde 2.6L yazıyor bir sorun olur mu?

cakalaz
11 Aralık 2014, 19:13
Arkadaşlar şu sıralar motor alacağım fakat 2014 1oooRR sıfır ve 2013 R6 sıfır arasında kaldım.
Herkes Honda daha rahat düşüncesinde sizlerden de fikir almak istedim...

savasR6
12 Aralık 2014, 01:00
2008 model yamaha r6 yağ kapasitesi ne kadar değiştirince kaç litre yağ koymamız gerekiyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

2008 model motoruma 3.2 L civarı yağ koydum bazı yerlerde 2.6L yazıyor bir sorun olur mu?

ben 2006 modeline 3,4 litre koydum verilerinde yazdığı gibi daha dün değiştirdim.

cakalaz
13 Aralık 2014, 22:40
Pazartesi günü hayırlısı ile 2013 Model Sıfır ayarında bir R6 alıyorum. Daha önce R6 mı 1oooRR mı diye sormuştum ama R6 yı görünce kesinlikle kararım R6 dan yana oldu. Alırsam fotoğrafları yüklerim :)

Sokollu
13 Aralık 2014, 22:56
Pazartesi günü hayırlısı ile 2013 Model Sıfır ayarında bir R6 alıyorum. Daha önce R6 mı 1oooRR mı diye sormuştum ama R6 yı görünce kesinlikle kararım R6 dan yana oldu. Alırsam fotoğrafları yüklerim :)

İnşallah bir sorun çıkmaz ve alırsın. Şimdiden hayırlı olsun, takipteyiz :)

cakalaz
14 Aralık 2014, 10:24
R6 'larda Direksiyon amortisörü yokmus. Simdi forumu okurken öğrendim. Bu çok olumsuz bir özellik. Bu yüzden bile vazgecebilir insan bu motordan.
Bir de yakıt konusu konuşulmuş;
Eğer alırsam size kesin sonuçlarla yakktini hesaplarım. RR ile 4.2 yi gören ben R6 yı da 5 in altına düşüreceğimden adım gibi eminim :)

Noar
15 Aralık 2014, 14:43
Direksiyon amortisörü almanda fayda var. 5 litre ciddi bir rakam. Bilemiyorum. RR'lar az yakıyor R6'ya göre.

aadrenalin16
16 Aralık 2014, 03:08
[QUOTE=gursus;3458768]hayırlısı olsun çok dikkatli olun r6 600lükler içinde en sert ve gaddar olanı,şehir içine pek girmeyin fazlasıyla ısınır,gidonu bazıları yükseklik seviyesini düşürür böyle bir durum varsa yükseltin ki bilekleri yormasın ama normal pozisyonunda bile yorucudur r6 diğerlerine nazaran bu da ayrı bir durum.

Teşekkür ederim pek bilgim yok gidonla ilgili ama diğer motorlara göre r6nın gidonu sanki daha basık gibi.
600rr kullandım geçenlerde çok rahattı oturuş pozisyonu sürüşü çok hoşuma gitti eğer r6yı satarsam 600rr alırım gibime geliyor. r6nın ayak basamakları diğerlerine göre çok geride yani motora sürekli yatmak gerek.[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

Arkadaşlar dün biraz hararet yükseldi 90-100 arası sonra 3 ve 4. Viteste gazı açınca resmen debriyaj kaçırdı 4-5 defa denedim kaçırdı sağ çekip durdum, debriyaj telinin başındaki topuz en uç yani en gergin seviyedeydi onu biraz gevşettim manettende ayarı 6dan 3e aldım debriyajda 1 cm. Falan boşluk oldu daha aşağıda kavrar oldu ama kaçırmayı kesti. Sorun bu ayarlardanmıdır acaba yoksa baskı balatammı bitiyor? Ben daha önce hep araba kullanıcısıydım motorsikletlerde araştırdığım kadarıyla sistem biraz farklıymış sizlerden ricam başına böyle bir olay gelen veya bilgisi tecrübesi olan beni aydınlatırsa sevinirim sorunum ne olabilir canım sıkılmaya başladı.

debrıyaj kolunda bıraz boşluk brakman gerekiyor,çunkı motor haralet yukseldıgınde ve sıkışık trafıkte fazla sıcağa maruz kaldığında debrıyaj balatası sısme yapar ve o bıraktığın bosugu kullanır ve kendını gerer.senın motorun o sıkışık trafıkte garıbım balatalar sısmeye başladı ve debrıyaj telinde de gereken bosluhu bulamayınca ne oldu kaçırmaya başladı,tıpkı gıderken parmak uucnla bır yandan debriyaja basar gıbı oldu:).o yüzden motor soğukken balatan soğukken bı ayar cek.debrıyaj telındekı boşluk 3 mm olsa yeter.ynı motor debrıyaj levyesını bırakmya başladıkça harekete gecmelı.olayın farkına varmyıp dewam etseydın balatalarını yerdın ve çıkan tozlarda yag pompanı doldururdu.

cakalaz
16 Aralık 2014, 15:21
Arkadaşlar 2013 Model 2014 Çıkışlı 2ooo KM de Kazası Boyası Düşmesi ve Çiziği olmayan Bir R6 sahibiyim artık...
Şu an pek kullanmadım ama kullanınca RR ile arasındaki farkları yazacagım :)
Bu Akşam Orjinal Plakalık ve Orjinal egzoz takılıp, Yandaki Stickerler sökülecek ve Motor biraz daha kibar hale getirilecek :)
ilk sahibi olan Çok temiz bir arkadasımızdan aldım ve 31500 TL ye aldım (illaki soran olacaktır).
http://i.hizliresim.com/jv5zAD.jpg (http://hizliresim.com/jv5zAD)

http://i.hizliresim.com/bg5QZG.jpg (http://hizliresim.com/bg5QZG)

http://i.hizliresim.com/RbYE8Z.jpg (http://hizliresim.com/RbYE8Z)

http://i.hizliresim.com/ZAD2pg.jpg (http://hizliresim.com/ZAD2pg)

http://i.hizliresim.com/12yjBG.jpg (http://hizliresim.com/12yjBG)

http://i.hizliresim.com/Q4A1NG.jpg (http://hizliresim.com/Q4A1NG)

Sokollu
16 Aralık 2014, 21:53
Maşallah, galeriden çıkmış gibi. :)

aadrenalin16
17 Aralık 2014, 03:14
Arkadaşlar 2013 Model 2014 Çıkışlı 2ooo KM de Kazası Boyası Düşmesi ve Çiziği olmayan Bir R6 sahibiyim artık...
Şu an pek kullanmadım ama kullanınca RR ile arasındaki farkları yazacagım :)
Bu Akşam Orjinal Plakalık ve Orjinal egzoz takılıp, Yandaki Stickerler sökülecek ve Motor biraz daha kibar hale getirilecek :)
ilk sahibi olan Çok temiz bir arkadasımızdan aldım ve 31500 TL ye aldım (illaki soran olacaktır).
http://i.hizliresim.com/jv5zAD.jpg (http://hizliresim.com/jv5zAD)

http://i.hizliresim.com/bg5QZG.jpg (http://hizliresim.com/bg5QZG)

http://i.hizliresim.com/RbYE8Z.jpg (http://hizliresim.com/RbYE8Z)

http://i.hizliresim.com/ZAD2pg.jpg (http://hizliresim.com/ZAD2pg)

http://i.hizliresim.com/12yjBG.jpg (http://hizliresim.com/12yjBG)

http://i.hizliresim.com/Q4A1NG.jpg (http://hizliresim.com/Q4A1NG)

kanka hayırlı olsun ,tekerın düz bassın kardeşim:thumleft:

Gurk
17 Aralık 2014, 03:54
Benim caktikca tipi degisen bir R6'im var :D

http://i62.tinypic.com/dpttfd.jpg

http://i60.tinypic.com/opuyxg.jpg

http://i59.tinypic.com/2pq6iyr.jpg

http://i57.tinypic.com/iyhswg.jpg

cakalaz
17 Aralık 2014, 16:53
Dün aksam motorun orjinal egzozunu ve plakalığini taktım. Vallahi plakalık cok güzel duruyor. Plakaligin baglantilarini yaparken grenajlari biraz inceledim. Kesinlikle grenaj kalitesi Boyasi vidaları RR ile kiyaslanamayacak kadar kaliteli. Öyle RR daki gibi Cıt deyip kırılmıyor Çatlamıyor. Ama RR kadar yumuşak bir motor değil. RR cadde kullanımına daha uygun geldi bana kisa bir turlamadan sonra. Ya da bu biraz daha prof racing diyelim. Oturusu RR 'a yakin ama cok az daha yatık, fakat koltuk daha yüksek :)
Orjinal egzozun sesi RR 'ın Orj sesinden cok cok iyi. Ama devir yükseldikçe egzoz sesi yerini motorun devir sesine bırakıyor. Gerek duyarsam bir egzoz alırım ileriki zamanlarda :)
Bu arada motoru biraz inceledim, özellikle yağ ve filtre değişim olayı çok hoşuma gitti. Bizim gibi sık sık yağ bakımı yapan kişiler için RR gibi bir tarafi komple sökme derdimiz olmayacak :)

http://i.hizliresim.com/Q4A75Z.jpg (http://hizliresim.com/Q4A75Z)

http://i.hizliresim.com/rmQ2km.jpg (http://hizliresim.com/rmQ2km)

Ayrıca Ekstra olarak Bir çok arkadaşın çelişkide kaldığı konulardan birisi de Yağ değerleri ve litresidir.Kitapçığı şimdi bitirdim gerekli bölümü altta paylaşıyorum...

2013 Model R6 için değerler ;

http://i.hizliresim.com/BRMaXv.jpg (http://hizliresim.com/BRMaXv)

http://i.hizliresim.com/04qRb8.jpg (http://hizliresim.com/04qRb8)

cakalaz
22 Aralık 2014, 14:34
Arkadaşlar Bugün 50 KM lik bir turlama yaptım. İzlenimlerimi paylaşmak istiyorum ...

Öncelikle Gaz tepkimesi RR'a göre çok çok hassas. 1ooo Likler gibi aniden fazla gaz verebiliyorsunuz. Çok iyi alışmak gerekiyor. Alt devirlerde ölü bir motor değil. En keyf aldığım devir aralığı 2-8 Bin devir aralığı. 8ooo den sonra adeta canavarlaıyor. Kesinlikle RR gibi değil. Sizi arkaya iten bir güçle karşılasıyorsunuz.
Devir aralığı uzun olması nedeniyle uzatıyorsunuz ama bir bakmıssın hala 12ooo devirdesiniz ve bu da motor ömrü için bir avantajdır.
Yakıtı tam anlamıyla ölçemedim. Onu daha uzun gezilerimizde paylaşacağım.
Fakat motor gerçekten yüksek ve özellikle Motor pantolonu Ve Bot gibi ekipmanlarla motora hakimiyet daha da zorlasıyor. RR bu konuda daha kullanışlıydı. Bisiklet gibiydi :P

RR 'larda 4500-8000 Devir aralığındaki Titreşim R6 larda 7-11ooo devir aralığında. Hele orjinal egzozu takılıysa benimki gibi Titreşimi kısa süreli de olsa kıçınızda hissediyorsunuz :)

Şunu belirtmeliyim ki R6 250CC den sonra geçilebilecek bir Racing değil.Gaz tepkimesi gerçekten cok hassas. Dokunmayla motor alıp gidiyor. Bu nedenle 250 Sonrası RR ile devam edilebilir. RR daha tehlikesiz.

Kompresör çok iyi zaten 6oolüklerde bunu seviyorum. Gazı bıraktığınızda fren gereği duymuyorsunuz :) Vites geçişleri RR lardan çok az bir farkla daha yumuşak geldi bana. ileriki sürüşlerimde daha iyi ayırt edeceğim.

Bu arda Söylemeyi unutmadan ;
R6 nın aynaları berbat. Görüş açısı çok zayıf. Sürekli Kafanızı oynatarak bakmanız gerekiyor. Bu da bir dezavantaj tabi...

Fakat Sıfır motor her zaman sıfır motordur :queen: Çıt yok keratada :P

http://i.hizliresim.com/RbBB0Y.jpg (http://hizliresim.com/RbBB0Y)

http://i.hizliresim.com/ZAJJnz.jpg (http://hizliresim.com/ZAJJnz)

http://i.hizliresim.com/Gp554v.jpg (http://hizliresim.com/Gp554v)[COLOR="Silver"]

cakalaz
27 Aralık 2014, 20:57
Bugün Yine Turladık yavrumla.
Her turlamada biraz daha alısıyoruz birbirimize. Bugün daha uzun sürdüm. Ve daha iyi dinledim motoru. Ve bana söylediklerini aktarıcam sizlere :)

Öncelikle Titreşim aralığının 8 Bin ile 11 Bin devir aralığında olması, 110-120 KMH hızlarda Motorun daha rahat ve titreşimsiz akışını sağlıyor. RR ile 110 ile giderken aynalarımız titriyordu mesela ama R6 da bu kayıp yaşanmıyor...

8-11 Bin devir aralığı olan bölüm Motorun en cansız olduğu kısım diyebilirim. 1o Binden sonra motorun hızlanmasını çok iyi hissedebiliyorsunuz...

Yakıt olarak vallahi bu motor da yakmıyor arkadaslar. Motoru aldığım gün 50 TL koymustuk. Fullenmemişti. 60 KM + 50 KM + 20 KM Yaptım 50 TL ile ve ısık hala yanmadı. Bugün fulleyeyim dedim; 40 TL aldı motor. Yani 130 KM mesafede bitiremediğim 50 TL söz konusu :) Belki de daha az cünkü fullediğimde 40 TL aldı. 1OO KM Sonra tekrar fulleyeceğim ve size sonucu aktaracağım :) Bu millet ya Yakıt hesaplayamıyor ya da motor ullanmasını bilmiyor !

http://i.hizliresim.com/7VMrGN.jpg (http://hizliresim.com/7VMrGN)

http://i.hizliresim.com/Vgv1dB.jpg (http://hizliresim.com/Vgv1dB)

http://i.hizliresim.com/89D7qA.jpg (http://hizliresim.com/89D7qA)

[/COLOR]http://i.hizliresim.com/MPLmy1.jpg (http://hizliresim.com/MPLmy1)

http://i.hizliresim.com/BRDBmD.jpg (http://hizliresim.com/BRDBmD)

Bu da Eskisiyle Yenisiyle :)

http://i.hizliresim.com/l0vgYp.jpg (http://hizliresim.com/l0vgYp)

http://i.hizliresim.com/vQnBYD.jpg (http://hizliresim.com/vQnBYD)[COLOR="Silver"]

http://i.hizliresim.com/g4ZEyO.jpg (http://hizliresim.com/g4ZEyO)

gursus
27 Aralık 2014, 21:30
Doğan bey öncelikle hayırlı olsun,paylaşımları eksik etmeyin çok yararlı oluyor bizler için . Malzeme kalitesi ni ben nedense r6 da beğenmedim bu

kasa için.2005 model vardı yakın bir arkadaşımda onda çok beğenmiştim ama 2014 ü inceledim geçen hafta biraz basit gibi geldi bana.

cakalaz
28 Aralık 2014, 00:34
Bir de Hondalari inceleyi aradakj farki goreceksiniz. Ben 2011 Model RR lara göre kiyasladm ve arada cok fark gördüm. iki modelin de artilari var tabi :)

cakalaz
29 Aralık 2014, 20:31
Arkadaşlar;
Motoruma Exup lı Egzoz bulamadığım için Orjinal egzoz aldim bir tane daha. Ve o egzozu ses egzozuna donusturecegim ve bu sekilde exup lar devre dışı kalmayacak. Sadece desibel artisi sağlanacak orjinali bozulmadan.
Uygulamayı tamamlayınca sizlerle paylaşacağım :)

viper17
29 Aralık 2014, 20:56
Arkadaşlar;
Motoruma Exup lı Egzoz bulamadığım için Orjinal egzoz aldim bir tane daha. Ve o egzozu ses egzozuna donusturecegim ve bu sekilde exup lar devre dışı kalmayacak. Sadece desibel artisi sağlanacak orjinali bozulmadan.
Uygulamayı tamamlayınca sizlerle paylaşacağım :)
full egzoz takmanız yeterliydi. exup a gerek yok :)

http://www.twobros.com/Exhaust/Yamaha/2012_Yam_R6_FS-reveal.jpg
http://www.twobros.com/Exhaust/Yamaha/2009_YAM_R6_FS_angle_1000.jpg

cakalaz
30 Aralık 2014, 00:14
Full Egzoz taktirinca maalesef R6 lar kod arizasi veriyor. Yani tekrar yazılım gerekiyor motora ve bu da buralarda mümkün olmuyor. Bu nedenle böyle bir uygulama yapacağım :)

gursus
30 Aralık 2014, 02:59
ses için katalizörü iptal etmeniz gerekir,orjinal egzoz un içini boşaltıp istediğiniz sesi alamazsınız,ancak yüksek devirler de daha yüksek ses verir normaline göre.

cakalaz
19 Ocak 2015, 15:52
Motoru Aldın da Fotoğraf atmadın demeyin sonra :P

http://i.hizliresim.com/aynZ2O.jpg (http://hizliresim.com/aynZ2O)

http://i.hizliresim.com/Q4PdQk.jpg (http://hizliresim.com/Q4PdQk)

http://i.hizliresim.com/XDbz07.jpg (http://hizliresim.com/XDbz07)

http://i.hizliresim.com/n5bqJV.jpg (http://hizliresim.com/n5bqJV)

http://i.hizliresim.com/MP1Mag.jpg (http://hizliresim.com/MP1Mag)

http://i.hizliresim.com/ZA5yOG.jpg (http://hizliresim.com/ZA5yOG)

cakalaz
25 Ocak 2015, 20:07
Arkadaşlar;
Doktorumun emriyle racing binmeme kararı almış bulunmaktayım.
Bel ameliyatı olduğum için dik oturuslu birsey almam gerektiğini söyledi bu nedenle cok severek aldığım motorumu satma kararı aldim.
Sahibinden.com daki ilan numarasi:
198295745
Henüz aktif değildir...
Saygılar

TIGERSHARK
25 Ocak 2015, 22:30
Keşke maddi gücüm yetse'de bende bunlardan bir tane alsam

Bu arada geçmiş olsun

Raphae1
28 Ocak 2015, 01:37
Almaya geliyorum. :) kimseler dokanmasın :)

Schizophren
28 Ocak 2015, 02:44
bundan temizi galeride sıfırı :) jilet mübarek, maşallah diyelim gözü olanın gözü çıksın :cat:

cakalaz
29 Ocak 2015, 18:45
Teşekkür ederim arkadaşlar;
Bu arada Yeni Emar sonucum çıkana kadar ilanı kaldırdım ...
Bilginize :)

Bir de Fotoğraf atayım gözümüz şenlensin :)

http://i.hizliresim.com/0494VY.jpg (http://hizliresim.com/0494VY)

Sokollu
29 Ocak 2015, 18:47
Tenere'ye geçin dik otura otura gezersiniz :)

cakalaz
29 Ocak 2015, 19:04
Sorun otoruş değil; Yükseklik :)
Ayaklarımla motoru iterken zorlanmam nedeniyle doktorlar daha alçak birşey almamı öneriyorlar...