PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cross / Off Road



Celil Öztürk
28 Eylül 2010, 20:49
Cross / OFF Road marka/modellerinde uygun ve iyi performansa sahip motosikletler hangileridir ?
Boy 190
Kilo 70
10.000 TL bütçe

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:26 ----------

Güncel
Lütfen yardımcı olun

kanucan
28 Eylül 2010, 20:51
Aradığınız kross 2 zamanlı mı 4 zamanlı mı? :)
Eğer 2 zamanlıysa Suzuki RM 125 lere bir bakın derim.

İşte özellikleri:

Tipi 2-zamanlı, karbüratörlü, 1-silindir
Supaplar -
Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi 124 cm3
Çap 54,0 mm
Strok 54,5 mm
Sıkıştırma oranı 8,3 : 1
Maksimum güç 42 hp / 11500 dd
Maksimum tork 27 Nm / 10500 dd

Celil Öztürk
28 Eylül 2010, 20:55
Farketmez performans olarak dağ bayır demeden kullanacağım :)Yani aşırı masraf çıkartmasın yeter teşekkürler...

anarya
28 Eylül 2010, 21:17
Arkadaşlar ben de cross-motor kullanmayı düşünüyorum.
Boy 1.78
Kilo 71
Bütçe 6000 TL
Aynı şekilde sorun çıkarmayacak ve her yerde kullanabileceğim bir motorsiklet arıyorum.
Yardımcı olursanız sevinirim.

kanucan
28 Eylül 2010, 21:27
En uygun motor CRF 250 R olur.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-crf-250-r-mototal-den-crf-250-x/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-crf-250-r-tertemiz-crf150r-31936435/detay

:)

anarya
28 Eylül 2010, 21:31
ya cahilce bir soru soracam ama cidden şuan deli gibi meraklıyım cross-motor olayına..trafiğe çıkabiliyor muyuz merak ediyorum..off-road yazması biraz kafamı karıştırdı da :D

mmucit
28 Eylül 2010, 21:36
ya cahilce bir soru soracam ama cidden şuan deli gibi meraklıyım cross-motor olayına..trafiğe çıkabiliyor muyuz merak ediyorum..off-road yazması biraz kafamı karıştırdı da :D

trafiğe çıkarmak için öncelikle sinyal, far vs. olacak ve plakan olacak. Yoksa gerisi sana kalmış, dişli tekerle asfaltın tozunu atarsın :P

Celil Öztürk
28 Eylül 2010, 21:38
Teşekkürler...

anarya
28 Eylül 2010, 21:41
trafiğe çıkarmak için öncelikle sinyal, far vs. olacak ve plakan olacak. Yoksa gerisi sana kalmış, dişli tekerle asfaltın tozunu atarsın :P

eyvallah sağolasın

T0LGA
29 Eylül 2010, 22:00
Benimde Off road merakım var :) Ama benim 6000 10000 tl gibi bütcem olmadığı için şehir içi motosiklet almayı düşünüyorum cbr 125 bu konuda çok yardımcı olacak :))) ama Şuan cross alacam olsam CRF 250 X tek geçerim ama pahalıdır bunları parçası ona göre

Ante
29 Eylül 2010, 22:16
trafiğe çıkarmak için öncelikle sinyal, far vs. olacak ve plakan olacak. Yoksa gerisi sana kalmış, dişli tekerle asfaltın tozunu atarsın :P

Ben yanlış mı biliyorum? Dişli teker asfalt için bir avantaj değil dezavantajdır. Yola basan yüzey alanı daha az olduğu için asfaltta tutuşu daha azdır.

Ekim92
30 Eylül 2010, 00:22
Spesyal cross(honda crf,yamaha yz,KTM exc sx..) almanızı pek tavsiye etmem çünkü bunlar çok özel makinalar kilmotre değil saat bazında bakımları, yağ değişimleri yapılır.Örneğin 4 zamanlı spesyallerde 10 saatte 2 zamanlılarda 3 saatte bir yağ-yağ filtresi değiştirilir , 100-150 saatlik kullanımda da motor yapılır(2 zamanlılada bu süre daha kısa).
Bu kadar ağır bakımın altından kalmak hem büyük para hemde zaman işidir ki türkiyede çoğu yetkili serviste pek bilgili değil.
Dağ bayır gezip sucuk falan yapmaksa amacınınız size kawasaki klx klr ,ktm lc4,
suzuki drz ,yamaha xt ,honda xl xr gibi makinaları tavsiye ederim.Güçleri spesyallerden düşük olsada spesyallerin gittiği yerlere bu makinalarda gider.

Celil Öztürk
30 Eylül 2010, 00:32
Benim amacım dağ bayır taş toprak demeden gezmek ayrıca da toprak alanda düşe kalka motosikletin haşatını çıkarmak(ama motoru parçalamamak:) ) şuanki bütcemle fazla masraf edemem ünv. bitince masraf limiti yok yani farketmez etmez 4 sene böyle idare etsem benim için iyi ama yorumlara bakılırsa supersport alıp asfaltı ağlatmak daha karlı görünüyor :)

brs3417
30 Eylül 2010, 00:35
Neden motor yapılmasına ihtiyaç duyar ki yani 100-150 saat çok düşük bi rakam ?

Ekim92
30 Eylül 2010, 00:37
Neden motor yapılmasına ihtiyaç duyar ki yani 100-150 saat çok düşük bi rakam ?

valla ben de repair manual de yazanı söylüyorum.Aletler o kadar gücü kendi kendilerini yiyirek üretiyolar

brs3417
30 Eylül 2010, 00:50
valla ben de repair manual de yazanı söylüyorum.Aletler o kadar gücü kendi kendilerini yiyirek üretiyolar

Şu aralar bende bu tip motorlara bakıyorum kısmetse almak istiyorum ama bu iş kötü oldu yani bu biniciyi kısıtlar adam mis gibi binerken 100 saat dolmasın diye binmiyecek ister istemez.

Bide benim bi düşüncem var acaba nası olur fikir şu bu araçların hepsi yurt dışında nerdeyse yarı fiyatına hatta öyle şimdi ben gitsem yurt dışından alsam bu istediğim motoru plaka ruhsat falan çıkarmıycam türkiyeye sokarken gümrükte ruhsat veya başka bi belge istermi yani araç kayıtsız olarak geçmez dimi ? Geçerse zaten burda arazi motoruna plaka ruhsat çıkarmıycaktım onada çıkarmam girip çıkma işi olmaz o zaman. Bunun işlemlerin tam usulünü bilen var mı ?

Celil Öztürk
30 Eylül 2010, 00:57
Gümrük işlerini bilen biri yardımcı olabilir mi ?

brs3417
30 Eylül 2010, 01:18
Evet böyle bişey mümkünse kafa takmaya gerek yok hiç bişeyi hemde en güzelini alırız :)

Ekim92
30 Eylül 2010, 01:39
öyle bi çakallık olsaydı...