PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GT250 R Sorunları



SkyCaptain18
17 Eylül 2010, 14:35
Merhabalar
Sizlere aklımdaki soruları sormak istiyorum.
-Çoğu kişininde bilidiği sorunları var bu makinanın, bu sorunlar krank problemi,devir problemi,beyin problemi,birde markadan dolayı servis ve parça problemi var.
-Birçok kişi S&T Kanuni mi yoksa Hyosung mu diye çok soruyor. Yukardaki problemler her ikisindede çıkıyor diye duydum. (Yanlışım varsa düzeltilsin.)
-Bu krank kırılması olayı 2007 ve üstü makinalarda yok deniliyor. Bende tam olarak emin değilim.
Sorum yukardaki problemler karşımıza çıkdığında ve çıkmadan önce nasıl nasıl önlemler alır, nasıl çözeriz?
SAYGILARIMLA.

hlmky85
17 Eylül 2010, 14:45
valla ben bu motoru 1.5 sene sorunsuz olarak kullandım 2007 modeldi aslında sorun motorda değil kullanıcıda ve insanlar daha üzerine binmediği bir motor hakkında yorum yaptıkları için insanların kafası karışıyor. ben yukarıda saydığın problemlerin hiçbirini yaşamadım 26000 km de sattım ve yine hyosung 650 comet aldım bu motorlada daha yen,i karadeniz turundan döndüm hyosung o kadar kötü bir makina değil kullanıcı kötü sen 250 lik bir makinaya 600 lük bir japon gibi binersen ve devamlı redlina da sürersen bakımını yapmazsan tabiki arızalar çıkartır o kırmızı çizgiyi oraya süs olsun diye koymamışlardır herhalde......daha çok şey var anlatılacam ama şunu söyleyebilirim motorumu küçültecek olsam ve alırmısın desen yinede alırdım gt250 r çünkü ben çok memnundum ha son modellerde hyo nun yok o yüzden st alırdım yüksek model olarak yinede sen bilirsin...

SkyCaptain18
17 Eylül 2010, 15:16
Tabikide sorunun motorda değil 250lik motorda 600lük arayan kullanıcıda olduğunu biliyorum ancak bu servis olayı çok karışık, bir diyolar S&T Kanuni servisi Hyo ile ilgilenmez diyenler var 4-44 Motor herhalde burda devreye giriyor parça olarak ama servise götürmeyipte kendiğimiz bakım yaparsak herhalde hyo için parçalar aynı bisikletlerde yaptığımız gibi yan sanayi ürünleri muadil ürünler kullanacaz herhalde. Bir topicte okumuştum tofaş parçası kullanan vardı bu makinada.

xanka
17 Eylül 2010, 15:59
parçaları ebay'dan alabilirsin bence burda bulamazsan cogu parcasını kanunide bulabilirsin ama oda içler acısı fiyatlar el yakıyor genelde kanunide birde yeni modeller karburatorlu değil o yüzden belki parca olarak türkiyede sıkıntı yasayabilirsin bende gt250 almayı dusunuyorum cok araştırdım edindiğim bilgiler dogrultusunda sana yardım olmya calıstım brrr diye bir üye var sitede adını dogru yazmamıs olabilirim kusura bakmasın bildiğim kadarıyla uzun sure kullandı motoru ona ulaşabilirsen sana yardımcı olabilir

aya
17 Eylül 2010, 17:58
bu krank kırmayı şimdiye kadar 2 motorda duydum ben. toplam satış adedini bilmiyorum ama yüksek olduğuna kaniyim. dolayısıyla yüzdeye vurulursa bence binde 1 filan gibi bir rakama denk gelir. peki şimdi bu oran sizce kronik bir problem mi?

bu soruya "evet" diyecekler için bir hikayem var :

yıllar önce bir sendikaya bağlı alt kuruluşta çalışmıştım. bu kuruluşun kurulum zamanlarında il il dolaşmamız gerekmişti ve bu dolaşım işi için altıma sendikanın genel başkan yardımcılarından birisine ait bir Alfa 156, 2.0twin spark makam aracını vermişlerdi. bu araçlardan filo olarak alınmıştı ve tüm üst düzey yöneticilerde bunlardan vardı. sayıları yanlış hatırlamıyorsam 10'un üzerindedir.

özel soförün kullandığı bu araçlardan birisi daha yeni alındığı dönemlerde istanbul'dan ankara'ya dönerken bolu civarında otobanda birden bire piston kolunu kırarak motorun alt bölümünü patlatıp ne var ne yoksa yola dökmüştü. bir başka araçla ilgili de yine ciddi bir motor sorunundan bahsedilmişti. araçlar distribütöre verilmiş ve garantiden sorunları halledilmişti.

şimdi yukarıdaki soruya "evet" cevabı verenlere sormak gerekir. Alfa-Romeo gibi bir markanın ürettiği, üstelik de üst segmentte yer alan prestij modellerinden birisinin, yine üstelik en üst motor seviyesinde böyle bir hatanın üstelik 2 araçta birden meydana gelmesi ve fabrikanın hatayı kabullenip sorunu garantiden çözmesi durumunda bu sorun için Alfa'ların kronik sorunudur denilebilir mi?

hyosung için soruya "evet" yanıtını verenler, aynı gönül rahatlığıyla alfa için de "evet" cevabı verebilir mi?

iyi bilinmeli ki, seri üretim tüm mamüllerde belli oranda hata payı olabilir. bu doğal bir durum. mesele sorunun meydana gelip gelmemesi meselesi değil, asıl mesele, sorun vuku bulduğunda, çözümü konusunda üreticinin ve onun temsilcilerinin takınacağı tutum meselesi...

SkyCaptain18
17 Eylül 2010, 18:16
parçaları ebay'dan alabilirsin bence burda bulamazsan cogu parcasını kanunide bulabilirsin ama oda içler acısı fiyatlar el yakıyor genelde kanunide birde yeni modeller karburatorlu değil o yüzden belki parca olarak türkiyede sıkıntı yasayabilirsin bende gt250 almayı dusunuyorum cok araştırdım edindiğim bilgiler dogrultusunda sana yardım olmya calıstım brrr diye bir üye var sitede adını dogru yazmamıs olabilirim kusura bakmasın bildiğim kadarıyla uzun sure kullandı motoru ona ulaşabilirsen sana yardımcı olabilir

Bakacaz artık bir çaresine bu aralar kafam çok karıştı parça olarak hyo da parça sıkıntısını bana en yakın olan 4-44 motor çözüyor herhalde birde hyo a göre st lerin fiyatları biraz yüksek ancak parça sıkıntısı yok bildiğim kadarıyla brrr ilede motoru bir soralım.


bu krank kırmayı şimdiye kadar 2 motorda duydum ben. toplam satış adedini bilmiyorum ama yüksek olduğuna kaniyim. dolayısıyla yüzdeye vurulursa bence binde 1 filan gibi bir rakama denk gelir. peki şimdi bu oran sizce kronik bir problem mi?

bu soruya "evet" diyecekler için bir hikayem var :

yıllar önce bir sendikaya bağlı alt kuruluşta çalışmıştım. bu kuruluşun kurulum zamanlarında il il dolaşmamız gerekmişti ve bu dolaşım işi için altıma sendikanın genel başkan yardımcılarından birisine ait bir Alfa 156, 2.0twin spark makam aracını vermişlerdi. bu araçlardan filo olarak alınmıştı ve tüm üst düzey yöneticilerde bunlardan vardı. sayıları yanlış hatırlamıyorsam 10'un üzerindedir.

özel soförün kullandığı bu araçlardan birisi daha yeni alındığı dönemlerde istanbul'dan ankara'ya dönerken bolu civarında otobanda birden bire piston kolunu kırarak motorun alt bölümünü patlatıp ne var ne yoksa yola dökmüştü. bir başka araçla ilgili de yine ciddi bir motor sorunundan bahsedilmişti. araçlar distribütöre verilmiş ve garantiden sorunları halledilmişti.

şimdi yukarıdaki soruya "evet" cevabı verenlere sormak gerekir. Alfa-Romeo gibi bir markanın ürettiği, üstelik de üst segmentte yer alan prestij modellerinden birisinin, yine üstelik en üst motor seviyesinde böyle bir hatanın üstelik 2 araçta birden meydana gelmesi ve fabrikanın hatayı kabullenip sorunu garantiden çözmesi durumunda bu sorun için Alfa'ların kronik sorunudur denilebilir mi?

hyosung için soruya "evet" yanıtını verenler, aynı gönül rahatlığıyla alfa için de "evet" cevabı verebilir mi?

iyi bilinmeli ki, seri üretim tüm mamüllerde belli oranda hata payı olabilir. bu doğal bir durum. mesele sorunun meydana gelip gelmemesi meselesi değil, asıl mesele, sorun vuku bulduğunda, çözümü konusunda üreticinin ve onun temsilcilerinin takınacağı tutum meselesi...

Alfanın sürekli bir markası var ama hyo da böyle bir durum yok şu anda, krank kırıldı diyelim fabrikadan almamız zor olabilir st kanuni olduğu için ama 250lik motorda 600lük arayanlarda böyle bir problem olabiliyor. Bende çok az duydum böyle kıran fazla zorlamadığımız sürece hiç bir sorun olmuyor şu ana kadar kullananlarda bilir.

sarp00
17 Eylül 2010, 19:04
krank sorunu özellikle 2006 modellerde çıkıyor şeklinde söyleniyor

aya
18 Eylül 2010, 22:40
Bakacaz artık bir çaresine bu aralar kafam çok karıştı parça olarak hyo da parça sıkıntısını bana en yakın olan 4-44 motor çözüyor herhalde birde hyo a göre st lerin fiyatları biraz yüksek ancak parça sıkıntısı yok bildiğim kadarıyla brrr ilede motoru bir soralım.



Alfanın sürekli bir markası var ama hyo da böyle bir durum yok şu anda, krank kırıldı diyelim fabrikadan almamız zor olabilir st kanuni olduğu için ama 250lik motorda 600lük arayanlarda böyle bir problem olabiliyor. Bende çok az duydum böyle kıran fazla zorlamadığımız sürece hiç bir sorun olmuyor şu ana kadar kullananlarda bilir.

bu hyosung'ın ST&kanuni olmasına niye bu kadar takılınıyor anlamıyorum. marka sadece türkiye'deki ismi itibarıyla st&kanuni oldu. yoksa aletler aynı aletler, dünyada halen aynı markayla satılıyorlar, aynı fabrikada, aynı işçi ve mühendislerce üretiliyorlar.

"türkiye'de ismi değişti, parça temini zorlaştı" derseniz de alakası yok. ben hyosung motorum için lazım olan her parçayı, kuralkan.net'e girip bizzat kendim seçip, on-line satın alıyordum. hatta parçayı direkt adresinize göndermiyorlar, en yakınınızdaki kanuni bayisini seçiyorsunuz, oraya gönderiyorlar ve ordan gidip teslim alıyorsunuz. teslim alırken kimse size, "bu parçaları hyosung motora mı takacaksınız, st&kanuni'ye mi" diye sormuyor. soramaz da. sorarsa da onu ilgilendirmez. istersem hyosung'a takarım, ister honda'ya(!). istersem satın alır, dükkanın kapısında benzin döker yakarım, istersem alır koleksiyon yaparım, kimseyi bağlamaz. kaldı ki, satıcı kanuni de olsa canına minnet. para kazanamak üzere faaliyet gösteren ticari bir işletme müşteriye ayrım yapıp, parça satmaktan imtina eder mi? akıl var, mantık var... rahat olun, dert etmeyin. ister st&kanuni alın, ister hyosung alın. aynı kapıya çıkarsınız...

Felon
18 Eylül 2010, 22:54
krank olayı artık forum efsanesi olmuş gördüğüm kadarıyla

SkyCaptain18
19 Eylül 2010, 02:29
bu hyosung'ın ST&kanuni olmasına niye bu kadar takılınıyor anlamıyorum. marka sadece türkiye'deki ismi itibarıyla st&kanuni oldu. yoksa aletler aynı aletler, dünyada halen aynı markayla satılıyorlar, aynı fabrikada, aynı işçi ve mühendislerce üretiliyorlar.

"türkiye'de ismi değişti, parça temini zorlaştı" derseniz de alakası yok. ben hyosung motorum için lazım olan her parçayı, kuralkan.net'e girip bizzat kendim seçip, on-line satın alıyordum. hatta parçayı direkt adresinize göndermiyorlar, en yakınınızdaki kanuni bayisini seçiyorsunuz, oraya gönderiyorlar ve ordan gidip teslim alıyorsunuz. teslim alırken kimse size, "bu parçaları hyosung motora mı takacaksınız, st&kanuni'ye mi" diye sormuyor. soramaz da. sorarsa da onu ilgilendirmez. istersem hyosung'a takarım, ister honda'ya(!). istersem satın alır, dükkanın kapısında benzin döker yakarım, istersem alır koleksiyon yaparım, kimseyi bağlamaz. kaldı ki, satıcı kanuni de olsa canına minnet. para kazanamak üzere faaliyet gösteren ticari bir işletme müşteriye ayrım yapıp, parça satmaktan imtina eder mi? akıl var, mantık var... rahat olun, dert etmeyin. ister st&kanuni alın, ister hyosung alın. aynı kapıya çıkarsınız...

Kardeşim neden bu kadar sinirleniyosun sakin ol site için teşekkür ederim bu arada burayı bilmiyordum. Yani bize 2007 Hyo yolu gözüktü sonunda :wiinkk::cat:


krank olayı artık forum efsanesi olmuş gördüğüm kadarıyla

Kardeşim efsane olarak bişey diyemem ama bi gün yolda giderken elimize alırsak krankı o zaman kötü olur diye önlem için konu açıyoruz ha sen kırar mısın dersen zaten başlangıç olarak alacaz motoru öyle redline felanla işimiz olmaz yavaş yavaş gideriz ister arkadan kornaya bassınlar ister küfür etsinler bir motoru sürekli değiştirip yenileyemeyiz. Bu hyo yu bile zorlukla alacaz.

aya
19 Eylül 2010, 03:01
Kardeşim neden bu kadar sinirleniyosun sakin ol site için teşekkür ederim bu arada burayı bilmiyordum. Yani bize 2007 Hyo yolu gözüktü sonunda :wiinkk::cat:



Kardeşim efsane olarak bişey diyemem ama bi gün yolda giderken elimize alırsak krankı o zaman kötü olur diye önlem için konu açıyoruz ha sen kırar mısın dersen zaten başlangıç olarak alacaz motoru öyle redline felanla işimiz olmaz yavaş yavaş gideriz ister arkadan kornaya bassınlar ister küfür etsinler bir motoru sürekli değiştirip yenileyemeyiz. Bu hyo yu bile zorlukla alacaz.

yok yahu, sinirlenmiyorum. seni cesaretlendirmek adına anlatım tarzımı biraz kışkırtıcı hale getiriyorum. özetle boşver sağdan soldan duyduklarını. sınıfında alınabilir ve binilebilir en iyi makinelerden birisidir. hatta daha da iddialıyım, fiyat/fayda oranında sınıfının binilebilir tek makinesidir. :cat:

SkyCaptain18
19 Eylül 2010, 13:55
yok yahu, sinirlenmiyorum. seni cesaretlendirmek adına anlatım tarzımı biraz kışkırtıcı hale getiriyorum. özetle boşver sağdan soldan duyduklarını. sınıfında alınabilir ve binilebilir en iyi makinelerden birisidir. hatta daha da iddialıyım, fiyat/fayda oranında sınıfının binilebilir tek makinesidir. :cat:

Teşekkürler :rendeer: bu arada hyo nun sol kolu ile st nin sol kolu aynı değil herhalde doğru mu hyoda jikle var st de yok.

draggy
19 Eylül 2010, 14:00
Redline da sürdüğün her motorda daha doğrusu kesici olmayan her (japon italyan farketmez) motorda krank gidebilir. GT nin sorunu sadece devir kesicisinin olmaması...

gs500inanc
19 Eylül 2010, 14:19
gt nin krankı kıran yatak sardıran yalnızca 2 kişi değil en az 20 kişi var.ama satış adedine vurursan çok bişey değil 20 kum gibi motor var piyasada

aya
19 Eylül 2010, 19:56
Teşekkürler :rendeer: bu arada hyo nun sol kolu ile st nin sol kolu aynı değil herhalde doğru mu hyoda jikle var st de yok.

bir takım farklar elbetteki var. hyosung'ların tamamı karbüratörlü, st&kanuni'lerin tamamı enjeksiyonlu. bundan kaynaklı farklar var tabiki. ama şunu da belirtmek lazım ki, bu karbüratör-enjeksiyon durumunun hyosung-st&kanuni marka ismiyle bir alakası yok. sadece zamanlama olarak denk düşmüş. yani üreticinin karbüratörden enjeksiyona geçmesi ile, türkiye'de distribütör değişimi aynı döneme zamanlama olarak denk gelmiş. yoksa kanuni işin içine girmese de, global motorla ve hyosung markasıyla devam edilse de, bu değişim olacak ve yollarda karbüratörlü hyo'lar ile enjeksiyonlu hyo'lar olacaktı. ben öyle biliyorum...

Ramazan Can
19 Eylül 2010, 20:25
1893 km uzun ve yorucu bir yolculuğa gt250 r ile çıktım.. çıkarken kafamda bir çok sorun vardı... yüklü motorum ve sıcağa meydan okuyan ben varım.. foruma konuda açıp resimleride atmıştım... çok zorlamama ve motoru sıkıştırmama rağmen beni üzmedi.. maşşallah hiç bir sorun açmadı... yakıtı resmen kokladı ve bir çok kişi şaşırdı.. anladım ki bu motor kötü değil.... bu yorumu yapmam sadece uzun yolda aldığım artı nottan kaynaklı değil.. şehir içi kısa mesafede ne olduğu anlsılmaz... 3 saat 6 saat sırtından inmeden sadece benzin almak için durduğunda anlarsınki işini yapmış....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/80513-hyosung-gt250r-uzun-yol-artisi-eksisi.html


al sana link te atayım...

SkyCaptain18
20 Eylül 2010, 02:15
Garip bir soru olacak ama cahilliğimden karbüratörlü makinaya enjeksiyonlu parçalar taksak bişey olur mu? Tahminimce olmaz ama işte cahilliğimden.
@TEKTEKER_RAMÇO
seninde yol topicine baktım iyiymiş yani güzel gitmişin bizim buralardan[Çankırıdan] geçtin mi yoksa çorumdan sonra ankara üzerinden otobandan mı gittin?

aya
20 Eylül 2010, 11:04
Garip bir soru olacak ama cahilliğimden karbüratörlü makinaya enjeksiyonlu parçalar taksak bişey olur mu? Tahminimce olmaz ama işte cahilliğimden.


her parçasını takamazsınız zaten. karbüratör ya da enjeksiyon farkında besleme ve ateşleme üniteleri ve bir kaç yan ünite-parça farklıdır. ne işlev olarak ne teknik olarak ne de fiziki olarak birbirlerinin işin yapmayacakları gibi birbirlerini karşılamazlar bile. hatta sistemler arası farkta bir çok parça diğerinde yoktur. ama bu motor tamamen farklıdır anlamına gelmiyor. ortak olan bir çok da parça mevcut...

SkyCaptain18
21 Eylül 2010, 00:11
her parçasını takamazsınız zaten. karbüratör ya da enjeksiyon farkında besleme ve ateşleme üniteleri ve bir kaç yan ünite-parça farklıdır. ne işlev olarak ne teknik olarak ne de fiziki olarak birbirlerinin işin yapmayacakları gibi birbirlerini karşılamazlar bile. hatta sistemler arası farkta bir çok parça diğerinde yoktur. ama bu motor tamamen farklıdır anlamına gelmiyor. ortak olan bir çok da parça mevcut...

Verilen bilgiler doğrultusunda tek bir soru soracam 2007 hyo mu yoksa 2008 st mi ? Enjeksiyon felan işler değişti :P

Akileos
21 Eylül 2010, 02:07
Verilen bilgiler doğrultusunda tek bir soru soracam 2007 hyo mu yoksa 2008 st mi ? Enjeksiyon felan işler değişti :P

ya bukadar düşünecek ne var allah aşkına makine aynı makine st olarak satılanı biraz daha ileri teknoloji olarak enjeksiyon koymuş başkada farkı yok zaten nasıl olsunki üretici firma aynı......satıcı farklı..bunu anlayabiliyormusunuz.....

aya
21 Eylül 2010, 11:23
Verilen bilgiler doğrultusunda tek bir soru soracam 2007 hyo mu yoksa 2008 st mi ? Enjeksiyon felan işler değişti :P

akileos'un cevabına katılıyorum. gönlünüzden hangisi geçiyorsa ve bütçenize hangisi uygunsa onu tercih edin. yine de tabii model yılları itibarıyla ve enjeksiyonlu olması itibarıyla st'ler 1 adım daha öne çıkıyor.

SkyCaptain18
22 Eylül 2010, 00:13
Tamam teşekkür ediyorum sizlere verilen cevaplar için

Arjantinli69
22 Eylül 2010, 00:24
valla ben bu motoru 1.5 sene sorunsuz olarak kullandım 2007 modeldi aslında sorun motorda değil kullanıcıda ve insanlar daha üzerine binmediği bir motor hakkında yorum yaptıkları için insanların kafası karışıyor. ben yukarıda saydığın problemlerin hiçbirini yaşamadım 26000 km de sattım ve yine hyosung 650 comet aldım bu motorlada daha yen,i karadeniz turundan döndüm hyosung o kadar kötü bir makina değil kullanıcı kötü sen 250 lik bir makinaya 600 lük bir japon gibi binersen ve devamlı redlina da sürersen bakımını yapmazsan tabiki arızalar çıkartır o kırmızı çizgiyi oraya süs olsun diye koymamışlardır herhalde......daha çok şey var anlatılacam ama şunu söyleyebilirim motorumu küçültecek olsam ve alırmısın desen yinede alırdım gt250 r çünkü ben çok memnundum ha son modellerde hyo nun yok o yüzden st alırdım yüksek model olarak yinede sen bilirsin...

vay kardeşim tam düşündüklerimi yazmışsın tebrikler sana.Olay budur işte 250 cc makinadan 600 cc performansını beklemek.ama birazda kabahat üretici firmada sen yaparsan öyle kaslı motor ve üzerinede 250 cc makina millet unutuyor kasayı gören sanıyor 600 cc basıyor gaza basıyor sonra diyor arıza yaptı,yok kronik sorun.ya devamlı satışı olan motorda hayla kronik sorun'mu kalır :pale: bende kronik sorunu olan O motoru hakkıyla kullanmayan 250 cc motordan fazla beklenti üzerinde olan kişiler.motora kabahat bulmamalı :)

hardflip
09 Aralık 2010, 03:10
merabalar bılenınız varmıdır acaba, gt 250 r ıcın kılometreyı sayan ve hızı hesaplayan on tekerlegın gobeınde bı parca varmıs sanırım, ismi nedır arkadaslar bunun?? ben arastırdım fakat bulamadım yardımcı olabılırsenız sevınırım..

xearokei
18 Ocak 2011, 02:19
Motorlarda sorunlar insanların sorumsuzluğundan doğar Diyrum :) Bu sözüde yiğenimin çin malı olarak tabir edilen jınlun 250 Chooper motorumun başına getirdikleri yüzünden öğrendim hayattan :)) 3 Senedir kullandığım motorumu kullandığı günden beri kırılmadık bozulmadık yeri kalmadı o yüzden her motor iyidir kullanıcı kötüdür diyorum :)

rasco
25 Şubat 2011, 19:15
2008 Model Karbüratörlü Hyosung 5000km'de aldıgım arkadas motoru biraz fazla yatırmış .. 9000 devirin olduğu yere örümcek ağ örmüş nasıl çözücem bilmiyorum ...

Sepetçioğlu
27 Şubat 2011, 00:28
Bende uzun zamandır 125 cc veya 250 cc süpersport bir motor bakıyorum. İçlerinde bir kafama yatan Hyosung GT 250 R oldu. Özellikle olumsuz yorumlar çok duydum, kesinlikle motoru kullanmayan kişilerin yorumlarını dikkate almak lazım. Memleketimizde ağzı olan konuşuyor :) Örneklendirmek gerekirse Casper dizüstü bilgisayar alacağım zaman aynı şeyler duymuştum ama yinede aldım, kardeşimde aldı :) o nedenle motoru kullanmayan kişilerin yorumlarını kafaya takmamak lazım.

YGMRLRKRL
28 Temmuz 2012, 13:57
Tabikide sorunun motorda değil 250lik motorda 600lük arayan kullanıcıda olduğunu biliyorum ancak bu servis olayı çok karışık, bir diyolar S&T Kanuni servisi Hyo ile ilgilenmez diyenler var 4-44 Motor herhalde burda devreye giriyor parça olarak ama servise götürmeyipte kendiğimiz bakım yaparsak herhalde hyo için parçalar aynı bisikletlerde yaptığımız gibi yan sanayi ürünleri muadil ürünler kullanacaz herhalde. Bir topicte okumuştum tofaş parçası kullanan vardı bu makinada.
4-44 e götürmek yerine sağlam bir usta bulup oraya götürmeniz daha mantıklı hem paranızı alıp hemde hizmet vermezler.
4-44 hakkında araştırma yapmadan gitmeyin derim