PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Deauville



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Prometheus
25 Ocak 2006, 14:22
Bana kalırsa Honda'nın donanım olarak BMW'lerle kapışabileceği bir Touring. Elcik ısıtması, ayarlanabilir öncam, ABS, müzik tertibatı (sadece hazırlanmış kablolar)...

Tanıtım videosu: http://www.honda.at/media/Deauville_lng_300k.wmv

Motor 680cc ve 65.6 Newton gücünde. V-Twin çift silindirli bu motor sıvı soğutmalı. 236 kg ağırlığında.

http://www.isikkent.k12.tr/images/jpg/deauville1_small.jpg

http://www.isikkent.k12.tr/images/jpg/deauville2.jpg

BU BİR ALINTIIR...

Alalı henüz 1 ay olmasına rağmen, sadece hafta sonları kullanarak yaklaşık 1000 km.yi geride bıraktım ve ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim. Kıyaslamalarım daha önceki motorum CBF 500’e göredir, farklı marka ve modellerde değişiklik gösterebilir.

Motor/Şanzıman/Yürüyen Aksam:

1998 yılından beri üretilen ancak Türkiye piyasasına 2006 yılında sunulan Deauville (‘dövil’ okunuyor), Honda’nın touring sınıfındaki en küçük hacimli temsilcisi. 680 cc hacme sahip, V tipi 2 silindirli elektronik enjeksiyonlu bir motora sahip olan Deauville, 8000 devir/dakikada 66 HP güç ve 6500 devir/dakikada 66 Nm tork üretiyor. Devir bandındaki kırmızı çizgi 8500’de başlıyor. Otomatik jikleye sahip olan motor, soğuk havalarda bile marşa ilk basışta rahatlıkla çalışıyor. Honda’nın tescilli H.I.S.S. (Honda Ignition Security System) immobilizer sistemi, ek güvenlik sağlıyor ve kontak anahtarı olmadan motorun çalıştırılmasına izin vermiyor.


5 vitesli bir şanzımana sahip olan Deauville’de, vites oranları nispeten uzun tutulmuş. Bu sayede en üst viteste 5000 devir/dakikada 120 km/s hızla seyredilebiliyor. CBF 500 aynı şartlarda 100 km/s hıza ulaşabiliyordu. 8000 devir civarlarında fabrika verisi olan 185 km/s azami hızına ulaşan Deauville, bu hıza çıkma konusunda tereddüt göstermiyor ve yüksek hızda bile düz gidişini koruyor. Ancak 160 km/s hızdan sonra elciklerde hissedilir bir titreşim başlıyor. Asıl amacı sürat yapmak olmayan bir motor için bu titreşim bence normal kabul edilebilir.

Hızlanma isteği konusunda CBF 500’e göre daha zayıf kalmasına rağmen, 4000 devirden itibaren canlı bir karakter sergileyen motor, sakin ve pürüzsüz bir şekilde üst devirlere tırmanıyor. CBF 500’de gördüğümüz, 6000 devirden sonraki güç patlaması Deauville’de yaşanmıyor, her devir bandında kararlı bir şekilde hızlanmaya devam ediyor. Yakıt deposu 20 litre hacme sahip. Artçılı kullanımda 100 km.de ortalama 5,5-6 lt tüketiyor, ağırlığı göz önünde tutulduğunda oldukça başarılı bir değer. Sadece sürücü ve sabit hızla yapılacak sürüşlerde tüketim daha da düşük gerçekleşecektir.

Aktarım organı olarak şaftlı sistem tercih edilmiş. 239 kg kuru ağırlığın belki de önemli bir kısmını şaftlı aktarma oluşturuyor. Zincire göre en önemli avantajları bakım gerektirmemesi, daha uzun ömürlü olması ve daha şık görünmesi. Dezavantajı ise motorun ürettiği gücün bir kısmının aktarma esnasında kaybı olarak düşünülebilir. İlk harekette uğultuya benzer bir ses çıkaran şaft sistemi, biraz hızlandıktan sonra kendini unutturuyor ve sesi duyulmaz oluyor.


Vites geçişleri pürüzsüz ve akıcı. CBF 500’e göre çok daha rahat, yumuşak ve net vites geçişlerine sahip. Şehir içi kullanımlarda uzun vites oranının da yardımıyla sadece 2.viteste ilerlemek mümkün.

Kombine ABS fren sistemine sahip olan Deauville, çok güven verici ve düz çizgide duruşlara olanak sağlıyor. Lastiklerin sert frenajda dahi kilitlenmemesi, özellikle şehir içinde ciddi bir avantaj. Yeri gelmişken kombine ABS sistemini de açıklamak istedim. Bu sistemde sadece arka freni sıktığınızda, arkadaki çift kaliperin tamamı ve öndeki üç kaliperin birisi devreye girerek frenleme yapıyor. Bu sistemin en büyük avantajı ani frenlerde öne dalma ve yığılmayı en aza indirmesi. Her iki fren de sıkıldığında inanılmaz bir geri ivmeyle motoru düz bir çizgide ve yığılmadan durdurabiliyor. Frenler gerçekten övgüyü sonuna kadar hak ediyor. Çoğu kez sadece arka frenle durduğumu söyleyebilirim, ani frenaj dışında ön freni sıkma ihtiyacı hissetmedim çoğu zaman.


Yol tutuş konusunda da oldukça başarılı buldum Deauville’i. Gerek şehir içinde, gerekse uzun yol ve otoban kullanımlarında sürücüsünü rahat ettiren bir kullanım karakteri sergiliyor. Deauville ile viraj almak gerçekten çok keyifli, viraja girerken sanki kendisi yatıveriyor hissine kapılıyorum. Limitleri zorlandığında arkadan hafif bir kayma eğilimi sergilese de, tehlikeli bir durum yaratmıyor ve tekrar yoluna dönüyor. Başarılı rüzgar korumasının, düz gidişe katkısı oldukça yüksek, yan rüzgarlardan CBF 500’e göre çok daha az etkileniyor.

Konfor/Ergonomi/Kullanım:

Önde 120, arkada 150 tabanlı Bridgestone marka lastiklerin kullanıldığı Deauville, sınıfından beklendiği gibi konfor odaklı bir süspansiyon sistemine sahip. Geniş ve rahat selesi ile her türlü yol koşulunda konforu en üst seviyede tutmayı başarıyor. Arka süspansiyonda kullanılan HMAS tipi havalı amortisörün bu konfora katkısı büyük. Vana tipi ayarlama kumandasıyla zahmetsizce süspansiyon sertliği ayarlanabiliyor.



Farlar çok başarılı bir aydınlatmaya sahip. CBF 500’de kullanılan yuvarlak far önünde yine yuvarlak bir alanı aydınlatabilirken, Deauville’de kullanılan çift reflektörlü far sistemi, arabalara benzer şekilde düz bir çizgide ve daha geniş alanda aydınlatma sağlıyor. Tamamen karanlık ve virajlı yollarda da kullanma imkanı bulduğum Deauville, aydınlatma konusunda frenlerden sonra benden tam not aldığı ikinci özellik. Arka stop ve sinyal grubu da özgün bir tasarıma sahip. Tamamen kırmızı renkte plastikle kaplı olan arka stop grubu, sinyal verildiğinde sarı renkle yanıp sönüyor. Arka stop lambası yeterince parlak ve fren yapıldığında oldukça etkili bir ışık yayıyor.




Gösterge tablosu çok şık ve fonksiyonel. Kontağı ilk çevirdiğinizde tüm göstergeler sonuna kadar gidip gelerek sürücüyü selamlıyor, bu esnada tüm uyarı ışıkları da yanıyor. Ortadaki dijital ekranda saat, toplam ve iki adet günlük kilometre sayacı ile anlık ve ortalama yakıt tüketimini gösteren minik bir yol bilgisayarı yer alıyor. Analog hız ve devir saatinin yanında yakıt seviye göstergesine yer verilmiş. Ayrıca yakıt seviyesi uyarı ışığı bulunmayan gösterge tablosunda, diğer tüm uyarı ışıkları rahatlıkla görülebiliyor. CBF 500’de güneşli havalarda sinyal ışıklarını göremezken, Deauville’de her türlü ışık koşulunda rahatlıkla görebildim. Elciklerdeki kumandalar CBF serisi ile aynı yerde, kullanımda o nedenle hiç yabancılık çekmedim.


Gösterge tablosunun hemen altında sağ ve sol tarafta birer adet kapaklı eşya gözü bulunuyor. Yaklaşık 1’er litrelik hacme sahip bu gözlerden sol taraftaki kontak anahtarı ile kilitlenebiliyor.


Touring sınıfının belki de en dikkat çeken belirleyici özelliklerinden birisi de bence yüksek ön cam. Deauville’de kullanılan ön cam başarılı bir rüzgar korumasına sahip. İki kademeli olarak manuel ayarlanabilen ön cam sayesinde, otoyol sürüşlerinde 160 km/s hıza kadar rüzgar hiç rahatsız edici olmuyor. Bu hız aşıldığında ise belki de benim uzun boylu olmamdan kaynaklanıyor olabilir, kaskımda rüzgar sesinin patlamalarına maruz kalmaya başladım. Başımı birazcık öne eğerek bu sesten kurtulmakla birlikte, boyu 185 cm’den kısa olan sürücüler bu durumdan hiç rahatsızlık duymayabilir bile.


Başarılı rüzgar koruması bacak kısmında da kendini gösteriyor. Bacaklara neredeyse hiç rüzgarın ulaşmadığı Deauville ile uzun yolculuklar daha da keyifli hale geliyor. Sadece elciklerde ve kollarımın omzuma yakın, açıkta kalan üst kısmında rüzgar hissettim. Elcikler için opsiyonel olarak satın alınabilen rüzgar korumaları mevcut, ancak kollar için yapacak bir şey yok. CBF 500’de rüzgar almayan yerim kalmıyorken, sadece kollarımın üstünde rüzgarı hissetmek bile büyük bir başarı. Zaten motora binip rüzgarı hiç hissetmeyeceksek ne anlamı kalır ki.

Gövdeye entegre, toplamda yaklaşık 40 litre hacme sahip yan çantalar çok kullanışlı. Kontak anahtarı ile kilitlenip açılabilen yan çantaların arasından, uzun yükleri yerleştirebilmek için bir tünel geçiyor.





Gövdenin her iki tarafında da bulunan, küçük bir kanatçığa benzer plastik parçalar ise, motorun devrilmesi durumunda takoz görevi görüyor. Motorun toplam genişliğinden daha geniş olan bu parçalar, aynı zamanda motor koruma demirinin görevini de yerine getiriyor, zira koruma demiri takılamıyor.



Opsiyonel olarak satın alınabilen orijinal topcase ile toplam taşıma hacmi arttırılabilirken, artçı konforu da tam olarak sağlanmış oluyor. Orijinal topcase iki adet full face kask alabiliyor. Geniş ve rahat artçı selesine sahip olan Deauville, her türlü yol kuşulunda sürücü ve artçısına yüksek seviyede konfor sunuyor. Topcase takılıyekn artçı sürücüye tutunma ihtiyacı hissetmiyor. Yanlardaki geniş tutamaklar ise artçının konforunu bozmadan ve kollarını çok fazla arkaya uzatmadan tutunabilmesini sağlıyor. Ayrıca artçı selesi çok yüksek olmadığından ve dik bir oturuş pozisyonuna imkan sağladığından, artçıya gelebilecek rüzgarı sürücü kesmiş oluyor. Ancak 805 mm sele yüksekliği nedeniyle, boyu 170 cm’den kısa sürücüler için Deauville’in uygun bir motor olmadığını söylemeliyim.

Geniş açıyla yerleştirilen dikiz aynaları ölü nokta sorununu azaltıyor, ancak geniş yapısı nedeniyle şehir içinde sıkışık trafikte aralardan geçerken biraz sıkıntı yaratabiliyor. Aynaların ayarları rahat yapılıyor.

Motorun ağırlığı hareket halindeyken hissedilmiyor, sadece park manevraları esnasında biraz sıkıntı yaratıyor. Başarılı ağırlık dağılımı ve yere yakın ağırlık merkezi sayesinde kullanım esnasında hiç zorluk yaratmıyor.

Sonuç:

Hem şehir içinde, hem de uzun yolda kullanılabilecek, konforlu bir motor Deauville. Aralık 2006 itibarıyla 20.250 YTL (+ masraflar) fiyat etiketine sahip olması, piyasada az bulunur bir model olmasının bir sebebi gibi görünüyor. Sportif kullanımı sevenleri tatmin etmeyecek, ancak bir tourerdan beklenen tüm özellikleri sergileyen bir motor. Keşke biraz daha güçlü olsaydı dedirtse de, başarılı kullanım ve konfor özellikleri, bu serzenişin önüne geçmek için yetiyor da artıyor bile.

Hepinize keyifli sürüşler dilerim.


Teknik Özellikler

Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 8 sübaplı, SOHC 52 º V2
Motor hacmi (cc) 680.2
Silindir çapı & strok (mm) 81 x 66
Sıkıştırma oranı 10 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt enjeksiyonu
Max güç (ps @ dev/dak) 66 / 8000
Max tork (Nm @dev/dak) 66.2 / 6500
Ateşleme Dijital transistörlü elektronik avanslı
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 5 vites
Güç Aktarımı Şaftlı
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2215 x 805 x 1320 (yükseltilmiş ön cam ile 1491)
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1475
Sele yüksekliği (mm) 806
Yerden açıklık (mm) 156
Yakıt kapasitesi (litre) 19.7 (3.5lt yedek dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka S profilli 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17M/C (58W)
Arka 150 / 70 ZR17M/C (69W)
Süspansiyon Ön 41 mm´lik teleskopik çatal, 115 mm esneme aralıklı
Arka Ön yükleme ayarlı tek amortisörlü, 122.5mm esneme aralıklı
Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk ve cüruflu metal balatalı
Arka Çift piston kaliperli 276x6mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 239 kg
Renk seçenekleri Gri, Siyah, Bej

yavuzk2004
25 Ocak 2006, 14:36
gayet güzel ve kaliteli bir motora benziyor fakat ön tarafı yani ön lastiğin orası gözüme boş geldi.

Prometheus
25 Ocak 2006, 15:00
Üstelik fiyatı da 13.200 civarında. Video link'i koydum ilk mesaja :cat:

kurssat
25 Ocak 2006, 18:08
eet yaw shadow la hemen hemen aynı para çok iyi bnce
touringlere artık 30000ytl bayılmaya gerek yok(:

Barış Şuşut
25 Ocak 2006, 18:35
Bana kalırsa Honda'nın donanım olarak BMW'lerle kapışabileceği bir Touring.

ya nedir bu BMW işçiliği ile kapışabilirmi BMW buna havada karada fark atar ...
Alaman malı motorla nerde üretildiği bile kesin belli olmayan honda nın neyi kapışır.......

kocaday
26 Ocak 2006, 18:25
Honda yapıyor bu işi...

nWo
26 Ocak 2006, 18:34
Güzel ve kalite bir motor benziyor.

atanercan
26 Ocak 2006, 18:36
motor muhteşem.bir arkadaşım daha sordu,şu an türkiyede varmı?,hemen satın alınabilirmi?,bilen var mı?kokpitine resmen hasta oldum.
http://www.honda.de/content/mc/14999_193.html daha detaylı bilgi bu sitede var.

Prometheus
26 Ocak 2006, 19:07
V-Twin ve çift silindirli olması dışında güzel motor. Performans isteyenlere bir şeyler sunamayacak.
Ankara Honda 10 adet sipariş etmiş, İzmir Şubat için 1, Mart için 1 ve Nisan için 1 tane getirtiyormuş. Duyumlar bunlar :)

atanercan
26 Ocak 2006, 19:17
prometheus,performans kavramı motordan ne beklediğine bağlı göreceli bir kavram.eğer hız ve tork istiyorsan racing alacaksın.bana göre touring için ideal bir motor.transalp'e olan en önemli üstünlüğü ise enjeksiyonlu motoru olması ve şaftlı olması.orta halli çin motorlarının 4000-4500 ytl gibi fiyatlara satıldığı bir ortamda fiyatı da gayet makul hatta ultra...tahminen peşin para 12500 civarlarına alınabilir.:cherry:ayrıca v-twin çift silindir motorlar bu gurupta her üreticinin özellikle tercih ettiği bir olayken neden bunu bir dezjavantaj olarak gördüğünü izah edersen sevinirim...

kurssat
26 Ocak 2006, 19:21
bmw le işçilik le fln kapışamaz tamam da bmw de fiyat da kapışamaz hondayla:) ayrıca bn hondayı kaliteli bi marka olarak biliorum yanılıyor muyum? (:

Prometheus
26 Ocak 2006, 19:27
Ben işçilik değil donanımdan bahsetmiştim. Elcik ısıtması, ses düzeni vs...

Sitesinde bu motorun konfor hız limiti 140 km/h diyor. Malum araç sollarken biz motorculara performans çok gerekli oluyor. Aranızda bu yüzden kazadan yırtmış olan çok kişi vardır.

Akabinde touring genelde artçıyla falan uzun yola gitmek isteyenlerin tercihi olur. Artçıyla ne kadar seri olur bilinmiyor o da.

Neyse piyasa çıksın bir insanlar denesin de sonra düşünürüz tekrar :)

atanercan
26 Ocak 2006, 19:28
kurssat kesinlikle katılıyorum.honda fiyatlarda müthiş bir indirim yapmış.yamaha ve honda, kaliteleri tartışılmaz iki marka.dragstar 650 chopper kullandım,tek kelimeyle mükemmel işçilik,kalite vs...bmw markasını çok iyi tanımıyorum,eminimki oda iyidir.avrupada en çok kullanılan iki marka yamaha ve honda,hatta honda biraz daha ileride.konfor hız limitine gelince,hiç bir motorun konfor-hız limiti 130 km.yi geçemez.neden çünkü bu hızda dahi rüzgar sizi süreekli rahatsız eder,hangi motor olursa olsun,sürekli bu hızla gidemezsiniz,çabuk yorar ve yol bitkinliğine ve dikkat azalmasına yol açar.yani bahsedilen konfor-hız limiti, motor bu hızın üzerine çıkamaz yada bu hızdan sonra sarsıntı vb olur demek değil.

Prometheus
26 Ocak 2006, 19:31
http://www.isikkent.k12.tr/images/jpg/deauville3.jpg

atanercan
26 Ocak 2006, 19:39
resme bakınca gelde alma bu motoru,her tarafı kalite kokuyor..:P

Prometheus
26 Ocak 2006, 19:41
Ses sistemi ile navigation aletini sayma onlar yok orjinalinde :) Ses düzeneği var sadece..

atanercan
26 Ocak 2006, 19:43
biliyorum canım.abs de opsiyonel galiba değil mi?andım olsunki gelirgrlmez hemen bir tane alacağım.ankarada efe hondayla hemen temasa geçeceğim:cherry:

atanercan
26 Ocak 2006, 19:50
prometheus,sen ankaradasın galiba,bana adı geçen yerden detaylı bir bilgi edinip bana yollarsan çok sevinirim.ciddi ciddi hemen alacağım.şimdiden teşekkürler..

Prometheus
26 Ocak 2006, 20:00
Şu ara evden çıkmıyorum hiç, Efe'yi sen ara bir konuş da benim gitmem gereken konularda yardımcı olurum. :cat:

atanercan
26 Ocak 2006, 20:04
ok,teşekkürler..

xxxxx
26 Ocak 2006, 20:23
tam adı NT 700V Deauville fiyatı 13.163 YTL
güzel motor

atanercan
26 Ocak 2006, 20:31
çin motorları ve üreticilerine sonsuz teşekkürler.onlar olmasa bu motoru bu fiyata sittin sene göremezdik:P

tuareg7878
26 Ocak 2006, 20:39
bence de bu fiyata bu motor super.kım bınebılır kı 2. el harıc bole bı maınaya sıfır olarak???herkesın o kadar parası olmadıgı kesın.
bir baska yonu de bu oalyın neden ulkemıze hep sonradan gelıyor bole motorlar.ben bu motoru daha 4-5 ay once hondanın isviçre sitesinde gormusdum ve fıaytını gorunce gercekten uzuldum,çunku burdakı satıs rakamalrıyla aynı fıyat.bole olunca neden dedım turkıyemde yok,neden bıze getırmıyolar.FMX bıle nerdeyse dunyda eskıdıkten sonra geldı.inşallah bundan sonra eş zamanlı bınerız.

Mel-a-ku
26 Ocak 2006, 22:19
ya nedir bu BMW işçiliği ile kapışabilirmi BMW buna havada karada fark atar ...
Alaman malı motorla nerde üretildiği bile kesin belli olmayan honda nın neyi kapışır.......
yapma etme, bunu sen soyleme bari. moderatorsun....:farao:

Prometheus
28 Ocak 2006, 03:44
MotoTAL, sitesine eklemiş Deauville'i:
http://www.mototal.com.tr/hondadeville.asp

wind
28 Ocak 2006, 11:43
Iste benim Türkçeme göre motor denen seyin karsılıgı bole bisey
Dun ku forumda :

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=8154

da begendıgımı solemeye calıstıgım buydu aslına bakarsanız ama benım ıcın su an uzak hedef olarak gorunuyor heralde 2-3 sene var onumde bole biseye bınebılmeyı becermek ıcın

Prometheus umarım su an derdimi anlatabilmisimdir ustteki forumda beni bu sekilde yonlendirecek bilgi verebilirsen sevinirim..

lubof
28 Ocak 2006, 11:58
ya nedir bu BMW işçiliği ile kapışabilirmi BMW buna havada karada fark atar ...
Alaman malı motorla nerde üretildiği bile kesin belli olmayan honda nın neyi kapışır.......
BMW kaliteli bir motosiklet markasıdır.Seninle hemfikiriz.Ancak Honda da klitelidir hatta japonların icinde en kalitelisidir.!!!
Başka bir konuda ekonomide fayda-maliyet teorisidir:Nekadar paraya nekadar kalite aldıgın onemlidir kısaca boyle bir motorsikleti BMW yapsa idi fiyatı muhtemöelen 20 uzeri olurdu
Ayrıca BMW f 650 nin motorunu kim uretiyor, nerede uretiliyor ,bu motor bir araştırıver istersen.

mostwanted_57
29 Ocak 2006, 23:22
hakkaten bu fiyata bi touring mükemmel :queen:

xxxxx
04 Şubat 2006, 02:20
yeni fiyatı 15.078 YTL

Prometheus
04 Şubat 2006, 02:29
Evet arkadaşlar Honda büyük bir ayıp yaptı ve 2 milyar arttırdı motorun fiyatını. Ne bu böyle dalga geçer gibi... Talep arttı diye yaptılar sanırım :(

ledo
04 Şubat 2006, 02:49
yapma etme, bunu sen soyleme bari. moderatorsun....:farao:


Niye moderator olunca, fikir belirtmek yasak mı ? :mrgreen:

Yoksa moderator seninle aynı fikirde olmayınca mı fikrini belirtmesin ?:silent:

Tam anlayamadım !

Ben moderator değilim, aynısını söylebilrmiyim ? :cherry:

gokhan1507
14 Ekim 2006, 14:42
yeni fiyatı 20.250 güzel motor ama pahalı...

bu arada bu motora sahip olan var mı?

ozbaha
14 Ekim 2006, 15:57
honha ya hayat onda diğeri yani bmw ne kadar işlevsel tartışılır

OKD
23 Ekim 2006, 10:32
Merhabalar. Honda nın bu modeli ilgimi çekiyor. Acaba yeterli süre kullanan var mı? Tecrübelerini aktarması mümkün mü? Saldırgan bir yanı yok gibi. Tecrübesi az olana tavsiye edilebilir mi?

crato
23 Ekim 2006, 11:30
Merhabalar. Honda nın bu modeli ilgimi çekiyor. Acaba yeterli süre kullanan var mı? Tecrübelerini aktarması mümkün mü? Saldırgan bir yanı yok gibi. Tecrübesi az olana tavsiye edilebilir mi?

Saldırgan yanı bulunmamasının yanında nispeten hantal olan görüntüsü yanıltabilir ki kuş gibidir. 700cc olmasına rağmen 170km/h gibi bir maksimum sürate sahiptir. ABS ve kombine fren sistemine sahip olması önemli avantajlardan sayılabilir. Belki de akla gelebilecek tek dezavantajı yan çantaları standarttır ve demonte edilemez.

bu motor ile sürüş tecrübem ne yazıkki yok, o yüzden pek fazla bir fikir veremeyeceğim. ama belki aşağıdaki linkler işini görebilir.

link #1 (ing.) (http://www.kevinboone.com/mc-deauville.html)
link #2 (TR) (http://ikiteker.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3171&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=)
link #3 (ing.) (http://www.reviewcentre.com/reviews68614.html)

watergun
23 Ekim 2006, 11:40
Güzel makine fiyatı da, sunduğu konforlar da. En önemli artısı şaftlı olaması. Gördüğüm kadarı ile yan çantaları sabit istenildiği zaman çıkartılamıyor bu yönünü beğenmedim.
Fiyatına göre çok güzel.

Hayırdırrrr????
Fiyatı 20.250 ye çıkmış daha gelmeden. ::angry2::

ogulcan
23 Ekim 2006, 12:22
iiide bu motor turkıyede war zaten
fıyatıda 20.200 diye bılıyorum

watergun
23 Ekim 2006, 12:29
iiide bu motor turkıyede war zaten
fıyatıda 20.200 diye bılıyorum

Pardon topicin hortlak olduğunu fark edemişim::utangac: :pale:

raven71
07 Ocak 2008, 03:03
dikkat dikkat bu bir HORT vakasıdır. :P bu motoru şu anda polisler de kullanıyor. ancak polisler için çok da uygun değiller bence ancak törenlerde belki uygun olur.

jeansatar
07 Ocak 2008, 03:44
o halde bu yıllanmış topike fotoları güncelleyerek katılıyorum ben de.................

http://content.imagesocket.com/images/00109e.jpg (http://imagesocket.com/view/00109e.jpg) http://content.imagesocket.com/images/002def.jpg (http://imagesocket.com/view/002def.jpg) http://content.imagesocket.com/images/0033fa.jpg (http://imagesocket.com/view/0033fa.jpg) http://content.imagesocket.com/images/1_004fa2.jpg (http://imagesocket.com/view/1_004fa2.jpg)

ketchup
07 Ocak 2008, 23:42
bu motorda niçin şaft kullanılmış sizce? şaftta meydana gelen güç kaybı zincirli aktarımdakinin 2-2,5 katı değil mi? bakım masrafı olmayışı dışında şaftın avantajı nedir? bir de zincir veya kayışın masrafı nedir ki o cüzi masraftan kaçmak için şaft kullanmışlar? yoksa bakım gerektirmemesi dışında bir sebebi mi var şaft kullanılmasının?

Rigel
08 Ocak 2008, 00:11
Şaftın dezavantajını bilmiyorum ama, bu motor sürekli gezilere birlikte çıktığım arkadaşımda var. O kadar konforlu ki anlatamam. O yan çantalar çok işe yarıyor. Nefis bir touring. Onu o kadar seviyoruz ki, bir türlü satmaya kıyamıyoruz. Yan çantasında benim her eşyamı taşıyor garibim. Sağdan solda aldığımız nevale (balık, peynir, roka, kavun gibi), mayolar, vs vs..Çok havalı bir gidişi var. "Yolun hakimiyim" izlenimi bırakıyor. Fiyatı pahalı evet.

ozrace
08 Ocak 2008, 00:16
gerçekten 10 numara motor :cat:

________
06 Mart 2008, 17:30
bu motorda niçin şaft kullanılmış sizce? şaftta meydana gelen güç kaybı zincirli aktarımdakinin 2-2,5 katı değil mi? bakım masrafı olmayışı dışında şaftın avantajı nedir? bir de zincir veya kayışın masrafı nedir ki o cüzi masraftan kaçmak için şaft kullanmışlar? yoksa bakım gerektirmemesi dışında bir sebebi mi var şaft kullanılmasının?

Muhtemelen evinden çoook uzaklarda yolda kalmaman için, Zincirin belli bir ömrü var şaft daha uzun dayanır.

Motokeyf programında Deauville'in testinin yapıldığı bölüm :

SH2p16afz-s

sbuyukkilic
14 Ağustos 2008, 01:53
Honda deauville cilerden ses yok.

mterayes26
14 Ağustos 2008, 02:32
1. sayfada 13 bın ytl yazısını gordum . bız askerlık yapıp geldıgımızde bu motor 7 bın ytl nın bıle altına duser hemen alırız dedık . amaa gel gelelım 15 bın ytl oluvermıs ayıp ettın be honda sana yıne küstüm

oğuz-antalya
14 Ağustos 2008, 04:25
çok şık bence :cat:

sbuyukkilic
14 Ağustos 2008, 10:42
Hakakatten yan canta dizaynını yapan mühendisi kutlamak lazım. Motoru alma karasını bence % 30 etkiliyor. Scoter rahatlıgını sağlayan sık bir motor.
Birde otomatık olsa kafa iyice karışacak.:)
Bu hafta hondanın eğitimine katıldım. Gözüm test etmek için aradı. Ama 500 luk ve 1000 lık motor test etme fırsatı oldu. Anket formuna müsteri ayağınıza geliyor bir test makınesi koymamışınız diyede yazdım.
İlerde viteslıye gecersem düşündüğüm motorlardan biri. Ama şimdilik burgmana kıyamıyorum:)

Peki bu güzel motoru kullananlar motor hakkında tecrübelerini paylaşabilirmi.
Topik depoda kalmış ve tozlanmıştı. ÇıkardıK.:cherry: Şu anda 19.070 e veriyorlar. Bir büyügü abiside Pan eurepon 1300 güzel ama hem şehir içi hem dışı kullanılacaksa büyük ve pahalı. Her bakımdan. 31.000 ytl ve yüksek benzın tüketimi.

Cutku
14 Ağustos 2008, 19:40
Evet arkadaşlar hortlamış bir topiği canlandırmaya çalışıyoruz. Ben bu motorun kullanıcısı olarak diyebileceğim tek şey ödeyeceğiniz bedelin her bir kuruşunun karşılığını alıyor olmanızdır. Bana ilginç gelen geçmiş senelerde yazmış bazı arkadaşların tam bilgileri veya araştırmaları olmadan kesin yorumda bulunmuş olmaları. Gerek teknik gerekse sürüş olarak merak edilen konular olursa ben elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım.
Herşeyden önce bu motorlar Honda'nın İspanya'da ki fabrikasından geliyor. Ayrıca nereden geldiğide önemli değil zira honda'nın belirlediği kriterlere uygun imal ediliyor. Dikkat ettim geçmişte bazı arkadaşlar BMW ile mukayese etmişler. Rica etsem bunun muadili olan BMW modelini bana söyleyebilirler mi? Bu kapasitede ve tam bir touring olarak bir modeli yok ki.
Şu anda Honda'nın Türkiye satış fiyatları neredeyse avrupa ülkelerinde ki fiyatlarla aynı. Yani Türkiye'de ki afaki vergileri kendi içinde nispeten sindirmiş durumda. Birde mukayeseye koyduklarını incelesinler ve onun gerçekte ne değer ettiğini görsünler. Hepinize iyi günler ve sağlıcaklı sürüşler dilerim.:)

adanalı
14 Ağustos 2008, 20:51
sevgili,Cutku bende bu motorla ilgileniyorum.lütfen bütün bildiklerinizi,deneyimlerinizi,detayları ile(size motorla ilgili soru sorulmasını beklemeden) eğer bıkmazsanız bizimle paylaşmanınızı rica ediyorum.sevgilerimle.