Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial Mondial 125 MG Delux Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
moturmotur
07 Mart 2014, 13:56
Güzel sonuç almana sevindim dişliyi gene netten bulursun sen bu silindir işini felan fotğrafladınmı acaba ? birde şu sekman takma sırasını biliyormusun.
eğer 150 likde bu performansı alıyorsan 200 lük fuzili olur gibi geliyor 166 cc ideal olur ozaman şu borçları hallediyim seni çok uraştırcam :) karbüratör 200 lük yaptınmı yada 125 lik sorun çıkartmıyormu şuan birde yağ pompası yeterli geliyormu
Scarlet32
07 Mart 2014, 19:20
200 lük ile 150 arasındaki fark sadece serilik farkı var baska bi fark yok ama hız istersen 150cc silindirden hız için daha fazla performans alırsın. Bu işler cok karışık :D para varsa sıkıntı yok ama :))
halit 200 lük fuzuli boşa harcanan para olmaz onun krankı 1,2 cm daha yukarı çıkabiliyor oda ekstra çok daha fazla güç 200 lük cg ler 13 ile 16 hp arasında hatta onlarda 63,5 silindir oldukları için 193 cc felan oluyor 65,5 210 cc felan yapıyor. paran varsa hiç düşünme 200 lük yaptır çok keyifli olur. fotoğraf çekemedim ellerim berbattı zaten silindiri taşlamak için gitmedim dişli bakmaya gittim sanayiye arkadaşın yanında muhabbet ederken hadi sökmeye başla yapalım dedi öylelik oldu :) şu an motorda orjinal halinden farklı olarak silindir ve egzoz var başka hiç bir şey değişmedi. yalnız silindir traşlandıktan sonra subap şişleri uzun geldi külbütör aşağıda kaldı o yüzden külbütörün altına pul attık sonra civatalarını taktık ayrıca dışardan üst kapaktan silindire giden civata var o da uzun geldi onunda altına pul attı arkadaş biraz da ucundan traşladı hepsi bu. motorun karakteri değişti eskiden yüksek devirde vites atmak gerekirken artık yüksek devirde titriyor gitmeyeceğim vites at diyor :) mesela bizim motorda devir kesici yok ama boşta ve ilk üç viteste dip gaz yapınca devir kesici var gibi saydırıyor. tuhaf bir durum. üst kapak küçük geliyor galiba 200 lük üst kapakta 150-170 civarında gerek yok o yüzden şimdilik onun yerine lastik alırım. lastik demişken benim ön lastik patladı yine şişiriyorum 2-3 saat te iniyor. gaz kolunu eskiden sonuna kadar çevirirdim gitsin diye hatta normal kulanımda dahi yarı seviyeye kadar çevirmek gerekirdi. artık öyle bir şey yok çeyrek seviyede bile çevirmiyorum çok güzel torku var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------
halit istersen özelden tel numaramı yazarım arasın yapacağın zaman anlatırım sana. sekmanlar basit zaten iki üç tane farklı durum var gerisi civataları sök tak yapıyorsun. pistonun en altına bir tane yağ sekmanı takıyorsun sonra yağ tutucu bir yay var sonra tekrar yağ sekmanı takıyorsun yanı pistonun en alttaki çentiğine iki sekman bir tane yay gibi parçayı takıyorsun. bir üste diğer sekmanı bir üstede diğer sekmanı takıyorsun bu sekmanların üzerindede yazı yazıyormuş benimkinde markası yazıyor umt diye sekmanların yazı yazan kısımları üste gelecek. ve en önemlisi sekmanların ağızları aynı tarafa bakmayacak bir sekman doğuya bakıyorsa diğeri batıda olacak. öyle olunca yağ kaçırma ihtimali az olurmuş. pistonunda yönü var. pistonun üzerinde in yazıyor o kısım karbüratör tarafına gelecek yani emme subabına gelecek. silindirin üzerinde parlak renkli kapak var o da egzantririk horozlarını tutuyor sökünce görürsün zaten. eğer benle aynı silindiri alırsan takmadan adam gibi bir tornacında tepesinden 1,5 mm aldır bir daha söküp takmazsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------
13500 km de ilk arızasını verdi vites göstergesi gitti benim. boş ışığıda yanmıyor sensör bozuldu galiba
moturmotur
08 Mart 2014, 00:04
sen tavsiye edersen bende senin yaptığın gibi yapıcam bugün uzun yol gittim git gel 80 km gelirken yanımdan kanuni bs125 geçti neyse ilerde yakaladım baktım motpr çamur yıkık dökük paslı 90 km le giderken adam birden hızlandı uçtu gitti :) 200 lük olabilir galiba geçen gün shell 15 50 mptorsiklet yağı aldım şuana kadarki kullandığım en iyi yağ diyebilirim motorun sesi vites değişimi gidişatı çok güzel oldu
hizdan ziyade tork istersen yaptir bence. rampalari tam gazla ciktigin yeri yarim gazla cikarsin. 3 le zorlandigi yerde 4 le tirmanirsin. alt devirler cok daha iyi olur cabuk toparlar. benim debriyaj balatasi bitiyor. hatta bugun birkackez debriyaj kacirdi. o yuzden disli.ile oynamayacagim simdilik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
hatta yarim gazla bile cikmiyor motor ceyrek gazla cikiyor rampayi. duz yolda farki cok anlamadim ben ama
moturmotur
08 Mart 2014, 00:23
hız işinide dişlilerden ayarlıyoruz değilmi
evet en basit olarak oradan ayarlaniyor. michelin lastik alsam mi ki ya on arka 200 lira. surekli lastik patlamasindan sikildim
moturmotur
08 Mart 2014, 00:42
evet bencede al dublexe çevir şu lastikleri bence memnun kalırsın
bakalim insallah alabilirim yarin.michelin bayisine ugramaya calisayim fiyat sorayim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
bugün lastik sormaya gittim ama satmıyorlarmış internetten sipariş vereceğim michelin lastiği. bu arada egr iptal ettim bugün ayrıca 18 ön dişli aldım ama dişliyi takmadım daha. benim egr bozulmuş hep benzin almış içine içindeki conta yırtılmış. egzozdan sürekli patır patır ateş atıyordu artık o yok çok güzel oldu. bu arada bizim motorda devir kesici yok diye biliyorum ben ama var mıydı ? 125 lik silindir varken hiç kesiciye sokamadım ben ama şimdi saydırıyor kesici var gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
demizden 18 dişliyi taktım denedim. motor 5. vites 8 bin devirde kaldı ama yağmur yağıyordu basamadım biraz beklesem belki uzardı ama 18 ağır geldi gibi 17 iyi olur. karbüratörü 150lik takasım var bir de 6 baskılı debriyaj taktımmı ile
modifiye şimdilik yeter
moturmotur
09 Mart 2014, 03:16
zongsenin 65.5 silindirlerine baktımda 200 cc yazıyor 166 cv yazmıyor.
150 tabanli 65,5 yazar onlara bakacaksin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------
18 dişli ile evin altında bir kaç kalkış denemesi yaptım hala daha torku çok iyi ön kaldırıyor motor. bizim evin altı mermer olduğu için bazende lastik tutunamıyor bu seferde motor patinaja kalıp kıç atmaya başlıyor. yani ya ön kaldırıyor ya da patinaja kalıyor. ama 18 dişliyi takınca zincir kapağını takamadım orası açıkta kaldı
serkanADH13
09 Mart 2014, 14:17
Arkadaşlar Sizin Motorunuza uyumlu PERORMANS ARTTIRICI DEBRİYAJ seti,
göbek rulmanı alıyorsunuz ve monte ediyorsunuz,
15,,20 km hız artışı sağlıyor motor durumuna göre,,,
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cg-200-debriyaj-seti,cg-200-performans-debriyaj-seti-cg200-127238363/detay/
bu debriyaj setinin farkı ne ? debriyaj tasındaki diş sayısı farklı herhalde ?
serkanADH13
09 Mart 2014, 14:36
tasın ölçümü 30 cm,
baskısı daha sıkı ve balataları daha ınce oldugundan kavramayı daha rahatlatıyor,
ve kacırmayı onluyor,,,
anladım usta bu hafta lastik almayı planlıyorum o yüzden debriyaj işi bir iki hafta uzayabilir özel msj dan sana ulaşırım ya da ararım seni. peki sana bir sorum var 65,5 kısa silindir taktım ben motora ama motor devir çevirmiyor 9 binde kalıyor. 125 lik üst kapak var 125 lik karbüratör var bu devir çevirememe işini üst kapağı değiştirsem düzeltebilir myim ?
serkanADH13
09 Mart 2014, 14:46
o tür mod işlemlerinde komple değişmesinde fayda vardır,
Silindir seti,
Üst kapat,
Karbüratör olarak,,,
buradaki motorcularla konuştuğumda 125 lik üst kapak ile motor daha çok devir çevirir daha iyi gider diyorlar evet mantık olarak doğru çünkü yanma odası daha küçük daha iyi sıkıştırma ve daha iyi patlama elde edersin ama subaplarda küçük hava yakıt karışımı ve yanan benzinin dışarı atılımı daha az olur. rampa çekişi çok güzel cbf 150 de 12,5 nm tork var onu öyle böyle geçmiyorum yani baya fark atıyordum o zaman sıkıştırma oranı çok azdı piston 2 mm aşağıda tamamlıyordu sıkıştırmayı. şimdi 1,5 mm silindirden aldırdım tork o halinden de fazla oldu. 125 lik halinden çok daha canlı tahmini 13-14 nm tork elde ediyorumdur. ama devir çevirmiyor motor. lastik alayımda sonraki işlem debriyaj üst kapak ve karbüratör almak olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
scarlet32 sende 200 lük karbüratör var değil mi ? 5. viteste kaç devri gösteriliyordun motora
moturmotur
10 Mart 2014, 02:31
sürekli gittiğim motorcuya 150 lik yaptıracam dedim oda ven yaparım dedi titanyum silindir takarız 150 tl olur dedi işçilikle beraber 65.5 mm varmı dedim onlar ilerde yağ yakar dedi artıkbilmiyorum ne kadar doğru nekadar yanlış
titanyum silindiri senden duyuyorum nette baktim oyle bi sey yok ta. nie yag yakacakmis onu da soyleseymis ? elindeki mali satmaya calisiyor olmasin?. 150 cok istemis ya. sokup takacak sadece 100 dese iyi derdim standart 150 silindirler 50-60 lira. ben sana 65,5 al derim yarin sikinti cikartir benden bilirsin. istersen 150 standart tak sorun cikartirsa ustanin yanina gidersin karar senin ben 400 km felan yapmisim bu silindirle sikinti yok simdilik. 200 luk karburator ve manifolt siparisi verdim gelir bir iki gune elime insallah. deneyimleri paylasirim buradan
moturmotur
10 Mart 2014, 10:56
65.5 mm olanlardan varmı dedim sende oda dediki onlar tornada oynanmış inceltilmiş felan dedi ben senin yaptığın gibi yapacam hocam dün uzun yol yaptım havada yağmurluydu gittim yağmurluk aldım bayada rüzgar vardı hele boğaz köprüsünde motor gazı köklüyom 80 i geçmiyor motor dün çok güçsüz kaldı yav rüzgarda gitmiyor gerçi gitsede hava yağmurlu kayıyor. sen devir yükseltmek için alıcaksın demi karbüratörü İNŞAALLAH istediğin sonucu alırsın bora sen ne yaparsan aynısından yapacam bende
tornada inceltilmis degil halit gomlegin et kalinligi var hatta gomlegin dibinden tornaya bagladi adam catlama patlama yapmadi. o zaman aksam sana link atarim adamdan siparis verirsin silindiri ya da biraz bekle benim karburator gelsin deneyeyim olmazsa sende karburator alirsin bir daha kargo parasi vermezsin. benim piston kisa etekli o yuzden kolay kolay sisme yapmaz. yalniz silindiri takmadan tornacida 1,5 mm alinacak. ayni sehirde olsaydik ya da yakin sehirde yapiverirdim ben sana bi yemek ismarladin olurdu:-) karin tokluguna calisirim :-)
moturmotur
10 Mart 2014, 16:16
saolasın eyvallah bu aralar biraz sıkışığım önümüzdeki ay kaza bela olmazsa ozaman piston setini almayı düşünüyorum
ne demek kardeşim faydam dokunursa sana ne ala elimden geldiğince yardımcı olurum. 150 lira tutuyor silindir seti, karbüratör ve karbüratör boğazı. şu karbüratör gelsin hele bir pompalı model miş sheng wey marka
Scarlet32
11 Mart 2014, 02:27
Karburtor spariş kaça verdn bora kardş vardı da arkdsn şmdi bnm eski karbrtör var 150 cc almadm ben 200 gerek duymadm 9 binde duruo o arkdsn ama 10 bin fln geçio maş. Var onun motorun 170 dio kndi göatergesi ile ama bende bascm onun motorda gps ile bakcm eminim rahat 150 gösterck. Titanyum silindir pejolarda vardı da bunlarda ilk duydm :D bn öyle duydm var yok idda etmyrm :) ama lazerli silindir var cok da iyi
lazer silindir ne yahu lazerle mi kesimi yapilmis oluyor. farki ne ? ben 60 liraya aldim karburatoru. daha dogrusu daha gelecek. 12 lira da bogazi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
valla 150 km bana inandirici gelmiyor hele ki 150 lik silindir ile. uretebilecegi guc belli one 18 taktim onu bile yemedi 8 binde kaliyor. tas catlasin 130civari yapar. ben gecen gps te test ettim 106 da kaldi. karburator ve devriyaj degisimi ile belki bir on km daha gider. ama tork cok guzel oldu rampalari cok guzel cikiyor gecen symbol aracin arkasindan ciktim . adam dib gaz cikiyordu belliydi arayi acamadi
Scarlet32
11 Mart 2014, 20:26
Sen ozmn bizim burda motorcudaki motor görsn 17-30 dişli var motor gazda yiyo. İnandırıcı gelmio diyon da bilmym bak benm 4. Viteste yaptığı hız mı ne olck gps foto onlrı atm
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------
foto nasıl atılıo atamadım. :D[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
http://i.hizliresim.com/x0o1LR.jpg (http://hizliresim.com/x0o1LR)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
http://i.hizliresim.com/emW31P.jpg (http://hizliresim.com/emW31P)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------
ben 125.20 gördm ama o foto yok bu var zaten bak 3.7km okula giderken bastım :D benm motorda 125 dedyse onun yani arkdsn motor rahat 150 der die düşünym çnkü acayip fark atıodu
bir şey diyemem o zaman senin motor görüyordur. ama benim motor görmez o hızları karbüratör gelsinde hele bi sonra daha net konuşurum. lazer silindir dediğin resimdeki herhalde o baklava desenlerinin olduğu yerler içeri doğru girintili sanırsam performans alırsın belki sürtünme daha az olduğu için daha fazla devir alır ama yağ yakmasına neden olmaz mı ? yarın gelir inşallah şu karbüratör merak içerisindeyim
Scarlet32
11 Mart 2014, 21:58
yok girintili çıkıntılı değil görünümü böyle işte. gelsn tak dene bklm senin motor nasıl olacak bide her motor aynı performansı vermio ama seninde dişli degiştir 15-34 yap motor hem devir yiyo hem çekişte düşüş olmuo
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
bide senin 65,5 piston diyon 106 cok düşük tork iyidir ama hızda da artş olması lazım
tork çok güzel çekiş çok iyi ama hız yok uzama yok. ön dişliyi 18 taktım 5. vites 8 binde kalıyor
http://www.sprocketcalculator.com/şu siteden dişli değişimi ile tork kaybını ve hızı öğrenebiliyorsun. 18 dişli ile yüzde 20 tork kaybı oluşuyor. şu anda 16 dişli taktım tekrar
Scarlet32
11 Mart 2014, 22:23
Alla ala 16 dişli ile kaç dio gps ile ölçtn mü hiç
http://www.sprocketcalculator.com/ link atacağım diye video yerine basmışım :D site bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------
işte 106 yı öyle yaptım 16 dişli ile. sen kaç kilosun ? ben 80 kiloyum o da etkili olabilir
Scarlet32
11 Mart 2014, 22:32
Bnde göremedm site şmdi gördm 19.7 düşüş hızda %19.7 artş olmş bnmde ozmn
şu an taktığım silindir pistondan üst seviyede verim almam lazım çünki orjinal pistonun altı uzun bunun kısacık ayrıca yenisinin sekmanları ince eskisinin yarısı kadar buda daha az sürtünme demek. pistonda hafif ne bileyim mantıken çok daha verim almam gerekirken pratikte alamıyorum.şüphelendiğim karbüratör ve üst kapak kaldı şu anda. başladım bakalım elimden geleni yapacağım buna kafaya taktım :) parça bol nasılsa kurcalayıp duracam satsam para etmiyor zaten satmaktanda vazgeçtim üzerinde oynama yaptıkça daha zevkli hale geliyor
Scarlet32
11 Mart 2014, 22:41
4 kilo fark var o etki etmz o kadar :) 106 125 arasnda 19 km fark oluo
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Öyle satsan para etmck :) oynamak en iyisi ama parça alırkn kalite dikkat et yterli
senin benden farklı olarak karbüratörün var. ayrıca benim hacim seninkinden 17 cc daha fazla dediğim gibi büyük ihtimal karbüratörden . çatlayacam meraktan yahu gelsin biran önce :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
senin motorda kesici var mı ? benimkinde kesici felan yoktu silindir değişti kesici peydahladı motor kendi kendine :D
Scarlet32
11 Mart 2014, 22:47
150 CC karbrtor var :) evet erkn kesici girio bnm motor sübab yaylarınıda yaptrırsm sertlştrck ayarlcktı motorcu cumartrsi inş yptrcm
nasıl sertleştirecek yayları ? değişik yaylar var mı ? benimde aklımda subapların üstüne pul atmak vardı böylece daha sıkı olacaktı üst devirlerde daha verimli açılıp kapanacak
Scarlet32
11 Mart 2014, 22:54
Valla blmym nasıl yapck var mı yok mu ama ypnca nasıl oldğunu sylerm
bekliyorum cevabını. bende paylaşırım karbratör gelince gözlemlerimi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------
http://i.hizliresim.com/xV1D6y.jpg (http://hizliresim.com/xV1D6y)
bu da benim çıkan piston. piston şişip gömleğe sürtünmüş zaten resimdede görülüyor iz yapmış alt kısımları
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
http://i.hizliresim.com/KgJap2.jpg (http://hizliresim.com/KgJap2)
bugün karbüratör geldi taktım yeni gaz teli almak zorunda kaldım kn 150 nin gaz telini buldum onu taktım. motor yine devir çeviremiyor 4 te 10500 de kalıyor beşe atıyorum 9200-9300 gibi oluyor. üst kapağın sıkıştırması çok geliyor 65,5 luk silindire onu anladım. ama tork çok güzel şöyleki birinci viteste debriyaja kesinlikle basmıyorum gaz kolunu çevirdiğim an tekere geliyor ön teker ayrılıyor yerden. torku siz düşünün
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
adam karbüratör boğazını koymamış. orjinal boğazına uydu. yalnız kaliteli bir karbüratör değil çapaklı çapaklı metalleri gaz telinin bağlandığı parça plastik gibi ama pompalı olduğu için ani gaz vermelerde püskürtme yapıyor bu da çok güzel çekiş demek. yalnız hız isteyen 65,5 almasın alırsada üst kapağı değiştirmesi gerekli
moturmotur
13 Mart 2014, 12:47
dişlileri değiştirmicekmisin bora yani dişlileri değiştirsen iyi sonuç amazmısın zaten iyi yorku var motorun o şekilde iyi hız elde edemezmisin
motor devir cevirmiyor halit subaplar kucuk kaliyor. silindir buyuk geliyor ust kapaga gore. sikistirma cok iyi ama gaz girisi ve yanik gazlarin cikisini tam yapamiyor ust kapak. zaten devir kesici olmayan motor da devir kesici meydana cikti. 12 bin cevirttirdim ben buna hala kesiciye girmiyordu orjinal hali ile ama simdu 10 bin gibi saydiriyor motor. bir honda vti ya da bmw gibi olmasada tofas gibi kesicisi var :-D devir cevirse dlsli takarim ama makine devir cevirmiyor. scarlet32 standart 150 silindir takmis onunki gidiyormus
moturmotur
13 Mart 2014, 14:28
peki şimdi ne yapmayı düşünüyorsun bu arada 10 bin devir iyi değilmii
halit beşinci viteste 9300 felan kalıyor daha gitmiyor. kesiciye kadar girse o zaman dişli takarım ama dediğim gibi motor torklu ama üst devirlere çıkamıyor. şimdilik bir şey yapmayacağım daha lastik alacağım michelin 200 ile 250 arasında fiyatı var o yüzden önce lastik sonra belki üst kapak alırım. baktım o da kesmiyor 65,5 uzun silindir 200 lük krank 200 lük yağ pompası vs diye gider :D bu böyle çekiyorsa 200 lük ne gider be.. rampalar düz yol gibi gelir artık 125-150 lik motorlarla kafa bulurum yolda :D
Scarlet32
13 Mart 2014, 20:54
bende verdim tamirciye işte piston üst kapak tekrar geri taklm dedi geri takym :) orj üst kapak daha iyi dedi 125 lik silindirde geri takym ozmnda bi hız ölçm baklm fark ne
muratarslan
13 Mart 2014, 21:21
bugün bakım yaptırdım 4000 bakımıydı servise götürmedim motoru iyi bir ustaya gittim ona yaptırdım iyiki servise götürmedim usta yagı boşaltırken yaklaşık olarak içinden 2 litreye yakın yağ çıktı yetkili servisteki usta 2000 bakımında yagı boşalymadan koymuş yeni yağı demek ki motorun aküsünü değiştirdim yeni korna yeni buji yağı ve el emeği dahil 115 tl verdim ama değdi nerede bir arıa varsa yaptırdım motordaki gariplikler düzeldi eğer bana yetmezsse bende pistonu ile oynayabilirim yalnız çekinmiyorda değilim Bora bizim motorlar hafifler rüzgar etkilemiyormu seni ben bazen 60-70 km hızlara çıkınca motor sendeliyor ister istemez motorun pistonuyla oynamaya çekiniyorum birde michelin yada pirelli lastiklerine bakacağım lastikleri değiştirme zamanı geldi inşallah
scarlet32 sorun neymiş subap mı kesmiş motor?
Scarlet32
13 Mart 2014, 22:18
Evet sübab kesmiş tek başka sorun yok 50 lira dedi işte eksntrk de değişck snra yağ fln
muratarslan 115 liraya iyi yaptırmışsın onca işi. eğer tork istiyorsan benim yaptıklarımı yaptır bugün yani demin test ettim 5. viteste dahi rampada gaz yiyor. yeni karbüratör dıştan pek bi halta benzemesede yani adi gibi gözüksede kullananların dediği gibi sheng wey karbüratör iyiymiş gaz tepkileri daha güzel oldu beğendim karbüratörü. 60-70 ne ki ben 100 km gibi hızda yoldaki dalgalanmalarda zıplıyorum amortisörler darbeleri emmiyor. üsütnden atıyor beni bi 10 cm felan ayrılıyor popom seleden. fırıncı küreğiyle kıçıma vururlar gibi şap şap zıplaya zıplaya gidiyorum :D yandan rüzgarada maruz kaldım ama beni pek rahatsız etmedi. daha öncede peugeot partner aracımız vardı otobanda 140 ve üzeri hızlarda yandan rüzgar esince bir şerit değiştiriyordu araba onda da korkmazdım. ya da sorun bende bilemedim şimdi :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------
Evet sübab kesmiş tek başka sorun yok 50 lira dedi işte eksntrk de değişck snra yağ fln
buradada üst kapağı sökmeye 50 lira diyorlar. aslında basit kendin yapamaz mısın ?
Scarlet32
13 Mart 2014, 22:29
Evet kolay gibi ama sübab alıştrma makinasnda sübab alştrylar 10 lira o zaten snra bu sübab için yan taraf fln söküyolar anlamıyom ben bide eski 125 silindir geri takck yagı katack eksntrk değişck fln zor ya ben yapamam iyice bozmaya gerek yok :)
tamam işte silindirin yanındaki krom kapak horozları tutuyor o oraya geçmeli zaten içerden dışarı ittirdinmi çıkıyor içindede pul var bi tane o kadar. bir üst kapaktan o krom kapağa geçen çivata var onu takarken kapağa azcık içeri bastıracaksın tamamdır. senin egzantirik farklı mıydı ? yani dereceli felan mıydı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
100 lük eski kapağı taktırmayacak mısın sen ? subap alıştırmana gerek yok ki o yeni subap takarsan olur
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO