PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Lifan Lf 400



Erhan Erdil
19 Temmuz 2010, 13:23
http://img839.imageshack.us/img839/9464/lifan4.jpg

Type RS
19 Temmuz 2010, 13:27
ooo bu iyiymiş gibi ama 400cc motor son hız 120 km/h :silent:

bide bunun fiyatı gözükmedi....

Seko
19 Temmuz 2010, 14:08
Ben bu firmanın sitesinde verdiği bütün güç ve tork değerlerinin yanlış olduğunu düşünüyorum. Örneğin bu motor 400 cc ve 22 Nm ya da 250 cc bir kros model var 10 Nm. Bu cc'ler için bu kadar düşük olması imkansız, teknolojijisi ne olursa olsun imkansız. Bence kesin yanlış yazmışlar, Lifan'dan birileri girse de bir açıklasa şunu.

fat280
19 Temmuz 2010, 14:48
ooo bu iyiymiş gibi ama 400cc motor son hız 120 km/h

abi sizede anlam veremiyorum başka zaman 125-150 cclik motorlara 140-130 km yapıyor yazdıklarında abartıyorlar diyorsunuz 120 yazıncada az değil mi bir karar verseniz diyorum saygılarla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------


Ben bu firmanın sitesinde verdiği bütün güç ve tork değerlerinin yanlış olduğunu düşünüyorum. Örneğin bu motor 400 cc ve 22 Nm ya da 250 cc bir kros model var 10 Nm. Bu cc'ler için bu kadar düşük olması imkansız, teknolojijisi ne olursa olsun imkansız. Bence kesin yanlış yazmışlar, Lifan'dan birileri girse de bir açıklasa şunu.

kardeş bence motorun yapısına göre nm değerleri dikkat edersen 250lik hyosunglarda o değerde yani 20 civarı torku zaten adamlar hızı düşük yapmışlar hız için değil keyifli yolculuk için yapmışlar bence bu motoru :)

vıceroy
19 Temmuz 2010, 14:56
http://www.bikez.com/motorcycles/lifan_lf400_v_twin_2008.php
Yukarıdaki adrestede değerler aynı yazılım hatası yok. Sonuç: daha fazla yakıt tüketimi,daha fazla vergi,daha ağır ve hantal ama hız-güç yok! 250cc bu tadı veriyorken bunu seçmek için sebep kalmıyorki :)
cc yükseltipte segment değiştirmenin anlamsız olduğunu iddia eden değişik bir yaklaşım doğmuş :P

resemmakine
19 Temmuz 2010, 15:13
en hızlı sürüş kapasitesi lifanın 150cc lik discovery sinde 90 diyor ibre 140 fakat 2 kişi düz yolda 110 gördü daha basmadık diyolar ..offroad la test sürüşü yaptım 1.vitesle 65 i rahat görüyo ondada 90km en hızl sürüş diyor. lf400 ü test etmedim oyle yazmak zorundalar motor gitmediği için deil

karayılan
19 Temmuz 2010, 16:12
22 NmTork 20 Kw güç yani (27 Hp)

concorde787
19 Temmuz 2010, 16:24
tork (NM) ile hp yada kw farklı değerlerdir .motorun hp si düşük olabilir ama tork yüksek ise tercih edilebilir . tork un basitçe anlamı döndürebilme gücüdür

vıceroy
19 Temmuz 2010, 16:32
Arkadaşlar tabloya bakıyorsanız eğer! tork değeri zaten yazıyor ki o da 400cc için düşük kalıyor.

fedos
19 Temmuz 2010, 17:31
motor bence yamaha viragoya çok benziyor.
" Fuel consumption: 3.20 litres/100 km (31.3 km/l or 73.51 mpg) " demiş sanırım yakıt sarfiyatı. bence gayet makul ,yalnız fiyatını göremedim.

karayılan
29 Temmuz 2010, 13:29
Arkadaşlar tabloya bakıyorsanız eğer! tork değeri zaten yazıyor ki o da 400cc için düşük kalıyor.


evet tork düşük gerçektende 400 cc için ama Hp fena değil

TanImsIz
29 Temmuz 2010, 13:49
Bu tarz motorların tork değerlerinin yüksek, hp değerinin daha düşük olması lazım. Elde edilen güc ve devir orantısına bakarsanız zaten çok yetersiz bir motor.

Seko
19 Ağustos 2010, 00:45
Hadi gücü çok önemli değil de 400 cc en az 30 - 35 Nm tork olması gerekirdi. Şu haliyle bu motor o cüssesiyle (175 kg) ancak 250 cc performansı verir bir de üzerine fazladan benzin yakar çünkü motor verimsiz. Ama bu sebepten de eğer standart Çin motoru kalitesizliğinde değilse, zorlanmadığı için gayet uzun ömürlü bir motor olacaktır.

Bir de oturup hesapladım, 49 mm ve 66 mm (çap x strok) değerleri 399 cc etmiyor. Verilerde kesin bir yanlışlık olmalı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

Kontrol için Lifan orjinal sitesine girip baktım ve değerleri düzelttiklerini gördüm. Doğru değerler şöyle :

LF400
SPECIFICATION



Motorcycle model: LF400
Dimension ((L×B×H mm): 2240*730*1115
Wheel base (mm):1540
Min.Ground Clearance (mm): 160
Dry Weight: 175kg
Height Of Seat (mm): 720
Fuel Tank Capacity(L): 13.5
Engine Type: double-cylinder, air-cooled,four-stroke
Engine model: 2V68FMQ
Bore×Stroke: 68mm*55mm
Displacement: 399ml
Maximum Net Power:24kw/8500r/min
Maximum Torque: 30N.m/7000r/min
Clutch: Wet multi-plate
Lubrication: Pressure/splash
Start: Electric start
Ignition: T.C.I
Transmission: 5 gear
Max. Speed (km/h): 120km/h
Economical Fuel Consumption (l/100km): ≤3.2L/100km
Front Type Size and Air Pressure: 3.00-19-49S
Rear Type Size and Air Pressure: 140/90-15M/C-70P
Climbing Ability (°): ≥22°
Exhaust Index: CO≤3.8%;HC≤800ppm
Start Performance: ≤15s
Braking system (front/rear): disk/drum
Brake Performance: ≤7m/30km/h

Tahmin ettiğim gibi 30 Nm tork ve 24 kW yani yaklaşık 32 BG güç. Şimdi oldu işte, bu haliyle gayet güzel bir motor.

fat280
19 Ağustos 2010, 10:03
Hadi gücü çok önemli değil de 400 cc en az 30 - 35 Nm tork olması gerekirdi. Şu haliyle bu motor o cüssesiyle (175 kg) ancak 250 cc performansı verir bir de üzerine fazladan benzin yakar çünkü motor verimsiz. Ama bu sebepten de eğer standart Çin motoru kalitesizliğinde değilse, zorlanmadığı için gayet uzun ömürlü bir motor olacaktır.

Bir de oturup hesapladım, 49 mm ve 66 mm (çap x strok) değerleri 399 cc etmiyor. Verilerde kesin bir yanlışlık olmalı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

Kontrol için Lifan orjinal sitesine girip baktım ve değerleri düzelttiklerini gördüm. Doğru değerler şöyle :

LF400
SPECIFICATION



Motorcycle model: LF400
Dimension ((L×B×H mm): 2240*730*1115
Wheel base (mm):1540
Min.Ground Clearance (mm): 160
Dry Weight: 175kg
Height Of Seat (mm): 720
Fuel Tank Capacity(L): 13.5
Engine Type: double-cylinder, air-cooled,four-stroke
Engine model: 2V68FMQ
Bore×Stroke: 68mm*55mm
Displacement: 399ml
Maximum Net Power:24kw/8500r/min
Maximum Torque: 30N.m/7000r/min
Clutch: Wet multi-plate
Lubrication: Pressure/splash
Start: Electric start
Ignition: T.C.I
Transmission: 5 gear
Max. Speed (km/h): 120km/h
Economical Fuel Consumption (l/100km): ≤3.2L/100km
Front Type Size and Air Pressure: 3.00-19-49S
Rear Type Size and Air Pressure: 140/90-15M/C-70P
Climbing Ability (°): ≥22°
Exhaust Index: CO≤3.8%;HC≤800ppm
Start Performance: ≤15s
Braking system (front/rear): disk/drum
Brake Performance: ≤7m/30km/h

Tahmin ettiğim gibi 30 Nm tork ve 24 kW yani yaklaşık 32 BG güç. Şimdi oldu işte, bu haliyle gayet güzel bir motor.

evet bu veriler güzel 400 cc için ideal yani :)

iptaluyelik02
19 Ağustos 2010, 10:49
Bana göre bu motor Türkiye'ye gelemeyecek.

Maalesef bu Lifan'ın piyasalara yaklaşımını anlayamıyorum.
Bu segmente ciddi bir boşluk var,talep var ve onlar üretime geçmekte ürkek davranıyorlar.
İşe En çok talep gören motorları üretmekle başladılar Cup,naked,scooter modellerini üretiyorlar,bundan sonra sırada 250 cc cruiser ve enduro en sonda 400 cc var,yani en az 2012 ye sarkar,2012 de de euro3 -4 standartları yüzünden bu motorun enjeksiyonlu versiyonunun çıkması lazım ki bu da bana göre üretilemeyeceği anlamına geliyor.

search16
11 Kasım 2011, 21:01
Gayet gereksiz olmuş. Alt motor aksamı 250 cc ile aynı. Ver gazı titresin bağırsın dursun. Fazla yakıt ve masraftan başka bişey değil.

efecan0303
16 Temmuz 2013, 04:42
arkdaşlar max speed 120 yazmış lifan tay 100 var bende max speed 75 yazıyor ama 2 viteste 80 vuruyorum. Yani demek istedigim 400 cc nin en ölüsü bile cok rahat 120 vurur ki lifan çinlilerin en kalitelisi.