Orijinalini görmek için tıklayınız : Aprilia Aprillia Scarabeo 200ie Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
arka lastiğin sökülmesinin bu kadar zor olacağını tahmin edememiştim.demekki dikkat etmemişim.napalım havaların ısınmasını beklicez.tabi bu arada yağışlı havalarda azami dikkat etmem gerekecek.karlı havalar hariç hergün kullanmaktayım.cevap veren arkadaşlara teşekkürler..
rottice
07 Ocak 2012, 01:05
60-70 euro + 45 euro = Zaten bu ürün burda 250-260 TL değil mi ? Gidip pazarlık yapılsa daha uyguna bile alabiliriz.
Lastik konusunda arka lastik cidden zor sökülüyor, yetkili birisi yapmalıç
60-70 euro + 45 euro = Zaten bu ürün burda 250-260 TL değil mi ? Gidip pazarlık yapılsa daha uyguna bile alabiliriz.
Lastik konusunda arka lastik cidden zor sökülüyor, yetkili birisi yapmalıç
arka lastik patlarsa yandık desenize:)
arka lastik patlarsa yandık desenize:)
vespaları bu yönden seviyorum lastiğini çıkarıp takmak çok kolaydı
merkezkale
07 Ocak 2012, 01:40
Tolme usta haklı. Yağ filtresinde söz konusu plastik manşon dikkatli ve sıkı bir şekilde yerine oturtulunca sorun olmuyodu ama ustalar dangur dungur iş yaptığından dikkatli oturmayan yağ filtresi sıkılırken conta kesiyordu.
Tolme usta haklı. Yağ filtresinde söz konusu plastik manşon dikkatli ve sıkı bir şekilde yerine oturtulunca sorun olmuyodu ama ustalar dangur dungur iş yaptığından dikkatli oturmayan yağ filtresi sıkılırken conta kesiyordu.
aynen söylediğin gibi oluyor dostum,işi bilen usta zaten 1 sefer takıyor ve akıtma filanda olmuyor
rottice
07 Ocak 2012, 02:05
vespaları bu yönden seviyorum lastiğini çıkarıp takmak çok kolaydı
Vespa arka lastikte zor yahu
merkezkale
07 Ocak 2012, 02:17
Bende türkçe kullanma kılavuzu yok. Elimdeki kullanma kılavuzu 1000kmde yağ ve filtreyi temizle, 5000kmde yağı kontrol et 10000 km de yağı ve filtreyi değiştir diyor. Ferco neden daha sık yağ değiştirin demiş anlamadım. Garanti dışı kalır diye korkutarak üreticinin tavsiye ettiğinden daha sık bakım yapmak zorunda bırakmak hiç etik değil
Bende türkçe kullanma kılavuzu yok. Elimdeki kullanma kılavuzu 1000kmde yağ ve filtreyi temizle, 5000kmde yağı kontrol et 10000 km de yağı ve filtreyi değiştir diyor. Ferco neden daha sık yağ değiştirin demiş anlamadım. Garanti dışı kalır diye korkutarak üreticinin tavsiye ettiğinden daha sık bakım yapmak zorunda bırakmak hiç etik değil
tahminimce ülkeden ülkeye trafik ve yol şartları değişiyor,düşünsene istanbulun yoğun trafiğinde yazın habire dur kalk yaparak sürüş yaptığını ,elbette bu yüksek ısı yağının koruyucu özelliklerini daha çabuk yitirmesine sebeb olacaktır,6000km de az değil bence çoğu kişi bunu 1 yılda anca yapıyor,senede 1 kez yağ değiştirmenin kötü olacağını sanmam ,bir çok marka 3000 de bir değiştirtiyor yağları asıl onlar gereksiz bencede ,hiç unutmam eski yamahama 3000 de bir değiştiriyorduk,içinden çıkan yağ tertemiz çıkıyordu üzlüyordum açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
bu arada fercoyuda eleştireyim, hala türkçe klavuzları sitesine koyup kullanıcılarla paylaşmadı ,motosikletin alan birçok kişide türkçe kullanım klavuzları yok bunu temin etmesi ferconun yasal zorunluluğudur.
art vandelay
07 Ocak 2012, 05:05
yeni scarabeo sahibi olan arkadaşlara hayırlı olsun, pişman olmayacağınız bir motor aldınız.
gerçi benimki de yeni, 1200km oldu, araba ihtiyacımın olmadığı günlerde, özellikle istanbul trafiğinde elim ayağım oldu bu motor. geçenlerde ilk kez artçı aldım scarabeo ile, 1.90 boyunda, 75 kilo ağırlığındaydı. en dik yokuşlarda, dur kalk trafikte, otobanda bana mısın demedi, artçılı performans düşüklüğü tekli kullanıma göre tahmin ettiğimden çok daha az oldu, gerçekten şaşırtıcı. ama o boyutlarda birini taşımak benim için çok konforlu olmadı, selenin en ucunda eğreti oturmak zorunda kaldım, neyse 40 yılda birden birşey olmaz :) ayrıca hepinize bol km'li iyi yıllar dilerim..
bulent71
07 Ocak 2012, 12:13
Herkese Günaydın,
ismim bülent 40 yaşındayım 2004 den beri yaz-kış 2 teker kullanıyorum sırasıyla, burgman 400, fazer 600, burgman 650, x-city 250 ve şu anda cbf 1000 kullanıyorum kısa bir süre önce burgman 650'mi yeğenime sattığım için şehir içinde işime gidip-gelmek için 2. motor olarak scooter almayı düşünüyorum ilk hedefim sh300'du fakat hiç bir bayide şu an için yok ve 2. motor için biraz gereksiz diye düşünmeye başladım forumları takip ederken scarebeo dikkatimi çekti 28 sayfalık forumunuzu okudum ve öğleden sonra korlas'a gidip motoru inceleyeceğim. şunu ifade edeyim çok titiz bir yapım var ve motorumda beni rahatsız edebilecek en ufak bir şey elden çıkarmama sebebiyet veriyor. x-city'i akusu 3 ayda bittiği için soğuyup satmıştım. kullandığım motorlar içinde burman 650'yi hiçbir şeye değişmem ama 48.000 km ye geldi ve yeğenimin bitmek bilmeyen ısrarlarına dayanamayıp motoru ona sattım cbf'i kışın kullanamadığım için scooter alacağım bu yüzden scarebeonun ruzgar korumasını merak ediyorum bilhassa bacak kısmı çok ruzgar alıyor mu merak ediyorum? herkese güvenli sürüşler dilerim.
merkezkale
07 Ocak 2012, 13:37
hocam rüzgar koruması yok denecek kadar az.
bulent71
07 Ocak 2012, 14:10
merak ettiğim konu özellikle bacak kısmının rüzgar alıp almadığı bildiğim kadarıyla bu model için tucano-urbano'da bulunmuyor.
rottice
07 Ocak 2012, 14:11
Burgman sizi memnun ettiyse (ki ben bugüne kadar 4 tane burgman sahibi oldum, inanılmaz sorunlu bir motor) scarabeo hepten mutlu edecektir. Ama titiz yapınız varsa scarabeo almayın çünkü kronik ve can sıkıcı ama halletmesi bi o kadar kolay sorunları var. Benim yaşadıklarım balata sesi, conta bozulması, egsoz gevşemesi, gidon sertliği, lastik sorunu...
art vandelay
07 Ocak 2012, 16:03
Rottice, kullandığınız 4 burgmanın ilk sahibi sizmiydiniz, eğer değilse geçmişlerini kendi motorunuz kadar biliyor muydunuz almadan önce. Kendim de dahil olmak üzere en az 10-15 burgman kullanıcısı tanırım, kimse inanılmaz sorunlu diye bahsetmedi bu motordan, ilginç.
balata sesini ben yaşamıyorum, conta bozulması tamamen ustayla ve yağ filtre kapağını takarken gösterilmesi gereken özenle alakalı. egzoz gevşemesi ve gidon sertliği ilk kez duyuyorum, muhtemelen montajla ilgilidir. size gelen motorun gidon vidasını fazla sıkıp, egzoz bağlantılarını gevşek tutmuş olabilirler, tabi sürekli olarak nasıl bir satıh üzerinde sürdüğünüzde önemli.
Bülent bey, eğer sırf akü yüzüden sıfır aldığınız bir motoru 3 ay sonra sattıysanız, anlaşılan sizi mutlu etmek zor. :) rüzgar konusunda bu boyutlarda hiçbir scooterdan Burg650 başarısını beklemeyin. Beklentilerinizle de alakalı, ben açıkcası önden gelen rüzgardan hiç şikayetçi olmadım, aksine cbf600'den sonra ilaç gibi geldi. sonuçta bu motosiklet, ufak, şehir içi trafiği ağırlıklı kullanıma uygun, pratik, ucuz bir motor, beklentileri buna göre belirlemekte ileride pişman olmamak adına fayda var.
merkezkale
07 Ocak 2012, 16:12
merak ettiğim konu özellikle bacak kısmının rüzgar alıp almadığı bildiğim kadarıyla bu model için tucano-urbano'da bulunmuyor.
bacaklardan inanılmaz rüzgar alıyor bu konuda hayal kırıklığı yaşarsınız. tucano konusunda yanlış biliyorsunuz
---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:10 ----------
Rottice, kullandığınız 4 burgmanın ilk sahibi sizmiydiniz, eğer değilse geçmişlerini kendi motorunuz kadar biliyor muydunuz almadan önce. Kendim de dahil olmak üzere en az 10-15 burgman kullanıcısı tanırım, kimse inanılmaz sorunlu diye bahsetmedi bu motordan, ilginç.
balata sesini ben yaşamıyorum, conta bozulması tamamen ustayla ve yağ filtre kapağını takarken gösterilmesi gereken özenle alakalı. egzoz gevşemesi ve gidon sertliği ilk kez duyuyorum, muhtemelen montajla ilgilidir. size gelen motorun gidon vidasını fazla sıkıp, egzoz bağlantılarını gevşek tutmuş olabilirler, tabi sürekli olarak nasıl bir satıh üzerinde sürdüğünüzde önemli.
Bülent bey, eğer sırf akü yüzüden sıfır aldığınız bir motoru 3 ay sonra sattıysanız, anlaşılan sizi mutlu etmek zor. :) rüzgar konusunda bu boyutlarda hiçbir scooterdan Burg650 başarısını beklemeyin. Beklentilerinizle de alakalı, ben açıkcası önden gelen rüzgardan hiç şikayetçi olmadım, aksine cbf600'den sonra ilaç gibi geldi. sonuçta bu motosiklet, ufak, şehir içi trafiği ağırlıklı kullanıma uygun, pratik, ucuz bir motor, beklentileri buna göre belirlemekte ileride pişman olmamak adına fayda var.
bende balata sesi başladı. disklerimde bıraktığı izler de kılatmaya başladı. orjinal balataları dandik belliki tam bir hayal kırıklığı. ilk fırsatta değiştireceğim. enteresan olanı çn balata hala ses yapmaya başlamadı arka balata viyaklıyo
rottice
07 Ocak 2012, 16:14
1 tane burgman 150 hariç diğer burgmanları sıfır aldım. Hepsinde sorunlar çıktı. Conta sıfır alındığında arızalı idi fabrikasyon sorun, balata fabrikasyon sorun, gidon sertliği fabrikasyon sorun, egsoz fabrikasyon sorun ( hemen farklı egsoz taktım sorun bitti ). Bahsettiğim sorunların hepsi motor 1-2km de iken olan sorunlar, kullandıkça olan değil. Şuanda 2000km deyim egsoz ve conta hariç diğer tüm sorunlar devam ediyor.
Rüzgar asla sorun olmadı ki ben senelerce naked ve racing motora bindim. Ayrıca vespam var ondan bile daha az rüzgar alıyor bu.
merkezkale
07 Ocak 2012, 16:32
1 tane burgman 150 hariç diğer burgmanları sıfır aldım. Hepsinde sorunlar çıktı. Conta sıfır alındığında arızalı idi fabrikasyon sorun, balata fabrikasyon sorun, gidon sertliği fabrikasyon sorun, egsoz fabrikasyon sorun ( hemen farklı egsoz taktım sorun bitti ). Bahsettiğim sorunların hepsi motor 1-2km de iken olan sorunlar, kullandıkça olan değil. Şuanda 2000km deyim egsoz ve conta hariç diğer tüm sorunlar devam ediyor.
Rüzgar asla sorun olmadı ki ben senelerce naked ve racing motora bindim. Ayrıca vespam var ondan bile daha az rüzgar alıyor bu.
sorun çıkan motordan peşpeşe 4 tane almakta niye ısrar ettiniz anlamak zor
rottice
07 Ocak 2012, 17:58
O senelerde gündemde bu kadar çok motor yoktu. 2.elde en değerli motor burgman serisiydi. Neyse scarabeo forumundayız, sorulara cevap verdim sadece...
Scarabeo şimdilik 2000km de yaşadığım sorunlara nazaran yakıt tüketimi ve verdiği güven ile bence rakipsiz duruyor.
Herkese Günaydın,
ismim bülent 40 yaşındayım 2004 den beri yaz-kış 2 teker kullanıyorum sırasıyla, burgman 400, fazer 600, burgman 650, x-city 250 ve şu anda cbf 1000 kullanıyorum kısa bir süre önce burgman 650'mi yeğenime sattığım için şehir içinde işime gidip-gelmek için 2. motor olarak scooter almayı düşünüyorum ilk hedefim sh300'du fakat hiç bir bayide şu an için yok ve 2. motor için biraz gereksiz diye düşünmeye başladım forumları takip ederken scarebeo dikkatimi çekti 28 sayfalık forumunuzu okudum ve öğleden sonra korlas'a gidip motoru inceleyeceğim. şunu ifade edeyim çok titiz bir yapım var ve motorumda beni rahatsız edebilecek en ufak bir şey elden çıkarmama sebebiyet veriyor. x-city'i akusu 3 ayda bittiği için soğuyup satmıştım. kullandığım motorlar içinde burman 650'yi hiçbir şeye değişmem ama 48.000 km ye geldi ve yeğenimin bitmek bilmeyen ısrarlarına dayanamayıp motoru ona sattım cbf'i kışın kullanamadığım için scooter alacağım bu yüzden scarebeonun ruzgar korumasını merak ediyorum bilhassa bacak kısmı çok ruzgar alıyor mu merak ediyorum? herkese güvenli sürüşler dilerim.
bacaklarını dışa açmadığınız sürece aşırı bir rüzgar almıyor,eğer boyunuz uzunsa öndeki siperlik çok büyük degil kaska rüzgar alabilirsiniz,motorun aerodinamiği ise bence çok iyi xmax te sert rüzgarlarda kayık gibi gezerken bunda zorlanmadan gidilebiliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
Rottice, kullandığınız 4 burgmanın ilk sahibi sizmiydiniz, eğer değilse geçmişlerini kendi motorunuz kadar biliyor muydunuz almadan önce. Kendim de dahil olmak üzere en az 10-15 burgman kullanıcısı tanırım, kimse inanılmaz sorunlu diye bahsetmedi bu motordan, ilginç.
balata sesini ben yaşamıyorum, conta bozulması tamamen ustayla ve yağ filtre kapağını takarken gösterilmesi gereken özenle alakalı. egzoz gevşemesi ve gidon sertliği ilk kez duyuyorum, muhtemelen montajla ilgilidir. size gelen motorun gidon vidasını fazla sıkıp, egzoz bağlantılarını gevşek tutmuş olabilirler, tabi sürekli olarak nasıl bir satıh üzerinde sürdüğünüzde önemli.
Bülent bey, eğer sırf akü yüzüden sıfır aldığınız bir motoru 3 ay sonra sattıysanız, anlaşılan sizi mutlu etmek zor. :) rüzgar konusunda bu boyutlarda hiçbir scooterdan Burg650 başarısını beklemeyin. Beklentilerinizle de alakalı, ben açıkcası önden gelen rüzgardan hiç şikayetçi olmadım, aksine cbf600'den sonra ilaç gibi geldi. sonuçta bu motosiklet, ufak, şehir içi trafiği ağırlıklı kullanıma uygun, pratik, ucuz bir motor, beklentileri buna göre belirlemekte ileride pişman olmamak adına fayda var.
sana tamamen katılıyorum,benim düşüncelerimi aynen yazmışsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------
bende balata sesi başladı. disklerimde bıraktığı izler de kılatmaya başladı. orjinal balataları dandik belliki tam bir hayal kırıklığı. ilk fırsatta değiştireceğim. enteresan olanı çn balata hala ses yapmaya başlamadı arka balata viyaklıyo
EBC marka fren balatalarını tavsiye ederim,ses kesildiği gibi daha iyi bir frenleme yapıyor,birde dikkat ettim nedense bu ses olayı nedense sadece beyaz scarabeolarda var mavi veya siyah kullananlardan böyle bir şikayet duymadım,şahsen kendimdede öyle bir sorun olmadı
bulent71
07 Ocak 2012, 21:53
bu gün motoru görmeye gittim ve aldım görüntüsü çok hoşuma gitti umarım kullanımı da keyiflidir. yalnız satan bayi kışın kullanacağımı öğrenince lastikleri muhakkak değiştirmemi tavsiye etti sizler hangi lastiği önerirsiniz? bende givi v46 top case var bu motora sizce büyük gelir mi? tucano-urbano bu motor için yok derken istanbul'da yok demek istedim satın almış bir arkadaş varsa nasıl temin ettiğini paylaşırsa sevinirim. burgman konusuna gelince 400' yarı fiyatına verseler almam ama 650 1 numara elma ile armut gibi. yorumlarınız için ayrıca teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
bu gün motoru görmeye gittim ve aldım görüntüsü çok hoşuma gitti umarım kullanımı da keyiflidir. yalnız satan bayi kışın kullanacağımı öğrenince lastikleri muhakkak değiştirmemi tavsiye etti sizler hangi lastiği önerirsiniz? bende givi v46 top case var bu motora sizce büyük gelir mi? tucano-urbano bu motor için yok derken istanbul'da yok demek istedim satın almış bir arkadaş varsa nasıl temin ettiğini paylaşırsa sevinirim. burgman konusuna gelince 400' yarı fiyatına verseler almam ama 650 1 numara elma ile armut gibi. yorumlarınız için ayrıca teşekkür ederim. x-city'i burgman' satmadan almıştım amacım bir vitesli motor yanında da küçük bir scooter sahibi olmaktı. ancak x-city 2 aku bitirince sorun çıkaracağını düşündüğüm için burgmanı satmaktan vazgeçip x-city'i satmıştım.
rottice
07 Ocak 2012, 22:35
Hayırlı olsun, ben city grip taktım yağmurda falan kullanıyorum gayet güzel... Çanta E37 takılı yani 39 litre baya yetiyor... Balata sesi siyah renk motorda da var...
williamwallace
08 Ocak 2012, 00:58
Sevgili bülent71 öncelikle hayırlı olsun ben x8 400 ume mıchelin cıty grip takmıstım ustunden cıkanda mıchelin olmasına ragmen cıty grip beni kendine hayran bıraktı ben cok memnun kalmıstım resmen asfalta değişik bir tutunusu vardı.Sonra dylanımda da ılk iş city gribe geçtim onda da memnun kaldım buzmotor da var isterseniz fiyat ve dot soralım ıkımız alırsak belkı bıraz daha ındırım alabılırız bu arada sız kaca aldınız motoru
bu gün motoru görmeye gittim ve aldım görüntüsü çok hoşuma gitti umarım kullanımı da keyiflidir. yalnız satan bayi kışın kullanacağımı öğrenince lastikleri muhakkak değiştirmemi tavsiye etti sizler hangi lastiği önerirsiniz? bende givi v46 top case var bu motora sizce büyük gelir mi? tucano-urbano bu motor için yok derken istanbul'da yok demek istedim satın almış bir arkadaş varsa nasıl temin ettiğini paylaşırsa sevinirim. burgman konusuna gelince 400' yarı fiyatına verseler almam ama 650 1 numara elma ile armut gibi. yorumlarınız için ayrıca teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
bu gün motoru görmeye gittim ve aldım görüntüsü çok hoşuma gitti umarım kullanımı da keyiflidir. yalnız satan bayi kışın kullanacağımı öğrenince lastikleri muhakkak değiştirmemi tavsiye etti sizler hangi lastiği önerirsiniz? bende givi v46 top case var bu motora sizce büyük gelir mi? tucano-urbano bu motor için yok derken istanbul'da yok demek istedim satın almış bir arkadaş varsa nasıl temin ettiğini paylaşırsa sevinirim. burgman konusuna gelince 400' yarı fiyatına verseler almam ama 650 1 numara elma ile armut gibi. yorumlarınız için ayrıca teşekkür ederim. x-city'i burgman' satmadan almıştım amacım bir vitesli motor yanında da küçük bir scooter sahibi olmaktı. ancak x-city 2 aku bitirince sorun çıkaracağını düşündüğüm için burgmanı satmaktan vazgeçip x-city'i satmıştım.
yeni motorunuz hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binin,ben metzeller kullanıyorum city gripe göre daha yumuşak ve daha kalın su kanalları var,toprakta tutuşu daha iyi
merkezkale
08 Ocak 2012, 11:52
Hayırlı olsun.
yeni motosikletinizde engine cut off switch yok
4lü flaşör yok
avadanlıkta aynaları sıkmak için 2 ağızlı anahtar yok
egzozun 3 vidası için 2 ağızlı anahtar yok.
Aynalar çok kötüdür yarısında omuzlar kalan yarısından da belki arkayı görürsünüz. İyi sıkılmazsa kask takınca dokanınca gevşeyebilir.
Gidon fabrika çıkışı lak lak edebilir gösterge panelini açağı indirip sıkmanız gerekebilir. Hafif sıkarak gidon boşluğu alınır çok sıkarsanız gidonda tatlı bir sertlik olur.
Lastiklerinin iyi olmadığını söylüyorlar. Ben metzeler aldım. Michelin fransız malı boykot ediyoruz michelini. City grip için son derece tutarsız yorumlar var. müüüükemmel diyen de var. ıslakta iyi ama kuru havada frene dokunmayagrün diyen çok insan var.
Yani scarabeo böyle bir şey ama ben çok mutluyum inşallah siz d mutlu olursunuz. kazasız belasız.
Bu arada motoru satarken ilk bakım hediye 150 lira falan diye bir kompliman yapılıyormuş doğru mu?
ilk bakımda 10 euro filtre 25 lira yağ parası var sadece bildiğim yanlışmıyım usda?
Hayırlı olsun.
yeni motosikletinizde engine cut off switch yok
4lü flaşör yok
avadanlıkta aynaları sıkmak için 2 ağızlı anahtar yok
egzozun 3 vidası için 2 ağızlı anahtar yok.
Aynalar çok kötüdür yarısında omuzlar kalan yarısından da belki arkayı görürsünüz. İyi sıkılmazsa kask takınca dokanınca gevşeyebilir.
Gidon fabrika çıkışı lak lak edebilir gösterge panelini açağı indirip sıkmanız gerekebilir. Hafif sıkarak gidon boşluğu alınır çok sıkarsanız gidonda tatlı bir sertlik olur.
Lastiklerinin iyi olmadığını söylüyorlar. Ben metzeler aldım. Michelin fransız malı boykot ediyoruz michelini. City grip için son derece tutarsız yorumlar var. müüüükemmel diyen de var. ıslakta iyi ama kuru havada frene dokunmayagrün diyen çok insan var.
Yani scarabeo böyle bir şey ama ben çok mutluyum inşallah siz d mutlu olursunuz. kazasız belasız.
Bu arada motoru satarken ilk bakım hediye 150 lira falan diye bir kompliman yapılıyormuş doğru mu?
ilk bakımda 10 euro filtre 25 lira yağ parası var sadece bildiğim yanlışmıyım usda?
ilk bakımda ben işçilik ödemedim söylediğin gibi servis ilk bakımın ferco tarafından karşılandığını söyledi,sadece yağ ve filitre parası vermiştim
NoVaRiX
09 Ocak 2012, 10:20
Bu hemen hemen tüm markalarda böyledir zaten. İlk bakım ücretsiz yapılır. Merkez, servise ödemeyi yapar.
bulent71
09 Ocak 2012, 21:42
ilk bakımı hediye etmeyi teklif ettiler ama maliyetinin çok olmadığını bildiğim için kabul etmedim onun yerine suomy'nin yarım kaskını hediye ettiler sele altında artçı için bulundururum diye düşündüm ancak sığacağını zannetmiyorum. lastik konusunda Metzeller yada pirelli'yi tercih edeceğim pirelli kullanan varsa yorum yapabilirse sevinirim. top case olarak CBF'de de kullandığım V46'yı kullanmayı düşünüyorum umarım büyük durmaz. zenon kullanan var mı merak ediyorum? birde balataları değiştirince ses sorunu sona eriyor mu? şimdiden teşekkür ederim.
ilk bakımı hediye etmeyi teklif ettiler ama maliyetinin çok olmadığını bildiğim için kabul etmedim onun yerine suomy'nin yarım kaskını hediye ettiler sele altında artçı için bulundururum diye düşündüm ancak sığacağını zannetmiyorum. lastik konusunda Metzeller yada pirelli'yi tercih edeceğim pirelli kullanan varsa yorum yapabilirse sevinirim. top case olarak CBF'de de kullandığım V46'yı kullanmayı düşünüyorum umarım büyük durmaz. zenon kullanan var mı merak ediyorum? birde balataları değiştirince ses sorunu sona eriyor mu? şimdiden teşekkür ederim.
ben şahsen hiç pirelli kullanmadım ama forumlardaki yorumların geneli olumsuz ,özellikle kısa sürede sertleştiği ve ıslakta yol tutuşunun iyi olmadığı yönünde şikayetler var,zenon değil ama night breaker plus taktım çok iyi aydınlatması var ,bu yüzden xenon a ihtiyaç duymuyorum ,ötme şikayeti olanlar EBC marka ile değiştirdiklerinde şikayetlerinin kaybolduğunu söylüyorlar,
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------
ayrıca farların fabrika çıkış ayarı biraz havayı gösteriyor,farın alt kısmında bir delik var orada yıldız tornavida ile biraz aşağı alırsanız aydınlatmanız çok daha iyileşiyor
art vandelay
09 Ocak 2012, 22:14
ilk bakımı hediye etmeyi teklif ettiler ama maliyetinin çok olmadığını bildiğim için kabul etmedim onun yerine suomy'nin yarım kaskını hediye ettiler sele altında artçı için bulundururum diye düşündüm ancak sığacağını zannetmiyorum. lastik konusunda Metzeller yada pirelli'yi tercih edeceğim pirelli kullanan varsa yorum yapabilirse sevinirim. top case olarak CBF'de de kullandığım V46'yı kullanmayı düşünüyorum umarım büyük durmaz. zenon kullanan var mı merak ediyorum? birde balataları değiştirince ses sorunu sona eriyor mu? şimdiden teşekkür ederim.
Hayırlı olsun yeni scooterınız. metzeler ve pirelli arasında kaldıysanız, düşünmeden metzeler alın, hiç maceraya girmeyin, ben dahil bir çok kişi tarafından denenmiş ve memnun kalınmış bir lastik. Pirelliyi bilmiyorum.
Ben de nightbreaker plus kullanıyorum memnunum, ondan önce osram cool blue 5000K ampül taktım, çok güzel beyaz ışık veriyordu ancak gece görüşü berbattı, hemen çıkardım. Xenon karşıdan görünürlük açısından daha iyi olur ama aydınlatması nasıl olur bilemiyorum, malum merceksiz olacağı için çok dağılma olacak.
merkezkale
09 Ocak 2012, 23:23
Bence pirelliyi de denemekte fayda var. Ben yol tutuşu çok iyi diye duydum
---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:08 ----------
Bence pirelliyi de denemekte fayda var. Ben yol tutuşu çok iyi diye duydum
bu arada ebc organik balata tavsiye ettiler
bu organik hakkında bilgisi olan var m?
çifti 100 lira eder mi?
Bence pirelliyi de denemekte fayda var. Ben yol tutuşu çok iyi diye duydum
---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:08 ----------
Bence pirelliyi de denemekte fayda var. Ben yol tutuşu çok iyi diye duydum
bu arada ebc organik balata tavsiye ettiler
bu organik hakkında bilgisi olan var m?
çifti 100 lira eder mi?
ebc yi bizim bir arkadaşa taktırdık çokta memnun kaldı dediğin gibi çifti 100-110 tl civarındaydı
bulent71
09 Ocak 2012, 23:52
Night breaker plus'ı nereden satın alabilirim?
merkezkale
09 Ocak 2012, 23:59
bende var ama nightbreaker plusın yerine daha beyaz ışığı olan cool blue osram tavsiye ederim.
xenon gibi yanıyor
---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:57 ----------
ebc yi bizim bir arkadaşa taktırdık çokta memnun kaldı dediğin gibi çifti 100-110 tl civarındaydı
teşekkür ederim hocam
Geçen diz örtüsü hakkında sordum ama nerden temin edebiliriz. kullanıp da satmak isteyen tanıdık kimse var mıdır?
bende var ama nightbreaker plusın yerine daha beyaz ışığı olan cool blue osram tavsiye ederim.
xenon gibi yanıyor
---------- Post added at 23:59 ---------- Previous post was at 23:57 ----------
teşekkür ederim hocam
Geçen diz örtüsü hakkında sordum ama nerden temin edebiliriz. kullanıp da satmak isteyen tanıdık kimse var mıdır?
dostum kim satar bilemiyorum, izmirde pek diz örtülük hava olmuyor ,olduğundada bende motora binmiyorum :) bu şekilde çözdük şimdilik
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------
Night breaker plus'ı nereden satın alabilirim?
ben night breaker plus ı gittigidiyor.com dan almıştım,çifti kargosu ile birlikte 50tl civarında
williamwallace
10 Ocak 2012, 15:52
Bizim motorlarda immobilizer yok dimi? Anahtarın şekli ergonomik değil küçük bir sustalı çevireyim diyorum hem alarm mı da ona tanıtırım pratik olur diyorum.Bana kahverengi anahtar verilmedi bu yüzden immobilizer yok diye düşünüyorum.
merkezkale
10 Ocak 2012, 16:07
Bizim motorlarda immobilizer yok dimi? Anahtarın şekli ergonomik değil küçük bir sustalı çevireyim diyorum hem alarm mı da ona tanıtırım pratik olur diyorum.Bana kahverengi anahtar verilmedi bu yüzden immobilizer yok diye düşünüyorum.
175 nolu givi topcase anahtarı ile tüm scarabeo 200ie modelleri çalışıyor.
williamwallace
10 Ocak 2012, 17:05
İlginçmiş biraz daha açarmısın ?
merkezkale
10 Ocak 2012, 17:12
İlginçmiş biraz daha açarmısın ?
Şaka hocam yok öyle bişey. İmmobilizer yok bizim motorlarda. Ayrıca anahtarın hem metal hem plastik kalitesi çok kötü.
williamwallace
10 Ocak 2012, 17:21
:mrgreen: bi an şaşırdım çok yaşa emi
Bizim motorlarda immobilizer yok dimi? Anahtarın şekli ergonomik değil küçük bir sustalı çevireyim diyorum hem alarm mı da ona tanıtırım pratik olur diyorum.Bana kahverengi anahtar verilmedi bu yüzden immobilizer yok diye düşünüyorum.
mobilezer filan yok arkadaşım :) anahtarın topuzuda kocaman tahminimce sele altını açarken anahtarı kırmayasın diye büyük yapmışlar,güzel bir disk kilidi ve halat kilit herzaman motorunda bulunsun,alarm işini nasıl çözdün ben coocase in alarmlı çantalarını beğeniyorum bu konuda fikirlerinizi alalım
williamwallace
10 Ocak 2012, 22:32
Disk kilidim var ama unutkanlığımda var :) bu yüzden oto alarmı gibi olan modellerden takdırdım bundan önceki motorlarıma.Hassasiyetinin biraz artırıp kedilere karşıda önlem olarak da kullanabiliyorum motorun orasını burasını kurcalamaya meraklı tipler ile çevredeki afacan çocuklara karşıda etkili olabiliyor.Gerçi dokunur dokunmaz hemen bagıran modda değil de ön uyarı modunda ayarlıyoruz çevreyide rahatsız etmiyoruz :)
Şahsi fikrimdir hırsız kafa koydumu halatıda disk kilidinide aşabiliyor alarm hırsız için daha zor onuda aşar gerçi...
Disk kilidim var ama unutkanlığımda var :) bu yüzden oto alarmı gibi olan modellerden takdırdım bundan önceki motorlarıma.Hassasiyetinin biraz artırıp kedilere karşıda önlem olarak da kullanabiliyorum motorun orasını burasını kurcalamaya meraklı tipler ile çevredeki afacan çocuklara karşıda etkili olabiliyor.Gerçi dokunur dokunmaz hemen bagıran modda değil de ön uyarı modunda ayarlıyoruz çevreyide rahatsız etmiyoruz :)
Şahsi fikrimdir hırsız kafa koydumu halatıda disk kilidinide aşabiliyor alarm hırsız için daha zor onuda aşar gerçi...
disk kilitleri halat kilitlerden daha başarılı,eğer kilit makenizmasını açamazsa kesip çıkarma ihtimali olmuyor deneyenlerin çoğuda başarız oluyor,ama halat kiliti kesip götürebiliyorlar
yakkari
14 Ocak 2012, 13:57
Merhaba, son zamanlarda kalkışlarda bir kavrama boşluğu oluyordu dün akşam iki kez yokuşta kalkış yaptım şimdi o kavrama boşluğu iyice arttı motor kalkışta hırıltı şeklinde ses çıkartıyor anca gereğinden fazla gaz verince kalkıyor. İlk akla gelen debriyaj balatası gitti ama motor daha 2000 km de ben de motoru hırçın kullanan biri değilim böyle bir durum olası mıdır acep. Garanti bu arızayı karşılar mı tecrübelerinizi paylaşmanızı dilerim...
Merhaba, son zamanlarda kalkışlarda bir kavrama boşluğu oluyordu dün akşam iki kez yokuşta kalkış yaptım şimdi o kavrama boşluğu iyice arttı motor kalkışta hırıltı şeklinde ses çıkartıyor anca gereğinden fazla gaz verince kalkıyor. İlk akla gelen debriyaj balatası gitti ama motor daha 2000 km de ben de motoru hırçın kullanan biri değilim böyle bir durum olası mıdır acep. Garanti bu arızayı karşılar mı tecrübelerinizi paylaşmanızı dilerim...
daha önce hiç bu şekilde bir şikayeti olan üyemiz olmadı ,ilk kez sizden duyuyoruz ,normalinde böyle birşeyin olmaması gerekir ben 14.000km ye geldim maşallah tık yok,büyük ihtimal garantiden sorununuzu yetkili servis çözer,eğer istanbulda iiseniz maslaktaki merkez servise gidip gerekli kontrolleri yaptırın,sanırım ön varyatör ile alakalı bir probleminiz var bilyeler geç açılıyor veya içeride takılıyorsa yüksek devirde kavrama olur motor bağırır ama kolay süratlenmez,tabi bizimki sadece tahmin ,yetkili servis asıl teşhisi koyacaktır.
NoVaRiX
14 Ocak 2012, 22:50
Sorununuz muhtemelen varyatör bilyelerinde. Aynı durumu Kymco scooter'ımda yaşamıştım. Oradan tecrübe ettiğim bir konu.
merkezkale
23 Ocak 2012, 03:18
Yakkari usta motorunuzda hiç bir sıkıntı yok. Scooterda kavrama boşluğu olur. havanın sıcaklıının, debriyaj tasının sıcaklıının, yol açısının, motordaki yükün hepsi ile korelasyonu olan bir kavrama boşluğu normaldir.
Vryatör bagaları 200cc 2000km bir scooterda kavrama sorununu yaratabilecek son nedendir. Eğer ön freni sıkıp sürekli gaza yüklenmediyseniz bir şey yoktur rahat olun.
Bir tahminde bulunmak istiyorum bu ilk motor değil mi ;D
7000 km olan scarabeoma dün itibariyle bi çift michelin cit grip aldım buz motordan kargo dahil 250 tl ye.fakat jant sökm işimi kendim yapmalıyım gibi gözüküyor.daha öncede bahsettiğim gibi buralarda çin malı harici bi servi yok ne yazıkki.arka jant beni korkutuyor inşallah sökmeyi başarırım.daha önce arka tekeri sökmüş biri varmı aramızda yardımcı olabilecek.
7000 km olan scarabeoma dün itibariyle bi çift michelin cit grip aldım buz motordan kargo dahil 250 tl ye.fakat jant sökm işimi kendim yapmalıyım gibi gözüküyor.daha öncede bahsettiğim gibi buralarda çin malı harici bi servi yok ne yazıkki.arka jant beni korkutuyor inşallah sökmeyi başarırım.daha önce arka tekeri sökmüş biri varmı aramızda yardımcı olabilecek.
arka lastiği sökerlerken izlemiştim ama aklımda kalan kısmını yazayım belki bir faydası olur, ilk olarak egzostu söktüler birde sağ arka amortisörün alt bağlantısı sökülüyordu,daha sonra arka fren kaliperlerini söküyorlar ve en son göbekteki ana vidayı söküyorlardı eğer yanlış kalmadıysa aklımda :)
Tolme sağol.söylediklerini uygulamaya
çalışacağım.baktım olmadı servise gitmek için bekleriz artık.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO