PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 150 cc 67 cm piston silindir ?



samettim
23 Mayıs 2010, 23:14
merhaba arkadaşlar benm 150 cc kanuni seyhan motorum var silindir kapagı cift egsoz çıkışlı ve piyasaya 200cc yada 250 cc cift çıkışlı kapak gormedim bende diyorumki yeni bir silindir alsam tornacıda alt etekten traşlatıp bloga otursam acaba üst kapaga işlem yapılırmı birde gecen moturun krank dişlisini degiştirdim tornacı dişliyi iyi oturtmamış yeni bir krank almak zorundayım almışkende 200 cc alıyım diyorum arasında 20 lira fark var sizce benm karter kapagına uyum saglarmı fikirlerinizi bekliyorum saygılar...

mahoni 0742
24 Mayıs 2010, 00:04
slm arkadaşım bence direk hiçdüşünmeden 200 lük silindir al çünkü zaten 150 lik seyhana 200lük oluyor ben yaptırdım ve çok mükemmel oldu şu ana kadar hiç bi sıkıntı görmedim ve de çok sağlam 200 lük silindir sığmasa bile çok az bi tıraşlamayla oluyor ve bi problem teşkil etmiyor saygılar[:wiinkk:

zaferkarizma
24 Mayıs 2010, 00:14
slm arkadaşım bence direk hiçdüşünmeden 200 lük silindir al çünkü zaten 150 lik seyhana 200lük oluyor ben yaptırdım ve çok mükemmel oldu şu ana kadar hiç bi sıkıntı görmedim ve de çok sağlam 200 lük silindir sığmasa bile çok az bi tıraşlamayla oluyor ve bi problem teşkil etmiyor saygılar[:wiinkk:



traşlama nasıl oluyor tam oalrak anlatabilirmisin gördünmü?

samettim
24 Mayıs 2010, 00:37
teşekürler arkadaşlarım saoll peki acaba 150 cc 200 cc'lik krak olurmu sizce....

yakamoz043
26 Mayıs 2010, 11:50
örneğin yakın zaman içinde bende yapıcam 125 cc yi 150 ye yükseltıcem buda sadece silindir takım değiştirerek yapıcam.yenı aldıgım sılındırın bloga gecen alt etek kısmından 1mm gıbı bı pay aldırdıktan sonra bloga uyum saglıyor bu alınan payda kotu sonuclara sebeb olmuyor saglıklı oluyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------

150 cc ye 200 krank olmuyor arkadaslar,olur ancak cok ınce hesaplar bıraz kabarık malıyet sonucu elbette bısıler cıkar ortaya ama motor omru bakımından tastıf etmıyorum.