PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Transalp & Caponord ETV 1000



ermania84
21 Mayıs 2010, 17:55
Oncelikle herkese selam

Yeni bir motor almanın arifesindeyim. 3 yıldır kullandıgım Başlangıç motorumu satıp gerçek bir motor alacagim. iki seçenek var onumde Bir tanesi Honda XL 650 Transalpdigeri Aprilla Capanord ETV 1000. fiyat olarak birbirlerine cok yakınlar. bu makinalarla ilgili bilgi ve deneyimi olan varsa paylasmanız ricasıyla..

sevgiler..

Erman

mahoretti
21 Mayıs 2010, 18:14
"Motordan çok memnunum fakat parça sıkıntısı var ve parçaları epey pahalı.. o yüzden satmak istiyorum"

Yukarıda, 1000 lik Aprilla kullanıcısın seslenişidir....

ermania84
21 Mayıs 2010, 18:18
Evet aprilla seceneginde bu durumdan bahsediliyor genelde sanırım..

Orko_ye
21 Mayıs 2010, 18:40
Aprillayı bilmiyorum kullanıcılarının ne gibi dertleri var (ya da varmı) bilemiyorum ama çok yakışıklı bir motor bence :cat: Yolda görünce dönüp bir daha bakmadan edemiyorum kendimi. Ama Aprilla Türkiye'de pek yaygın değil diye biliyorum.

Transalp'e gelince zaten fazla söze gerek bırakmayan bir motor. Bende çok yeni bir Transalp kullanıcısıyım. Şimdiye kadar edindiğim tecrübeye göre gerçekten çok kaliteli ve sağlam bir motor olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca sanırım 20 yıldan fazladır üretim bandında olması da motorun kendini kanıtladığının göstergesi. Konfor, kalite ve enduro Transalp'de bir arada.

Başta da dediğim gibi bunlar benim sadece ilk izlenimlerim. Daha çok yeniyim Transalp'de. Gönlündeki motora kavuşman dileğiyle..

desperadoist
20 Aralık 2010, 20:49
Slm.
Bende ermania gibi 2 motor arasında kaldım. Kullananlardan duymak daha doğru olacak.

Yakıtları nedir (100km/lt) ?
Transalpte kronik arıza varmıdır?
Caponord neden almamalıyım :P

abdullah_03
20 Aralık 2010, 21:21
transalp derim her zaman en yaygın olanı tercih et

Nikkfurie
25 Şubat 2011, 18:36
TA saglamdir,parcasida ustasida boldur hesaplidir lakin cok yakar
yaktigi kadarda gitmez,birde cirkin suratlidir(bence)

Capo da yakisikli TR de az gorundugu icin havasi var,sezon acilirda bi parca lazim olursa uzulursun..ikinci elide pek hareketli degil gibi ama kullananlar capolarina asik ;)

slowly
27 Şubat 2011, 14:06
....kullananlar capolarina asik ;)
::plus1::::plus1::::plus1:::thumleft::thumleft::th umleft:

Samet Ağır
27 Şubat 2011, 14:10
TA isteyenler için bir arkadaşımda ,satılık ilanı olmayan 2007 model 7 yada 8000 km de siyah mükemmel durumda bir tane var..çok aşırı maddi sıkıntıya düştüğü için satmak istiyor...

düşünenlere yardımcı olmaya çalışırım..imkanım olsa kimseye yardımcı olmam ben alırdım..:cherry:

teketolgahan
08 Ağustos 2011, 16:04
...kullananlar capolarina asik ;)

kessinlikle... :thumleft:

sercan2667
08 Ağustos 2011, 16:13
Capanord çok hantal makina napacaksınız..mis gibi transalp varken v-storm neden düşünmüyorsunuz..

gti_king
08 Ağustos 2011, 16:50
Capanord çok hantal makina napacaksınız..mis gibi transalp varken v-storm neden düşünmüyorsunuz..

Capanord'cular birazdan taşa tutarlar sizi :P

sercan2667
08 Ağustos 2011, 16:56
biraz öle olcak..:))italyan aygırı derler ona da kendini isptalamış makina..diyeyimde rahatlasınlar birazcık:))

gti_king
08 Ağustos 2011, 17:52
biraz öle olcak..:))italyan aygırı derler ona da kendini isptalamış makina..diyeyimde rahatlasınlar birazcık:))

Onların rahatlamaya ihtiyacı yok, Capo öyle azımsanacak bir makine değildir. :wiinkk:

Syanur
08 Ağustos 2011, 17:54
Benim aklıma takılan şey;

Birisi Aprilia, diğeri Honda...
Birisi 1000 lik, diğeri 650cc...

fakat konuyu açan arkadaş "fiyat olarak birbirlerine cok yakınlar" demiş...?!?

sercan2667
08 Ağustos 2011, 17:57
evet yakın..çünkü piyasası yok ondandır..abi CAPO yu yaparken hangi hayvan gözönüne alıp ypamışlar acaba..

Syanur
08 Ağustos 2011, 18:08
Capo'yu görünce Bufalo geliyor aklıma. Ha böyle ensesi kalın cinsten ;)

Piyasası yok tamam ancak italyan hiç bir markanın piyasası yok ama muadili gösterilen japonlardan her daim hatrı sayılır derecede daha pahalılar. Nasıl oluyor da Capo'lar TA fiyatına gidiyor hiç anlamadım. Yalan demiyorum, araştırmadım piyasasını sadece şaşırdım...

gti_king
08 Ağustos 2011, 18:54
Çünkü Capo hakkında çok fazla efsane var.
Siz hiç şasi kıran Capo duymadınız mı?
Parça desteği olmayan Aprilia servisi duymadınız mı?
Bütün olay bundan ibaret.

panic adak
08 Ağustos 2011, 18:58
caponord dediğin zaman ben bmw nin endurolarını bile silerim, gözüm kesinlikle başka makina görmez. ama eğer iyi bir ingilizcen varsa dünyanın her yerinden parça getirtebilirsin. usta konusuna gelince herkes honda delisi olmuş ama yaşadığım şehirde hondanın bile ustası yok başka şehirlere gitmem gerekiyor o sebeple hayat hondada falan değil kardeşim hayat cebindeki parada :D paran varsa dünyanın heryerinden istediğini getirtir yine istadiğin ustaya yaptırabilirsin. sonuçta bu uzay gemisi değil yapan insan elbet bulunur. gördüğüm kadarı ile istanbulda yaşıyorsun ki usta gibi bir sıkıntın yok.

Syanur
08 Ağustos 2011, 19:06
Çünkü Capo hakkında çok fazla efsane var.
Siz hiç şasi kıran Capo duymadınız mı?
Parça desteği olmayan Aprilia servisi duymadınız mı?
Bütün olay bundan ibaret.

3. cümlenize katılıyorum, fiyatı etkiliyor olabilir... (Henüz bir efsane duymadım)

Ozaman Ducati 1098 ler de 600RR fiyatına dönse piyasada da tam olsa, hatta bu mantıkta çok daha ucuz olmalılar... :mrgreen: :wiinkk:

---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 17:59 ----------


...sonuçta bu uzay gemisi değil yapan insan elbet bulunur.

:thumleft: +1

gördüğüm kadarı ile istanbulda yaşıyorsun ki usta gibi bir sıkıntın yok.

Katılıyorum...İstanbul da ne yok ki....

panic adak
08 Ağustos 2011, 19:08
Çünkü Capo hakkında çok fazla efsane var.
Siz hiç şasi kıran Capo duymadınız mı?
Parça desteği olmayan Aprilia servisi duymadınız mı?
Bütün olay bundan ibaret.

valla o kadar yabancı forum araştırdım ancak 1 tane şase kıran capo okudum oda türkiyede ama sana şase, kuruk gibi temel bileşenlerini kıran onlarca bmw 1200gs örneği gösterebilirim hatta bmw motoru alıpda eğer onların belirttiği kuyruk güçlendiriciyi falan takmazsan ve olursaki o kuyruk kırılırsa bmw bunu garantiye bile sokmuyor. bence kulaktan dolma bilgiler ile konuşmayalım. ve forum dedğiniz şey türkiyedekilerden ibaret değil açın dünya forumlarını okuyun o zaman buralarda insanların ne kadar klavye delikanlısı olduğunu ve ne kadar boş salladıklarını anlarsın. türkiyede insanlar 20.000 km deki motora bitmiş gözüyle bakıyorlar ben daha dün bir forumda ducati gördüm fotoğrafını çekmişler makina 198.000 km de türkiyede motorcu yok denecek kadar az kardeşim. bu sebeple buradaki forumları geç yurt dışına bak araştır.

jawa
08 Ağustos 2011, 20:01
Aslında motosiklet genelinde bir şeyler yazmak niyetindeyim ama önce capo mu ta mı sorusuna ta diyerek uzatmadan geçiyorum.

Yine uzatmadan gideyim, kimse okumuyor sonra.Türkiye'de herhangi bir işin gerçek ustası çok az sayıda var.

Çünkü gerçek ustalık bilgi, tecrübe ve zaman ister.Bunun karşılığı da para olarak alınır.Alamazsa o adam başka iş yapmaya başlar.O iş de ortalıkta ustayım dile dolanan şebeklere kalır. Bunların usta olmadığını anlamak için de bilgi ve tecrübe gerekir.Tecrübe birkaç kazıktan sonra oluşur.Bilgi ise araştırıp okumadan kulaktan duyarak oluşmaz.Kulaktan duyma öğrenilen şeyler hep şüphelidir. Bilginin kaynağını bulmak için de zaman ayırıp araştırma yapmak gerekir.Sonra yine zaman ayırıp okumak gerekir.Ve işin "kötüsü", okuduğunu anlamak gerekir.Bazı yabancı araştırmalara göre türk eğitim sisteminde yetişen öğrencilerin, diğer ülkeler ile kıyaslandığında okuduğunu en az anlayan öğrenciler olduğu tespit edilmiş.Yani durum pek parlak değil.

Özet:Büyük hacimli motora binmek isteyen ya kendisi okuyup araştırıp tamirinden bakımına tüm işleri kendisi yapacak yada parası olacak. Bol bol kazık yiyerek gerçek bir usta bulmaya çalışarak ömrü tamirhanelerde geçecek.Ayrıca büyük çoğunluğun mekaniğin "m" sinden anlamadığı bir sürücü profili var.Adam ara gazla, red line ile motorun ağzına .ıçıyor kısa sürede. 20,000 de segman, debriyaj balatası değiştirmek demek "ben bu motorun ağzına .ıçtım, sadece motor kullanmayı değil herhangi başka bir araç kullanmayı da bilmiyorum" demektir. Bu kişi tıraş makinasını da bozar, çakmağı da.Kibrit bile emanet edilmeyecek tiplerin altında 1000 cc makinalar var.

cbr1100 xx
08 Ağustos 2011, 20:43
Sakın ha capo alayım demeyin.......transalp onun yanında hazinedir ona göre....ben capo kullandım .........................................

Syanur
09 Ağustos 2011, 10:07
Sakın ha capo alayım demeyin.......transalp onun yanında hazinedir ona göre....ben capo kullandım .........................................

Eyvallah, o kadar güzel bir açıklama oldu ki... Yani sizin gibi bilgilerini paylaşarak hertürlü örnek insanları arıyoruz da bulamıyoruz gerçek hayatta. Neyse ki böyle forumlar var. Gelin buralara... Konunun ve forumun seviyesinin yükselmemesi için gösterdiğiniz çabanızdan ötürü taktirler ediyorum sizi canı gönülden...

panic adak
09 Ağustos 2011, 11:35
Eyvallah, o kadar güzel bir açıklama oldu ki... Yani sizin gibi bilgilerini paylaşarak hertürlü örnek insanları arıyoruz da bulamıyoruz gerçek hayatta. Neyse ki böyle forumlar var. Gelin buralara... Konunun ve forumun seviyesinin yükselmemesi için gösterdiğiniz çabanızdan ötürü taktirler ediyorum sizi canı gönülden...

aslında ben cevap yazacaktım da demek ki bana nasip değilmiş ağzına sağlık. işte benimde dün bahsettiğim adamlar bunlardı. bu kadar sığ bu kadar basit.

cbr1100 xx
09 Ağustos 2011, 12:57
Eyvallah, o kadar güzel bir açıklama oldu ki... Yani sizin gibi bilgilerini paylaşarak hertürlü örnek insanları arıyoruz da bulamıyoruz gerçek hayatta. Neyse ki böyle forumlar var. Gelin buralara... Konunun ve forumun seviyesinin yükselmemesi için gösterdiğiniz çabanızdan ötürü taktirler ediyorum sizi canı gönülden...

Siyanur sıkıntılı malzemedir.........benden alıntı yaparak niye seviyeni düşürüyorsun motor kullanıcısı arkadaşım.yazı gayet öz ve net capodan ağzım yandı tövbe ettim....

---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:40 ----------


aslında ben cevap yazacaktım da demek ki bana nasip değilmiş ağzına sağlık. işte benimde dün bahsettiğim adamlar bunlardı. bu kadar sığ bu kadar basit.

Her şey nasip kısmet meselesi karşılaşırız nasipini alırsın kardeşim merak etme seviyenizde yükselmiş olur....

---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:42 ----------


Siyanur sıkıntılı malzemedir seni zehirler dikkat et....derim....benden alıntı yaparak niye seviyeni düşürüyorsun motor kullanıcısı arkadaşım.yazı gayet öz ve net capodan ağzım yandı tövbe ettim....

---------- Post added at 11:42 ---------- Previous post was at 11:40 ----------



Her şey nasip kısmet meselesi karşılaşırız nasipini alırsın kardeşim merak etme seviyenizde yükselmiş olur....


Transalp ile capo arasında teknik olarak dağlar kadar fark var ama en önemlisi italyan malı olması-uzak durun ama zenginseniz o zaman her zaman italyan yada alman kullanabilirsiniz derim...saygılarımızla....,
özel ricam var topikteki, arkadaşlardan benden alıntı yapmayın cevap vermek zorunda kalıp seviyenizi düşürmeyelim....malum biz sizin gibi makinadan anlayamıyoruz maalesef... nacizane kısa ve öz yazıyoruz .............[COLOR="Silver"]

---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:46 ----------

gti_king
10 Ağustos 2011, 01:37
Arkadaşlar, Capo candır, kendisi rakiplerinin arasındaki en iyi motosiklettir bana göre, çok severim.
Fakat GS'ler bunun rakibi değil işte sorun o.
Ben bir Vara yerine Capo alırdım.
Ama GS varken de Capo almam, veya 990 dururken.

Caponord zamanının en iyi motosikletidir bana göre. Aynı dönemlerdeki hantal motosikletler içinde en mantıklı seçenekti onlar. Bu uzun bir süre dewvam etti fakat ardından 12GS, 990ADV gibi, daha hafif ve kuvvetli motosikletler çıkınca tahtı onlara devretti Capo. Olay bundan ibaret fakat Capo halen gayet kullanışlı bir makinedir. Buralarda bir bayan var, ufak tefek ama oyuncak gibi oynatıyor Capo'yu.

Şu efsane olayına gelirsek; takribi olarak 4 ya da 5 tane şasi kıran Caponord var Türkiye'de.
Aslında sorun şasi kırması değil, buna Aprilia'nın destek olmaması.
LWR'da da şasi kırdı GS'ler bildiğim kadarıyla, bu olabilir.
Her motosiklet şasi kırabilir, sorunlu bir üretimdir, bant hatasıdır, olur yani.
Ama Aprilia Türkiye distrübitörü zamanında olaya el koymalıydı.
Yani bu şasi kıran arkadaş daha sorunu ortaya attığında elindekini alıp sıfır bir Capo vermeliydiler adama.
Bu mevzu bu kadar dallanıp budaklanmazdı o zaman.
Eğer servis destek çıkıp hemen motosikleti yenisiyle değiştirseydi bu mevzular burada tartışılıyor olmazdı.
Şasi kırma olayından kaç Capo satılamadı haberiniz var mı?
Sıfır Capo satışlarının düşüşünden haberiniz var mı?
Uzun yıllardır enduro kullanan veya bu piyasada olan bir çok kişi duymuştur bu şasi kırma olayını.
Şasi kırma abartılıyor ama sorun o değil, dediğim gibi servisin o dönemki yetersizliği ve öngörüsüzlüğü.
Ama şu an Aprilia'dan bir parça sıkıntısı yaşayacağınızı sanmam.

Benim oyum Capo'ya.

teketolgahan
28 Kasım 2011, 19:47
valla arkadaşlar Capo gerçekten de apayrı bir makinedir..

sanırım hantal diyen bir arkadaş vardı... kendisi hiç bir capo ile yanyana gazlamış mı? yani bazı şeyleri bilmeden konuşmamak lazım...

naçizane toplu gezilerimizde olsun ikili üçlü spontane gezilerimizde olsun gel kapışalım demediğim race makineler kaldı... onlarla zaten işim olmaz :)
capom rahatlıkla 210-220 km ulaşabilen bir makine... abartarak 240 a vurmadım henüz ama inş. onuda yolu, havası, zamanı ortamı olursa yaparız...

şunu belirteyim ki ara gazlama toparlamada eline vermediği motor kalmadı.. içlerinde gs ler (1100, 1150, 1200) vara lar (2004 ve 2009) ta lar, tenere ler, tdm ler, dl ler...
hepsine egzost dumanımı yutturdum... tork olarak inanılmaz bir makinedir... her viteste sana gereken gücü verir...

teknik verilerle konuşacak olursak;
ilk olarak torkunu sonra beygir yazacağım
capo - 95 nm - 98 ps
dl - 101 nm - 98 ps
1200gs - 115 nm - 105 ps
1200 tenere - 114 nm - 110 ps

görüldüğü gibi karşılaştırdığım her makineden düşük gibi gözüken capo hepsini öptü...
ha tabi nası öptü.... capo fabrikasyon çıkış 98 beygirdir.. benim motorumun üzerinde leo vince egzost kn filtreler ve iridyum bujiler var.. atmayayım ama yanılmıyorsam 115BG filan alıyor olmam lazım..

yani tabi bunlar işin artistik patinajları hava atmak gibi algılanmasın... :)

gelelim tecrübelerime;

ben 2 senedir capo kullanıyorum ve nazar değmesin bana hiç bir masraf çıkarmadı... yağı suyu benzini hariç :)
toplamda 15bin km de yol yapmışım...
kısmetse bir kaç büyük tur düşünüyorum biri doğru karadeniz turu biri de italya avrupa modeli bir tur olacak.. onlarıda inş. sorunsuz problemsiz aşıp geleceğim bir mani çıkmazda allah izin verirse..

şasi kırma olayı geleyim;

bir arkadaşım 4-5 tane demiş ama benim araştırdığım ve öğrenebildiğim karadı ile dünyada tektir capo şasi kırma ve o da türkiyededir. ve kıranda çok bildindik bir isimdir. Engin Balaban yani motorsiklet eğitmeni... o dönemde distribütör motomax tir tabi yanlış öğrenmediysem ve olayla ilgilenmeyip kapatmaya çalışmışlar.. ama olay aprilia uzanınca işler değişmiş ve durum düzeltilmiştir. (fabrikasyon hata... yani şasi içi damarlı çatlak diye biliyorum ben) tabi düzeltilene kadar engin abimiz sağolsun tüm türkiye ye bu durumu duyurmuş ve gerekli marka ezme işini layığı ile yerine getirmiştir. ha doğrumu yaptı evet sanırım kim olsa aynısını yapardı...

benzin sarfiyata gelince ;

evet 6-7 lt rahat yakıyor... 8-10 litre bile yaksaydı ben motorumu bir hobi aracı yani keyif aracı olarak gördüğüm için bugüne kadar bir kez bile az yakan bir motor alayım demedim.. dememde...

sürüş keyifine geleyim;

- virajları hiç bir motorda olmadığım kadar rahat alıyorum.. dengesi gerçekten çok iyi ha ama bmw kadar mı... neredeyse diyeyim..
- rüzgar alma konusunda ise benim motorum 2003 ve kafa grenajı sinyalleri içinde barındırdığı için inanılmaz korunaklı.. yani karnımda, göğsümde ve başımda (küçük tur camım var) rüzgarı almıyorum... en güzel yanı da bu.. mesela 2004 ve üzeri modellerde buna rally raid de dahil bu durum sıkıntılı... çünkü yeni kasada sinyaller dışarıda ve sağlı sollu çok rüzgar alıyorsun...
- bir kere inanılmaz bir kokpit var, mavi ışıklı olması zaten apayrı bir zevk... hele hele ben gps ve zıpçık kıpçık bir kaç aparatla kokpiti daha da şenlendirdim..
- orjinal yan çantalar motora 1200rt var bir hava katıyor kesinlikle tavsiye ederim hem kapasitesi gerçenten iyi hemde motor sağı solu çok genişlemiyor..
- orjinal aynaları kötü, pegaso aynası (karevari olanlardan) takarak geniş bir görüş kazanabilirsiniz.
- eksik bir kaç olayı var yok değil.. mesela ilki elcik ısıtma taktırmak size soğuk kış günlerinde müthiş bir konfor sağlıyor. dörtlü sinyali yok onu da yaptırarak bir adım daha atmış olursunuz.

ofis çıkış zamanı müsait olunca devam edeceğim...

herkese keyifli sürüşler...

gti_king
28 Kasım 2011, 19:58
Var mı bir iki Capo fotoğrafı, asın da gözümüz gönlümüz şenlensin :)

Dünya üzerinde bilinen bir çok şasi kırma olayı mevcut. Bunlar her markanın her modelinde olabilecek şeyler, bir çok modelde olduğu gibi Capo da şasi kırmıştır, kırabilir de, olabilir. Fakat bu bahsedilen, tek bilinen şasi kırma olayında distribütör Motomax gereken hassasiyeti göstermemişti. Bunun üzerine motosiklet sahibi firma üzerine ciddi bir karalama düzenledi, belki mantıklı belki değildi, bilinmez. Mevzu da birden oldu bitti havasında kapatıldı diye hatırlıyorum, uzatılmadı, sanırım taraflar anlaşmıştı.

Sonuç; Capo çok iyi, konforlu ve kaliteli bir motosiklettir. Bana kalırsa tadılması gereken bir zevk.

jeansatar
28 Kasım 2011, 21:03
fotolar da benden olsun........


http://members.fortunecity.com/roadrash2/1024/aprilia-etv1000.jpg


http://www.motorcyclesupermarket.com/images/bikes/images/10908.1317915421.APRILIA_ETV1000_CAPONORD_001.jpg


http://1.ftbs.sl.pt/auto/media/072944/Viaturas/001167056/1024x768/Aprilia-Caponord-ETV-1000-6360945.jpg

teketolgahan
29 Kasım 2011, 01:26
foto olmazmı;
ben bir sonraki yazımda benim capomun fotolarını paylaşayım sizlerle...

ama önce yarım kalan yazıma devam edeyim..

>>>>>>>>>>>>
- tel jantlarını ve tubeless lastiklerini düşünürsek rahatlıkla araziye girebileceğini ve girdiğimde de bir çok aletin eline verdiğini işte canlı şahidi vstrom türkiyeden nadir dir kendisi anlatsın.. rideturkey AMHO da capo nun nasıl coştuğunu :))
- deposu 25 litre olduğunu atlamayayım bu gerçekten iyi bir hacim... yanılmıyorsam şehir içinde 300-350 km rahatlıkla yapabiliyor, uzun yolda uslu gidersen nelere kadir olduğunu kullandığınızda sizlerde anlayacaksınız... ben çok benzin km hesabı yapmıyorum o nedenle net veriler elimde yok... tabi bu arada kullandığım ekstraları da düşünürsek performans egzost kn filtreler vs yakışımı biraz daha yukarı çekiyor...
- capo 2002 2008 e kadar üretildi ve biliyorsunuz ki (özellikle vara'cılara) bir çok alet halen 2012 modellerinde tel debriyaj sunuyor kullanıcılarına, capomuz ise taaa 10 yıl önceden hem debriyajı hemde freni hidrolik sundu bizlere...
- capomu bir akşam toplaşmasında test sürüşüne açmıştım bir çok kısa boylu dostumuz şaşkınlıklarını gizleyemediler... capo size öyle bir alçak sele sunuyorki ayağınızı yere tam basmanıza şaşıracaksınız... bknz enis izci... halen bile inanamıyor olabilir :)
- mekaniği konusunda ise capomu 2 yıldır kullanmama karşı hiç bir problem yaşatmadığını yenilemek ve italyan mühendisliğinin ne derece üstün olduğunu sanırım tekrar tekrar söylememe gerek yok...
- aletin duruşu giderken ki görsel albenisi bakanları bir kez daha baktırmaya fazlasıyla yetiyor... italyan dizaynını sanırım çokta fazla övmeme gerek yok... o kaslı çizgilerine ve asil duruşuna aşık olmamak elde mi?
- fren sistemi konusunda tam memnuniyetim halen yok yani bmw nin fren sisteminden sonra caponun çitası biraz aşağıda kalıyor ama eminim bazı ekstra iyileştirmeler sonunda o çizgiyi yakalama ihtimali olabilir. bunu göreceğiz...

yedek parça olayına değineyim;

capo alan kişi yurt dışından yedek parça almasını bilmeli, yurdum bu konuda çok acımasız çünkü distribütör tuttuğunu öpüyorum modeli çakış çukuşa devam ediyor e tabi inş. bırakacaklar ama bu ara dönemde ceplere dikkat etmek için alternatif kanalları iyi kullanmak lazım... af1racing, ebay gibi siteler cennet...

son olarak usta ve servis konusuna gelince;

evet doğru bu aleti çok anlayan ustamız yok.. ama gerçekten iyi anlayanları da yok değil... araştırmadan bunun ustası yok demeyi artık bırakın arkadaşlar... gerçekten de severek capoya servis veren değerli ustalar mevcut...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

http://i743.photobucket.com/albums/xx80/teketolgahan/04%20Eki%202011%20-%20Mr%20Capo/IMG_0905.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

http://i743.photobucket.com/albums/xx80/teketolgahan/04%20Eki%202011%20-%20Mr%20Capo/IMG_0908.jpg

http://i743.photobucket.com/albums/xx80/teketolgahan/01%20Oca%202011%20-%20OMM%20MadRun/Tolgahan_4.jpg

http://i743.photobucket.com/albums/xx80/teketolgahan/27%20Mart%202011%20-%20Polonezkoy/DSC05117.jpg

http://i743.photobucket.com/albums/xx80/teketolgahan/67673_10150301438260187_592575186_15529343_4053298 _n.jpg

video

http://vid743.photobucket.com/albums/xx80/teketolgahan/22 May 2011 - Masukiye/th_masukiye.jpg (http://s743.photobucket.com/albums/xx80/teketolgahan/22 May 2011 - Masukiye/?action=view&current=masukiye.mp4)

tekhancer
02 Aralık 2011, 10:16
caponord dediğin zaman ben bmw nin endurolarını bile silerim, gözüm kesinlikle başka makina görmez. ama eğer iyi bir ingilizcen varsa dünyanın her yerinden parça getirtebilirsin. usta konusuna gelince herkes honda delisi olmuş ama yaşadığım şehirde hondanın bile ustası yok başka şehirlere gitmem gerekiyor o sebeple hayat hondada falan değil kardeşim hayat cebindeki parada :D paran varsa dünyanın heryerinden istediğini getirtir yine istadiğin ustaya yaptırabilirsin. sonuçta bu uzay gemisi değil yapan insan elbet bulunur. gördüğüm kadarı ile istanbulda yaşıyorsun ki usta gibi bir sıkıntın yok.

kesinlikle katılıyorum. aprilia bu yedek parçası elbet vardır, türkiyede servisi getirmiyorsa kendin sipariş verebilirsin. yabancı dilin olmasa bile koskoca istanbulda yabancı dili olup sana yardım edecek birileri mutlaka vardır. tek sorun para para para ;)

Ra_Messu
08 Mayıs 2012, 00:03
@teketolgahan

hocam neden satmaya karar verdiniz capo'nuzu?

teketolgahan
14 Mayıs 2012, 10:53
@Ra_Messu
satmıyorum... :) ilanımı incelerseniz tamamiyle bilgilendirme amaçlı olduğunu farkedeceksiniz....

ilanımı 14binden girdim veren çıktı... 15bin oldu.... veren çıktı... 16 bin oldu... yine veren çıktı... :) işte Capo nun gerçek ederlerine gelmeye başladık...
şuan 17bin e çektim ilanımı eğer yine veren çıkarsa... 18bin olacak... varın siz anlayın neden böyle olduğunu... bilmeden konuşanlara... ağzım yandı diyenlere cevap olsun...

ÇÜNKÜ onun yerine koyacak bir makine YOK !!! hele ki bu rakamlara ASLA bulamazsınız bu kalite ve konforu...
iki tane capo satmam lazım ki 1200 GS Adv alabileyim... ki onun bile sürüyle sıkıntısı sorununu biliyorum...

2 senedir CAPO kullanıyorum ben ömrü hayatımda ki 15 yaşından beri motor kullanıcısıyım... böyle yakışıklı, böyle güçlü, böyle konforlu bir makineye sahip olmadım... hele ki fiyat performans derseniz üzerine makine tanımam...

ülkemiz CAPO kullanıcıları için biçilmez kaftandır... bu rakama bu alet muhteşem...

piyasası çok yavaş diyenlere de bir gönderme yapayım.. ben aldığımda 18 capo vardı... şuan capo bulamıyorsunuz... :) ilana çıkan 2-3 haftada gidiyor... tabi şuan sezon başladı.. kışın koyarsan bir sonraki sezona kadar beklersin... bir çok motorda da olduğu gibi :)

son olarak yazıma tekrar baktımda... şunu da belirtmekte fayda var...

tel jant ve tubeless lastiklerin mucidi Aprilia dır... yani BMW falan değildir...

o çok örnek verilen ve üstün olduğunu zannedilen HONDA VARADERO... halen tel debriyaj kullanmaktadır :) 2013 vara tel debriyaj ehehehhee

capo m yıl 2002 de bunu dizayn etmiş ve makineye koymuştur... siz yeni çıkabilecek CAPO yu hayal edebiliyormusunuz :)

selamlar...

yılmaz çelik
02 Ağustos 2012, 23:53
usta çok güzel motor allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin inşallah bende almayı düşünüyorum en kısa samanda