RAZOR1903
17 Mayıs 2010, 02:38
1998-1999
Yamaha-R1 sonra yeniden tasarlama YZF başlattı Genesis motor milleri çıkış ofset krank mili, şanzıman giriş ve. "Nin motor sıkıştırma Bu" kısaydı artık çok uzunluk vermiştir büyük bir temettü olarak motoru toplam. Bu izin dingil ağırlık merkezi olmak optimize sonuçlandı kısaltılmış anlamlı hangi taşıma ve hızlı çok. Bisiklet 11.8:1 sıkıştırma oranı bir vardı. şanzıman ile 6-speed çoklu plakalı kavrama.
Başlatmak model Yamaha YZF-R1 maviydi veya kırmızı kullanılabilir beyaz /. Erken modelleri dünya çapında sorun bir idi konuyla debriyaj hatırlamak için. Yamaha bugünkü gerçek değeri R1 olarak piyasaya açıklanır "Kando"
1999 R1 gördüm boya ve grafik sadece küçük değişiklikler dışında. Önemli gelişmeler daha iyi vites için vites arttığı yeniden tasarlanmış vites değişim bağlantı ve vites değiştirme mil uzunluğunda idi. Yakıt tankı rezerv kapasitesi 5,5 l (1.2 imp gal indirildiği; 1,5 US gal) 4.0 l (0,88 imp gal; 1,1 US gal) için, toplam yakıt tankı kapasitesi değişmeden 18 l (4,0 imp gal az iken; 4,8 US gal ). İkinci Dünya çapında hatırlama 1998 ve yayımlandığında erken 1999 modelleri, zor kullanım şartlarında, başıboş gelebilir yakıt tankı altında bir soğutma hortum kelepçesi değiştirmek için.
Motosiklet Tüketici News testleri bir 1998 model YZF-R1 vermiş bir 0-60 0-97 km mph (/ zaman h) 2,96 saniye 0-100 mph (0-160 km / saniye h) 5,93 ¼ mil ) m (34,7 ft zaman 10,19 saniyede 131,40 mph (211,47 km) 113,9 h 0 mph (97-0 km / 60 dan yavaşlama ile / h), ve bir üst hız 168) mph (270 km / h . [1]yılı için 1999 model, Cycle World testleri, bir 0-60 mph (97 km / h 0) saniye 3,0 saat Bulunan mil ¼ hızı bir üst ve zamanın 10,31 saniyede 139,55 mph (224,58 km / h), 170 mph (270 km / h)
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:DcdSkrWy-tsRPM:http://www.honda-decals.com/pics/r11999blue.jpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:9wFOBhs8gXsiQM:http://www.totalmotorcycle.com/photos/2010models/2010-Yamaha-YZF-R1d.jpg
1998 YZF R1
2002-2003
Yeni yakıt enjeksiyon sistemi için sunuldu 2002yıl, hangi motoru oluşturulan vakum ile çalışıyormuş gibi bir karbüratör kontrollü slayt tarafından karbüratör CV istihdam bir. bisiklet çıkış 2000-2001 gücü ile benzer, motor aynı kalmıştır büyük ölçüde. Dikkate değer bir gelişme tüketim alaşım içeren içeriği yüksek silikon biriydi kullanımı yeni kollu silindir magnezyum ki minimize yağ azaltarak ısı, bağlı bozulma. Ayrıca 2002 yılında, Yamaha, piyasaya yeni geliştirilen "Deltabox III" çerçevesinde [8], ile hidro kaynaklar çerçevesinde kurulan yapı sayısı azaltılmış, dramatik. Bu değişiklikler%'s sertlik tarafından 30 kare geliştirilmiş. Soğutma sistemi yeniden dizayn olduğu için daha iyi performans ve kompakt. Tasarım 1-içine 4 egzoz sistemi olarak değiştirildi bir-içine-1 yeni bir titanyum 4-içine-2. bir motosiklet sonunda arka güncellendi ve akıcı bir ile LED arka lamba. Bu çerçevede izin veya çok temiz arka gövde vücut hatları sinyal sap ve dönüş olarak kaldırma gibi, seçme biri birkaç yaygın sonra pazar modifikasyonlar hazır ruhsat "kucaklama" mevcut yedek O levha dirsek ve yerine onlarla çeşitli. geliştirilmiş 2002 arasında içinde yüksek tanım ışıklar farlar ve ayrıca yan "park" ikiz-far panel vardı Ayrıca, ön aydınlatma, görünüm vererek daha köşeli. Bu da durdu pazar olanakları verdi ek sonra, bu ön olarak kaldıramadığı güneş gözlüğü tehlike olarak yön ya da ışıkları ve kullanan bu ön sırada işaretleri. 2003 için tek değişiklik çalıştıran tercih edildi kalmak tüm zaman motorudur renkler, ışıklar ve daldırma farlar, hazır uyarı tehlike. Önceki yıllarda tüm ama "Red" seçeneği vardı bu 100 $ olan bir siyah yerine göre maliyet extra kırmızı "alevler" Special Edition.
2002 yılında Cycle World mpg; 46 km bildirilen yakıt kilometre ve 38 mpg-ABD (6,2 l/100 -Imp), bir 0-60 mph (0 ila 97 km / h), zamanın 2,9 saniye ¼ mil saniye 10,32 süresi olarak 137,60 mph (221,45 km / h) ve / h) km hıza ve 167 mph (269
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/Yamaha.jpg/220px-Yamaha.jpg
2002 YZF-R1 sonrası yüksek egzoz mount ile
2004-2005
ilerleyen ile rekabet, Yamaha gelişimi büyük aldı bir. Bu R1 bir zaman güncellemeleri gibi dahil tarzı bir koltuk altında ilk için ikiz egzoz, ve dahil olmak üzere radyal frenler yükseltmeleri ve performans Ram-hava girişi . Ayrıca, tekerlekli-eğilim yapımları önceki bilinen özellikleri olduğu ağırlık ve geometri büyük ölçüde azalma ile değişen çerçeve. Tüm yeni motor (artık şasi vurguladı üyesi bir araç olarak) blok özellikli ayrı bir üst karter ve silindir. 2004R1 132-134 üretir [10]ve arka hp tekerlek de) ağırlığı 172 kilogram (kuru. Geleneksel ön fren kaliperleri silindir master-edildi yerini tarafından radyal monte radyal bir kaliperler, aktive tarafından. Ayrıca yeni yıl bu eklendi için damperi bir direksiyon fabrika kurdum. çerçeve değişiklikleri Kombine, o) "tokat eğilimini ortadan kaldırmak tank" gidonun aka için sarsmak şiddetle sırasında hızlı (yüzeylerde mükemmel hızlanma veya daha çok esnasında yavaşlama üzerine downgrade ve daha azını-yardım etmek
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4b/Yzf-r1_2004.jpg/220px-Yzf-r1_2004.jpg
2004 YZF R1
2006
06 R1 tekerlek arka üretiyor 132-134 beygir gücü [10]. Ayrıca, arka maşa istikrarsızlık hızlanma oldu genişletilmiş 20 nedeniyle mm daha uzun. Ayrıca, 2006 yılında yarış Amerika Yamaha yıldönümü 50, Yamaha renkte orijinal Yamaha yarış versiyonu sınırlı sayıda. Model (LE / SP), desenli sarı ve siyah boya boya bir Kenny Roberts çoğaltma özellikli ve ön ve arka özel Öhlins süspansiyon birimleri üzerinde çalışmaya gelişmiş insanlar tarafından YZR-M1 MotoGP bisiklet. Özel ağırlık LE traş neredeyse yaylanmaz Yarım kilo tekerlekleri özel olarak tasarlanmış Marchesini dövme alüminyum. Ve geri tork sınırlayıcı terlik debriyaj ve entegre bir tur sayacı LE yuvarlak dışarı verme paketi daha yarışçı bir üretim. Bir vardı MSRP Devletleri ünite yapılan Birleşmiş 500 tek ve 17.999 $.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ae/Yamaha_YZF-R1_2006.jpg/220px-Yamaha_YZF-R1_2006.jpg
2006 YZF R1
2007-2008
YZF-R1 yıl 2007 model 2006 8 Ekim olarak duyurulan. Temel özellikler düzen içeren bir all-new sıralı dört silindirli motor oluşumu; kapak için daha geleneksel bir 4-geri gidiş-valve başına silindir yerine Yamaha marka 5. Diğer yeni özellikler sistemi olan Yamaha Chip Kontrol Intake (YCC-I) elektronik değişken uzunlukta huni alımı, Yamaha Chip Kontrol Throttle (YCC-T) throttle sistemi tel fly-by-, terlik tipi debriyaj , tamamen yeni alüminyum Deltabox çerçeve ve arka maşa, altı pistonlu radyal-kaporta olarak ön bağlantı noktaları ve M1 styling üzerine yeni büyük ram hava radyatör ile 310 mm diskler, daha geniş bir kaliperler dağ ön fren. 2008 getirdi BNG ve yeteneği plastik Fiat için satın sınırlı sayıda. Güç Devrinde olarak 152,9 hp (114,0 kW)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/45/Yamaha_YZF-R1.jpg/220px-Yamaha_YZF-R1.jpg
2007 Yamaha YZF-R1 tarafından kullanılan Noriyuki Haga içinde Superbike Dünya Şampiyonası.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/32/YAMAHA_YZF-R1_2007TMS.jpg/220px-YAMAHA_YZF-R1_2007TMS.jpg
2007 - 2008 YZF R1
2009-2010
2009 yılında geç 2008 yılı için Yamaha R1 yeni istiyorsunuz ürün bir bütün bunlar duyurdu. R1 yeni onun kiralama ile MotoGP teknolojisi M1 motoru alır arası uçak krank mili , ilk üretim motosiklet bunu. Crossplane teknolojisi, koyar her bağlayan 90 ° çubuk yanındaki - ° - 90 ° 180 ile düzensiz ateşleme aralığı 270 ° - 180 °. Bu teknolojinin fikir teslim krank mili iç olduğu azaltmak tork, güç böylece vererek yeni R1 daha doğrusal. Yamaha 'iddiaları tek bisiklet-cekti vermek iki motor' binici, bir ikiz tork düşük ve sıralı dört bir hız. model 2009 R1 enkarnasyonları itibariyle ile önceki) tutar onun YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle. R1 şimdi 136-138 üreten [10]lastik arka hp.
Başka bir gelişme 09 model dahil D-Mode Throttle Kontrol Vanası Mapping bir binici binici's ortamına bağlı olarak 3 farklı haritalar arasında seçim olmanızı sağlar. YCC-T özellikleri nasıl R1 sürücü girişine tepki değişen operasyon denetimleri her modu. İlk modu Standart Mod, koşullar sürüş çeşitli performans sunar olduğunu. Ikinci modda orta RPM aralığına alt daha fazla kullanılabilir güç bir binici verecektir "A" modu. 3 mod kadranı önceki modu, soğuk hava ve yoğun trafik içinde gaz tepki yumuşatmak için tasarlanmış olan "B" modu vardır. D-Mode gaz kontrolü gaz yakınlarındaki bir ileri tuşu ile binici yolu ile kontrol edilir. Paneli daha önceki modellere göre ve '09 / '10 Yamaha YZF-R1 modelinde kapsamlı artık standart olarak bir vites göstergesi bulunuyor.
Genel R1 taşınması kare ve süspansiyon sistemleri için çeşitli değişiklikler sayesinde düzeldi. Yeni bir alt çerçeve için tasarlanmış 09 R1 bir karbon fiber kalıp magnezyum atıldı. Bu yeni alt çerçeve ağırlık oranı, süre kitle yakın ağırlık merkezi ve tutmak daha sonra bisiklet fazla yol tutuş performansı verir yardımcı üstün bir güç sunuyor. 09 sunuyor değişken hız da bir vida ayarı ile preload oynamak kolay damping üzerinde arka şok. Arka şok şimdi farklı bağlantı aracılığıyla salıncak kolu altına bağlanır; önceki yıllarda modellerden bir değişiklik. doğru geri tepme görevleri kontrol ederken sol çatal sıkıştırma damping kolları olarak Ön süspansiyon M1 den onun ipuçlarını alır. genel kullanım ve güvenlik için bir avantaj olarak, bu ilk yıl Yamaha geliştiriciler bir üretim R1 bir elektronik direksiyon damperi dahil.
R1 genel görünümünü önemli ölçüde değişti. Geçen yılki modeli ve 09 arasında yan kıyasla bir tarafında; göze, 09 çok daha kompakt ve görünüm R6r büyüklüğüne göre olabilir. Merkezine kadar 09 üzerinde egzoz anlamlı önceki yıllara göre daha büyük nedeniyle bazı bakımlardan emisyon kontrolleri değişiklikler gibi görünüyor. hava giriş yeri ve far tasarımı 09 model revamped sağlanamamış olmasına rağmen ön, aynı klasik R1 şekli vardır; kullanan tek projektör lambaları ve burun konisi içinde ışıkları yanında koç hava tüpleri yeniden yönlendirmek için yeni bulunan tasarım alanı kullanarak. Dört renk düzenleri 09 Model için yayımlanmıştı: Mavi / Siyah, kırmızı / siyah, Beyaz / Kırmızı, Sarı / Siyah.
Test 2010 model yılı, Motorcyclist bir rapor ¼ mil L 9,4 zamanın 10,02 seconds@144.23 mph (232,12 km / h-ABD (mpg), bir üst hız 165 mil (266 ve 25 kilometre km / h), ve yakıt / 100 km; 30 mpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:9wFOBhs8gXsiQM:http://www.totalmotorcycle.com/photos/2010models/2010-Yamaha-YZF-R1d.jpg
2010 YZF R1
Yamaha-R1 sonra yeniden tasarlama YZF başlattı Genesis motor milleri çıkış ofset krank mili, şanzıman giriş ve. "Nin motor sıkıştırma Bu" kısaydı artık çok uzunluk vermiştir büyük bir temettü olarak motoru toplam. Bu izin dingil ağırlık merkezi olmak optimize sonuçlandı kısaltılmış anlamlı hangi taşıma ve hızlı çok. Bisiklet 11.8:1 sıkıştırma oranı bir vardı. şanzıman ile 6-speed çoklu plakalı kavrama.
Başlatmak model Yamaha YZF-R1 maviydi veya kırmızı kullanılabilir beyaz /. Erken modelleri dünya çapında sorun bir idi konuyla debriyaj hatırlamak için. Yamaha bugünkü gerçek değeri R1 olarak piyasaya açıklanır "Kando"
1999 R1 gördüm boya ve grafik sadece küçük değişiklikler dışında. Önemli gelişmeler daha iyi vites için vites arttığı yeniden tasarlanmış vites değişim bağlantı ve vites değiştirme mil uzunluğunda idi. Yakıt tankı rezerv kapasitesi 5,5 l (1.2 imp gal indirildiği; 1,5 US gal) 4.0 l (0,88 imp gal; 1,1 US gal) için, toplam yakıt tankı kapasitesi değişmeden 18 l (4,0 imp gal az iken; 4,8 US gal ). İkinci Dünya çapında hatırlama 1998 ve yayımlandığında erken 1999 modelleri, zor kullanım şartlarında, başıboş gelebilir yakıt tankı altında bir soğutma hortum kelepçesi değiştirmek için.
Motosiklet Tüketici News testleri bir 1998 model YZF-R1 vermiş bir 0-60 0-97 km mph (/ zaman h) 2,96 saniye 0-100 mph (0-160 km / saniye h) 5,93 ¼ mil ) m (34,7 ft zaman 10,19 saniyede 131,40 mph (211,47 km) 113,9 h 0 mph (97-0 km / 60 dan yavaşlama ile / h), ve bir üst hız 168) mph (270 km / h . [1]yılı için 1999 model, Cycle World testleri, bir 0-60 mph (97 km / h 0) saniye 3,0 saat Bulunan mil ¼ hızı bir üst ve zamanın 10,31 saniyede 139,55 mph (224,58 km / h), 170 mph (270 km / h)
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:DcdSkrWy-tsRPM:http://www.honda-decals.com/pics/r11999blue.jpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:9wFOBhs8gXsiQM:http://www.totalmotorcycle.com/photos/2010models/2010-Yamaha-YZF-R1d.jpg
1998 YZF R1
2002-2003
Yeni yakıt enjeksiyon sistemi için sunuldu 2002yıl, hangi motoru oluşturulan vakum ile çalışıyormuş gibi bir karbüratör kontrollü slayt tarafından karbüratör CV istihdam bir. bisiklet çıkış 2000-2001 gücü ile benzer, motor aynı kalmıştır büyük ölçüde. Dikkate değer bir gelişme tüketim alaşım içeren içeriği yüksek silikon biriydi kullanımı yeni kollu silindir magnezyum ki minimize yağ azaltarak ısı, bağlı bozulma. Ayrıca 2002 yılında, Yamaha, piyasaya yeni geliştirilen "Deltabox III" çerçevesinde [8], ile hidro kaynaklar çerçevesinde kurulan yapı sayısı azaltılmış, dramatik. Bu değişiklikler%'s sertlik tarafından 30 kare geliştirilmiş. Soğutma sistemi yeniden dizayn olduğu için daha iyi performans ve kompakt. Tasarım 1-içine 4 egzoz sistemi olarak değiştirildi bir-içine-1 yeni bir titanyum 4-içine-2. bir motosiklet sonunda arka güncellendi ve akıcı bir ile LED arka lamba. Bu çerçevede izin veya çok temiz arka gövde vücut hatları sinyal sap ve dönüş olarak kaldırma gibi, seçme biri birkaç yaygın sonra pazar modifikasyonlar hazır ruhsat "kucaklama" mevcut yedek O levha dirsek ve yerine onlarla çeşitli. geliştirilmiş 2002 arasında içinde yüksek tanım ışıklar farlar ve ayrıca yan "park" ikiz-far panel vardı Ayrıca, ön aydınlatma, görünüm vererek daha köşeli. Bu da durdu pazar olanakları verdi ek sonra, bu ön olarak kaldıramadığı güneş gözlüğü tehlike olarak yön ya da ışıkları ve kullanan bu ön sırada işaretleri. 2003 için tek değişiklik çalıştıran tercih edildi kalmak tüm zaman motorudur renkler, ışıklar ve daldırma farlar, hazır uyarı tehlike. Önceki yıllarda tüm ama "Red" seçeneği vardı bu 100 $ olan bir siyah yerine göre maliyet extra kırmızı "alevler" Special Edition.
2002 yılında Cycle World mpg; 46 km bildirilen yakıt kilometre ve 38 mpg-ABD (6,2 l/100 -Imp), bir 0-60 mph (0 ila 97 km / h), zamanın 2,9 saniye ¼ mil saniye 10,32 süresi olarak 137,60 mph (221,45 km / h) ve / h) km hıza ve 167 mph (269
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/Yamaha.jpg/220px-Yamaha.jpg
2002 YZF-R1 sonrası yüksek egzoz mount ile
2004-2005
ilerleyen ile rekabet, Yamaha gelişimi büyük aldı bir. Bu R1 bir zaman güncellemeleri gibi dahil tarzı bir koltuk altında ilk için ikiz egzoz, ve dahil olmak üzere radyal frenler yükseltmeleri ve performans Ram-hava girişi . Ayrıca, tekerlekli-eğilim yapımları önceki bilinen özellikleri olduğu ağırlık ve geometri büyük ölçüde azalma ile değişen çerçeve. Tüm yeni motor (artık şasi vurguladı üyesi bir araç olarak) blok özellikli ayrı bir üst karter ve silindir. 2004R1 132-134 üretir [10]ve arka hp tekerlek de) ağırlığı 172 kilogram (kuru. Geleneksel ön fren kaliperleri silindir master-edildi yerini tarafından radyal monte radyal bir kaliperler, aktive tarafından. Ayrıca yeni yıl bu eklendi için damperi bir direksiyon fabrika kurdum. çerçeve değişiklikleri Kombine, o) "tokat eğilimini ortadan kaldırmak tank" gidonun aka için sarsmak şiddetle sırasında hızlı (yüzeylerde mükemmel hızlanma veya daha çok esnasında yavaşlama üzerine downgrade ve daha azını-yardım etmek
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4b/Yzf-r1_2004.jpg/220px-Yzf-r1_2004.jpg
2004 YZF R1
2006
06 R1 tekerlek arka üretiyor 132-134 beygir gücü [10]. Ayrıca, arka maşa istikrarsızlık hızlanma oldu genişletilmiş 20 nedeniyle mm daha uzun. Ayrıca, 2006 yılında yarış Amerika Yamaha yıldönümü 50, Yamaha renkte orijinal Yamaha yarış versiyonu sınırlı sayıda. Model (LE / SP), desenli sarı ve siyah boya boya bir Kenny Roberts çoğaltma özellikli ve ön ve arka özel Öhlins süspansiyon birimleri üzerinde çalışmaya gelişmiş insanlar tarafından YZR-M1 MotoGP bisiklet. Özel ağırlık LE traş neredeyse yaylanmaz Yarım kilo tekerlekleri özel olarak tasarlanmış Marchesini dövme alüminyum. Ve geri tork sınırlayıcı terlik debriyaj ve entegre bir tur sayacı LE yuvarlak dışarı verme paketi daha yarışçı bir üretim. Bir vardı MSRP Devletleri ünite yapılan Birleşmiş 500 tek ve 17.999 $.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ae/Yamaha_YZF-R1_2006.jpg/220px-Yamaha_YZF-R1_2006.jpg
2006 YZF R1
2007-2008
YZF-R1 yıl 2007 model 2006 8 Ekim olarak duyurulan. Temel özellikler düzen içeren bir all-new sıralı dört silindirli motor oluşumu; kapak için daha geleneksel bir 4-geri gidiş-valve başına silindir yerine Yamaha marka 5. Diğer yeni özellikler sistemi olan Yamaha Chip Kontrol Intake (YCC-I) elektronik değişken uzunlukta huni alımı, Yamaha Chip Kontrol Throttle (YCC-T) throttle sistemi tel fly-by-, terlik tipi debriyaj , tamamen yeni alüminyum Deltabox çerçeve ve arka maşa, altı pistonlu radyal-kaporta olarak ön bağlantı noktaları ve M1 styling üzerine yeni büyük ram hava radyatör ile 310 mm diskler, daha geniş bir kaliperler dağ ön fren. 2008 getirdi BNG ve yeteneği plastik Fiat için satın sınırlı sayıda. Güç Devrinde olarak 152,9 hp (114,0 kW)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/45/Yamaha_YZF-R1.jpg/220px-Yamaha_YZF-R1.jpg
2007 Yamaha YZF-R1 tarafından kullanılan Noriyuki Haga içinde Superbike Dünya Şampiyonası.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/32/YAMAHA_YZF-R1_2007TMS.jpg/220px-YAMAHA_YZF-R1_2007TMS.jpg
2007 - 2008 YZF R1
2009-2010
2009 yılında geç 2008 yılı için Yamaha R1 yeni istiyorsunuz ürün bir bütün bunlar duyurdu. R1 yeni onun kiralama ile MotoGP teknolojisi M1 motoru alır arası uçak krank mili , ilk üretim motosiklet bunu. Crossplane teknolojisi, koyar her bağlayan 90 ° çubuk yanındaki - ° - 90 ° 180 ile düzensiz ateşleme aralığı 270 ° - 180 °. Bu teknolojinin fikir teslim krank mili iç olduğu azaltmak tork, güç böylece vererek yeni R1 daha doğrusal. Yamaha 'iddiaları tek bisiklet-cekti vermek iki motor' binici, bir ikiz tork düşük ve sıralı dört bir hız. model 2009 R1 enkarnasyonları itibariyle ile önceki) tutar onun YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle. R1 şimdi 136-138 üreten [10]lastik arka hp.
Başka bir gelişme 09 model dahil D-Mode Throttle Kontrol Vanası Mapping bir binici binici's ortamına bağlı olarak 3 farklı haritalar arasında seçim olmanızı sağlar. YCC-T özellikleri nasıl R1 sürücü girişine tepki değişen operasyon denetimleri her modu. İlk modu Standart Mod, koşullar sürüş çeşitli performans sunar olduğunu. Ikinci modda orta RPM aralığına alt daha fazla kullanılabilir güç bir binici verecektir "A" modu. 3 mod kadranı önceki modu, soğuk hava ve yoğun trafik içinde gaz tepki yumuşatmak için tasarlanmış olan "B" modu vardır. D-Mode gaz kontrolü gaz yakınlarındaki bir ileri tuşu ile binici yolu ile kontrol edilir. Paneli daha önceki modellere göre ve '09 / '10 Yamaha YZF-R1 modelinde kapsamlı artık standart olarak bir vites göstergesi bulunuyor.
Genel R1 taşınması kare ve süspansiyon sistemleri için çeşitli değişiklikler sayesinde düzeldi. Yeni bir alt çerçeve için tasarlanmış 09 R1 bir karbon fiber kalıp magnezyum atıldı. Bu yeni alt çerçeve ağırlık oranı, süre kitle yakın ağırlık merkezi ve tutmak daha sonra bisiklet fazla yol tutuş performansı verir yardımcı üstün bir güç sunuyor. 09 sunuyor değişken hız da bir vida ayarı ile preload oynamak kolay damping üzerinde arka şok. Arka şok şimdi farklı bağlantı aracılığıyla salıncak kolu altına bağlanır; önceki yıllarda modellerden bir değişiklik. doğru geri tepme görevleri kontrol ederken sol çatal sıkıştırma damping kolları olarak Ön süspansiyon M1 den onun ipuçlarını alır. genel kullanım ve güvenlik için bir avantaj olarak, bu ilk yıl Yamaha geliştiriciler bir üretim R1 bir elektronik direksiyon damperi dahil.
R1 genel görünümünü önemli ölçüde değişti. Geçen yılki modeli ve 09 arasında yan kıyasla bir tarafında; göze, 09 çok daha kompakt ve görünüm R6r büyüklüğüne göre olabilir. Merkezine kadar 09 üzerinde egzoz anlamlı önceki yıllara göre daha büyük nedeniyle bazı bakımlardan emisyon kontrolleri değişiklikler gibi görünüyor. hava giriş yeri ve far tasarımı 09 model revamped sağlanamamış olmasına rağmen ön, aynı klasik R1 şekli vardır; kullanan tek projektör lambaları ve burun konisi içinde ışıkları yanında koç hava tüpleri yeniden yönlendirmek için yeni bulunan tasarım alanı kullanarak. Dört renk düzenleri 09 Model için yayımlanmıştı: Mavi / Siyah, kırmızı / siyah, Beyaz / Kırmızı, Sarı / Siyah.
Test 2010 model yılı, Motorcyclist bir rapor ¼ mil L 9,4 zamanın 10,02 seconds@144.23 mph (232,12 km / h-ABD (mpg), bir üst hız 165 mil (266 ve 25 kilometre km / h), ve yakıt / 100 km; 30 mpg
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:9wFOBhs8gXsiQM:http://www.totalmotorcycle.com/photos/2010models/2010-Yamaha-YZF-R1d.jpg
2010 YZF R1