Orijinalini görmek için tıklayınız : 250 cc karşılaştırma
Tc-GhG
16 Mayıs 2010, 22:01
herkeze iyi akşamlar . 250 cc bir bakıma başlangıç olarak farzedilebilecek naked modeller hakkında bilgilerinizi almak isterim .
kardagoto
16 Mayıs 2010, 22:09
250 cc 4 zamanlı fazla kullanmadım ama,ilk vitesli motorum mz 251 likti ondan sonra gs 500 oldu,500 lüktü ama mz den daha pratik kolay emniyetli sağlam ve tatminkardı, 250 cc liklerin fiyatlarını gözönüne alırsan sana tavsiyem direk gs 500 al seni daha rahat büyük motora hazırlar. yağ soğutma sistemi aceminin kusurunu örtmede birebirdir.
Tc-GhG
16 Mayıs 2010, 22:13
yaptığım araştırmalar genel ön yargının 125 - 250 cc nin ideal başlangıç .. 500 -650 nin kesinlikle imkansız olduğu .. fakat sadece a2 kursunda denediğim motorsikletlerde motorun cc nin değil yapısının fiziğinin önemli olduğuna kanaat getirdim . teşekkür ederim tavsiye için gs 500 hakkında biraz araştırma yapayım ..
kardagoto
16 Mayıs 2010, 22:18
hiç kullanmadıysan ozaman özür diliyorum yanlış yönlendirmeyim,125 ybr ilk motorun olsun kullanım tarzı en rahat motor.vitesliye alışman gerek önce ybr den sonra 250-500 rahat geçersin
Tc-GhG
16 Mayıs 2010, 22:27
esas ben özür dilerim yeterli bilgi vermedim .. plaka masrafları dahil 4 bin tl civarına geliyor . bütçem uygun 0 km ybr 125 ile başlamak konusunu düşünmeye başladım tşk ederim .
kardagoto
16 Mayıs 2010, 22:29
bütçeniz uygunsa sıfır ve japon en isabetli karar olur
Tc-GhG
16 Mayıs 2010, 22:40
üstad biraz motoru inceledim . nasıl desem kör cahil bakarak elektrik alamadım . vites konusu üzerine biraz gidersek otomobil şanzıman sistemiyle motorsiklet şanzıman sistemi arasında çok büyük fark var mıdır ? birde uzun yol ve enduro tarzı yüksek daha oturaklı bir model olamaz mı ?
kardagoto
16 Mayıs 2010, 22:49
sistem farklı ama kullanma prensibi birebir aynı,debriyaj ve vites kolu.. tam olarak tipinizi belirleyin ona göre konuşalım cros mu naced mi ? ss mi
Tc-GhG
16 Mayıs 2010, 22:55
otomobil şanzıman sistemine yatkınım o konuyu çabuk toparlayacağımı düşünüyorum .. endoru tarzı bir model istiyorum asfalta yatkın olmalı heralde oda kendi içinde tam cross ve uzun yol olarak ayrılıyor gibime geldi .
kardagoto
16 Mayıs 2010, 22:58
kanuninin enduro 200 modeli vardı sanırım çıkmıyor şimdi ama 2.elini bulabilirsin hem satarken zarar etmezsin
metanecho
16 Mayıs 2010, 23:13
otomobil şanzıman sistemine yatkınım o konuyu çabuk toparlayacağımı düşünüyorum .. endoru tarzı bir model istiyorum asfalta yatkın olmalı heralde oda kendi içinde tam cross ve uzun yol olarak ayrılıyor gibime geldi .
bahsettiğin küçük cc cbf 150 den başkası değil. uzun yola da gider, enduro da yapar ;)
kardagoto
16 Mayıs 2010, 23:33
bahsettiğin küçük cc cbf 150 den başkası değil. uzun yola da gider, enduro da yapar ;)
evet evet evet :cat::cat::cat:
sero35
16 Mayıs 2010, 23:37
Başlangıç motorları zaten standart oldu artık.cbf150 ybr125 veya cbf 250
gti_king
16 Mayıs 2010, 23:40
Aslında temiz XL 200'lere de bakılabilir.Cbf de iyi fikir olabilir kanımca :)
Tc-GhG
30 Mayıs 2010, 23:58
Cbf 250 almak üzereyim :)
mücahit_89
31 Mayıs 2010, 00:03
kardeş cbf 250 almadan önce hyosung comet 250 'yi bir incele derim:cat:
Tc-GhG
31 Mayıs 2010, 00:05
kardagoto hocam bu arada bende osmaniyeliyim pm atamadım h.goktug(et)w.cn eklerseniz sevnirim . klavyedeki sorun yüzünden (et) yazamıyorum :)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------
incelemez olur muyum hocam ilk hedefimdi ancak çok çok temiz bir cbf buldum markada honda olunca çekici geldi .. bide başka bir ara geçiş makinesi düşünmüyorum cbf den sonra 500-650 cc likle devam edeceğim için çok da düşünmek istemiyorum açıkçası :)
mücahit_89
31 Mayıs 2010, 00:08
görüntüsü 500-600 c makinalar gibi ve performansı cbf 250 den üstün bi düşün:)
ama çok çok temizse cbf birşey diyemem evet honda ama cbf 250 nin parça fiyatları el yakıyor haberin ola:)
Tc-GhG
31 Mayıs 2010, 00:13
işte performans dedin aklım gitti geldi :) hocam çok da zaman kaybetmek istemiyorum dediğin doğru el yakıyo . gülü sev dikene katlan olcak yada az biraz daha bakayım :)
exeze491
31 Mayıs 2010, 00:40
bence en iyisi bi 250cclik v motorlu choperrla başlamak:cat:
xanka
30 Ağustos 2010, 17:14
konuyu horlatacım ama bende 250 bir motosiklet bakınmaya başladım aklımda naked var tarz olarak hosuma gidiyor forumda baya bir araştırma yaptım motor marka ve modelleri üzerinde cok bilgim yok
forumda 2006 da acılmış bir konuyu baştan sona inceledim hyusong 250 coment ile ilgili ve gercekten motor ile ilgili yazılanlar kullananların yorumları hatta bir abi vardı hem cbf 250 hem hyu 250 sahibi ikisine aynıanda sahipti ve hyu cbfe göre daha üstün tutuyordu
motorun tipi vs hersey çok hoşuma gitti ama konuyu okumaya devam ettikce global motorun hyu getirmeyi bıraktıgını ve desteğini cektiğini gordum s&t kanuni bu motoru kendi adı altında getirmeye baslamıs
ve ciddi bir para odeyeceğim için kanuni yazan bir motor cok korkutuyor beni bu konuda kanuniden gt250 almıs arkadaslar yardımcı olursa sevirnirmi yani kullananlar hyu da denildiği gibi cbf250 yerine hyu gt250 seklinde cbf250 yerine kanuni gt250 diyebilirmiyiz bu motor için şimdi neden kanuni olunca bu kadar cekimser yaklasıyorum onuda soyliyeyim kanuniden vakti zamanında bir atv aldım ve sürekli servisteyim bi gidiyorum sert kullanım kaynaklı falancı sorun diyor bi gidiyorum bu atv arazi için asfalt zeminde titreşimden bu tur sorunlar hep olucak diyor hep sacma cocukca bahaneler asıl bombaları aşağıda yazıyorum merak edenler kanuni servisinden neler yasadıgımı okusunlar neden kanuniden uzak durmaya calıstıgımı anlarla :D
bir arkadaşım bana dediki sağlam motoruda oraya götürsen sana masraf cıkarırlar dedi inanmadım ve idda üzerine coğu motordada olan motorun stop ettiren bir buton vardır bunun bu butonun kablosunun ek yerine 2-3 cm bir kablo sokarak düğme kabalı oldugu halde acık durumdayki yaptığı işlemi yaptık ve atvyi servise goturduk
inanmayacaksınız motorla usta ilgilenmeye basladı bir kaç yerini soktu buji vs baktı etti o sıra sonradan eklediğimiz kabloyu arkadasım farkettirmeden cekti biraz daha ugrastıktan sonra bize böyle böle olmus dediler söylediği sorunu tam hatırlmaıyorum ve sorunun halloldugunu soledi ve bizden 30 tl istediler durumu servise acıkladık ve ortam gerildi 10 tl verip cıktık ve ben bu olayı yasadıktan sonra atvyi satmaya karar verdim bunun oncesindede km saatim birden kendini sıfırladı 800 km idi bir gun 0 km den saymaya basladı sudan kaynaklı camda lekeler vardı ben bunu servise soledim halbuki soleme sıfırdan saysın benim karıma soledik işte km saati sokuldu servise gitti sonra hatanın benim oldugu solendi ya karanti dısı kalıcak yeda yeni km saati takılacak dediler yenisini taktırdık 160 tlye :D dudulludaki kanuni servisinde yasanıyor bu olaylar gecenlerde gecerken baktım kapanmış bu sekilde hizmetle bu kadar acık kaldı demekki
konu cok dağıldı motosiklete donelim :D
rebellion
02 Eylül 2010, 00:38
arkadaşım, bende araştırdım, comet ile cbf yi, ben cbf 250 aldım, iyiki comet almamışım,hakkını veriyo honda, sonra bana teşekkür edersin...
cityrider
02 Eylül 2010, 14:55
Bu konuda kesin bir cevap alman münkün değil.
Evet, gt250 çok daha kaslı duruyor, ve performans olarak cbf ten biraz daha ileride. Ama bunun haricindeki bütün alanlarda cbf, gt250 den çok daha üstündür. Servis, kalite, dayanıklılık vs. vs.
Hiç problem yaşamamış gt250 kullanıcıları eminim ki vardır, ve bu kullanıcılar motorun çok iyi olduğunu söyleyeceklerdir. Aynı şekilde cbf 250 ile problem yaşayanlar da çıkabilir. Özellikle ikinci el alıyorsan bu biraz şans işi.
Sonuçta cbf250 gt250 ye göre çok daha kaliteli ve sağlam bir motor. Ayrıca honda servisleri özellikle istanbulda çok iyi. Risk almaya değer mi, orası senin vereceğin karar.
Ben cbf 250 aldım, 6000 km kullanıp sattım. Çok ufak bir problem haricinde hiç yolda kalmadım. Bir gece debriyaj telim kopmuştu. Biraz rahatsızdım ve ilaç almak için nöbetçi eczane arıyordum. O anda anladım ki, performans, görüntü falan hepsi hikaye. Önemli olan motorun sorunsuz olması...
Mechanized_W
31 Aralık 2011, 03:53
HONDA VTR 250 başlangıç için çok ideal bir motor. çift silindir V motor 33 beygir, bilgisayar kontrollü ateşleme vıdı vıdı gibi bilmediğim konuları bir kenara bırakırsam
kullanması inanılmaz rahat, keyifli ve kolay. tüy gibi. ürkek ürkek başlarsın sonra bir bakmışsın otoyola 140km/h rahat rahat gidiyorsun. çok yakışıklı motor ve tam bir NAKED.
sadece başlangıç motoru olarak görmeyip keyifle zevkle uzun süre kullanabilirsin.
çünkü "başlangıç" motoru değildir. Yani "alayım, öğreneyim biran önce sonra satar güzel bir motor alayım motoru" değildir. kendisi zaten çok güzeldir.
evet fiyatı da güzeldir. 9000 TL ye bulunabilir. Piyasası da vardır ayrıca, aksini iddia eden bilgisiz ama fikirli arkadaşlara selam ederim buradan ayrıca
Alper Kaya
31 Aralık 2011, 04:40
HONDA VTR 250 başlangıç için çok ideal bir motor. çift silindir V motor 33 beygir, bilgisayar kontrollü ateşleme vıdı vıdı gibi bilmediğim konuları bir kenara bırakırsam
kullanması inanılmaz rahat, keyifli ve kolay. tüy gibi. ürkek ürkek başlarsın sonra bir bakmışsın otoyola 140km/h rahat rahat gidiyorsun. çok yakışıklı motor ve tam bir NAKED.
sadece başlangıç motoru olarak görmeyip keyifle zevkle uzun süre kullanabilirsin.
çünkü "başlangıç" motoru değildir. Yani "alayım, öğreneyim biran önce sonra satar güzel bir motor alayım motoru" değildir. kendisi zaten çok güzeldir.
evet fiyatı da güzeldir. 9000 TL ye bulunabilir. Piyasası da vardır ayrıca, aksini iddia eden bilgisiz ama fikirli arkadaşlara selam ederim buradan ayrıca33bg değil 30bg dir biraz araştırmanızı tavsiye ederim ayrıca motor nerdeyse hiç satılamadan piyasadan kaldırıldı nasıl piyasası oluyor anlamış değilim he tam bir naked dır safkan japondur kalitelidir güzeldir orasına sözüm yok başlangıç motoru değil adamına göre evladiyelik motordur kendileri ama ülkemizde fiyatı yüzünden tutmamıştır
İmportant
31 Aralık 2011, 12:09
İmkan varsa Kawasaki Ninja 250 bak.
Non-Quattro
31 Aralık 2011, 12:10
33bg değil 30bg dir biraz araştırmanızı tavsiye ederim ayrıca motor nerdeyse hiç satılamadan piyasadan kaldırıldı nasıl piyasası oluyor anlamış değilim he tam bir naked dır safkan japondur kalitelidir güzeldir orasına sözüm yok başlangıç motoru değil adamına göre evladiyelik motordur kendileri ama ülkemizde fiyatı yüzünden tutmamıştır
tebrik ediyorum sizi nerdeyse 2012 olcak 2 sene olcak konuyu ayaklandırmışsınız :thumleft: ktm250 duke diorum görsel olarak benim ilgi alanim ss :P
ozgurakman
31 Aralık 2011, 12:59
hyo comet öneririm... ben de almak istiyorum ama nasip... kullananlar çok memnun, yeter ki temizini bul
Mechanized_W
31 Aralık 2011, 15:29
33bg değil 30bg dir biraz araştırmanızı tavsiye ederim ayrıca motor nerdeyse hiç satılamadan piyasadan kaldırıldı nasıl piyasası oluyor anlamış değilim he tam bir naked dır safkan japondur kalitelidir güzeldir orasına sözüm yok başlangıç motoru değil adamına göre evladiyelik motordur kendileri ama ülkemizde fiyatı yüzünden tutmamıştır
biraz araştır demişsin. nesini araştıracağım sevgili kardeşim 1 sene kullandığım motorun? 32 33 beygir diye kalmış aklımda 30 beygir olsa ne olur? zaten demişim bilmediğim konuları bir kenara bırakırsak diye ve anlatmaya başlamışım tecrübemi.
internetten girip beygir gücüne bakmakla, piyasadan kaldırıldığı bilip bilmemekle olmuyor bu işler sadece malesef.
piyasasına gelince. bizim türk zihniyeti "250cc ye o para verilir mi?" şeklinde işliyor tabiki. buna daha derinlemesine belki başka zaman gireriz. piyasasına gelince efendim:
tabiki bizim türk zihniyeti tutmadı motoru. o yüzden fazla gelmedi. ama motordan anlayan da yok değil. o yüzden biçok yerde insanlar kartvizit verdi almak istedi. yurtdışına çalışmaya gideceğimden satmak istedim. mayıs ayında pazartesi satışa koydum çarşamba günü müşterisi geldi perşembe günü satıldı. ben motoru ilk sahibinden alırken daha ilana bile koyamamışlardı.
servise dün motorumu götürdüm. Motoru aldığım arkadaş aynı zamanda serviste çalışıyor. ya ben de VTR düşünüyorum dedi. Meraklısı anlayanı var yani, motor da az olduğu için sorun belki motoru satmaktan ziyade alacak temiz bir motor bulmak olabilir.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO