Orijinalini görmek için tıklayınız : motor modıfıyesı
alessıo
21 Nisan 2010, 20:00
arkadaslar herkese slm aranıza yenı katıldım bende RMZ 100 cub kullanıcısıyım 125 cc cevırmek ıstıyorum sılındırlerı bır cok modelınkı uyuyor kapakda uyuyor fakat kafama takılan soru bu motorların eksantrık dıslısı ve zıncırıde degısıyormu eger degısıyorsa kac numara dıslı takılıyor detaylı olarak acıklayan olursa sevınırım anlayan arkadaslar yardımcı olurlarsa sevınırım eger resımlı olarak yardımcı olan olursa cok makbule gecer kafamdakı soruları gıdermıs olurum
motorhocası
21 Nisan 2010, 20:04
Modifiyeye değmez satın yenisini alın, 1250 Tl 2010 model 125'lik çin cup.
alessıo
21 Nisan 2010, 20:05
motoru yenı aldım zaten
motorhocası
21 Nisan 2010, 20:07
Kullandıysan 2. ele düşmüş demektir dediğim çinli 0km 2010 125'lik innovanın birebir kopyası.
zeda3000
21 Nisan 2010, 20:10
Acikcasi tum o bilgi yogunlugundan evel sunu belirtiyim. Tum istedigin modifikasyonlar mumkundur ama bunlari yapip bitirdigin gun , gaz kolunu cevirdiginde ilk husraninla karsilacaksin. Motorda hic bir sey degismemis oldugunu goreceksin. Degisiklik o kadar minimal olacak ki aksam eve gittiginde ciddi olarak sinirin bozulacak. Bu tip bir motora yapabilecegin tek hissedilir modifikasyon NOS taktirmaktir. Onun maliyetininde cok ucuz olacagini sanmiyorum. Piston buyumesi seni cidden uzer.
alessıo
23 Nisan 2010, 20:38
arkadaslar yorumlarınız ıcın saolun ama yınede sorularıma cevap verecek ve gercekten bu işten anlayan veya yapan varsa yardımcı olursa sevınırım
Sinan Aksu
23 Nisan 2010, 21:37
vaz geçtim yorum yapmicam.
alessıo
24 Nisan 2010, 10:17
arkadslar 100cc motorunu 125 cc ye cevıren hıcmı aarkadas yok bana yardımcı olabılecek
doqukandemir
06 Şubat 2012, 22:24
kardeşim bende denedim ama olmuyo kartel ufak geliyo 125 cc silindire olmuyo yani..
DarkSeleCT93
06 Şubat 2012, 23:11
10suzAsla diye bir arkadaşımız var onu bul ve sor derim o yapmıştı
[Turan]
06 Şubat 2012, 23:20
Gözünüzü seviyim yapmayın şöyle cup motorlara modifiye zevkler renkler olayına girilicek bir konu değil hiç hoş olmuyor egzoz takıp sokak aralarında bağırta bağırta gezmek insan gibi kullanmak varken şu aletleri.
tr100a
06 Şubat 2012, 23:23
125 cc ye cevirmen için ilk önce krank değişecek sonra piston-sekman-silindir-komple silindir kapağı tabi silindir 5mm uzadığından silindir saplamaları eksantrik zinciri de değişecek senin anlayacağın motorun üst kısmı komple değişecek randıman alabilmen için karbüratör ve eksoz da değişse iyi olur bunları değiştirirken kaliteli bir markanın parçalarını kullanman lazım ki randıman alabilesin yansanayi parçalarda problem cıkıyor sonra hem paran gider hem üzülürsün bunları yapıp kullanınca şanzımandada değişiklik yapman lazım gerçek bir125 lik olsun burda tam emin değilim ama depriyaj tası ve dişlisi 100 lükte 17-69 125 likte 23- 69 budişli kısmınıda değiştirmelisin
Seger125
07 Şubat 2012, 01:46
vallahi çocuğu uzmeyın ya. Hevesı var. Eğer cuplarda oluyosa Bırakın yapsın. Ben motorumu 125likten 150lge yukselttgmde sesınden anladım çekişi arttı 125likken 120yı gecmyodu yatsamda şimdı dokundugun gbı 110.140a kadarda yolu var. Baya farkediyor halbukı karburatoru we egzozu bile değiştirmemiştim :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO