fehmizcan107
03 Nisan 2010, 14:50
arkadaşlar size bir sorum var?bazı yerlerde söyleniyor,videolar resimler var bu konuyla ilgili.orijinal mobylette veya peugeot 103 lerle tektekere kalkıyorlar.yani ön kaldırıyorlar.benim motosikletim bisan powercup 70 ve özellik olarak peugeot 103lere yakın bisan üretimi olduğu için.ama görüntü olarak cup.2 zamanlı ve 70 cc ve vitessiz.sorum şu:bu 103 ve bionikler tek teker yapıyor acaba ben de yapabilir miyim?nasıl yapabilirim?yöntemi nedir.forumu aradım.hep viteslilerle ilgili bilgi var bu konuda.
not:kimse serseri misin sen,tek teker yapıp ne yapacaksın,motorcuların adını kötüye çıkarıyorsun,motora zarar verirsin gibi yorumlar yapmasın lütfen.çocukluk hayalim bu.bir kere de olsa tek teker yapmak istiyorum.bunu güvenli koşullarda yapacağıma emin olabilirsiniz.
bir de motorum iki zamanlı motorlara göre seri değil.bu neden olabilir?
motorun teknik özelliklerini belki konuya faydalı olur diye ekliyorum
Motor:Tek silindir,iki zamanlı,70 cc
Ateşleme:Elektronik CDI;Çalıştırma:Düğmeli el marşı,ayak marşı(kick starter)
Silindir çapı ve strok:48x39,1
Sıkıştırma oranı:8,6:1
Maksimum güç:2,65 kW;7250 d/d(3,55 hp)
Maksimum tork:4,32 nm;4500 d/d
Maksimum hız:75 km/h
Soğutma sistemi:Hava+fan
Yakıt tankı:3,7 lt
Yakıt sarfiyatı:45 km sabit hızda 2,2 lt/100 km
Süspansiyon:Hidrolik ön maşa,hidrolik tek arka amortisör
Frenler(ön arka aynı):104 mm tambur,asbestsiz fren balatalı alüminyum kapak
Ön lastik:2,50-16''
Arka lastik:2,75-16''
Egzost:Katalitik konvektörlü turbo egzost
Akü:12v-5A
Yağlama:Otomatik vaye manuel
Boyutlar(UxGxY)mm:715x1085+25x1895x25
Yüksüz ağırlık:75 kg
not:kimse serseri misin sen,tek teker yapıp ne yapacaksın,motorcuların adını kötüye çıkarıyorsun,motora zarar verirsin gibi yorumlar yapmasın lütfen.çocukluk hayalim bu.bir kere de olsa tek teker yapmak istiyorum.bunu güvenli koşullarda yapacağıma emin olabilirsiniz.
bir de motorum iki zamanlı motorlara göre seri değil.bu neden olabilir?
motorun teknik özelliklerini belki konuya faydalı olur diye ekliyorum
Motor:Tek silindir,iki zamanlı,70 cc
Ateşleme:Elektronik CDI;Çalıştırma:Düğmeli el marşı,ayak marşı(kick starter)
Silindir çapı ve strok:48x39,1
Sıkıştırma oranı:8,6:1
Maksimum güç:2,65 kW;7250 d/d(3,55 hp)
Maksimum tork:4,32 nm;4500 d/d
Maksimum hız:75 km/h
Soğutma sistemi:Hava+fan
Yakıt tankı:3,7 lt
Yakıt sarfiyatı:45 km sabit hızda 2,2 lt/100 km
Süspansiyon:Hidrolik ön maşa,hidrolik tek arka amortisör
Frenler(ön arka aynı):104 mm tambur,asbestsiz fren balatalı alüminyum kapak
Ön lastik:2,50-16''
Arka lastik:2,75-16''
Egzost:Katalitik konvektörlü turbo egzost
Akü:12v-5A
Yağlama:Otomatik vaye manuel
Boyutlar(UxGxY)mm:715x1085+25x1895x25
Yüksüz ağırlık:75 kg