Orijinalini görmek için tıklayınız : bmw F 600 GS ile CS arasındaki fark
peyami
15 Mart 2010, 21:23
selam arkadaşlar, başlıktan da anlaşıldığı gibi, iki model arasındaki farklar konusunda yardım eder misiniz?
iptaluyelik02
15 Mart 2010, 21:25
zincir/kayış
tel jant/aluminyum jant
çok satılan/az satılan
peyami
15 Mart 2010, 21:32
sağol hocam, yani soğutma sisteminde yakması cekimi falan hemem hemem aynımı? ben görsel olarak cs daha beğeniyorumda. bir de zincir kayış farkı avantajları ne acaba?
selam arkadaşlar, başlıktan da anlaşıldığı gibi, iki model arasındaki farklar konusunda yardım eder misiniz?
Öncelikle dizayn farkı var.
GS - CS
Zincirli-Kayışlı. (kayış ömrü min 50 bin km.) Yağlama derdin olmuyor.
ABS iptal edilebilir / ABS iptal edilemez
Tel jant - Çelik jant Tubeless lastik (CS'te ön ve arka jant çapı farklı)
Son hız 185 /195 Km/S
CS daha düşük seleli
GS daha bir enduro - CS (City Style) Daha çok asfalt kullanımına yönelik.
GS artık 800cc - CS ise 652 cc ve 2006'dan itibaren üretilmiyor.
Zincir-kayış farkı ise şöyle
Kayış tahrikte güç aktarma esnasında kayıp daha az. O nedenle zincire göre avantajlı.
Kayış'ta yağlama derdin yok. Ben 2 yılda 47 bin km yapmıştım ve kayışta hala bir problem yoktu. (Kayış ile dişli arasına bir keresinde ufak bir taş denk gelmiş ve kayışa ortadan saplanmış olmasına rağmen)
Kayış daha sessiz.
Bunun dışında CS'in 100km'de 3.5-4 litre gibi bir yakışı var ki gayet makul.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------
Bu arada F600 değil F650:)
peyami
15 Mart 2010, 21:47
Öncelikle dizayn farkı var.
GS - CS
Zincirli-Kayışlı. (kayış ömrü min 50 bin km.) Yağlama derdin olmuyor.
ABS iptal edilebilir / ABS iptal edilemez
Tel jant - Çelik jant Tubeless lastik (CS'te ön ve arka jant çapı farklı)
Son hız 185 /195 Km/S
CS daha düşük seleli
GS daha bir enduro - CS (City Style) Daha çok asfalt kullanımına yönelik.
GS artık 800cc - CS ise 652 cc ve 2006'dan itibaren üretilmiyor.
Zincir-kayış farkı ise şöyle
Kayış tahrikte güç aktarma esnasında kayıp daha az. O nedenle zincire göre avantajlı.
Kayış'ta yağlama derdin yok. Ben 2 yılda 47 bin km yapmıştım ve kayışta hala bir problem yoktu. (Kayış ile dişli arasına bir keresinde ufak bir taş denk gelmiş ve kayışa ortadan saplanmış olmasına rağmen)
Kayış daha sessiz.
Bunun dışında CS'in 100km'de 3.5-4 litre gibi bir yakışı var ki gayet makul.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------
Bu arada F600 değil F650:)
sağol arkadaşım, gercekten aydınlandım. başlığı fark ettiğimde iş işten geçmişti bir türlü düzeltemedim:)
cs tutmuyormuş ama ne bilirim depodaki o aykırı dizany benim hoşuma gidiyor. ve cs nin teknik bilgileri hakkında çok az bilgi var
sağol arkadaşım, gercekten aydınlandım. başlığı fark ettiğimde iş işten geçmişti bir türlü düzeltemedim:)
cs tutmuyormuş ama ne bilirim depodaki o aykırı dizany benim hoşuma gidiyor. ve cs nin teknik bilgileri hakkında çok az bilgi var
O depo üzeri dizaynı beğenmiyorlar ama, o kadar kullanışlı bir oyuk ki o anlatamam.
peyami
15 Mart 2010, 21:56
O depo üzeri dizaynı beğenmiyorlar ama, o kadar kullanışlı bir oyuk ki o anlatamam.
resimlerde gördüm kask tam oluyor oraya, fark oluşturmuş
Teknik verilerini saklamıştım BMW'nin sitesinden alınma ama bulamadım. Sadece Servis "Repair Manuel"'i kalmış. Net üzerinde araştırırsan çok kapsamlı olmasa bile çıkar bir şeyler.
peyami
15 Mart 2010, 22:15
sizde vardi galiba
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO