Orijinalini görmek için tıklayınız : Kanuniden 200 cc racing hemde 2999 ytl
GazSesi
03 Ocak 2006, 21:58
arkadaslar hep arardık ya.Kanuni 200 cclik racing getirmis.ustelik fiyatıda 2999
Ben su anda cbf 250 icin hayal kurma asamasındayım.Malum 7000 e yakın fiyatı bize baya bi uzak gibi.ama arastırırken bunu gordum.Su anda kanuni kullanıyom.jant akortu,bir kac defa lastik patlaması gibi sorunlar dısında oyle motorla ilgili buyuk bi problem olmadı.bunu almak da bu yaz olabilecek gibi ama yinede kararsızım(ah honda hic mi insaf yok mondial 250 mct 3000,cbf 7000 tamam kalite desen muhtesem ama 5000 yap 4500 yap ne 7000:salut: )size de ozelliklerini ve resmini koyuyorum bi fikir verirseniz sevinirim.
http://www.kanuni.com.tr/Modeller/Racer.htm
http://i1.tinypic.com/ojouiv.jpg
http://i1.tinypic.com/ojouvq.jpg
CBR1100XX
03 Ocak 2006, 22:06
abi buna bu barayı vermek yerine kesinlikle titan yada ybr almayı tavsiye ederim!!!!!!!!!!!
-CRiminAL-
03 Ocak 2006, 22:09
Arkadaşlar Bu motoru ben de inceledim.Kanuni servisleri bu motorun Türkiyede Kanuni yazısının kapatılarak 15000 Km test edildiğini belirtiyorlar.Size iki resmini yayınlıyorum.Bu arada büyük olan resmi indirip zoom yapın.Şanzımanın az sol tarafındaki bakalit yüzeyde deer yazdığını göreceksiniz.Bu motor deerin geliştirilmiş hali sanırım.Ama tahminimce satacak.
İşte resimler;
http://img265.imageshack.us/img265/8901/racer20020wep5fg.jpg (http://imageshack.us)
http://img342.imageshack.us/img342/7866/racer6hb.jpg (http://imageshack.us)
BoneXXX
04 Ocak 2006, 07:19
Tipi biraz itici, eski racinglere benziyor. Assagidaki resim 1985 Kawasaki GPz750
http://www.afegraphics.com/85gpz750black/85-GPz750-black-iso-ad-shot.jpg
DeNNiS
04 Ocak 2006, 10:53
2006'tya gişrmişşiz 85'deki modellerin görünümünü kullanıyolar, zorla çirkin motor yaratmaya çalışıyolar, iç racing havası yok, buna bindiğimde hiç racing tadı hissediceğimi sanmıyorum maalesef. dah çok titanların geliişrilmiş motor ve görünümlüsü diycemde titanın bile görünümü daha güzel =)
beratx
04 Ocak 2006, 14:43
bence buna verilen paraya yazık bence bunun yerine biraz daha bekleyip 600cc 2.el bir racing almak daha mantıklı
mj_gkhn87
04 Ocak 2006, 14:54
iyi güzel ama dedemin racinglerine benziyor. bence 2. el bir 600cc al.
fraktal
04 Ocak 2006, 15:03
Arkadaşlar ağırlığı, sele yüksekliği gibi fiziksel özzellikleri biliniyor mu?
GazSesi
04 Ocak 2006, 20:02
TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor 1 Silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi 193,2 cm3
Maksimum Güç 14,96HP/7500 dev./dk.
Soğutma Sistemi Hava
Çalıştırma Elektrikli / Pedal
Ön Fren Disk
Arka Fren Tambur
Yakıt Tankı Kapasitesi 13 Lt.
Yakıt Tük. Ort.(Lt/100 km) 2,9 Lt.
Ön Lastik 90/90-18
Arka Lastik 130/70 - 18
Boyutları (mm) 2060x715x1155
Ağırlığı 140 kg.
Biraz agir galiba. cbf 250 138 kilo.bu hem 140 kilo hemde 200cc.
Tuncer Sezen
04 Ocak 2006, 20:08
Niye öyle diyosunuz beyler ya nolstalji yapmak isteyen racingciler için en güzeli işte bu:P Gerçekten bende ilk gördüğümde inanamadım düşüncelerimin,beklentilerimin çok altında çıktı...Görüntüsü eski racingleri andırıyo bence de şahsen ben hiç beğenmedim...Tabi birde yakından görmekte fayda var.
arkadaslar ıkıncı el racıng alın falan yazmısınız nama ıkıncı el racıng bu fıaata bulunmaz hem bulunsada onun modelı baya dusuk alur hem masralı parcası bulunmaz hemmm en onemlısı eskı olacagı ıcın mutlaka karbıratorlu olur vee ısın gucun yemeden ıcmeden benzınlıklere calısırsın heheh:) kanunıyse ıstedıgı kadar goruntu olmasın sıfır arkadaslar sıfırrrrrr yanı ıkı sene garantısı var parca garantısı var sonrakı yıllarda. ve 200 luk yanı yeter ınsan yetınmeyı bılsın yeter yanı :)
mavi_r1
04 Ocak 2006, 21:06
sımdı fıyat olarak 3000 ytl denmıs ama bence bu fıyatın uzerıne 3 mılyardaha koyup 98 model 900 cc bır suzuki rahatlıkla alınabılır bu motor yenıde n dırılmıs bır racınge banzıyorr alımaz bence bundan olsa olsa tarktor olur racıng olmaz zaten kanunı nın yaptıgı mototrların cogu sacma eger kanunının cıkarmıs oldugu cross motoru goren varsa ne demek ıstedıgımı cok ıı anlar bence
tolga_89
04 Ocak 2006, 21:13
arkadasım iii gusel demişsin ama biras ozelliklerinden bahsedelim yada cbr 125 r ile kıyaslıyayım para farkına deydigini anlıcaksın
200 cc 140 kilo ------------ 125 cc 115 kilo
hava sogutma ki motoru eskitir -------sıvı sogutma motoru eskitemezsin uzun yola gider
agırlık 140 dedik bu agırlıkta 15 hp ile biras zor zacing olur
7500 devir kanuni 200 racer ----------125 lik cbr 10500 devir
devir demek guc demek bence 140 zor gorur bu kanuni ve 3 senede hasat olur cunku insan guclu diye yuklenmek istiyecek falan filan
-----------tek gecerim HONDA CBR 125 R ---------------
bende inşallah bu yaz degil obur yaz honda daha iii bişey getirmezse alıcam
volcan
05 Ocak 2006, 04:20
arkadaşlar bence kanuni olduğu için önyargılı yaklaşmışsınız.renklerin dağılımı desenler biraz saçma olmuş ama bence 3 milyara iyi bi başlangıç motoru gibi duruo.
-CRiminAL-
05 Ocak 2006, 05:43
Ya zaten kanuni bu motoru millet asfaltlarda kapışsın diye yapmamış ki.Gençler binsin biraz şekil farkı olsun diye yapmış.Tek eklenen fark scooter kavramına göre daha seri bir sport vitesli motor oluşumudur.Zaten fazlasını yapacak olsalar fiyatı da fazla olurdu.Bu sadece tercihen başlangıç için racing mantığını kavramaya yönelik bir motor.Fazlasını bekleyen de sunan da yok zaten
Çırkin olmus eki bir havası var sanki.
aythakan
05 Ocak 2006, 14:40
Arkadaşlar herkesin bütçesine göre motor var. Kanunide kimseye cbr den üsttün dememiş. Adam fiatını ve teknik özelliklerini yazmış. İster alırsın ister almazsın. Cbr içinde herkes hala bişeyler söylüyo ama alıp kullanan arkadaşlarımız var. Ben kanuninin bu motorla iyi bir satış grafiği yakalayacağına inanıyorum. Ama bu motor başka bir marka altında da satılmakta şu an piyasada. Aslında kanuni firması çinden getirdiği bu motorların başka isim altında türkiyeye ithal edilmemesi için fabrikasıyla anlaşması lazım. Diğer marka motorunda Kanuninin getirdiği motorunda yapıldığı fabrika aynı sanırım. İnsanların kafası karışıyor. Birde bayilerin satış yapabilmek için araya kattığı gerçeği yansıtmayan bilgiler işin içine girince iyice allak bullak oluyoruz.
BoneXXX
05 Ocak 2006, 15:52
Motorun ozellikleri veya fiyati problem degil, isin kotu yani bir motor yapiyorsun malzeme kullaniyorsun onu duzgun bir seklin icine oturtmuyorsun.Birazcik daha cekici yapsalar alanda satanda kazanir. Su motorun dizaynini birazdaha cekici yapsalardi, motor dizayni birazcik hayal gucu, en azindan hatlarini kutu gibi sert degilde biraz oval yapsalardi daha fazla satarlardi. Benim demek istedigim sirf motor yapmak icin motor yapmasinlar. Ne kadar ekmek, o kadar kofte demeyin, eline almissin kalemi biraz daha duzgun yapin dizaynini, degil mi ama?
Bu sene yollarda çok Kanuni olacak... Her zevke ve bütçeye göre model var. Helal olsun Kanuni'ye... Türkiye'yi iyi analiz etmiş... Ben de mart ayında Tiger 250 alacağım inşallah... Allah herkese gönlündeki motoru versin...
LesPaul
05 Ocak 2006, 16:13
Fiyat çok komik ama ya, 2999 YTL:mrgreen:
Bari 2999,95 ya da 2999,99 falan yapsalarmış:mrgreen:
selam. bu motor da in ve aynısı zealsun ve zhongshen de de var. görüntü sadece o kadar.
raven ın dedıgı gıbı zealsunda da war aynı model benzerı koftı bence bu motorlar race tadı wermez ınsana bıraz daha bekleyıp daha ıyı bısey almakta yarar war..
hep aynı hep aynı arkadaşlar ne kadar ekmek o kadar köfte mevzusu:pale:
ilnapoli
12 Ocak 2006, 13:34
tüm yazılanları okudum, ben de çoğunluğun olduğu gibi bu motosikletin eski tipli olduğunu ve hiç çekici olmadığını düşünüyorum. ikinci olaraksa bazı arkadaşlar söylemiş Kanuni niye böyle bir motor yapmış falan diye, bu motoru Kanuni yapmamış arkadaşlar Kanuni gitmiş Çin'den satın almış gelmiş bize satıyor.
sanırım bu Kanuni Racing, CBR125'in pahalı olduğunu düşünen yani daha ufak bütçelere hitap edecek bir model. Tercih meselesi tabi paran yoksa yapacak bişey de yok fakat bence Kanuni'den çok daha güzel ve fiyatı ona yakın bir model daha var Ramzey 150 Racing, hem de fiyatı 3.495 YTL. CBR 125 alamayan arkadaşlar bence Kanuni'den daha çok Ramzey'i düşünmeliler.
http://www.ramzey.com.tr/images/yeniimage/QM%20150-23.jpg
TEKNİK ÖZELLİKLER
Boyutlar: 1940 mm x 689 mm x 1099 mm
Motor Tİpi: Tek Silindirli 4 Zamanlı Hava Soğutmalı
Silindir Hacmi: 149.4 cc
Max. Güç: 14 Hp.
Çalıştırma: Tipi Elektrikli
Lastik Ebat: Ön/Arka 100/80 - 17 , 70/90 - 17
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ateşleme: Elektronik CDI
Ön Süspansiyon: Teleskopik
Arka Süspansiyon: Hidrolik Prolink Amartisör
Ağırlık: 126 Kg.
demgah
12 Ocak 2006, 13:39
Gazsesi eğer motor hoşuna gittiyse illa da racing diyorsan al kardeşim bu fiata nerede bir 2. el racing bulacaksın (3-4 milyar ilave etsen bile)
mavi R-1 demişki 3 milyar daha ilave et bir 98 model Suzuki 900 lük al demiş
Suzuki Srad 750 kullanıcısı olark diyorum ki Suzuki nin 900 lüğü yok (600, 750, 1000 CC var)
senin ancak 6.000 YTL ye ulabileceğin motor 96 model bir kawa olabalir (kawanın parça probleminden dolayı fiatı diğer japonlara göre daha düşük) tabiiki buna da çok iyi baktırmak lazım nerede Suzukiyi 6 milyara alıyosun hemde 98 modelini böyle bir motorun temizini 8.000 YTL den aşağı alamazsın
_CrazYDriveR81_
12 Ocak 2006, 13:44
bence kanuninin bu yeni modellerinin hiç birinde tip yok gibi.bence yeni yıla daha modern tasarımlarla girmeliydiler.ben yamaha kullanıyorum ama türk markasında ramzeyin yeni 150 cc racingi daha güzel bence
ilnapoli
12 Ocak 2006, 13:52
ya arkadaşalar, bu ve bunun ayarında motosikleti almayı düşünen arkadaşların %90'ı motosiklete yeni başlayacak olan veya tecrübesi çok kısıtlı olup tecrübe edinmek isteyen arkadaşlar oluyor. Siz adama git ikinci el 600'lük al diyorsunuz, ya tez elden adamı öldürmek niyetindesiniz ya da motoru aldığı paranın 2 katını servise bayılsın isteyerek kötü niyetli düşünüyorsunuz.
Parası çok olan ve belli bir tecrübeye sahip hiç kimse gidip Kanuni, ramzey veya cbr 125 almaz, gider çok daha kaliteli onu tatmin edecek bir motosiklet alır. Bi düşünün bu insanlar niye bu motorları almak istiyorlar diye? konu sadece para mı sizce? Hem demgah'ın dediğine katılıyorum bu paraya değil, 6000-7000 YTL'ye hangi super sport alınıyomuş?
Barış Şuşut
12 Ocak 2006, 13:57
6000-7000 tl ye ancak 10-12 yaşında bir alet alınır.... daha genç bi alet ölmüştür eğer bu fiyata indiyse bu fiatlara alacağınız alet te size 1 senede en az 3-5 milyar sorun çıkartır....illa sport diyenlere zealsun-kanuni-çelik gibi markaların 200 cc sportlarını tavsiye ederim.... en azından sıfır olur ve garantisi olur...ha ben biraz daha çıkabilirim diyen olursa onada hyosung gt 250 R yi tavsiye ederim....
v_star
12 Ocak 2006, 14:59
arkadaşlar yakından zealsun 200cc ligini yakında gördüm resimdekiyle alakası yok cok şık ve büyük bi motor egzos parlak metal renk tüp modelinde lastiklerde gercekten gayet büyük cbr a göre daha dengeli bi alet ben onu tavsiye ederim satış fiyatta 3.600ytl eger bursada olan varsa ciddi indirim yapturabilirim arkadaşım zealsun satış bayisi olursa motorcu_sercat@hotmail.com veya 05354551498
GazSesi
12 Ocak 2006, 22:37
VAZGECTİM
arkadaslar bir motordan bekledigim bence en onemli sey sorun çıkarmamasıdır,bir bindimmi 500 km tık demeden gitmesidir.Su andada kullandığım icin cin markası bir motorda ne yazıkki bu mumkun degil.
bazı arkadaslar 6-7 bine racing al demisler.o kadar param olsaydı inanın bir saniye dusunmeden cbf'nin siparisini verirdim.
su anda aklımda olan 4000 civarına en fazla 20000 kmde bi twister almak.
Herhalde en iyisi bu.
Tüm fikirleriniz için cok cok tesekkur ederim.
byzsakal
14 Ocak 2006, 15:16
bence bu turbo scooter siz öyle göründüğüne bakmayın gizli cevherrr:mrgreen:
ilnapoli gösterdiğin ramzey cbr 125 e çok benziyor.Üstelik bu motor 150 cc fiyatı iyi bence 151 rs düşünüyordum ama bu da güzelmiş ben bunada bir bakıyım teşekkür ederim motoru burada tanıttığın için
rockerx
28 Ocak 2006, 00:28
işin gerçeği,sadece başlangıç seviyesindeki sürücüler için uygun bir motor, ne fiyat nede cc olarak kasmaz.ama atv tercih ederim.
Sadobey
28 Ocak 2006, 01:41
Herkesin motosiklete ayırabileceği bütçe farklıdır. Bu motorda fiyatına sıfır, garantili ve yedek parça bakımından 7-8 yasında bir japona göre daha avantajlı görünüyor. Görüntüde birçok kişinin takıldığı nokta. Eski racinglere benzediği konusunda sanırım kuyruk şekline takıldınız. Kuyruk Kawasaki GPZ ye benzediği için olabilir. Gördüğüm kadarıyla CBR 125 e göre daha kalın bir görüntüsü var motorun. Bu motordan, bahsedilen 2 nci el makinelerdeki güç ve performans beklenemez tabiiki ama isme de takılıp önyargılı davranmamak gerek. Motor yerinde görülebilir ve incelenebilir bence. Kısıtlı bütçeye sahip başlangıç yapmak isteyen. Görüntü isteyen arkadaşlara uyar bence.
-CRiminAL-
28 Ocak 2006, 05:43
Arkadaşlar yalnız Ramzey otomatik şanzıman.Kanuni 5 vitesli.Bnu da ayırt etmeliyiz diye düşünüyorum
tolga_xxx
01 Şubat 2006, 00:34
motorun yabancı bı sıtede gordum sanırım aynısı paylaşmak istedım bakın derım cok cırkın http://www.adpost.com/ph/vehicles/3862/
raven
01 Şubat 2006, 01:02
motorun yabancı bı sıtede gordum sanırım aynısı paylaşmak istedım bakın derım cok cırkın http://www.adpost.com/ph/vehicles/3862/
aynısı değil. kanuninin motoru racing olamaz sadece benzetmeye çalışmışlar ama olmamış. ergonomi yok. motorun gidonu racinge göre fazla yüksek.
bservet
01 Şubat 2006, 14:36
Ayaktan calistirmali ve arka firen tamburlu olmasaymis daha iyi olurmus.Bir de 140 kg ve sivi sogutmasi yok.
http://www.loncinmotor.com/cw/gsol/pex/en/cwdesign1//jsp/main.jsp?supplier_id=2008801833032§ion=ProductDetail&product_id=1000379458&prod_idx=1&rand=1138794036878
Adresinde de resim ve teknik bilgi var.
bandit07
01 Şubat 2006, 15:28
Berbat bi motor ya buna bu para verilmez gider ybr,suzuki gn125 gibi bişiler alırım sanki 80 li yıllardayız zaten çinde ürttiriyolar kanuniyi
bandit07
01 Şubat 2006, 15:35
Berbat bi motor ya buna bu para verilmez gider ybr,suzuki gn125 gibi bişiler alırım sanki 80 li yıllardayız zaten çinde ürttiriyolar kanuniyi
Tenere600
01 Şubat 2006, 15:55
Fotoğrafdaki motorların aynası yok sanırım :farao: , Herhalde resim için çıkarmışlardır.:cyclopsan
ohyeah
01 Şubat 2006, 16:05
bence para werilecek son motor diyebilirim. goruntu bes para etmez motor ozellikleride yaramaz bana kalırsa benim cross bile 13 beygir .... yani gitmez bu alet
Makine
01 Şubat 2006, 16:51
Bu motor oturuş pozisyonuna göre touring tarzı gibi duruyor. Bu makineyi alanlar çok zorlayacaklar. Sonuçta serviste görecez bakalım nelr olacak. Ayrıca bu motoru alacakların bu şekilde kullanacaklarını hiç sanmıyorum en azından bizim memlekette karbüratör büyütürler, eksantrik işlerler ayrıca egzozla falan oynalar, üzerinden hafifletmek için parça sökerler 1bg daha kazandırırlar. Sonrada otobanda Allah ne verdiyse basarlar. Neticede servis tamir bekleyen motorla dolacak. En doğru bilgiyi kulllanandan alıcaz elbette.
Şahsi görüşüm bu motor racing değil grenajlı bir touring klonu veya city bikedır.
Görüşmek üzere.
motorcuq
01 Şubat 2006, 17:24
bu kanuni resmen saçmalıyor bukadar purofösyoneli hesaba katmamış anlaşılan ucuza rezing yapacam diye kendilerini alay ettiriyorlar bence muhendislerini veya tasarımcılarını değiştirsinler bizim istediğimiz bu deyil.
goldwing35
01 Şubat 2006, 18:38
Hayatta binmem bu motora görünüm berbat :pr: Çok ilkel duruyor .
GazSesi
02 Şubat 2006, 01:17
Arkadaslar size nasıl tesekkür etsem ne desem bilmiyorum.:rendeer:
iyi ki varsınız.tavsiyeleriniz doğrultusunda ybr almaya karar verdim ve salı günü parayı bastırıp aldım.
plaka yarın çıkacak iki gundur heyecandan uykusuzum.Siyah yoktu mavi aldım ayrıca ocakta kampanya varmıs hersey dahil 2700
dusunen arkadaslara tavsiyem acele etmeleridir.:) :) :)
Khutuck
17 Şubat 2006, 23:44
Bu motoru kötüleyenlerin kaçı gördü merak ediyorum. Başka bir konuda ben de önyargılı davranmıştım, ama bayiiye gidip lacivert renklisinin zerine oturunca cbr125'ten farkını gördüm.
CBR'dan kesinlikle daha büyük. 183'üm, Kanuni'nin üzerinde CBR'dakinden çok daha rahattım. Kanuni 2hp daha güçlü ama 25kg daha ağır, dolayısıyla güç/ağırlık oranları yakın. Arka alstik 130'luk, CBR'ın 100'lük lastiğinden çok daha güzel duruyor. CBR'dan daha kalıplı. Göstergeleri cbr'dan daha kötü. 5 vites (cbr-6) olması da dezavantaj.
Ama unutmayın cbr kanuni'den %50 daha pahalı. Üniversite öğrencisiyim, bütçem ayda max. 200 milyon ödemeye uygun ve şu an hiç birikimim yok. Okula gidip gelmek için ybr de alabilirim, ama İstanbul'daki kuryelerin %60'ının kullandığı bir motordan almaktansa (kesinlikle kötüleme amaçlı değil, ybr muhteşem bir motor ama bana commuterler baa hitap etmiyor), racing (aslında sport touringe daha yakın) görüntülü bu aleti almak daha iyi. Üzerinde birkaç ufak değişiklikle CBR kadar güzel bir görüntü elde etmek çokı zor olmaz bence.
melbur
18 Şubat 2006, 03:04
hani eskiden jawalara kafa takarlardı ya aynı öle olmuş zuhahaha
THE_LANCET
18 Şubat 2006, 05:48
bence tip olarak iğreç bir motor buna dedem bile binmez:mrgreen:
ayrıca hava soğutmalı bir motordan fazla bişide beklemem ben motor ısındıktan sonra tamam bide yazın havvada sıcak oluyo ne kadar güç üretse bile güç kaybına uğrayacağı kesin...:farao:
Khutuck
18 Şubat 2006, 21:19
ZS200 de hava soğutmalı.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO