PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki GSF 1200 Bandit S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5

Lifeisgood
02 Mart 2010, 22:55
http://img694.imageshack.us/img694/4827/suzukigsf1200sbandit200.jpg (http://img694.imageshack.us/my.php?image=suzukigsf1200sbandit200.jpg)

http://img121.imageshack.us/img121/4827/suzukigsf1200sbandit200.jpg (http://img121.imageshack.us/my.php?image=suzukigsf1200sbandit200.jpg)
http://img13.imageshack.us/img13/4827/suzukigsf1200sbandit200.jpg (http://img13.imageshack.us/my.php?image=suzukigsf1200sbandit200.jpg)
http://img693.imageshack.us/img693/4827/suzukigsf1200sbandit200.jpg (http://img693.imageshack.us/my.php?image=suzukigsf1200sbandit200.jpg)


Model: Suzuki GSF 1200 Bandit S
Category: Sport touring
Rating: 76.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Engine and transmission
Displacement: 1157.00 ccm (70.60 cubic inches)
Engine type: In-line four
Stroke: 4
Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque: 91.00 Nm (9.3 kgf-m or 67.1 ft.lbs) @ 4500 RPM
Bore x stroke: 79.0 x 59.0 mm (3.1 x 2.3 inches)
Fuel system: Carburettor
Valves per cylinder: 4
Gearbox: 5-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Dry weight: 220.0 kg (485.0 pounds)
Seat height: 790 mm (31.1 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,430 mm (56.3 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 130 mm (5.1 inches)
Rear suspension travel: 125 mm (4.9 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions: 180/55-ZR17
Front brakes: Dual disc
Front brakes diameter: 310 mm (12.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
Speed and acceleration
Top speed: 230.0 km/h (142.9 mph)
Power/weight ratio: 0.4455 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity: 20.00 litres (5.28 gallons)
Further information
Parts and accessories Check out parts and accessories from our partners. Suzuki GSF 1200 Bandit S accessories
Ask questions Join the 01 Suzuki GSF 1200 Bandit S discussion group.
Insurance, loans, tests Check out insurance here. Search the web for dealers, loan costs, tests, customizing, etc.
Related bikes List related bikes for comparison of specs

----------------------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar bu motoru nasıl bilirsiniz?Bugün bi tane ikinci el denk geldi.Üzerine oturdum.Oturuş pozisyonu ve 4 silindir sesi mükemmel.Tam bir uzun yol motoru.Hava yağ soğutmalı ve karbüratörlüymüş.Kullanan veya bilen arkadaşlar tavsiye bulunursa sevinirim.Yakıt tüketimi nedir?Kronik sorunları var mıdır?

Taner YILMAZ
02 Mart 2010, 23:25
Arkadaşlar bu motoru nasıl bilirsiniz?Bugün bi tane ikinci el denk geldi.Üzerine oturdum.Oturuş pozisyonu ve 4 silindir sesi mükemmel.Tam bir uzun yol motoru.Hava yağ soğutmalı ve karbüratörlüymüş.Kullanan veya bilen arkadaşlar tavsiye bulunursa sevinirim.Yakıt tüketimi nedir?Kronik sorunları var mıdır?

İyi bilirdik.. Gömün !!! :queen:

Lifeisgood
02 Mart 2010, 23:28
İyi bilirdik.. Gömün !!! :queen:

Dur gömmeyelim yaw.İyi motora benziyo.Su soğutmalı olmadığından diğer motorlar gibi şehir içinde hararet yapıp fan açmıyomuş.

Lifeisgood
03 Mart 2010, 04:30
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.

Güvenlik konusunda baya iddialı galiba.

chopperrider
03 Mart 2010, 11:03
Dur gömmeyelim yaw.İyi motora benziyo.Su soğutmalı olmadığından diğer motorlar gibi şehir içinde hararet yapıp fan açmıyomuş.

bu yorumunda isabetsizlik var. evet bandit su soğutmalı değildir, dolayısıyla radyatörü, fan motoru ve pervanesi ve hararet müşürü yoktur dolayısıyla ısınınca fan açmaz.
ama su soğutmalı motorlar da hararet yapıp fan açmaz tam tersine hararet belli bir seviyey gelince fan devreye girer ve soğutma verimli bi şekilde sağlanır asla da belli bir derecenin üzerine çıkmaz.

bandit 1200 harika bi yol motoru, şu an kullandığım motoru almadan önce 2004 model bir 1200 le el sıkışma noktasına gelmiştik, ufak bir test sürüşü de yaptım, çok dengeli keyifli tork delisi bi alet.
uzun yolda da çok rahat olacağı gözüküyordu ancak sıkışık trafikte ısınma faktötü nasıl olur bilemiyorum hep de aklımda soru işareti.

uzun zaman hava soğutmalı gs500 kullandım hararet sorunum olmadı ama bu sonuçta 1200 cc ve 4 silindir bir alet biraz daha temkinli davranmak gerek.

ufuktan
03 Mart 2010, 11:14
bu yorumunda isabetsizlik var. evet bandit su soğutmalı değildir, dolayısıyla radyatörü, fan motoru ve pervanesi ve hararet müşürü yoktur dolayısıyla ısınınca fan açmaz.
ama su soğutmalı motorlar da hararet yapıp fan açmaz tam tersine hararet belli bir seviyey gelince fan devreye girer ve soğutma verimli bi şekilde sağlanır asla da belli bir derecenin üzerine çıkmaz.

bandit 1200 harika bi yol motoru, şu an kullandığım motoru almadan önce 2004 model bir 1200 le el sıkışma noktasına gelmiştik, ufak bir test sürüşü de yaptım, çok dengeli keyifli tork delisi bi alet.
uzun yolda da çok rahat olacağı gözüküyordu ancak sıkışık trafikte ısınma faktötü nasıl olur bilemiyorum hep de aklımda soru işareti.

uzun zaman hava soğutmalı gs500 kullandım hararet sorunum olmadı ama bu sonuçta 1200 cc ve 4 silindir bir alet biraz daha temkinli davranmak gerek.




aynı teknik özelliklerde hava/yağ soğutmalı xjr1200 kullanıyorum .... bu tip motorlarda hararet konusunda en küçük sıkıntı yaşanmaz , öyleki adamlar hararet göstergesi bile koymamışlar :cat:

chopperrider
03 Mart 2010, 11:44
aynı teknik özelliklerde hava/yağ soğutmalı xjr1200 kullanıyorum .... bu tip motorlarda hararet konusunda en küçük sıkıntı yaşanmaz , öyleki adamlar hararet göstergesi bile koymamışlar :cat:

ufuktan;
peki motor rölantide kaldığı zaman mesela aşırı yoğun bir trafikte bazen dakikalarca kıpırdayamadan kalırız, sonuçta ufak bi alet de deil bunlar aralardan geçip gidesin. o zaman ısınma olmuyor mu?
mesela benim motor su soğutmalı ve ısı göstergesi de var, dediğim trafik şartlarında hararet 104 civarına geliyor fan açılıyor ve o derecelerde sabitleniyor acaba fan olmasa ne olur diye hep merak ederim de :)

ufuktan
03 Mart 2010, 17:59
ufuktan;
peki motor rölantide kaldığı zaman mesela aşırı yoğun bir trafikte bazen dakikalarca kıpırdayamadan kalırız, sonuçta ufak bi alet de deil bunlar aralardan geçip gidesin. o zaman ısınma olmuyor mu?
mesela benim motor su soğutmalı ve ısı göstergesi de var, dediğim trafik şartlarında hararet 104 civarına geliyor fan açılıyor ve o derecelerde sabitleniyor acaba fan olmasa ne olur diye hep merak ederim de :)




samimi olarak söylüyorum en küçük sıkıntı olmuyor ... arkadaşların su soğtmalı makinalarında derece çıkarken sen normal vaziyet bekliyorsun :cat:

tabiki bu tip makinalarda dizlerine ısı gelir ( ama 600 lük ve 1000 lik race kadar gelir )

aralardan sıyrılma meselesine gelince sıkıntı yaşamıyorsun çünkü grenajlı makinalardan daha kıvraklar ( sadece salt ağırlığına alışmak 10-15 gün zaman alıyor ) :cat:

Lifeisgood
03 Mart 2010, 22:07
Hava soğutma her zaman avantaj bence.Tabiki motorun bunu kaldırabilecek özelliklerde olması lazım.Dikkat edilirse şehir içinde hararet yaptığından bahsedilen motorlar genelde şu dopingli motorlar.Bu motor 1.200 cc ve 98 beygir.Ancak bunun yarı hacmine sahip fazerde aynı beygir gücünü üretiyo.Hatta cbr600 daha fazla güce sahip.Demekki adamlar ona göre yapıyo.Sıkıştırma oranlarıyla , motor yapısıyla oynanarak doping yapıyolar.Küçük hacime çok güç koyunca soğutma problemleri ortaya çıkıyo.Tamam uzun yolda 1.000 km gitsen sorun çıkarmaz ancak şehir içinde dolaşırken hararet yükseldi , şöyle çevre yolunda biraz uzayayım da hararet düşsün diyeceksem öyle motor zevkinin içine edeyim.

Adamlar bu motoru hava soğutmalı yapmışlarsa bir sürü testten geçirmişlerdir.Benim çinde üretilen cbf150'nin fincan kadar pistonu ağustos sıcağında benim gibi 90 kiloluk adamı saatlerce dinlenmeden götürebiliyosa banditin de sorun çıkaracağını sanmam.

vıceroy
03 Mart 2010, 22:33
Suzuki Bandit 1250

DAğlım : double ACT, 4 subap/cyl.
Silindir : 1 255 cm3
Refroidissement : liquide (sıvı soğutma)
besleme : injection électronique (diam. 36 mm)
vites : 6 vites
ABS opsiyonel
lastik : 120/70 x 17 ; arrière : 180/55 x 17
depo : 19 litre
dingil aralığı : 1 480 mm
Sele yüksekliği: 790/810 mm
ağırlık : 222 kg
Bandit torkla yuruyen bır makınadır..Sınıfının en ıyısıdır...Aynı kasada 1250 cc oldu ve enjeksıyon sıstemıne gecti..Buna artı olarak yag sogutmanın harıcınde sıvı sogutma eklendı ama kasa da degısıklık yok..2007 model sonrası enjeksiyonlu.
Resimleride harika…
[URL=http://imageshack.us]http://img243.imageshack.us/img243/6695/suzukigsfbandit1250s200vh6.jpg[/
[URL=http://imageshack.us]http://img262.imageshack.us/img262/6606/suzukigsfbandit1250s200gy0.jpg[/
Ölçüm değerlerinde sapmanın minimum olmasıda efsaneyi doğruluyor.
[URL=http://imageshack.us]http://img262.imageshack.us/img262/5081/suzukigsfbandit1250n200gi1.jpg[/

ufuktan
04 Mart 2010, 00:20
+1 aynen katılıyorum 600cc lik bir makina da 98hp olabilir ama tork faktörünü unutmamak lazım ....

garacava
04 Mart 2010, 00:48
ufuktan;
peki motor rölantide kaldığı zaman mesela aşırı yoğun bir trafikte bazen dakikalarca kıpırdayamadan kalırız, sonuçta ufak bi alet de deil bunlar aralardan geçip gidesin. o zaman ısınma olmuyor mu?
mesela benim motor su soğutmalı ve ısı göstergesi de var, dediğim trafik şartlarında hararet 104 civarına geliyor fan açılıyor ve o derecelerde sabitleniyor acaba fan olmasa ne olur diye hep merak ederim de :)


Race motorlara rüzgarı göstermek lazım,fan açmasına açıyor da,bir gün açmazsa motor hoşaf olur.:PR6 ya da benzeri su soğutmalı race motorlar acemi sürücülerin elinde sıkışık trafikte düdüklü tencereden farksız bence...:cherry:
Bandit gibi hava-yağ soğutmalı motorlar da iyi güzel ama onlarda yazları filan trafikte çok bekleyince kıllı bacakların kıllarını bi güzel yakıp,parlatıyor.:queen:

altunpul
04 Mart 2010, 11:15
herkese merhaba bende dün itibariyle bandit 1200 sahibi oldum.dün bütün gün izmir trafiğinde dur kalk dur kalk gitmek zorunda kaldım fakat en küçük bir hararet sorunu yada ısınma problemi yaşamadım .

makina biraz ağır fakat inanın çok dengeli ve adapte olması çok kolay.tabikide şehir içinde bir scooter ın rahatlığı olamaz ama kullanıcısını üzmez büyüklüğü heybeti ve ağırlığı sadece kağıt üzerinde diyebilirim.

yakıt tüketimi konusunda pek bir tecrübe edinemedim ve ölçüm yapma fırsatım olmadı.şimdilik benden bu kadar makinayı tanıdıkça yorumlarımı paylaşacağım.

lagax
04 Mart 2010, 12:08
biz de yeni aldık:) bakalımmm

Lifeisgood
04 Mart 2010, 12:58
Hayırlı olsun arkadaşlar.Şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketimlerini merakla bekliyoruz.İzlenimlerinizi bizimle paylaşırsanız seviniriz.

lagax
04 Mart 2010, 13:12
tbii ki.daha sürüş kısmet olmadı.gokhan kardeşimle gittik.kendisine de teşekkürleri borç biliriz.en kısa zamanda izlenimler burada...

altunpul
04 Mart 2010, 15:26
O zaman herkeze hayırlı olsun diliyorum.
İllaki yakıt tüketiminde değil bence bandit hakkında edindiğimiz her bilgi ve tecrübeyi burada paylaşırsak herkez için güzel bir bilgi paylaşımı olucaktır.
Çünkü internetten yaptığım araştırmalarda bandit hakkında düzenli bilgi paylaşımı yapılan bir forum bulamadım.bu konuda öncü olabiliriz.

ufuktan
04 Mart 2010, 15:49
hayırlı uğurlu olsun

** yakıt konusunda , karbürator ayarlarının biraz kısılması ile çok büyük bir yakıt tüketim farkı yaşayacaksınız !!!! servis ustanızla görüşün ( sadece 0-100 km hızlanma 1 - 1,5 saniye gecicektir )

*** hala üzerine basa basa söylüyorum hiçbir babayiğit bu motorlara hararet yaptıramaz !!!

*** heybeti dolayısıyla trafikte bir otomobil kadar saygı göreceğinide _____ şimdiden söyleyeyim


tekrar tekrar hayırlı olsun........

babası
04 Mart 2010, 16:21
Merhabalar,
2000 model bir adet Bandit 1200 SA ( ABS ) yı 2001 yılında sıfır km. de aldım ve 2007 yılına kadar sadece her yıl yağ değişimi zincir ayar ve kontrolü yapmak kaydı ile tepe tepe kullandım.
Endişenize konu olan hararet vb. şeyleri bir kez dahi yaşamadım.Özellikle yolcu ve yüklü olarak uzun yol kullanımındaki konforu bir çok makinada görmedim.Şehir içinde yapısı nedeni ile gayet dengeli ve kıvraktır.Sattığım dostum halen çok memnun bir şekilde kullanmakta.1200 lük bir 4 silindirli için çok kibar kasalı bir makinadır.
Alırsanız memnun kalırsınız derim.Ama tabii ki zevk meselesi.
Kazasız sürüşler dilerim.

Toqi
04 Mart 2010, 18:09
Race motorlara rüzgarı göstermek lazım,fan açmasına açıyor da,bir gün açmazsa motor hoşaf olur.:PR6 ya da benzeri su soğutmalı race motorlar acemi sürücülerin elinde sıkışık trafikte düdüklü tencereden farksız bence...:cherry:
Bandit gibi hava-yağ soğutmalı motorlar da iyi güzel ama onlarda yazları filan trafikte çok bekleyince kıllı bacakların kıllarını bi güzel yakıp,parlatıyor.:queen:
Bu motorları kullanırken tabi daha çok sıcak yaz günleri arada bir vitesi abartmadan uygun şekilde düşürüp motoru komp. sokmakda faydalı diye bilirim çok emin olmasamda , çoğu sürücü düşük devir kullanınca motor daha az ısınır diye bilirler ama bunlar biraz farklı çalışma prensibinde olunca düşük devirde çok kullanınca sıcak egsoz gazı subaplardan daha yavaş çıktığı için motor daha çok ısınıyo o yüzden boşluğu bulunca motoru rahatlatmak için devirli yürürsün

eL_BaNDiDo
04 Mart 2010, 20:22
Ben de iki yıl 2004 model 1200 bandit kullandım. Satmak zorunda kaldığım için hala üzülürüm. Param olsa hala almayı düşünebilirim. On numara motordur. Rahatlıkla 250-260 görürsünüz. Egzost, jet kit gibi modifikasyonlarla 20 beygir civarında da artış sağlayabilirsiniz. Hararet sorunu kesinlikle yoktur. En sıcak yerlerde ve en sıkışık trafikte motora istediğiniz kadar işkence etseniz bile arıza yaptıramazsınız. Uzun yolda makul hızlarda 5,5 lt/100 km civarında yakıt tüketimi vardır, ama şehir içinde bu rakam yükselir. Daha sonra çıkan 1250 modeli su soğutmalıdır ama o ülkemize hiç gelmedi. Zaten üst vergi dilimine girerdi ve bu nedenle fazla satılamazdı sanırım.
Uzun lafın kısası, alın, binin. Pişman olacağınızı sanmam.

Lifeisgood
04 Mart 2010, 21:34
Merhabalar,
2000 model bir adet Bandit 1200 SA ( ABS ) yı 2001 yılında sıfır km. de aldım ve 2007 yılına kadar sadece her yıl yağ değişimi zincir ayar ve kontrolü yapmak kaydı ile tepe tepe kullandım.
Endişenize konu olan hararet vb. şeyleri bir kez dahi yaşamadım.Özellikle yolcu ve yüklü olarak uzun yol kullanımındaki konforu bir çok makinada görmedim.Şehir içinde yapısı nedeni ile gayet dengeli ve kıvraktır.Sattığım dostum halen çok memnun bir şekilde kullanmakta.1200 lük bir 4 silindirli için çok kibar kasalı bir makinadır.
Alırsanız memnun kalırsınız derim.Ama tabii ki zevk meselesi.
Kazasız sürüşler dilerim.

Hocam motorun üzerine oturduğumda anladım zaten.Oturuş pozisyonu spor motorlar gibi yatık değil.Tam bir gezinti motoru.Bu motoru gördükten sonra şu an aklımdan başka motor geçmiyo.1 ay gibi bir süreye ihtiyacım var.İnşallah o sürede alacağım motor satılmaz.Yalnız aklımı kurcalayan nokta yakıt tüketimi.Siz baya tecrübeli bir kullanıcı olarak şehir içi ve dışı tüketim rakamlarını verirseniz çok iyi olur.

lagax
04 Mart 2010, 22:03
bugun açılan başka bir topic vardı.motorsikletlerin yakıt tüketimleri hakkında.oradaki tabloda dikkat çeken şey,torklu ve hacimli motorların cruise hızlarında daha az yaktıkları.otomobillerle karıştırılmasın.okuduğum başka bir makale-test yazısında honda cb 1300 motorsiklet kullanılmıştı.en düşük yakıt tüketimine 130km/s de ulaşıyordu.ve daha da ilginç olanı 600lük kardeşiyle aynı idi.henüz yeni aldık test edemedim ancak tüketimin cruise hızlarında makul 150 160+ hızlarda can yakıcı olacağını tahmin ediyorum.ancak şasi üçgeni tamamen motorla dolu,kaslı bir hooligan motoru alıyorsam,torkuyla etimi sıyırıyorsa helal olsun her damlası derim...

Lifeisgood
04 Mart 2010, 22:37
bugun açılan başka bir topic vardı.motorsikletlerin yakıt tüketimleri hakkında.oradaki tabloda dikkat çeken şey,torklu ve hacimli motorların cruise hızlarında daha az yaktıkları.otomobillerle karıştırılmasın.okuduğum başka bir makale-test yazısında honda cb 1300 motorsiklet kullanılmıştı.en düşük yakıt tüketimine 130km/s de ulaşıyordu.ve daha da ilginç olanı 600lük kardeşiyle aynı idi.henüz yeni aldık test edemedim ancak tüketimin cruise hızlarında makul 150 160+ hızlarda can yakıcı olacağını tahmin ediyorum.ancak şasi üçgeni tamamen motorla dolu,kaslı bir hooligan motoru alıyorsam,torkuyla etimi sıyırıyorsa helal olsun her damlası derim...

Birde başka bir topicde 2 valve 4 valve konusu vardı.Bu motorda silindir başına 4 valve var.Diğer topicde çıkan sonuç : 4 valve şehir içinde çok yakar ancak uzun yolda çok ekonomiktir.Bende bizzat kullandığım 16 valve skoda arbamda bu durumu test ettim.1 nci ve 2 nci viteste yol bilgisayarının anlık tüketim değeri 10-11 litre iken 3 ncü vitese attığım anda 5.5 litrelere düşüyo.Suzuki banditin düşük vitesleri ve düşük hızları hiç sevmeyeceğini biliyorum.Ancak dediğin gibi motosiklet zevk işi.Gülü seven dikenine katlanır.Yaz kış gece gündüz gezilecek bir araç değil.Zevk için kullanılacak.CBF150'yi yeni aldım.Daha deposunu bitiremedim.35 TL ye doluyo 400 km gidiyo meret.Bu kadar da ekonomiklik iyi değil.Bu sefer de depoyu bitiricem diye gezerken hasta oluyorum.

Senin değindiğin konuda da çok haklılık payı var.Mesela 600 cc'lik bir motor 140'la giderken iki kat benzin tüketmeye başlıyo.İdeal tüketim hızı 90-100 civarında kalıyo.Büyük cc içinse durum farklı.140-150 km hızlarda motor zorlanmadan rahat yol alıyo ve tüketim azalıyo.

babası
05 Mart 2010, 16:02
Hocam motorun üzerine oturduğumda anladım zaten.Oturuş pozisyonu spor motorlar gibi yatık değil.Tam bir gezinti motoru.Bu motoru gördükten sonra şu an aklımdan başka motor geçmiyo.1 ay gibi bir süreye ihtiyacım var.İnşallah o sürede alacağım motor satılmaz.Yalnız aklımı kurcalayan nokta yakıt tüketimi.Siz baya tecrübeli bir kullanıcı olarak şehir içi ve dışı tüketim rakamlarını verirseniz çok iyi olur.

Benim tecrübeme göre ve yine benim kullanma tarzıma göre ( sakin - mecbursam yüksek devir ) şehir içinde klasik 4 silindirli ve hacimli davranışı olarak düşük viteste 7 - 8 lt.( bazen daha fazla ) ama şehir dışı 100-120 km/s aralığında 5 - 5,5 lt. seviyelerinde harcamı olur.Ama bilirsiniz, aldığınız yakıt firmasından tutun da rüzgar koşuluna kadar farklı harcam çıkacaktır.Saygılar

altunpul
08 Mart 2010, 11:34
açıkçası bende orta devirlerde bu makinanın daha az yakacağı düşüncesindeyim.düşük devirde uzunca deneme fırsatım oldu fazla yaktığını hissettim.gerçi bujilerimin acilen değişmesi gerek net yakıt değerlerini daha sonra yazarım mutlaka.

arkadaşlar bu arada kullandığınız lastiğin markasını modelini ve olumlu olumsuz düşüncelerinizi belirtirmisiniz.lastik değiştirecekler için faydalı olabilir.

Bende michelin pilot sport var fakat tarih olarak eski 2006 nin lastiği verim alamıyorum aynı markanın yeni tarihlisimi yoksa farklı bir marka mı tercih etsem?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:32 ----------


Birde başka bir topicde 2 valve 4 valve konusu vardı.Bu motorda silindir başına 4 valve var.Diğer topicde çıkan sonuç : 4 valve şehir içinde çok yakar ancak uzun yolda çok ekonomiktir.Bende bizzat kullandığım 16 valve skoda arbamda bu durumu test ettim.1 nci ve 2 nci viteste yol bilgisayarının anlık tüketim değeri 10-11 litre iken 3 ncü vitese attığım anda 5.5 litrelere düşüyo.Suzuki banditin düşük vitesleri ve düşük hızları hiç sevmeyeceğini biliyorum.Ancak dediğin gibi motosiklet zevk işi.Gülü seven dikenine katlanır.Yaz kış gece gündüz gezilecek bir araç değil.Zevk için kullanılacak.CBF150'yi yeni aldım.Daha deposunu bitiremedim.35 TL ye doluyo 400 km gidiyo meret.Bu kadar da ekonomiklik iyi değil.Bu sefer de depoyu bitiricem diye gezerken hasta oluyorum.

Senin değindiğin konuda da çok haklılık payı var.Mesela 600 cc'lik bir motor 140'la giderken iki kat benzin tüketmeye başlıyo.İdeal tüketim hızı 90-100 civarında kalıyo.Büyük cc içinse durum farklı.140-150 km hızlarda motor zorlanmadan rahat yol alıyo ve tüketim azalıyo.

valla ne yalan soyleyim ben gece gündüz gezerim bu motorla :)

lagax
08 Mart 2010, 12:33
valla kardeşim bu kadar torkla yere tutunmak her lastiğin işi değil.z 750 de michelin power sport var memnun değilim.bandit 600de avon var müthiş.1200de conti henüz test etmedim.ama avon veya pirelli derim...

Potenza
08 Mart 2010, 13:02
Arkadaşlar merhaba,bütün yorumları okudum.
2005 yılından beri Bandit kullanıyorum.1 sene 650 sini kullandım.2006 yılında ise 1200S i aldım.
Şu anda kullandığım 1200 lük 25.000 km. de.Geçen yaz Temmuz ortasında ve Ağustos'ta Dalyan,Fethiye,Bodrum a gittim.Her sene de bu bölgelere yıllık iznimde motorla giderim.35 yaşındayım,ve bu zamana kadar da ss de dahil olmak üzere bir çok markanın motorunu kullandım.

Size kendi yorumlarımdan önce,bu motorun Avrupa'da satılan en sağlam ve sorunsuz Sport Touringlerden birisi olduğunu,ülkemizde yapılan son motogp de 2000 küsür model Banditlerin Belçika'dan buraya yarışı izlemeye geldiğini gördüm ve sahipleri ile sohbetler ettim.Ortak görüş,yağ,buji,hava filtresi ve zincir gibi bakımlardan başka bir ihtiyacın olmadığı idi.Gerçekten de inanın öyle.

Buradaki arkadaşlara 650 sini de tavsiye ederim 1200 ünüde.Ama 1200 tamamen tork makinesi ve torkunu çok alt devirlerde verdiği için 5.vites 120km/h hızda 3500 devirlerde gidiyorsunuz.İster inanın ister inanmayın,uzun yolda aynı tempoyla 600F,Transalp 650 gibi motorlarla aynı yakıtı yakıyorsunuz.Çünkü onlar ideal torklarını ve hp lerini daha yüksek devirlerde sağladıkları için ve bunu daha fazla benzinle yaktıkları için aynı tüketimi gerçekleştiriyorlar.

Neden çok tutulmadı derseniz,biz dış görüntüye düşkün olduğumuz bir millet olduğumuz için,Bandit i çirkin buluyoruz.Ama bence hiçte çirkin değil.

Evet 2009 a kadar olan modeller yağ+hava soğutmalı.Burda ''Soğutma'' tabirine açıklık getireyim,soğutma öyle bizim aklımızdaki klima mantığıyla olan soğutma değil,mevcut ısıyı sabit tutma demektir.Kaldı ki Bandit ve piyasadaki yağ soğutmalı motorlar en dayanıklı motorlardır çünkü yağ motorun şanzımanda dahil olmak üzere her yerinde dolaşır,ısınır radyatöre gider ılıklanır ve tekrar motora gider.Ustalar da bu tarz soğutma sistemi olan motorlara ''ciğerden soğutmalı'' derler :)

Ben bu zamana kadar o kadar sıcaklarda dahi,koskoca 1200 lük motorun 1 kere bile yağ eksilttiğini görmedim,motorumdan çok memnunum,40-50.000 km den önce de satmam,alırsam gene bandit alırım.

Üzerine akrepoviç eksoz,givi topcase ve hard yan çanta da takabilirsiniz,ki bende akrepoviç var oldukça da güzel sesi var.

Bunlarla beraber Bandit ler için,ebay.de ve justbandits.com da bir çok aksesuar bulabilirsiniz.

son birşey daha ilave etmek isterim,ben bütün bu seyahatleri artçım ile yapıyorum,selesinin büyük ve rahat oluşu artçı içinde gayet rahat bir seyahat imkanı sunuyor.

650 lerinin torku düşük ve 1200 ün 8500 devirde verdiği maksimum hp yi onlar 10500 devirlerde verir ve 6 viteslidir.1200 cc ler ise 5 viteslidir(2009 a kadar olanlar)

şimdi son çıkan banditler enjeksiyonlu,otomatik jikleli ve su soğutmalı.Fakat kasa ve tip aynı(1200cc. için konuşuyorum)

Bandit i herkese tavsiye ederim bu konuyla ilgili destek isteyen arkadaşlar bana mesaj atabilirler..

altunpul
08 Mart 2010, 16:32
Haklısınız soyledikleriniz çok doğru.

Arkadaşlar merhaba,bütün yorumları okudum.
2005 yılından beri Bandit kullanıyorum.1 sene 650 sini kullandım.2006 yılında ise 1200S i aldım.
Şu anda kullandığım 1200 lük 25.000 km. de.Geçen yaz Temmuz ortasında ve Ağustos'ta Dalyan,Fethiye,Bodrum a gittim.Her sene de bu bölgelere yıllık iznimde motorla giderim.35 yaşındayım,ve bu zamana kadar da ss de dahil olmak üzere bir çok markanın motorunu kullandım.

Size kendi yorumlarımdan önce,bu motorun Avrupa'da satılan en sağlam ve sorunsuz Sport Touringlerden birisi olduğunu,ülkemizde yapılan son motogp de 2000 küsür model Banditlerin Belçika'dan buraya yarışı izlemeye geldiğini gördüm ve sahipleri ile sohbetler ettim.Ortak görüş,yağ,buji,hava filtresi ve zincir gibi bakımlardan başka bir ihtiyacın olmadığı idi.Gerçekten de inanın öyle.

Buradaki arkadaşlara 650 sini de tavsiye ederim 1200 ünüde.Ama 1200 tamamen tork makinesi ve torkunu çok alt devirlerde verdiği için 5.vites 120km/h hızda 3500 devirlerde gidiyorsunuz.İster inanın ister inanmayın,uzun yolda aynı tempoyla 600F,Transalp 650 gibi motorlarla aynı yakıtı yakıyorsunuz.Çünkü onlar ideal torklarını ve hp lerini daha yüksek devirlerde sağladıkları için ve bunu daha fazla benzinle yaktıkları için aynı tüketimi gerçekleştiriyorlar.

Neden çok tutulmadı derseniz,biz dış görüntüye düşkün olduğumuz bir millet olduğumuz için,Bandit i çirkin buluyoruz.Ama bence hiçte çirkin değil.

Evet 2009 a kadar olan modeller yağ+hava soğutmalı.Burda ''Soğutma'' tabirine açıklık getireyim,soğutma öyle bizim aklımızdaki klima mantığıyla olan soğutma değil,mevcut ısıyı sabit tutma demektir.Kaldı ki Bandit ve piyasadaki yağ soğutmalı motorlar en dayanıklı motorlardır çünkü yağ motorun şanzımanda dahil olmak üzere her yerinde dolaşır,ısınır radyatöre gider ılıklanır ve tekrar motora gider.Ustalar da bu tarz soğutma sistemi olan motorlara ''ciğerden soğutmalı'' derler :)

Ben bu zamana kadar o kadar sıcaklarda dahi,koskoca 1200 lük motorun 1 kere bile yağ eksilttiğini görmedim,motorumdan çok memnunum,40-50.000 km den önce de satmam,alırsam gene bandit alırım.

Üzerine akrepoviç eksoz,givi topcase ve hard yan çanta da takabilirsiniz,ki bende akrepoviç var oldukça da güzel sesi var.

Bunlarla beraber Bandit ler için,ebay.de ve justbandits.com da bir çok aksesuar bulabilirsiniz.

son birşey daha ilave etmek isterim,ben bütün bu seyahatleri artçım ile yapıyorum,selesinin büyük ve rahat oluşu artçı içinde gayet rahat bir seyahat imkanı sunuyor.

650 lerinin torku düşük ve 1200 ün 8500 devirde verdiği maksimum hp yi onlar 10500 devirlerde verir ve 6 viteslidir.1200 cc ler ise 5 viteslidir(2009 a kadar olanlar)

şimdi son çıkan banditler enjeksiyonlu,otomatik jikleli ve su soğutmalı.Fakat kasa ve tip aynı(1200cc. için konuşuyorum)

Bandit i herkese tavsiye ederim bu konuyla ilgili destek isteyen arkadaşlar bana mesaj atabilirler..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 ----------

bu motorun ön farlarında hangi ampül tipi kullanılıyor bilginiz var mı? ben H7 diye tahmin ediyorum ama doğrumudur?

redriwer
19 Mart 2010, 22:30
merhaba arkadaşlar lagax agamın (abimin) :)bahsettigi üzere bugun 1200 S banditimi gkn nickli çok sevdigim arkadaşım la şile yollarında test turuna çıktık soguk havanın azizligine ugrasakda gerçekten tam bir uzun yol makinası her gazı açışınızda kaçıncı vitesde kaçbin devirde olursa olsun alıp başını gidiyor viraj kabiliyeti ve dengeli sürüşü çok iyi aynı zamanda hızlanması da bi o kadar iyi şööle tarif edeyim ki 2,vitesde 180km hızda redline giriyor ama 3500devire sabitlediginiz zaman makina işde o zaman torkunu hisseddiriyor en dik rampalarda bile devir saatinin bi gram aşagı düştügünü görmedim 600banditten sonra gerçekten çok keyif verici tek eksi yanı agırlıgı onada biraz alışmak gerekiyor zannedersem her keze slmlar görüşmek üzere hoşcakalın

altunpul
26 Mart 2010, 13:29
arkadaşlar internetten yaptığım araştırmalara göre bazı bilgiler edindim.

kısa far ampülü HB4 uzun far ampülü HB3 tipindeymiş.
fakat tam olarak yakıt durumunu ölçmek istiyorum.amerikada daha once yapılan yol testlerinde bir depoyle 155 mil menzili olduğu yazıyordu.Bence çok az bir rakam ya bir yanlışlık var yada bu makine haddinden fazla yakıyor :):)

A.yilmaz
27 Mart 2010, 16:49
Merhaba arkadaslar ben fazerle bandit 650 s arasinda kalmis durumdayim bantit hakkinda fazla bilgi bulamadim benim almak istedigim bandit 86 hp 2007 model bencede saglam makina gibi görünüyo ucuzda parcada bolca var ama fazerde güclü ve karizmatik duruyor:) daha cekici, kalbimimi dinlesem beynimimi dinlesem?

altunpul
02 Nisan 2010, 14:25
Sizi anlayabiliyorum.Fazer kötü makina değil ama açıkça belirtmeliyim ki bandit kadar sağlam ve dayanıklı olucağını tahmin etmiyorum.Ayrıca sport touring sınıfında artık şahin doğan gibi oldu herkezde var ayrıcalığı olan bir motor değil. Ama yinede fazer diyorsanız kesinlikle S2 versiyonlarını alın.

A.yilmaz
03 Nisan 2010, 01:40
s2 ile birönceki modelin arasindaki farki fazla bilmiyorum galiba abs, gösterge paneli,birazda motor ayari ile oynanmis dahada fazlasini bilmiyorum benim korkum sürekli ariza verip vermedigi. Benim yasadigim yerde fazerden cok bandit var hemde kat kat,ayrica bu benim kisisel fikrim benim kullandigim motorun piyasada cok olmasini isterim cünkü akil alacagim daha cok insan demek ,yedek parca demek vede oturup ayni dili konusacagin daha cok arkadas demek.S2 lerede bakiyorum biraz pahali gibi internetten gördüm EZ 04/2007 4.054 km 5.180 EUR bu en düsügü karar vemek zor.

A.yilmaz
07 Nisan 2010, 01:05
Merhaba arkadaslar dün itibariyle bende artik gsf 650 sa bandit sahibi oldum fazermi bandit mi derken 2007 model abs enjeksiyonlu 8300 km de pazarlik yaparak 3400 euro ya motoru aldim iki gündür geziyorum güzel makina insallah fazer almadigima pisman olmam. Motorun ivmelenmesi ,eksoz sesi cok güzel Allah herkese nasip etsin.

ahmtkapucu
26 Nisan 2010, 02:34
Sizi anlayabiliyorum.Fazer kötü makina değil ama açıkça belirtmeliyim ki bandit kadar sağlam ve dayanıklı olucağını tahmin etmiyorum.Ayrıca sport touring sınıfında artık şahin doğan gibi oldu herkezde var ayrıcalığı olan bir motor değil. Ama yinede fazer diyorsanız kesinlikle S2 versiyonlarını alın.

Bence yanlış düşünüyosun fazer ile şahin doğanı karşılaştırarak fazer bence çok sağlam bir makina hiç korkmadan binerim bakımlarını yaptıktan sonta hiç bir motor sorun çıkarmaz teknoloji çok ilerledi bende 2008 model s kasası var 78 bg olandan ama 98 bg yapılıyo tercih meselesi diyorum bu olaya her motorun güzelliği vardır eğer 4 4 lük bir motor yapılırsa herkes onu alır diğerleri yalan olur sağlam motor değil bakımlı motor vardır ben 2004 model ve 120000 de daha motora anahtar değmemiş fazer biliyorum isteyen herkese gösterebilirim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

Gsf 1200 hoşuma gitti baya çok sevdim ama karburator olması nasıl bır durum fazla yakmazmı hızı çok seven bırı değilim ama tork olayı süper ne yakar bu alet fikri yokmu kimsenin.Fazer dan sonra ne alacağıma daha karar veremiyorum tdm 900 dedim ama olmaz 2 silindir garip gelir artık bu motor uzerıne yoğunlaştım yakıtları da oğrenirsem çok güzel olucak

altunpul
03 Mayıs 2010, 21:59
yok yanlış anlaşılmasın ben fazer ı şahin doğan ile karşılaştırmadım demek istediğim;
artık herkezin elinde ağzında lafı olan bir model kime danışsam bilmeden etmeden fazer fazer diye diye bıktım açıkçası.
Fazerın özellikle tipi çok çok güzeldir.Fakat şuanda ben türkiyede hangi yamaha modeli olursa olsun alınması taraftarı değilim distribütör sıkıntısı var bir çok arkadaşım türkiye genelinde yedek parça bulamıyor çok sıkıntı çekenler var.Birde bandite göre gereğinden fazla pahallı bunu da göz ardı etmemek lazım.
bandite gelirsek torku mükemmel biner binmez farkı hissedip yüzünüzde gülümseme eksik olmuyor sanki 98 hp değil daha güçlü bir makina kullanıyormuş gibi hissediyorsunuz.
yakıt konusuna gelirsek şehir içinde yoğun kullanmak şartıyla 8,5 lt nin altına düşüremedim uzun yola ise hiç çıkmadım sorun bende midir yada benim motordamıdır bilmem ama şuan ki görünümle az yakmıyor bilginize...

TDM ise benim ezelden beri beğendiğim bir motordur hala da çok beğenirim fiyatları ise bandite yakın tercih sizin bandit hakkında danışmak istediğiniz birşey olursa sorabilirsiniz.


Bence yanlış düşünüyosun fazer ile şahin doğanı karşılaştırarak fazer bence çok sağlam bir makina hiç korkmadan binerim bakımlarını yaptıktan sonta hiç bir motor sorun çıkarmaz teknoloji çok ilerledi bende 2008 model s kasası var 78 bg olandan ama 98 bg yapılıyo tercih meselesi diyorum bu olaya her motorun güzelliği vardır eğer 4 4 lük bir motor yapılırsa herkes onu alır diğerleri yalan olur sağlam motor değil bakımlı motor vardır ben 2004 model ve 120000 de daha motora anahtar değmemiş fazer biliyorum isteyen herkese gösterebilirim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

Gsf 1200 hoşuma gitti baya çok sevdim ama karburator olması nasıl bır durum fazla yakmazmı hızı çok seven bırı değilim ama tork olayı süper ne yakar bu alet fikri yokmu kimsenin.Fazer dan sonra ne alacağıma daha karar veremiyorum tdm 900 dedim ama olmaz 2 silindir garip gelir artık bu motor uzerıne yoğunlaştım yakıtları da oğrenirsem çok güzel olucak

Okan Sinan Ocan
21 Mayıs 2010, 12:23
Son 2 yıldır ve yaklaşık 15.000 km dir 2005 model Bandit 1200S kullanıyorum , farklı bir forumda iki yıl boyunca periyodik aralıklar ile BANDIT ile yaşadıklarımı yazmıştım şimdi bunları peşpeşe buraya ekleyeceğim . Umarım çok fazla yer işgal ettiğimi düşünmezsiniz.

Saygılar

Okan Sinan OCAN

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:11 ----------

21 Mayıs 2009

Yağmur çamur dinlemeden atladım hayduta ve ilk turumuza başladık.ilk izlenimler aynen şöyle,

- Tork inanılmaz 400 km boyunca neredeyse hiç vites düşmedim. (Işıklar hariç) zaman zaman 2000 dd ninde altına düştüğü zamanlar olmasına rağmen makina hızlanmak konusunda hiç nazlanmadı.
- Konfor gerçekten çok iyi , hava koşulları kötü olmasına rağmen yol yorgunuğu yok
- Seyahat camı kesinlikle şart

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:13 ----------

29 Mayıs 2009

İlk fotoğraflar , resimler çekildiğinde sevgili haydudum yeni yıkanmış ve 3 . depo benzinini alıyordu , uzun yolda yüklü ve rüzgarı karşıdan alırken yağmur altında 4000-4500 devir aralığında (ortalama 120 km/h) yapmış olduğum yolda 5,9 Lt/100 km yakıt sarfiyatı oldu , ertesi gün yaptığım istanbul seyahatinde ise daha iyi yol koşullarında bu rakam 5,4 Lt ye kadar düştü . Halbuki diğer forumlarda milletin bu makina için yazdığı sarfiyat değerleri yüzünden neredeyse almaktan cayacaktım , iyiki onlara uymayıp burnumun dikine gitmişim.

http://img40.imageshack.us/img40/1084/photo0061ufak.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/2006/photo0062ufak.jpg

http://img40.imageshack.us/img40/3588/photo0063ufak.jpg

http://img34.imageshack.us/img34/2492/photo0064ufak.jpg

http://img529.imageshack.us/img529/1893/img1746ufak.jpg

http://img529.imageshack.us/img529/194/img1756ufak.jpg

http://img529.imageshack.us/img529/2531/img1892ufak.jpg

http://img529.imageshack.us/img529/2881/img1899ufak.jpg

http://img529.imageshack.us/img529/5944/img1905ufak.jpg

http://img194.imageshack.us/img194/7680/img1912ufak.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 ----------



6 Nisan 2010

Bandit ile yaptığım 10000 km den sonra rahatlıkla diyebilirimki , bu motorla vites düşmek diye bir ihtiyaç kesinlikle yok , ister yüksek tempoda ister sakin sürüşte 5.Vites her türlü isteğe çok tatminkar bir şekilde cevap veriyor , ilk üç viteste hangi devirde olursanız olun gazı açmak konusunda kesinlikle çok temkinli olmalısınız 2500-3000 devirlerde 2. veya 3. viteste gazı okşadığınızda dahi sırtınıza yiyeceğiniz tekmeye hazırlıklı olmalısınız. Hatta işi bir miktar daha abartayım ,1200 olan rolanti devrinde hiç gaz açmadan kalkabilir ilk üç vitesi gaz açmadan sakince geçebilir bir süre sonra altınızdakinin bir motosiklet değil dizel makinaya sahip bir kamyonet olduğunu düşünmeye başlayabilirsiniz. Evet sonuçta bir racing olmamak ile beraber gazı sertçe açtığınızda (tecrübesiz arkadaşlara kesinlikle tavsiye etmem) standart egsozdan (4 e birdir kendileri) gelen ses , arka tekerleğin asfaltı parçalayarak ön tekerin önüne geçme isteği ve 200 üzeri süratlere hiç nazlanmadan tırmanması sert kullanıcıları bile yeterli adrenalin ile keyiflendirmeye yeter de artar bile.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 ----------

19 Nisan 2010

Bandit'imi sevmek için artık bir sebebim daha var.

Cuma akşamı saat 17:00 de mesaiden çıkıp Eskişehir - Kırka dan marşa bastım , yaklaşık 600 km sonra saat 22:00 de Adanadaydım , Seyyah Riders dan Salim kardeşim ve Hamok dan kardeşim Blk ile güzel bir beyti organizasyonundan sonra gece Adanada konakladım. Ertesi sabah 200 km daha gidip saat 9:00 da başlayan Murat hocanın Hataydaki eğitimine katıldım saat 18:00 e kadar motorumun canını çıkardım. Gece yarısına kadar süren ve namı artık sınırlarımızın dışına kadar ulaşmış olan Hamok un değerli başkanı Sıtkı abinin mangal üzerindeki künefe pişirme seremonisine katıldıktan sonra Hatay da da bir gece kaldım. Pazar sabahı Blk nın evinde geçen haftadan kalan kuru ekmekler ve şekersiz çay ile yapılan sıkı bir kahvaltıdan sonra (Bülentcim o motorun tatlısını yemeden rahat yok sana) eğitimin ikinci gününe korsan olarak katıldım. Saat 15:00 sularında dönüş yoluna düştüm ve sadece yakıt almak için mola vererek 850 km sonunda Eskişehire gece 22:15 sularında salimen vardım.

Eeeee bunun Banditi sevmek ile ne alakası var diyebilirsiniz dostlar.

Alakası şu;

Ben 41 yaşında çokda atletik olmayan orta yaşlı sayılabilecek bir kişiyim . Şu anda Pazartesi sabahı saat 8:00 de işimin başındaydım ve masamın başında sizlere bu mesajı yazıyorum. Banditimin takometresinde hafta sonunda 1828 km yol yaptığım kayıtlı ve ben hiç ama hiç YORGUN DEĞİLİM......

Kendinize dürüstçe bu soruyu sorun lütfen aynı seyahati kendi motorunuzla yapsaydınız şu anda nasıl hissederdiniz......

Sizce Banditimi sevmek için bu da bir neden değilmidir.????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

10 Mayıs 2010

Banditimle yaklaşık 1,5 yıllık bir geçmişimiz var , geçtiğimiz hafta sonuna kadar ona sadece sport tourier gözü ile bakmış ona göre davranmıştım ancak sürüşüne gerçekten güvendiğim dostlar ile yapmış olduğumuz performans turunda gördümki söz konusu olan dar inişli çıkışlı sert virajlar ise BANDIT in gücünün karanlık yüzü bariz bir şekilde ortaya çıkıyor. Sayın Rahmi BARUTÇU dan aldığım son eğitimde bu tür yollarda düşük vites ve yüksek devir ile gitmenin büyük avantajlar sağladığını net bir biçimde görmüştüm. Heleki elinizin altında 0-170 km/s aralığında hiç nazlanmadan gidebilen bir 2.Vitese sahip BANDIT var ise kağıt üzerindeki sınırlı gücünün ve hantal görünen o koca cüssesinin sadece teorik yanılsamalar olduğunu net bir şekilde anlıyorsunuz. Devir saatinin ikinci yarısındaki alanı kullandığınızda yol ne kadar dik , viraj ne kadar sert olursa olsun gazı bıraktığınız anda sanki arka frenin üzerinde zıplamışsınız gibi tepki veren motor freni ve gazı okşamaya başladığınızda müthiş tahrik edici bir homurtu ile arka tekeri asfalttan koparmaya çalışan torku hissetmeye başladığınız anda kendisinden en az %30-40 daha güçlü arkadaşları arasından öylesine sıyrılıp ayrılıyorki sizinde birazcık viraj kabiliyetiniz var ise bir süre sonra arkadaşlarınızdan ciddi şekilde koptuğunuzu anlıyorsunuz.
Tabi bu arada yeni ayakkabılarımız olan METZELER Z6 ların da hakkını vermem lazım , bir çok arkadaşımızın arka lastiklerinin kendilerini bıraktığı ve sürücüyü sıkıntıya soktuğu virajlarda çok daha stabil bir tutuş sergilediler.

Bu arada "benzini içmiştir o Bandit" diyen arkadaşları hayal kırıklığına uğratacağım ama 150 km lik rota sonunda karşılaştırma yaptığımızda hacim olarak kendisinden daha küçük ama daha güçlü makinalardan daha az yaktığını rahatlıkla görebiliyorsunuz.

altunpul
31 Mayıs 2010, 13:57
Herkeze merhaba,
Okan beyin yazdıklarını dikkatlice okudum,zaten daha oncede başka bir forumda da yazdıklarını okumuştum.Hatırlarsa kendisine motorumu yeni aldığımda bir mail atmıştım bilgi amaçlı.
Okan beyin yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum inanımlaz derecede güçlü bir motora sahip acemi ellerde çok tehlikeli bir motordur kendisi.
İlk 3 viteste hangi devirde olursa olsun arkasını istediğiniz şekilde oynatabilirsiniz.Ben 3.viteste 225 4.viteste 250 km.ye kadar soluksuz çıktım 5.vitese çıkamadım:) bu alete grenajları sökülmüş bir racing olarak bakıyorum ben
Yakıt konusuna gelince benim motorum amerikan versiyonu olduğu için tüm ayarları daha zengin karışım olacak şekilde ayarlanmış hatta diğer versiyonlarda 260 km/h kadran mevcutken bende 280 e yakın bir kadran mevcut (yazılar tamamen mil olduğu için çeviripte yazdım).Bu sebeple yakıt çok yüksek geliyordu bana fakat ustamla performansımıza gram dokunmadan ince bir ayarla yakıt,rolanti,performans dengesini yakaladık.
Temiz bulunduğu taktirde kaçırılmayacak bir motordur.

Smt
30 Eylül 2010, 05:16
selamlar dostlarım ben samet istanbuldanım ve 2001 model 30.000de bandit 600 s kullanıcısıyım.. bi sorum olacak. motorda garip şekilde bi titreşim oluyor daha çok zırıltı gibi ama kastettiğim şey ön siperlikten gelen zırıltı değil. iyi de bir yağ kullanıyorum ama motor sanki akmıyormuş gibime geliyo. böyle bir sorun yaşıyor musunuz ya da yaşamış olan biri var mı ? bujileri de değiştirdim. işin garibi motor yıkandığında ıslakken kullandığımda motor daha rahat gidiyor, o zırıltı azalıyor :) sitem mi ediyor dersiniz ?

cakalaz
24 Nisan 2011, 22:21
Motorumu daha rahat yol yapabilmek için takas düşündüğüm modellerden birisi de bandit 1200 dür :)

Alper Kaya
24 Nisan 2011, 22:29
Motorumu daha rahat yol yapabilmek için takas düşündüğüm modellerden birisi de bandit 1200 dür :)

abi senin konunu okumuştum çok hevesliydin alırken bakıyorum çabuk tarz deyişikliğine gitin hevesinmi kaçtı :queen:

cakalaz
24 Nisan 2011, 23:42
Kardeşim 600F harika motor; ama yollar da müsait olmalı.
Karadeniz için tasarLanmıs motor modeli enduro-naked arası birşey diye düşünüyorum.
Doya Doya tadını cıkaracağım buraların; o yüzden daha rahat bir modele gececeğim... :cat:Bu yüzden özellikle takas düşünüyorum; aksi halde zaten yazımı bu motorla geçiririm :)

Gökhan
27 Ağustos 2011, 17:40
oocan başta olmak üzere, arkadaşların bandit 1200 S hakkında verdikleri bilgileri hayranlıkla okudum. Paylaşım için tşk.:)

Bu arada arkadaşlar yakıt tüketimi hakkında verilen degerler sanırım enjeksiyonlu modellere ait. Peki bunların karbüratörlü modelellerinde yakıt tüketimi nedir, bilgisi olan var mı?

Bazı yerlerde okudugum yazılarda kullanıcılar enjeksiyonlu ile karbüratörlü modellerin arasında yakıt tüketimi bakımından pek fark olmadıgını yazmışlardı?

Okan Sinan Ocan
29 Ağustos 2011, 05:05
oocan başta olmak üzere, arkadaşların bandit 1200 S hakkında verdikleri bilgileri hayranlıkla okudum. Paylaşım için tşk.:)

Bu arada arkadaşlar yakıt tüketimi hakkında verilen degerler sanırım enjeksiyonlu modellere ait. Peki bunların karbüratörlü modelellerinde yakıt tüketimi nedir, bilgisi olan var mı?

Bazı yerlerde okudugum yazılarda kullanıcılar enjeksiyonlu ile karbüratörlü modellerin arasında yakıt tüketimi bakımından pek fark olmadıgını yazmışlardı?

Övgü için teşekkürler,

Benim kullandığım 2005 model 1200S Karbüratörlü versiyonun en son modellerinden biriydi , yorumlarımdaki tüketim değerleri karbüratörlü modele aittir. Enjeksyonlu model kullanmadım ama yurtdışı yorumlardan anladığım kadarı ile yakıt tüketimi bir miktar daha iyi olmakla beraber tork eğrisi yumuşamış görünüyor.

Sevgiler

Gökhan
16 Eylül 2011, 13:17
Övgü için teşekkürler,

Benim kullandığım 2005 model 1200S Karbüratörlü versiyonun en son modellerinden biriydi , yorumlarımdaki tüketim değerleri karbüratörlü modele aittir. Enjeksyonlu model kullanmadım ama yurtdışı yorumlardan anladığım kadarı ile yakıt tüketimi bir miktar daha iyi olmakla beraber tork eğrisi yumuşamış görünüyor.

Sevgiler
Bilgilendirme için tşk. oocan.

Gökhan
24 Eylül 2011, 18:05
Arkadaşlar karbüratürlü 1200S'lerdeki check işleminin(şu km saati ve devir saati ibrelerinin sonuna kadar gidip gelmesi işlemi) amacı nedir. Enjeksiyonlu ve Abs'li motosikletlerde sistemin tanındıgını gösteriyor diyebiliriz fakat bu karbüratörlü 1200s banditte ne abs var nede enjeksiyon:) Eee bu mereti neden yapmışlar peki. Sırf şekil olsun diye mi ?:)
46. sn
3QO2njuHgXc
http://www.youtube.com/watch?v=3QO2njuHgXc

knntpl33
25 Eylül 2011, 00:02
o check işlemi benim hayduttada da var. 2003 600s de. benimkide karbiratörlü. bide check tamamlanmadan marşa başmanın bir sakıncası varmı.

Gökhan
05 Ekim 2011, 16:20
Konuyu biraz renklendirelim :P

http://i51.tinypic.com/2142iqf.jpg

http://i51.tinypic.com/9hszgg.jpg

http://i54.tinypic.com/2poxnno.jpg

http://i53.tinypic.com/15oxtvc.jpg

http://i52.tinypic.com/2ef4b28.jpg

Okan Sinan Ocan
05 Ekim 2011, 16:31
Bu motorun tek sevmediğim yeri orijinal sinyalleriydi ve sonradan Hondanınkiler ile değiştirmiştim. Bu makinanınkilerde değişmiş ve çok yakışmış güle güle kullanın.