PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

cihan54
16 Ocak 2014, 10:04
Yalannnn. Stock egzoz var bakk :D

hehe :mrgreen: ee egsozlu haliyle fotoğraf çekilip koysaydın ya olm, bi anlamı olurdu en azından.. Egsozları aldın, kafamızı ütülemekten başka bişeye yaramıyo :mrgreen: çekip koy da görsün arkadaşların bari ::sm_smile

petra
16 Ocak 2014, 19:39
kırmızı değil yalnız. ruhsatta açık turuncu diye geçiyor. halk arasında bakır turuncu. ecnebiler ise candy burnt orange diyorlar :)

cihan54
16 Ocak 2014, 19:43
Ne uzattın be olm. Buz gibi turuncu işte :mrgreen:

CEM.
18 Ocak 2014, 04:49
Cihan aga er6f test ettinmi fazerla + - leri neler bi duysak iyiydi.

Yeni kasayla tabiki.

petra
18 Ocak 2014, 06:57
Baskan benim motoru kullandi ama iki silindir hoşuna kaçmiyor onun :D

cihan54
18 Ocak 2014, 12:38
Cihan aga er6f test ettinmi fazerla + - leri neler bi duysak iyiydi.
Yeni kasayla tabiki.
Utku (petra) motoru ilk aldığında denemiştim. Bu başlığa da gelip bi karşılaştırma yazmıştım. Bulmak lazım :mrgreen:


Baskan benim motoru kullandi ama iki silindir hoşuna kaçmiyor onun :D

Olm motoruna bok atmamıştım hatırlıyosan :mrgreen: hatta denge, ağırlık merkezi ve kaster açısını övmüştüm.. Ama dediğin gibi, iki silindir farkı bariz hissettiriyo.. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

Neyse aradım buldum Cem.. :cat:


Muhabbetinize kulak misafiri oldum. (Erhan'ı gördüm de konuya daldım demiyo da :mrgreen:) er6f'i kullanmak nasip oldu. Çok sevdiğim bir kardeşim aldı bu yakışıklıdan. Ben de bir iki şey söyliyim. Öncelikle 0-100'de bana pek üstünmüş gibi gelmedi. Bir ikincisi Ali arkadaşın da laf arasında söz ettiği mevzu var; titreşim... Ben er6f'in böylesine titreşimli bir makine olduğunu hiç bilmiyordum.TIRRR TURRR! İlk bindiğimde resmen bi terslik var bu makinede gözüyle bakıyordum motora. Ama Anlaşıldı ki normalde varmış o titreşim. Biraz hızlandıktan sonra dikiz aynasında arka görüntüyü göremiyorsun resmen. :( Yakıştıramadım kawa'ya. Bir de makineyle ufak çaplı bir kazası oldu arkadaşın. Ve resmen "Paramla rezil oluyorum abi" diyor. Servis illallah dedirtti. Hem aldığı yüksek ücrette (Grenajlar patladı, tamir edilip boyanacak), hem ürün teslimi hem de memnuniyet konusunda büyük bir zaafı var kawa'nın. Grenajlar il il dolaşıyor boyanabilmek için, ve er6f'in turuncusunu daha tutturamadılar. Sonunda da aynı rengi tutturamayacaklarına kanaat getirip motor sahibine bunu da söylediler. Çok yazık, yine yakıştıramadım Kawa'ya...

Ama artı yönleri de yok değil er6f'in. Öncelikle dönüşleri çok rahat. Benim Fazer'la 3 hamlede döneceğim dar alanda er6f tek hamlede dönebiliyor. Ayrıca ağırlık merkezi de yere çok yakın yapılmış Fazer'a göre, bu da çok pratik bir kullanım sağlıyor. CBF150 gibi geldi kullanımı bana :mrgreen: hem selesi de alçak. Oh valla :mrgreen:

çelikatlı
18 Ocak 2014, 20:09
arkadaşlar yarın riva şile polenez köy taraflarında dolaşacağız katılmak isteyen olursa 11:00,da çekmeköy beşiktaş nevzat demir tesisleri yanındaki shel benzinlikde buluşuyoruz..

petra
19 Ocak 2014, 03:35
Utku (petra) motoru ilk aldığında denemiştim. Bu başlığa da gelip bi karşılaştırma yazmıştım. Bulmak lazım :mrgreen:



Olm motoruna bok atmamıştım hatırlıyosan :mrgreen: hatta denge, ağırlık merkezi ve kaster açısını övmüştüm.. Ama dediğin gibi, iki silindir farkı bariz hissettiriyo.. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

Neyse aradım buldum Cem.. :cat:


vay be ne günler geçirdim bak okuyunca hatırladım bir anda. az mı gittim geldim karakuş özcana :santa:

cihan54
19 Ocak 2014, 03:40
Ne çektin be Utku..

CEM.
19 Ocak 2014, 04:46
Teşekkürler bi an düşündüm fazerın yerine alternatif olabilirmi diye oda 100km uzun yolda 3.8ltye yakın benzin sarfiyatından dolayıda.

Cıkk Fazerımı bırakmam :) Benzin aldı başını gidiyor seneye 5.5tl olsa hiç şaşmam.Diger senede 6tl olur artık zamanında 4.5tlden alıyoduk deriz .

bugay
20 Ocak 2014, 16:17
er6n top case baglama aparatiyla F ayni mi acaba? 2011 model. internetten 2. el bakiyorum da f icin bulamadim.

RuzgarSA
20 Ocak 2014, 16:55
er6n top case baglama aparatiyla F ayni mi acaba? 2011 model. internetten 2. el bakiyorum da f icin bulamadim.
Benim için de bak :)

çelikatlı
20 Ocak 2014, 19:35
Motorların Seleden arkası aynı olduğundan demirde aynıdır diye düşünüyorum.

witman
20 Ocak 2014, 21:22
arkadaşlar er6 yı götürdüğünüz güvendiğiniz servis varmı İstanbul anadolu yakasında rölanti de bi cızırtı sesi var nedir bilmiyorum.var mı bilgisi önerisi olan.

çelikatlı
20 Ocak 2014, 22:52
ben GKN MOTOR,a gidiyorum gökhan. kadıköy hasanpaşada anasayfada reklamı var. iyi ustadır

witman
21 Ocak 2014, 00:10
ben GKN MOTOR,a gidiyorum gökhan. kadıköy hasanpaşada anasayfada reklamı var. iyi ustadır

sağolun servis ücreti nedir peki.

çelikatlı
21 Ocak 2014, 00:45
arızana bağlı nekadar uğraşacağına bağlı. ben ne desem yalan olur. paragöz değil yalnız.

mevlutgs
21 Ocak 2014, 00:57
bizim motosikletlerin yağ kontrolü nasıl yapılırnasıl yapıyorsunuz ya kontör var mı bir formülü ben de en az seviyede gösteriyor

çelikatlı
21 Ocak 2014, 10:23
Düz bir zeminde motoru düz ve dik tutuyoruz biraz bekliyoruz sağ tarafdaki yağ kontrol camından kontrol ediyoruz. Yağ seviyesi alt ve üst çizgilerin ortasında olmalı.kontrol aşamasında tek dikkat edeceğimiz şey zeminin ve motorun düz olması. Çok hafif bir meyil yamukluk kontrol camında yanlış sonuç gösterir.yağ eksikse içindeki yağ ile aynı yağdan ekleyerek tamamlarız.

arallara
21 Ocak 2014, 23:44
ben 2006 lar için aynı. ben de satışa konulan bir er6n'den aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------


er6n top case baglama aparatiyla F ayni mi acaba? 2011 model. internetten 2. el bakiyorum da f icin bulamadim.
ben 2006 lar için aynı. ben de satışa konulan bir er6n'den aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------


Düz bir zeminde motoru düz ve dik tutuyoruz biraz bekliyoruz sağ tarafdaki yağ kontrol camından kontrol ediyoruz. Yağ seviyesi alt ve üst çizgilerin ortasında olmalı.kontrol aşamasında tek dikkat edeceğimiz şey zeminin ve motorun düz olması. Çok hafif bir meyil yamukluk kontrol camında yanlış sonuç gösterir.yağ eksikse içindeki yağ ile aynı yağdan ekleyerek tamamlarız.
kontrol camında buğulanma olan var mı? yoksa sadece benimkin de mi oluyor?

RuzgarSA
22 Ocak 2014, 00:51
ben 2006 lar için aynı. ben de satışa konulan bir er6n'den aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------


ben 2006 lar için aynı. ben de satışa konulan bir er6n'den aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------


kontrol camında buğulanma olan var mı? yoksa sadece benimkin de mi oluyor?
bende geçen yağ kontrolü yaparken fark ettim bende de buğu yapmıştı

çelikatlı
22 Ocak 2014, 01:07
ben hiç buğu farketmedim bidahakine dikkatlice bakıcam.

Palakadir
22 Ocak 2014, 02:09
Öncelikler herkese selamlar ,

2013 model bir ER6N aldım ufak bir kaza geçirmiş , motor için ön far,sağ krenaj ve koruma takozuna ihtiyacım olacak .

Bu konuda desteğinizi rica edeceğim .

Ayrıca jant etiketi için fikrinizi almak isterim bu ürün için ne dersiniz ?

http://www.ebay.com/itm/STICKERS-m-TIRE-RIM-WHEEL-RED-REFLECTIVE-Kawasaki-ER-6N-FELGEN-AUFKLEBER-DECALS-/171218112502?pt=LH_DefaultDomain_186&var=&hash=item27dd650ff6&vxp=mtr

sgenjjj
22 Ocak 2014, 09:11
Herkese gunaydinlar hayırlı günler
2013 model ER-6F almayı düşünüyorum tavsiye edermisiiniz ?
Gorusleriniz nelerdir ?
Tecrubelerinizi iletirseniz sevinirim saygilar....

çelikatlı
22 Ocak 2014, 10:35
Ben olsam mt09 varken sıfır er6 hiç düşünmezdim doğrusu. Ama tabiki tercih meselesi er6,da çok kaliteli dengeli güzel bir motosiklet.

sgenjjj
22 Ocak 2014, 11:07
Herkese gunaydinlar hayırlı günler

2013 model ER-6F almayı düşünüyorum tavsiye edermisiiniz ?

Gorusleriniz nelerdir ?
Titreşim seviyesi nedir ?
Rahatsız edici mi ?
Kronik bi sorun var mi ?

Genelde akşamları şehir içinde dolaşmak kısa mesafeli, h.sonları ise çok uzak olmayan yakın yerleri gezerim. Az biraz patika yolları kullanırım genelde asfalt kullanıyorum..

Tecrubelerinizi iletirseniz sevinirim saygilar....

arallara
22 Ocak 2014, 15:01
Herkese gunaydinlar hayırlı günler

2013 model ER-6F almayı düşünüyorum tavsiye edermisiiniz ?

Gorusleriniz nelerdir ?
Titreşim seviyesi nedir ?
Rahatsız edici mi ?
Kronik bi sorun var mi ?

Genelde akşamları şehir içinde dolaşmak kısa mesafeli, h.sonları ise çok uzak olmayan yakın yerleri gezerim. Az biraz patika yolları kullanırım genelde asfalt kullanıyorum..

Tecrubelerinizi iletirseniz sevinirim saygilar....
ben 2006 modelini kullanıyorum. er-6 yı her yönden tavsiye ederim ama herkesin önceliği farklıdır. önceliklerini daha detaylı yazarsan daha net cevaplar verilebilir. ama yine de söylediğin durumlara göre izlenimlerimi söyleyeyim. er-6 f genelde hepsinden biraz mantığıyla yapılmış bir motosiklettir. şehir içinde kullanım için 10 numara motordur; çünkü sele yüksekliğinin alçak olması sebebiyle ağırlık kontrolü çok kolay. gidon genişliği sayesinde kıvraklık üst düzeyde. araçlar arasında kıvrılarak dolaşabilirsin. düşük devirlerde dahi yüksek tork üretmesinden dolayı çok sık vites geçişi gerektirmiyor, dolayısıyla şehir içinde çok fazla yormuyor. Ama kemikli bir vites geçişi tak-tuk sesler çok çıkar vites geçişlerinde. Şehir dışı kullanımda da çok ideal bir motosiklettir. oturuşu ve kullanımı oldukça rahattır. uzun yol için ayrıca rüzgarlık takarsan rüzgardan etkilenmezsin ( orjinal siperliği nispeten rüzgarı alıyor). en büyük özelliği ise yakıt tüketimidir. 250 cc'ler kadar yakar neredeyse. 600 km boyunca 120 km/sa ortalama ile 3,8 yaktı. bizzat kendi deneyimimdir. Biraz titreşimlidir ama rahatsız edici seviyelerde değil. Bu titreşimle birlikte karenajlardan zırıltı gelir. (ben karenaj bağlantı yerleri arasına keçe yapıştırdım ve zırıltı biraz azaldı).Son hızı 215 km ve ivmelenmesi fazlasıyla tatminkar. yani olay şudur. bir racing değildir ama görünüş, hızlanış ve son hız olarak tatmin eder. bir cruiser değildir ama uzun yolda çok rahatsız etmez. bir chopper değildir ama oturuşu gayet rahattır. şehir içi haylazdır.v.b. 2008 modellere kadar bir çoğunda yağ eksiltme sorunu var (bu konuda şanslılardan birisiyim). ama 2008 sonrasında o sorun giderildi. frenlerini çok fazla beğenmiyorum, çabuk kilitliyor. ön çamurluk çık küçük olduğundan radyatöre taş fırlatabiliyor (kendi motoruma bisiklet selesinden koruma yaparak bu sorunu giderdim). arka çamurluk olmayınca, ıslak yerlerden geçince sele altı sürekli çamur oluyor. bu ufak sorunları dert etmezsen 10 numara orta sınıf bir motosiklettir.tabi önceden söylediğim gibi herkesin önceliği farklıdır. mesela ses istiyorsan 4 silindire yönelmen lazım (tabi yakıttan, fiyattan v.b.fedakarlık etmen lazım.) hız istiyorsan racing'e yönelmen lazım (kıvraklık, rahat sürüş v.b. fedakarlık etmen lazım) gibi. ben motorumdan fazlasıyla memnunum. Fiyat performans olarak gayet iyidir ama ben 2006 modeller arasında değerlendirme yapıyorum. Ama 25 lira verip sıfır motor alacaksam muhtemelen tercihimi 4silindirlilerden yana kullanırdım

Bulent78
22 Ocak 2014, 16:34
Eger sifir alinacaksa, MT 09 daha mantikli bir tercih olur, gerci er6f degil de er6n e benzer ciplak olmasindan dolayi. Er6f e gore bence mt 09 un tek dezavantaji grenajsiz olmasi ki o da sen grenaj seviyosan, benim gibi naked sever bir adamsan, ruzgar cok dert degil, uzun yolda ufak bi cam takarim en fazla diyosan, o zaman mt09 daha mantikli bir motor olur, tabii bu dedigim sifir ABS li modelini almayi dusunuyorsan gecerli. Onun disinda ikinci el daha ucuza bulabilirsin er6 yi.

ER6 2 silindir olmasindan mutevellit 2bin devir ve uzerinde herturlu ceker, 7-8 civarinda gucu max. a ulasir 9 bin gibi de kesilir. Gerek sehirici gerek sehirdisi yollar icin uygun bir motordur. Titresim var ama yolda rahatsiz edici seviyede degil, hos ben er6 dan sonra 4 silindire gecince vay be 4 silindir hic titremiyormus demistim :)

sgenjjj
22 Ocak 2014, 17:37
Herkese Merhaba ve çok teşekkürler...
Soruma cevap verenler ilgilenenler için teşekkür ederim.
Finansal olarak Keşke olsa 24 25 bin lira olabilsem MT 09 yada fazer 800.
Ben ikinci el gayet temiz 20 bin civari bi para ile alabilirsem alicam ER-6F i.
Hayirlisiyla artık...
Yazdiklariniz beni epey bilgilendirdi.
Bir şey daha var merak ettiğim ikinci ek piyasası nasıl acaba. Satarken zorlanirmiyim uzunca bekletir mi yoksa...
saygılar

arallara
22 Ocak 2014, 21:23
çok hareketli bir piyasası yok deniliyor ama ben katılmıyorum. benim motoru koymuştum bir ara ilana 4 gün geçmeden aldığım fiyatın üzerini gördü.sonra 1 hafta arayan olmadı. daha bugün bile bir talip çıktı. biraz şans işi aslında. Sonuçta araba değil ki ha deyince hemen değerinde alıcı bulasın. bütün motosikletler için geçerli bir durum 2. el piyasasının aktif olmaması. Motor biraz zevk işi olduğundan dolayı hemen alıcı bulmakta sıkıntı oluyor ve bu tüm motosikletler için geçerli.

Palakadir
22 Ocak 2014, 22:32
Servis kitapçığını buradan rahatça edinebilirsiniz

http://www.generalfiles.pw/go/138132572600

ninja_omer
22 Ocak 2014, 22:52
Servis kitapçığını buradan rahatça edinebilirsiniz

http://www.generalfiles.pw/go/138132572600

evet bu manual iyi oldu sağol paylaştıgın için. '12 er6n modeli için ama zaten aşağı yukarı her kasa modeli aynı

engin_deniz
22 Ocak 2014, 23:47
Bülent abi sana özelden mesaj attım.

çelikatlı
22 Ocak 2014, 23:51
hornetciler dışarı:P:pl:

engin_deniz
22 Ocak 2014, 23:57
Eskilerden kim kaldiki forumda :) bir ben birde bulent abi.... dışarı falan cikmiyoruz. Burasi bizim eski yuvamiz :)

yusuf101
27 Ocak 2014, 22:34
arkadaşlar 75 kğ 1,88 boyum var 2006 model almayı dusunuyorum ama tek sorum motor altımda çokmu kuçuk kalır benm durumumda olan arkadaşlar varsa resimlerını gonderebilirmi at kelebek ilişkisi olsun istemiyorum şimdiden teşekkürler

çelikatlı
27 Ocak 2014, 23:01
1.80cm 85kg.yim..
http://i40.tinypic.com/20g1gd0.jpg
http://i44.tinypic.com/wsocxt.jpg
http://i40.tinypic.com/rrqxk1.jpg
selesi alçak olsada sırıtacağını sanmam.

ysfist
27 Ocak 2014, 23:17
mudur kilo aldin bak. sonra benim gibi diyetlerle ugrasican :-D

çelikatlı
27 Ocak 2014, 23:35
hakkatten basenlere bak :) amaaan atın ölümü arpadan olsun müdür ye gitsin tutma kendini sığmazsak motoru büyütürüz:mrgreen:

yusuf101
28 Ocak 2014, 01:20
çok sağol abicim :)
boyle 1,85 1,90 bi abimizin fotosu varsa benı yonlendırme açısından gerçekten çok faydası olacak teşekkurler.

reak41
28 Ocak 2014, 01:50
Selamlar herkese merhaba ben er6n veya er6f almayı planlıyorum açıkcası korkuyorum.Çünkü 3 sene ninja kullandım parçası çok pahalı, servislerimiz malum gebzede oturuyorum kartal en yakınım ordanda hiç memnun değildim ancak kalite bakımından kawasaki tartışılmaz.Ama piyasayı sürekli takip ediyorum ama şuan fiyatlar çok yüksek uygun bulursam almayı planlıyorum siz önerirmisiniz? servis, kalite, parça, yakıt, konularında sıkıntı çekermiyim ? şimdiden teşekkürler.

GaCCaLL
28 Ocak 2014, 02:14
arkadaşlar 75 kğ 1,88 boyum var 2006 model almayı dusunuyorum ama tek sorum motor altımda çokmu kuçuk kalır benm durumumda olan arkadaşlar varsa resimlerını gonderebilirmi at kelebek ilişkisi olsun istemiyorum şimdiden teşekkürler

1.88 90kg
Bülent 69 nikli arkadaşın Er6nine oturduğumda doğru oturuş pozisyonunda dizlerim koruma demirine geliyordu ve titreşim rahatsız ediyordu,
belirteyim

Abrascas
28 Ocak 2014, 18:17
Herkese kazasız belasız sürüşler. Aranızda ABS'li modeli kullanan mutlaka vardır. Yabancı bir sitede ABS'nin yumuşak olduğu yazıyordu. Acaba ABS'nin peformansından memnun musunuz? illaki ABS'li olsun der misiniz?

çelikatlı
29 Ocak 2014, 21:32
kendi işimi kendim görmeyi seviyorum diyenlere yardımcı olur umarım..

http://www.youtube.com/watch?v=Qk-lf-5rp3M

Soykan67
01 Şubat 2014, 12:58
Mümkün olduğunca kendi işinizi kendiniz yapın. Emin olun hiçbir usta kendiniz kadar temiz iş yapmaz. Hem işçilik ücreti de cebinize kalır.

Yağ ve yağ filtresi değişimi, buji değişimi, hava filtresi değişimi, zincir germe vb. basit bakımlar ustalık gerektirmeyen ama titizlik gerektiren işler.

Bulent78
01 Şubat 2014, 15:34
1.88 90kg
Bülent 69 nikli arkadaşın Er6nine oturduğumda doğru oturuş pozisyonunda dizlerim koruma demirine geliyordu ve titreşim rahatsız ediyordu,
belirteyim

Bulent kadar kafan tas dussun de göreyim ben seni. Bi bitmediniz ....

Yukardaki zurafanın dizleri koruma demirine carpıyordu evet, hatta benim bile biraz fazla depoya yapıssam carpıyordu ve koruma demirindeki titresimi hissediyordum ancak benim koruma demirlerinin piyasada pek bulunmadığını söyleyebilirim, sw motech tadında demirlerdi ancak ucları daha yukarı doğru duruyordu, yani sw motech değildi. Grenajların üzerini komple kapatıyordu. Siz bu demirleri takmazsanız böyle bir sorununuz olmaz. Bu yukardaki zürafa, kendi traktörü olan klv 1000 den inip de benim motora bindiğinde çok da hoşuna gitmiştir onu da sorabilirsiniz kendisine.

REsmini de koyayım da tam olsun bari.

http://www.motorcyclewebsite.co.uk/contents/media/7674.jpg

GaCCaLL
01 Şubat 2014, 23:54
Tabikide er-6 lar tam bir F/P motoru şehir içindesüper kıvraklıkta ve performansta bir alet,

mevlutgs
03 Şubat 2014, 02:29
Motorumda su olat dikkatimi cekti ani fren yapiyorum yag gosterge ışığı yanıyor ve sonra sönüyor acaba motorumun yagimi az

RuzgarSA
03 Şubat 2014, 02:36
Motorumda su olat dikkatimi cekti ani fren yapiyorum yag gosterge ışığı yanıyor ve sonra sönüyor acaba motorumun yagimi az
olabilir yağı kontrol ettin mi ?

asi_gececi
03 Şubat 2014, 07:55
Motorumda su olat dikkatimi cekti ani fren yapiyorum yag gosterge ışığı yanıyor ve sonra sönüyor acaba motorumun yagimi az

Aynen oyle o lambanın amacı o zaten, motora biniosan en az haftalık yağ kontrolünü yap motorun yağı eritmis sakın tamamlamadan çalıştırma bile yoksa motoru eline alırsın