PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

kench
09 Mart 2011, 12:27
[QUOTE=kench;2280241]Enjeksiyon ayarları ECU (electronic controlling unit) denilen elektronik ünite tarafından yapılıyor ve bu üniteye dışarıdan müdahale etmeye olanak yok. Ama Power Commander veya benzeri cihazlar (chip de derler) ECU'nun yolladığı sinyalleri değiştirmeye olanak sağlar. Ama bu gibi cihazlar yakıt/hava karışım oranlarını değiştiren modifiye parçalarının yarattığı değişiklikleri telafi amacıyla kullanılır (performans egsozu, performans hava filtresi gibi). Tamamen orijinal durumda olan bir motorda değişikliğe gerek yoktur çünkü ECU orjinal ekipmana göre hassas şekilde ayarlanmıştır zaten. Yani üzerinde tamamen orijinal ekipman olan bir motosiklete Power Commander uygulanması çok alışıldık bir durum değildir.

ECU hassas ve çok pahalı bir ünitedir. Tamiri olmaz. Herhangi bir sorun yaparsa değişmesi gerekir. Yetkili servisler dışında elletmemenizi tavsiye ederim.

Yakıt tüketiminizi hassas bir şekilde ölçtünüz mü? Şehiriçinde 100km'de kaç litre yakıyor? Ya da 1 litre ile kaç km yol yapabiliyorsunuz? Örneğin tamamen şehiriçi kullanımda 100km'de 5,5 litre yakması normaldir. Şehiriçi uysal kullanırsanız 5 litre yakar, fazla gazlarsanız 6 litre üzerine de çıkabilir. Şehir dışında ise 5 litrenin altına düşmeniz gerek. Hatta 100 km/s'i fazla geçmezseniz ve yükünüz de yoksa 4 litrenin altına bile düşersiniz.

Tüketim gene de fazla ise ECU'dan önce bakılacak çok yer var. Elektonik ayarlardan önce baştan aşağı mekanik ayarları kontrol edin. Lastik basınçlarının doğru olmaması bile tüketimi arttırabilir. Gaz kelebeklerini temizleyin, senkron ayarı yapın, hava filtresini kontrol edin, lastiklerin havasına bakın, aktarma organlarını kontrol edin... daha bir sürü şey...[COLOR="Silver"]




öncelikle yardımlarınız için teşekkür ederim. yakıt full depo denemiştim biraz seri kullanırım 200-220 km gıbı bır yol gıtmıstı belkide normaldir 300 KM Gittigim zamanı hatırlayınca şaşırdım . yag kontrol camında buglanma gıbı beyazlık olmasının nedenı nedır bılenınız yaşayanınız varmı ? su vb gıbı bırsey oldugunu dusunerek yagı komple degıstırdım ve ıcını temızlemek amaclı da 1 lt 1,5 lıtre yag koyup mars yapıp tekrar bosalttım en son temiz ipone tam sentetık yag ekledım aynı sorunu gordum baska bı sebebı oldugunu dusunenler varmı ?

Buğu olayı bende de oluyor zaman zaman. Motor sıcakken oluyor sanırım. Normal bir durumdur diye düşünüyorum. Seviye kontrolünü motor soğukken yapmalısınız zaten. O esnada buğu yoksa bir sorun olduğunu sanmam.

eroldayı
13 Mart 2011, 22:04
cumartesi depoyu fulleyip karaköyden alışveriş yapıp anes motordan motorum için ayak pegi aldım rizoma ve topkapıya ustamın yanına geldim zenonları ve rizomaları taktı bugünde tekirdağ yapıp geri döndük totalde 300km yol yaptım tekrar fulledim depoyu 52tl aldı yanlız %10 indirimli yerden aldım benzini..

Ayrıcana Givi Cam İçin Erginbay Nikli Arkadaşa Ve Metehana Çok Teşekkür Ederim Bana Yardımcı Oldukları İçin

ER6iNbay
15 Mart 2011, 15:19
cumartesi depoyu fulleyip karaköyden alışveriş yapıp anes motordan motorum için ayak pegi aldım rizoma ve topkapıya ustamın yanına geldim zenonları ve rizomaları taktı bugünde tekirdağ yapıp geri döndük totalde 300km yol yaptım tekrar fulledim depoyu 52tl aldı yanlız %10 indirimli yerden aldım benzini..

Ayrıcana Givi Cam İçin Erginbay Nikli Arkadaşa Ve Metehana Çok Teşekkür Ederim Bana Yardımcı Oldukları İçin

camınızı güle güle kullanın, umarım bi sıkıntı yaşamamışsınızdır.

eroldayı
16 Mart 2011, 22:20
camınızı güle güle kullanın, umarım bi sıkıntı yaşamamışsınızdır.

Hiç Bir Sıkıntı Söz Konusu Bile Değil Gelinciğime Duvak Gibi Oldu Tekrardan Teşekkürler

dreamdark
17 Mart 2011, 00:29
ER6 benden olumlu notu aldı. :)

Gaz tepkisi gayet pürüzsüz ve olması gerektiği hassasiyette. Ne kadar çekerseniz o kadar gidiyor. Ani tepkilere anında tepki verebiliyor ve altınızdaki 72 HP'yi sonuna kadar hissedebiliyorsunuz.
Bunun yanında kıvraklığı ve dengesi, şehir içi kullanımda fazlaca rahatlık sağlıyor. Sanki altınızda 250cc kadar hafif bir motosiklet var.
Yakıt tüketimi de diğer bir artısı tabi.

Eski olarak sayabileceğim noktalar ise,
Fren hassasiyetinden beklentim biraz daha yüksekti açıkcası. Ama deneyimli bir kullanıcı için tatminkar yine de.
Sürücü selesi sizi depoya gereğinden fazla yaklaştırıyor, aşağı doğru eğim açısını azaltsalar ya da biraz daha geriden başlatsalar daha rahat olabilirmiş.
Bir de gidon biraz biçimsiz ve dar geldi bana. Dar dönüşlerde içeride kalan kol vücuda fazla yaklaşıyor ve kullanım alanını daraltıyor.

Tüm noktalardan ele alındığında ise, artıları eksilerinden fazlasıyla önde olan, gayet keyifli ve tercih edilebilecek mantıklı bir motor bence.

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

600F'i sattım ve hem ekonomik oluşu, hem de performans olarak nispeten beni kesebilecek bir motosiklet olması nedeniyle, ciddi ciddi aklımı kurcalamaya başladı bu makina. :)

mete_han
17 Mart 2011, 00:37
600F'i sattım ve hem ekonomik oluşu, hem de performans olarak nispeten beni kesebilecek bir motosiklet olması nedeniyle, ciddi ciddi aklımı kurcalamaya başladı bu makina. :)

bence çok bile durdu o rahatsız makina...:cat:

önceliğin artcın olmalı..artık daha oturaklı daha torklu makinalar almalısın...aklın yolu bir...vallahi yengemin rahatını huzurunu düşünüyorum burada kusura bakma seni değil...:P

dreamdark
17 Mart 2011, 00:49
bence çok bile durdu o rahatsız makina...:cat:

önceliğin artcın olmalı..artık daha oturaklı daha torklu makinalar almalısın...aklın yolu bir...vallahi yengemin rahatını huzurunu düşünüyorum burada kusura bakma seni değil...:P

Bak bu olmadı şimdi Metahandro. :)

Ben artçım için neler yapıyorum, senin ettiğin lafa bak : :bounce:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/60982-cbr600f-nasil-touringe-cevrilir-turkiyede-ilk-sisy-barli-600f.html

Ayrıca öyle rahatsız bir makina da değil 600F, selesi biraz daha sert olması haricinde en az ER6 kadar rahat bile diyebilirim.:)

eroldayı
18 Mart 2011, 10:33
ER6 benden olumlu notu aldı. :)

Gaz tepkisi gayet pürüzsüz ve olması gerektiği hassasiyette. Ne kadar çekerseniz o kadar gidiyor. Ani tepkilere anında tepki verebiliyor ve altınızdaki 72 HP'yi sonuna kadar hissedebiliyorsunuz.
Bunun yanında kıvraklığı ve dengesi, şehir içi kullanımda fazlaca rahatlık sağlıyor. Sanki altınızda 250cc kadar hafif bir motosiklet var.
Yakıt tüketimi de diğer bir artısı tabi.

Eski olarak sayabileceğim noktalar ise,
Fren hassasiyetinden beklentim biraz daha yüksekti açıkcası. Ama deneyimli bir kullanıcı için tatminkar yine de.
Sürücü selesi sizi depoya gereğinden fazla yaklaştırıyor, aşağı doğru eğim açısını azaltsalar ya da biraz daha geriden başlatsalar daha rahat olabilirmiş.
Bir de gidon biraz biçimsiz ve dar geldi bana. Dar dönüşlerde içeride kalan kol vücuda fazla yaklaşıyor ve kullanım alanını daraltıyor.

Tüm noktalardan ele alındığında ise, artıları eksilerinden fazlasıyla önde olan, gayet keyifli ve tercih edilebilecek mantıklı bir motor bence.

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

600F'i sattım ve hem ekonomik oluşu, hem de performans olarak nispeten beni kesebilecek bir motosiklet olması nedeniyle, ciddi ciddi aklımı kurcalamaya başladı bu makina. :)

Çok İyi Tespitte Bulunmuşsun Uzun Gezilerde Artçı İçin Pek Konforlu Değil Koltuğu 600f Gibi Bir Performans Beklemiyorsan Kesinlikle Alınası Bir Motor Güçü Ve Torkuda Yabana Atılmayacak Kadar İyidir.Şimdiden Hayırlı Olsun

zugo5
19 Mart 2011, 12:56
arkadaslar er6n sol ayak basamağı var orjinal.

eroldayı
20 Mart 2011, 11:16
buda benim gelinciğim.İlk 650lik kullanmamda gaz koluna alışmam kolay olmadı ve arka frenin disk olmasınada,keyifli bir makina eger değiştirmeyi düşünürsem bu yine kawasaki olur herkese kazasız sürüşler

http://i559.photobucket.com/albums/ss40/eroldayi/184691_10150120480834394_580774393_6105125_5195770 _n.jpg

http://i559.photobucket.com/albums/ss40/eroldayi/CIMG3071-1.jpg

http://i559.photobucket.com/albums/ss40/eroldayi/2.jpg

http://i559.photobucket.com/albums/ss40/eroldayi/CIMG3068-1.jpg

http://i559.photobucket.com/albums/ss40/eroldayi/CIMG2847.jpg

http://i559.photobucket.com/albums/ss40/eroldayi/CIMG2852.jpg

mete_han
20 Mart 2011, 12:00
Bak bu olmadı şimdi Metahandro. :)

Ben artçım için neler yapıyorum, senin ettiğin lafa bak : :bounce:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/60982-cbr600f-nasil-touringe-cevrilir-turkiyede-ilk-sisy-barli-600f.html

Ayrıca öyle rahatsız bir makina da değil 600F, selesi biraz daha sert olması haricinde en az ER6 kadar rahat bile diyebilirim.:)

ben biliyorum sissy bar mevzusunu ama o tork ve ivmelenmeyle çok rahatsız edici bir durum...yani ferrarinin arkasına bebek koltuğu koysanda olmaz ya o hesap...ben yengemi bilirim gerisine karışmam...ne yap et güzel konforlu bir motor seç hacı...şerh koyarım valla seçime...:queen:


buda benim gelinciğim.İlk 650lik kullanmamda gaz koluna alışmam kolay olmadı ve arka frenin disk olmasınada,keyifli bir makina eger değiştirmeyi düşünürsem bu yine kawasaki olur herkese kazasız sürüşler

]

sende aldın büyük cc sehirini abicim...:cherry: nazar değmesin...bende hamallık yaptığımın farkındayım ama şartlar işte abi ne yaparsın...Sametrıxın sarı eraltıenini ne öttürdüm İzmit yolunda....:P

ER6iNbay
20 Mart 2011, 21:17
buda benim gelinciğim.İlk 650lik kullanmamda gaz koluna alışmam kolay olmadı ve arka frenin disk olmasınada,keyifli bir makina eger değiştirmeyi düşünürsem bu yine kawasaki olur herkese kazasız sürüşler



camda çok yakışmış güle güle kullanın. size bir eksikden daha bahsedeyim, hatta en önemlisi bence, ayna uzatma aparatı almanız lazım. yani şu an arkaya bakarken omuzlarınızı gördüğünüzü düşünüyorum. ebay den gerçekten ucuza alabilirsiniz.
nazar değmesin güle güle kullanın.

eroldayı
20 Mart 2011, 23:19
ben biliyorum sissy bar mevzusunu ama o tork ve ivmelenmeyle çok rahatsız edici bir durum...yani ferrarinin arkasına bebek koltuğu koysanda olmaz ya o hesap...ben yengemi bilirim gerisine karışmam...ne yap et güzel konforlu bir motor seç hacı...şerh koyarım valla seçime...:queen:



sende aldın büyük cc sehirini abicim...:cherry: nazar değmesin...bende hamallık yaptığımın farkındayım ama şartlar işte abi ne yaparsın...Sametrıxın sarı eraltıenini ne öttürdüm İzmit yolunda....:P


Çok Memnunum Metehan,Özellikle Camı Almamda Bana Yardımcı oldun Sana Minettarım



camda çok yakışmış güle güle kullanın. size bir eksikden daha bahsedeyim, hatta en önemlisi bence, ayna uzatma aparatı almanız lazım. yani şu an arkaya bakarken omuzlarınızı gördüğünüzü düşünüyorum. ebay den gerçekten ucuza alabilirsiniz.
nazar değmesin güle güle kullanın.

İyi Dileklerin İçin Ve Cam İçin tekrardan Teşekkürler,Uyarını Dikkate Alıcam Eğer Bir Link Atarsan Çok Güzel Olcak

dreamdark
21 Mart 2011, 03:26
ben biliyorum sissy bar mevzusunu ama o tork ve ivmelenmeyle çok rahatsız edici bir durum...yani ferrarinin arkasına bebek koltuğu koysanda olmaz ya o hesap...ben yengemi bilirim gerisine karışmam...ne yap et güzel konforlu bir motor seç hacı...şerh koyarım valla seçime...:queen:

Canım ona göre kullanıyorduk herhalde arkadayken.:cherry: Neyse yahu, zaten yengene en büyük konforu 4 teker ile sağladık artık. :)

Raphae1
21 Mart 2011, 07:33
merhabalar 2011 model Er6-F ile Xj6 Diversion arasında takılı kaldım. Er6-f Z-motoda yakından gordum çok beğendim, xj6 stokta yokmus ve en erken 1 ay sonra gelır denildi. İkimotorda görsel açıdan çok hosuma gitti, tabi bazı farklar dışında.

Er6-f: 2 silindir 72 hp yakıt xj6 ya gore daha ekonomık (kawasaki için daha önceki yorumlarda servis sıkıntısı var deniyor dogru mu?)

xj6 : 4 silindir er6 ya gore daha agrasıf 78hp vibrasyon bıraz daha az.
sizce hangisini alayım bir turlu karar veremıyorum ve tavsıyelerınıze açığım.

er6nakeder
21 Mart 2011, 11:33
merhabalar 2011 model Er6-F ile Xj6 Diversion arasında takılı kaldım. Er6-f Z-motoda yakından gordum çok beğendim, xj6 stokta yokmus ve en erken 1 ay sonra gelır denildi. İkimotorda görsel açıdan çok hosuma gitti, tabi bazı farklar dışında.

Er6-f: 2 silindir 72 hp yakıt xj6 ya gore daha ekonomık (kawasaki için daha önceki yorumlarda servis sıkıntısı var deniyor dogru mu?)

xj6 : 4 silindir er6 ya gore daha agrasıf 78hp vibrasyon bıraz daha az.
sizce hangisini alayım bir turlu karar veremıyorum ve tavsıyelerınıze açığım.

kawasakinin parçalarının çok pahalı ve bulunmaz olduğu kesinlikle doğru bi tespit.ama yeni kasa er 6f çok yakışıklı.

ER6iNbay
21 Mart 2011, 11:43
Çok Memnunum Metehan,Özellikle Camı Almamda Bana Yardımcı oldun Sana Minettarım




İyi Dileklerin İçin Ve Cam İçin tekrardan Teşekkürler,Uyarını Dikkate Alıcam Eğer Bir Link Atarsan Çok Güzel Olcak

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/10mm-CNC-Motorcycle-Mirror-Riser-Extenders-Kawasaki-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2561bba018QQitemZ16055 3476120QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2 219wt_895

bu benim aldığım arkadaş. ben aldığımda türkiyeye gönderiyordu ama artık göndermiyor, genede konuşmakta fayda var. güvenilir bir satıcı arkadaş. aldım 2 hafta da geldi. ben o zaman 14 dolara kargo dahil almıştım. şimdi kargo fiyatını göremiyorum. ama maximum 10 dolar birşeydir. iyi günler.

kench
21 Mart 2011, 12:26
merhabalar 2011 model Er6-F ile Xj6 Diversion arasında takılı kaldım. Er6-f Z-motoda yakından gordum çok beğendim, xj6 stokta yokmus ve en erken 1 ay sonra gelır denildi. İkimotorda görsel açıdan çok hosuma gitti, tabi bazı farklar dışında.

Er6-f: 2 silindir 72 hp yakıt xj6 ya gore daha ekonomık (kawasaki için daha önceki yorumlarda servis sıkıntısı var deniyor dogru mu?)

xj6 : 4 silindir er6 ya gore daha agrasıf 78hp vibrasyon bıraz daha az.
sizce hangisini alayım bir turlu karar veremıyorum ve tavsıyelerınıze açığım.

MCN'in XJ6 Diversion testinde motorun keyifsiz ve hantal olduğundan bahsediliyordu (youtube'dan bulabilirsiniz). 4 silindirli motorlar bazen çok tork fakiri olabiliyor. Ama ben kullanmadım bilemiyorum. XJ6'nın naked versiyonunu bir arkadaşım almıştı, yaklaşık 6 ay sonra sattı ama çok şikayetçimiydi emin değilim. Ama ER-6'nın genel performasının XJ6'dan kat ve kat daha iyi olacağını tahmin ediyorum (maksimum güç/tork değerleri hangi devir aralığında olduğuna bakılınca anlaşılır). XJ6 ancak son hız konusunda daha iyi olabilir.

Kawasaki'nin servis sıkıntısından bahsediliyor ama 15000 km'dir ER-6n kullanıyorum, hiç bir servis veya parça sıkıntım olmadı. İstanbul'daysan garanti süresince Kartal'daki Z-Moto servisinde periyodik bakımlarını yaptırabilirsin. Garanti bittikten sonra benim gibi, istediğin servise götürebilirsin. Parça sıkıntısı neredeyse hiç yok (ER-6'lar için). Olmayan parçalar da 2 günde Hollanda'daki merkezden gelebiliyor (tecrübe ettim). XJ6'da daha fazla servis ve parça sıkıntısı çekeceğini tahmin ediyorum. Çok satılan bir model değil, parça stoğu eminim zayıftır.

Gene de sen bilirsin ama ER-6 kendini daha çok kanıtlamış, satmış ve sevdirmiş bir motor olduğu için daha mantıklı gibi.

Raphae1
21 Mart 2011, 21:35
MCN'in XJ6 Diversion testinde motorun keyifsiz ve hantal olduğundan bahsediliyordu (youtube'dan bulabilirsiniz). 4 silindirli motorlar bazen çok tork fakiri olabiliyor. Ama ben kullanmadım bilemiyorum. XJ6'nın naked versiyonunu bir arkadaşım almıştı, yaklaşık 6 ay sonra sattı ama çok şikayetçimiydi emin değilim. Ama ER-6'nın genel performasının XJ6'dan kat ve kat daha iyi olacağını tahmin ediyorum (maksimum güç/tork değerleri hangi devir aralığında olduğuna bakılınca anlaşılır). XJ6 ancak son hız konusunda daha iyi olabilir.

Kawasaki'nin servis sıkıntısından bahsediliyor ama 15000 km'dir ER-6n kullanıyorum, hiç bir servis veya parça sıkıntım olmadı. İstanbul'daysan garanti süresince Kartal'daki Z-Moto servisinde periyodik bakımlarını yaptırabilirsin. Garanti bittikten sonra benim gibi, istediğin servise götürebilirsin. Parça sıkıntısı neredeyse hiç yok (ER-6'lar için). Olmayan parçalar da 2 günde Hollanda'daki merkezden gelebiliyor (tecrübe ettim). XJ6'da daha fazla servis ve parça sıkıntısı çekeceğini tahmin ediyorum. Çok satılan bir model değil, parça stoğu eminim zayıftır.

Gene de sen bilirsin ama ER-6 kendini daha çok kanıtlamış, satmış ve sevdirmiş bir motor olduğu için daha mantıklı gibi.
Yüreğime su serptin diyebilirim. Çünkü seceneklerden Er6 ya daha yakındım karasızlığım ise servis ve parca konusunda sıkıntı çekermiyimdi.

Ek olarak tek beğenmediğim tek kısmı ise, biliyorsunuz bu 2 makınede de var ,o da ekzostları.Sanki emanet gibi duruyor :D onun dışında er6nakeder'in de dediği gibi çok yakışıklı bir motor. Teşekkür ederim.:)

mete_han
21 Mart 2011, 22:11
Çok Memnunum Metehan,Özellikle Camı Almamda Bana Yardımcı oldun Sana Minettarım



abi bişey yapmadık yav ...:rendeer:


Canım ona göre kullanıyorduk herhalde arkadayken.:cherry: Neyse yahu, zaten yengene en büyük konforu 4 teker ile sağladık artık. :)

tamam enişte öyle olsun bakam...takipteyim habarın olsun...

::lac::::nefes::::155::::154::

ama gerçek şu ki Yeşim ablacım arabaya biniyorsa motosiklet camiası bu üyesini artık sele üzerinde asla göremez...:P

Raphae1
26 Mart 2011, 15:45
Kawasaki'nin servis sıkıntısından bahsediliyor ama 15000 km'dir ER-6n kullanıyorum, hiç bir servis veya parça sıkıntım olmadı. İstanbul'daysan garanti süresince Kartal'daki Z-Moto servisinde periyodik bakımlarını yaptırabilirsin. Garanti bittikten sonra benim gibi, istediğin servise götürebilirsin. Parça sıkıntısı neredeyse hiç yok (ER-6'lar için). Olmayan parçalar da 2 günde Hollanda'daki merkezden gelebiliyor (tecrübe ettim). XJ6'da daha fazla servis ve parça sıkıntısı çekeceğini tahmin ediyorum. Çok satılan bir model değil, parça stoğu eminim zayıftır.

Gene de sen bilirsin ama ER-6 kendini daha çok kanıtlamış, satmış ve sevdirmiş bir motor olduğu için daha mantıklı gibi.

garanti süresince z-moto ya gitmenin avantajı nedir? birde garanti bittikten sonra önerebileceiğiniz hem fiyat bakımından uygun hemde işçilik kalitesi iyi olan bir usta var mı?

KingoftHeWest
26 Mart 2011, 21:25
yeni kasa er6 n lerde artçının tutunabileceği biryer var mı arkadaşlar?

Raphae1
28 Mart 2011, 09:53
yeni kasa er6 n lerde artçının tutunabileceği biryer var mı arkadaşlar?

Er6 f ile aynı yerde var ama oralardan tutunmak pek tavsiye edilmiyor.

kench
28 Mart 2011, 13:05
garanti süresince z-moto ya gitmenin avantajı nedir? birde garanti bittikten sonra önerebileceiğiniz hem fiyat bakımından uygun hemde işçilik kalitesi iyi olan bir usta var mı?

Garanti süresince bir sorun olursa ve motor yetkili olmayan bi yerde tamir bakım görmüşse hukuken garanti geçersiz kalabilir. Bu yüzden garanti süresince yetkili servisleri kullanmak akıllıcadır. İstanbul'da olduğunu tahmin ettiğim için Z-Moto dedim. Yoksa bi sürü yetkili servis var. Oralara da götürebilirsin.

İdealtepe E-5 yakınlarında da Moto-Triple var. Triumph yetkili servisi. Orası güvenilir bir yerdir ama garanti bitmeden götürmeyin. Zaten garantili motora onlar da ellemez.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 ----------


Er6 f ile aynı yerde var ama oralardan tutunmak pek tavsiye edilmiyor.

Neden tavsiye edilmiyor? Gayet sağlam aluminyum tutamaklar.

Güvenli sürüş teknikleri açısından söylüyorsan eğer... en güvenlisi bir el ile sürücünün beline, diğer el ile de tutamağa tutunmaktır. ER-6'ların tutamakları da gayet sağlam ve güven verici.

Raphae1
31 Mart 2011, 09:54
Neden tavsiye edilmiyor? Gayet sağlam aluminyum tutamaklar.

en güvenlisi bir el ile sürücünün beline, diğer el ile de tutamağa tutunmaktır.


bu kısmı eklemeyi unutmuşum . Bugun kısmetse mesai çıkışı Er-6 f i satın almaya gidiyorum.:queen: Tabi motoruma kavuşmam ,plaka-ruhsat olayından dolayı 1 ila 3 gün sürebiliyormuş. :( Birde buna gore granaj koruma topuzu uygun fiyata nereden alabilirim? Daytona 85€ dedi orjinalmiş :silent:

sezginozkan
31 Mart 2011, 16:26
merhaba arkadaslar kendime ER6N 2006,2007 ariyorum.satmayi dusunen yada satan tanidiginiz varsa benle irtibata gecebilirmisiniz ? suan naked motosikletler arasinda en uygun gordugum ER6N.lutfen yardimci olurmusunuz bu yazi ER6N ile gecirmek istiyorum.yoksa kafayi yiyebilirim :) o kivama gelmeye basladim ;)))

messenger ; sezginozkan87@gmail.com
tel : *554 707 54 47

KingoftHeWest
31 Mart 2011, 17:56
bu kısmı eklemeyi unutmuşum . Bugun kısmetse mesai çıkışı Er-6 f i satın almaya gidiyorum.:queen: Tabi motoruma kavuşmam ,plaka-ruhsat olayından dolayı 1 ila 3 gün sürebiliyormuş. :( Birde buna gore granaj koruma topuzu uygun fiyata nereden alabilirim? Daytona 85€ dedi orjinalmiş :silent:

hangisini alıyosun :)

OguzhanCBR
31 Mart 2011, 18:25
hangisini alıyosun :)

Batuhan senmisin ? :)

sezginozkan
31 Mart 2011, 18:46
merhaba arkadaslar kendime ER6N 2006,2007 ariyorum.satmayi dusunen yada satan tanidiginiz varsa benle irtibata gecebilirmisiniz ? suan naked motosikletler arasinda en uygun gordugum ER6N.lutfen yardimci olurmusunuz bu yazi ER6N ile gecirmek istiyorum.yoksa kafayi yiyebilirim o kivama gelmeye basladim ;)))

messenger ; sezginozkan87@gmail.com
tel : *554 707 54 47

KingoftHeWest
31 Mart 2011, 19:04
Batuhan senmisin ? :)

evet kardeşim aynen :)

Raphae1
31 Mart 2011, 21:19
hangisini alıyosun :)

Er6-f bugun satin aldim. Simdi plaka ve ruhsati sabirsizlikla bekliyorum

cakalaz
31 Mart 2011, 21:30
Hayırlı olsun; cok doğru bir secim; yeni kasasına zaten hastayım :)

Raphae1
31 Mart 2011, 21:36
Hayırlı olsun; cok doğru bir secim; yeni kasasına zaten hastayım :)

Tesekkur ederim.bende yeni kasayı ilk gördüğümde hasta olmuştum. garip bi soru olacak ama şimdi makineyi kapıma getirecekler. peki bunun içinde hiç yakıt var mı ? :)

cakalaz
31 Mart 2011, 21:39
Sıfır km aldıysan; 1-3 litre yakıt olması lazım içerisinde :)
Fakat sen yine de kesinlikle bak; hatta Kola şişesi kadar yakıt al doldur öyle cık yola :)

KingoftHeWest
31 Mart 2011, 22:06
yeni kasa 2.el yok hiç olsa ben de alıcam :(

Raphae1
31 Mart 2011, 22:32
Sıfır km aldıysan; 1-3 litre yakıt olması lazım içerisinde :)
Fakat sen yine de kesinlikle bak; hatta Kola şişesi kadar yakıt al doldur öyle cık yola :)

evet sıfır aldım. yoksa şimdiye geziyor olurdum :D ama plakam daha çıkmadığından o riski göze alamadım :pr: teslimatı benzinliğe yakın bi yerde yaparım artık :D

sezginozkan
01 Nisan 2011, 02:46
merhaba arkadaslar kendime ER6N 2006,2007 ariyorum.satmayi dusunen yada satan tanidiginiz varsa benle irtibata gecebilirmisiniz ? suan naked motosikletler arasinda en uygun gordugum ER6N.lutfen yardimci olurmusunuz bu yazi ER6N ile gecirmek istiyorum.yoksa kafayi yiyebilirim o kivama gelmeye basladim ;)))

messenger ; sezginozkan87@gmail.com
tel : *554 707 54 47

Raphae1
01 Nisan 2011, 16:30
Er6 -f e grenaj koruma topuzu almalı mıyım? tam nerede okuduğumu hatırlayamadım ama şöyle yazıyordu; Yüksek hızlarda motorun takla atmasına sebep oluyor.Diyordu. Bu doğru mudur?

fatihhoca81
01 Nisan 2011, 20:28
iyi akşamlar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-ankara-da-tek-45939747/detay
düşünen olursa irtibat kurabilir...

kench
02 Nisan 2011, 13:40
Er6 -f e grenaj koruma topuzu almalı mıyım? tam nerede okuduğumu hatırlayamadım ama şöyle yazıyordu; Yüksek hızlarda motorun takla atmasına sebep oluyor.Diyordu. Bu doğru mudur?

O zaman sen de yüksek hızlarda düşmiycen :)

Şaka bir yana.. Motor düşüp sürtünmeye başlayınca asfalta takılıp takla attırmasından bahsediliyor. Ama sanırım koruma demirleri için doğru olabilecek birşey o. Zira koruma topuzları motor düştüğünde yerde kaymasına yardımcı olurlar, takılıp takla atmasına değil.. Zaten o yüzden ingilizce adı "frame slider"dır.

Ama zaten o hızlarda düşersen zaten motorun atacağı takla kafana takacağın en son şey olsun. Kesinlikle topuz taktır. Şehir efsanelerin pek kafana takma.

Ayrıca yeni kasaların artçı tutamağına da ilave bişey takıyolar. Motor yana yanarsa onun üzerine düşüyor sanki. Böylece tutamak da kuyruk da zarar görmüyor. Fotolarda falan görmüştüm. O da faydalıymış.

Raphae1
02 Nisan 2011, 15:54
Yüksek hızda takla atmasını kafama takma sebebım Hanı Allah korusun bu takla atarken ustumuze düşmesin dimi sonuçta 200 kg lık bit kütle . Kızıltoprakta universal koruma topuzu 85 tl orjınalı ise 80€ eger ikiside aynı gorevi görüyorsa orjınalı almaya gerek var mı?

kench
03 Nisan 2011, 10:24
Yüksek hızda takla atmasını kafama takma sebebım Hanı Allah korusun bu takla atarken ustumuze düşmesin dimi sonuçta 200 kg lık bit kütle . Kızıltoprakta universal koruma topuzu 85 tl orjınalı ise 80€ eger ikiside aynı gorevi görüyorsa orjınalı almaya gerek var mı?

Bazen diğer markaların topuzları orijinalden daha güzel oluyor, bazılarının ise orijnalleri daha iyi. ER-6f'leri bilmiyorum ama ER-6n'in orijinal topuzu, yansanayi olanlardan daha güzel mesela. Universal dediğin hangi marka bilmiyorum ama dandik bşey değildir heralde. Hangisini beğendiysen onu taktır. Dışarı doğru ne kadar genişse o kadar daha iyi korur motorunu.

Raphae1
03 Nisan 2011, 16:51
Teşekkür ederim kench son olarak yukarda arka tutamaklarada ilave birsey takılıyor demişsin . onu nereden bulabılırım bir örneği var ise link ekleyebilirmisin.

Dogan88
03 Nisan 2011, 21:11
arkadaslar er6-n e yazın izmir sıcagı için motul 300 v 10-40 mı 15-50 mi daha dogru olur?

cakalaz
03 Nisan 2011, 21:49
15-50 tavsiye ederim...

eroldayı
10 Nisan 2011, 12:31
motorumun kornasından memnun değildim sesi az çıktığı ve uyarıcı nitelikte olmadığını düşündüğüm için,seger marka ince kalın ses veren kornaları aldım birde dit didit çalsın diye sanel marka korna rölesi aldım ve dün üstama taktırmak için aradım gel takalım dedi ses çok güzel ama sinir bozucu derece çok ses çıkarıyor bence motosikletlere böyle korna olmalı

http://www.ressim.net/61/upload/659f3fd7.jpg (http://www.ressim.net)


http://www.ressim.net/61/upload/35b5641d.jpg (http://www.ressim.net)



http://www.ressim.net/61/upload/e135e05b.jpg (http://www.ressim.net)



özellikle rolenin su almaması gerkiyor ustam yer buldu inşaallah su almaz


http://www.ressim.net/61/upload/ef28dd4b.jpg (http://www.ressim.net)




http://www.ressim.net/61/upload/707bc97b.jpg (http://www.ressim.net)



http://www.ressim.net/61/upload/2ac5daad.jpg (http://www.ressim.net)



http://www.ressim.net/61/upload/ba8ce2ac.jpg (http://www.ressim.net)



ustam hiç bir şekilde motorun kablolarına mudahale yapmadan direk aküden aldı suyla etkilenecek yerleride makaronla sardı bu makaron acayip birsey içi boş kablo gibi ısıttınmı direkmen kullanılan yerin şeklini alıyor...

mete_han
10 Nisan 2011, 12:45
hadi bakam hayırlı düt dütler reis...:P

eroldayı
10 Nisan 2011, 12:49
hadi bakam hayırlı düt dütler reis...:P



Saol Üstad :wiinkk:

Raphae1
11 Nisan 2011, 13:08
Er6f imin ilk deposu bitmek uzere daha 180 km de. İlk basta cok yakacagini biliyordum ama bu kadarini tahmin etmiyordum. Bu normal mi ? zincir yaglamayi ne araliklar ile yapmaliyim ? Son olarak antfiriz hangi seviyede iken su veya antifiriz ilave etmeliyim?

Dogan88
11 Nisan 2011, 13:49
Er6f imin ilk deposu bitmek uzere daha 180 km de. İlk basta cok yakacagini biliyordum ama bu kadarini tahmin etmiyordum. Bu normal mi ? zincir yaglamayi ne araliklar ile yapmaliyim ? Son olarak antfiriz hangi seviyede iken su veya antifiriz ilave etmeliyim?

sıfır mı aldın bilmiyorum ama benimde arkadasa gecen hafta 2.el aldık. depoyu fulledik, 170 km yaptık uzun yolda (izmir- cesme otobanı) sürat 130-190 km arası gittik. dönerken izmire vardıgımızda benzin ışıgı yandı. baktık 170 km yapmısız. sizce bu değer cok fazla değil mi? yoksa yaptıgımız sürate göre normal mi? birde motor arkadaslar 175 kmye mermi gibi cıkıyor fakat ondan sonra gitmiyor, 190 km y gorduk ve hem uzun mesafede hemde yokus asagıdı. duzluge cıkınca sürat 185lere düşüyor. benim bildiğim bu motor 230ları görmesi lazım değil mi?