PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Gökhan
23 Mayıs 2010, 17:35
Devir yükselirken motordan gelen voltajın düştügünü görmesem sorun aküden diyebilirdim evet ama malesef öyle degil. Devir 6000 civarına geldiginde motordan gelen voltaj 8-9 volt'a kadar düşüyor.

kedius
26 Mayıs 2010, 19:19
merhaba arkadaşlar ,
kafama takılan bir konu ile ilgili sizin fikirleriniz öğrenmek istiyorum. 2009 yazından beri kawawaki er6-n kullanıyorum. nedense hep ön kısım sanki yolu iyi tutmuyor gibi hissediyorum. böyle hissedenleriniz var mı? bu hafta servise götürüp danışacam sadece fikirlerinizi ve olası çözümleriniz öğrenebilmek için soruyorum.

cakalaz
26 Mayıs 2010, 22:35
Ben de öyle hissediyorum düşük hızlarda parke taslı yollarda özellikle :)

Ama öyle değil, asfaltta belli ediyorr kendini :)

Gprbilo
27 Mayıs 2010, 00:25
ön panelden titreşim sesi gelen varsa bantlar ile cözülebiliyor titreyen yere bant yapıştırırsanız benim motor 2008 model bantlı gelenlerden ama yinede biraz ses vardı şu anda sıfıra indi camın altındakii paneli ve gidonun sag sol taraflardaki siyah parcaları cıkartıp bantladım sorunu olanlar varsa bu şekilde geciyor yapabilirsiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

orginal lastikleride pek iyi degil eskimişte olabilir o yüzden böyle bir his verebilir birde ön amortisörler biraz yumusak sertleşme ayarı yok ondanda olabilir ama virajlarda vs kayma yaşamadım sadece ön 2 disk oldugundan 20 30 la giderken saga cevirip sert frende kitlediginde kayabiliyor kesiinlikle michelan pilo vs ayarında bir lastik almak lazım ama

hombre
27 Mayıs 2010, 12:04
merhaba arkadaşlar ,
kafama takılan bir konu ile ilgili sizin fikirleriniz öğrenmek istiyorum. 2009 yazından beri kawawaki er6-n kullanıyorum. nedense hep ön kısım sanki yolu iyi tutmuyor gibi hissediyorum. böyle hissedenleriniz var mı? bu hafta servise götürüp danışacam sadece fikirlerinizi ve olası çözümleriniz öğrenebilmek için soruyorum.

Ben hiç böyle bir şey hissetmedim. Sana böyle düşündüren ne? Ön tarafta savrulma kayma yaşadın mı? Yoksa bir tarafa çekme falan mı var? Gidonu bırakınca motor düz gidemiyor mu?

kedius
27 Mayıs 2010, 14:56
lastiklerim yeni ,michelin pilot power 2ct ,taktırdığım yer balans ayarı yapmadı ama çok ilgisi olmaz herhalde. Allaha şükür çekme felan yaşamadım ama düz giderken sanki tam yere oturmuyormuş hissi geliyor. gidonu bırakınca düz gidiyormu diye bakıcam. eğer gidonu bırakınca düz gitmiyor olma ihtimali var ise nasıl giderilir?

cakalaz
27 Mayıs 2010, 23:09
Gidonu bırakınca düz gitmemesinin bir cok nedeni olabilir.. Özellikle en büyük etken yolların durumudur.Hafif ve gözükmeyen bir engebe bile motoru sağa sola savurur buna dikkat edelim :)

Gprbilo
28 Mayıs 2010, 11:51
balans ayarı olmadan olurmu alla alla git bi yaptır bence balans ayarı önemli

bbezgin
30 Mayıs 2010, 02:21
selam arkadaşlar
er6n aldım bende aranıza yenı katıldım. beyaz koruma takozu varmıdır. ve birde bu takozlar illa mantar şeklindemidir. bileniniz varmı
teşekkürler.

Velox
30 Mayıs 2010, 23:52
selam arkadaşlar
er6n aldım bende aranıza yenı katıldım. beyaz koruma takozu varmıdır. ve birde bu takozlar illa mantar şeklindemidir. bileniniz varmı
teşekkürler.

Hosgeldin. Bende rizoma var siyah. Internetten bulursun, fiyatları 150 euroyu gecmedigi icin gumruk sorunun olmaz (100 eurodan 150 cikti sinir). Kawasaki Ninja 650 veya er6n kelimeleri ile ile birlikte "slider" "crash pad" veya "crash protector" kelimelerini gir, internette ara. Asagidaki web-sitelerine de bak, hosuna giden birsey olabilir. LSL'in her rengi var, 60-85$ arasi. Fransız Top Block var sekli degisik.

http://lsl.eu/pdf/LSL%20Katalog%202010_Pads.pdf
http://www.protekk.com
http://www.top-block.com/index.php

kedius
02 Haziran 2010, 19:25
motor düz gidiyor :) ama elleri bırakma konusunda tereddütlerim oldu,yollar cidden bozuk.
azıcık düzgün yolda kullandığında insan inanılmaz keyif alıyor. bizim şirkette er6-n si olan 2 kişiyiz. arkadaşımda da gümüş var. istanbulda ki diğer er6 sı olanların buluştuğu organizasyonlar oluyor mu? haır sezon açılmışken gezmek çok keyifli olur.

cakalaz
02 Haziran 2010, 21:14
Bi azcık foto koysak :P

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4191.jpg (http://urlal.com/dqqf)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4166.jpg (http://urlal.com/dqqf)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4170.jpg (http://urlal.com/dqqf)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4178.jpg (http://urlal.com/dqqf)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4180.jpg (http://urlal.com/dqqf)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4186.jpg (http://urlal.com/dqqf)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4187.jpg (http://urlal.com/dqqf)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/2/4200.jpg (http://urlal.com/dqqf)

Mikrop
03 Haziran 2010, 00:20
Güzel fotolar :cat:

Countdown
03 Haziran 2010, 01:02
N'i çok severek aldım ve severek de kullanıyorum ama şu F lere fena imrenmeye başladım :) 160 km sonrası ah o ön grenajdan üstü camlı siperli olsa da rahat etsek diye düşünmedim değil geçen gün.N i ile F arasında kalan varsa ve yüksek sürati tasvip etmemekle beraber 1-2 yoklarım müsait yerde diyen varsa çok ciddi faktör.

mogli
03 Haziran 2010, 02:23
@cakalaz

Bu fotoğraf alışkanlığı Hyo topiğinden kalma galiba

cakalaz
03 Haziran 2010, 12:02
He yaa :) Ordaya da cok yüklerdik ; ama burda kimse yüklemiyor nedense :silent:

Gökhan
03 Haziran 2010, 12:34
Güzel fotoğraflar çakalaz.

Bu arada fotoğraf eklemek konuyu hareketlendirmenin en kolay ve etkili yoludur.Ara sıra eklemek lazım :)

kedius
03 Haziran 2010, 14:54
RİZE Mİ benim memleketim.liseye kadar orada okumu :) ailem hala orada. yeni sahil yolunda motoru kullanmakta ne keyifli olur :)

cakalaz
03 Haziran 2010, 15:33
Rize yaa :) Bu Fotolar da yeni yollarda cekildi dün :)

Gercekten cok zevk veriyor bu kaymak gibi yollar :)

mogli
04 Haziran 2010, 18:07
He yaa :) Ordaya da cok yüklerdik ; ama burda kimse yüklemiyor nedense :silent:

Senin motorun bir kaç fotoğrafı vardı bende format atmadan önce.

Ben pek fotoğraf taraftarı değilim, çok yer kaplıyor ve aradığım bir bilgiyi bulmamı baya geciktiriyor. Ama ayrı bir başlık açıp orayı bombardımana tutsak fena olmaz. Hatta evet evet bence yapalım. Yapalım diyenler el kaldırsın. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 ----------


N'i çok severek aldım ve severek de kullanıyorum ama şu F lere fena imrenmeye başladım :) 160 km sonrası ah o ön grenajdan üstü camlı siperli olsa da rahat etsek diye düşünmedim değil geçen gün.N i ile F arasında kalan varsa ve yüksek sürati tasvip etmemekle beraber 1-2 yoklarım müsait yerde diyen varsa çok ciddi faktör.

1 N 1 de F okula çıkarken ve dönüşte hemen hemen iki günde bir drag kapışırdık. Bu dediğini her seferinde söylene söylene tekrarlardı arkadaşım, ama ben de n'in duruşuna hastayım işte... Sanki vücut geliştirmeye yeni başlamış hafif kaslı br vücudu var. :)

Bir de hızlanmada da fark var çünkü her seferinde 160-170e kadar kafa kafaya gidip sonrasında ben ufak ufak uzamaya başlıyordum.

scuderia06
05 Haziran 2010, 22:04
cakalaz temmuz sonu oralarda olacagım görüşebiliriz umarım fotolar cok güzel ancak motor çizmesi almanı tavsiye ederim birde dizlik kullanmayı ihmal etme :)

cakalaz
06 Haziran 2010, 12:41
:flower:Yapalım Mogli ::coool::

korkut 250
07 Haziran 2010, 18:53
Hani er6 f-n cilerin Yokmu İstanbul buluşması

cakalaz
10 Haziran 2010, 13:55
Arkadaşlar; 25000 km bakımında ne yapmam gerekiyor :)

Velox
10 Haziran 2010, 14:10
Hava filtren iki yıl olduysa hava filtresi, yağ, yağ filtresi, fren hidroliği ve bujilerin değişmesi lazım. Fren hidroliğinin iki yılda bir değiştirilmesi öneriliyor. Eğer bu nedenle daha önce değiştirdiysen fren hidroliğine gerek yok.

malkocoglu48
16 Haziran 2010, 01:20
sevgili cakalaz kardeşim en içten dileklerimle selamlar
yeni motorunu tebrik ediyorum
şimdiden hayırlı olsun allah kaza bela vermesin değerli dostum
motorun gerçekten hoş gözüküyor benim memleketten almışsın tabi olmaz mı
portakal rengi yokmuydu bu er 6 f in canım :salut:
ee sen yürüyosun hayabusa ya doğru ybr ile peşindeyim:salut:

cakalaz
16 Haziran 2010, 13:40
Sağol Malkoc abim :)

Sonunda Hayabusa ile sonlandıracağım bu askı bana da öyLe geliyor :)

Bu rengini denk getirdik; sağlık olsun bununla da yetiniriz :)

biteme
17 Haziran 2010, 03:39
selamlar herkese.

elimde nakit 9000 tl gibi bir para var ve ern6n almak istiyorum sizce sahibinden begendigim bi er6n motor almadan once izlenmesi gereken yollar ne olmali

tesekkurler.

kench
17 Haziran 2010, 04:25
selamlar herkese.

elimde nakit 9000 tl gibi bir para var ve ern6n almak istiyorum sizce sahibinden begendigim bi er6n motor almadan once izlenmesi gereken yollar ne olmali

tesekkurler.

Eğer scooterdan ER-6n'e geçecekseniz size izlenecek yol olarak ilk tavsiyem 9000 TL'nin bir kısmını güvenli sürüş eğitimine vermeniz. ER-6n'e de ondan sonra binmeniz. İstanbul'da olduğunuza göre Honda'nın eğitimleri size uygun. Az çok vites tecrübeniz varsa Honda'dan Güvenli Sürüş 2 kursunu alın. Yoksa ER-6n üzerinde rahat edemezsiniz. Çok torklu ve kompresyonlu bir alet, scooter harici motosiklet kullanmamış ya da düzgün eğitim almamış birinin elinde tehlikeli olacaktır. Hiç tehlike yaşamasanız bile ataptasyon süreniz gereksiz yere uzar, dolayısıyla motorunuzdan mutlu olmazsınız.

Ben GS 1 ve GS 2 eğitimlerini almış ve ER-6n'i zevkle kullanıyordum ama tabiri caizse asıl "kaymağını" ancak Güvenli Sürüş 3 eğitiminden sonra yemeye başladım. Sürüşüm çok daha keyifli ve güvenli hale geldi.

biteme
17 Haziran 2010, 14:34
Eğer scooterdan ER-6n'e geçecekseniz size izlenecek yol olarak ilk tavsiyem 9000 TL'nin bir kısmını güvenli sürüş eğitimine vermeniz. ER-6n'e de ondan sonra binmeniz. İstanbul'da olduğunuza göre Honda'nın eğitimleri size uygun. Az çok vites tecrübeniz varsa Honda'dan Güvenli Sürüş 2 kursunu alın. Yoksa ER-6n üzerinde rahat edemezsiniz. Çok torklu ve kompresyonlu bir alet, scooter harici motosiklet kullanmamış ya da düzgün eğitim almamış birinin elinde tehlikeli olacaktır. Hiç tehlike yaşamasanız bile ataptasyon süreniz gereksiz yere uzar, dolayısıyla motorunuzdan mutlu olmazsınız.

Ben GS 1 ve GS 2 eğitimlerini almış ve ER-6n'i zevkle kullanıyordum ama tabiri caizse asıl "kaymağını" ancak Güvenli Sürüş 3 eğitiminden sonra yemeye başladım. Sürüşüm çok daha keyifli ve güvenli hale geldi.


tmm ona katılırımda motoru alırken nasıl bi yol izlemem lazım dedim : )
yani motoru yetkili servise mi götürmek lazım yoksa ne lazım gibi.

hombre
17 Haziran 2010, 16:03
Yetkili servis Kartal da , oraya yakın değilseniz başka bir güvendiğiniz motorcuya gösterin.

kench
17 Haziran 2010, 21:39
Herhangi bir motor alırken ne yapılıyorsa yapın. ER-6'lar bilindik bir kronik problemi olmayan motorlar olduğu için özellikle aranacak, kurcalanacak bir yönü yok.

Tabii ki güvendiğiniz bir servise gösterin. Güzelce incelesinler. Yapılmış periyodik bakımlarının tarih ve kilometrelerine bakın. İyi bir kullanıcı bu bakımların faturalarını saklamış, motorun servis kitapçığına da işletmiştir. Bakımlar esnasında veya bakım haricinde değişen, sorun çıkaran bir şeyi olmuş mu öğrenin. Sahibi yok dese de Z-Moto'dan belki siciline baktırabilirsiniz. Motoru alırken yedek anahtarını ve kullanım kitapçıklarını da isteyin. Eğer sahibi kaybettim derse, bu bilinçsiz bir kullanıcı işaretidir. Dikkat edin.

Kaza, vs haricinde olduğu yerde yana yatmaları da kafanıza takmayın. Her motor yana yatar, aynası, gidon topuzu, grenajların çıkıntılı yerleri biraz çizilir. Bulabilirseniz hiç yatmışını alın tabii ama sahibi yatmadı diyor diye de daha pahalı bir alternatife yönelmeye gerek yok. Önemli olan boyası değil, nasıl kullanıldığı ve nasıl çalıştığı.

biteme
18 Haziran 2010, 01:44
Herhangi bir motor alırken ne yapılıyorsa yapın. ER-6'lar bilindik bir kronik problemi olmayan motorlar olduğu için özellikle aranacak, kurcalanacak bir yönü yok.

Tabii ki güvendiğiniz bir servise gösterin. Güzelce incelesinler. Yapılmış periyodik bakımlarının tarih ve kilometrelerine bakın. İyi bir kullanıcı bu bakımların faturalarını saklamış, motorun servis kitapçığına da işletmiştir. Bakımlar esnasında veya bakım haricinde değişen, sorun çıkaran bir şeyi olmuş mu öğrenin. Sahibi yok dese de Z-Moto'dan belki siciline baktırabilirsiniz. Motoru alırken yedek anahtarını ve kullanım kitapçıklarını da isteyin. Eğer sahibi kaybettim derse, bu bilinçsiz bir kullanıcı işaretidir. Dikkat edin.

Kaza, vs haricinde olduğu yerde yana yatmaları da kafanıza takmayın. Her motor yana yatar, aynası, gidon topuzu, grenajların çıkıntılı yerleri biraz çizilir. Bulabilirseniz hiç yatmışını alın tabii ama sahibi yatmadı diyor diye de daha pahalı bir alternatife yönelmeye gerek yok. Önemli olan boyası değil, nasıl kullanıldığı ve nasıl çalıştığı.

açıklama için çok teşekkür ederim hepsini not ettim : )


şöle bi sorum olacak er6n kullanıcılarına.

nişanlı birisiyim ve nişanlımda motosiklet seven birisi. bu motosiklet artçı için rahatmıdır nedir bununla ilgili bilgi verebilirmisiniz ? uzun yolda şehir içindeki durumu nasık ikinci yolcu için rahatmıdır rahatsızmıdır yada ne kadar süreden sonra rahatsız edicidir.

kench
18 Haziran 2010, 02:54
açıklama için çok teşekkür ederim hepsini not ettim : )


şöle bi sorum olacak er6n kullanıcılarına.

nişanlı birisiyim ve nişanlımda motosiklet seven birisi. bu motosiklet artçı için rahatmıdır nedir bununla ilgili bilgi verebilirmisiniz ? uzun yolda şehir içindeki durumu nasık ikinci yolcu için rahatmıdır rahatsızmıdır yada ne kadar süreden sonra rahatsız edicidir.

Ben çok mecbur kalmadıkça artçı taşımamayı tercih edenlerdenim bu nedenle artçı konforu konusunda daha deneyimliler varken bana laf düşmez.

Ama artçı ile uzun seyahatlar söz konusu olunca ER-6n piyasadaki en konforlu motor değildir tabii. Üretiliş amacı da bu değil zaten. Ama şehir içinde her amaç için biçilmiş kaftandır. Yetenekli bir sürücünün elinde neredeyse 125cc'lik motor kadar kıvraktır.

Planlarınızda uzun seyahatlar varsa ve kaskınızı zorlayan rüzgarla aranız iyi değilse ER-6f daha iyi bir tercih olabilir.

acun0
19 Haziran 2010, 10:29
er 6 n aldım yakıt bu kadar az olacağını düşünmezdim. 1lt ile 27,5 km 100 sabit arada 150 falan da yaptım.240 km de 8,7 lt
4silindirli cbr 600 f den sonra mükemmel bir yakıt.
sadece rüzgar dan dayak haricinde

kench
19 Haziran 2010, 10:47
240 km de 8,7 lt
4silindirli cbr 600 f den sonra mükemmel bir yakıt.
sadece rüzgar dan dayak haricinde

Sizin yakaladığınız değerler test verilerinden bile az olmuş.

Ben şehir içi kullanıyorum ve 240 km'de 13 lt falan gidiyo. Ama hep yoğun trafikteyim. Şehir dışı sabit hızda hiç denemedim daha.

Di Daktır46
19 Haziran 2010, 11:52
er6 125 lik motor kadar kıvrak seri cüssesine göre çok güçlü artçı içinse 3 saat yolculuk yaptım durmadan artçı olarak gitmiştim 3 saatte hiç bişi olmadı bel ağrısi bacakların kasılması yorulması hiç bişi olması yakıtıda çok çok az piyasanın en ekonomik kaliteli seri şirin bi motordur diyebilirim..

cakalaz
19 Haziran 2010, 16:57
O zaman Söyle bir Foto koyalım :)

http://i1006.hizliresim.com/2010/6/19/2924.jpg (http://urlal.com/dqqf)

biteme
21 Haziran 2010, 03:20
günlerdir sahibinden.comn da güzel mantıklı ir ilan ariyorum 1 ay icerisinde er6n alacagim insallah.

ama soyle bir durum varki sadece 2006 ve 2010 model var 2007-2008-2009 neden kimse satmiyor acaba fikri olan varmi ?

mogli
21 Haziran 2010, 04:24
Aradaşlar,

Malumunuz Singuala'yı perte ayırdım. Şu aralar ER6'nın abisi olan Z750'ler kafamı çok karıştırıyor. 4 silindir sevmemem dışında beni Z'den alıkoyacak hiçbir kriter bulamıyorum ne olur beni döndürün bu sevdadan. Öyle bir şey söyleyin ki gidip ER6 alayım. :)

Yahu içimden 2...2...2 silindir diye haykırıyor duygularım. Öte yandan beynim Z...z...Z... diye bastırıyor....

Çıkamaddım işin içinden. Hatta biraz pahalı ama inanılmaz temiz bir N buldum aynı fiyata bir de Z buldum. Aralarında km farkı var biraz. Kafayı yemek üzereyim para bu hafta elime geçecek kısmetse ben hala makina bulamadım içime sinecek. Bulduğum N çok temiz ama açıkcası 11000 2006 model bir ER için çok geliyor. Motoru gördüm benim ayakkabılarım bile o kadar temiz değil. :) Nerdeyse garajdan hiç çıkmamış. Ama bir de Z var ki canavar...

Siz neden tercih etmiştiniz bu makinayı? Şimdi Z alırsam yanlız takılmam gerekecek yetişemeyecek kimse ondan çekiniyorum bir de... :) ER candır canandır da nerden geldi bu aldatma isteği bana birden? Biri beni durdursun canım...

Offf... Yardım edin ayrılmayayım bu topikten. :)

kench
21 Haziran 2010, 10:06
günlerdir sahibinden.comn da güzel mantıklı ir ilan ariyorum 1 ay icerisinde er6n alacagim insallah.

ama soyle bir durum varki sadece 2006 ve 2010 model var 2007-2008-2009 neden kimse satmiyor acaba fikri olan varmi ?

Bahsettiğin yıllarda Z-Moto çok fazla motosiklet satamadı sanıyorum. Bu yüzden ortada pek o yıllara ait motor yok. Kimse Honda Hornet fiyatına ER-6 almak istemezdi tabii.

Şu an euro'nun düşmesi ve Z-Moto'nun biraz fiyat kırması ile ER-6 fiyatları makul seviyeye indi (aslında çok daha makul olması lazım tabii). Bu yüzden 2010 model yılı da çok satabilir.

kedius
21 Haziran 2010, 16:58
merhaba işyerinden arkadaşım dada er6 n var 2006 gümüş 14000 km de.lastikleri yeni değişti daha 500 km olmamıştır, michelin pilot power 2ct. ilgilenen olursa şişlideyiz.

acun0
21 Haziran 2010, 17:32
Aradaşlar,

Malumunuz Singuala'yı perte ayırdım. Şu aralar ER6'nın abisi olan Z750'ler kafamı çok karıştırıyor. 4 silindir sevmemem dışında beni Z'den alıkoyacak hiçbir kriter bulamıyorum ne olur beni döndürün bu sevdadan. Öyle bir şey söyleyin ki gidip ER6 alayım. :)

Yahu içimden 2...2...2 silindir diye haykırıyor duygularım. Öte yandan beynim Z...z...Z... diye bastırıyor....

Çıkamaddım işin içinden. Hatta biraz pahalı ama inanılmaz temiz bir N buldum aynı fiyata bir de Z buldum. Aralarında km farkı var biraz. Kafayı yemek üzereyim para bu hafta elime geçecek kısmetse ben hala makina bulamadım içime sinecek. Bulduğum N çok temiz ama açıkcası 11000 2006 model bir ER için çok geliyor. Motoru gördüm benim ayakkabılarım bile o kadar temiz değil. :) Nerdeyse garajdan hiç çıkmamış. Ama bir de Z var ki canavar...

Siz neden tercih etmiştiniz bu makinayı? Şimdi Z alırsam yanlız takılmam gerekecek yetişemeyecek kimse ondan çekiniyorum bir de... :) ER candır canandır da nerden geldi bu aldatma isteği bana birden? Biri beni durdursun canım...

Offf... Yardım edin ayrılmayayım bu topikten. :)

daha evvelden er 6 f kullanmışsın sanırım. bende bir sürü 600 900 lük 4 silindirden ilk defa 2 silindir er 6 n 500 km sürüş yaptım çok az yakıtı benim kafamı kurcaladı. 4 silindir. hiç bir makinada bu kadar az yakıt bulamazsın emin ol hatta 4 silindir bir motora tek başına binemez hep artcı ile yakıtları öleşirsin

Erudite
21 Haziran 2010, 22:02
Merak eden arkadaşlar için; tek depo ile gidilen yol, seri kullanımda 225 km . . .

Depoyu ilk sarı ışık sürekli yandığında full yaptım ve yine sürekli yandığında 225 km olmuştu.

cakalaz
24 Haziran 2010, 15:40
Benzin ısıgı yandığında ne kadar daha gidiyor ?

hombre
25 Haziran 2010, 11:11
Benzin ısıgı yandığında ne kadar daha gidiyor ?

kullanıma göre 30-60 km diye tahmin ediyorum

cakalaz
25 Haziran 2010, 14:34
Yani en az 30 KM gideriz :) Düz yolda sabit ısıkta ? :silent:

Erudite
25 Haziran 2010, 14:37
Arkadaşlar henüz yeni aldığım KAWASAKI ER-6N motosikletimi satıyorum. 20 bin Bakımı yeni yapıldı. hiçbir sorunu eksiği kazası olmayan bir makina. Tuncer (forrap) arkadaşımız makinayı çok iyi biliyor. Beraber gidip almıştık. Satış nedeni motosiklet ile ilgili değil tamamen kişisel başka durumdur.
Verdiğim linkte upload ettiğim makina bana ait....

Tel: 05052352011
Fiyat: 8750 tl

http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/26670-%5Bizmir-mt%5D-motosiklet-grubu-595.html

mogli
25 Haziran 2010, 15:11
Yani en az 30 KM gideriz :) Düz yolda sabit ısıkta ? :silent:

Orta sakinlikte 41 km. Ama son 1 km stop etmiş vaziyette :queen:

Ölçtüm ordan biliyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------


daha evvelden er 6 f kullanmışsın sanırım. bende bir sürü 600 900 lük 4 silindirden ilk defa 2 silindir er 6 n 500 km sürüş yaptım çok az yakıtı benim kafamı kurcaladı. 4 silindir. hiç bir makinada bu kadar az yakıt bulamazsın emin ol hatta 4 silindir bir motora tek başına binemez hep artcı ile yakıtları öleşirsin

De işte Z 750nin yakıtı da çok uçuk değil. Yani hayvan gibi gazlamazsan. :)

Uzun yolda ER6 dan az yakıyor bir de o var :)

mogli
26 Haziran 2010, 00:15
Arkadaşlar son kararımı verdim. Kısmetse Çarşamba günü motorumu alıyorum. Yine ER6-F.

İlk sahibinden. 15000de. Pırıl pırıl. Sadece deposunda minnacık bir eğilme var, öyle darbe falan değil kapı çarpmış. Çizilmemiş bile. Tek derdi bir takım lastik istiyor. Üzerinde hala fabrika çıkışı lastikler var.
Bu lastiklerle ilgili çok hain planlarım var, en dumanlısından ;)



Michelin en uygun nerden bulabilirim bileniniz var mı?