Pizza
19 Aralık 2005, 21:09
http://img110.imageshack.us/img110/9899/61jj1.jpg (http://imageshack.us)
http://img396.imageshack.us/img396/5431/70yt.jpg (http://imageshack.us)
http://img107.imageshack.us/img107/1493/18id1.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/4498/25go.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/8004/38ng.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/1966/47il.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/7753/51is.jpg (http://imageshack.us)
Sınıfındaki artan rekabete ayak uydurabilmesi için yenilenen Honda CBR 600F yollara çıktı
Motosiklet firmalarının yeni yıl sürprizleri birer birer ortaya çıkmaya başladı. Honda bu pazarın iddialı üreticilerinden birisi. 600 serisi motosikletlerini 2006 yılı için yenileyen üreticinin CBR 600F modelini bu hafta sizler için mercek altına aldık. Orta hacimli motosiklet sınıfında dünyanın en çok satan modeli özelliğine sahip olan CBR 600F için markanın yarış dünyasındaki tecrübelerinin ürünü demek haksızlık olmaz. Pistlerden transfer edilen alüminyum kafesli şasisi ve süspansiyon sistemi motosikletin yüksek yol tutuşuna katkıda bulunuyor. Honda mühendisleri bu teknolojilerle CBR 600F’in virajları dönerken sürücünün minimum miktarda güç harcamasını hedeflemiş.
CBR 600F çekici tasarımıyla büyük hacimli supersport sınıfı motosikletleri aratmıyor. Baklava formlu ikiz ön farlar motosikletin agresif görünümünün merkezini oluşturuyor. Ön kaplamanın iki yanına konumlandırılan sinyal lambalarıysa dikkat çekiyor. CBR 600F piyasaya grafit siyah ve kırmızı kombinasyonunun yanında metalik gri renkte sunuluyor.
Motosikletin kalbindeyse başarısını kanıtlamış 599 cc hacminde bir motor yatıyor. Dört zamanlı üstten çift egzantrikli motor 12.500 d/d’de 107 HP güç üretiyor. Torkuysa 10.000 d/d’de 63 Nm olarak açıklanıyor. Çift gaz yollu motor, sürücünün her gaza yüklenişinde pürüzsüz ve kesintisiz bir hızlanma vadediyor. Performanslı kullanım dışında motorun şehir içinde de yeterli kıvraklığa sahip olduğu iddia ediliyor.
CBR 600F 2065 mm uzunluğa, 685 mm genişliğe ve 1135 m yüksekliğe sahip. Hem konforu hem de yol tutuşu geliştirmek amacıyla geliştirilen süspansiyonlarıysa alüminyumdan imal edilmiş. Önde ve arkada kullanılan üç kollu jantlarda da aynı malzemeden faydalanılmış. Jantların üzerindeyse önde 120/70 ZR17, arkadaysa 180/55 ZR17 ölçülerinde Michelin Pilot serisi lastikler tercih edilmiş. Motosiklet 14 bin 750 YTL’lik fiyat etiketi taşıyor.
Teknik Özellikler
Motor: Su soğutmalı, 4 zamanlı motor
Motor hacmi: 599 cc
Çap x Strok: 67 x 42.5 mm
Sıkıştırma oranı: 12:1
Maks. Güç: 109 HP – 12500 d/d
Maks. Tork: 63 Nm – 10000 d/d
Yakıt kapasitesi: 18 lt
Yağ kapasitesi: 3.7 lt
Uzunluk: 2065 mm
Genişlik: 685 mm
Yükseklik: 1135 mm
İz genişliği: 1390 mm
Boş ağırlık: 170 kg
http://img396.imageshack.us/img396/5431/70yt.jpg (http://imageshack.us)
http://img107.imageshack.us/img107/1493/18id1.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/4498/25go.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/8004/38ng.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/1966/47il.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/7753/51is.jpg (http://imageshack.us)
Sınıfındaki artan rekabete ayak uydurabilmesi için yenilenen Honda CBR 600F yollara çıktı
Motosiklet firmalarının yeni yıl sürprizleri birer birer ortaya çıkmaya başladı. Honda bu pazarın iddialı üreticilerinden birisi. 600 serisi motosikletlerini 2006 yılı için yenileyen üreticinin CBR 600F modelini bu hafta sizler için mercek altına aldık. Orta hacimli motosiklet sınıfında dünyanın en çok satan modeli özelliğine sahip olan CBR 600F için markanın yarış dünyasındaki tecrübelerinin ürünü demek haksızlık olmaz. Pistlerden transfer edilen alüminyum kafesli şasisi ve süspansiyon sistemi motosikletin yüksek yol tutuşuna katkıda bulunuyor. Honda mühendisleri bu teknolojilerle CBR 600F’in virajları dönerken sürücünün minimum miktarda güç harcamasını hedeflemiş.
CBR 600F çekici tasarımıyla büyük hacimli supersport sınıfı motosikletleri aratmıyor. Baklava formlu ikiz ön farlar motosikletin agresif görünümünün merkezini oluşturuyor. Ön kaplamanın iki yanına konumlandırılan sinyal lambalarıysa dikkat çekiyor. CBR 600F piyasaya grafit siyah ve kırmızı kombinasyonunun yanında metalik gri renkte sunuluyor.
Motosikletin kalbindeyse başarısını kanıtlamış 599 cc hacminde bir motor yatıyor. Dört zamanlı üstten çift egzantrikli motor 12.500 d/d’de 107 HP güç üretiyor. Torkuysa 10.000 d/d’de 63 Nm olarak açıklanıyor. Çift gaz yollu motor, sürücünün her gaza yüklenişinde pürüzsüz ve kesintisiz bir hızlanma vadediyor. Performanslı kullanım dışında motorun şehir içinde de yeterli kıvraklığa sahip olduğu iddia ediliyor.
CBR 600F 2065 mm uzunluğa, 685 mm genişliğe ve 1135 m yüksekliğe sahip. Hem konforu hem de yol tutuşu geliştirmek amacıyla geliştirilen süspansiyonlarıysa alüminyumdan imal edilmiş. Önde ve arkada kullanılan üç kollu jantlarda da aynı malzemeden faydalanılmış. Jantların üzerindeyse önde 120/70 ZR17, arkadaysa 180/55 ZR17 ölçülerinde Michelin Pilot serisi lastikler tercih edilmiş. Motosiklet 14 bin 750 YTL’lik fiyat etiketi taşıyor.
Teknik Özellikler
Motor: Su soğutmalı, 4 zamanlı motor
Motor hacmi: 599 cc
Çap x Strok: 67 x 42.5 mm
Sıkıştırma oranı: 12:1
Maks. Güç: 109 HP – 12500 d/d
Maks. Tork: 63 Nm – 10000 d/d
Yakıt kapasitesi: 18 lt
Yağ kapasitesi: 3.7 lt
Uzunluk: 2065 mm
Genişlik: 685 mm
Yükseklik: 1135 mm
İz genişliği: 1390 mm
Boş ağırlık: 170 kg