PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda VFR 1200 F



COQ
08 Ekim 2009, 21:02
Acik ucundan, acik kiyisindan gostere gostere bizlere fenalik geçirttiren Honda,
nihayet 2010 VFR 1200 F modelini sergiye çikardi.
Vatana millete hayirli ugurlu olsun....



http://img96.imageshack.us/img96/5499/vfr21.jpg






En iyi sport turing olmaya aday Aracın 1237cc 'lik motoru 172 hp ve 129 Nm'lik bir güce sahip..
Metalik gri,beyaz ve kirmizi renk seçenekleri ile satisa sunulacak yeni VFR 2010 yilinin en ses getirecek modeli olmaya simdiden aday...:cat:


Engine Type: 1237cc liquid-cooled 76° V-4
Bore and Stroke: 81mm x 60mm
Compression ratio: 12.0:1
Valves: SOHC; four valves per cylinder
Induction: PGM-FI 44mm throttle bodies
Ignition: Digital electronic
Transmission: 6-speed (VFR1200F) / Six-speed automatic with two modes and manual mode (VFR1200F with Dual Clutch Automatic Transmission)
Final Drive: Shaft
Suspension
Front: 43mm; 4.7 inches travel
Rear: Pro Arm single-side swingarm with Pro-Link® single gas-charged shock; 5.1 inches travel
Brakes
Front: Dual 320mm discs, CBS 6-piston calipers with ABS
Rear: Single 276mm disc, CBS two-piston caliper with ABS
Tires
Front: 120/70 ZR17 radial
Rear: 190/55 ZR17 radial
Wheelbase: 60.8 inches (1545mm)
Rake: 25-deg
Trail: 101.0mm (4.0 inches)
Seat Height: 32.1 inches (815mm)
Fuel Capacity: 4.9 gallons
Color: Candy Red
Curb Weight: 591 lbs (VFR1200F) / 613 lbs (VFR1200F with Dual Clutch Automatic Transmission)*
*Includes all standard equipment, required fluids and full tank of fuel--ready to ride.




http://img126.imageshack.us/img126/4125/bighondavfr1200fa036412.jpg

http://img124.imageshack.us/img124/4319/bighondavfr1200fa086419.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/6178/bighondavfr1200fa126428.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/286/bighondavfr1200fa136435.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/2981/bighondavfr1200fa166442.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/1095/bighondavfr1200fa176450.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/4789/bighondavfr1200fa206457.jpg

http://img124.imageshack.us/img124/2096/bighondavfr1200faccesso.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/8243/bighondavfr1200fb036473.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/1909/bighondavfr1200fb046480.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/4372/bighondavfr1200fb056490.jpg

http://img97.imageshack.us/img97/1531/bighondavfr1200fb066497.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/6438/bighondavfr1200fb126507.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/5301/bighondavfr1200fb156516.jpg

http://img124.imageshack.us/img124/5608/bighondavfr1200fb166522.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/1707/bighondavfr1200fb176531.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/8697/bighondavfr1200fb206538.jpg

http://img360.imageshack.us/img360/5930/bighondavfr1200fc096547.jpg

http://img97.imageshack.us/img97/2162/bighondavfr1200fc156557.jpg

http://img12.imageshack.us/img12/8467/bighondavfr1200fc176563.jpg

http://img126.imageshack.us/img126/2968/bighondavfr1200fc216570.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/2990/bighondavfr1200fc226578.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/8929/bighondavfr1200fc286590.jpg

http://img63.imageshack.us/img63/7200/bighondavfr1200fc296623.jpg

http://img124.imageshack.us/img124/4708/bighondavfr1200fc306631.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/9476/bighondavfr1200fc346640.jpg



http://img113.imageshack.us/img113/1272/vfr217262383.jpg



Brosurune ulasmak için tiklayiniz. (http://videos.feelv4.com/vfr/images/pdfs/EIL_UK.pdf)

Motosikleti nasil satin alabileceginizi ogrenmek için buraya (http://www.newvfr.com/fr_FR/pages/mainpage) tiklayin.

Para nerden bulacam diyorsaniz, asagidaki videoyu izleyin..
:P

AD1P18tPwaU

aYe
08 Ekim 2009, 21:24
Paylaşım için teşekkürler, süper bir sürü detay var...:cat:

COQ
08 Ekim 2009, 21:55
Paylaşım için teşekkürler, süper bir sürü detay var...:cat:

Detay var da!
bakan yok.:)

çalmak için az emek harcamadim.:P

Bu motosikletin deneme surusu için 5 sansli eleman seçilecek.
3 gun 3 gece otelde agirlanacak bu 5 eleman bu sure zarfinda motosikleti doya doya kullanma firsati bulacak.
Bir kaç ay once bu seçim için bir test yaptilar.
Ben de katildim.
Bakalim ne olacak?

Yalniz;
otelde sadece konaklama ve kahvalti varmis.
Oglen ve aksam yemekleri cepten.:pale:
Biraz sinirlendigimi belli ettim adamlara ama insallah beni elememislerdir.:cherry:

karasahin
08 Ekim 2009, 21:59
e4LmL_QzpSU:wiinkk:

aYe
08 Ekim 2009, 22:04
Detay var da!
bakan yok.:)

çalmak için az emek harcamadim.:P

Bu motosikletin deneme surusu için 5 sansli eleman seçilecek.
3 gun 3 gece otelde agirlanacak bu 5 eleman bu sure zarfinda motosikleti doya doya kullanma firsati bulacak.
Bir kaç ay once bu seçim için bir test yaptilar.
Ben de katildim.
Bakalim ne olacak?

Yalniz;
otelde sadece konaklama ve kahvalti varmis.
Oglen ve aksam yemekleri cepten.:pale:
Biraz sinirlendigimi belli ettim adamlara ama insallah beni elememislerdir.:cherry:

Abi aslında bana test yaptıracaklar, aşındırma yıpratma crash v.s. sürüşüm çok yönlü test özeliği taşır.:P

Geçen rossi aramış muratçım diyo seneye motorda değişiklik yapıcaklar önce sen bi test edermisin diyo bah bah bahhh.

Çakkaaaal didim.:P

Hem benim halisciiiğime 600RR testi sözüm var.:cherry:

COQ
08 Ekim 2009, 22:23
Karasahin,
o videodan artik kusacaz diye açtim bu topigi.:P
Bir aydir her yerde ayni video karsimizda.
Baska bir tek detay yoktu motor hakkinda.


Abi aslında bana test yaptıracaklar, aşındırma yıpratma crash v.s. sürüşüm çok yönlü test özeliği taşır.:P

Geçen rossi aramış muratçım diyo seneye motorda değişiklik yapıcaklar önce sen bi test edermisin diyo bah bah bahhh.

Çakkaaaal didim.:P

Hem benim halisciiiğime 600RR testi sözüm var.:cherry:

Aslinda crash testi pilotlugu diye bir anabilim dali olsaydi kafadan kürsü verirlerdi sana.:cherry:
Ordinaryus crash prof aye.:)

(Unvana bak anasini satayim.
adamin isminden uzun.:cherry:)

karasahin
08 Ekim 2009, 22:28
Karasahin,
o videodan artik kusacaz diye açtim bu topigi.:P
Bir aydir her yerde ayni video karsimizda.
Baska bir tek detay yoktu motor hakkinda.

Paylaşım için teşekkürler @coq; video içinde özür dilerim:):rendeer:

aYe
08 Ekim 2009, 22:43
Aslinda crash testi pilotlugu diye bir anabilim dali olsaydi kafadan kürsü verirlerdi sana.:cherry:
Ordinaryus crash prof aye.:)

(Unvana bak anasini satayim.
adamin isminden uzun.:cherry:)

Pertinaryus crash prof aye daha bi şanıma yakışırdı.:P

Abi bak ciddiyim bu yıpratma yaşlandırma testleri felan herkesin harcı değil...

Bende 08 model bir jeep var, 35bin km ye geldi 2 yılda, varya ses gelmeyen yeri yok hötü başı ayrı oynuo.

Kıbrıs barış harekaatından kalma jeepe biniyorum benimkinden sessis.:P

COQ
08 Ekim 2009, 23:08
Paylaşım için teşekkürler @coq; video içinde özür dilerim:):rendeer:

Yok yahu ne özürü?
Takildim sadece.:wiinkk:


Pertinaryus crash prof aye daha bi şanıma yakışırdı.:P

Abi bak ciddiyim bu yıpratma yaşlandırma testleri felan herkesin harcı değil...

Bende 08 model bir jeep var, 35bin km ye geldi 2 yılda, varya ses gelmeyen yeri yok hötü başı ayrı oynuo.

Kıbrıs barış harekaatından kalma jeepe biniyorum benimkinden sessis.:P

:P

Hani acicik sasirsam,
aaaa!!!
diyecem..

Ama nedense hiç sasirmadim.
jeep'den ses getirmeyi basaran adama Murat 124 versek, orkestra tinisi alabiliriz herhalde.:P

Bu arada motor saftli fark ettiniz mi?

(Konuya donmek isteyen daginik yazar şeysi)

aYe
09 Ekim 2009, 01:25
Yok yahu ne özürü?
Takildim sadece.:wiinkk:



:P

Hani acicik sasirsam,
aaaa!!!
diyecem..

Ama nedense hiç sasirmadim.
jeep'den ses getirmeyi basaran adama Murat 124 versek, orkestra tinisi alabiliriz herhalde.:P

Bu arada motor saftli fark ettiniz mi?

(Konuya donmek isteyen daginik yazar şeysi)

Benim bir komplo teorim var...

Yada şöyle başlayım.. Honda BMW pazar savaşını farkettin mi?

BMW ss yapacağını sopa altından duyurdu, Honda alelacele uydurma kıytırma SS'e ABS koyma telaşına düştü ki BMW'nin ilk yapacağı işin bu olduğunu biliyorlardı.

BMW nihayetinde ss yaptı, Honda sadece kurnazlıkla BMW'nin pastasından alacağı dilimi telafi edemeyeceğinin bilincindeydi ve veziri şaftından tuttuğu gibi pazara sundu...

Ben bu varsaydığım savaşın bizlere yarayacağını düşünüyorum, misal işte bir meyve daha verdi, aynı didişmeyi fiyat listelerinde de görmek istiyorum.:P

COQ
09 Ekim 2009, 02:02
Benim bir komplo teorim var...

Yada şöyle başlayım.. Honda BMW pazar savaşını farkettin mi?

BMW ss yapacağını sopa altından duyurdu, Honda alelacele uydurma kıytırma SS'e ABS koyma telaşına düştü ki BMW'nin ilk yapacağı işin bu olduğunu biliyorlardı.

BMW nihayetinde ss yaptı, Honda sadece kurnazlıkla BMW'nin pastasından alacağı dilimi telafi edemeyeceğinin bilincindeydi ve veziri şaftından tuttuğu gibi pazara sundu...

Ben bu varsaydığım savaşın bizlere yarayacağını düşünüyorum, misal işte bir meyve daha verdi, aynı didişmeyi fiyat listelerinde de görmek istiyorum.:P

Honda'nin dunyanin en çok motosiklet satan markasi oldugu dogrudur.
Ama spor motosiklette degil.
Turkiye ve benzeri ulkelerde bir spor motosiklet sekil için alinabilir.
Ama spor motosiklet pazarinin asil parayi basan kesimi, markanin buyuklugune kanarak motosiklet almaz.
Ornegin 2010 modelde 200 beygiri yakalayan Kawasaki'nin eger rakipleri bu guce standart modelde ulasamazsa, gelecek yilin en çok satan spor motosikleti olacagini kestirmek hiç de zor degil.
Bu durum 2004 yilinda da yasanmisti ve hala havasi devam ediyor.
Yaris motosikleti piyasasinda durum boyle ama mutlaka sunu da alip bir deneyeyim diyen çok olacaktir.
Bu yil 1000RR satislarinda zirveyi nihayet yakalayan Honda'nin gelecek yil için hesaplari çok olmasa da bir miktar bozulabilir.
Yani bu yil Honda'nin zirvede olmasi nedeniyle haklilik payin var.

Fakat konu VFR olunca durum senin dusundugunun tam aksi.
Burada pastanin buyugu BMW'nin elinde.
Yani Honda bu pazardan bir pay kapma çabasinda diye dusunuyorum.
Bana kalirsa, 1200cc hacminde bir spor turing prestij amaçli yapilmistir.
Suzuki'nin Hayabusa'si gibi.
Yapabildiklerini gosterme amaçli, yenilikçi, bir motosiklet uretiyorlar.
Honda'nin farkini piyasaya ve rakiplerine hissettirme amaçli olabilir.
Biraz fantazi bir model çunku.
Kawasaki 90 li yillarin baslarinda ZZR1100 modelini çikardiginda ortalik karismisti.
Kosa kosa aldik birer tane.
Taksitlerini oderken canim çikmisti.
Amaç ne?
En guçluye sahip olmak.:)
O gucu nerene monte edeceksen artik.:P

VFR de bu anlamda bir prestij makinasi olacak.

Ben sport turing diye nitelendirdim ama motor baya baya bir turing gibi duruyor.
Neyse,
er ya da geç tepesine binecez.
O zaman daha saglikli bir yorum yapabiliriz.

aYe
09 Ekim 2009, 02:26
Burada pastanin buyugu BMW'nin elinde.
Yani Honda bu pazardan bir pay kapma çabasinda diye dusunuyorum.


Ula nereyesun.:P

Bende aynısını diyorum, honda bmw'nin pastadan dilim almaya çalışıyor.

En büyük göstergeside şaft diyebilirim.:cherry:

Bu arada kawa 1000cc bu kasayı kimse bana aldıramaz abi, isterse aya çıksın çirkinden de çirkin.

Gerçi böyle bir çirkinliği gözlere farkettirmemek için rakiplerinden daha hızlı olması şart:P

Tipi aynı 200 beygirlik kanuni racer.:mrgreen:

COQ
09 Ekim 2009, 02:40
Ula nereyesun.:P

Bende aynısını diyorum, honda bmw'nin pastadan dilim almaya çalışıyor.

En büyük göstergeside şaft diyebilirim.:cherry:

Bu arada kawa 1000cc bu kasayı kimse bana aldıramaz abi, isterse aya çıksın çirkinden de çirkin.

Gerçi böyle bir çirkinliği gözlere farkettirmemek için rakiplerinden daha hızlı olması şart:P

Tipi aynı 200 beygirlik kanuni racer.:mrgreen:

Sen muhabbete BMW SS yapacak diye girersen, oyle olur.
SS den girdik, VFR den çiktik ne olcak.:P

aYe
09 Ekim 2009, 02:51
Sen muhabbete BMW SS yapacak diye girersen, oyle olur.
SS den girdik, VFR den çiktik ne olcak.:P

Yaşamımı halen sürdürmemden anlaşıldığı üzere SS'le girince çıkıcak bir yer illaki buluyorum.:P

Lucas
09 Ekim 2009, 10:54
Neden bilmiyorum ama Honda'nın çizgilerini taşımıyor bu motor sanki. Üstündeki Honda yazısını çıkarıp bu ne marka diye anket yapsanız, %70 oranla BMW denilecekmiş gibi geliyor.

demirgursel
09 Ekim 2009, 20:43
sonuçta herşey para:mrgreen:
yinede paylaşım için teşekkürler coq:cat:

< iLk@yy >
09 Ekim 2009, 21:26
ben bu motoru çok sevemedim ya 800lüğü daha iyi gibi (=

GorkeM
09 Ekim 2009, 21:29
Neden bilmiyorum ama Honda'nın çizgilerini taşımıyor bu motor sanki. Üstündeki Honda yazısını çıkarıp bu ne marka diye anket yapsanız, %70 oranla BMW denilecekmiş gibi geliyor.

Nedense bana Victory motosikletlerini hatırlattı. (ben de anlayamadım neden)
http://thekneeslider.com/images/victoryvisionstreet.jpg

Kaslı bir touring olmasından dolayı Bmw'yi hatırlatabilir ama Bmw böyle yakışıklı motor yapamaz.
(Lanet olsun içimdeki Honda aşkına :P )

Yine de Bmw o kadar kaliteli motor üretiyor ki , o çirkin suratlı motorlara bir görüşte değil de , bir sürüşte aşık oluyor insan .
(Lanet olsun içimdeki K serisi aşkına :P )

tkalfaoglu
10 Ekim 2009, 11:06
Millet VFR ye benzemiyor falan diye laf ediyor, ancak bence çok guzel bir motor.
Yine teknik yenilik dolu, o nedenle fiyatının ucuz olacagını beklemek abes olur..
Hele bizim ülkede..

Sevgiler, -turgut

COQ
10 Ekim 2009, 14:04
Ulem bunun prototip modelinde, otomatik vites seçenegi vardi.:silent:
Elcigin altinda bir dugme ile mod degistirip devam ediyorlardi?
O dugmenin yerinde simdi dortlu flasor dugmesi var.
Bu ne perhiz, bu ne lahana tursusu.?!!!!!

Honda bizi yedi mi naapti?

tkalfaoglu
10 Ekim 2009, 14:52
Ulem bunun prototip modelinde, otomatik vites seçenegi vardi.:silent:
Elcigin altinda bir dugme ile mod degistirip devam ediyorlardi?
O dugmenin yerinde simdi dortlu flasor dugmesi var.
Bu ne perhiz, bu ne lahana tursusu.?!!!!!

Honda bizi yedi mi naapti?

Abi www.feelv4.com da detayları olması lazım..
-turgut

COQ
10 Ekim 2009, 15:36
Abi www.feelv4.com da detayları olması lazım..
-turgut

Oralarda var da resimlerde yok.
Iki uç aydir habire mail gonderip duruyorlar.
Ben de hah çikti diye daliyorum siteye.
Bir bakiyorum bir video daha yapmislar, habire çan çan konusuyorlar ama motor ortada yok.:)
En sonunda çikti ortaya diye sevindim.
Her muhabbette, her videoda ayni sey var.
Ama resimde dugmeyi goremedim.:silent:
Neyse anlariz isin dogrusunu.
Sanirim iki seçenekli bir model olacak.

guido
11 Ekim 2009, 10:46
yazıların birinde yanlış hatırlamıyorsam şöyle birşey okudum,dual clutch system opsiyonel olacakmış,yalnız avrupa için 2010 da sadece düz vites seçeneğiyle pazara sunulacakmış

COQ
12 Ekim 2009, 04:53
Bu motor benim hiç bir isime yaramaz.
Yaramaz ama guzel makina.
Bana bir tane de çiplak makina lazim.
Dunden beri kafama takildi.
Bunu alsak, karenajlari komple soksek.
Fari degistirip yuvarlak yapsak.
Acaip bir makina olur gibime geliyor ama bir sorun var.
Yan karenajlar, depoyla birlikte gibi duruyor.:silent:
Depoyla birlesikse, nasil yapacaz?:pale:

Ulem sunun canlisini gormek lazim bir an once.
Yoksa hayal bile kuramayacagiz.:)

COQ
13 Ekim 2009, 14:07
Bu motosikletin ilk dedikodulari piyasada dolasmaya basladiginda bir arkadasimiz,
"o ne biçim kuyruk, çantalar nereye nasil takilacak,"
diye sormustu.

Buyrun takilmisi.

http://images.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/Honda_VFR1200F-042.jpg

Her detay dusunulmus..:cat:

http://images.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/Honda_VFR1200F-124.jpg

UmARsIZ
13 Ekim 2009, 14:19
Arkadaşlar eğer DN01 deki şanzımanıkullanacaklarsa bu iş olmamış derim bebek ölü doğmöuş derim.
Motorsiklet gerçekten BMW'ye benzemiş belki de BMW'ninm pazar payına göz diktikleri içindir. Yine de güzel bir şekli var en azından ben sevdim. Alınır mı? Bilmiyorum sanırım hiç birimiz bilmiytor motorsiklet bir piyasaya çıksın hele :)

COQ
13 Ekim 2009, 14:35
Yahu ne BMW'ye benzemesi?
Yapmayin hocam.
Honda yillardir BMW'ye benzeyen motosiklet uretiyor zaten.
Yeni bir sey degil ki bu!!:)
Hani asagidaki abisi gibi olmus deseniz anlayacagim da...

http://moto.honda.fr/Mediatheque/Modeles/st1300_a/Gal_Max/max_st1300a_012.jpg

Honda uzun yillardir, yol motosikleti uretiyor.
VFR yi de oyle.
Daha once 800cc yapiyordu.
http://moto.honda.fr/Mediatheque/Modeles/VFR800A/Gal_Max/max_vfr800_001.jpg

Simdi buyugunu uretti.
Aradaki fark budur.
Ha tabi bir de yeni teknoloji kullanilmasi farkin buyugunu olusturuyor.

UmARsIZ
13 Ekim 2009, 14:40
O zaman BMW'ye benzettiğini sen de kabul ediyorsun. Kötü anlamda söylemedim. BMW'leri de severim. TDM'imden sonra yükselecek bir çıta henüz olmadığı için ben zaten beklemek zorundayım :D Ama şanzımanını DN01'den aldıysa gerçekten baş ağrıtacaktır. Otomatik vites almak isteyenleri şimdiden uyarayım.

COQ
13 Ekim 2009, 14:51
Ayni seyi soyluyoruz hocam.
:)
Yol motosikleti bunlar.
Hepsi birbirine benziyor.
Pan europan iyi satis grafikleri yakalamis guzel bir motosiklettir ayrica.
Yani buna bir kopyaciliktir demek yanlis olur.
Kim once yapti?
Nasildi? ben bilmiyorum ama arastirilirsa bulunur.:cat:

Lev3562
17 Ağustos 2014, 08:07
Bu model ilk çıktığında açılmış bu konu başlığı ama sonrasında pek rağbet görmemiş gibi...
Bu konuyla güncel olarak ilgilenen arkadaşlar varsa bilgi alış-verişinde bulunmak isterim.

VFR1200F (olsa DCT ile de) ilgileniyorum. Honda Türkiye'ye getirmiyor bu modeli. Halbuki çok daha pahalı Gold wing ABS, Gold wing F6B ve Valkyrie F6C ile CTX 1300 (aşağı yukarı aynı fiyat aralığında) getiriyor. Bu model de aynı VFR800 serisinde olduğu gibi kendi hayran ve kullanıcı topluluğunu oluşturacak potansiyele sahip diye düşünüyorum. Tabii fiyat biraz yüksek ama saydığım diğer modeller de öyle, onlar getirilebiliyorsa VFR1200 F ve DCT nin neden getirilmediğine anlam veremiyorum. Görüşü olan varsa dinlemek isterim.

tarıkk
19 Ağustos 2014, 15:51
öncelikle merhaba vfr 1200 bir süredir kullanıyorum.daha öncede vfr 800 kullanıyordum. honda türkiye aslında birçok modeli getirmiyor türkiyeye.daha cok lokomotif ürünleri getiriyor. vfr 1200 de maalesef türk kullanıcılar tarafından çok tutmadı(sebebini hiç anlayamadım).vfr 1200 bana göre gerçekten üst düzey bir motor ikamesi bmw k 1300 s kawasaki z 1000sx .....gibi kendisindden cok daha pahalı motorlar. fren sisitemi,airodinamiği çok başarılı bana göre deposu yetersiz ve biraz ağır başka bir kusuru yok.honda yetkilileri uzun yolda daha sık mola verilmesi için deponun 17 litre yapıldığını söylüyorlar.kısacası 172 hp 129 nm tork müthiş bir rüzgar koruması cok iyi ve kombine çalışan fren sisitemi.

Carbondioxid
19 Ağustos 2014, 16:32
öncelikle merhaba vfr 1200 bir süredir kullanıyorum.daha öncede vfr 800 kullanıyordum. honda türkiye aslında birçok modeli getirmiyor türkiyeye.daha cok lokomotif ürünleri getiriyor. vfr 1200 de maalesef türk kullanıcılar tarafından çok tutmadı(sebebini hiç anlayamadım).vfr 1200 bana göre gerçekten üst düzey bir motor ikamesi bmw k 1300 s kawasaki z 1000sx .....gibi kendisindden cok daha pahalı motorlar. fren sisitemi,airodinamiği çok başarılı bana göre deposu yetersiz ve biraz ağır başka bir kusuru yok.honda yetkilileri uzun yolda daha sık mola verilmesi için deponun 17 litre yapıldığını söylüyorlar.kısacası 172 hp 129 nm tork müthiş bir rüzgar koruması cok iyi ve kombine çalışan fren sisitemi.

Ne güzel her iki VFR'yi kullanmış birini bulmuş iken soruyu sorayım, 800'ün 1200'e nispeten artıları ve eksileri nelerdir?
(eski VFR 800 cezbediyor, yenisi crossrunner'mı bilmem ne diye, mok edilen değil^^)

tarıkk
19 Ağustos 2014, 18:08
vfr 800 f vfr 1200 f e göre cok daha hafif ağırlık merkezide 1200 e göre daha aşağıda böylece virajlarda kontra vermek daha kolay.vfr 800 biraz daha az yakar 1200 göre sport turing sınıfı mantığıyla vfr 800 menzili daha iyi 1200 göre.bir artısıda zincirli olması (bu benim fikrim) şaftlı olan 1200 sürüşü 800 kadar akıcı ve devamlı değil.tabi zincir yağlamamak büyük keyif . bunlar 800 f in artıları ,tabi eksileri de var .1200 ün yan çanta yerleri orjinal herhangi bir demir ...vs takmak zorunda değilsin. airodinamiği çok daha iyi torku çok daha iyi.
1. vitesi kısıtlandırılmıştır 1200 lerin bunu kaldırmak için bazzazz diye bi ürün kullanır bazı vfr 1200 f kullanıcıları ama zaten 2. vitese attığınızda fazlasıyla yetecek güç ve tork sizinle beraberdir.
bana göre vfr 1200f rakiplerine bakıldığında çok pahalı değil az değil 172 hp 129 nm tork. ama vfr 800 bence fiyatı düşünüldüğünde çok cazip bir motor .tabiki 1200 daha yeni ve üstün ama bu tip motorları kullananlar genelde bu kadar güce ihtayıcı olmayan yada pek yarışmayan kişiler.daha çok yol yapanlar kullanıyor sport turingleri .yaklaşık aynı hızlarla gidersin her iki motorlada sadece vfr 800 de aynı hızı 8000 devirde 1200f de 5500,6000 devirde görürüsün. top speedleri farklı sadedce. önemli bir farkta şanzımanlarında vites geçişleri 1200 de çok sorunsuzdur viraj içi yada gittiğiniz hızın çok altında bir vitesede atsanız arka tekerde herhangi bir kayma yada çizgiden cıkma hissetmessin. kısacası herikiside çok iyi bence fiyatları göz önüne alınırsa sanki vfr 800 daha mantıklı gibi.... bunlar benim görüşlerim izlenimlerim tabi ...herkese kazasız sürüşler.

Ahmetbahadır
19 Ağustos 2014, 18:11
Yeni VFR 800 ne zaman gelecek?

Carbondioxid
19 Ağustos 2014, 18:33
vfr 800 f vfr 1200 f e göre cok daha hafif ağırlık merkezide 1200 e göre daha aşağıda böylece virajlarda kontra vermek daha kolay.vfr 800 biraz daha az yakar 1200 göre sport turing sınıfı mantığıyla vfr 800 menzili daha iyi 1200 göre.bir artısıda zincirli olması (bu benim fikrim) şaftlı olan 1200 sürüşü 800 kadar akıcı ve devamlı değil.tabi zincir yağlamamak büyük keyif . bunlar 800 f in artıları ,tabi eksileri de var .1200 ün yan çanta yerleri orjinal herhangi bir demir ...vs takmak zorunda değilsin. airodinamiği çok daha iyi torku çok daha iyi.
1. vitesi kısıtlandırılmıştır 1200 lerin bunu kaldırmak için bazzazz diye bi ürün kullanır bazı vfr 1200 f kullanıcıları ama zaten 2. vitese attığınızda fazlasıyla yetecek güç ve tork sizinle beraberdir.
bana göre vfr 1200f rakiplerine bakıldığında çok pahalı değil az değil 172 hp 129 nm tork. ama vfr 800 bence fiyatı düşünüldüğünde çok cazip bir motor .tabiki 1200 daha yeni ve üstün ama bu tip motorları kullananlar genelde bu kadar güce ihtayıcı olmayan yada pek yarışmayan kişiler.daha çok yol yapanlar kullanıyor sport turingleri .yaklaşık aynı hızlarla gidersin her iki motorlada sadece vfr 800 de aynı hızı 8000 devirde 1200f de 5500,6000 devirde görürüsün. top speedleri farklı sadedce. önemli bir farkta şanzımanlarında vites geçişleri 1200 de çok sorunsuzdur viraj içi yada gittiğiniz hızın çok altında bir vitesede atsanız arka tekerde herhangi bir kayma yada çizgiden cıkma hissetmessin. kısacası herikiside çok iyi bence fiyatları göz önüne alınırsa sanki vfr 800 daha mantıklı gibi.... bunlar benim görüşlerim izlenimlerim tabi ...herkese kazasız sürüşler.

Şahane bilgiler teşekkür ederim, 800 eski modeli,anladığım kadarı ile hem yakışıklı hem rahat bi araç , şaft aktarma konusunda verdğiniz bilgide ayrıca güzel, demek zincir aktarmayı, şaft'a yeğliyorsunuz bunu bilmiyordum, tabii bakım periyodu yağ vs haklısınız, kazasız belasız güzel günlerde kullanınız:rendeer:

Lev3562
20 Ağustos 2014, 07:44
Merhaba tarıkk ,
İlgilenip yanıtladığın için teşekkürler. Bir VFR 1200F kullanıcısı olarak benim için çok anlamlı ve ayağı yere basan görüşler yazmışsın. Uzunca bir süre aradan sonra şimdilerde VFR1200F ve Multistrada1200S ile ilgileniyorum. İki yıldır yurt dışında (Afganistan) bir firmada çalışıyorum ve kesin dönüş yaptığımda bu makinalardan birini almayı istiyorum. Her ne kadar yurt dışı forum ve video değerlendirmelerin önemli bir miktarını inceleyip bazı fikirler edinmiş olsam da, "bizden" bir kullanıcının fikir ve görüşleri her zaman daha önemli tabii ki. Yenisi gelmediği için (sahibinden'de) iki tane VFR1200F (2011 model) buldum ve viyatları neredeyse 2011 MTS1200 lerle aynı (bir kaç bin farklı olanlar aksesuarlardan kaynaklanıyor). Dolayısıyla incelediğim diğer aday olarak kararsız kaldım. VFR1200 ün F (düz) modelinin bile çok iyi eleştiriler aldığını biliyorum. MTS1200S ise zaten açıkça çok iyi bir makine. Tabii burada yedek parça, bakım giderleri vb. gibi konular önem kazanıyor. Örneğin VFR1200F aktarma organında hiç problem yaşanıyor mu? Kilometreye bağlı (uzun dönem) bakım başlıklarında neler var? Çünkü ben aldığım zaman satmayı planamadan çok uzun süre kullanmak niyetindeyim. İlginize tekrar teşekkürler, saygılarımla...

tarıkk
20 Ağustos 2014, 17:40
merhabalar sizede . öncelikle şunu söyliyim bende çok tecrübeli herşeyi bilen bi motor kullanıcısı değilim bilgilerim ve kısıtlı tecrübelerim doğrultusunda bilgi vermeye çalışıyorum . vfr modellerinin hemen hemen hepsini kullandım ducati hiç kullanmadım ama kullansam herhalde multistrada alırdım.kağıt üstünde teknik açıdan çok iyi görünüyor fakat şu unutulmaması gerekir dik oturumu olan bir motor ne kadar güçlü olursa olsun bir spor motosiklet gibi gitmez zaten fizik kurallarına aykırıdır.ama iş şehir içine gelindiğinde de vfr 1200 hantal kalıcaktır multistradaya göre. şehirlerarası multistrada daha rahat olacaktır vfr ye göre. hondanın artıları çok ama türkiyede bunu unutma hem yedek parça hem servis değil istanbulda heryerde mevcut.şaft bakımına gelince ben daha hiç girmedim sanırım 50.000 km de oluyor yada onun gibi bişey. her yağ değişiminde şaft açılmaz,yani ek bir maliyeti yok,pek sorun yaşamadım,klasik honda bakımları nasılsa vfr de öyle yağ,filtreler,genel yağlamar ve ayarlar zincir ve teker kontrolleri... ducatiyi audi aldı ama servislerini şu anda korlas devam ediyor.hatta bi duyduğum habere göre dizel bir multistrada tasarlıyorlar audi ve ducati beraber.bir depoyla 400-500 km yapacağını duymuştum. kulağa biraz komik geliyor biliyorum ama gerçek sanırım. kısacası spor bir motosiklet kullanıcısıyım dersen vfr yok rahatlık çok önemli paşalar gibi dik oturur giderim dersen ducati multistrada .benim nacizade tavsiyem kesinlikle vfr çünkü honda ,çünkü japon. evet italyanlar çok iyi dizayn yapıyor bi ürünü nasıl satıcağını biliyor .sanki ata sporları tasarım ama iş kullanışa geldiğinde japon en iyisi bence. ducatinin spor modellerini kullanan arkadaşlarım devamlı ilgilenilmesi gerektiğini söylüyorlar çocuk gibi diyorlar belkide bazıları böyle seviyordur.... birde iki motosiklet arasında yaklaşık 10000 tl fark var. 33.000 e iyi bir vfr kesinlikle alabilirsin hatta daha daha düşüğe... inşallah yardımcı olabilmişimdir.yine tekrarlıyorum bunlar benim edindiğim bilgi ve tecrübeler farklı düşünenler olabilir. ....herkese kazasız belasız iyi sürüşler ..saygılarımla....

Lev3562
21 Ağustos 2014, 08:19
merhabalar sizede . öncelikle şunu söyliyim bende çok tecrübeli herşeyi bilen bi motor kullanıcısı değilim bilgilerim ve kısıtlı tecrübelerim doğrultusunda bilgi vermeye çalışıyorum . vfr modellerinin hemen hemen hepsini kullandım ducati hiç kullanmadım ama kullansam herhalde multistrada alırdım.kağıt üstünde teknik açıdan çok iyi görünüyor fakat şu unutulmaması gerekir dik oturumu olan bir motor ne kadar güçlü olursa olsun bir spor motosiklet gibi gitmez zaten fizik kurallarına aykırıdır.ama iş şehir içine gelindiğinde de vfr 1200 hantal kalıcaktır multistradaya göre. şehirlerarası multistrada daha rahat olacaktır vfr ye göre. hondanın artıları çok ama türkiyede bunu unutma hem yedek parça hem servis değil istanbulda heryerde mevcut.şaft bakımına gelince ben daha hiç girmedim sanırım 50.000 km de oluyor yada onun gibi bişey. her yağ değişiminde şaft açılmaz,yani ek bir maliyeti yok,pek sorun yaşamadım,klasik honda bakımları nasılsa vfr de öyle yağ,filtreler,genel yağlamar ve ayarlar zincir ve teker kontrolleri... ducatiyi audi aldı ama servislerini şu anda korlas devam ediyor.hatta bi duyduğum habere göre dizel bir multistrada tasarlıyorlar audi ve ducati beraber.bir depoyla 400-500 km yapacağını duymuştum. kulağa biraz komik geliyor biliyorum ama gerçek sanırım. kısacası spor bir motosiklet kullanıcısıyım dersen vfr yok rahatlık çok önemli paşalar gibi dik oturur giderim dersen ducati multistrada .benim nacizade tavsiyem kesinlikle vfr çünkü honda ,çünkü japon. evet italyanlar çok iyi dizayn yapıyor bi ürünü nasıl satıcağını biliyor .sanki ata sporları tasarım ama iş kullanışa geldiğinde japon en iyisi bence. ducatinin spor modellerini kullanan arkadaşlarım devamlı ilgilenilmesi gerektiğini söylüyorlar çocuk gibi diyorlar belkide bazıları böyle seviyordur.... birde iki motosiklet arasında yaklaşık 10000 tl fark var. 33.000 e iyi bir vfr kesinlikle alabilirsin hatta daha daha düşüğe... inşallah yardımcı olabilmişimdir.yine tekrarlıyorum bunlar benim edindiğim bilgi ve tecrübeler farklı düşünenler olabilir. ....herkese kazasız belasız iyi sürüşler ..saygılarımla....

Çok faydalı oldu bu bilgiler teşekkürler. Bu arada çok mütevazisiniz :) VFR daha mantıklı karar gibi duruyor. Şimdi mesele artık ikinci el VFR1200 bulmakta. Satış ilanlarındaki VFR1200 ler 37500TL fiyat koymuşlar 2011 model makinalara. Bildiğim kadarıyla VFR1200 lerde (hem F, hem de DTC) 2012 yılında teknik açıdan ciddi sayılabilecek bazı iyileştirmeler yapıldı.

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/first-rides-tests/2012/april2/may1712-honda-vfr1200-old-vs-new/honda/vfr1200f/_/R-EPI-136375
http://ultimatemotorcycling.com/2012-honda-vfr-1200-f-peview/

Bu yenlikleri şu başlıklara toplamışlar :
1.Daha büyük yakıt deposu (19 L)
2.Daha fazla tork
3.Çekiş kontrolü (TC)
4.Kozmetik iyileştirmeler
5.Oran/hızlarda iyileştirmeler
6.DTC versiyonunda otomatik vites oranları geliştirilmesi ve M/T de unutma durumunda otomatik olarak O/T ye geçiş vs.

Bu farklılıkların ilk çıkan 2010 modelin hataları olarak tanımlamak doğru olmayabilir çünkü farkı hissedilmeyecek kadar az yorumu yapılmış. Fakat yine de makkajdan daha fazlasının yapıldığı aşikarken Türkiye'de eski modeline istenen fiyat yukarıda belirttiğim gibi. Seçenek çok kısıtlıyken MTS yi de ister istemez opsiyon olarak tutuyorum. Sanırım ya çok az VFR1200 var ya da sahipleri o kadar memnunlar ki satışa koymuyorlar...
Sevgi ve saygılar.

cbr1100 xx
16 Ekim 2019, 14:55
vfr1200 f 2011 aldım bence keyifli makina .....Hız makinası değil keyif ve gezi makinası ...Tabii 260/270 lerde gezebilirsiniz de:)