Orijinalini görmek için tıklayınız : motor yağ yakıyor
dj_embow
27 Eylül 2009, 03:09
herkeze slm honda cg aldım 2005 model kuryeden çıkma vitesliye geçiş için aldım motor yağ yakıyo yagını kontrol ederek bu şekilde kullansam herangibir zararı olurmu yağ masrafı haricinde benim bilgim yok ta motor konusunda ustalara danışim dedim hayırlı sürüşler
egelim 43
27 Eylül 2009, 04:03
Devamlı şekilde ve fazlaca kontrol ettikten ve yağını ilave ettikten sonra belirli bi süre o şekilde binebilirsin ama her an daha fazla arıza açma ihtimali olur motorunun.
vlad1462
27 Eylül 2009, 08:44
segman attırarak yağ yakmayı önleyebilirsin. motoru fazla ellemeden, sadece silindir kapağı ve silindir sökülerek pistona ulaşılıp segmanlar değiştirilecek. yağ yakman devam ederse silindiri daha fazla bozabilir, motor yataklarına zarar verebilir, motora daha fazla masraf açılmasına sebep olabilirsin. bi motorcuya göster ve fiyat al. ekleyeceğin yağ masrafın zaten olacağı gibi motoru yağ yakar halde satmanda zor olacak ve fiyatı düşecektir. peşin peşin yaptırıp sağlam halde kendin kullan, sonradan düzeltip satarak millete hediye etmiş olma.:cat:
Ramazan Can
27 Eylül 2009, 11:25
yağını kontrol ederek belirli bir süre binebilirsin....
ozgurakman
27 Eylül 2009, 12:03
dikkatli sürmende fayda var. motor yüksek hızda yatak sararsa sağlığın açısından pek (!) iyi olmaz :pale: keşke alırken bir ustaya gösterseydin o anlardı zaten yağ yakıp yakmadığını...
mach1
27 Eylül 2009, 13:15
Bor power al geçici çözüm olur.Sekmanları yenilersen daha sağlıklı olur ama yinede bor powerı koy.Birde subap lastiklerine bak onlarda zamanla aşınıp yağ salabilir:)
_OLD_
27 Eylül 2009, 13:54
Bor power al geçici çözüm olur.Sekmanları yenilersen daha sağlıklı olur ama yinede bor powerı koy.Birde subap lastiklerine bak onlarda zamanla aşınıp yağ salabilir:)
Bu durumdaki motora bor power koymak hiç bir fayda vermez.Yaptırdıktan sonra koyabilir.Bor ölü motoru canlandırmaz.Yeni veya az çalışmış motorun ömrünü uzatır.
Subap lastiklerinin nerede olduğunu ve nasıl kontrol edileceğini kaç motosiklet kullanıcısı biliyor acaba?
Lütfen laf olsun diye öneri yapmayalım.Herkes bir şey söyleyerek arkadaşın kafasını karıştıracak.Uzaktan yardımla bu arıza giderilemez.Tek çözüm bilen bir kişinin motoru incelemesidir.İlk yapılacak kompresyon ölçümüdür.Lastik havasını ölçtüğümüz saate benzer.Bunu çoğunlukla yapmazlar.Silindir üst kapağını açıp bakarak teşhis koymayı tercih ederler.Zaten motoru sökme sırası bu şekilde olacağından sorun daha aşağıdaysa silindiri sökerek devam ederler.
piston kolu ve krank yataklarından şüphelenilmez ise gömlek(veya silindir)+pisto+segman değiştirilerek sorun giderilir.
Bu işler için mutlaka bilen birine gidilmelidir.Dikkat ederseniz USTA demiyorum.
Kolaygelsin.
actros5457
27 Eylül 2009, 18:10
hocam haklı
Nipp10
27 Eylül 2009, 21:59
Bence de ustalardan uzak durmalı. :queen:
mach1
28 Eylül 2009, 00:54
Mercedes servisinde yağ yakan arabaya o katkıdan koydular araba gözümün önünde yağ yakmayı kesti motor ama aşırı yağ yakmıyordu yüksek devirlere çıkınca yakıyordu:)Komprasyon saatini genellikle yağ yakmayan birden fazla silindirli araçlara yapıyorlar.Sen motoru komprosöre bindirdiğinde aynadan bak duman çoğalıyorsa sekmandandır eğer düz yolda giderkende atıyorsa silindir pistondandır yada ilk çalıştığında bi duman atıp sonra kesiliyorsa subap lastiğindendir.Bundan sonrası sana kaldı:cat:
bassturbin
28 Eylül 2009, 11:49
Şahsen denemedim belki uygulayan vardır normal arabalara konulan yağ katkısıda kullanılabilir (Mİ?)Katkı dediğim yeni türeyen borlu vs katkılar değil kalın bal kıvamında olan katkılar.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO