Orijinalini görmek için tıklayınız : ybr 250 test (alacaklara kişilere duyurulur)
edremitli10
22 Haziran 2009, 18:05
merhaba arkadaşlar, bir hafta önce aldığım motorumu test ettim, yakıt konusunda çok cimri olan motoruma, bayiden çıkar çıkmaz 95 oktan kurşunsuz benzinle fulledim, tam 60tl ye doldu, tabi ülkemizde akaryakıt fiyatları hergün değiştiği için bugün alsaydım 58tl ye dolacaktı, ve ilk aldığım gün size gezi bölümünde belirttiğim gibi uzun bir yola çıktım, yaklaşım 200km yol yaptım, ve bugüne kadar motorumun deposu yeni bitti sinyali vermeye başladı, ve tam 590- 600km yol yaptı, yani km de 100 kuruş yakıyor, 250cc lik bir motora göre yakıtı bana göre çok iyi geldi, tabi motorum henüz yeni olduğu için rodajını tamamlamaya çalışıyorum, kitabında 5000 deviri geçmeyeceksin diye yazmışlar ama, ben arada bir 7000 devire kadar çıktım, motor hiç zorlanmadan 7500 devirde rahat 130 yapıyor, tabi motor açıldıktan sonra maximum 9000 devire çıkardığımda 150 yapar diye düşünüyorum:cat: motorun kullanımı çok rahat uzun yolda sürücüsünü yormuyor, yalnız alacaklara duyurulur, bu motorda ön cam şart rüzgar adamı fena tokatlıyor:cat: virajlara çok iyi cevap veren makine limitlere yatabiliyor:cat:
iptaluyelik02
22 Haziran 2009, 18:32
merhaba arkadaşlar, bir hafta önce aldığım motorumu test ettim, yakıt konusunda çok cimri olan motoruma, bayiden çıkar çıkmaz 95 oktan kurşunsuz benzinle fulledim, tam 60tl ye doldu, tabi ülkemizde akaryakıt fiyatları hergün değiştiği için bugün alsaydım 58tl ye dolacaktı, ve ilk aldığım gün size gezi bölümünde belirttiğim gibi uzun bir yola çıktım, yaklaşım 200km yol yaptım, ve bugüne kadar motorumun deposu yeni bitti sinyali vermeye başladı, ve tam 590- 600km yol yaptı, yani km de 100 kuruş yakıyor, 250cc lik bir motora göre yakıtı bana göre çok iyi geldi, tabi motorum henüz yeni olduğu için rodajını tamamlamaya çalışıyorum, kitabında 5000 deviri geçmeyeceksin diye yazmışlar ama, ben arada bir 7000 devire kadar çıktım, motor hiç zorlanmadan 7500 devirde rahat 130 yapıyor, tabi motor açıldıktan sonra maximum 9000 devire çıkardığımda 150 yapar diye düşünüyorum:cat: motorun kullanımı çok rahat uzun yolda sürücüsünü yormuyor, yalnız alacaklara duyurulur, bu motorda ön cam şart rüzgar adamı fena tokatlıyor:cat: virajlara çok iyi cevap veren makine limitlere yatabiliyor:cat:
test bu kadar mı oluyor?yok mu ayrıntı?
cousinecruis
22 Haziran 2009, 18:43
60 tl ise deposu 20 litre civarı mı?
sakinseytan
22 Haziran 2009, 18:48
çok az yakıyomuş ii vala hayırlı olsun
korkut 250
22 Haziran 2009, 18:51
Test kısa sürmüş anlaşılan.:P
Lucas
23 Haziran 2009, 04:15
Km'de 100 Kuruş yakması ilginç. Rodajdan sonra bir daha aynı konuyu konuşalım :)
< iLk@yy >
23 Haziran 2009, 04:20
Km'de 100 Kuruş yakması ilginç. Rodajdan sonra bir daha aynı konuyu konuşalım :)
ben sadece oha dedim resmen
çok az yakmış....
garacava
23 Haziran 2009, 06:42
LPG'li olmasın bu?:cherry:
korkut 250
23 Haziran 2009, 07:36
Kardeşim yanlış hesaplamış olabilirsin. kontrol et :cat: .Yanlış hesap Bağdattan dönermiş.:P
edremitli10
08 Temmuz 2009, 14:49
60 tl ise deposu 20 litre civarı mı?
evet deposu 19,8 litre:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:44 PM ----------
Kardeşim yanlış hesaplamış olabilirsin. kontrol et :cat: .Yanlış hesap Bağdattan dönermiş.:Pyanlış hesaplamadım depoyu full yaptım, 590km götürdü:cat: ve dikkat ettim kaç litre alacak diye 17,8 litre benzin aldı, deposu 19.8 litre olduğu için daha deposunda 2 litre benzin vardı, çok ekonomik:cat:
SALVANO
08 Temmuz 2009, 14:53
bravo, cok cimriymiş ama rodaj konusunda kullanım klavuzuna uymanı pek tavsiye etmem, benim bildiğim 50-100 km yi devirdikten sonra yüksek devirlerde kullanabilirsin hatta sağır kalmaması için kullanmalısın.
SALVANO
08 Temmuz 2009, 15:14
1000kmden sonra yavaş yavaş zorlaması lazım.motor sağır kalmaz.ama şimdiden basarsa ilk yağ değişimi daha yapılmadığı için sağın içindeki metal parçalar silindire zarar verir.kullanım kılavuzuna uygun radoj yapmak en doğrusu:cat:
haklısın, belirtmeyi unuttuğum birşey var: 100km den sonra ki zorlamaların ardından 300 km de yağını değiştirmesi gerektiği ve hatta 300 - 1000 km arası yine seri kullanarak rodajın tamamlanması ve 1000km de 2. yağ değişimi yapılmalı.
saygılar
kurubuz
08 Temmuz 2009, 15:26
100 kuruş değil 10 kuruş demek istedin herhalde. 100 kuruş 1 lira eder.
edremitli10
08 Temmuz 2009, 15:55
1000kmden sonra yavaş yavaş zorlaması lazım.motor sağır kalmaz.ama şimdiden basarsa ilk yağ değişimi daha yapılmadığı için sağın içindeki metal parçalar silindire zarar verir.kullanım kılavuzuna uygun radoj yapmak en doğrusu:cat:motorum şu an 1200km 1000 bakımı yapıldı yağı ve filitresi değişti, şu zamanlar 6500 / 7000 devir arası kullanıyorum, 1000km den önce 5000 deviri geçirmedim kitabında öyle yazıyordu:cat:arada bir 8000 / 8500 devire çıkıyorum , 1600km den sonra istediğim gibi kullanabilirmişim :mrgreen: ne kaldı şunun şursında 1600km ye :queen:hatta arkadaşım dediki motoru düz bir yere sabitle, rolantide çalıştır dedi 2 saat o zaman hemen alışırmış pistonları
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 PM ----------
100 kuruş değil 10 kuruş demek istedin herhalde. 100 kuruş 1 lira eder.
pardon 10kuruş :cat:
piranha dört
09 Temmuz 2009, 01:32
Aman ha o denen şey sogutma fanı olan-şamzuman yagı ayrı tip aletlerde belki.......Rölanti de uzun süre durur halde motora büyük zarar.(Şanzumanın hareketsiz kaldıgından yag seviyen uygun degil 1.........yol gitmediginden motor sıcaklıgı hep artacak bu 2.......)Bence tabikiiii
YÖRÜK
09 Temmuz 2009, 01:39
ee hani resimler??
edremitli10
09 Temmuz 2009, 12:19
ee hani resimler??
resimleri diğer topiclerde vermiştim :silent:
ergün1968
09 Temmuz 2009, 12:27
Hayırlı olsun Edremitli.Yalnız arkadaşın dediği gibi durduğu yerde uzun çalıştırma.Hava soğutmalı makinalarda soğutma için haraket halinde olması lazım.Aman diyeyim :wiinkk:
SALVANO
09 Temmuz 2009, 12:38
aynen, aman ha öyle bir iş yapma! hatta bildiğim kadarıyla su soğutmalı bile olsa uzun süre rolentide çalıştırmak zararlı. özelliklede katalitik konvertöre zarar verir
motorun sonu zaten 130 dur. açılış devresinde basmamanı öneririm.
7500 devirde maxsimum güç üretir bu motor. yani 21 hp motor bundan sonraki devirlerinde iş yapmaz.
edremitli10
09 Temmuz 2009, 17:05
Hayırlı olsun Edremitli.Yalnız arkadaşın dediği gibi durduğu yerde uzun çalıştırma.Hava soğutmalı makinalarda soğutma için haraket halinde olması lazım.Aman diyeyim :wiinkk:sağol abi aklımda bulunsun, yapıyordum , artık yapmam :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 PM ----------
motorun sonu zaten 130 dur. açılış devresinde basmamanı öneririm.
7500 devirde maxsimum güç üretir bu motor. yani 21 hp motor bundan sonraki devirlerinde iş yapmaz.motorum şu an 1250km de arada bir devir yaptırıyorum, ama çok uzun süreli devirli kullanmıyorum :cat:
gezgin_33
09 Temmuz 2009, 17:24
İleryen Km lerdeki izlenimlerini bekliyoruz....
TOP SPEED
09 Temmuz 2009, 18:00
Km de 10 kuruş yakması çok değilmi ya benim makine 500 cc km de 12 kuruş yakıyor enteresan geldi bana senin makine karbüratörlümü ?
halilihsan
09 Temmuz 2009, 18:10
Benım motordan az yakıyo
edremitli10
10 Temmuz 2009, 13:43
Km de 10 kuruş yakması çok değilmi ya benim makine 500 cc km de 12 kuruş yakıyor enteresan geldi bana senin makine karbüratörlümü ?hayır enjeksiyonlu ben motorumun yakıtından memnunum bundanda az yakmasını istemem:cat: 500cc bir motorun kmde 12kuruş yalması çok ilginç motorun hakkını veremiyormusun yoksa:silent: bas gaza bakalım devir yaptır motoruna onun yakıtı kmde 25kuruşa çıkar:P
edremitli10
03 Ağustos 2009, 18:37
evet arkadaşlar motorum 2700km oldu, bundan sonraki izlenimlerimi size anlatmak istedim, ilerleyen kilometrelerde yakıtı biraz daha düştü, ve en son maximum hızı düz yolda ve tek kişi 145km/ saat, bu hızda sürücüsünü hiç yormuyor, titreşim ve vibrasyon sıfır, yalnız dediğim gibi bu motora ön cam şart arı sinek v.b haşareler ok gibi gelip vuruyor, ben hemen taktırdım, hiç sorun çıkartmayacak dört dörtlük bir motor, bakımlarını iyi yapın yağını geçirtmeyin yıllar boyu kullanırsınız. Gerçekten çocuğunuza miras bırakacağınız bir motor, hondanın yeni çıkan vtr 250 motorundan az yakacağı belli, ve aradaki 3000tl farkta verilecek bir rakam değil, herkeze tavsiye ederim.:bounce:
piranha dört
06 Eylül 2009, 01:55
edremitli10
;aradaki fark olayına girme yav honda fanatikleri kuduracak.Teknolaji olarak aynı seviyeye geldiginde fiyat olarak söyleyecek söz bulamayacaklar.Hatta diyeceklerki şimdi bu çift silindirli :queen::queen:aradaki fark az bile:queen:Yamaha dört büyüklerin içinde en cep dostu makine(futbol fanatizmi gibi oldu:dört büyükler)Hani yokmu 12 bin ytl bayılabilen honda fanatigi :queen::queen::queen:::gazete::::gazete::::gazete: :göremiyoruuuummmmmm.....
Di Daktır46
06 Eylül 2009, 12:26
yamaha işi biliyor honda gibi moloz motor çıkarmıyorki....adamlar yapmış..yakıt testlerini ve artılarını eskilerini sana göre bekliyoruz dostum...
Ramazan Can
06 Eylül 2009, 12:34
ybr 250 çok güzel bir motor....
edremitli10
12 Şubat 2010, 22:09
http://http://www.youtube.com/watch?v=1Nmhb8ISybo
sedat_57
12 Şubat 2010, 22:20
http://http://www.youtube.com/watch?v=1Nmhb8ISybo
açamadım:silent::silent::silent:
edremitli10
12 Şubat 2010, 22:28
açamadım:silent::silent::silent:
burdan bak
http://www.youtube.com/watch?v=1Nmhb8ISybo
ufuktan
12 Şubat 2010, 22:31
yakıt konusunda tereddütlüyüm ... 100 km de 3.3 lt gibi bir tüketimi olması gibi bir sonuç çıkar , rodajdaki bir makina için hayal bir tüketim :silent:
en yakın rakibi ve ybr250 nin dizayn babası olan cbf250 bir depo ile 400-450 km ( devirli kullanım ve bakımlı olması durumunda ) menzil yapıyor , enjeksiyon faktörü tüketimde toplam depoda %15 - 20 gibi bir oranı ( en iyimser ihtimalle ) düşürüyor olsa bile ... bu test sonucunda ybr250 cbf250 den %50 daha uzun menzil yapıyor oluyor ki ????? pek mantıklı değil :cat:
edremitli10
12 Şubat 2010, 22:36
yakıt konusunda tereddütlüyüm ... 100 km de 3.3 lt gibi bir tüketimi olması gibi bir sonuç çıkar , rodajdaki bir makina için hayal bir tüketim :silent:
en yakın rakibi ve ybr250 nin dizayn babası olan cbf250 bir depo ile 400-450 km ( devirli kullanım ve bakımlı olması durumunda ) menzil yapıyor , enjeksiyon faktörü tüketimde toplam depoda %15 - 20 gibi bir oranı ( en iyimser ihtimalle ) düşürüyor olsa bile ... bu test sonucunda ybr250 cbf250 den %50 daha uzun menzil yapıyor oluyor ki ????? pek mantıklı değil :cat:
benim makina rodajdan çıkalı çok oldu, şu anda 7800km'de 100/120km arası sabit kullandığında 550km yol yapıyor, 120/140 ve daha fazlası sürekli bu hızda uzun yolda kullandığında 510km civarı yolgidiyor, deposu 19lt ama kesilene kadar gitmedim her depoyu full yaptığımda 17 litreye doluyor yolda kalmiyim diye erken alıyorum benzini, yani 2lt daha depoda benzin oluyor, 2lt benzinde 50km civarı götürse son hız gittiğinde 550 götürür diye düşünüyorum :rendeer:
ufuktan
12 Şubat 2010, 22:42
merhaba arkadaşlar, bir hafta önce aldığım motorumu test ettim, yakıt konusunda çok cimri olan motoruma, bayiden çıkar çıkmaz 95 oktan kurşunsuz benzinle fulledim, tam 60tl ye doldu, tabi ülkemizde akaryakıt fiyatları hergün değiştiği için bugün alsaydım 58tl ye dolacaktı, ve ilk aldığım gün size gezi bölümünde belirttiğim gibi uzun bir yola çıktım, yaklaşım 200km yol yaptım, ve bugüne kadar motorumun deposu yeni bitti sinyali vermeye başladı, ve tam 590- 600km yol yaptı, yani km de 100 kuruş yakıyor, 250cc lik bir motora göre yakıtı bana göre çok iyi geldi, tabi motorum henüz yeni olduğu için rodajını tamamlamaya çalışıyorum, kitabında 5000 deviri geçmeyeceksin diye yazmışlar ama, ben arada bir 7000 devire kadar çıktım, motor hiç zorlanmadan 7500 devirde rahat 130 yapıyor, tabi motor açıldıktan sonra maximum 9000 devire çıkardığımda 150 yapar diye düşünüyorum:cat: motorun kullanımı çok rahat uzun yolda sürücüsünü yormuyor, yalnız alacaklara duyurulur, bu motorda ön cam şart rüzgar adamı fena tokatlıyor:cat: virajlara çok iyi cevap veren makine limitlere yatabiliyor:cat:
bunları ben yazdım o zaman :queen: :queen: :queen: :queen:
rodajda 590-600 km yapan makina şimdi 550 km yapıyorsa teknik bir sıkıntı var demektir :cat: neyse Allah kaza bela vermesin ( 250cc lerin çoğunun tüketimi aynı durumda ) bu bir artı değil yani :wiinkk:
edremitli10
12 Şubat 2010, 22:44
bunları ben yazdım o zaman :queen: :queen: :queen: :queen:
rodajda 590-600 km yapan makina şimdi 550 km yapıyorsa teknik bir sıkıntı var demektir :cat: neyse Allah kaza bela vermesin ( 250cc lerin çoğunun tüketimi aynı durumda ) bu bir artı değil yani :wiinkk:
rodajdan önce ilk zamanlar öyleydi gerçekten, ilk zamanlar rodajdan önce 4000 devirin üzerine çıkmıyordum onun için:cyclopsan amin allah kimseye kaza bela vermesin
Lifeisgood
12 Şubat 2010, 23:11
evet arkadaşlar motorum 2700km oldu, bundan sonraki izlenimlerimi size anlatmak istedim, ilerleyen kilometrelerde yakıtı biraz daha düştü, ve en son maximum hızı düz yolda ve tek kişi 145km/ saat, bu hızda sürücüsünü hiç yormuyor, titreşim ve vibrasyon sıfır, yalnız dediğim gibi bu motora ön cam şart arı sinek v.b haşareler ok gibi gelip vuruyor, ben hemen taktırdım, hiç sorun çıkartmayacak dört dörtlük bir motor, bakımlarını iyi yapın yağını geçirtmeyin yıllar boyu kullanırsınız. Gerçekten çocuğunuza miras bırakacağınız bir motor, hondanın yeni çıkan vtr 250 motorundan az yakacağı belli, ve aradaki 3000tl farkta verilecek bir rakam değil, herkeze tavsiye ederim.:bounce:
Hocam kıyasladığın ve 3.000 TL fark var dediğin Hondanın VTR'si 30 beygir ve çift silindir V-Twin motordur.Ayrıca vtr seninki gibi hava soğutmalı değil su soğutmalı olup kapışmaya kalktığında sana bol bol toz yutturur.VTR de enjeksiyonlu olduğundan yakıt tüketimi açısından çok az bir farka karşılık çok daha fazla performans üretecektir.Bu v-twin 250'liklerin (Hyodan bahsediyorum) 170'leri gördüğünü biliyoruz.Bence vtr ile lıyaslamaya kalkma bile.Naked motorlar benim tarzım değil.Enduro daha çok hoşuma gittiğinden ben şimdilik cbf150 ile takılıyorum ancak eğer naked almak istesem ybr 250 fiyatına gider iki tane cbf250 alırım.Birini yedek parça yapar 20 sene binerim.
edremitli10
12 Şubat 2010, 23:20
Hocam kıyasladığın ve 3.000 TL fark var dediğin Hondanın VTR'si 30 beygir ve çift silindir V-Twin motordur.Ayrıca vtr seninki gibi hava soğutmalı değil su soğutmalı olup kapışmaya kalktığında sana bol bol toz yutturur.VTR de enjeksiyonlu olduğundan yakıt tüketimi açısından çok az bir farka karşılık çok daha fazla performans üretecektir.Bu v-twin 250'liklerin (Hyodan bahsediyorum) 170'leri gördüğünü biliyoruz.Bence vtr ile lıyaslamaya kalkma bile.Naked motorlar benim tarzım değil.Enduro daha çok hoşuma gittiğinden ben şimdilik cbf150 ile takılıyorum ancak eğer naked almak istesem ybr 250 fiyatına gider iki tane cbf250 alırım.Birini yedek parça yapar 20 sene binerim.
vtr yi anlatmışsın biliyoruz, benim motordan fazla artıları var, ben sadece aradaki rakam fazla demek istedim, hyosoung a gelice 170 çıktığını biliyoruz ama servistende çıkmadığını biliyrouz krank kırıyor ve hyo ile son hız gittiğinde grenajları zırıl zırıl ötüyor, ve motoru ısındığında vitesleri zor geçiyor, arkadaşımda var kullandım benim motordan hızlı fakat üzerindeki sürücüsünü de yoruyor, ybr 250 nin fiyatına gelince herkez farklı düşünür alan alır, alamayan almaz:cat:
Lifeisgood
13 Şubat 2010, 00:56
vtr yi anlatmışsın biliyoruz, benim motordan fazla artıları var, ben sadece aradaki rakam fazla demek istedim, hyosoung a gelice 170 çıktığını biliyoruz ama servistende çıkmadığını biliyrouz krank kırıyor ve hyo ile son hız gittiğinde grenajları zırıl zırıl ötüyor, ve motoru ısındığında vitesleri zor geçiyor, arkadaşımda var kullandım benim motordan hızlı fakat üzerindeki sürücüsünü de yoruyor, ybr 250 nin fiyatına gelince herkez farklı düşünür alan alır, alamayan almaz:cat:
Hyo servisten çıkmayan motor ya.İşte bu vtr de onun servise uğramayan versiyonu.Hyo gibi krank kıracak değil heralde.Zaten bu 250 likler konusunda hondanın da yamahanın da politikaları hiç iyi değil.Sözde 250 cc'ye kadar ötv düşük olduğundan bunların daha ucuz olması lazım ancak vtr 250'nin fiyatı nerdeyse 600 cc'lere yaklaşıyo.
Bu arada ybr250 konusunda benim merak ettiğim bir konu titreşim konusu.Malum cbf250'ler biraz titreşimli ve hafiften rahatsız ediyo.Aynı titreşim sorunu ybr250'lerde de varmı?
_UnReaL_
13 Şubat 2010, 01:58
Benim Piaggio X9 um 180kuruş yakıyor :(((
edremitli10
13 Şubat 2010, 11:08
Hyo servisten çıkmayan motor ya.İşte bu vtr de onun servise uğramayan versiyonu.Hyo gibi krank kıracak değil heralde.Zaten bu 250 likler konusunda hondanın da yamahanın da politikaları hiç iyi değil.Sözde 250 cc'ye kadar ötv düşük olduğundan bunların daha ucuz olması lazım ancak vtr 250'nin fiyatı nerdeyse 600 cc'lere yaklaşıyo.
Bu arada ybr250 konusunda benim merak ettiğim bir konu titreşim konusu.Malum cbf250'ler biraz titreşimli ve hafiften rahatsız ediyo.Aynı titreşim sorunu ybr250'lerde de varmı?
ybr 250 de balancer ve çift beşikli şase mevcuttur, asla titreşim sorunu yoktur:cat:
by_dengesiz
13 Şubat 2010, 11:33
ybr 250 de balancer ve çift beşikli şase mevcuttur, asla titreşim sorunu yoktur:cat:
nerden alıntı yaptın bakiiiim sen,arkadaşım tek silindir motor nasıl titreme yapmaz,f650 gs bile devirli gittiğinde zangır zangır titriyor,ben inanmıyorum titreşim yapmadığına,istersen bi daha dene
acun0
13 Şubat 2010, 11:44
ölçümler motor rodajda olduğu için 60 70 hızla yapılmış bunun için az yakmış tapa gaz gitse 1 lt ile23 ü geçemez denemesi bedava son sürat ise zaten 130 dur düz yolda cbf 250 ile yarışmıştım beraber gidiyorlar.
kurubuz
13 Şubat 2010, 12:34
Km'de 100 Kuruş yakması ilginç. Rodajdan sonra bir daha aynı konuyu konuşalım :)
100 kuruş değil 10 kuruş. 100 kuruş 1 lira eder. Öğrenemediniz şu yeni kuruş hesabını..
Lifeisgood
13 Şubat 2010, 12:52
Edremitli sen zaten yanlış iş yapmışın.Alacaktın bi tane enduro ya da cbf150 kaz dağlarında gezecektin.Naked motorla asfalt dışına çıkamazsın.
edremitli10
14 Şubat 2010, 12:31
nerden alıntı yaptın bakiiiim sen,arkadaşım tek silindir motor nasıl titreme yapmaz,f650 gs bile devirli gittiğinde zangır zangır titriyor,ben inanmıyorum titreşim yapmadığına,istersen bi daha dene
hiçbir yerden alıntı yapmadım, kendim deneyerek ve size anlattım, bu motorun sonu 145 dir son hızda bile asla titreşim sorunu yktur, sende dene istersen yapmadığı kanısına varacaksın:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 ----------
Edremitli sen zaten yanlış iş yapmışın.Alacaktın bi tane enduro ya da cbf150 kaz dağlarında gezecektin.Naked motorla asfalt dışına çıkamazsın.
ben bu motoru aldığım için çok memnunum, hem asfaltta hem bozuk dağ yolalrında gidebiliyorum, sonuçta kul yapısı benle beraber yaşayacak değil, sadece benim zevklerimi yerine getirsin yeter:cat:
serimotorcu
14 Şubat 2010, 12:56
Hoca bende edremitliyim hiç görmedim seni gezerken :P
tr100a
14 Şubat 2010, 13:42
motorum şu an 1200km 1000 bakımı yapıldı yağı ve filitresi değişti, şu zamanlar 6500 / 7000 devir arası kullanıyorum, 1000km den önce 5000 deviri geçirmedim kitabında öyle yazıyordu:cat:arada bir 8000 / 8500 devire çıkıyorum , 1600km den sonra istediğim gibi kullanabilirmişim :mrgreen: ne kaldı şunun şursında 1600km ye :queen:hatta arkadaşım dediki motoru düz bir yere sabitle, rolantide çalıştır dedi 2 saat o zaman hemen alışırmış pistonları
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:53 PM ----------
pardon 10kuruş :cat:
tabi tabi motor rüzgar yemesse nasıl soğuyacak catır catır yanar piston
edremitli10
14 Şubat 2010, 15:43
Hoca bende edremitliyim hiç görmedim seni gezerken :P
motosikletle gündüz beni pek göremessin edremitte, arada bir çıkıyorum, ondan görmemiş olabilirsin
125cm3
14 Şubat 2010, 17:34
selam arkadaşlar ben vtr250 kullanıcısıyım , honda mı yamaha mı muhabetti bence gereksiz. arkadaş güle güle kullansın demek lazım , bende acemi sayılırım bunlardan daha önemlisi bizim fuarlarda honda yamaha standına gidip TR ye artık 125cc den çok 250cc getirin dememiz lazım. adam gibi kkartına faizsiz 5bin yerine 10bin çekmeleri veya tüketici finansmanı ayarlamaları lazım.
ayrıca tüm firmalar yedek parça fiyatlarını sitelerinde ulaşılabilir hale getirmeliler , 800adet 100cc-150cc arası 20 farklı model makina getirceğine
600adet tek tip 250cc getir fiyatıda uygun olur yedek parça sıkıntısıda olmaz ,
milletde adam gibi motora biner (rakamlar tamamen rasgele verilmiştir konu biraz daha anlaşılsın diye) ufak naked lar için diyorum scoterlar hariç.
biri 10krş fazla yakmış 10km fazla başmış çok önemli değil . aslında alan herşekilde 125cc den kurtulduğu için mennun makinasından , şimdi söyleyeceklerime arkadaşlar kızıp alınganlık yapmasınlar kimse lütfen ;
honda / yamaha mı diye eleştirenler fiyatından dolayı 250cc ye haklı olarak geçemeyen arkadaşlar. bunun şuçlusuda Honda + Y + S + Kawa + hükümet
tüm motor kullanıcılarına saygılar , bu arada hızdan çok fren önemli unutmayalım...vtr lastikleri nerdeyse turing 110-140 , arkada disk oluca ABS gibi hemen kitlemiyor ve %80 hızı düşürüyor , özellikle yağmurlu havalada sırf arka fren testleri yapılmıştır 100km ile.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO