PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Triumph Daytona 675



Sayfa : [1] 2

Luckdove
01 Aralık 2005, 20:00
Triumph Daytona 675. Demek ki İngilizler'de spor motosiklet yapabiliyor... Gerçekten iyi iş çıkarmışlar.

Sıralı 3 silindir
675 cc
165 kg
12500 rpm'de 123 hp uretiyor.

http://img175.imageshack.us/img175/8812/day67512ee.jpg (http://imageshack.us)

http://img175.imageshack.us/img175/587/day67528gt.jpg (http://imageshack.us)

http://img175.imageshack.us/img175/816/day67538ir.jpg (http://imageshack.us)

http://img175.imageshack.us/img175/6655/day67542ic.jpg (http://imageshack.us)

Barış Şuşut
01 Aralık 2005, 20:33
fiatı yokmu bunun

Luckdove
01 Aralık 2005, 20:39
Fiyatı bence tuzlu olur biraz. Ingiltere'de satış fiyatı 7,200 sterlin civarıymış

Duncan
02 Aralık 2005, 01:14
Bu 675 "RR" sınıfı için rekabet yaratacak motor.Bide F sınıfı yapılmış model var bende ondan bahsediyim.TT600.Tabiki 2006 da farklı adla çıkabilir.Sanırım adı TR600 yada Sprint ST olabilir.Sitelerde farklı isimler var.İlk 2 resim kırmız gri olan eski modeli 2003 model son 3 resim 2006.

http://www.iris.com.tr/images/motorsiklet/TriumphTT6002.jpghttp://www.iris.com.tr/images/motorsiklet/TriumphTT6003.jpg
http://www.triumph.co.uk/images/main_SPRINTST_02.jpg
http://www.triumph.co.uk/images/ABS.jpg
http://www.triumph.co.uk/images/G_ST_3.JPG

İngiliz markası yenilenmiş 600cc ile piyasaya girecekmiş.F sport touring ayarında motor için japonların 600 cc motorları araştırılmış.Honda'nın CBR 600F baz alarak yapmışlar.Hatta ondan daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Test sürüşü yapan biri vardı.Onun yazısını bulursam koyarım.

Ayrıca fiyatı umarım CBR 600F(14750) altında girerse baya ilgi göreceginden eminim.Ama sanırım 14000 geçecek.Dileğim geçmezde alabilelim:)

ilnapoli
02 Aralık 2005, 01:18
hımm, güzel motor olmuş.. F pek hoşuma gitmedi ama ilk motor çok hoşmuş güç falan da yerinde japonlara kafa tutabilir, ağırlık çok iyi..

Luckdove
02 Aralık 2005, 11:03
Ben İngiliz Bike dergisinde yeni 675 ile ilgili testi okumuştum. Sanırım Ekim sayısı idi. Diğer orta sınıf japon motosikletlerle karşılaştırmışlar ve her yönden Daytona biraz öne çıkmış görünüyor. Tabi biraz kendi ülkelerinin üretimi olduğu için hafif bir milliyetçilik de yapmış olabilirler ancak motorun dizaynı gerçekten çok hoş ve oldukça hafif. Eğer yol tutuşuda dergide yazdıkları gibi iyi ise bence çok iyi bir ürün çıkmış ortaya.

iNfiNite
02 Aralık 2005, 14:22
çizgileri ve şekli gerçekten çok etkileyici ve yine ingiliz eşsizliğine sahip olan ruhu çok iyi yansıtuyor...bu 3 silindirli makinaların seslerini çok seviyorum gerçekten çok eşsiz akustiğe sahipler... :cat:

patatessogan
02 Aralık 2005, 21:04
Gerçekten iyi bir alet ortaya çıkarmışlar hafif ama şasi filan ne alemde acaba :silent: Markayı tanıyan var mı?

zalim17
28 Ocak 2011, 10:55
marka çok eski markadır.ingilterenin harleyi gibi bişey. sağlam olmasıyla bilinen motorlar. bonneville en meşhur modelidir. hala üretimi var ve gerçekten klasik bir model. şahane. ama sorun servis satış ağı olmaması

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:36 ----------

http://www.canim.net/motors/resimler/Triumph_Bonneville_T_100_2005_01_1024x768.jpg

inzell
28 Aralık 2011, 16:11
Daytona arıyorum yana yana? :)

Musti0004
28 Aralık 2011, 16:20
:salut: Bunlar süper yaw

dersansport
28 Aralık 2011, 16:52
bir kaç sezon speed triple kullandım inanılmaz keyif almıştım sattıgıma pişman oldugum tek motorum desem yeridir.Alan kişide pert etmişti sonra genç motoda satıldıgını gördüm kmsi düşürülmüş falan filan :)

inzell
28 Aralık 2011, 17:07
Street Triple ya da Daytona 675 istiyorum ben de. İkisinde de birer tane var ilanlarda. Bulursam 1-2 yaşında düşünüyorum bir tane. Sahibinden.com harici gidip canlı görebileceğim yerler var mıdır acaba?..

dersansport
28 Aralık 2011, 17:17
daha öncede söyledim sana tirumph alma sıfır almıyacaksan alma.Temizi yok ben çok baktım tamircide parça bekliyor sonra parçalar geliyor takıyorlar satılıga koyuyorlar o beyaz speed triple var mesela o motor kazalı sahibi temiz diyor ama kazalı ben biliyorum tamircide gördüm o motoru.Diğerleride aynı orda tek temiz motor thurxton onuda para olsa alırdım ama bütün para harley 48 e gitti.

inzell
28 Aralık 2011, 17:24
Daha önce konuşmamıştık, başkasıyla karıştırıyor olabilirsin. :/

Benim dediğim bunlar;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-mototal-den-triumph-street-triple-66650675/detay/
ve
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-sifir-gibi-triumph-52913000/detay

Daytona'da 2010-2011 bulsam süper olacak ama yok. :)

dersansport
28 Aralık 2011, 17:53
daytona nasıl bir motordur diye başlık vardı sen açtın sanmıştım oraya yazmıştım.
İki ilandaki motoruda alma benden sana söylemesi evimin dibinde olan motorlar bunlar sahiplerini tanımam ama kazalarını biliyorum.
Zaten kim satar 5000 kmde motoru :)

inzell
28 Aralık 2011, 18:03
Rodajı bitmeden satan tipler var, 5bin niye olmasın. :)
İlk ilandaki kazalı mı diyorsun şimdi?

naturalhigh
19 Nisan 2012, 01:45
selam.. bende 2006 daytona 675 var 11000 kmde kazası belası yok tertemiz bütün bakımları zamanından önce yapıldı servisinde yapıldı. düşünürsen görüşelim... forumdan msj atabilirsin...

inzell
19 Nisan 2012, 02:11
Hemen görüşelim, umarım sarı ya da beyazdır. :)

naturalhigh
19 Nisan 2012, 14:34
Hemen görüşelim, umarım sarı ya da beyazdır. :)


maalesef.. tornado red.. 0533 416 19 02..

krd
15 Mart 2014, 19:45
Arkadaşlar sonunda yeni bebeğim TRIUMPH DAYTONA 675 ABS yi dün teslim aldım.

Öncelikle KORLAS firmasına sürecin en başından en sonuna kadar gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ediyorum buradan.
Kendileri ile hiç bir konuda sıkıntı yaşamadım. Kızıltoprakta yeni açılan 2 katlı Triumph mağazasına ciddi para harcanmış ve her uğradığımda kalabalıktı. Korlas çalışanları hep nazik şekilde sorularımı cevapladılar, evraklar faturalar belgeler herşey eksiksiz teslim edildi. Motoru teslim ederken de bizzat yakın ilgi alaka vardı -al motoru git- der gibi değil yani.

Tabiiki olması gereken ve normali bu ama daha önce sıfır motor almaya dükkanına girdiğimde yerinden bile kalkmaya tenezzül etmeyen (kawasaki z-moto) esnaf bozuntularını görünce insan seviniyor. Yeri gelmişken önceki motorumu aldığım doğu batı honda'danda aynı kalite de hizmet ve ilgi gördüğümü belirteyim.

Triumph Daytona'yı uzun zaman önce kafama koymuştum ancak TR de distribütörü olmaması, servis ve parça sıkıntısı olduğundan yanaşamamıştım. Şu an bu konularda sıkıntı çıkmayacağını umuyorum :)

Motora gelirsek, bundan önceki motorum 2011 honda cbr600fa idi. Onu satınca ilk niyetim honda cbr600rr abs almaktı ancak honda ya defalarca yazmama rağmen TR ye getirmediler. Abs li bir supersport makine isteyince seçenekler çok sınırlı.

Triumph'un KORLAS tarafından getirileceğini öğrenince yaptığım araştırmalar sonucunda bu motoru almaya karar verdim (hatta bir ara kawasaki 636r abs almak üzereydim dükkana (z-moto) girdiğimde eleman ayağa kalkıp yanıma gelip -buyrun-yardımcı olalım-hoşgeldiniz- deseydi hasbelkadar şu an bir kawa 636 ya bile binebiliyor olabilirdim allah korumuş :)

Daytona ya gelecek olursak, henüz rodaj da olduğu için pek bir numara :) yapmadım. Şehir içinde yaptığım 100km den sonra ilk izlenimlerim, motorun çok kararlı olması, dönüşlerde hızlanmalarda (3 silindir li 675cc nin karakterinden de kaynaklı), düşük devirlerde kullanılabilir torku olması, sürekli vites istememesi, gösterge panelinin detayları, sesi, en ince detayına kadar üst seviye işçilik (artçı selesinin altındaki dikişlere kadar). Kullanımının çok zevkli olması ve yanıltıcı davranmaması.

Bugün cadde ve sahilyolunda yoğun trafikte 2 tur attım, oturuş pozisyonundan olsa gerek avuç içim ve bileğim biraz ağrıdı trafikte beklemekten, birde aynalara biraz eğilerek bakmak gerekiyor dik konumda beklerken.

Yoğun trafikte motorun bacaklarıma verdiği sıcaklık (fan açınca) CBR600FA kesinlikle daha az ki o pek supersport bile değildi.

Şu an aklıma gelenler bunlar, bu da bugün çektiğim fotoları:

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d2_zps995534cd.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d2_zps995534cd.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d13_zps2a8c10d0.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d13_zps2a8c10d0.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d9_zps64111d16.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d9_zps64111d16.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d8_zps01b0a3e7.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d8_zps01b0a3e7.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d11_zpsad7a29e0.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d11_zpsad7a29e0.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d10_zpsa8e7688d.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d10_zpsa8e7688d.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d7_zps3b31166f.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d7_zps3b31166f.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d12_zpsbb33559a.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d12_zpsbb33559a.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d3_zps150dbb22.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d3_zps150dbb22.jpg.html)

vejihi
15 Mart 2014, 20:34
Hayırlı olsun, kazasız güzel günlerde kullanırsın umarım.

Daytona benim de bir sonraki motor için düşündüğüm bir model, fakat malesef Euro ve vergi yüzünden fiyatı uçmuş durumda. O fiyatlara da çıkarsam herhalde 636 alırım düşünüyorum ama bakalım şimdilik 600fa'm ile mutluyum.

Rodaj tamamlanıp motora biraz daha alışınca bir 600fa karşılaştırması da yazarsan sevinirim. Çok güzel motor tekrar hayırlı olsun, keyifli sürüşler...

Volki34
15 Mart 2014, 20:52
Kazasız belasız binin... Kalite akıyor resmen....

krd
16 Mart 2014, 05:15
Hayırlı olsun, kazasız güzel günlerde kullanırsın umarım.

Daytona benim de bir sonraki motor için düşündüğüm bir model, fakat malesef Euro ve vergi yüzünden fiyatı uçmuş durumda. O fiyatlara da çıkarsam herhalde 636 alırım düşünüyorum ama bakalım şimdilik 600fa'm ile mutluyum.

Rodaj tamamlanıp motora biraz daha alışınca bir 600fa karşılaştırması da yazarsan sevinirim. Çok güzel motor tekrar hayırlı olsun, keyifli sürüşler...


Teşekkür ederim, bende ikisi arasında kalmıştım, ancak yeni daytonanın artıları ağır bastı. Genel açıdan düşününce yeşil ninja dan binlerce var, triumph tan 3-5 tane var :)

Birde şöyle bir durum var; kalkışta ve ara hızlanmalarda ninja 636 dahil 600lük japonları bozuyor (test değerleri). Ancak son hızda 10km kadar daha yavaş kalabilir.

Şimdi adam 35bin tl honda 600RR a istiyor, ABS yok, pirelli supercorsa lastik yok, kaydırmalı debriyaj yok, daytona gibi bir üst sınıf işçilik yok, alt devir de tork daha az, son hız hariç her hızlanmada geçiliyor, son hizda da az bir fark var. Aradaki fark 4000 tl. O zaman daytona bedava.

600FA ya göre kullanımı daha kolay, alt devirlerde bayıp vites istemiyor, şanzımanı vitesler yağ gibi sessiz geçiyor. Hızlanmak istediğinizde kaçıncı viteste olduğunuzun bir önemi yok. 2.5 sene sadece 600FA kullanıp buna bindiğim andan itibaren hiç yadırgamadım. Kullandıkça ekleme yapacağım.

Son olarak rodaj bakımı ilk 800km de, daha sonraki bakım aralığı senede bir veya 10bin km de bir hangisi önce gelirse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:12 ----------


Kazasız belasız binin... Kalite akıyor resmen....

Teşekkürler

umurcan
16 Mart 2014, 11:48
güle güle, kazasız belasız, lastiği ile zemin arasındaki sürtünme sekteye uğramadan kullanın :mrgreen:

çok çok güzel motor

asa11
16 Mart 2014, 12:09
Resimlerden kalite akiyor desem yeridir heralde. Ayriyetten marka fasistligi yapildigi bu topraklarda kararli olmanizdan dolayi sizi ayri bir tebrik ederim.

Bulent78
16 Mart 2014, 13:37
on numara beş yıldız motor, dört silindir hastası olmayan adam için kersinlikle daha mantıklı dediğiniz sebeplerden. Bir de Yamaha gibi biraz damping yapsalar fiyatlarda o zaman bence patlama yapması gereken bir makinadır. Bir street triple en çok kullanmak istediğim naked makinaların başında gelir. Gerçi Korlas sayesinde fiyatlar biraz düştü diye biliyorum ama yine de biraz daha düşürseler de halka inseler ya yamaha gibi :)

Lastiklere de bayıldım bu arada, standart olarak gelmesi takdire şayan. Barkın ın motor güzel ama standart lastikleri çöp diyemeyeceği bir makina sonunda :)

rıfkı
16 Mart 2014, 13:51
R'da öhlins süspansiyon falan var ama sanırım piste çıkmayacağınız için gerek yok dediniz, honda ile kıyaslamanızı tamamen katılıyorum, 600 cc 4 silindir şehir içinde çuvallıyor gerçekten. hayırlı olsun motorunuz.

Reşit
16 Mart 2014, 14:40
Çok güzel motor, güle güle kullanın kazasız belasız. Lastikleri yeter :P Barkın abiye vermeyi düşünürsünüz umarım, benim ve çevremde bir çok insanın çok merak ettiği bir motor. Birde AEA ağzından dinlesek fena olmaz. Kardeş gelebilir bunun yanına. Yakın zamanda tanışmak dileğiyle :rendeer:

krd
16 Mart 2014, 15:50
R'da öhlins süspansiyon falan var ama sanırım piste çıkmayacağınız için gerek yok dediniz, honda ile kıyaslamanızı tamamen katılıyorum, 600 cc 4 silindir şehir içinde çuvallıyor gerçekten. hayırlı olsun motorunuz.

Teşekkür ederim. R modelindeki farklar; öhlins amörtisör, quickshifter vites, ve brembo fren sistemi.

Bu özelliklerin farkı piste girince ortaya çıkıyor deniyor yorumlarda. Şehir içinde bir öhlins amörtisörün hakkını verecek durum olmaz (incelemelere dayanarak yaziyorum gene) ve üzerindekilerde zaten iyi kalitedeler.

Aslında R modeli için verilecek fiyat farkı bu aksesuarları tek tek taktırmaktan daha ucuz ama işte o fiyat farkı 2000 euro :) birkaç yüz euro iskonto yapıyorlar ama pisikolojik sınırımın üstünde kaldı o yüzden R almadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------


on numara beş yıldız motor, dört silindir hastası olmayan adam için kersinlikle daha mantıklı dediğiniz sebeplerden. Bir de Yamaha gibi biraz damping yapsalar fiyatlarda o zaman bence patlama yapması gereken bir makinadır. Bir street triple en çok kullanmak istediğim naked makinaların başında gelir. Gerçi Korlas sayesinde fiyatlar biraz düştü diye biliyorum ama yine de biraz daha düşürseler de halka inseler ya yamaha gibi :)

Lastiklere de bayıldım bu arada, standart olarak gelmesi takdire şayan. Barkın ın motor güzel ama standart lastikleri çöp diyemeyeceği bir makina sonunda :)

Bülent bey teşekkür. Memleketi ingiltere de ki şatış fiyatı 34500 TL (R olmayan benimki) burada 38500 TL şu an euro kuruyla. Korlasın fiyatı kabulümdür ama kim istemez daha ucuzlamasını :) ABD de 25.500TL ye satılan cbr600rr ın burada 35bin tl olmasından iyidir.

Diablo supercorsa çok çabuk ısınıyor ve kavrıyor yolu bu sayede. Asfaltlarımızın kalitesizliği göz önünde bulundurulursa bir lastiğin çabuk ısınabilmesi yol tutuş açısından hayati önemli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------


Çok güzel motor, güle güle kullanın kazasız belasız. Lastikleri yeter :P Barkın abiye vermeyi düşünürsünüz umarım, benim ve çevremde bir çok insanın çok merak ettiği bir motor. Birde AEA ağzından dinlesek fena olmaz. Kardeş gelebilir bunun yanına. Yakın zamanda tanışmak dileğiyle :rendeer:

Teşekkür ederim Reşit bey istediğiniz zaman bakabilirsiniz motora. Barkın bey de burayı okuyorsa mesaj atabilir.

rıfkı
16 Mart 2014, 16:45
Bülent bey teşekkür. Memleketi ingiltere de ki şatış fiyatı 34500 TL (R olmayan benimki) burada 38500 TL şu an euro kuruyla. Korlasın fiyatı kabulümdür ama kim istemez daha ucuzlamasını ABD de 25.500TL ye satılan cbr600rr ın burada 35bin tl olmasından iyidir.
Bu kıyaslama olmamış çünkü daytona da Amerika'da 25,500 tl, o mantıkla honda'nın tr fiyatı ucuz bile denebilir.

krd
16 Mart 2014, 16:56
Bu kıyaslama olmamış çünkü daytona da Amerika'da 25,500 tl, o mantıkla honda'nın tr fiyatı ucuz bile denebilir.

Haklısınız abd fiyatına bakmamışım, daytona' nın birçok özelliğine göre fiyatı ucuz kalmış diyebiliriz herhalde :)

krd
22 Mart 2014, 21:23
Bugün 122km lik istanbul-yalova gezisinden sonra yorumlarım; toplam km 300 henüz, oturuş pozisyonuna yeni yeni alışıyorum, doğru oturmayınca avuç içleri, bilekler ve bel ağrıyor. Arada bir dikleşerek sürüyorum. Sürüş pozisyonu bana tatlı-agresif geldi CBR600FA ya göre. Onda böyle bir gezi sonrası hiç bir tarafımda bir ağrı olmuyordu hiç (toplam km 15bin 600FA ile).

Hoş, tatlı yorgunluk yani çok zevk alıyorum motordan :) komut vermesi gazı ayarlamak DAHA KOLAY geldi, motor kararlı, gaz kolu milimetrik açma kapamalara aynı oranda tepki veriyor en ufak bir sürpriz yapmadı. Amortisör geri sekme-sönümleme ayarları standart konumdalar.

İlk rodaj aşamasına göre 500km boyunca 5bin deviri geçmeyin diyor (deponun üzerindeki stickerda yazıyor), 6.viteste maksimum 93km/h hız yaptım henüz 5bin deviri geçmedim.

3 aşamalı rodaj önerilmiş, ilk 500km 5bin devir, 500-1000km arası 6bin devir ve 1000-1500km arası 7bin devire kadar çıkılmalı diyor. Sağlam irade lazım :)

TİTREŞİM; Sıralı 3 silindirin bir artısı daha: 4 silindirli 600 den DAHA AZ TİTREŞİM var. Doğrumu yanlışmı bilmiyorum tekniğini ama bir ustanın dediği üzere bu motor 1-2-3 şeklinde çalışırken sıralı 4; 1-2-4-3 olarak çalışırmış. Bu konuyu araştırmadım ama CBR600FA dan daha az titreşimli buna eminim.

Tamamen durmadığım sürece hiç 1 e atma ihtiyacı hissetmedim 2. vites her işi görüyor, 3 e de atmaya gerek görmedim ve bunlar hep 5bin deviri geçmediğim halde.

122 km lik toplam yolu çok az trafikli az dur kalklı çoğunluğu otoban olmak üzere ve 80-90km/h arası gidince yakıt tüketimi 5.0L/100km olarak gösteriyor şimdilik.

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d15_zps1fbfe4ee.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d15_zps1fbfe4ee.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d16_zps889f106a.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d16_zps889f106a.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d18_zps25d9d1c7.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d18_zps25d9d1c7.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d19_zpsfb5267b9.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d19_zpsfb5267b9.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d20_zpsca24083a.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d20_zpsca24083a.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d14_zpsc2d14107.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d14_zpsc2d14107.jpg.html)

Blackeagletr
22 Mart 2014, 21:51
Bugün 122km lik istanbul-yalova gezisinden sonra yorumlarım; toplam km 300 henüz, oturuş pozisyonuna yeni yeni alışıyorum, doğru oturmayınca avuç içleri, bilekler ve bel ağrıyor. Arada bir dikleşerek sürüyorum. Sürüş pozisyonu bana tatlı-agresif geldi CBR600FA ya göre. Onda böyle bir gezi sonrası hiç bir tarafımda bir ağrı olmuyordu hiç (toplam km 15bin 600FA ile).

Hoş, tatlı yorgunluk yani çok zevk alıyorum motordan :) komut vermesi gazı ayarlamak DAHA KOLAY geldi, motor kararlı, gaz kolu milimetrik açma kapamalara aynı oranda tepki veriyor en ufak bir sürpriz yapmadı. Amortisör geri sekme-sönümleme ayarları standart konumdalar.

İlk rodaj aşamasına göre 500km boyunca 5bin deviri geçmeyin diyor (deponun üzerindeki stickerda yazıyor), 6.viteste maksimum 93km/h hız yaptım henüz 5bin deviri geçmedim.

3 aşamalı rodaj önerilmiş, ilk 500km 5bin devir, 500-1000km arası 6bin devir ve 1000-1500km arası 7bin devire kadar çıkılmalı diyor. Sağlam irade lazım :)

TİTREŞİM; Sıralı 3 silindirin bir artısı daha: 4 silindirli 600 den DAHA AZ TİTREŞİM var. Doğrumu yanlışmı bilmiyorum tekniğini ama bir ustanın dediği üzere bu motor 1-2-3 şeklinde çalışırken sıralı 4; 1-2-4-3 olarak çalışırmış. Bu konuyu araştırmadım ama CBR600FA dan daha az titreşimli buna eminim.

Tamamen durmadığım sürece hiç 1 e atma ihtiyacı hissetmedim 2. vites her işi görüyor, 3 e de atmaya gerek görmedim ve bunlar hep 5bin deviri geçmediğim halde.

122 km lik toplam yolu çok az trafikli az dur kalklı çoğunluğu otoban olmak üzere ve 80-90km/h arası gidince yakıt tüketimi 5.0L/100km olarak gösteriyor şimdilik.

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d15_zps1fbfe4ee.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d15_zps1fbfe4ee.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d16_zps889f106a.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d16_zps889f106a.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d18_zps25d9d1c7.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d18_zps25d9d1c7.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d19_zpsfb5267b9.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d19_zpsfb5267b9.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d20_zpsca24083a.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d20_zpsca24083a.jpg.html)

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d14_zpsc2d14107.jpg (http://smg.photobucket.com/user/korr4/media/d14_zpsc2d14107.jpg.html)

Hayırlı olsun motorunuz çok güzel hep imrenerek baktığım bir model :) Kazasız belasız sürüşler. Abs si olan bir SS alarak çok iyi bir seçim yapmışsınız. Teknik servis ve yedek parça açısından Z-moto'dan kötü olacağını hiç sanmıyorum, hatta tahminim çok daha iyidir.

Dediğiniz gibi bu rodaj olayı sağlam irade istiyormuş, kendimi yerinize koydum da uyarsanız helal olsun :) Yakıt tüketimi de çok iyiymiş. Tek eksisi olarak 25cc için bir üst MTV grubuna girmesi.

Green Arrow
06 Nisan 2014, 13:04
Güle güle kullanın motorunuz gerçekten çok güzel.Bu motora hayran ve seveni çok olsa da sahibi pek olmadığı için başlık pek canlı değil.Lütfen zaman buldukça yazmaya çalışın belki yanınıza kardeş motorlar gelir :)

krd
06 Nisan 2014, 16:15
Güle güle kullanın motorunuz gerçekten çok güzel.Bu motora hayran ve seveni çok olsa da sahibi pek olmadığı için başlık pek canlı değil.Lütfen zaman buldukça yazmaya çalışın belki yanınıza kardeş motorlar gelir :)


Teşekkürler :) evet şu an sanırım 3 tane dolaşıyor piyasa da o yüzden pek yazan yok :)

Şu an 550km deyim. Dün körfez yolundan istanbul yalova yaptım, rodaja halen sadığım 5bin deviri geçmeden 2.5 saat civarı sürdü yol (80-90km hızla).

Oturuş pozisyonu açısından, sürekli kapanarak gidemeyeceğim için bileklerim gene biraz ağrıdı, ancak çok tatlı keyifli bir yorgunluk.

500km yi geçtiğim için 6bin devire çıkmaya başladım dönüşte (2.rodaj aşaması), az biraz daha neye bindiğimin farkına vardım. 6-7 bin devirde eksozun sesi hiç videolardaki gibi değil eğer izlediyseniz youtubedan. Gayet TOK ve böğürden geliyor anlatabildiysem (standart egzos).

Yakıt ortalaması 4.2L/km gösterdi toplam (200km civarı yol yaptım dün). Şehir içinde trafikte tam durmadığım sürece 2.vites yeterli oluyor.

ABS birkaç kere kullandım, başarılı, kayma-sapma çizgiden çıkma yok.


http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d21_zps731c8976.jpg

umurcan
06 Nisan 2014, 16:43
illa diyosun ki biriktir paranı al bi street triple :mrgreen: bi kere daha güle güle kullan. hepten güle güle :)
belki ss bir motor için çok alışılmış bir soru olmayacak ama aynalar kıs göründü biraz gözüme, aynalar nasıl trafikte?

şu da bulunsun burada
https://www.facebook.com/photo.php?v=699535330102567

krd
06 Nisan 2014, 16:57
illa diyosun ki biriktir paranı al bi street triple :mrgreen: bi kere daha güle güle kullan. hepten güle güle :)
belki ss bir motor için çok alışılmış bir soru olmayacak ama aynalar kıs göründü biraz gözüme, aynalar nasıl trafikte?

şu da bulunsun burada
https://www.facebook.com/photo.php?v=699535330102567

Teşekkürler. Aynaları kullanmak için biraz eğilmek gerekiyor yani ayna pozisyonu motorun sürüş pozisyonuna göre ayarlanmış.

İç bükey ayarı olması lazım ama kitapta göremedim servise gittiğimde soracağım.

Katlanması ve açması çok kolay trafikte araçların arasından geçerken hemen katlanabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------


illa diyosun ki biriktir paranı al bi street triple :mrgreen: bi kere daha güle güle kullan. hepten güle güle :)
belki ss bir motor için çok alışılmış bir soru olmayacak ama aynalar kıs göründü biraz gözüme, aynalar nasıl trafikte?

şu da bulunsun burada
https://www.facebook.com/photo.php?v=699535330102567

Video fenaymış bu arada :)

tubejh
06 Nisan 2014, 18:00
Hayırlı olsun. Allah kazasız binmeyi nasip etsin.

krd
21 Nisan 2014, 19:00
Bugün 850km de, korlas kızıltoprak ta rodaj bakımı ve kontrolleri yapıldı.

Servis kısmında ve mağazada ilgi-alaka ve ÖZENLİ İŞÇİLİK var. Ortam temiz ve düzenli.


http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/IMG_20140421_104216_zps240c54d9.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/IMG_20140421_103929_zps6d256bb0.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/IMG_20140421_174328_zpsc0dd4178.jpg

tubejh
21 Nisan 2014, 22:14
bu makinanın Bakımın 1000 km yapılması gerekmiyor mu ? bakım aralıklar rodajdan sonra kaç km de bir yapılıyor ?

krd
21 Nisan 2014, 22:46
bu makinanın Bakımın 1000 km yapılması gerekmiyor mu ? bakım aralıklar rodajdan sonra kaç km de bir yapılıyor ?

İlk bakımı 800km de yapılıyor. Sonraki bakımlar 10bin ve 20bin km.

krd
13 Temmuz 2014, 17:14
Yağmur öncesi ve sonrası.


http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d30_zps27c19fa3.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d31_zps1d1c674d.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d22_zps940aa519.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d26_zps3c5e3a0b.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d23_zpsf50eca5d.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v295/korr4/d29_zpsf5f903f1.jpg

AbstractTech
29 Aralık 2014, 20:49
Bu başlık çok fazla sessiz. Biraz hareketlendirmek lazım.

velizrsln
13 Mart 2015, 00:30
merhaba bu modeli nasıl oluyorsa yeni tanıdım ama anlamadıgım tarafı 3 silindir haliyle bizim 4 silindirler gibi ses veriyor?

Coach_k
04 Mayıs 2015, 11:44
merhaba bu modeli nasıl oluyorsa yeni tanıdım ama anlamadıgım tarafı 3 silindir haliyle bizim 4 silindirler gibi ses veriyor?

Makien 3 silindirli ama 4 zamanlı. 4 japona yakın bir sesi var. eğer k&n filtre takarsan daha da canlı ses alabiliyorsun

Triple
01 Haziran 2015, 21:05
Merhaba arkadaşlar. Bu motorun rodaj sonrası yakıt tüketimi tahmini olarak hangi değerlerde?

krd
01 Haziran 2015, 22:47
Merhaba arkadaşlar. Bu motorun rodaj sonrası yakıt tüketimi tahmini olarak hangi değerlerde?

Kullanıma göre değişiyor.

Karışık ortalamam 6.5 lt (son 2bin km, şehir içi dışı gazlamalı-sakin dahil). Şu an 7bin km de.

Triple
01 Haziran 2015, 23:34
Kullanıma göre değişiyor.

Karışık ortalamam 6.5 lt (son 2bin km, şehir içi dışı gazlamalı-sakin dahil). Şu an 7bin km de.

Orta siklet bir motor için ideal bence. Birkaç aydır takipteyim fakat kullanan kişi sayısı az sanırım. Bu arada maşallah diyelim de nazar değmesin. :)

Coach_k
05 Haziran 2015, 18:56
Altın Elbiseli Adam Triumph 675R incelemesi ;

https://www.youtube.com/watch?v=lqqhZ1aDytY

Makine, 150-160km hızda 6.1lt şehir dışı yaktı harcaması yapıyor :)