Orijinalini görmek için tıklayınız : YAMAHA R6 nasıl bir supersport???
motor18
20 Mayıs 2009, 23:11
yamaha r6 hakkında ne biliyorsanız paylaşırsanız sevinirim.şimdi ybr125 alıyorum sonraki ve son motosikletimin r6 olmasını isterim...
1-maksimum sürati kaçtır?
2-kmde kaç kuruş yakar(normal kullanımda 100-120 km/s mesela)
3-125lik bir motosikletten 600lük bir motosiklete geçmem sorun yaşatırmı???:silent:
http://2.bp.blogspot.com/_Mvhjidbvdzc/RuYOiWo4sEI/AAAAAAAABzE/OTwqR7p8VRI/s1600/2008%2Br6%2B4.jpg
http://www.gadgetgyan.com/images/stories/yamaha%20yzf%20r6%202009.jpg
http://www.redbluffyamaha.com/motorcycles/sport-touring/yzf-r6-2009.jpg
http://img.alibaba.com/photo/104569386/Yamaha_2009_YZF_R6_Motorcycle.jpg
PIERzig
20 Mayıs 2009, 23:53
125 likten 600 e geçecensen (tasvip etmiyorum ama) bari uygun modelden geç mesala yfz 125 r gibi Hıı bunu alacak param yok diye ybr alacaksan r6 almayı hiç düşünme o zaman :):):)
eyvahh yine o can alıcı sorulardan 2 tanesi :))
avare rulman
21 Mayıs 2009, 02:58
bence dandik bir motosiklet. ne o öyle kırmızı seleler falan köfteci taburesi gibi.
motopisklet
21 Mayıs 2009, 03:13
walla tam benim kafadansin bende 2 hafta sonra allah nasip ederse ybr alacagim 2 sene kullandiktan sonra r6 veya 600 RR ye geciş yapmayi planliyorum neden derseniz trde adam gibi 250 cc motosiklet yokkkkkk
KorkuluRuya
21 Mayıs 2009, 03:42
bende senin gibi düşünüp bu stedeki tüm yazılanları vs.okudum..özellikle kilitli konulardan direk 600rr ile başlanırmı die 2 3 kişi dikkatimi çekti sende bi göz at..
bi arkadaş.cbr125rr cbr 600rr dn bile daha zor geliyo kullanmak die..
neyse bunları geçelim.. racing(125cc 250cc) motor olrak başlmanda fayda var ben motor kullandım ama vitesli hiç kullanmadım ama basit bi sistem mantıgıma göre bisikleti çok iyi kullanıyordum.zamanında.şuan 3k.stilo aracım var..1senedir çok seri makas..vs.kullanmama ragmen ne kazam ne bişeyim oldu.tamamen Soguk Kanlılıktır Yetenekdir.uzatmıyım.
Senin benim yapması gereken.. racing türü 125cc ile başlaması gerek.1.kural.
hem vites depriyj..viraj fren gazlama..vs..benligine bunları sokmak için..
cbr 125 13hp yfz r125 15 hp. Aprilla r125 29,31hp birde arıya benziyen bitip vardı aklıma gelmiyo oda 23hp.
mantıgımızı kullanırsak.
600cc yamaha 120 130hp diyelim.. cbr125 nin 13katı hp güç yahmanın 8,9neyse..
en mantıklısı.Aprilla r125 30hp.lastigi birazdaha kalın ve yapılı sesi hariç fark yok bu 30hp olan 125cc 4katı güç 600cc racing e denk geliyor.
üstesinden gelirsin ki gelmende gerek çünkü 250cc kawasaki racing motor bile 33 hp..die biliyorum.
yani..mantıgıma göre benim almamız gereken motor bu..12 13 katı nerde 4,5katı güç nerde.
Sorun yaşamassın.bazıları dahi bu 30hp olan 125cc aprilla yı dahi ilk motor için tehlikeli görüyolar..her bilgiye kulak acma herkez bişey söylüyor..sorun olmaz bence neden olsun..
diger sorularından dolayı konuya pek cevap yazan olmayacaktır.
genede cvp vereyim.
600cc yakıtı km.başı ort.250krş.
ama 125cc aprilla çok yakıyo diyolar.sanırım 100 140..emin degilim.
cbr yzf 125cc ise 80 90krş yakar.
bende ne yapıcagımı bilmiyorum...motorla hiç bilgim yoktu ne olduysa 1ay içinde oldu NE yapıp edip Honda Cbr600rr kırmızı alacagım
normalde kawa zx-r600 düşüyodum ama eski gibi duruyo 2005 modeli kast ediyorum..en cekici honda cbr600rr yamaha r6 ufak gibi bu 125cc olanları araştırdıktan sora heleki yzf r125 gördükten sora emin oldum ama dedigin r6 arkadan görünüşü yer uçagı.2eli minimum 15bintl.
aklıma gelmişken..bende 600cc ile başlamaya cesaret etmiştimki..2video izledim acemi olrak ilk defa racing 600cc ile kalkış yapmaya calısan 2tane video izledim ürktüm bulsam bidaha link verirdim.biri ön kaldırarak takla attı gazı önce acıp deprijı soradan bırakması digeri ise gazı bi anlık anlamadım ama altında güzel kaçtı.
ilhan1154
21 Mayıs 2009, 04:11
süper bi makina benimde hayallerimde ama ybr 125den sonra büyük bir tehlike arz eder ... arada çok çok büyük bir fark var cüsse motor gücü . motorun yapısıyla ilgili hakimiyet
14 aydır aralıksız honda activa ve cbr 125 kullanıyorum . kısmet olursa 1 ay ııcnde hyo gt250r alcam. 2010un yazı gibi hyo gt 650r düşünüyorum ondan sonrada r6 ile kapanış yapma düşüncem vr ...
KorkuluRuya
21 Mayıs 2009, 04:14
hyo gt250r kesinlikle bulaşma diyen 100kişden 70i..
ilhan1154
21 Mayıs 2009, 04:19
hyo gt250r kesinlikle bulaşma diyen 100kişden 70i..
alaka:silent:
KorkuluRuya
21 Mayıs 2009, 04:37
kısmet demissin Hyosung gt250 demissin.sogukta zor çalısır bakımı maliyeti sanzıman sornunu varmış 3ünden 1irinde..vs..bir arkadaş baya yazmıştı...forumda ama başıgı tam bilmiyorum.
korkut 250
21 Mayıs 2009, 08:10
Tecrübe edindikten sonra neden olmasın r6 aldıktan sonra onada alışana kadar gaza gelmezsen elinin altındaki gücü bilirsen problem olacağını zannetmiyorum...
Sovereign_Kh
21 Mayıs 2009, 11:37
bu makineler bir çoğumuzun hayali ama, önce gerçekten tecrübe lazım, bizim bir arkadaş, ucuza denk geldi diye 600 rr almış, 2 ay sonra motor paramparça, Allah korumuş çocukta birşey yok. Ama şakaya gelmez. 600 kullanabilir miyim dersen direk 600 le başlayanlarda var... Km'de kaç kuruk yakacağını bilmem ama basarsan yakar...
Bizim burda bir abimiz var, anlatıyo geçen 2 20yle tavşanlıdan gelirken falan diye, adam bi gelmiş kaskın üstünde her bir pislik var, ne varsa yapışımış :)
motor18
21 Mayıs 2009, 13:49
walla tam benim kafadansin bende 2 hafta sonra allah nasip ederse ybr alacagim 2 sene kullandiktan sonra r6 veya 600 RR ye geciş yapmayi planliyorum neden derseniz trde adam gibi 250 cc motosiklet yokkkkkk
en adam gibi 250lik kawasaki ninja 250r:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------
bende senin gibi düşünüp bu stedeki tüm yazılanları vs.okudum..özellikle kilitli konulardan direk 600rr ile başlanırmı die 2 3 kişi dikkatimi çekti sende bi göz at..
bi arkadaş.cbr125rr cbr 600rr dn bile daha zor geliyo kullanmak die..
neyse bunları geçelim.. racing(125cc 250cc) motor olrak başlmanda fayda var ben motor kullandım ama vitesli hiç kullanmadım ama basit bi sistem mantıgıma göre bisikleti çok iyi kullanıyordum.zamanında.şuan 3k.stilo aracım var..1senedir çok seri makas..vs.kullanmama ragmen ne kazam ne bişeyim oldu.tamamen Soguk Kanlılıktır Yetenekdir.uzatmıyım.
Senin benim yapması gereken.. racing türü 125cc ile başlaması gerek.1.kural.
hem vites depriyj..viraj fren gazlama..vs..benligine bunları sokmak için..
cbr 125 13hp yfz r125 15 hp. Aprilla r125 29,31hp birde arıya benziyen bitip vardı aklıma gelmiyo oda 23hp.
mantıgımızı kullanırsak.
600cc yamaha 120 130hp diyelim.. cbr125 nin 13katı hp güç yahmanın 8,9neyse..
en mantıklısı.Aprilla r125 30hp.lastigi birazdaha kalın ve yapılı sesi hariç fark yok bu 30hp olan 125cc 4katı güç 600cc racing e denk geliyor.
üstesinden gelirsin ki gelmende gerek çünkü 250cc kawasaki racing motor bile 33 hp..die biliyorum.
yani..mantıgıma göre benim almamız gereken motor bu..12 13 katı nerde 4,5katı güç nerde.
Sorun yaşamassın.bazıları dahi bu 30hp olan 125cc aprilla yı dahi ilk motor için tehlikeli görüyolar..her bilgiye kulak acma herkez bişey söylüyor..sorun olmaz bence neden olsun..
diger sorularından dolayı konuya pek cevap yazan olmayacaktır.
genede cvp vereyim.
600cc yakıtı km.başı ort.250krş.
ama 125cc aprilla çok yakıyo diyolar.sanırım 100 140..emin degilim.
cbr yzf 125cc ise 80 90krş yakar.
bende ne yapıcagımı bilmiyorum...motorla hiç bilgim yoktu ne olduysa 1ay içinde oldu NE yapıp edip Honda Cbr600rr kırmızı alacagım
normalde kawa zx-r600 düşüyodum ama eski gibi duruyo 2005 modeli kast ediyorum..en cekici honda cbr600rr yamaha r6 ufak gibi bu 125cc olanları araştırdıktan sora heleki yzf r125 gördükten sora emin oldum ama dedigin r6 arkadan görünüşü yer uçagı.2eli minimum 15bintl.
aklıma gelmişken..bende 600cc ile başlamaya cesaret etmiştimki..2video izledim acemi olrak ilk defa racing 600cc ile kalkış yapmaya calısan 2tane video izledim ürktüm bulsam bidaha link verirdim.biri ön kaldırarak takla attı gazı önce acıp deprijı soradan bırakması digeri ise gazı bi anlık anlamadım ama altında güzel kaçtı.
yakıtı kmde 25 kuruş demişsin çokmuş yavv:salut:ama normal 100-120 gidersen mi motora(r6)rölantide gider gibi olur o hızlarda o zamanda 25 krş yakarsa dipgazda kamyon gibi yakar o zman:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:31 PM ----------
Tecrübe edindikten sonra neden olmasın r6 aldıktan sonra onada alışana kadar gaza gelmezsen elinin altındaki gücü bilirsen problem olacağını zannetmiyorum...
evet bütün mesele gaza gelmemek ama abiciğim basacağın yeri bilirsen sorun olacağını zannetmiyorum mesela düz bir otobanda örneğin bursa otobanı
100 km sabit hızda 5 ile 5,5 litre arası yakar r6 :wiinkk:
alper_satriani
21 Mayıs 2009, 14:05
ve işte o topiclerden daha :)
dogan_86
21 Mayıs 2009, 14:48
Ben anlatayım bu R6 km de 300 binlira yakıyor. Bende yeni aldım henüz 10 gün oldu alalı.
Orjinal eksozunu söktürüp lazer extrem gp eksoz taktım. Hiç öle yarış yapayım, hızlı gideyim diye bi amacım yok.
Bundan önce 6000 km hyosung Gt250r kullandım, ilk motorumdu. Bu yaz R6 aldım.
İki motorumlada en fazla 140-150 km hız yapıyorum. Her şey senin elinde dengesiz gidersen ybr lede kaza yaparsın.
En güzel yönü trafikte arabalar önüme atlamıyor. Artık duyuyolar geldiğimi. Kötü yanı ben yavaş gittiğim için sürekli fan açıyor sıcaktan pişiyorsun.
G.BEREKET
21 Mayıs 2009, 15:39
Ben cevap vereyim sorularına;
2- Bence o motoru alınca 120km sabit hızda gitmessin kimseyi kandırma.:)
Ve o motoru alıcak paran varsa yakıcağı benzin sana koymaz.:)
Ybr alıcaksın bence ybrden sonra 250lilik bir racing al ki sport motorlara alış 600e geçersen zorlanmak biraz hafif kalır çünkü altındaki makine R6.:)
motor18
21 Mayıs 2009, 18:05
100 km sabit hızda 5 ile 5,5 litre arası yakar r6 :wiinkk:
oda 15 kuruşa takabul eder o zaman süper:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:01 PM ----------
Ben cevap vereyim sorularına;
2- Bence o motoru alınca 120km sabit hızda gitmessin kimseyi kandırma.:)
Ve o motoru alıcak paran varsa yakıcağı benzin sana koymaz.:)
Ybr alıcaksın bence ybrden sonra 250lilik bir racing al ki sport motorlara alış 600e geçersen zorlanmak biraz hafif kalır çünkü altındaki makine R6.:)
doğru gitmem ama hız yapacaım yeri bilirim:cat:evet ybrden sonra r6ya geçmeen önce kawa ninja 250yi düşünüyorum nasıl bence ideal süper bi motosiklet:cat::cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:03 PM ----------
Ben anlatayım bu R6 km de 300 binlira yakıyor. Bende yeni aldım henüz 10 gün oldu alalı.
Orjinal eksozunu söktürüp lazer extrem gp eksoz taktım. Hiç öle yarış yapayım, hızlı gideyim diye bi amacım yok.
Bundan önce 6000 km hyosung Gt250r kullandım, ilk motorumdu. Bu yaz R6 aldım.
İki motorumlada en fazla 140-150 km hız yapıyorum. Her şey senin elinde dengesiz gidersen ybr lede kaza yaparsın.
En güzel yönü trafikte arabalar önüme atlamıyor. Artık duyuyolar geldiğimi. Kötü yanı ben yavaş gittiğim için sürekli fan açıyor sıcaktan pişiyorsun.
daha yeni olduğuna fazla yakıyor olabilir arkadaş yukarda 100km sabit hızla 5 litre yani 15 kuruş demiş:cat:arada otoban bulunca 200leri görünce 30 kuruş olabilir bişey deyemem
philetoaster
21 Mayıs 2009, 19:40
100 km de 5 litre ha? Az gibi geldi bana:silent: Daha fazla olması gerekmez mi?
mondializzet100
21 Mayıs 2009, 20:10
100 km de 5 litre ha? Az gibi geldi bana:silent: Daha fazla olması gerekmez mi?
Arkadaşım 100 km hız ile diyoruz, bence bu hızda çok bile.
G.BEREKET
21 Mayıs 2009, 20:36
Vallahi kim ne derse desin bu motoru alan adam ne yakıtını düşünür ne bakımını ha birde 100km sabit hızla gitmez yol boş olduğunda basar uzar gider.
motor18
21 Mayıs 2009, 21:07
Arkadaşım 100 km hız ile diyoruz, bence bu hızda çok bile.
bu hızda çok bile tabi ama normal 15 kuruşta bu motorun max.sürati kaç:silent:
ExTReMa
21 Mayıs 2009, 21:15
Güzel bi supersport :)
Ayrıca adımları yavaş yavaş atma olayına katılmıyorum ben :)
İnsan kendisini frenledikten sonra sorun yok..
philetoaster
21 Mayıs 2009, 21:30
bu hızda çok bile tabi ama normal 15 kuruşta bu motorun max.sürati kaç:silent:
300 ü göremiyor sanırım ama çok yakın olmalı..
sedat_57
21 Mayıs 2009, 21:30
o motorla kim gidecek 100 le sabit gösterin bana:queen::queen:
motor18
21 Mayıs 2009, 23:34
Güzel bi supersport :)
Ayrıca adımları yavaş yavaş atma olayına katılmıyorum ben :)
İnsan kendisini frenledikten sonra sorun yok..
bencede doğru demişsin:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 PM ----------
ayarlarıyla oynanmamış bi r6 da max. hız tam olarak kaç???????bilen varmı?????ben 270 diye duydum doğrumudur??????
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 PM ----------
300 ü göremiyor sanırım ama çok yakın olmalı..
ben 270 diye duydum doğrumudur değilse :silent::silent::silent:
Akileos
21 Mayıs 2009, 23:37
beyazı çok şıkkkkk
Gyradel.
21 Mayıs 2009, 23:41
270-280 civarı son hızı benim bildiğim kadarıyla...Zaten 5 fazla yada eksik birşeyi değiştirmez...
Yakıt konusunda 250-300 ün altına ineceğini sanmıyorum...Düz yolda ekonomi yapılacak hızlarla R6 sürmek kişi için çok zor olur bence...Ancak kendini bilen,hava atmak gibi bir amacı olmayan,gaza gelmeyecek biri yapabilir...
G.BEREKET
21 Mayıs 2009, 23:44
270-280 civarı son hızı benim bildiğim kadarıyla...Zaten 5 fazla yada eksik birşeyi değiştirmez...
Yakıt konusunda 250-300 ün altına ineceğini sanmıyorum...Düz yolda ekonomi yapılacak hızlarla R6 sürmek kişi için çok zor olur bence...Ancak kendini bilen,hava atmak gibi bir amacı olmayan,gaza gelmeyecek biri yapabilir...
O dediklerini yapacak adam süpert sport almazki gider chopper alır turing alır enduro alır. Yani düşünsene R6'yı almış çıkmış otobana 120km sabit hızla gidiyor.:queen:
Gyradel.
21 Mayıs 2009, 23:53
Yani ekonomiklik beklenmemeli...Gsx r1000 kullanan birine sormuştum ne kadar yaktığını 400 krş dedi normal kullanım şehir içi dışı karışık şekilde...Tabi sürekli redline vites değişimi yapmıyordur bazen ani gazlamalar bazende sakin kullanım şeklinde...
Yakıt tüketimi olarak düşünme ,düşük cc'den R6 ya geçmiş biri olarak düşün kendini o zaman kendini tutman gerekmiyormu ??
Benim söylediğim kıstaslar çerçevesinde zaten kişi ekonomik kullanmış oluyor bir nebze...
explosion999
21 Mayıs 2009, 23:54
piyasadaki en iyi supersport
:cat:
chatkut
22 Mayıs 2009, 00:24
sen al önce ybr yi bin vakti gelince konuşulur bunlar...daha kafanı ne motorlar çelecek, fikirlerin değişecek...hemn ne yapacaksın son hızını 270 yapsa ne olcak 300 yapsa ne olcak...piş biraz sonra konuşuruz kardeşim bunları:cyclopsan
bu motorun yakıtını soran adam hiç almasın daha iyi çünkü bu motorlarda en basit şey yakıt almaktır :))) parayı ver yakıtı al bu kadar basit r6 yok ama 600 f im var km de 1 ytl yaksa yine binerim bu motora
philetoaster
22 Mayıs 2009, 02:05
Yani ekonomiklik beklenmemeli...Gsx r1000 kullanan birine sormuştum ne kadar yaktığını 400 krş dedi normal kullanım şehir içi dışı karışık şekilde...Tabi sürekli redline vites değişimi yapmıyordur bazen ani gazlamalar bazende sakin kullanım şeklinde...
Yakıt tüketimi olarak düşünme ,düşük cc'den R6 ya geçmiş biri olarak düşün kendini o zaman kendini tutman gerekmiyormu ??
Benim söylediğim kıstaslar çerçevesinde zaten kişi ekonomik kullanmış oluyor bir nebze...
1000 likler 600 lüklerden daha az yakmıyor muydu:silent: Devirle alakalı bir konu çünkü..BBRR veya AYE bahsetmişti sanırım bu konudan..
Gyradel.
22 Mayıs 2009, 02:19
Sanırım o fark uzun yolda ortaya çıkan bir durum...1000cc lik motosiklet aynı hızı aynı viteste 600 lükten daha alt devirlerde elde ettiği için az yakabilir..Ama şehir içi kısmında 1000 cc daha fazla yakar diye düşünüyorum...
hell_rideRR
22 Mayıs 2009, 02:59
aşırı rahatsız hem sürücü hem arkadaki icin pist dışında kullanılması uygun degil gibi onun yerine gsx-r600 al
motor18
22 Mayıs 2009, 13:35
O dediklerini yapacak adam süpert sport almazki gider chopper alır turing alır enduro alır. Yani düşünsene R6'yı almış çıkmış otobana 120km sabit hızla gidiyor.:queen:
chopper tarzı motosikletlerden hoşlaşmıyorum hantal oluyorlar endurolar tipsiz geliyor iyi ve çok çeşitte turinglerde olmayınca 1 numaram hep supersport:cat:otoban olayına gelince tabiki arada 200-250 aralarını görmek farz o makinayla:cat::queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:32 PM ----------
piyasadaki en iyi supersport
:cat:
abisi R1 ile işi götürüyorlar:queen::cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 PM ----------
bu motorun yakıtını soran adam hiç almasın daha iyi çünkü bu motorlarda en basit şey yakıt almaktır :))) parayı ver yakıtı al bu kadar basit r6 yok ama 600 f im var km de 1 ytl yaksa yine binerim bu motora
doğru diyorsun zaten öğrenmek için sordum yakıt işi en kolayı:cat:
huceyn
22 Mayıs 2009, 13:43
daha ybr yi almadan sonrasını araştırmak ilginç.
önce birincisini al da r6 kalsın
motor18
22 Mayıs 2009, 13:56
daha ybr yi almadan sonrasını araştırmak ilginç.
önce birincisini al da r6 kalsın
ybr garanti alcam 1 ay sonra zaten arkadaşta var sürüyorum o sorun değil:cat:
canali
22 Mayıs 2009, 13:56
R6'yı sakin kullanmak biranın bedava olduğu bir barda meşrubat ısmarlamaya benzer diyordu bir dergideki testte :D
Bir de youtube'da biri videosunu koymuş, 288 yapıyor R6 ile, ama motor standart mıdır, modifiye midir bir bilgim yok...
huceyn
22 Mayıs 2009, 14:02
ybr garanti alcam 1 ay sonra zaten arkadaşta var sürüyorum o sorun değil:cat:
garanti diye bişey yok arkadaşım.
inş. de
ben cebime paramı koyup pazarlık bitirip ummadık bişeyden vazgeçtiğimi bilirim
mertyagci
22 Mayıs 2009, 17:46
Almayın şu ölüm makinelerini ya.
motor18
22 Mayıs 2009, 18:17
garanti diye bişey yok arkadaşım.
inş. de
ben cebime paramı koyup pazarlık bitirip ummadık bişeyden vazgeçtiğimi bilirim
oda doğru kardeş inşallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:16 PM ----------
Almayın şu ölüm makinelerini ya.
:queen:bilinçli kullandığın takdirde bişey olacağını sanmıyorum:cat:
philetoaster
22 Mayıs 2009, 21:03
İnsanın kendini tanıması lazım motor18 in de dediği gibi.. Bunun için sanırım tecrübeli bir kişiyle tartışmak en doğrusu olur.. Deneyebileceğin bir racing motor varsa arkadaşlarında vs. bir dene..Kendine ; acaba bunu zaptedebilir miyim , kolay gaza gelmeyen birisi miyim diye sor.Kendine karşı dürüst ol , kararını ver..Saygılar
motor18
23 Mayıs 2009, 12:21
İnsanın kendini tanıması lazım motor18 in de dediği gibi.. Bunun için sanırım tecrübeli bir kişiyle tartışmak en doğrusu olur.. Deneyebileceğin bir racing motor varsa arkadaşlarında vs. bir dene..Kendine ; acaba bunu zaptedebilir miyim , kolay gaza gelmeyen birisi miyim diye sor.Kendine karşı dürüst ol , kararını ver..Saygılar
500lük bir motosiklete binmiştim düz yolda anlamadan 120yi görmüştüm:cat:ama er-5 ti turing bi motosiklet 600lük bi supersport hiç yok buralarda:salut:
motor18
24 Mayıs 2009, 14:36
Tipi Sıvı-soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı 4 silindir, 4 supap, DOHC Hacim 599 cc Çap x strok 67.0 x 42.5 mm Sıkıştırma oranı 13.1:1 Azami Güç 14.500 dev/dk. 94.9 kW (129 BG) Azami Tork 11.000 dev/dk. 65.8 Nm (6.7 kg-m) Yağlama sistemi Yağ banyolu karter Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli helezon yay Ateşleme sistemi TCI Marş sistemi Elektrikli Şanzıman sistemi Sıralı, 6 vites Son aktarım sistemi Zincir tahrikli ŞASİ Şasi Alüminyum Deltabox Ön süspansiyon Teleskobik çatallar, Ø 41 mm Ön çatal esneme mesafesi 115 mm Arka süspansiyon Salıncak (bağlantılı süspansiyon) Arka çatal esneme mesafesi 120 mm Ön fren Çift disk, Ø 310 mm Arka fren Tek disk, Ø 220 mm Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W) Arka lastik 180/55 ZR17M/C (73W) BOYUTLAR Toplam uzunluk 2,040 mm Toplam genişlik 705 mm Toplam yükseklik 1,100 mm Sele yüksekliği 850 mm Tekerlekler arası mesafe 1,380 mm Minimum yerden yükseklik 130 mm Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 185 kg Yakıt kapasitesi 17.3 litre Yağ kapasitesi 3.4 litre-------------YAMAHA R6 özellikleri---------
G.BEREKET
24 Mayıs 2009, 17:12
Kardeş(ismini bilmiyorum ve profilinede yazmamışsın) amacım tartışma ortamı yaratmak veya seni kırmak değil ama daha 1 hafta oldumu bilmiyorum ybr başlığındaydı sanırım vitesli motosiklet nasıl kullanılır vites geçişleri nasıl yapılır diye soruyordun sonra kendin araştırdım öğreniyorum falan dedin şimdi diyorsun er5 kullandım 120 gördüm vs. birde sürekli daha önce açılmış modellerin konusunu açıyorsun kilitleniyor moderatörler umarım konuyu kapatmaz.
motor18
24 Mayıs 2009, 17:51
Kardeş(ismini bilmiyorum ve profilinede yazmamışsın) amacım tartışma ortamı yaratmak veya seni kırmak değil ama daha 1 hafta oldumu bilmiyorum ybr başlığındaydı sanırım vitesli motosiklet nasıl kullanılır vites geçişleri nasıl yapılır diye soruyordun sonra kendin araştırdım öğreniyorum falan dedin şimdi diyorsun er5 kullandım 120 gördüm vs. birde sürekli daha önce açılmış modellerin konusunu açıyorsun kilitleniyor moderatörler umarım konuyu kapatmaz.
belki ben ybrde değişiktir vites geçişleri diye sormuştum:cat:bencede umarım kapatmazlar:pale::bounce:
motor18
25 Mayıs 2009, 13:33
125 likten 600 e geçecensen (tasvip etmiyorum ama) bari uygun modelden geç mesala yfz 125 r gibi Hıı bunu alacak param yok diye ybr alacaksan r6 almayı hiç düşünme o zaman :):):)
yzf 125te farksız 5 beygirfark var r6 ya geçiş için bence en uygun motosiklet kawasaki ninja 250r:cat:
skakfilozofu
25 Mayıs 2009, 13:55
süper bir süpersport!
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO