PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzukı 650 Bandit Nasıl Bilirsiniz



xterkan
12 Nisan 2009, 15:44
selam arkadaşlar, suzukı bandit 650s ,motorları nasıl bilirsiniz, kullananınız yada bilgisi olan arkadaşlar varsa, almayı düşünüyorum, yorumlarınızı bekliyorum, avrupa da, amerika da ,tutulan model ama, TÜRKİYE de piyasası, baya az, sebebi nedir? bilen varmı arkadaşlar.......

erdemed
12 Nisan 2009, 21:42
bildigim kadarı ıle tourıng motor ,race kadar hızlı tourıng kadar rahat naked oldukca ıyı bır secım bence

xterkan
12 Nisan 2009, 22:58
kardeş motoru tanıyorum sağol ben mt de varmı hiç kullanan diye bilgi almak istedim ama gerçekten az kullanan var :)

mhrrmkpnr
12 Nisan 2009, 23:06
mekanik soruyosan buyur ama illa 650s diosan arkadaşlar gorunce cvp verirler:)

xterkan
12 Nisan 2009, 23:15
mekanik olarak sorunu varmı onuda soruyorum

kingman30
12 Nisan 2009, 23:45
Falla piyasası bozuk.98-99 modelleri 7.000-8.000 liradan satılıyo.Ancak 25.000-60.000 km arası var.2004 modelleri de 30.000 km'de 9.000 lira civarı.2006-2007 modelleri de 11.000-13.000 lira arası.

Sen en iyisi bi fazer al.Onun piyasası sağlam.

xterkan
12 Nisan 2009, 23:50
Falla piyasası bozuk.98-99 modelleri 7.000-8.000 liradan satılıyo.Ancak 25.000-60.000 km arası var.2004 modelleri de 30.000 km'de 9.000 lira civarı.2006-2007 modelleri de 11.000-13.000 lira arası.

Sen en iyisi bi fazer al.Onun piyasası sağlam.

kardeş eski motorlarımdan 2 si fazerdı zaten :) biraz daha fiyatı uygun geldi ama açıkcası çokda fiyatı uygun değil en büyük derdide satmaya kalksan çok zorlanırsın :) xt660x vardı yamaha 1 senede zor satabildim oda takasla ancak verebildim :) ben gene bilindik makinelere bakayım kolay gelsin sağol kardeş

printman
13 Nisan 2009, 00:05
Ben bir seneyi aşkındır 650 SA Abs'li modelini kullanıyorum.
Aldığımda 6.000 km'de idi, şu an 22.500'de (2007 model)
Şu ana kadar rutin bakımları dışında hiç bir masraf çıkartmadı.
Geçen yaz İzmir Çeşme'ye kadar gittim. Sıcak havada su soğutma olmadığı için sorun çıkarmı diye düşünüyordum. Bu yolculuk tüm teretdütlerimi yok etti.
Genel olarak motor gayet başarılı. Ben melez bir motor diyorum; yarı race gibi, yarı sport turing, yarı naket bir motor.
Karbüratörlü olması, çok yakıt tüketir gibi düşünülüyor ama uysal bir kullanımda çok da yakmıyor. Çok yüksek devirli ve çok hızlı kullanımda biraz yaktığı bir gerçek ama bu tür kullanımlarda bir çok motor fazla yakıt harcamıyor mu?
Benim en çok beğendiğim yanı ABS olması. Ben sakar bir sürücü olarak panik frenleme ile ön veya arka tekeri kilitleyip çok düştüm, Bandit'te ise daha siftahım yok, olmasınıda istemem :)
Suzuki'nin en başarılı motorlarından biri bence. Her ne hikmetse birçok ülkede çok tutulan bu model Türkiye'de pek rağbet görmüyor. Bu yüzden fiyatıda makul sevilerde. Bu tarz bir motor size uygunsa hiç tereddüt etmeyin alın derim. Fiyat ve performans oranı mükemmel.
Ben 1.90 boyunda ve 113 kiloyum ve iri bir Enduro motor istiyorum ama hala bu motorun verdiği zevki tatmayı bırakamadım :)

mhrrmkpnr
13 Nisan 2009, 00:06
bandit 2.el piyasası olmayan motor ama alırsanda olduremezsin mekanik olarak..

xterkan
13 Nisan 2009, 14:29
Ben bir seneyi aşkındır 650 SA Abs'li modelini kullanıyorum.
Aldığımda 6.000 km'de idi, şu an 22.500'de (2007 model)
Şu ana kadar rutin bakımları dışında hiç bir masraf çıkartmadı.
Geçen yaz İzmir Çeşme'ye kadar gittim. Sıcak havada su soğutma olmadığı için sorun çıkarmı diye düşünüyordum. Bu yolculuk tüm teretdütlerimi yok etti.
Genel olarak motor gayet başarılı. Ben melez bir motor diyorum; yarı race gibi, yarı sport turing, yarı naket bir motor.
Karbüratörlü olması, çok yakıt tüketir gibi düşünülüyor ama uysal bir kullanımda çok da yakmıyor. Çok yüksek devirli ve çok hızlı kullanımda biraz yaktığı bir gerçek ama bu tür kullanımlarda bir çok motor fazla yakıt harcamıyor mu?
Benim en çok beğendiğim yanı ABS olması. Ben sakar bir sürücü olarak panik frenleme ile ön veya arka tekeri kilitleyip çok düştüm, Bandit'te ise daha siftahım yok, olmasınıda istemem :)
Suzuki'nin en başarılı motorlarından biri bence. Her ne hikmetse birçok ülkede çok tutulan bu model Türkiye'de pek rağbet görmüyor. Bu yüzden fiyatıda makul sevilerde. Bu tarz bir motor size uygunsa hiç tereddüt etmeyin alın derim. Fiyat ve performans oranı mükemmel.
Ben 1.90 boyunda ve 113 kiloyum ve iri bir Enduro motor istiyorum ama hala bu motorun verdiği zevki tatmayı bırakamadım :)

sağol abi kullanıcı olarak yazmışsın bildiklerinini bir tane vardı ama fiyatta anlaşamadık biraz daha inseydi olurdu motorun sahibide haklı ama 2. eli olmayan motoruda değerinde almak veya satmak mantıksız çünkü acil paraya sıkışınca ölününde ölüsüne vermek zorunda kalınacak neyse uygun fiyata bulursam alırım zaten acelemde yok shadow um duruyor elimde 1.2 ay sonra bakarız artık duruma göre

ÜmitDURA
13 Nisan 2009, 15:29
Bandit 650 karbüratörlü değil enjeksıonlu olması lazım
Ben 600S sahibiyim karbüratörlü.Tek masrafım WD40-yağ-yağ filtresi. 16000km.kullandım bi 50000 daha kullanırım

printman
14 Nisan 2009, 00:37
Bandit 650 karbüratörlü değil enjeksıonlu olması lazım

Vallahi benim motorun her silindir üzerinde bir karbürator var, 4 tane yani.
Her sabah çalıştırırkende jikleyi çekmeden ve ısınmasını beklemeden yola çıkamıyorsun.

http://img5.imageshack.us/img5/7299/02bbrl.jpg (http://img5.imageshack.us/my.php?image=02bbrl.jpg)


Herhalde Gsx 650 F modeliyle karıştırdın. Aynen Bandit'in kasası alınmış, yan grenajlar ilave edilmiş ve kafa grenajı race modellerindeki takılmış bu motora.
Su soğutma ve enjeksiyon olmasına rağmen ABS konulmamış.

http://img19.imageshack.us/img19/9417/wallpapergsx650f21024x7.jpg (http://img19.imageshack.us/my.php?image=wallpapergsx650f21024x7.jpg)

onuray
14 Nisan 2009, 00:52
Printman yakıt olarak fazla değil demişsiniz.Yaklaşık olarak nedir abi 100 km'si.

printman
14 Nisan 2009, 01:06
Printman yakıt olarak fazla değil demişsiniz.Yaklaşık olarak nedir abi 100 km'si.

Benim hesaplamalarıma göre:

Normal sakin bir kullanımda; 100 km'de 5 litre.
Buna şehiriçi kullanımda dahil.

Yüksek devir ve aşırı süratli kullanımda: 100 km'de 8.5 litre yaktım.

Bu veriler belki birçoğumuz için fazla gelebilir ama bence bu motorun hakkı bu.
Ortalama 5.5 litre yakması benim için normal.
Siz ne düşünürsünüz bilemem.

onuray
14 Nisan 2009, 01:25
Benim hesaplamalarıma göre:

Normal sakin bir kullanımda; 100 km'de 5 litre.
Buna şehiriçi kullanımda dahil.

Yüksek devir ve aşırı süratli kullanımda: 100 km'de 8.5 litre yaktım.

Bu veriler belki birçoğumuz için fazla gelebilir ama bence bu motorun hakkı bu.
Ortalama 5.5 litre yakması benim için normal.
Siz ne düşünürsünüz bilemem.

Eğer böyle ise süper abicim. Bir kaç yerde motorun sakin kullanımda 6-7 litre, sert kullanında ise 10 litre yaktığı söylenmişti. O yüzden merak edip, size sordum.Teşekkürler.

UKYO
14 Nisan 2009, 02:00
kısmet olursa almak istediğim motosikletlerden biri.şu an siyah bir bandit 600 N (yuvarlak farlı)resmi duvarımı süslüyor ama inşallah bir gün sahibi olurum.Allah herkesin gönlüne göre versin.

harved
14 Nisan 2009, 03:21
Diğer Bandit başlığınada yazdım,tekrar burayada yazayım arkadaşlar.
Öncelikle sormak ve öğrenmek istediğim...Yada şöyle söyleyeyim,Memleketim insanı Motosiklet olsun, dört tekerlekli kafes olsun neden 2 veya 3 yıl geçmeden elindeki motosikletini veya aracını değiştirmeye kalkar?
Beğenerek aldığı aracını elinden çıkartmaya çalışır (Extrem ve acil durumlar harici) bu kadar zamanda Yeni motosiklet almaya çalışırken verdiği ücret farklarını Korumasına,eğitimine ve ya seyehatlerine harcasa olmazmı.

aşağıda yazdıklarım diğer başlıktan alıntıdır.

Bandit ( Haydut ) avrupada yıllardır kendi klasmanında yok satan,karaborsa olmuş bir motosiklettir.Bizim memlekette kimse yüzüne bakmaz veya bilmez.Hala brodvay lara kuşlara istenen rakamlara bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

Uzun yıllar 600 S kullanmış biri olarak onun hakkında söyleyebileceğim tek şey var Verdiğiniz her bir kuruşun hakkını sonuna kadar veren ender makinalardan olmasıdır.

Şehir içinde yırtsanız,çarpıp bölseniz 100 km de 7 litrenin üzerine çıkartamazsınız.( sakın çok yakıyor demeyin O BİR HAYDUT ) ozaman 125-250 cc aralığında bir şey alacaksınız 600 cc değil.

Şehir içinde hantal kaldığını pratik olmadığını söyleyenler,söylediklerini tekrar düşünsünler lütfen.hangi 250 cc scoter den veya 500 cc üzeri motosikletten daha geniş? ( Tecrübe ve eğitim ile alakalı olduğunu söylemek daha doğru olur bence)

30.000 km (race'ler ) hariç touring ve enduro makinalar için hiçbir şeydir.Bu tarz makinalar 15000 km civarlarında kendilerini bulurlar.Bakımı düzenli ve bilinçli bir şekilde yapıldığında 100.000 leri kolayca devirirler( Yine bize has düşük km hastalığı burada devreye giriyor)

Bakımını yapar ve ya serviste yaptırırsınız ve marşa basar güzel, güzel binersiniz.bu sınıfta ve kendi klasmanında tekrar söylüyorum TEK GEÇERİM

xterkan
14 Nisan 2009, 11:26
Diğer Bandit başlığınada yazdım,tekrar burayada yazayım arkadaşlar.
Öncelikle sormak ve öğrenmek istediğim...Yada şöyle söyleyeyim,Memleketim insanı Motosiklet olsun, dört tekerlekli kafes olsun neden 2 veya 3 yıl geçmeden elindeki motosikletini veya aracını değiştirmeye kalkar?
Beğenerek aldığı aracını elinden çıkartmaya çalışır (Extrem ve acil durumlar harici) bu kadar zamanda Yeni motosiklet almaya çalışırken verdiği ücret farklarını Korumasına,eğitimine ve ya seyehatlerine harcasa olmazmı.

aşağıda yazdıklarım diğer başlıktan alıntıdır.

Bandit ( Haydut ) avrupada yıllardır kendi klasmanında yok satan,karaborsa olmuş bir motosiklettir.Bizim memlekette kimse yüzüne bakmaz veya bilmez.Hala brodvay lara kuşlara istenen rakamlara bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

Uzun yıllar 600 S kullanmış biri olarak onun hakkında söyleyebileceğim tek şey var Verdiğiniz her bir kuruşun hakkını sonuna kadar veren ender makinalardan olmasıdır.

Şehir içinde yırtsanız,çarpıp bölseniz 100 km de 7 litrenin üzerine çıkartamazsınız.( sakın çok yakıyor demeyin O BİR HAYDUT ) ozaman 125-250 cc aralığında bir şey alacaksınız 600 cc değil.

Şehir içinde hantal kaldığını pratik olmadığını söyleyenler,söylediklerini tekrar düşünsünler lütfen.hangi 250 cc scoter den veya 500 cc üzeri motosikletten daha geniş? ( Tecrübe ve eğitim ile alakalı olduğunu söylemek daha doğru olur bence)

30.000 km (race'ler ) hariç touring ve enduro makinalar için hiçbir şeydir.Bu tarz makinalar 15000 km civarlarında kendilerini bulurlar.Bakımı düzenli ve bilinçli bir şekilde yapıldığında 100.000 leri kolayca devirirler( Yine bize has düşük km hastalığı burada devreye giriyor)

Bakımını yapar ve ya serviste yaptırırsınız ve marşa basar güzel, güzel binersiniz.bu sınıfta ve kendi klasmanında tekrar söylüyorum TEK GEÇERİM

bakalım kardeş alıcaz gibi ama biraz bekleyelim bakalım

ÜmitDURA
14 Nisan 2009, 12:08
Diğer Bandit başlığınada yazdım,tekrar burayada yazayım arkadaşlar.
Öncelikle sormak ve öğrenmek istediğim...Yada şöyle söyleyeyim,Memleketim insanı Motosiklet olsun, dört tekerlekli kafes olsun neden 2 veya 3 yıl geçmeden elindeki motosikletini veya aracını değiştirmeye kalkar?
Beğenerek aldığı aracını elinden çıkartmaya çalışır (Extrem ve acil durumlar harici) bu kadar zamanda Yeni motosiklet almaya çalışırken verdiği ücret farklarını Korumasına,eğitimine ve ya seyehatlerine harcasa olmazmı.

aşağıda yazdıklarım diğer başlıktan alıntıdır.

Bandit ( Haydut ) avrupada yıllardır kendi klasmanında yok satan,karaborsa olmuş bir motosiklettir.Bizim memlekette kimse yüzüne bakmaz veya bilmez.Hala brodvay lara kuşlara istenen rakamlara bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

Uzun yıllar 600 S kullanmış biri olarak onun hakkında söyleyebileceğim tek şey var Verdiğiniz her bir kuruşun hakkını sonuna kadar veren ender makinalardan olmasıdır.

Şehir içinde yırtsanız,çarpıp bölseniz 100 km de 7 litrenin üzerine çıkartamazsınız.( sakın çok yakıyor demeyin O BİR HAYDUT ) ozaman 125-250 cc aralığında bir şey alacaksınız 600 cc değil.

Şehir içinde hantal kaldığını pratik olmadığını söyleyenler,söylediklerini tekrar düşünsünler lütfen.hangi 250 cc scoter den veya 500 cc üzeri motosikletten daha geniş? ( Tecrübe ve eğitim ile alakalı olduğunu söylemek daha doğru olur bence)

30.000 km (race'ler ) hariç touring ve enduro makinalar için hiçbir şeydir.Bu tarz makinalar 15000 km civarlarında kendilerini bulurlar.Bakımı düzenli ve bilinçli bir şekilde yapıldığında 100.000 leri kolayca devirirler( Yine bize has düşük km hastalığı burada devreye giriyor)

Bakımını yapar ve ya serviste yaptırırsınız ve marşa basar güzel, güzel binersiniz.bu sınıfta ve kendi klasmanında tekrar söylüyorum TEK GEÇERİM

Söylediklerinizn her kelimesine katılıyorum.Ben 5-5,5 litre ortalaması ile kullanıyorum.ortalama 6500dd kullanırım genelde.

http://img27.imageshack.us/img27/8510/moto3c.jpg (http://img27.imageshack.us/my.php?image=moto3c.jpg)
buda benim banditim

Acaba 650s in kuyruğu 600s cuk oturur mu?Şase çok benzer görünüyor

barismert
16 Mayıs 2009, 12:29
bende banditin üzerinde 10.000 km devirmiş biri olarak (99 model bandit 600n-65.000 km naked tarzı) bandit= enduro kadar yüksek ve dayanıklı,tuning kadar rahat, racing kadar hızlı ve race makilardan çok çok çok dengeli ve yol tutuşu çok çok iyi ben burdayım demiyen ağır abi makinası :D (forumlarda bandit hakkında pek bilgi yok ben düşündümde sanırım banditi olanlar sürekli geziyolar yazmaya vakitleri yok :D)

Gökhan
16 Mayıs 2009, 13:12
Diğer Bandit başlığınada yazdım,tekrar burayada yazayım arkadaşlar.
Öncelikle sormak ve öğrenmek istediğim...Yada şöyle söyleyeyim,Memleketim insanı Motosiklet olsun, dört tekerlekli kafes olsun neden 2 veya 3 yıl geçmeden elindeki motosikletini veya aracını değiştirmeye kalkar?
Beğenerek aldığı aracını elinden çıkartmaya çalışır (Extrem ve acil durumlar harici) bu kadar zamanda Yeni motosiklet almaya çalışırken verdiği ücret farklarını Korumasına,eğitimine ve ya seyehatlerine harcasa olmazmı.

aşağıda yazdıklarım diğer başlıktan alıntıdır.

Bandit ( Haydut ) avrupada yıllardır kendi klasmanında yok satan,karaborsa olmuş bir motosiklettir.Bizim memlekette kimse yüzüne bakmaz veya bilmez.Hala brodvay lara kuşlara istenen rakamlara bakarsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

Uzun yıllar 600 S kullanmış biri olarak onun hakkında söyleyebileceğim tek şey var Verdiğiniz her bir kuruşun hakkını sonuna kadar veren ender makinalardan olmasıdır.

Şehir içinde yırtsanız,çarpıp bölseniz 100 km de 7 litrenin üzerine çıkartamazsınız.( sakın çok yakıyor demeyin O BİR HAYDUT ) ozaman 125-250 cc aralığında bir şey alacaksınız 600 cc değil.

Şehir içinde hantal kaldığını pratik olmadığını söyleyenler,söylediklerini tekrar düşünsünler lütfen.hangi 250 cc scoter den veya 500 cc üzeri motosikletten daha geniş? ( Tecrübe ve eğitim ile alakalı olduğunu söylemek daha doğru olur bence)

30.000 km (race'ler ) hariç touring ve enduro makinalar için hiçbir şeydir.Bu tarz makinalar 15000 km civarlarında kendilerini bulurlar.Bakımı düzenli ve bilinçli bir şekilde yapıldığında 100.000 leri kolayca devirirler( Yine bize has düşük km hastalığı burada devreye giriyor)

Bakımını yapar ve ya serviste yaptırırsınız ve marşa basar güzel, güzel binersiniz.bu sınıfta ve kendi klasmanında tekrar söylüyorum TEK GEÇERİM

Eline saglık harved.Düşük km olayını güzel açıklamışsın. İnsanlar özellikle son yıllarda düşük km de aracı elinden çıkartma hastalıgı başladı.Motosikletlerde 30.000 km yi gören motora millet" perte yaklaşmış artık" gözüyle bakıyor. Hele hele 40.000 görmüşse "o motor alınmaz artık" diyorlar.Yeni nesil Enduro ve touring tarzı motorlar için bu görüşlerin belirtilmesi gerçekten üzücü.

huceyn
16 Mayıs 2009, 13:28
bu makinadan bildiğimiz 4 silindir sesini alıyormuyuz şimdi:silent:

poyraz
16 Mayıs 2009, 13:33
Bazıları için önemli olmıyabilir ama hatırlatmada fayda var.Bandit 650 cc nin yıllık vergisi 1200 cc ile aynıdır.Yani bandit 600 ün tam iki katı.Bunun da sebebi,silindir hacimlerinin 656 cc olmasıdır.Bilindiği üzere vergiler,600 cc ye kadar bir vergi dilimi,650 cc yi geçince ayrı bir vergi dilimi olarak vergilendirilirler.

huceyn
18 Mayıs 2009, 00:33
bu makinadan bildiğimiz 4 silindir sesini alıyormuyuz şimdi:silent:

?**:silent:

Gökhan
18 Mayıs 2009, 02:30
bu makinadan bildiğimiz 4 silindir sesini alıyormuyuz şimdi:silent:


http://mediaservices.myspace.com/services/media/embed.aspx/m=4706705,t=1,mt=video

Sedat
18 Mayıs 2009, 02:31
iyi bilirdik rahmetliyi :P Allah gani gani rahmet eylesin :))

just_oh
18 Mayıs 2009, 02:45
benim gelecekteki motorum olarak bilirim. 2 yıl sonra aldığımda değerlendirmemi yaparım :P

receplp
18 Mayıs 2009, 03:17
videonun 2, bolumundeki db killer denilen sey susturuceu demek mii?

Kazamai
18 Mayıs 2009, 04:50
desibel öldürücü türkçede tam karşılığı nitekim desibel tam olarak türkçe olmasa da :) açık egzost un ucuna takılan birşey susturucu ise egzost borusunun sonundaki o tüptür vanalı egzost deyim ben sana sıyrılayım işin içinden :)