Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
chopperrider
17 Temmuz 2008, 10:25
ben ıkıncı vıteste 140 a dayıyorum.
gerçekten mi ???
ben açımçası redline a yakın devir çevirdiğim zaman ikinin sonunda 100 e ulaşıyorum...
diğer kullanıcılar da hangi viteste hangi sürate ulaştıklarını yazarlarsa anlayalam benim motorda mı senin göstergede mi problem var :queen:
ırmak500
17 Temmuz 2008, 22:18
anahtarına bahse gırerım.bende bu motoru bana satan cocuga ınanmamıstım denedım kendım gordum.fakat ben redlıne a gırıp gıremedıgımı goremıyorum cunku devır saatı telım kopuk ama sonuna dayıyorumdur heralde.ırıdıum bujı,senkron ayar ve karburator temızlıgını yap.bıdaha dene bakalım motorunundamı arıza var benım kılometremdemı.en azından farkı gor.veya gel benımkını gor.:queen:
sevgılı corumlu kardesım.
muratoygur
18 Temmuz 2008, 01:03
Fazla motoru zorlamaya gerek yok beyler efendi efendi 200 BASIN BENİM GİBİ .)
chopperrider
18 Temmuz 2008, 11:59
anahtarına bahse gırerım.bende bu motoru bana satan cocuga ınanmamıstım denedım kendım gordum.fakat ben redlıne a gırıp gıremedıgımı goremıyorum cunku devır saatı telım kopuk ama sonuna dayıyorumdur heralde.ırıdıum bujı,senkron ayar ve karburator temızlıgını yap.bıdaha dene bakalım motorunundamı arıza var benım kılometremdemı.en azından farkı gor.veya gel benımkını gor.:queen:
sevgılı corumlu kardesım.
kızma arkadaşım hemen :P
ama gs500 ün son hızı belli zaten. bana kadran hatası olma ihtimali yüksek gibi geliyo ne yalan söyleyeyim. sonuçta 2 silindir 48-20 hp bi makineden bahsediyoruz. tabi redline a ben hiç sokmadım makineyi belki zorlasam 2 nin sonunda 100 ü biraz geçer ama açıkçası 140 gibi bi rakama geleceğini - benim motorum için konuşuyorum- sanmıyorum. yoksa 6 nın sonunda 240 a gelmesi lazım :)
ama redline a da sokmak istemem valla sonra mazallah kol çıkarır bilmem ne olur malum bi de motor tam selenin altında neme lazım :queen: :queen: :queen:
birkantapınç;
bu arada motorun çok diri ve güzel, rengi de çok hoş. gs500 ün bu kasasına en çok yakışan renk sarı. 2001 deyince ben makyajlı versiyon zannetmiştim ama eski kasaymış. maşallah çok hoş duruyo. tekrar kazasız belasız kullanmanı dilerim...
muratoygur
18 Temmuz 2008, 16:42
Birkantapinc Çok güzelmiş tütütü maşallah diyorum, Güle güle kullan sarı renge allerjim var fenerbaçeyi andırıyor :) :)
ırmak500
19 Temmuz 2008, 02:09
ama redline a da sokmak istemem valla sonra mazallah kol çıkarır bilmem ne olur malum bi de motor tam selenin altında neme lazım
bak bu senın lafın tum motor kullanan ınsanlara gelıyo sen zorla kasınıyosun.sen gel benımkını bı gor hele bak o grank senın nerene fırlıyo...
senın hesabına gore hayabusa kalkıstada tum motorları gerıde bırakması gerekır ama ben sana 1000rr ın ılk 200 km hızda haybusayı gerıde bırakıyo desem heralde bunlada kendınce makara gecersın.adam olsan benım yaptıgım hıza degıl orda ıhtıyacımı anlattıgım on amortısor parcaları hakkında yardımda bulunmaya calısırdın.ama herkes dıyokı oradan adam cıkmaz.yanlıs anlama bu benım lafım degıl.sen sadece ıspatlamıs oldun.sagolasın.:farao:
coolizma39
21 Temmuz 2008, 04:00
parçası en bol en sağlam en kullanışlı makine biliriz gs500 ü...onun da parçası ulunmuyosa korkalım motorcu olduğumuz içinn walla:(
kameraman
21 Temmuz 2008, 11:26
selam arkadaslara bende bu aralar naked fun oldum. yokmu aranızda gs satan yada yakın cevresinde olan. ben kutahya dan atlar gelirim begenirsem
daha önce yazdığım gibi,ben satmayı düşünüyorum hatta bu akşam fotoğraflarıyla birlikte sahibinden.com'a ilan vericem.
[QUOTE=muratoygur;1164979]Merhaba arkadaşlar İyi haftalar dilerim sizlere,
Bu Hafta sonu motorumun bakım günüydü, yapılan işlemleri ve tutan masrafları yazacağım şimdi.
1-Motor ön amtisörleri çok sertti yağı değişti(30.000 de değişmesi şartmış)
2-Devir teli kopuktu tamir edildi,
3-Givi topcase aparatı(90ytl çıkma) ve çanta(vardı) takıldı,
4-Hava filtresi takıldı,
5-Yağ filtresi değişti(yağı birdahaki ay değişecem iyi gözüküyodu)
6-Bujiler Nk bujilerle sıfırlandı.
7-Fren maneti düşme nedeniyle eğrilmişti düzeltildi
8-sağ sinyal kırıktı değiştirildi.
9-Arka sinyal ampülleri değiştirildi.
10-Ön tekerleğin rulmanları değiştirildi,
Masraflar: Ustaya bu işçiliğinden ve sinyal lambaları için 150 ytl ödendi
buji 5 ytlx2, sinyal lamba sağ komple(yamaha 125in) 10 ytl, Hava filtresi 35 ytl,
yağ filtresi 20 Ytl, Aynalar çifti 20 ytl(eskilerin görüş açısını beğenmiyodum), Depo stickerı(30 ytl) file(hediye oldu) Sirkeci Aydın Motor Tavsiye ederim.
Ayrıca bir arkadaşım amortisör keçsei sorduydu sordum salı günü gelecekmiş,
Banada tek eksik debriyaj maneti kaldı hayırlısıyla onuda halledeciğiz inşallah.
Sormak isteyen olursa buralardayım msnim
murattuygur@hotmail.com
-----------------------------------------------------------------------
aynaları ve hava filtresini gerçekten çok ucuza kapatmışsın.şaşırdım doğrusu.
[QUOTE=muratoygur;1168914]Evet arkadaşlar bakımları %90 biten motorumun son hali ektedir. Yorumlarınız bekliyorum. :bounce:
orjinal aynaları illa ki pahalıdır(tahminin tanesi 50ytel)ama orjinaline senzeyen aynalardan yok muydu?bu aynaları daha çok chopper modellerde görüyorum.
chopperrider
21 Temmuz 2008, 15:54
ama redline a da sokmak istemem valla sonra mazallah kol çıkarır bilmem ne olur malum bi de motor tam selenin altında neme lazım
bak bu senın lafın tum motor kullanan ınsanlara gelıyo sen zorla kasınıyosun.sen gel benımkını bı gor hele bak o grank senın nerene fırlıyo...
senın hesabına gore hayabusa kalkıstada tum motorları gerıde bırakması gerekır ama ben sana 1000rr ın ılk 200 km hızda haybusayı gerıde bırakıyo desem heralde bunlada kendınce makara gecersın.adam olsan benım yaptıgım hıza degıl orda ıhtıyacımı anlattıgım on amortısor parcaları hakkında yardımda bulunmaya calısırdın.ama herkes dıyokı oradan adam cıkmaz.yanlıs anlama bu benım lafım degıl.sen sadece ıspatlamıs oldun.sagolasın.:farao:
ahhh ahhh maalesef yazılan cümleleri okuduğu halde anlayamayan ya da anlamak istemeyen arkadaşım. yaşın kaç bilmiyorum ama umarım kücüktür ki hoşgörebileyim bu yazdıklarını.
sen benim esprili bi cümlemi nasıl ve neresinden ve ne büyük bi önyargıyla okuyosun ki böyle bi sonuç çıkarıp motorunun krankınkının neremize fırlayacağını söyleyebiliyosun. nedir bu tahammülsüzlük anlamıyorum. ya ben de bu makineyi kullanıyorum kardeşim senin motorunu niye kötülemek isteyeyim bi otur düşünsene. ister 2 nin sonunda 140 yap ister 1 in sonunda yap. ister 5. viteste tekere kalk inan tırnağımın ucu kadar umrumda değil. ayrıca benim adam olup olmadığım hakkında yorum yapmadan önce hakaret etmeden yazı yezmayı diyalog kurmayı öğrenmeni tavsiye ederim. emin ol sorduğun amortisör keçeleri hakkında bilgim olsa nerden kaça aldığımı yazardım. ben burda kimse sormadan motor aksamını kaça aldığımı işçiliğe ne verdiğimi bile yazdım belki bi gün birine lazım olur diye. senin onaylamana ihtiyacım yok unutma.
ayrıca 1000 rr hayabusayı kalkışta geçer uzun düzlükte geri kalır falan filan bunların muhabbeti bizim için yıllarca geride kaldı arkadaşım bu tür geyikleri yaşıtlarınla yap sen de verim al bizi de meşgul etme.
bi de forum nedir uslubü nedir nasıl yazılır biraz otur düşün. yazdığım mesajda dalga geçme hakaret unsuru var mı bi oku bi bak. yazılan her mesajını birilerinin yorumlamak hakkına sahip olduğunu, yazdığına inanmayanların olabileceğini de kabul et. bundan gocunma. bi de nolur motosikletinizin markasına modeline yaptığı hıza yaktığı yakıta yapılan olumsuz bi yorumu namus meselesi yapma arkadaşım.
bak şimdi açık yüreklilikle yazıyorum. benim motorumun ciğeri ölmüş son süratte 200 ü de görmüyo max 170 de takılıyo. 2. vitesin sonunda ancak ve ancak 100 yapıyo onda da redline a yaklaşıyo. senin motorun ne güzel ki canlı diri ve güçlü seni alıp alıp götürüyo.
motorunla mutlu ol kardeşim sen haklısın benim senin motorunun hızı mızı gücü torku hakkında konuşmam bile hataydı. boşver sen keyfine bak.
ama bi konuda haklısın maalesef ben de artık bu platformda senin gibi yeni girip 3. mesajında kavga ortamı yaratmaktan zevk alanlar yüzünden soğudum.
ırmak500
21 Temmuz 2008, 23:23
bak ılk mesajına.senın kılometredemı arıza var benım motordamı falan yok bıde herkes yazsında anlayalım muhabbetıylede sankı bu arkadası hep beraber makaraya saralım kokusu var.altındada gulme seklı.
ne gerek var kardesım burda benım anlatmaya calıstıgım benım ve motorumun ne kadar hızlı oldugumu.yazımın basına baksana arkadasıma dıkkat et gs500 ler gorundugunden cok ataktır mesajı verıyorum.bırde parca konusunda yardım ıstıyorum.ama senın dıkkatını vay ıkıncı vıteste 140 cekıyo.
pekı ben yanlıs anlamıs olayım.mevzuyu kapatalım bırbırımıze yardımcı olacak konulara gecelım.dıger arkadaslara da daha fazla ayıp olmasın.
yürekçe
21 Temmuz 2008, 23:24
arkadaşlar, suzuki gs 500 ümü satıyorum, ilgilenenlere duyurulur.
http://www.sahibinden.com/fiyati_dusurdum!!!!performansta_da_yakitta_da_idea l_-_kazasizWQQaXQQ8093835WQQpXQQdisplayitem
muratoygur
22 Temmuz 2008, 18:34
[QUOTE=thunderace;1152663]selam arkadaslara bende bu aralar naked fun oldum. yokmu aranızda gs satan yada yakın cevresinde olan. ben kutahya dan atlar gelirim begenirsem
daha önce yazdığım gibi,ben satmayı düşünüyorum hatta bu akşam fotoğraflarıyla birlikte sahibinden.com'a ilan vericem.
-----------------------------------------------------------------------
aynaları ve hava filtresini gerçekten çok ucuza kapatmışsın.şaşırdım doğrusu.
[QUOTE=muratoygur;1168914]Evet arkadaşlar bakımları %90 biten motorumun son hali ektedir. Yorumlarınız bekliyorum. :bounce:
orjinal aynaları illa ki pahalıdır(tahminin tanesi 50ytel)ama orjinaline senzeyen aynalardan yok muydu?bu aynaları daha çok chopper modellerde görüyorum.
Adamım görüş acısı çok iyi hem gs 50 icin dediler sorun yok bence 20 ytl ye bulmuşum işimi görmüş daha ne olsun :)
ballack
23 Temmuz 2008, 16:05
Arkadaşlar ben de 2 senelik bir GS500 cüyüm. Pek kullanamasam da(iş,güç) sizin gibi ben de motorumu çok seviyorum. son olarak İstanbuldayım
Forum u inceledim ve bence arada yazdığınız yedek parça ve işçilik ücretleri bilgileri çok faydalı. Buna ek olarak Şöyle bir başlık açsak.
Kim hangi tamirciye-sevise (neden) gidiyor, hangi tamirciden ağızları yandı?
Bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler
chopperrider
23 Temmuz 2008, 16:43
ballack hoşgeldin foruma.
kendin ve motorun hakkında (model, kilometre vs.) bilgi verirsen seviniriz. hatta foto varsa daha makbule geçer. bu arada hangi şehirde olduğunu belirtirsen de sorduğun tamirci servis bilgilerine daha rahat ulaşabilirsin.
herhalde istanbuldaysan zaten alternatifin çoktur
ben çorumdayım şu an. Allahtan burda şahane işçiliği olan bi ustam var. sayesinde yürütüyorum makineyi. çünkü burda tek gs500 bende.
tekrar hoşgeldin iyi forumlar.
Wallace
23 Temmuz 2008, 16:46
ballack hoşgeldin foruma.
kendin ve motorun hakkında (model, kilometre vs.) bilgi verirsen seviniriz. hatta foto varsa daha makbule geçer. bu arada hangi şehirde olduğunu belirtirsen de sorduğun tamirci servis bilgilerine daha rahat ulaşabilirsin.
herhalde istanbuldaysan zaten alternatifin çoktur
ben çorumdayım şu an. Allahtan burda şahane işçiliği olan bi ustam var. sayesinde yürütüyorum makineyi. çünkü burda tek gs500 bende.
tekrar hoşgeldin iyi forumlar.
KONU DIŞI
oooo sevgili hocam nasılsın? özlettin kendini. yok mu izin falan. izmire falan gelecek misin? bak deniz sezonunu açtık:cat::rendeer: sevgilerle
chopperrider
23 Temmuz 2008, 17:13
KONU DIŞI
oooo sevgili hocam nasılsın? özlettin kendini. yok mu izin falan. izmire falan gelecek misin? bak deniz sezonunu açtık:cat::rendeer: sevgilerle
hocam bu kadar kalp kalbe karşı olur. ben de şimdi izmir topiğine sizlere selam mesajı yazmıştım.
ben de sizleri çok özledim. daha izne çıkamadım işler çok yoğun adli tatilden de yararlanmıyoruz biz. ama muhakkak gelicem. oturup terasta çayın dibine vurucaz inşallah.
ballack
23 Temmuz 2008, 18:26
Teşekkürler chopperrider
İstanbuldayım motorum seninkinin aynı(öyle duruyor:) ) 2001 model 24000 km de. Neyazıkki çok sık kullanmıyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/47475-suzuki-de-sizce-hangi-servis-tercih-edilmeli.html
üstteki linki de vereyim ki bilgiler bir yerde toplansın
chopperrider
23 Temmuz 2008, 18:37
arkadaşlar benim motor rektefe olayını halletti. şu an rodajda. aslında daha önce yazmıştım motoru yakın bi arkadaşımın arabasıyla takaslamıştım ama vazgeçtik. yani gs 500 e devam Allah nasip ederse binmeyi.
geçen yıkatıp bi kaç pozunu çektim. akşam buraya yapıştırayım.
veiyi haber ne biliyo musunuz artık hiç yağ yakmıyo :) :)
aargh
24 Temmuz 2008, 08:44
Arkadaslar bir GS500 sahibi olmak istiyorum. Satilik motoru olan arkadaslara duyurulur.
chopperrider
24 Temmuz 2008, 11:23
kameraman ve yürekçe satıyor.
ısrar edilirse ben de satabilirim. :)
selam. benim makinanın resimlerini fotoğraflar başlığında açtığım topikte yayınladım. bi bakın bakalım beğenecek misiniz ?
http://img515.imageshack.us/img515/2299/grnt034hd7.jpghttp://img359.imageshack.us/img359/2710/grnt038in2.jpg
muratoygur
26 Temmuz 2008, 14:03
ama redline a da sokmak istemem valla sonra mazallah kol çıkarır bilmem ne olur malum bi de motor tam selenin altında neme lazım
bak bu senın lafın tum motor kullanan ınsanlara gelıyo sen zorla kasınıyosun.sen gel benımkını bı gor hele bak o grank senın nerene fırlıyo...
senın hesabına gore hayabusa kalkıstada tum motorları gerıde bırakması gerekır ama ben sana 1000rr ın ılk 200 km hızda haybusayı gerıde bırakıyo desem heralde bunlada kendınce makara gecersın.adam olsan benım yaptıgım hıza degıl orda ıhtıyacımı anlattıgım on amortısor parcaları hakkında yardımda bulunmaya calısırdın.ama herkes dıyokı oradan adam cıkmaz.yanlıs anlama bu benım lafım degıl.sen sadece ıspatlamıs oldun.sagolasın.:farao:
adamım özelden yazdım keçeleri nerden bulacağını yardımcı olmadılarmı sana aydın motor
ırmak500
28 Temmuz 2008, 03:13
adamım özelden yazdım keçeleri nerden bulacağını yardımcı olmadılarmı sana aydın motor
orada yokmus daha once sormustum tekrar sorarım tesekkur ederım kardesım
chopperrider
28 Temmuz 2008, 18:57
topik ölmüş yine. motor rektefeden çıktı. hiç hayırlı olsun falan diyen yok :(
muratoygur
28 Temmuz 2008, 19:58
hayırlı olsun kardeş, ben bu işlerden anlamıyon rektefe falan ama iyi birşeydir sanırım :)
Topicteki vatandaşlar ergeç ulaşır merka etme çalışanaı var tatilcisi var...
kameraman
29 Temmuz 2008, 10:38
evet arkadaşlar işte satılık suzuki gs500:salut:
detaylar aşağıdaki linkte.ilgilenenlere duyurulur.
http://www.sahibinden.com/aradiginiz_gs500_buWQQaXQQ10161760WQQpXQQdisplayit em
essegesse
29 Temmuz 2008, 17:27
Hepinize selamlar.Ben bu siteye uzun zamandır üyeyim.Ama şimdiye kadar sadece okumakla yetindim.Bu topiği başından sonuna kadar zevkle okudum.
arkadaşlar sadece 4 gündür gs 500'e biniyorum.Motorumu takastan aldım ve açıkçası hemen satmayı düşünüyordum.Neyle mi takasladım? 2005 model Kawasaki z750 ile.O motordan sonra buna binmek istemiyordum açıkçası.
Ama inanın motora binmenin bu kadar keyifli olduğunu bu motorla anladım.Motorum 2005 model ve henüz 14500 km de.Daha önceki sahibi bayandı.Benim Kawa şimdi o bayanda:).
Sözün kısası akşam yatınca sabah olsada motoruma binsem dedirten gs 500'ün yaratıcılarına teşekkür ediyorum.Bir motor bu kadarmı zevkli olur ya?
Uzun süre binmek istiyorum suzuki'ye.Kawasaki'den önce Suzuki gsr 600'üm vardı.O bile bunun kadar zevkli değildi açıkçası.
Herkese kazasız belasız zevkli sürüşler dilerim.Saygılarımla.
chopperrider
29 Temmuz 2008, 20:01
essegess;
öncelikle hayırlı olsun ama çok şaşırdığımı belirteyim.
yani gsr 600 ve kawa z750 yani nakedların epey bi önsafındaki makinalar ve her ikisi de benim düşündüğüm motorlar.
gs500 elbette sınıfında çok keyifli bi makina ama bunlarla kıyaslamanı biraz açarmısın ? hangi açılardan gs500 daha keyifli ya da daha kullanışlı ? hangi noktada 4 silindirliler daha can sıkıcı ?
tekrar hayırlı olsun güle güle kullan...
essegesse
30 Temmuz 2008, 11:20
Tekrar selam.Sorularınız çok mantıklı.Ben de olsam sizin gibi düşünürdüm.Ancak uzun süreli kullanımda artılar ve eksiler ortaya çıkıyor.Size şu kadarını söyleyeyim.Uzun yolda altınızda çok güçlü bir makina olduğunu düşünün.Diyelim ki 500 km yol gideceksiniz.Sanıyormusunuz ki o güçlü makina ile devamlı 200 km süratle gidebileceğinizi.Hele bu bir naked motorsa.Saatte 140 km hızdan sonra başınıza ve gövdenize aşırı basınç oluyor ve bu çok kısa bir süre sonra yorgunluğa ve boyun ağrılarına sebep oluyor.Ben şahsen z750 ile uzun yolda 130-140 km aralığında seyrediyordum.Hem daha az yorulup hemde yakıt ekonomisi yapmak açısından.Üstelik artçı ile çok rahatsız makinalar.Şimdi tabii ki güçlü motorların artısı ne kalıyor? İvmelenme ve ses.Bunun haricinde inanın hiç bir artısı yok.Haa ben gencim zevkimi almadım diyorsanız tabii ki deneyin.Ama ben 44 yaşındayım ve bu zevklerin hepsini tattım.O yüzden gs 500 benim bütün beklentilerime cevap veren bir motor oldu.Üstelik büyük motorlardan sonra bile bana ivmelenmesi yeterli geldi.Benzin yakışı z750 ve gsr'ın neredeyse yarısı kadar.Üstelik aldığım gün 190 yaptım ve bu haydi haydi yeterli.Şimdi sakin sakin kullanıyorum.Z750 ile 260 km sürati gördüm.Motorun üstünde zor duruyorsunuz.Hele gsr.200 ün üstünde iken motora zor tutunuyorsunuz.Ben bunları yaşadım.
Haa derseniz ki ben naked değilde racing makina alayım.Sanıyormusunuz ki o daha rahat? Kesinlkle racing makina ile uzun yol yapmanızı önermem.Evet yüksek süratlerde naked makinaya göre rüzgardan daha az etkileneceksiniz.Ancak bel ,bilek ve bacak ağrılarına katlanmak zorunda kalacaksınız.
Benim burda amacım büyük makinaları kötülemek değil.sadece eksilerini yazdım.Tabii ki o makinalardaki adrenalin hiç bir şeye değişilmez.Ama benim yaşımdaki bir insan için fazla tehlikeli aleteler.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Saygılarımla.
chopperrider
30 Temmuz 2008, 16:14
bilgiler için çok teşekkürler. açıkçası gs500 den daha güçlü bi motosikletim olmadı sadece çok kısa bi r6 sürüşüm oldu onu da saymıyorum. o yüzden bu yorumları almak çok faydalı oldu.
gerçekten de hak vermemek elde değil. 100 hp civarında naked bikeların kullanılabilirliğinden ben de şüphe ediyordum, yorumlarınız bu şüphemi doğruladı. gerçekten de ha gs 500 ha z750 140 km/h dan sonraki sürüş aynı rahatsızlıkta olacaktır dediğiniz gibi.
tek artısı işte o 140 km/h sürate çıkış süresinin kısalığı. bi de 4 silindirin harika sesi.
bu durumda herhalde 78 hp lik fz6 daha mantıklı bi seçenek oluyo 4 silindirli nakedlar arasında. ne abartı bi güç var ama 4 silindir keyfinde.
ama Allah kaza bela vermezse ben de gs 500 ü çok seviyorum. ivmelenmesi tatminkar seviyede. son sürat deseniz 180-190 km/h hızlara çıkabiliyo. artçı konforu yeterli (en azından artçılar öyle söylüyolar ben hiç artçı binmedim), kullanımı inanılmaz rahat ama sanki frenler birazcık yetersiz gibi.
foruma ve topiğe tekrar hoşgeldiniz, tecrübelerinizden daha çok faydalanmayı dilerim görüşmek üzere...
essegesse
30 Temmuz 2008, 17:51
sevgili chopperrider.bende uyarılarımı dikkate aldığınız için teşekkür ederim.eğer devamlı motora biniyorsanız(benim gibi) ve benzin yakışı önemli diyorsanız 4 silindir makina önermem.Ama benim için önemli değil ben zevkime bakarım diyorsanız o zaman başka tabii.Eğer 4 silindire geçmek istiyorsanız Fazer çok güzel bi alet.Alternatif olarak bandit ve cbf 600 ü öneririm.Bu üç motorda beklentilerinize cevap verecek güçtedir.Ama tabii ki herşeyin bir bedeli var.Yakıt+bakım masrafları+kontrolsüz güç gibi faktörleri dikkate almanızı öneririm.Ben eskiden beri 4 silindirin sesine de gidişine de hastaydım.Ama bir süre kullanınca ondan da sıkılıyorsunuz.Tabii yaşamak da lazım.İnşallah istediğin motora kavuşursun.Bu arada topiğin tamamını okuduysanız daha önceki yazılarda benim fikrime bir örnek vardı.daha önceden gs 500'ü olan bir arkadaş daha sonra srad 750 ve hayabusa sahibi olduğunu yazmış.Ama hiçbirinden gs 500 deki zevki alamadığını yazmış.Ben kullandıktan sonra arkadaşa tamamen hak verdim.Tekrar görüşmek üzere,Saygılar,sevgiler..
muratoygur
01 Ağustos 2008, 20:12
Şimdi bu yazılanlardan bende şöyle bir fikir oluştu, zevkin ve motorun son noktasında seyrediyormuşum ve bundan şu ana kadar haberim yokmuş :). Teşekkürler paylaşım için. Yaş kemale erince birde chaperr denemek istiyorum kısmetse :) :)
cakalaz
01 Ağustos 2008, 20:41
Ya benm cbr ı bi GS 500 war onla mı deişsem ne dersiniz :) arkadaş da gönüLLü :)
huceyn
01 Ağustos 2008, 21:04
Ya benm cbr ı bi GS 500 war onla mı deişsem ne dersiniz :) arkadaş da gönüLLü :)
cakoo bizim yürekçe abi de var.deli makina ya.al bence hyo larında eline verirsin:cherry:
cakalaz
01 Ağustos 2008, 21:06
1993 model bir makina ... Takasa girelim diyor !
huceyn
01 Ağustos 2008, 21:07
1993 model bir makina ... Takasa girelim diyor !
temizmi acaba??resmi varsa yüklesene bi
cakalaz
01 Ağustos 2008, 21:12
Sahibinden de war ilanı :) asLında ben attım msj o da cevap yazdı daha da konusmadık... cevap bekliyorum :)
http://www.sahibinden.com/tertemiz_gs_500WQQaXQQ8242513WQQpXQQdisplayitem
sadece sibop sesi warmışş !
huceyn
01 Ağustos 2008, 21:18
Sahibinden de war ilanı :) asLında ben attım msj o da cevap yazdı daha da konusmadık... cevap bekliyorum :)
http://www.sahibinden.com/tertemiz_gs_500WQQaXQQ8242513WQQpXQQdisplayitem
sadece sibop sesi warmışş !
baba yok ben vazgeçtim.boşver çakoo.bizim buralrda mavi 93 vardı.ya kız gibiydi.öle bişy beqliodum bende ama içim sinmedi.bu arada gs500 cüler topağınızı kirletiyoz kusura baqmayın:P:rendeer:
cakalaz
01 Ağustos 2008, 21:21
Bak aklında olsun :) ÖYLe bişi düşerse takasa girerim yani :rendeer:
huceyn
01 Ağustos 2008, 21:28
Bak aklında olsun :) ÖYLe bişi düşerse takasa girerim yani :rendeer:
tamam hocam:rendeer::rendeer:
muratoygur
01 Ağustos 2008, 21:37
Kirletmeyin ulenn daha yeni yıkamıştım oraları :) :)
yürekçe
01 Ağustos 2008, 22:36
Gsr600 ü Tek Kalem Geçerim. Hem Saf Kan Naked Hem De 600cc
http://img230.imageshack.us/img230/3230/big8024055392954xitd419zn6.jpg (http://imageshack.us)
http://img230.imageshack.us/img230/3230/big8024055392954xitd419zn6.19d300bd7f.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=230&i=big8024055392954xitd419zn6.jpg)
ama kawasaki z750 veya z 1000 abi.... dört silindir naked diyorsan da üstüne fazla laf söylenmez...
http://img135.imageshack.us/img135/6930/21og1.jpg (http://imageshack.us)
http://img135.imageshack.us/img135/6930/21og1.da2519ed4e.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=135&i=21og1.jpg)
ve prensesin en güçlülerini en sana sakladım....
B-king ve Vmax
işte B-king bu şirin şey 1400cc
http://img135.imageshack.us/img135/9388/9641418763388vwpk214bg0.jpg (http://imageshack.us)
http://img135.imageshack.us/img135/9388/9641418763388vwpk214bg0.5a06969128.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=135&i=9641418763388vwpk214bg0.jpg)
işte son ürün Vmax bu bebek 1680cc
ve 200Hp
http://img139.imageshack.us/img139/6852/vmax20dd1.jpg (http://imageshack.us)
http://img139.imageshack.us/img139/6852/vmax20dd1.4057eb959b.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=vmax20dd1.jpg)
Isaac
02 Ağustos 2008, 01:21
Kusura bakmayın ama o Vmax'ın oturuş pozisyonu çok dik değil mi... Sürücünün biraz öne oturmuş olduğunu görüyorum ama pedallar da çok ileride...
essegesse
02 Ağustos 2008, 12:05
Arkadaşlar,binip denemediğiniz motorlar hakkında şu iyidir bu kötüdür demek pek doğru değil bence.Anlıyorum gençsiniz ve kanınız kaynıyor.Ancak bir motor almadan önce iyice araştırıp deneyimi olanlardan bilgi alın.
Şimdi arkadaş gsr'ı tek geçerim demiş.Bibir diğeri z 750 demiş.Benim buraya yazmamdaki sebep,her iki motoru da uzun süre kullanmış olmamdır.
Topiğin amacını biraz aşsa da ileride motor değiştirecek olanlara bilgi vermek açısından faydalı olacağına inanoyorum.
Önce Suzuki Gsr'dan Başlamak istiyorum.İlk bindiğimde işte budur dedim.Gsxr motorunun ehlileştirilmiş hali (hesapta) olan bu motor 8000 devire kadar inanılmaz atak.Üstelik 8000 devirden sonra ikinci bir depara hazırlanın.Resmen kopuyor.Motor 13800 devirde kesiciye giriyor.İlk 4 vites adrenalin dolu.Ancak 6. viteste 6000 devirde 110 km sürat yapması motorun yakıtını çok etkiliyor.Yani 12000 devirde 220 yapıyor ve sonrası eziyet.Zaten inanılmaz bir rüzgar basıncı var.Bana göre sadece kalkış ve ivmelenme motoru.Uzun yolda rüzgardan aşırı etkileniyor.Bunun haricinde çok fazla teknik sorun yaşadığım bir motor.
Gelelim Kawasaki Z750'ye
Eğer uzun süre problem yaşamadan binmek istiyorsanız bu motoru öneririm.Daha alt devirlerde çok rahat hızlanan,buna karşılık red line'ı 11500 devir olan bu motor alt devirlerde kullanılabildiği için hem motor ömrü çok uzun hemde gsr'dan çok daha az benzin yakıyor.Torku yüksek ve rüzgardan daha az etkileniyor.Motor hacminden dolayı vergisi daha yüksek olması bir eksi.Ancak ben ikisini de kullandım ve kawasaki gerçekten inanılmaz kaliteli ve sağlam.Şu anda 4 silindire tekrar geçiş yapsam kesinlikle kawasaki derim.Bu iki motor hakkında bilmek istediğiniz ayrıntılar varsa,bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.Ama gs 500 den vazgeçmem.Saygılarımla.
muratoygur
02 Ağustos 2008, 13:01
Arkadaşlar,binip denemediğiniz motorlar hakkında şu iyidir bu kötüdür demek pek doğru değil bence.Anlıyorum gençsiniz ve kanınız kaynıyor.Ancak bir motor almadan önce iyice araştırıp deneyimi olanlardan bilgi alın.
Şimdi arkadaş gsr'ı tek geçerim demiş.Bibir diğeri z 750 demiş.Benim buraya yazmamdaki sebep,her iki motoru da uzun süre kullanmış olmamdır.
Topiğin amacını biraz aşsa da ileride motor değiştirecek olanlara bilgi vermek açısından faydalı olacağına inanoyorum.
Önce Suzuki Gsr'dan Başlamak istiyorum.İlk bindiğimde işte budur dedim.Gsxr motorunun ehlileştirilmiş hali (hesapta) olan bu motor 8000 devire kadar inanılmaz atak.Üstelik 8000 devirden sonra ikinci bir depara hazırlanın.Resmen kopuyor.Motor 13800 devirde kesiciye giriyor.İlk 4 vites adrenalin dolu.Ancak 6. viteste 6000 devirde 110 km sürat yapması motorun yakıtını çok etkiliyor.Yani 12000 devirde 220 yapıyor ve sonrası eziyet.Zaten inanılmaz bir rüzgar basıncı var.Bana göre sadece kalkış ve ivmelenme motoru.Uzun yolda rüzgardan aşırı etkileniyor.Bunun haricinde çok fazla teknik sorun yaşadığım bir motor.
Gelelim Kawasaki Z750'ye
Eğer uzun süre problem yaşamadan binmek istiyorsanız bu motoru öneririm.Daha alt devirlerde çok rahat hızlanan,buna karşılık red line'ı 11500 devir olan bu motor alt devirlerde kullanılabildiği için hem motor ömrü çok uzun hemde gsr'dan çok daha az benzin yakıyor.Torku yüksek ve rüzgardan daha az etkileniyor.Motor hacminden dolayı vergisi daha yüksek olması bir eksi.Ancak ben ikisini de kullandım ve kawasaki gerçekten inanılmaz kaliteli ve sağlam.Şu anda 4 silindire tekrar geçiş yapsam kesinlikle kawasaki derim.Bu iki motor hakkında bilmek istediğiniz ayrıntılar varsa,bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.Ama gs 500 den vazgeçmem.Saygılarımla.
Hocam yine dökürmüşsün. O kadar güzel bir anatım ki sanki binmiş gibi oldum. Motorumu şimdi daha çok seviyorum, Tek sıkıntım uun yolda sıtmın ağıması sebebi yada sebepleri ne olabil. Bu arada boy 1.84 zürafaya kafa atabiirim :):queen:
essegesse
02 Ağustos 2008, 13:40
Valla benim boyum da 1.82.Uzun yolda bütün motorlarda sırt ağrısı olması normal.Motorla uzun yola gidiyorsanız en fazla 80-100 km.de bir 5-10 dakika dinlenmek en sağlıklısı.Bende en çok bacak ağrısı oluyor.Ama gs 500 ün koruma demirlerinin üserine ayaklarımı uzatıp,chopper kullanıyormuşçasına rahat gidebiliyorum.
PHAETONW12
02 Ağustos 2008, 14:37
essegesse ,yaklaşık 20.000 km gs 500 kullanıp fz-6 fazere geçen biri olarak,(daha başka birçok 4 silindir motorla sürüş tecrübem var) bende sürüş rahatlığı olarak,yakıt tüketimi olarak gs500'ü tek geçerim,fazer çok güzel ama süspansiyon olsun,fren olsun,gaz kolu olsun tepkileri gs500 e göre daha sert,bende fazere ilk geçince biraz yadırgamıştım,ama şimdi fazere de alıştım ve motoruma aşığım,sorunsuz ekonomik harika bir motor ve bence sınıfının lideri.
essegesse
02 Ağustos 2008, 18:53
Sevgili phaetonw12.Öncelikle bu topiği açtığınız için çok teşekkürler.Yeni motorunuzu güle güle kullanın.
Gerçekten fazer Türkiye'de,sınıfının en çok tercih edilen modeli.Benim aklımda da bir ara vardı.Özellikle camlı modeller yüksek hızlarda bile sürücüyü naked kadar rahatsız etmiyor.Uzun süreli kullanmadığım için eksi ve artılarını sadece yazılanlardan biliyorum.Ama genelde fazer sahipleri motorlaarından memnun.Ancak dediğim gibi bu benzin fiyatlarıyla 4 silindir motor artık bana fazla lüks geliyor.Saygılarımla.
cakalaz
02 Ağustos 2008, 19:35
Bu motor nasıL arkadaşlar ???
http://www.sahibinden.com/gs_500_e_suzukiWQQaXQQ8743743WQQpXQQdisplayitem
muratoygur
03 Ağustos 2008, 00:28
temiz gözüküyor ama serviste baktırmak gerek kmde iyi yapmış ama bu makinanın sağlamlığının delili fiyatta iyi 3000 kapayırsın ki tiwisterla aynı fiyat ama 500 cc olması büyük avantaj, ustanın olurunu ala ve bin bence ...
cakalaz
03 Ağustos 2008, 00:31
Ben motorumla takasa vereceğim... O da benm motoru beğendi... Servis izmit te varmıs.. Bu km de motor yapılmıstır heralde :)Bakalım cevap bekliyorum msj gönderdim :P Bi de Servis anlar mı ne war ne yok motorda ???
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO