Orijinalini görmek için tıklayınız : GT250R'ıma Kavuştum.. Özlem bitti.
thaii_vtec
02 Şubat 2009, 02:02
Arkadaşlar.. motorum krank dağıttığı için kranka ihtiyacım var piston segman falann herşeyim tamam.. yanlız krank kaldı bi tekk ve onu çıkma alıcam yada 2. el eğer satann varsaa lütfen bana ulaşşın.. gt250 r krankını satan arkadaşlar yada çevresinde satan varsaa özellikle yarın yani 2 şubat yani bugünn ulaşşınlar bana.. mutlaka .. 0506 521 13 97 Taylan.. teşekkürler..
cakalaz
02 Şubat 2009, 10:35
NaasıL dağıttın krangı ?
NaasıL dağıttın krangı ?
sen aldığın motorun yağına suyuna bakmadan biner vede yüklenirsen motora krank kırman normal:pale çıkmacılara bakmanı öneririm.aslında arasındaki fark azsa yenisini al derim.
Chronix
02 Şubat 2009, 13:04
İstanbul motoru ara derim orda çıkma parçalar mevcut
G.BEREKET
02 Şubat 2009, 13:48
Bu krank nasıl dağıtılır fiyatı çokmu pahalıdır?(lütfen yadırgamayın daha yeniyim ve birazda meraklıyım:))
cakalaz
02 Şubat 2009, 14:30
Bi arkadaş 3000'i buluyor demişti tamamı ?
G.BEREKET
02 Şubat 2009, 15:08
Off bayağı varmış.:(
mhrrmkpnr
02 Şubat 2009, 15:26
Bi arkadaş 3000'i buluyor demişti tamamı ?
600lira krankın 0'ı
hyo ztn sadece krank sorunu olan bi motor oyuzden alıcagn en saglam cıkma krank seni 2000km goturse op basına koy bu konuda sana tavsiyede fln bulunmıcam cnku nekdr laftan anlamadıgını biliyorum:wiinkk:
cakalaz
02 Şubat 2009, 15:31
Gecenlerde birii servise sordum 3000 liraya komple yapıyorlar demişti :cyclopsan
By Mükemmel
02 Şubat 2009, 15:37
Ee motorun tamamı ne kadar ki zaten?
kawasaki26
02 Şubat 2009, 15:47
abi inşallah bulursun duymuştum hyosungun çok krank dağıttığını .
krank mili, eksantirik bir mildir ve pistonların yaptığı doğrusal hareketi dairesel harekete çevirir.
Krank mili genellikle dövme yöntemi ile üretilir ve biyel kolunun çalışacağı bölgeleri talaşlı imalatla hassas bir şekilde işlenir. Krank mili malzemesi düşük alaşımlı çelikdir.Döküm yoluyla üretilen krank mili Küresel garafitli dökme demirlede üretilir.Malzemenin özellikleri aşınmaya,erğimeye ve burulmaya karşı dayanımlı olmalıdır. Krank miline yataklık eden kaymalı yataklar (krank mili yatağı) ise mikrokaynamaları engellemek için pirinçten yapılır.
Krank milinin yağlaması ise biyel kollarının karterdeki yağa çarpıp onu sıçratması sonucu yapılır.
mhrrmkpnr
02 Şubat 2009, 15:49
Gecenlerde birii servise sordum 3000 liraya komple yapıyorlar demişti :cyclopsan
smd ben sana sadece krank fiyatı soyledim smd bunun ustune işçilik var eger silindire zarar verdyse silindr masrafı var subaplara zarar verebilir vs.. die uzar bu liste..
thaii_vtec
03 Şubat 2009, 02:09
evet muharrem abii maaleseff laff dinlemediğim doğruu ah ah =) motoru aldığım gün senle feribotta karşılaştıkta sesten şüphelendim demiştin ya..
NOT: Neyse arkadaşlar herşeyi hallettim ve Krankı 0 aldımm 583 TL.. 1.500 TL ye patladı.. Allah kimseye göstermesin 2 gün içinde motoruma kavuşcagım içinde mutluyum.. Ve tabiki Fuara motorumla gelebilceğin için..
sen aldığın motorun yağına suyuna bakmadan biner vede yüklenirsen motora krank kırman normal:pale çıkmacılara bakmanı öneririm.aslında arasındaki fark azsa yenisini al derim.
benmi yüklenmişim..?? yapmaa abii ya 3 gün bindim gecesi sahilde patladımm zaten.. tmam 150 160 dayadımm ama redlıne a gırmedımkı we bıseyy demıcemm cunku zatenn sucluyum bole bı makınayı aldıgım ıcın neysekı halletımm ve bitti
Lucas
03 Şubat 2009, 02:18
O zaman geçmiş ola.. Bazen bir bilenin sözünü dinlemek lazımmış demekki :)
BaD BoY
03 Şubat 2009, 02:19
Gecenlerde birii servise sordum 3000 liraya komple yapıyorlar demişti :cyclopsan
yok 10000 :cherry:
motor kaç modeldi?
2007 ve üstünde de krank sorunu yaşanıyor mu acaba?
thaii_vtec
03 Şubat 2009, 02:31
2006 modell.. we badboy oo profılındekı şapka senınmı senınse nerdenn aldınn ??
RoMe0
03 Şubat 2009, 02:35
qene Hyo qene Krank :(
thaii_vtec
03 Şubat 2009, 02:37
qene Hyo qene Krank :(
sormaaaa =) neyse hallettim ya gerisi boşş.. Rodajını hiç değilse ellerimle yaparım yağına hava filtresine falan çiçek gibi bakarımm..zatenn buna mecburdummm şimdi daha sorumlu hissetcem kendimi
deli_mavi
03 Şubat 2009, 03:02
Krank seti komple 490 amerikan dolarıdır irtibata gecmek isteyen varsa ozele gelsin.eve teslim fiyat bu.orjinal.(ben satmiyorum yanlis anlamayin sadece yardimc olmak amaci ile yonlendiricem sifir fiyatidir)bu arada bu verdigim st kanuni parca fiyati degil hyosung ve amerika +avrupa satis fiyati yani st kanuni icin uretilmis olan degildir parca.
peki arkadaşlar kanuni gtr 250 de krank kırma sorunu varmı yad abu sorun ğiderildimi
mrock
03 Şubat 2009, 10:52
hyo ztn sadece krank sorunu olan bi motor oyuzden alıcagn en saglam cıkma krank seni 2000km goturse op basına koy:wiinkk:
bol keseden...:farao::farao:
mhrrmkpnr
03 Şubat 2009, 11:32
bol keseden...:farao::farao:
daha acıklayıcı yazda bilelim ne demek istiyosun hyosungda krank sorunu yokmu diceksin ithalatcı firma kabul etmiş krank yetiştiremio sen anca kendini kandırırsn derdin oysa:wiinkk:
Gene Hyosung, gene krank, gene 2006 model demek lazım. 2006 üstü modellerde bu sorunu yaşayan var mı ?
deli_mavi
04 Şubat 2009, 14:39
Gene Hyosung, gene krank, gene 2006 model demek lazım. 2006 üstü modellerde bu sorunu yaşayan var mı ?krank degil ancak piston degistirdim yatak honlattim(sebep sicak gomlek ve piston) yaglama yapamadi arkadaki motora dikkat tum arkadaslar v motorlarda bu tur problem oluyormus...arkadaki motor iyi sogumuyor bilginize bunun icin bir on calismam olabilir.kendi motosikletime radyatore bir fan koymayi dusunuyorum.
thaii_vtec
05 Şubat 2009, 01:25
ve sonunda kavuştumm arkadaşlar motoruma artık ÖZLEM BİTTİ=)
alinazik
05 Şubat 2009, 01:29
gözün aydın
derbici_52
05 Şubat 2009, 01:34
Gecenlerde birii servise sordum 3000 liraya komple yapıyorlar demişti :cyclopsan
cakalz goruyorsun dımı hyonun halını yaa sana bosa demıyoruz bız astral nan bak kardesım burdakılerı oku ıyı karar ver oky kendıne ıyı bak kanka:P
Taner YILMAZ
05 Şubat 2009, 01:38
evet muharrem abii maaleseff laff dinlemediğim doğruu ah ah =) motoru aldığım gün senle feribotta karşılaştıkta sesten şüphelendim demiştin ya..
NOT: Neyse arkadaşlar herşeyi hallettim ve Krankı 0 aldımm 583 TL.. 1.500 TL ye patladı.. Allah kimseye göstermesin 2 gün içinde motoruma kavuşcagım içinde mutluyum.. Ve tabiki Fuara motorumla gelebilceğin için..
benmi yüklenmişim..?? yapmaa abii ya 3 gün bindim gecesi sahilde patladımm zaten.. tmam 150 160 dayadımm ama redlıne a gırmedımkı we bıseyy demıcemm cunku zatenn sucluyum bole bı makınayı aldıgım ıcın neysekı halletımm ve bitti
"benmi yüklenmişim..?? yapmaa abii ya 3 gün bindim gecesi sahilde patladımm" Diyorsun ve motorun 2006 model..Demek ki senden önceki sahibi bayağı hırpalamış..
thaii_vtec
05 Şubat 2009, 01:43
bişeyy diyememm hırpalamış ki öle olmuş zaten aceleci huyum olmasa almazdım
yalnız_kurt
05 Şubat 2009, 01:45
Yaw arkadaslar yınemı hyo kronık krank kırıyo 2006 lar sorunlu muhabbetı benım altımda da hyo var 2006 13000 km benden oncekı sahıbıde 9000 devır 150 km hızı gecmemıs kullanırken bende gecmedım ve hıc sorun yasamadık daha motora anahtar degmedı (inanmayan motoplus fuarında gelıp gorebılır)
ne demek kronık ne demek krank kırıyo sen al yagına bakma bakımını yapma 11000/12000 devırde rdlıne kullan kac basıyo bu bakayım deyıp kranka yag yetıstıremeyınce yag pompası krank kıtlesın eee hyo suclu uretıcı kabul ettı.Ne kabul etmesı neden bahsedıyosunuz yaw uretıcı garantı kapsamında oldugu ıcın krank kıranları degıstırdı.Degıstırmekte zorunda cunku normalde oyle bır zorlamayı ınsan oglu yapmaz bıle bıle redlınede gıtmez sınırlayıcı olmadıgı bıle bıle dıye dusunen uretıcı pasa pasa uretım hatası dedı kıranlara tabı garantısı olanlara olmayanlara kapı orda basarken banamı sordun garantın olsa degısırdım dedı bılmeden kullanmadan bol keseden atmayın dostlar yaw heves edıp alacaklarında hevesını kursagında bırakmayın boyle kulaktan dolma laflarla...
Kımse sozlerımı ustune alınıp polemık yapmasın arkadaslar yazıları gordum ıcımden geldı yazdım...
Taylanım cıkmıs makınan hayırlı olsun kazasız belasız bın kardesım dedıklerımı unutma...
thaii_vtec
05 Şubat 2009, 01:56
Yaw arkadaslar yınemı hyo kronık krank kırıyo 2006 lar sorunlu muhabbetı benım altımda da hyo var 2006 13000 km benden oncekı sahıbıde 9000 devır 150 km hızı gecmemıs kullanırken bende gecmedım ve hıc sorun yasamadık daha motora anahtar degmedı (inanmayan motoplus fuarında gelıp gorebılır)
ne demek kronık ne demek krank kırıyo sen al yagına bakma bakımını yapma 11000/12000 devırde rdlıne kullan kac basıyo bu bakayım deyıp kranka yag yetıstıremeyınce yag pompası krank kıtlesın eee hyo suclu uretıcı kabul ettı.Ne kabul etmesı neden bahsedıyosunuz yaw uretıcı garantı kapsamında oldugu ıcın krank kıranları degıstırdı.Degıstırmekte zorunda cunku normalde oyle bır zorlamayı ınsan oglu yapmaz bıle bıle redlınede gıtmez sınırlayıcı olmadıgı bıle bıle dıye dusunen uretıcı pasa pasa uretım hatası dedı kıranlara tabı garantısı olanlara olmayanlara kapı orda basarken banamı sordun garantın olsa degısırdım dedı bılmeden kullanmadan bol keseden atmayın dostlar yaw heves edıp alacaklarında hevesını kursagında bırakmayın boyle kulaktan dolma laflarla...
Kımse sozlerımı ustune alınıp polemık yapmasın arkadaslar yazıları gordum ıcımden geldı yazdım...
Taylanım cıkmıs makınan hayırlı olsun kazasız belasız bın kardesım dedıklerımı unutma...
salih abicim çok teşşekkür ederim çok sao..:rendeer: evet konuştuklarımız hala aklımda.. çok saol krank tamir süresince yordum seni ama çokk konuştuk.. ve şuan güzell bi rodaj aşamasındayım.. İnşallah gönlümce olur
yalnız_kurt
05 Şubat 2009, 02:02
salih abicim çok teşşekkür ederim çok sao..:rendeer: evet konuştuklarımız hala aklımda.. çok saol krank tamir süresince yordum seni ama çokk konuştuk.. ve şuan güzell bi rodaj aşamasındayım.. İnşallah gönlümce olur
Kardesım lafı bıle olmaz yardım ederkende tamır ederkende motosıkletlerden dolayı gelen yorgunluk aslında mutluluktur helekı o motosıkletın yolarda oldugunu bılmek anlatılmaz bır mutluluktur motorcu ıcın.Olsun varsın yorulalım ama bundan sonra daha dıkkatlı ol bakımlarını aksatma rodajını ıyı yap ve asla o motorun hız motoru olmadıgını gecıs motoru oldugunu unutma redlınesız ve bol ruzgarlı kazasız gunler kardesım...
thaii_vtec
05 Şubat 2009, 02:13
Kardesım lafı bıle olmaz yardım ederkende tamır ederkende motosıkletlerden dolayı gelen yorgunluk aslında mutluluktur helekı o motosıkletın yolarda oldugunu bılmek anlatılmaz bır mutluluktur motorcu ıcın.Olsun varsın yorulalım ama bundan sonra daha dıkkatlı ol bakımlarını aksatma rodajını ıyı yap ve asla o motorun hız motoru olmadıgını gecıs motoru oldugunu unutma redlınesız ve bol ruzgarlı kazasız gunler kardesım...
saol abicim çok teşekkür ediyorumm denılenlerı yapıcamm.. Jesse yle de knstk baya cem abiyle yani.. oda baya yardımcı oldu sağolsunn.. rodajı onla yapıcaz=) İnşallah hersey iyi olcakk.. sanada bol rüzgarlar ve kazasız sürüşler... tüm motorculara..:bounce:
Taner YILMAZ
05 Şubat 2009, 02:13
bakımlarını aksatma rodajını ıyı yap ve asla o motorun hız motoru olmadıgını gecıs motoru oldugunu unutma[/COLOR] redlınesız ve bol ruzgarlı kazasız gunler kardesım...
:cat::cat::cat:
abi inşallah bulursun duymuştum hyosungun çok krank dağıttığını .
krank mili, eksantirik bir mildir ve pistonların yaptığı doğrusal hareketi dairesel harekete çevirir.
Krank mili genellikle dövme yöntemi ile üretilir ve biyel kolunun çalışacağı bölgeleri talaşlı imalatla hassas bir şekilde işlenir. Krank mili malzemesi düşük alaşımlı çelikdir.Döküm yoluyla üretilen krank mili Küresel garafitli dökme demirlede üretilir.Malzemenin özellikleri aşınmaya,erğimeye ve burulmaya karşı dayanımlı olmalıdır. Krank miline yataklık eden kaymalı yataklar (krank mili yatağı) ise mikrokaynamaları engellemek için pirinçten yapılır.
Krank milinin yağlaması ise biyel kollarının karterdeki yağa çarpıp onu sıçratması sonucu yapılır.
Nerden duydun Hyo'ların krankı çok dağıttığını? Söyle bizde 3-5 krank alalım dağıtılan yerden.
Ayrıca alıntı yaptığın yerin kaynağını bildir. :wiinkk:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Krank_mili
Krank mili, eksantirik bir mildir ve pistonların yaptığı doğrusal hareketi dairesel harekete çevirir.
Krank mili genellikle dövme yöntemi ile üretilir ve biyel kolunun çalışacağı bölgeleri talaşlı imalatla hassas bir şekilde işlenir. Krank mili malzemesi düşük alaşımlı çelikdir.Döküm yoluyla üretilen krank mili Küresel garafitli dökme demirlede üretilir.Malzemenin özellikleri aşınmaya,erğimeye ve burulmaya karşı dayanımlı olmalıdır. Krank miline yataklık eden kaymalı yataklar (krank mili yatağı) ise mikrokaynamaları engellemek için pirinçten yapılır.
Krank milinin yağlaması ise biyel kollarının karterdeki yağa çarpıp onu sıçratması sonucu yapılır.
Bende 1 seneyi aşkın limitlerde gazladım sattığım GT250R'ım ile. Saat gibi de çalışıyordu motor her dakikasında.
Motoru sattığım arkadaşa da bu motor ile redline'da gazlamama uyarısında bulundum. O aralıkta motoru sıkıştırırsan şunlar,şunlar da olur diye izahta bulundum.
Öyle 3-5 motora bakarak genelleme yapmayın emi canlarım.
thaii_vtec
Hadi gözün aydın. Güle güle kullan motorunu.
Bundan sonra makina sende. (yeni hali ile)
Dikkatli kullanasın aman.
Endurocu01
05 Şubat 2009, 14:04
hadi gözün aydın,herşey gönlünce olsun
kazasız belasız sürüşler...
VaScO1925
05 Şubat 2009, 14:25
gözün aydın thai vhai fuarda verde bi krank ben kram :P
yeschim
05 Şubat 2009, 14:39
Hadi gözün aydın :)
dreamdark
06 Şubat 2009, 04:12
Taylan hadi hayırlı olsun, gözün aydın.:)
Bundan sonra çiçek gibi bakarsın motoruna.
Karakolun sokağından geçerken iki düt düt yapmayı unutma bize:wiinkk:
Yaw arkadaslar yınemı hyo kronık krank kırıyo 2006 lar sorunlu muhabbetı benım altımda da hyo var 2006 13000 km benden oncekı sahıbıde 9000 devır 150 km hızı gecmemıs kullanırken bende gecmedım ve hıc sorun yasamadık daha motora anahtar degmedı (inanmayan motoplus fuarında gelıp gorebılır)
ne demek kronık ne demek krank kırıyo sen al yagına bakma bakımını yapma 11000/12000 devırde rdlıne kullan kac basıyo bu bakayım deyıp kranka yag yetıstıremeyınce yag pompası krank kıtlesın eee hyo suclu uretıcı kabul ettı.Ne kabul etmesı neden bahsedıyosunuz yaw uretıcı garantı kapsamında oldugu ıcın krank kıranları degıstırdı.Degıstırmekte zorunda cunku normalde oyle bır zorlamayı ınsan oglu yapmaz bıle bıle redlınede gıtmez sınırlayıcı olmadıgı bıle bıle dıye dusunen uretıcı pasa pasa uretım hatası dedı kıranlara tabı garantısı olanlara olmayanlara kapı orda basarken banamı sordun garantın olsa degısırdım dedı bılmeden kullanmadan bol keseden atmayın dostlar yaw heves edıp alacaklarında hevesını kursagında bırakmayın boyle kulaktan dolma laflarla...
Kımse sozlerımı ustune alınıp polemık yapmasın arkadaslar yazıları gordum ıcımden geldı yazdım...
Taylanım cıkmıs makınan hayırlı olsun kazasız belasız bın kardesım dedıklerımı unutma...
Hislerimin tercümanı olmuşsun dostum, ağzına sağlık. Kullanmayan adamın kulaktan dolma bilgilerle atıp tutmasına ben de kıl oluyorum.
Ben 2006 model Hyo'mu 6000km. de alıp 19000km.de saat gibi çalışırken sattım. Bakarsan bu motor seni üzmez, kullanıcı hatası harici kronik bir problemi olduğunu da düşünmüyorum.
mhrrmkpnr
06 Şubat 2009, 04:22
hyosung bile motorun belli bi devirden snr yaglamada yetersiz kaldıgını bunun kronik bi sorun oldugunu kabul etdio siz hala motorları koruma peşindesiniz..
ne demek redlinea girme yok 8000deviri gecme bunlar hikaye koy kesicini yada oraya 10000devir yerine 8000yaz sorun olmasın
motoru redlinea sokmak zararlıdır ama motoru uzun donemde yıpratır oyle 2defa redline girince krank dagıtma bugun bi cinli motor bile redlineda kullandıgında kısa donemde sorun cıkarmıyosa kimse gelip hyosungu savunmasın bana su deviri gecmezsen bisey olmuyo diye!
thaii_vtec
06 Şubat 2009, 04:49
hadi gözün aydın,herşey gönlünce olsun
eyvallah çok saol abii=):rendeer:
kazasız belasız sürüşler...
Amin cümlemize teşekkür ederim....:rendeer:
gözün aydın thai vhai fuarda verde bi krank ben kram :P
ayıpsın be =D görüşürüz fuarda gelicem zaten bugünn =D
Hadi gözün aydın :)
Saol yeşim abla teşekkür ederim =):rendeer:
Taylan hadi hayırlı olsun, gözün aydın.:)
Bundan sonra çiçek gibi bakarsın motoruna.
Karakolun sokağından geçerken iki düt düt yapmayı unutma bize:wiinkk:
Hislerimin tercümanı olmuşsun dostum, ağzına sağlık. Kullanmayan adamın kulaktan dolma bilgilerle atıp tutmasına ben de kıl oluyorum.
Ben 2006 model Hyo'mu 6000km. de alıp 19000km.de saat gibi çalışırken sattım. Bakarsan bu motor seni üzmez, kullanıcı hatası harici kronik bir problemi olduğunu da düşünmüyorum.
eyvallah abi ya =D ayıpsın 2 dütt yapmazmıyım cıbır zaten karakolun orda:D bende o kimin acaba diip duruyodum yeşim ablanınmış =D
dreamdark
06 Şubat 2009, 04:54
hyosung bile motorun belli bi devirden snr yaglamada yetersiz kaldıgını bunun kronik bi sorun oldugunu kabul etdio siz hala motorları koruma peşindesiniz..
ne demek redlinea girme yok 8000deviri gecme bunlar hikaye koy kesicini yada oraya 10000devir yerine 8000yaz sorun olmasın
motoru redlinea sokmak zararlıdır ama motoru uzun donemde yıpratır oyle 2defa redline girince krank dagıtma bugun bi cinli motor bile redlineda kullandıgında kısa donemde sorun cıkarmıyosa kimse gelip hyosungu savunmasın bana su deviri gecmezsen bisey olmuyo diye!
Güzel kardeşim, ben burada motoru koruma değil, tecrübelerim neticesindeki doğru bildiğimi savunmanın peşindeyim. Bu arada senin şahsen belli bir süre bu motoru kullanma şansın oldu mu bilmiyorum.
Eğri oturup doğru konuşalım: Birazcık motordan anlayan adam, motoru nasıl ve ne şartlarda kullanması gerektiğini bilir bu gerekleri yerine getirir. En basitinden bakımını yapmak gibi. Bunun sonucunda da istisnai durumlar haricinde sorun yaşamaz. Misal, bugün birçok motorda devir kesici yoktur; ama o devir saatinde kırmızı bir alan vardır ve bu kısmın kırmızı olmasının nedeni de bellidir. Hemen hemen bütün motorlar yüksek devirlerde yağlamayı daha zor yapar ve bunlar motora zarar veren (yıpratan) başlıca etkenlerdir. Ya da motoru ısıtmadan yola çıkılıp gazlamalar gibi. Eğer bu ve bunun gibi mantıklı (olması gereken) kullanım kriterlerine uyulursa, zaten kullanıcı herhangi bir sorun yaşamaz.
Ayrıca bu vakalar sadece 2 kere redline'a girmekle oluşan durumlar değildir. Ben 2006 model motorumu kullandığım dönemde defalarca redline kullanmama rağmen bir sorun yaşamadım. Çevremdeki büyük çoğunlukdaki Hyo kullanıcıları da dahil.
Ben sadece tecrübelerimden yola çıkarak, bilinçli kullanıldığı takdirde "Yeni krank şanslıysan seni 2000km. ancak götürür." şeklinde ortaya attığın iddiayı, sadece kulaktan dolma bilgilerle, gerçekten uzak ve hiçbir temele dayanmayan bir iddia olarak, kendimce haksız bulduğumu belirtmek istiyorum.
Burada hiçbir markayı savunmak gibi bir misyonum olmadığı gibi, polemik için değil doğru bildiğimi savunmak için yazdığımı da ayrıca not düşeyim.
Saygılar.
thaii_vtec
06 Şubat 2009, 04:59
bence yeni ( 0 ) Krank'ta güzel bi rodajdan sonra ve motorun yağına güzelce baktıktan sonra dewrini iyi ayarladıktan sonra o 2000 20000 olur.. muharrem abıye degıl lafım.. bılıorum motordan anlıyan adam.. amaa hangı motor olursa olsun motorda sorun olmazz kullanıcıda olur bence..
dreamdark
06 Şubat 2009, 05:08
eyvallah abi ya =D ayıpsın 2 dütt yapmazmıyım cıbır zaten karakolun orda:D bende o kimin acaba diip duruyodum yeşim ablanınmış =D
Evet bizim ikizler orada:)
thaii_vtec
06 Şubat 2009, 05:11
Evet bizim ikizler orada:)
benım makınanın rodaj bıtsınde yoshi koycam :P gene sesimm gelir kulagnıza:D ne kadar 2silindirde olsa bagırtcam uyutmucamm :P
dreamdark
06 Şubat 2009, 05:15
Bağırt bakalım, motor sesi uyurken ninni gibi gelir bana:)
thaii_vtec
06 Şubat 2009, 05:19
:rendeer:işte gerçekk MOTORCUUUU
Öncelikle hayırlı olsun:rendeer:
mhrrmkpnr kardeşim de ne güzel açıklamış...
Hyosung'un özellikle 250R larda Krank sorununun yaşanmasındaki asıl neden redline a ulaşıldığına bir kesicinin olmaması arkadaşlar bunu daha önce de defalarca dile getirmiştik sanırım? Yüksek devirlerde uzun süreli sürüşler her makina için zararlıdır! bu Hyosung'a özel bir mesele değil...yağlama kesildiği için kuru çalışan malzeme elbette dağılır ya da kırılır.
Gaz açmak ve kapatmak kullanıcının elinde:wiinkk: 7500-8500 d/d larda kullanın bakalım makinayı boza bilecekmisiniz....bozamazsınız.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO