PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GT250R'ıma Kavuştum.. Özlem bitti.



Sayfa : 1 [2]

Seko
06 Şubat 2009, 17:46
Kırmızı devir olayı tabi ki kırılmalarda bir etkendir fakat kırılmaların asıl sebebi büyük ihtimalle bir malzeme veya tasarım sorunudur. Ortaya çıkması da tamamen tesadüfi ve bazı arkadaşların abarttığı gibi motorların çoğunda değil, yüzdeye vurulursa çok azında görülen bir sorundur.

Motorun kırmızı bölgede kullanıma karşı bu kadar hassas olması (etken bu ise eğer) ve arıza çıkarması kabul edilir birşey olmamakla beraber kulanıcılar her motorda kırmızı çizgiye dikkat etmek zorundadır. Öyle olmasa oraya kırmızı çizgiyi koymazlardı. Devir kesici konulabilir elbet fakat karbüratörlü modellerde nasıl uygulanabilir bilmiyorum. Enjeksiyonlu yeni modellerde vardır diye düşünüyorum.