Orijinalini görmek için tıklayınız : cbr 125 mi hyo GT250r mi yamaha yzf 125mi
merhaba arkadaslar forumu bir süredir takip etmeye calısıyorum motosikletler hep ilgimi cekmisti (supersport) ancak alabilme fırsatı bulabiliyorum (gerek maddi gerek manevi :) ) neyse uzatmayayim
benim sorum soyle
anladıgınız uzere supersport bir motosiklet dusunuyorum ve ss ci cogu kisinin hayali oldugu gibi benimde 600cc ve uzeri bir motor ancak daha caylak bile olmadıgım için bunlar hayal olan modeller tabi...
başlıkta belirttigim modellerin uygun olabilecegi kanaatine vardım sizinde fikrinizi almak istiyorum
sitede linkleri olan yazıları olabildigince okudum ve araba ve bisiklet kullanmak konusunda fazlasıyla tecrubem var :)
ancak hiç motosiklet kullanmadım boyum 1.86 kilo 85-90 arasında degişiyor :)
bu durumda fiziksel ozelliklerim ve 0 olan motosiklet tecrubem ışıgında
cbr 125, hyo GT250r, yamaha yzf 125 modellerinden hangisini onerirsiniz?
(sıfır almayı ve 2 3 sezon kullanmayı dusunuyorum...600cc oncesi bir motosiklet yani...)
ilginize tesekkurler(umarım dogru yerdedir başlık)
genç kaptan
22 Ekim 2008, 22:34
maddi durumuna baglı bence..
bende cbr 125 ybr125 cbf 150 arasında kaldım
Shrieker
22 Ekim 2008, 22:38
Yzf -r125 i kattığına göre bence bu listede bir de Kawasaki Ninja 250 olmalı.
bence 0 alma.hele ılk kulanısın olcak.125 cc ler yapına göre kücük gelebılır belkı cbf 150 ıle baslayabılırsın.tabıkı bu benım fıkrım.sitede bu konuda cok bılgılı ınsanlar ve topıcler var onlarıda arastır.ve once ehlyet koruma ve yavas yavas cc yı buyut.ve ruzgar hep ıcınde olsun mutlulukla bin:rendeer:
Hay.alper.est
22 Ekim 2008, 22:59
2-3 sezon bineceksen ybr125 cbf150 sıfır alına bilcekler ikinc el cbr125r gt250r alına bilir tabi önce bir eğitim almanı tavsiye ediyorum.
genç kaptan
22 Ekim 2008, 23:03
benim boyum 1.85 cm kilo 85
cbr 125 altımda küçük gelirmi??
scarface5
22 Ekim 2008, 23:05
benim boyum 1.85 cm kilo 85
cbr 125 altımda küçük gelirmi??
küçük gelir
Kamu, cbr 125 o boya o kiloya seni tatmin etmez diye düşünüyorum.yzf125 e o para verilmez diye düşünüyorum kaldıki şekilde bi yere kadar...Eğitim al hyosung unuda al 2-3 yıl keyifle binersin:cat: hyosunga 250 serisini uzun zaman kullandım gerçekten güzel motor.
scarface5
22 Ekim 2008, 23:07
ilk motorun olucaksa ve ss istiyorsan 2.el cbr 125 almanı öneririm ama oda küçük gelir.2-3 sezon binip satıcam diyosun böylece fazla zarar etmezsin
sanırım birazda kişisel goruşler ön plana çıkıyor ve doğru budur denilemiyor...
ikinci el motosiklet konusundada biraz şüpheciyim açıkcası dediğim gibi motosiklet konusunda tecrübeli değilim ve Kayseri gibi bir yerde de ist. vs gibi şehirler gibi çok fazla alternatif yok o yüzden ikinci el moto alıp onun masrafıyla sıfır fiyatını geçebilme ihtimalini de ciddi olarak düşünüyorum o yüzden sıfır düşünüyorum. Eğitim konusuda yaşadığım şehir nedeniyle sıkıntılı....
fiziksel özelliklerim gt 250 r ye uygun anlaşılan yzf de bahsettiğiniz gibi 125 ler içinde baya pahalı ve gt 250 r yi 2 3 sezondan daha fazla kullanabilirim ama diğer ikisinde bu ihtimal epey az sanırım?
en onde olan seçenek hyo ancak hyo konusunda kendime güvenemedim hiç kullanmamış olmak ve eğitim konusununda sıkıntılı olacağını düşününce...
bu durumda olup yavaş yavaş öğrenirsin bende böyleydim diyen bir arkadaş var mı acaba? (korkum yersiz çıkar mı diye bir umut yani)
DARKDIAMOND
23 Ekim 2008, 01:17
Bilen ve sana ders verebilecek birinin gözetiminde GT250R'la başlayabilirsin.Tabiki egzersizlerini trafiğe kapalı alanlarda yapmalısın.Evet yapabilirim dediğin zamanda trafiğin az olduğu saatleri tercih etmelisin.Sitemizdeki bazı teknik başlıklar ihtiyaç duyacağın hayati bilgileri sana sağlayacaktır.Bu bağlamda eğer çıkabiliyorsan ben Kawasaki Ninja 250'yi tavsiye ederim.33hp olmasına rağmen tecrübe kazandıktan sonra 2 - 3 yıl seni idare edecektir.Aldığın makinanın servis,parça ve ikinci elde değer kayıplarını gözönünde bulundurmalısın.
ilginiz için teşekkür ederim yolunuz açık olsun (:
mondializzet100
23 Ekim 2008, 21:17
YZF125R harika bir araç ama pahalı ..
cihantavuz
23 Ekim 2008, 21:51
Derbi GPR125R al derim.Bende GPR125R la basladım.Yeni nesil EURO2 normlarına uygun 2 zamanlı bır makınedır.Ben motorumu almadan once yamaha harıc dıger 2 modelı de denedım.Benımde boyum 1.87 kılom da 86.Ebatlar Aşşagı yukarı aynı gıbı senle.CBR125R cok kucuk kalır sana ben denedım bısıklet gıbı gorunuyordu bana.Sankı motor sana saplanmış gıbı oluyor:)Hyosung ıyı makınedır ama SS performansı bekleme.son hızı 175-180 ama ara hızlanmaları cok zayıf şahsen bırden fazla hyosungla deneyımım var motorda ivmelenme çok zayıf kasası ağır motor gıtmıyor o yuzden.Yamaha yzf r125 guzel ve yeni makıne ama fıyatı malum suan ıcın 125 cc ıcın cok yuksek.Yeni model bir Derbi GPR125R; hem CBR125 dan daha buyuk ve gosterıslı hem hyosungdan cok daha ıyı ara hızlanmaya sahıp ve yamahadan da cok daha ucuz.Bu 3 motorunda olumlu yanlarını kendı uzerınde tasıyan bır makıne Derbi.Bu verılerı bıraraya getır ve degerlendır derim.
Mılletın 2 zamanlı önyargılarınada sakın takılma herkes bılmeden bişi sallıyor çünkü.
Herkes bılmeden sallıyor bız bınıyoruz kullanıyoruz burda anlatıyoruz kımse bızı takmıyor ve ınanmıyor.
Benimde boyum 1.95 Cbr 125 kullanıyorum sürüş açısından bi zorluk yok ama denildiği gibi şeklen sakat oluyo.Hyo tavsiye etmiyorum ağır kalıyor kasa üstünde motorun ve bana nedense hala güven veremedi marka olarak...Derbi denilmiş eğer ki oturduğun yerde yedek parça ve servis bulabilirsen düşünme Derbi al.
Yzf 125 şeklen güzel,motor olarak iyi ama kusur olarak pahalı fiyatı ve hareketsiz 2.el piyasası var ne yazık ki.
Bahsettiğin motorların hepsi başlangıç için ideal motorlar aralarından herbiri seni nolursa olsun başlangıç için tatmin eder fakat bunların haricinde kawasaiki ninja 250 yi denemeni tavisye ederim.Şahsi fikrim olarak hyo ile kıyaslanırsa hızlanması daha iyi gibime geliyor ve tabiki de arkasındaki marka var en büyük etken.Hyo kullanan arklar şimdi kızacaklar yazdıklarıma ezdin motoru diye ama bana göre Hyo şu durumda japon akranlarıyla kapışacak seviyede değil.
Yine bahsettiğin motorlar arasında bana göre Hyo en uygunu ama Kawa yıda unutma bence:rendeer:
< iLk@yy >
23 Ekim 2008, 22:47
küçük gelir
bencede kişisel düşünüyorsun acemilik atıcak sonuçta küçük kalması birazda komik görünmesi değil esas olan düzgün bi şekilde kullanmayı öğrenmesi gerekli olduğudur agolarımıza yenik düşmeyelim...
sanırım birazda kişisel goruşler ön plana çıkıyor ve doğru budur denilemiyor...
ikinci el motosiklet konusundada biraz şüpheciyim açıkcası dediğim gibi motosiklet konusunda tecrübeli değilim ve Kayseri gibi bir yerde de ist. vs gibi şehirler gibi çok fazla alternatif yok o yüzden ikinci el moto alıp onun masrafıyla sıfır fiyatını geçebilme ihtimalini de ciddi olarak düşünüyorum o yüzden sıfır düşünüyorum. Eğitim konusuda yaşadığım şehir nedeniyle sıkıntılı....
fiziksel özelliklerim gt 250 r ye uygun anlaşılan yzf de bahsettiğiniz gibi 125 ler içinde baya pahalı ve gt 250 r yi 2 3 sezondan daha fazla kullanabilirim ama diğer ikisinde bu ihtimal epey az sanırım?
en onde olan seçenek hyo ancak hyo konusunda kendime güvenemedim hiç kullanmamış olmak ve eğitim konusununda sıkıntılı olacağını düşününce...
bu durumda olup yavaş yavaş öğrenirsin bende böyleydim diyen bir arkadaş var mı acaba? (korkum yersiz çıkar mı diye bir umut yani)
başlangıç için bence hyoya bakma derim bi süre cbr125r da tecrübe edin derim hatta al 1 sene kullan ondan sonra hyo ya da yeni adıyla stkanuni bak derim stler çok daha iyi üstelik :cat: cbr125r da 2. elinde büyük problemler yaşayacağını hiç sanmam düşük kmli bak ve kurye motoru olmamasına başka bi sorun olucağını hiç sanam honda motoru var üstünde neticede japon :bounce:
hyo yada st alma diyorum çünkü çok motoruna göre tavsiye etmem ağır ağır çıkıcaksın bu merdivenleri...
eeraktan
23 Ekim 2008, 22:49
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2008-Honda-CBR125Rd.jpg
http://www.resimlere.com/data/media/202/Hyosung_Motosiklet_GT_250_R.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20C/Yamaha%20r125%2008.jpg
seçmesi zor hepsi kendi branşların da başarılı makinalar
< iLk@yy >
23 Ekim 2008, 22:53
yzf125 biraz pahalı ama cbr'a göre daha çok performansı daha iyi olur viraj açısından daha geniş lastik kullanıyor çünkü virajı zevklidir eminimki cbr'a göre
hyoda tam viraj yapabilmen için lastiklerin ısınmış olması gerekmekte tam anlamıyla yoksakayıyor yada gidip lastik alıcaksın baştanen güzeli eeraktanında dediği gibi hepsi kendi branşında başarılı makinalar maddi sıkıntın yoksa yzf 125 ile başla derim sonra st kanuni yapıp ardından 600lük bir makinaya biraz daha gönül rahatlığıyla geçebilirsin
kripton
23 Ekim 2008, 23:00
merhaba arkadaslar forumu bir süredir takip etmeye calısıyorum motosikletler hep ilgimi cekmisti (supersport) ancak alabilme fırsatı bulabiliyorum (gerek maddi gerek manevi :) ) neyse uzatmayayim
benim sorum soyle
anladıgınız uzere supersport bir motosiklet dusunuyorum ve ss ci cogu kisinin hayali oldugu gibi benimde 600cc ve uzeri bir motor ancak daha caylak bile olmadıgım için bunlar hayal olan modeller tabi...
başlıkta belirttigim modellerin uygun olabilecegi kanaatine vardım sizinde fikrinizi almak istiyorum
sitede linkleri olan yazıları olabildigince okudum ve araba ve bisiklet kullanmak konusunda fazlasıyla tecrubem var :)
ancak hiç motosiklet kullanmadım boyum 1.86 kilo 85-90 arasında degişiyor :)
bu durumda fiziksel ozelliklerim ve 0 olan motosiklet tecrubem ışıgında
cbr 125, hyo GT250r, yamaha yzf 125 modellerinden hangisini onerirsiniz?
(sıfır almayı ve 2 3 sezon kullanmayı dusunuyorum...600cc oncesi bir motosiklet yani...)
ilginize tesekkurler(umarım dogru yerdedir başlık)
arkadaşım hiç motor kullanmadım diyosun racing almayı planlıyosun bence hiç motor tecrübesi olmayanlar ilk önce scooter kullanmalı :wiinkk::wiinkk:
< iLk@yy >
23 Ekim 2008, 23:13
arkadaşım hiç motor kullanmadım diyosun racing almayı planlıyosun bence hiç motor tecrübesi olmayanlar ilk önce scooter kullanmalı :wiinkk::wiinkk:
al birde buradan yak....
scooter kullandıktan sonra vitesli motor kullanmaya başlayınca ne değişiyor bunu anlamıyorum scooter'ın dengesiyle normal motorların dengeleri farklıdır ilkin bunu öğrenin scooterdaki lastikler küçüktür çünkü :cat: bunu unutma hiç bir zaman hemde scooterda elindeki manetlerin 2side fren vitesli motorda debriyaj war ayaklarınıda kullanıyorsun fren ve vites olmak üzere
kendini bildikten sonra vitesli motorlada başlarsın motora binmeye sen bisiklete elektrikli giden bisiklettemi öğrendin pedal çevirerek öğrendin =) buda öyle birşey işte
kripton
23 Ekim 2008, 23:23
al birde buradan yak....
scooter kullandıktan sonra vitesli motor kullanmaya başlayınca ne değişiyor bunu anlamıyorum scooter'ın dengesiyle normal motorların dengeleri farklıdır ilkin bunu öğrenin scooterdaki lastikler küçüktür çünkü :cat: bunu unutma hiç bir zaman hemde scooterda elindeki manetlerin 2side fren vitesli motorda debriyaj war ayaklarınıda kullanıyorsun fren ve vites olmak üzere
kendini bildikten sonra vitesli motorlada başlarsın motora binmeye sen bisiklete elektrikli giden bisiklettemi öğrendin pedal çevirerek öğrendin =) buda öyle birşey işte
kardeşim çocuk oyuncağı deil motorlar
adam sadece bisiklet kullanmış yani hiç motor kullanmamış scooter yada cup tarzı yani yarı otomatikle başlamalı sonra ybr tarzı bişi.sonra racing.benim görüşüm bu.direk ybr tarzıylada başlanabilir ama hiç motor kullanmamış biri için racing tehlikeli olur diyorum.saygılar
< iLk@yy >
23 Ekim 2008, 23:47
zaten bizim önerdiğimiz racing makianlar sadece görünüşü olan makinalar 600 1000lik makina yada çift zamanlı bi makina önermiyorz ki konu başlığındaki motorları incelersen aslında tam başlangıç motorları olduğunu anlarsın bi bakıma sadece görünüşleri war hız yapamazlar ole agresif tavırlarıda yoktur...
kripton
23 Ekim 2008, 23:49
zaten bizim önerdiğimiz racing makianlar sadece görünüşü olan makinalar 600 1000lik makina yada çift zamanlı bi makina önermiyorz ki konu başlığındaki motorları incelersen aslında tam başlangıç motorları olduğunu anlarsın bi bakıma sadece görünüşleri war hız yapamazlar ole agresif tavırlarıda yoktur...
tamam kardes haklısın yanlış anlaşıldım galiba:cat::cat::):)
sanırım birazda kişisel goruşler ön plana çıkıyor ve doğru budur denilemiyor...
ikinci el motosiklet konusundada biraz şüpheciyim açıkcası dediğim gibi motosiklet konusunda tecrübeli değilim ve Kayseri gibi bir yerde de ist. vs gibi şehirler gibi çok fazla alternatif yok o yüzden ikinci el moto alıp onun masrafıyla sıfır fiyatını geçebilme ihtimalini de ciddi olarak düşünüyorum o yüzden sıfır düşünüyorum. Eğitim konusuda yaşadığım şehir nedeniyle sıkıntılı....
fiziksel özelliklerim gt 250 r ye uygun anlaşılan yzf de bahsettiğiniz gibi 125 ler içinde baya pahalı ve gt 250 r yi 2 3 sezondan daha fazla kullanabilirim ama diğer ikisinde bu ihtimal epey az sanırım?
en onde olan seçenek hyo ancak hyo konusunda kendime güvenemedim hiç kullanmamış olmak ve eğitim konusununda sıkıntılı olacağını düşününce...
bu durumda olup yavaş yavaş öğrenirsin bende böyleydim diyen bir arkadaş var mı acaba? (korkum yersiz çıkar mı diye bir umut yani)
Kayseri gibi bir yerde proplem yaşayacağını sanmıyorum bakımı ile ilğili ki ben 8 bin nüfuslu bir ilçede yaşıyorum motorsiklet tamircisi dahi yok hyo alacağım(aldım gibi),Kullanma konusundaki kaygılarında yersiz bence sen motor alma cesaretini gösterdiğine göre yeteneğin var demektir..Hayırlı olsun şimdiden
cmüco bahsettiğim markaların web sitelerinden baktım yetkili servisleri ve satıcıları arasında kayseride bir firma yok o yüzden böyle bir problem yaşarmıyım diye düşündüm
gerçi hyo için kanunu ile birleşmiş anladığım kadarıyle kanuninin servisi vs var sanırım kayseride
kamu
24 Ağustos 2014, 01:32
vay bee, 6 yıl önce bu başlığı açmışım, zaman geçerken farkına varmıyoruz ama zaman akıp gitmiş :) Tabi köprünün altındanda çok sular geçti, o zamanlar Kayserideydim şimdi İstanbul...
Sonunda motosikletimi alabildim, bugün Honda CBR 250R için imzayı attım, hafta içide tescil işlemleri biterse inşallah kavuşuyorum motora.
Herkese kazasız, belasız, hayırlı sürüşler dilerim :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO