PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

brody
09 Ekim 2008, 19:57
YAMAHA XJ6 DIVERSION:

http://www.beldeyama.com.tr/www/2009/XJ6_diversion_abs/b/2009-XJ6S-static-04_tcm26-265503.jpg


Motor Özellikleri

- Yeni geliştirilmiş 600cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı 4 silindirli motor
XJ6 Diversion, kolay, tahmin edilebilir ve doğrusal bir güç aralığında canlı bir performans üretmek üzere özel olarak tasarlanmış, yeni 600cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı 4 silindirli bir motordan güç alır.

Yeni tasarım son derece başarılı FZ6 modelin temel görüntü özelliklerini taşımaktadır. Ancak, motorun dış görünümü FZ6'ya benzer olmasına rağmen, XJ6 Diversion motoru kendine has çok çeşitli özelliklerle donatılmıştır.

XJ6 Diversion motorunun üzerindeki neredeyse tüm ana özellikler yeni olup, silindir kapağı, motor bloğu, emme/egzoz sistemleri, kavrama ve vites bu yeni orta siklet için özel olarak geliştirilmiştir.

http://www.beldeyama.com.tr/www/2009/XJ6_diversion_abs/b/2009-XJ6S-static-09_tcm26-265488.jpg

- Kullanımı kolay tork çıkışı
Yeni motor iç aksamları, emme ve egzoz sistemleri de dahil olmak üzere, düşük ile orta devir aralıklarında kullanımı kolay tork sağlamak üzere ayarlanmıştır.
XJ6 Diversion, en sık kullanılan devir aralığında güçlü bir performansla birlikte, çok özel bir sürüş kalitesi sunmaktadır.

- Yeni kam mili profilleri
Yeni XJ6 Diversion için geliştirilmiş modele özel diğer önemli özelliklerden birisi de, revize edilmiş emme portu şekli ile kazanılan avantajları tamamlamak üzere yeniden tasarlanmış kam milleridir.

Yeni kam mili tasarımı, dört adet emme ve egzoz supabının tümünün açık olduğu anlarda 34 derecelik dar bir supap bindirmesi ile birlikte, 6.6 mm'lik revize edilmiş bir supap hareketi sağlar. Yeni motorun yüksek kompresyon oranı ile birlikte, bu özellikler düşük ile orta devir aralıklarında yüksek tork değeri üretir ve sıkça kullanılan 4.000-5.000 dev/dak aralığında mükemmel bir gaz kontrolü sağlar.

Dar supap bindirmesinin diğer bir avantajı da yanmamış gazların sızmasını en aza indirirken bu durum, arttırılmış olarak yanma randımanı temin etmeye yardımcı olur ve aynı zamanda yüksek seviyelerde yakıt randımanına katkıda bulunmaktadır.

- Dövme alüminyum pistonlar
XJ6 Diversion üzerinde kullanılan dövme pistonlar eşdeğeri döküm pistonlara göre daha hafif olup, bu ağırlık titreşimi en aza indirgemeye yardımcı olmaktadır.

- Optimize edilmiş yakıt enjeksiyonu programı
XJ6 Diversion yüksek dinamik aralıklı, dört delikli, iki yönlü yakıt enjektörleri ile donatılmıştır. Gerçek yakıt enjeksiyon sistemi görünüm olarak FZ6'da kullanılan sisteme benzerdir ancak bu sistem, önemli değişikliklere uğramıştır. XJ6 Diversion'ın yüksek tepki verme yeteneği ve kullanımı kolay özelliğini geliştirmek ve güçlü genel bir performans temin etmek üzere sensör ve yazılımda bir takım değişiklikler yapılmıştır.
Revize edilmiş yakıt enjeksiyon programı düşük ila orta aralık tork seviyelerini arttıracak ve doğrusal güç özelliklerini optimize edecek şekilde tasarlanmıştır.

- Orta susturuculu 4-1 egzoz
Yeni tasarlanmış 4-1 tipi egzoz sistemi, yeni boru biçiminde çelik şasinin merkezi altında oturan tek bir orta susturucu içerine akan dört egzoz borusu içerir. Üç kademeli genleşmeli susturucu, çekici bir egzoz sesi üretmektedir.

- Yeni debriyaj ve vites değiştirici tasarımı
XJ6 Diversion yeni ve deneyimli sürücülerin beğenisini kazanan modern, pratik ve sürüşü zevkli, orta ağırlıkta bir motosiklet olarak tasarlanmış olup, şehir caddelerinde kullanımı daha da kolaylaştırmak üzere, tamamen yeni bir debriyaj ve vites değiştirici monte edilmiştir.
Yeni debriyajda iç iticili tipte bir serbest bırakma mekanizması vardır ve bu sistem kullanım kolaylığıyla ünlüdür. Yumuşak ve hafif çalışmasıyla, yeni iç iticili debriyaj yarı kavraşmış durumda XJ6 Diversion sürücüsüne şehir içi dur-kalk sürüş durumlarında iyi bir kontrol hissi verir.
Yeni debriyaj ile birleştirilen, yeniden tasarlanmış vites değiştirme mekanizması tüm durumlarda yumuşak ve kolay vites değiştirme sağlayarak
orta ağırlıkta bir motosiklet arayan sürücüler için ideal bir seçim haline getirir.

Şasi Özellikleri

- Yeni tasarım boru biçiminde karo tipi şasi
XJ6 Diversion sürücülerine, alçak sele yüksekliği ve ince şasi boyutları ile birlikte güçlü ve çok yönlü sürüş performansı sunmak üzere, tamamen yenilenmiş karo biçiminde bir şasi geliştirilmiştir. (burada diversionun gövdesini gösteren statik bir foto koymalıyız)

- Optimum denge sağlamak üzere seçilmiş boyutlar ve geometri
26 derecelik kaster açısı ve 103.5 mm'lik iz aralığı ile birlikte 1.440 mm'lik tekerlekler arası mesafesi özelliklerine sahip şasi geometrisi, sürücünün komutlarına uygun şekilde tepki veren dengeli ve önceden tahmin edilebilen kullanım özellikleri sunmak üzere tasarlanmıştır.

- Monocross arka süspansiyon
XJ6 Diversion'a hafif ve kompakt yeni bir Monocross arka süspansiyon sistemi monte edilmiştir. Bu monocross arka süspansiyon kolay kullanım özellikleri temin etmede önemli bir rol oynamaktadır.

- 520 zincir
Azaltılmış sürtünme kayıpları için yeni XJ6 Diversion hafif bir 520 zincirle donatılmıştır. Bu hafif zincir, motor gücünün arka tekerleğe etkin iletimi için sürtünmeyi azaltmaya yardımcı olmaktadır.

- ABS kilitlenme önleyici fren sistemi
(Bu özellik, Diversionun opsiyonel ABS�li modelinde yer almaktadır.)
Yeni XJ6 Diversion aynı zamanda kompakt bir yeni ABS tasarımı ile de donatılmıştır. Bu yeni sistem daha gelişmiş bir frenleme hissi sunmak üzere geliştirilmiş olup, doğrusal kontrollü (3 konumlu) bir ABS sistemi içerir.
Sistem, frenleme sistemine ABS sistemi devrede değilken daha doğal bir frenleme hissi kazandırır.

- Hiç eskimeyecek gelecek nesil keyif-spor tasarımı
Yeni XJ6 Diversion'ın gövde tasarımının en önemli iki özelliği minimalist boru biçiminde çelik şasisi ve iç braket yerleşimine sahip ince salıncaktır. Bu yapıların motosikletin görünüm ve karakteri üzerindeki etkileri hangi açıdan bakılırsa bakılsın son derece fazladır.

http://www.beldeyama.com.tr/www/2009/XJ6_diversion_abs/b/2009-XJ6S-detail-02_tcm26-266247.jpg

TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR
Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı
4 silindir, 4 supap, DOHC
Hacim 600 cm3
Çap x strok 65.5 x 44.5 mm
Sıkıştırma oranı 12.2:1
Azami Güç 10.000 dev/dk. 57.0 kW (78 BG)
Azami Tork 8.500 dev/dk. 59.7Nm (6.1 kg-m)
Yağlama sistemi Yağ banyolu karter
Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu
Debriyaj tipi Islak, çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Marş sistemi Elektrikli
Şanzıman sistemi 6 vites
Diferansiyel sistemi Zincir
ŞASİ
Şasi Çelik Boru Şasi
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön çatal esname mesafesi 130 mm
Arka süspansiyon Salıncak (mono cross)
Arka çatal esneme mesafesi 130 mm
Ön fren Çift disk, Ø 298 mm
Arka fren Tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W) (tubeless)
Arka lastik 160/60 ZR17M/C (69W) (tubeless)
BOYUTLAR
Toplam uzunluk 2,120 mm
Toplam genişlik 770 mm
Toplam yükseklik 1,210 mm
Sele yüksekliği 785 mm
Tekerlekler arası mesafe 1,440 mm
Minimum yerden yükseklik 140 mm
Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 211 kg
Yakıt kapasitesi 17.3 litre
Yağ kapasitesi 3.4 litre
RENK SEÇENEKLERİ

- Okyanus Mavisi,
- Grafit
- Lav Kırmızısı


Güzel motor, bakalım Türkiye'ye gelecek mi? Fiyatı kaç olur acaba?

brody
14 Ekim 2008, 10:39
Diversion ve Fazer S2'nin karşılaştırılmalı özellikleri :

http://img76.imageshack.us/img76/821/divvsfzfn0.jpg (http://imageshack.us)

aykan
14 Ekim 2008, 10:50
çok güzel bi makina ancak tam grenajlısı daha güzel yamaha herzaman böyle motor getirmiyor beyendim...

berkforce
04 Kasım 2008, 00:22
2009 senesinde ülkemize XJ6 diversiyon adı altında gelecek olan XJ6 nın naked versiyonuna yakından bir göz atalım..

http://img227.imageshack.us/img227/3694/bignuovayamahaxj612bp1.jpg (http://imageshack.us)

http://img227.imageshack.us/img227/6320/bignuovayamahaxj61np5.jpg (http://imageshack.us)

http://img227.imageshack.us/img227/5571/bignuovayamahaxj613fg8.jpg (http://imageshack.us)

http://img227.imageshack.us/img227/2330/bignuovayamahaxj616yg1.jpg (http://imageshack.us)

http://img227.imageshack.us/img227/4088/bignuovayamahaxj617ci5.jpg (http://imageshack.us)

http://img227.imageshack.us/img227/3236/bignuovayamahaxj618kx3.jpg (http://imageshack.us)

http://img227.imageshack.us/img227/4461/bignuovayamahaxj619qp5.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/7473/bignuovayamahaxj62iw6.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/3193/bignuovayamahaxj620at9.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/3403/bignuovayamahaxj621kp5.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/5835/bignuovayamahaxj622hb8.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/6274/bignuovayamahaxj623nw9.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/6799/bignuovayamahaxj626le5.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/6353/bignuovayamahaxj628ys9.jpg (http://imageshack.us)

http://img219.imageshack.us/img219/7182/bignuovayamahaxj631sg8.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/9223/bignuovayamahaxj632ek4.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/7410/bignuovayamahaxj633km2.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/2855/bignuovayamahaxj634dm5.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/2459/bignuovayamahaxj635lg9.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/4596/bignuovayamahaxj637av9.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/4723/bignuovayamahaxj638xi0.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/1518/bignuovayamahaxj639ty6.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/8786/bignuovayamahaxj64wl7.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/8715/bignuovayamahaxj66pz0.jpg (http://imageshack.us)

http://img119.imageshack.us/img119/8047/bignuovayamahaxj67ss8.jpg (http://imageshack.us)

http://img119.imageshack.us/img119/3780/bignuovayamahaxj68rl4.jpg (http://imageshack.us)

http://img119.imageshack.us/img119/2626/bignuovayamahaxj69gf3.jpg (http://imageshack.us)

http://img119.imageshack.us/img119/6663/bignuovayamahaxj624af1.jpg (http://imageshack.us)

http://img119.imageshack.us/img119/4852/bignuovayamahaxj625ks2.jpg (http://imageshack.us)

http://img119.imageshack.us/img119/3088/bignuovayamahaxj629gk3.jpg (http://imageshack.us)

draggy
04 Kasım 2008, 00:26
Beyazı çok seksi :)

ahmet93
04 Kasım 2008, 00:28
Çok güzel ama diversion daha güzel

yürekçe
04 Kasım 2008, 00:40
ne yaparsa yapsınlat kawasaki z750 ve z100 tadında motor göremiyorum hala...

PIERzig
04 Kasım 2008, 00:43
ne yaparsa yapsınlat kawasaki z750 ve z100 tadında motor göremiyorum hala...

Valaa orası dogruu ama bu da güzel be abiiii:)

cakalaz
04 Kasım 2008, 01:06
Fazer in biraz daha toplusu be şık versiyonu ; Güzel güzel ; Gelsin bakalım Türkiyeye..

Lucas
04 Kasım 2008, 01:11
Eeee göz attıkda... FZ6'dan farkı nedir bunun? Teknik verileri nelerdir? Neyi iyileştirilmiş neyi kötüleştirilmiştir ?

StormlorD
04 Kasım 2008, 01:36
2008 er6-n alanlar bence biraz üzülecek :p
gsr-600'e benzetmişler biraz ama çok güzel olmuş :cat:

Ö.Z.€.R
04 Kasım 2008, 01:53
Bu makine FZ6n olarak gelebilir...

alp_tunay
04 Kasım 2008, 02:03
Mt03 ün cadde versiyonu...:P
(Mt03 ü ben stunt aracı olarak tanımlıyorum da... :P)

bathu
04 Kasım 2008, 14:13
arka maşa cort:farao: egsoz tüpüne ne olmuş katalizöterden çıkış yapmışlar direk tabii maliyet düşecek :farao:

showdownKing
04 Kasım 2008, 14:37
çok iii olmuş eksoz çok orjinal duruyo . .:cat:

brody
06 Kasım 2008, 14:55
Beldeyama internet sitesine grenajsız xj6 modelini de eklemiş.

http://www.beldeyama.com.tr/www/f_a/12_xj6/2009_XJ6_RYC1_EUR_STU_0003.jpg

http://www.beldeyama.com.tr/www/urunler/urundetay.php?k_id=12&u_id=299

emRRe79
06 Kasım 2008, 18:18
far tek oldumu ben bayılıyorumm

headhunter251
06 Kasım 2008, 18:40
bence çok hoş olmuş Fz6 kanı taşıyor ve yakışıklı :cat:


vee + olarak depo yanlarına yerleştirilmiş padler çok iyi düşünülmüş harici dizlik kullanımı için çok çok iyi

nitrious81
11 Kasım 2008, 20:21
http://img231.imageshack.us/img231/6594/302bv2.jpg
http://img129.imageshack.us/img129/9391/299ym0.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/3893/300ow7.jpg
http://img126.imageshack.us/img126/932/301pc2.jpg
XJ6 / ABS - Teknik Özellikler
MOTOR
Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı 4 silindir, 4 supap, DOHC
Hacim 600 cc
Çap x strok 65.5 x 44.5 mm
Sıkıştırma oranı 12.2:1
Azami Güç 10.000 dev/dk. 57.0 kW (78 BG)
Azami Tork 8.500 dev/dk. 59.7Nm (6.09 kg-m)
Yağlama sistemi Yağ banyolu karter
Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu
Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli
Ateşleme sistemi TCI
Marş sistemi Elektrikli
Şanzıman sistemi Sıralı, 6 vites
Son aktarım sistemi Zincir tahrikli
ŞASİ
Şasi Çelik Boru Şasi
Ön süspansiyon Teleskobik çatallar
Ön çatal esname mesafesi 130 mm
Arka süspansiyon Salıncak (monokros)
Arka çatal esneme mesafesi 130 mm
Ön fren Çift disk, Ø 298 mm
Arka fren Tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W) (tubeless)
Arka lastik 160/60 ZR17M/C (69W) (tubeless)
BOYUTLAR
Toplam uzunluk 2,120 mm
Toplam genişlik 770 mm
Toplam yükseklik 1,085 mm
Sele yüksekliği 785 mm
Tekerlekler arası mesafe 1,440 mm
Minimum yerden yükseklik 140 mm
Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 205 kg / 210 kg
Yakıt kapasitesi 17.3 litre
Yağ kapasitesi 3.4 litre

kingman30
11 Kasım 2008, 23:22
http://img122.imageshack.us/img122/1969/divvsfzfn0ag3.jpg


Aradaki 7 farkı bulun :queen::queen::queen::queen:

Harbiden beldeyamanın sitesine eklemişler ama fiyatı yazılmamış daha.Hadi şöyle güzel bi fiyat yazında alalım bizde.Yazık o kadar motorda değişiklik yapmışınız.Satılmazsa emeklerinize yazık olur.

tatlisert45
14 Kasım 2008, 10:16
Yamaha, 2009 model yelpazesini XJ6/ABS ile genişletti. 2009 XJ6 Diversion'un naked (çıplak) versiyonu olan XJ6, Diversion'dan daha hafif. FZ6 tabanlı motor ve tamamen yeni olan şasi, kullanım kolaylığı gözetilerek tasarlanmış. XJ6/ABS, beyaz, sarı ve siyah olmak üzere 3 ayrı renkte satışa sunulacak.

http://img90.imageshack.us/img90/9529/763d2lz8.jpg[/U[URL=http://imageshack.us]http://img90.imageshack.us/img90/2096/763d5to7.jpg (http://imageshack.us)

http://img90.imageshack.us/img90/4966/763d6nq6.jpg (http://imageshack.us)


[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img90.imageshack.us/img90/5402/763d7lk3.jpg (http://g.imageshack.us/img90/763d6nq6.jpg/1/)
[URL=http://g.imageshack.us/img90/763d7lk3.jpg/1/][IMG

muzaffer1968
14 Kasım 2008, 10:29
Güzelmiş :cat: Fiyatı ne acaba :silent:

yürekçe
14 Kasım 2008, 10:40
arada ciddi bir güç farkı var, dolayısıyla yakıtı da etkileyecektir.

57kw güçte pek bir seçenek yok. bence doğru kartar vermişler, zaten 70 üstülerde yelpaze çok geniş.

suzukide hareket yok hala :(

kingman30
14 Kasım 2008, 15:27
arada ciddi bir güç farkı var, dolayısıyla yakıtı da etkileyecektir.

57kw güçte pek bir seçenek yok. bence doğru kartar vermişler, zaten 70 üstülerde yelpaze çok geniş.

suzukide hareket yok hala :(

Tam bana göre.Yüksek beygir istemiyorum.Çok hızı sevmiyorum.Hem az yakar.İnşallah fiyatıda güzel olur.

merichhh
14 Kasım 2008, 19:31
fz6 yı aratıcagına inanıyorum,cizgiler yenilikci olsada fz6nın yeni kasası cıktıgındaki etkiyi yaratıcak bi tasarım yok

VWci
15 Kasım 2008, 07:17
guzel motorlar alacak arkadaslara hayirli olsun....

alper_satriani
22 Haziran 2009, 23:06
bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı bu cihaz benim olmalı

Lucas
23 Haziran 2009, 04:04
2 tane eksik yazmışsın :P

Seko
23 Haziran 2009, 10:59
Yamaha'dan gereksiz hareketler serisi. Çok merak ediyorum FZ6'nın neredeyse aynısı XJ6'yı piyasaya sürmek Yamaha'ya ne kazandıracak ? Bu motoru neden piyasaya sürerler ?

alper_satriani
23 Haziran 2009, 15:58
2 tane eksik yazmışsın :P

ben de diyorum hiza niye bozulmuş :)

2fun
02 Ağustos 2009, 16:43
fz6 naked sportbike kategorisinde. xj6 ise spor değil. özellikle şehiriçi rahat kullanımlı hafif bir motor isteyenler için üretilmiş. tork eğrisi daha dengeli bu yüzden gücü daha düşük tutulmuş. fz6 ile xj6 her nekadar aynı sınıf gibi gözükse de durum böyle.

xj6 şık görünümü, uygun fiyatı,pratik kullanımı ile commuter rahatlığını stil ve 4 silindirli motorla size sunuyor. rakibi er6n diyeceğim o da iki silindirli. aralarındaki en büyük fark bu. Tabi kullanım zevkine göre kimine 2 silindir daha cazip gelecektir. Tercih meselesi. Honda Hornet 600 ile aralarında uçurum fiyat farkı var.

Er7
16 Ağustos 2009, 01:31
Herkese merhaba. Daha önce birkaç değişik marka scooter ve son olarak da burgman 400 kullanan birisi olarak, şehir içi %30 şehirdışı %70 kullanılacak, kullanımı rahat, kolay ve keyifli bir makina bakarken yamahanın yeni xj600 diversion modeline gözüm takıldı. Ülkemizde henüz fazla yok bunlardan. Onun için eğer binen bir arkadaş bana tavsiyelerini ve izlenimlerini aktarırsa sevinirim. Neden fazer düşünmüyorsun? diyenler olabilir. Yeni fazer 98 bg. ve daha hafif. Yani daha sportif. Ben sportif bir kullanım değil güvenli ve touring amaçlı bir makine bakıyorum. Herkese kazasız sürüşler...

dreamdark
16 Ağustos 2009, 01:46
Herkese merhaba. Daha önce birkaç değişik marka scooter ve son olarak da burgman 400 kullanan birisi olarak, şehir içi %30 şehirdışı %70 kullanılacak, kullanımı rahat, kolay ve keyifli bir makina bakarken yamahanın yeni xj600 diversion modeline gözüm takıldı. Ülkemizde henüz fazla yok bunlardan. Onun için eğer binen bir arkadaş bana tavsiyelerini ve izlenimlerini aktarırsa sevinirim. Neden fazer düşünmüyorsun? diyenler olabilir. Yeni fazer 98 bg. ve daha hafif. Yani daha sportif. Ben sportif bir kullanım değil güvenli ve touring amaçlı bir makine bakıyorum. Herkese kazasız sürüşler...

Yeni XJ6 hakkında çok fazla bilgim yok, kullanan arkadaşlar yardımcı olurlar sanırım (Tabi varsa, ben henüz rastlamadım).
Benim belirttiğiniz kriterlerde önereceğim bir alternatif de CBF600'dür. Onu da bir araştırın derim.
Bir başka alternatif olarak, yeni kasa ER-6F de eskisine göre oldukça yakışıklı bir hal almış. Tabii Kawasaki'nin parça-servis rizikosunu da göz ardı etmemek lazım ama, yine de seçenekler arasında bulunması lazım diye düşünüyorum.
Sonuç olarak, bunları XJ6 almayın demek için değil, beklentilerinize uygun diğer seçenekleri de göz önünde bulundurmak adına yazdım. İyice araştırmanızı ve tüm motorları yakından incelemenizi öneririm.
Hayırlısı olsun.

Er7
18 Ağustos 2009, 16:23
yorumunuz için teşekkür ederim. kawasaki servis vs. sorunu olduğunu söylüyorlar. bu arada xj6'ya da fazer'a da bindim ama sürmedim. Süren birine rast gelirsem şaşırırım zaten nerdeyse hiç yok piyasada. Çok da fark yok aralarında ama xj daha hoşuma gitti. Fazer daha rahat satılabilen bi makina xj için de bunu söyleyebilir miyiz bilemiyorum. Bir de xj kullanıcısından yorum alsak güzel olurdu.

tubejh
18 Ağustos 2009, 17:02
Dün yakından bakma imkanı buldum, çok güzel bir makina resimlerdeki gibi küçük durmuyor fazer neredeyse aynı. Fazer 20 bg üstün oldu için, çoğu kişi fazeyi tercih edecektir o yüzden kullanan fazla olcanı sanmıyorum.

Er7
18 Ağustos 2009, 17:55
lastik ölçüsü vs. gibi teknik özelliklerine bakıldığında size göre xj ile fazer arasında kullanım açısından bir farklılık var mıdır? yamaha, xj nin daha pratik ve kolay kullanımı olduğunu iddia ediyor. benim içinde 20 bg. fazla güç değil daha rahat kullanım önemli. Bir yandan da nerdeyse hiç satılmamış bir makina xj6.

jönysf
18 Ağustos 2009, 18:41
Daha önce hiç satılmamış ama sanırım 2010 fuarından birtane yamaha xj6 çıkarmayı düşünüyorum. Artık sıfır bir 600cc lik motorum olsun bıktım 2.el alıp masraf etmekten. siyah rengini düşünüyorum. Hadi hayırlısı :)

Er7
18 Ağustos 2009, 18:46
hayırlısı olsun. neden fuar? cazip indirim olur diyemi?

jönysf
18 Ağustos 2009, 19:11
hayırlısı olsun. neden fuar? cazip indirim olur diyemi?

evet fuarda biraz daha cazip oluyor. Gerci bu motor ötv indiriminde 14 bine kadar verdiler ama ben alamadım ozaman. tahminim fuardada 2009 modelini bula bilirsem sıfır ama fiyatı baya uygun olur gibi

Er7
30 Eylül 2009, 13:58
yamaha bugün 2009un son kampanyasını yapmış liste fiyatlarını indirmiş. yada ben bugün gördüm. yanlız anlamadığım birşey var xj6'nın(naked) fiyatı 18250, diversion olanın abs olan versiyonu 16750. Bir gariplik yok mu? Abs olmayan diversion ise 16250. yani naked olan diğerlerine göre baya pahalı.

reddragon
30 Eylül 2009, 14:09
evet çok garip olmuş.bu arada geçen hafta izmir de yamaha bayii ne uğradım bana tr de xj6 olmadığını söylediler.bu durumda bu kampanya daha bi garip olmuş sanırım.

Er7
30 Eylül 2009, 14:14
istanbulda ve ankarada var diye biliyorum. en azından sahibinden.com'da stokta mevcut olduğunu belirten ilanları var. Ama sayısı 3'ü geçmez tahminim.

reddragon
30 Eylül 2009, 14:15
ilanları ben de gördüm ama sanırım onlar yetkili bayii deil.
ya da bilmiyorum garip bir durum var.

aargh
30 Eylül 2009, 14:44
Çıplağı bana çok hoş göründü. İlerde bu tarz bişeye biner miyiz, bekleyelim ve görelim. :cherry:

ToeX
29 Aralık 2010, 21:34
Bu motoru alan kullanan yok mu hiç ? Bugün gördüm bende çok hoşuma gitti, fiyatı da uygun gibi. 600 lük sıfır bi makina alacağım ama bu makinanın pek bilinmemesi kafamı karıştırdı açıkcası.

arifziyaar
30 Ocak 2011, 22:25
2011 modeli için sahibindende 17250 tl fiyat yazmışlar..er 6 n den bile ucuz.. çok cazip geldi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-xj-600-diversion-nebiogullarindan-2010-xj6/detay

caferkarakus
24 Mart 2011, 08:53
Merhaba arkadaşlar, ben de geçen yıl cbf150 alarak motosiklet kullanmaya başladım, şehiriçi ağırlıklı kullanabileceğim bir motosiklet bakıyorum, yıl sonuna kadar alacağım. XJ6 Diversion F motosiklet ile ilgileniyorum. Bu motoru kullanan arkadaşlar bilgilerini aktarırlarsa çok memnun olurum.:bounce:

pokeharun
27 Nisan 2011, 19:00
gerçekten çok hoş bir tasarıma sahip yeni olması itibari ile acaba fiyatı uygun tutulmuş olabilir mi ilerde yükselme durumu nasıl olur acaba honda cb 600 hornet den daha çok tutulabilir görüntü fiyat güzel tabi teknik olarak cb 600 100 bg xj6 78 arada fark var fiyatı umarım yükselmez

ufhouck
09 Mayıs 2011, 12:30
xj6 hakkında sürüş deneyimi olan arkadaşlar bizi bilgilendirirse çok güzel olur.

ardahakgor
15 Mayıs 2011, 13:39
walla bir ay önce aldım hem acemi hem ustalar için bence yeterli tatminkar bi motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 ----------

daha önce 125lik suzuki scoter kullanmıştım vitesli motor ise arkımın 125ybrsini anca 100 km filan kullanmıştım ilk kez 600 luk we witesli bir motor kullandım aldıgımda ama sürüş olarak inanılmaz kolay we rahat bir makine üstüne binmeden önce belki büyük motor die tırsabilirsiniz ama ilk o debriyajdan elinizi çekin gazı werin sürüş keyfini we kolaylığını anlarsınız aslında her büyük motorlarla aynı özelliklerde düşük dewirlerde basmazsanız sakin ama biraz werin gazı yüklenin yay gibi fırlıo yerinden kendi sınıfındskilere gçre ( er f ws. ) daha ince hatlara sahip yan yana koydum şöyle motorumu genişlik olarak ws xjj daha dar bi motor bu da şehir içinde inanılmaz işnizi görüo epeyi bi araştırma we görüşmeler yaptım tam grenajlı modelinde abslisini anca bireysel sipariş üzerine getiriolar onun da kesin gelip gelmiyecegi belli deigl kaparoyu werirsiniz 3 ay sonra oyk getiremeioruz diebiliolar ben tam grenajlı abssiz modelini aldım sürüşdediğim gibi ilk 600 luk motorum ama sanki senelerdir 600 luk motordaymışım gibi walla ne anlatılır baska bilemiorum isterseniz sorabilrsiniz merak etitklerinizi sewerek cewaplarım