Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Ajanimo
28 Ağustos 2014, 07:31
800 TL lerden 400 TL lere gelen fiyat politikası birşeylerin etksini gösterdiğidir.Hergün farklı bir ürün fiyatı yansıtmak lazım demek ki. :) Bugün günlerden gidon olsun ozman 200TL TR fiyatı ; bakalım neyi kaça bulucaz. :) :) :)
mehmetenis
28 Ağustos 2014, 15:25
800 TL lerden 400 TL lere gelen fiyat politikası birşeylerin etksini gösterdiğidir.Hergün farklı bir ürün fiyatı yansıtmak lazım demek ki. :) Bugün günlerden gidon olsun ozman 200TL TR fiyatı ; bakalım neyi kaça bulucaz. :) :) :)
Hadi bakalım bekliyoruz :)
Ajanimo
29 Ağustos 2014, 01:58
http://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/Untitled11_zps7fb5d8a5.jpg
200 yerine 150 TL kapıda :) Farklar toplamda bir sene içinde bir motosiklet fiyatına denk gelir mi acaba ?
mehmetenis
29 Ağustos 2014, 11:44
Evet arkadaşlar bugün çok şükür sonunda nihayetinde zincirimi,dişlilerimi ve ön arka fren balatalarımı değiştirdim,
İşlemi ümraniyede Şampiyon Motor dan Yunus Beyin vasıtasıyla yaptım,
Toplam 630 TL mâl oldu.
1-)Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal ön fren balatası kod:099-100TL
2-)Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal arka fren balatası kod:021-100TL
3-)D.i.d marka orjinal 520vx2 gold X ring zincir-200TL
4-)İtalyan 45 dişli arka dişli:JT Marka-125TL
5-)İtalyan 16 Dişli ön dişli:-75TL
6-)İşcilik:30TL
Toplam:630TL
45T Arka Dişli
http://imageshack.us/a/img745/9867/3wqwAy.jpg
http://imageshack.us/a/img905/2023/1YGlgQ.jpg
16T Ön Dişli
http://imageshack.us/a/img743/3350/V5FZ17.jpg
D.I.D Marka X Ring Zincir 520 Vx2
http://imageshack.us/a/img537/3876/mYoWMu.jpg
http://imageshack.us/a/img674/1982/brpFPJ.jpg
http://imageshack.us/a/img745/1190/xV4z16.jpg
http://imageshack.us/a/img742/3161/Dq5Pdl.jpg
http://imageshack.us/a/img909/8493/lYXTrk.jpg
http://imageshack.us/a/img661/7136/eIoOrD.jpg
Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal ön fren balatası
http://imageshack.us/a/img538/1739/KhcHBq.jpg
Gold marka s3 racing ceramic carbon sintered metal arka fren balatası
http://imageshack.us/a/img538/8822/y9DqAD.jpg
http://imageshack.us/a/img673/6701/UK8c7m.jpg
-------------------------------------------------------------------------------
Bu Görüntülerde +18Çıkan zincir,dişli,balatalar;
http://imageshack.us/a/img661/4792/1bS3CX.jpg
http://imageshack.us/a/img540/601/LClsGL.jpg
http://imageshack.us/a/img743/4716/J7qrIx.jpg
http://imageshack.us/a/img537/3661/Eplo44.jpg
http://imageshack.us/a/img745/5319/Z1nafz.jpg
-------------------------------------------------------------------------------
Bu görüntü ise takozlar durumları gayet güzel :)
http://imageshack.us/a/img673/310/VI02Rv.jpg
http://imageshack.us/a/img905/3554/JH02s6.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------
http://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/Untitled11_zps7fb5d8a5.jpg
200 yerine 150 TL kapıda :) Farklar toplamda bir sene içinde bir motosiklet fiyatına denk gelir mi acaba ?
Üstat bu direksiyonun normalden ne gibi farkı var?
Ajanimo
29 Ağustos 2014, 19:20
http://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2611_zpsf99ded8f.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2609_zps9058fb62.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2610_zpsafbfd576.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2614_zps0227ba4b.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2613_zps6ea95333.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2612_zps19ba3df3.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
Renk özellikle seçim şansı olduğu için siyah gri ya da metalik gri olabiliyor, kapıya teslim 200 tl yerine 120 TL ye geliyor. Ürün kutusundan 0 açılmamış olarak geldiği için herhangi bir motosikletin üzerinden sökülmemiş, çizikleri örtbas etmek için sen merak etme orası gaz kolunun takılı olduğu yer onun orjinali öyle diyen biriyle muhatap olunmuyor. :)
barodi
29 Ağustos 2014, 23:31
http://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2611_zpsf99ded8f.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2609_zps9058fb62.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2610_zpsafbfd576.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2614_zps0227ba4b.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2613_zps6ea95333.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2612_zps19ba3df3.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
Renk özellikle seçim şansı olduğu için siyah gri ya da metalik gri olabiliyor, kapıya teslim 200 tl yerine 120 TL ye geliyor. Ürün kutusundan 0 açılmamış olarak geldiği için herhangi bir motosikletin üzerinden sökülmemiş, çizikleri örtbas etmek için sen merak etme orası gaz kolunun takılı olduğu yer onun orjinali öyle diyen biriyle muhatap olunmuyor. :)
Bana satarmisin bu resimdeki gidonu siyah oldugu icin .
Cunku benimki metalik gri yakismiyo siritiyor.siyah daha orjinal duruyor.
Siz gene siparis verirsiniz :-) ?
Ajanimo
30 Ağustos 2014, 00:09
Tam iki saat oldu değiştireli , ancak renk siyah değil sipariş ettiğim koyu gri idi. Satmak için değil ama siyah ta sipariş vermek aklımdan geçiyor . :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
http://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/Untitled12_zps57c1f0eb.jpg
Bugün ki üründe bu olsun. Fiyat başta çılgın gelebilir ama sadece grenajın tekine bu fiyatlar istendiğini öğrenince tüm set 20 küsur parça artı sağ sol manetler artı yanında bir sürü entrika ile birlikte süper ürün. Gümrüğe takılacağı kesin ama %20 vergisi ile birlikte radikal değişiklik için birebir. Yaza hazırlık için şimdiden düşünebilirim. :)
mehmetenis
30 Ağustos 2014, 01:30
Üstat bu yurt dışından gelen gidon ile bizim motorların üzerindeki gidon arasında rengi haricinde şekil farkı var mı?
Mesela daha mı dik veya daha mı geniş?
Ajanimo
30 Ağustos 2014, 16:52
http://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2616_zpsda8f1136.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2615_zps2003d271.jpghttp://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/IMG_2618_zpsc6febd4b.jpg
Renk dışında hiçbir farkı yok. Üzerinde denge topuzlarının değişik uçlu olanları için extradan parçaları var. Haricen istenirse kullanılabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
Selamlar bu arada 50 km kadar kullanma fırsatım oldu , en ufak bir fark yok açı çap yada boyla ilgili. Sadece kullanılan malzeme biraz daha sağlam hissi verdi. Gönül rahatlığı ile alınabilir , kullanılabilir. :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
http://i1376.photobucket.com/albums/ah32/umitortac241/Untitled112_zpsdd3a670b.jpg
Bugün de bu olsun :)
mehmetenis
30 Ağustos 2014, 20:49
Hayırlı uğurlu olsun, Güzel günlerde kullan sana tavsiyem 2,5 yada 3 cm gidon yükseltmesi yaptır gerçekten çok faydasını göreceksin benimkin de var oldukça memnunum.
mehmetenis
01 Eylül 2014, 06:05
Arkadaşlar geçen zinciri,dişliyi değiştirdiğimi yazdım hatta detaylı resimlerini koydum,ama taktığım dişli 46 T değil 45 T,bugün avcılar ümraniye tekrar avcılar arasında son hızın 170 geçmediğini gördüm bunun sebebi 46 yerine 45 dişli takılmasından mı kaynaklanıyor.
Hadi son hız düştü diyelim ters orantılı olarak yakıt performansının artması gerekecek bu düşüncem doğru mu değil mi?
Ajanimo
01 Eylül 2014, 21:16
Selamlar; orjinalinin 16/46T olduğunu biliyorum. Akselerasyon için 16/47T kullanılabiliyor ancak son hızda düşme olur , tam tersine son hızda artış ancak akselerasyonda kayıpla 16/43T kullanıyorlar. Ancak 45 hiç duymadım.:pale:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Bu arada dişli sayısında ki değişimle doğru orantılı zincir bakla sayıları ile de bir yazı yazmışlar akşam müsait olunca bakıp mantığınn söylemeye çalışırım
mehmetenis
01 Eylül 2014, 23:26
Üstat bi bakalımda bende çok merak ettim açıkçası.. :cat:
Ajanimo
02 Eylül 2014, 02:48
Kesin bilgi olmamakla beraber ( ki muhtemelen bir sürü karşı çıkan olacaktır zamanla) Şimdi bu iş ciddi karmaşık . İşin doğrusu ön dişli 16 arka dişli 46 diş olması gerekiyor. 520 bakla dedikleri zincirde tam oturuyor dişlere. Ancak 45- 47 yada 43 dişli konulduğu zaman bakla sayısı fazla ya da az olduğu için zincirde tam oturmuyor , dişlinin ya sırtına denk geliyor atlama yaptırıyor ya da çok bol gelip kaçırma yapıyor.Bu da ya son süratte ya da akselarasyonda kaçırma yapıyor. Yani ön dişlide 16 kullanıp arka dişli de 46 yerine 45 ya da diğer versiyonları kullanırsanız muhakkak zincirde de ya bakla eksiltmeniz ya da fazlalaştırmanız gerekiyor. Verdikleri reçetede 520 525 530 zincir ile ilgili 525 520 ye göre 2 mm daha kalın 520 530 a göre 4 mm daha kalın gözüküyor , birde genişlikler var ki sormayın gitsin.Bu yinede bizin süper zekamızı test eden bir örnek gibi oldu. Eğer dişli tam oturmuyorsa biraz daha sık ama son süratten ya da akselarasyondan feragat et.Ya da fırlayıp biryerleri parçaladağında nasılsa motosiklet sürücüsü kabahatliydiye getir.Bütün bunların neticesinde daha önceki iş hayatımda edindiğim bilgiyle eğer dişli zincire uygun değilse ikiside yeni olsa bile çok kısa sürede aşınma gösterip birbirine uyumlu hale gelecektir ancak iki metal parça biribirini çok hzılı yediği için ve zincir daha sağlam olduğu için dişli kısa zamanda gere gere kullanılmaz hale gelecektir.Bir diğer detay da sanırım dişli ve zincir grubu fiyat dahilinde yurtdışından set olarak 43 45 46 47 ve zincir ve diğer aparatlar birlikte geldiği için ve herkesin ihtiyacı bir tane dişli olduğu için kimin şansı neye denk gelirse oluyor. İşte sırf bu yüzden kendi göbek bağımı kendim kesmeye çalışıyorum. Doğru ya da yanlış ama iki teker üzerinde tamamı denge prensibi üzerine kurulmuş harika bir aletin altımda 50 km nin üzerine çıktığı süratlerde maalesef kaderimi MERAK ETME ABİ BİŞİİ OLMAZ adamlarına bırakamıyorum.Son bir anektod olsun, daha fazla kafa şişrmek istemem ; 2013 senesinde 20 yıl boyunca hayalini kurduğum BMW (evet ismi cismi ile ) motosikleti , sırf nasılsa alamam , param yetmez ama olsun görmek bile keyif verir diyerek Borusan Otomotiv Bmw Motorrad ( vayy vayyy vayyy isme bak o bile heyecan veriyor ) a girdim. Ehh süklüm püklüm ikinci el varmı diye sordum zank die önüme ultra bir F700 GS full artı full bir makine çektiler 45 saniyede Hava berbat buz gibi soğuk resmini de yüklerim becerebilirsem. Ben sormadan ceplerde kine yetecek bir bütçe ile makineyi almam 1 saat sürdü . Fakat test için verdikleri 24 saatin ilk 5 dakikasında zincirden bir tangırtı geldiğini farkettim.Hemen dönüp bunda bir gariplik var dedim ancak acemilikmi dersin yoksa heyecan mı ; zincir gevşek o çarpıyor sabah satışla birlikte hallederiz dediler Uzay Üssü Alfa dan. Sabah sevdiğim bir Servise uğradım nedir diye lastik te ve jantta ki metal tozlarını gösterdi. Gerisi hoş olmayan maceradır.
217 km sürati Manavgat - İstanbul arası Düzce otobanda çok temiz gördüm XJF ile belki biraz daha yürürdü ama bana yettide arttı bile hala cebimde duruyor fazlası.
mehmetenis
04 Eylül 2014, 04:51
Uzun yazınızdan anladığım kadarı ile,
Aslında standart olan ön 16D-Arka-46D ve 520 bakla olan zincirler ise bu dişli sayılarına tam oturuyor.ama Dişliler büyür veya küçülür ise zincirinde baklaları bu seneryoya göre ayarlanmamışsa bol veya gergin olmasından dolayı atlama yapabileceğini söylüyorsunuz.
Ben burada şunu hemen ekleyeyim benim did marka zincirim 520 vx yani 160 bakla ve tam oturdu.özellikle sizin dediğiniz hususun aynısını dişliyi ve zinciri takarken usta özellikle belirtti.
Ben bu yüzden dişlilerin kırılabileceğini veya zincirin kopabileceği zannetmiyorum ama insan yapısıdır güvenmek zorundayız.
Benim tespitim son hızımda sanki düşme yaşadım,bu durum motorda 2 kişi oluşumuzdan kaynaklanabilir,
Yanlış vites seçiminden kaynaklanabilir o anki hava yol şartlarından kaynaklanabilir,tam bilemiyorum
Debriyaj balatasından,lastiklerin havasından vs vs...
Bu çok önemli bir olgu değil ben yeni değişen parça olduğu için direkt olayı zincir ve dişliye bağladım.
Zaten,çok hızlı kullanan bir yapım yok,ama şunuda farkettim ilk aksekerasyonun artığını hissettim
Yani mtr daha hızlı tepki vermeye başladı buda doğru orantılı olarak son hızın düşmesine sebep olmuş olabilir.
Tabii bu kanatimce yakıta da etki edecek artı yönde ilavede bulunacak diye düşünmeden edemiyorum.
Yazdığınız yazıya dönersek BMW F700 Gs ne oldu onu çok merak ettim.
Yazdığınız yazı için çok teşekkür ederim.
Ajanimo
04 Eylül 2014, 22:24
Lastik konusu ciddi ciddi can sıkmaya başladı. Tavsiyeniz varmı. 160 tan 170 ebata geçmeyi düşünüyorum. Yük ve hız indeksleri her halikarda daha iyi. Aslında sürat yapmak için değil daha çok şehir içinde her frende anlamsız kaymaya başladığı için yol tutuşu daha iyi bir marka ya da model önerisi , tecrübesi olan varmı?
forewer
04 Eylül 2014, 23:10
Lastik konusu ciddi ciddi can sıkmaya başladı. Tavsiyeniz varmı. 160 tan 170 ebata geçmeyi düşünüyorum. Yük ve hız indeksleri her halikarda daha iyi. Aslında sürat yapmak için değil daha çok şehir içinde her frende anlamsız kaymaya başladığı için yol tutuşu daha iyi bir marka ya da model önerisi , tecrübesi olan varmı?
Ebatı değiştirmen pek bişeyi etkilemez iyi de olmaz zaten, yükseklik değişeceğinden sürüş dinamiğin etkilenebilir. Yol tutuşu istiyorsan yumuşak hamurlu serilerden alacaksınız. Michelin Pilot Power, Metzeler M7rr, Pirelli Diablo Rosso 2-corsa gibi. Lastikleriniz fabrika çıkışı olanlarsa arada dağlar kadar fark olur bu lastiklerle.
barodi
04 Eylül 2014, 23:49
Michelin pilot power 4 en iyisi cift hamurlu 2014 model al ben alicam yakinda. 4 tane fitil var lastiklerde yama yok tedirginim .
Sakin 170.alma kimse onermiyor.
mehmetenis
05 Eylül 2014, 04:42
Benim motorumda michelin pilot power lastikleri var geçen kış ufak tefek kaymalar haricünde sıkıntı yaşamadım,benim lastiğim 2013 ağustos üretimi,
Yaklaşık 10.000 km yol yaptım,memnunum tavsiye ederim.
Size ise michelin pilot road 4 tavsiye ederim bende alırsam o lastikten alıcam.Yalnız üretimi 2014 veya 2013 sonu olsun bayatlamış lastikler piyasada ucuza satılıyor[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------
Değerli Arkadaşlar ,lastik seçimlerinizi tek tek dikkatli bir şekilde okudum,
www.lastikal.com.tr
Metzeler Tourance Next 160/60ZR17 69W M/C Enduro Cadde-683TL(ARKA)
Metzeler Tourance Next 120/70ZR17 58W M/C Enduro Cadde-613TL(ÖN)
TOPLAM:1296TL
http://imageshack.us/a/img901/9596/SxXYfw.jpg
Bridgestone Battlax Sport Touring T30 120/70ZR17 M/C 58W-444TL(ÖN)
Bridgestone Battlax Sport Touring T30 160/60ZR17 M/C 69W-483TL(ARKA)
TOPLAM:927TL
http://imageshack.us/a/img902/3349/iSy3Lm.jpg
Michelin Pilot Road 4 160/60ZR17 69W-663TL(ARKA)
Michelin Pilot Road 4 120/70ZR17 58W-490TL(ÖN)
TOPLAM:1153TL
http://imageshack.us/a/img661/7359/pXgpeJ.jpg
Sıralama:
Metzeler-1296TL
Michelin-1153TL
Bridgestone-927TL
Benim motorumda Michelin Marka Pilot Power model lastik var,04.11.2013 tarihinde 18.882 KM aldım, şu anda motorum 03.08.2014 İtibariyle 27.389 KM Toplam 9666 KM yol yapmışım, bunun 2.201 KM İstanbul-Kayseri-Isparta/Yalvaç-İst. arasında yaptım diğer kullanımlar yaz kış şehir içi kullanımda geçerli ve ben Michelin lastiğinden oldukça memnunum yeni bir lastik alırsam da muhakkak Michelin pilot Road 4 tercih ederim.
Bence sizde Michelin bu lastiğini inceleyin derim....
barodi
05 Eylül 2014, 22:55
agustosta sakaryanın kocaali ilçesinin karatoprak köyüne gitmiştim bi kaç parça manzara doğa görelim içimiz tabiat koksun .
http://i.hizliresim.com/pvrvoq.jpg (http://hizliresim.com/pvrvoq)
burdan su içmek gene nasip oldu okadar soğuk vede güzelki 24 saat akan bir kaynak suyu o sıcakta çok susamıştım kana kana içtim bu sudan
http://i.hizliresim.com/bQNQ2n.jpg (http://hizliresim.com/bQNQ2n)
burasıda ortaköy yanlış anlaşılmasın istanbul ortaköy deyil kocaaliye bağlı ortaköy (kocaali sakaryanın bir ilçesi koceeli izmit ile karıştırmayın)
http://i.hizliresim.com/Dono6y.jpg (http://hizliresim.com/Dono6y)
kocaali sahil kenarı
http://i.hizliresim.com/gjmj8L.jpg (http://hizliresim.com/gjmj8L)
burası istanbul yeşilköy sahil kenarı istanbulun gürültüsünden uzak kafa dinlemeye gittiğim yerlerden biri
http://i.hizliresim.com/PvXvQQ.jpg (http://hizliresim.com/PvXvQQ)
burasıda bizim istanbuldaki mahallemiz
http://i.hizliresim.com/EQvQrn.jpg (http://hizliresim.com/EQvQrn)
PIERzig
06 Eylül 2014, 02:51
agustosta sakaryanın kocaali ilçesinin karatoprak köyüne gitmiştim bi kaç parça manzara doğa görelim içimiz tabiat koksun .
http://i.hizliresim.com/pvrvoq.jpg (http://hizliresim.com/pvrvoq)
burdan su içmek gene nasip oldu okadar soğuk vede güzelki 24 saat akan bir kaynak suyu o sıcakta çok susamıştım kana kana içtim bu sudan
http://i.hizliresim.com/bQNQ2n.jpg (http://hizliresim.com/bQNQ2n)
burasıda ortaköy yanlış anlaşılmasın istanbul ortaköy deyil kocaaliye bağlı ortaköy (kocaali sakaryanın bir ilçesi koceeli izmit ile karıştırmayın)
http://i.hizliresim.com/Dono6y.jpg (http://hizliresim.com/Dono6y)
kocaali sahil kenarı
http://i.hizliresim.com/gjmj8L.jpg (http://hizliresim.com/gjmj8L)
burası istanbul yeşilköy sahil kenarı istanbulun gürültüsünden uzak kafa dinlemeye gittiğim yerlerden biri
http://i.hizliresim.com/PvXvQQ.jpg (http://hizliresim.com/PvXvQQ)
burasıda bizim istanbuldaki mahallemiz
http://i.hizliresim.com/EQvQrn.jpg (http://hizliresim.com/EQvQrn)
Ohh iyi geziyorsunuz .Arabayla motoru aynı anda alınca belim bayaa büküldü bi yere çıkamıyorum :salut:
mehmetenis
06 Eylül 2014, 04:13
Bende senin gibiyim motorla bayılıyorum gitmeye dağ taş çok güzel fotolar,
Ellerine sağlık,mahallede çekilen resimde pantolon kamuflaj mtr kamuflaj tam olmuş
Allah kaza bela vermesin inşallah.
barodi
06 Eylül 2014, 08:26
Bende senin gibiyim motorla bayılıyorum gitmeye dağ taş çok güzel fotolar,
Ellerine sağlık,mahallede çekilen resimde pantolon kamuflaj mtr kamuflaj tam olmuş
Allah kaza bela vermesin inşallah.
Saol pantolonu istanbulda bulamadim internetten buldum antalyada deep sea diye magazadan kapida odeme ile.
Ajanimo
07 Eylül 2014, 00:26
Pirelli Diablo Rosso 2 hepsinden bir adım önde duruyor ama müthiş incelemenizin de hakkını vermem gerekiyor. Bu arada inat olsun die değil ama 170 taban olanını deneyerek başlamak istiyorum. O kadar da sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum.
kosnük
07 Eylül 2014, 01:52
Saygıdeger abilerim sevgili kardeslerım kısmetse bu ay ıcerısınde anadalomuzun guzıde bir sehrıne ogretmen olarak atanıcam. Yaklasık 30 binlik spacy ıle kuryelık, 10 binlık pcx ve 10 bınde yzf 125 tecrubem var. Kısacası hep kucuk cc motorlar kullandım. Kurban bayramımızdan sonra sezonunda yavaslamasıyla motosıklet alma nıyetındeyım. Hayalim hep ss kullanmaktı, evlenmeden once bu hayalımı gerceklestırıp evlendıkten sonra tekrar scootera donus yapmak ıstıyorum. Bu ugurda da diversion ve gsxr 600 arasında kaldm fakat bıraz daha naif bir motor olması sebebıyle diversion agır basmakta. Hatta mumkunse dıslılerle oynayıp acceleratıonu dusurmeyı planlıyorum. Sızlerın bu konuda tecrubelerınız ısıgında verebıleceginız onerıler varsa dınlemeye hazırım.
xismailaydin
07 Eylül 2014, 03:45
Saygıdeger abilerim sevgili kardeslerım kısmetse bu ay ıcerısınde anadalomuzun guzıde bir sehrıne ogretmen olarak atanıcam. Yaklasık 30 binlik spacy ıle kuryelık, 10 binlık pcx ve 10 bınde yzf 125 tecrubem var. Kısacası hep kucuk cc motorlar kullandım. Kurban bayramımızdan sonra sezonunda yavaslamasıyla motosıklet alma nıyetındeyım. Hayalim hep ss kullanmaktı, evlenmeden once bu hayalımı gerceklestırıp evlendıkten sonra tekrar scootera donus yapmak ıstıyorum. Bu ugurda da diversion ve gsxr 600 arasında kaldm fakat bıraz daha naif bir motor olması sebebıyle diversion agır basmakta. Hatta mumkunse dıslılerle oynayıp acceleratıonu dusurmeyı planlıyorum. Sızlerın bu konuda tecrubelerınız ısıgında verebıleceginız onerıler varsa dınlemeye hazırım.
Dostum Diversion'a SS diyorsan hele bi de GSXR ile kıyaslıyorsan bi sıkıntı var. Durumu bi gözden geçirmeni tavsiye ederim.
mehmetenis
07 Eylül 2014, 07:44
İyidir güzeldir,sıkıntısı olmayan motor kullananların hepsi memnun.
barodi
07 Eylül 2014, 09:06
Saygıdeger abilerim sevgili kardeslerım kısmetse bu ay ıcerısınde anadalomuzun guzıde bir sehrıne ogretmen olarak atanıcam. Yaklasık 30 binlik spacy ıle kuryelık, 10 binlık pcx ve 10 bınde yzf 125 tecrubem var. Kısacası hep kucuk cc motorlar kullandım. Kurban bayramımızdan sonra sezonunda yavaslamasıyla motosıklet alma nıyetındeyım. Hayalim hep ss kullanmaktı, evlenmeden once bu hayalımı gerceklestırıp evlendıkten sonra tekrar scootera donus yapmak ıstıyorum. Bu ugurda da diversion ve gsxr 600 arasında kaldm fakat bıraz daha naif bir motor olması sebebıyle diversion agır basmakta. Hatta mumkunse dıslılerle oynayıp acceleratıonu dusurmeyı planlıyorum. Sızlerın bu konuda tecrubelerınız ısıgında verebıleceginız onerıler varsa dınlemeye hazırım.
10000 yzf 125 sonrasi diversion f i gaza gelmemek sarti ile kullanimi cbr 250 den bile kolay ve rahatlik konfor yzf 125 ten sonra yayla gibi yani maxi scooter rahatligini vericek.sport touring yarı naked bir motor diversion f.
N ve s modelleri naked
Yzf deki gibi gazı fazla acmamak gerek en azindan motorun gucunu huyunu frenleme tepkisini nerde ne zaman durabilecegini anlayip tecrube edinene kadar. Sonucta 4 silindirli 600 luk 77.5 hp lik ve 100 km yi 3.8 4 saniyede yapabilen bir motor .belli bir hiza kadar motor hatani tolere ediyor.ornegin ani frenleme yaptim arkayi ve on freni ayni anda kitledin freni yavasca birakirsan kitlenme yok oluyor ve motor kendini cok cabuk toparliyor . Ama bu kitlenmeyi gsxr da yapip 100 beygir uzeri motoru toparlarmi bilmiyorum.
Kesinlikle diversion f diyorum. Gsxr cok guclu bir safkan racing 100 beygir ve uzeri guc uretiyor yzf den sonra surmeyi bile unutursun .
onurkaya
07 Eylül 2014, 12:47
Abiler bu motorun yakıt tüketi mi nasıl acaba?
MT-07(ABS) ile XJ6 arasında kaldım. Sizce hangisini tercih etmeliyim?
Size göre ikisinin avantaj ve dezavantajlarını paylaşabilir misiniz?
* Ağırlıklı olarak Şehir içi işe gidiş gelişlerde (Günlük toplam 30KM) kullanacağım. Ayda 2 kez de İstanbul dışında 300KM uzaklığa git gel yapabilirim. (Yani aylık şehir dışı 1.200 KM civarı)
Hedef_Turan
07 Eylül 2014, 13:27
Dostlar Two Brothers M2 Black Full Sistem Egzoz almayı düşünüyorum sizce almaya değermi egzozunda değişiklik yapmış arkadaşlar fikir verebilirse iyi olur.Videolardaki seslere pek ısınamadım.
kosnük
07 Eylül 2014, 13:28
Hepinıze tavsıyelerınız ıcın tesekkur ederım. Xismailaydın dıversıonun ss degılde sport tourıng oldugunun farkındayım ama safkan bır racing tecrubeme fazla gelir endisesıyle bu modele yoneldim.
Ajanimo
07 Eylül 2014, 14:22
İki makine de çok iyidir. Ancak MT-07 2 silindir XJ6 4 silindir olmak üzere başlayan farklar tepeden tırnağa herşeyiyle bambaşka çizgilere ve keyiflere hitap ediyor. Kategori olarak birbiri ile karşılaştırılabilecek durumda değiller. Önce iki silindir mi yoksa dört silindir mi olmalıya karar vermelisiniz. MT-07 fiyat olarak piyasa da ki tüm makinelere göre ciddi cazip duruyor. Üstelik 2014 teknolojisi ile motor , spor maşa sistemi , yakıt tüketimi , fiyat , ABS fren sistemi , tarz ve bütün hatları ile olmuş bu dedirten bir makine. XJ6 ise daha marşa bastığınız anda bir dakika bu işte bir gariplik var dedirtip km leri hızlıca devirdiğiniz bir alettir. 1150km yolu mecbur kaldığım için tek seferde 9 saatte yaptım , ikimizde banamısın demedik. Bugün alacak olsam MT-07 değil ama MT-09 ile XJ6 Diversion arasında karar veremem , ikiside olsun isterim.
mehmetenis
08 Eylül 2014, 00:48
@hedef_turan egzost takayım mı demiş benim motorum da 2000 Tl egzost var uzun yolda kulağımı ....
Ama şehir içinde güzel oluyor farkedilme ses motoru daha heybetli hale getiriyor,
Ama açıkca söyleyeyim şu anda egzost taktırmam karar sizin,
@onurkaya demiş mt07 mi xj6 mı?Xj6 bir kere sport turing mt07 Naked arasında en başta bu fark var,desen ki fz8 mi xj6 belki aynı segmentte bunun haricinde en önemlilerden biri 2 silindir 4 silindir,ama 2 silindir daha dayanıklı bir motordur onuda bilmek lazım bu iş tamamen keyif ve zevk meselesi Ben şahsen naked motor almam o rüzgar o rüzgar adamı dayaktan öldürüyor xj6 da fz8 de veya fz6 da yat motora rüzgarda neymiş??
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
Bu arada yakıt tüketimini sorman formu hiç okumadan yazayımda birileri yazar nasıl olsa mantığı geri sayfalarda var güzel kardeşim oralarda detaylı yazıyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
egzostlu -250-270 krş
Egzostsuz -190-210 krş
2200 Km yol 588 Tl yakıt yakmışım..
Ben yine burada yazdım ama sen yine formu oku çoğu sorulan şey orada yazıyor
mesmeyut
08 Eylül 2014, 17:25
Hastasıyım şu aletin yaa. Kitap gibi makine. Allah kaza bela vermesin arkadaşlar. Allah banada nasib eder birgün inşallah.
Hayırlı günler & hayırlı sürüşler.
Ahmetbilici
11 Eylül 2014, 15:12
Slmmlr arkadaşlar cbr 650 f formunu incelerken gördüm xj6 herkez memnun maşallh makinadan fiyatta uygun ama buseferde nakedmi devirsonmu insann kafasını karıştırıyor naked cok rüzgar alıyormuş tevsiyeniz ne olur herkeze şimdiden tşşkkrlr
barodi
11 Eylül 2014, 21:39
Slmmlr arkadaşlar cbr 650 f formunu incelerken gördüm xj6 herkez memnun maşallh makinadan fiyatta uygun ama buseferde nakedmi devirsonmu insann kafasını karıştırıyor naked cok rüzgar alıyormuş tevsiyeniz ne olur herkeze şimdiden tşşkkrlr
Naked xj6 kullanicilariyla diversion culari birbirine dusurmek icin hazirlanmis tuzak bir soru :-)
Şaka bir yana hangisini alirsan al pisman olmassin. Ruzgar rahatsiz ediyorsa kisinda kullanicaksan diversion f öneririm. Eger naked ciysan naked suport touringci isen diversion f karar senin.
Senin tarzin ne naked mi touringmi
Mesela ben suport touringciyim
Ahmetbilici
12 Eylül 2014, 01:36
Bn ilk defa naked bi motoru bukadar cok begendim devirsondan daha eybetli duruyor ama rüzgar alması sıkıntı
mehmetenis
12 Eylül 2014, 02:57
O zaman grenajlı model tercih et,karar sizin,Benim ki 2011 model s modeli aslen en güzeli bence o.
Çünkü yarım grenaj motorda daha heybetli duruyor açıkcası benim görüşüm bu yönde.
barodi
12 Eylül 2014, 20:55
bende yakından gördüm naked modelleri gerçekten daha heybetli yani buyuk duruyor
gokhan0679
13 Eylül 2014, 00:54
Evvet arkadaslar, tum yazilanlari okumak epey zamanimi alsada , en bastan sonuna kadar okudum.ismim gokhan. Ankarada yasiyorum.35 yasimdayim..
Cok arastirmadim, ilk motorum 250cc regalraptor chopperdi. Bu yaz antalya manavgat festivalinde 1 defa test ettigim ve aşık oldugum , xj6 yi, manavgattan ankaraya doner donmez almaya niyetlendim. 28 bayi aradiktan sonra , istedigim renk olan race blue, istanbul kiziltoprak delta motorda vardi, motorum bana 480 km uzaktaydi, ve onu gidip almaliydim.oylede yaptim. Hemen rezerv ederek atladim otobuse, aldim ve surerek ankaraya getirdim. Bende xj6 sahibiyim. Ve 2019 a kadar oyle olacak, sonraki motorum, z1000 olarak dusunuyorum..
su an motorum 2600kmde..
F mi N mi cok dusundum. F resimde hep hosuma gitti. Ama N in gorunusu cok guzel, baktiginizda o gucun kaynagini cigerlerini gorebiliyorsun.
F biraz daha araba girunumunu andiriyor... Grenaj kaporta filann.
Zaten motor= özgurluk+ruzgar degilmidir.
Ruzgardan kaçsaydik arabaya binerdik. Bu mantikla ve dusunceyle biranda F modeli hernekadar guzel gorunsede secenekler arasindan aninda elendi.
Herkese kazasiz surusler dilerim. Tekerimiz duz bassin.
PIERzig
13 Eylül 2014, 03:44
Rüzgar çok konu edilecekse F modeli daha makbuldur
ama sizinde hornet ,gsr600 ,z750 vb modeller hoşunuza gidiyorsa siz de sağlam bir nakedçısınız :mrgreen:
Bu arada bu model ilk çıktığında hasta olmuştum ki 6 sene sonra almak nasip oldu :mrgreen: (Bknz : başlığın ilk sayfası :P )
Ahmetbilici
13 Eylül 2014, 12:00
Slm arkadaşlar nakedciler ve f kullananlar avantaş ve dez avantaşlarını yazsalar ne iyiolur bu arada amarsütörler cok sertmiş birde n kullanan bi arkadaşla konuştum uzun yol motoru deyil böbreklerim agırdı falan dedi ne kadar dogrudur bilemm tabiki işin gercegi formda xj sahipleri dogruları söyleyerek benim gibi almak isteyen arkadaşlara yardımcı olup yol gösterseler cok sevinirim.
barodi
13 Eylül 2014, 16:15
Slm arkadaşlar nakedciler ve f kullananlar avantaş ve dez avantaşlarını yazsalar ne iyiolur bu arada amarsütörler cok sertmiş birde n kullanan bi arkadaşla konuştum uzun yol motoru deyil böbreklerim agırdı falan dedi ne kadar dogrudur bilemm tabiki işin gercegi formda xj sahipleri dogruları söyleyerek benim gibi almak isteyen arkadaşlara yardımcı olup yol gösterseler cok sevinirim.
Tam tersi amortisorleri cok yumusak kesinlikle !
Tam bir uzun yol motoru 1 gunde fazla mola vermeden 800 km yol yaptim.o arkadasin bobreklerde tas olabilir bi baktirsin.
Dez avantaji 205 kg olmasi .baska dez avantaji yok benim icin. Avantaji hangi birini sayayimki
Ahmetbilici
13 Eylül 2014, 16:48
Barodi sen f mi kullanıyosun nakedmi
barodi
13 Eylül 2014, 20:29
Barodi sen f mi kullanıyosun nakedmi
F ben touringciyim ruzgari hic sevmem :-)
gokhan0679
14 Eylül 2014, 01:35
Pamuk pamuk resmen...
negager
15 Eylül 2014, 10:16
bu tartışmaya Yamaha aslında son vermiş :) rüzgar sevmem ama motorumun headers vs. leri görünsün istiyorum sersen ben hafif taşlı topraklı yollarda dolaşmak isterim grenaj sakalı saplandımı kırıldımı demek istemiyorsan
xj6 diversion S modelini yapmışlar :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
hangi siteden aldınacaba aliexpress ?
Tİme_shİft42
15 Eylül 2014, 10:52
Oturuş pozisyonu nasıl rüzgar yiyormu enduro rahatlığı varmı :)
hocaseko
15 Eylül 2014, 21:54
Slm arkadaşlar nakedciler ve f kullananlar avantaş ve dez avantaşlarını yazsalar ne iyiolur bu arada amarsütörler cok sertmiş birde n kullanan bi arkadaşla konuştum uzun yol motoru deyil böbreklerim agırdı falan dedi ne kadar dogrudur bilemm tabiki işin gercegi formda xj sahipleri dogruları söyleyerek benim gibi almak isteyen arkadaşlara yardımcı olup yol gösterseler cok sevinirim.
350 km yakıt bitene kadar 100-120 ile gittim mis gibiydi...yalnız givi ön camım vardı
Ahmetbilici
16 Eylül 2014, 01:07
Slmlar arkaşlar cbr 250'den sonra 650 f mi yoksa xj 6 'mı mantıklı bi karar olur herkeze saygılar.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO