Orijinalini görmek için tıklayınız : ...kararsız....
tamer35
02 Ekim 2008, 16:04
Arkaşalar ben sitede yeniyim hepinize merhaba benim 6 7 binytl arası param var. racing tarza geçiş yapmak istiyorum (125 lik chopperdan zelasun)ben
hyosung gt 250 r düşünüyorum sizce nasıl bi karar. yardımcı olursanız sevinirim
cakalaz
02 Ekim 2008, 16:07
Arkadasım doğru bir karar vermişsin.. Hyosung Kullanımına göre performans veren bir motordur..
Tavsiye ederim ki sitemizde cok sayıda kullanıcısı mevcut...
O paraya temiz bir ikinci el alabilirsin.. 5000 KM 'nin altında olsun :cherry:
no_name
02 Ekim 2008, 16:09
üste para bile bile kalır o fiyatı güzel bir tercih yapmıssın
çok iyi tercih güçlü ve estetik bir motor her eve lazım
ShyTan
02 Ekim 2008, 16:50
ÇohK Hoşuma Giden ßir MotoSikLet ßende geLişmek aMaçLı onu Düşünüyorum aMa ßakaLım Maddi Durum Neyi Göstericek (:
Hyosung GT250R , Test - Fotoğraf - Teknik Özellikler
Alıntı:
Test Sonuçları ve Düşünceler
Hot Chilli Red GT250R ile istanbul yolları!
Şimdiye kadar görülen en kaslı ve en yakışıklı 250 ‘lik, altımızda istanbul asfaltı.
Kırmızı GT250R Ducati 999 dan farkı yok. Görünüş 10 puan . Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir aynı. 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmayın. Sürüş pozisyonu klasik racingler gibi(yorucu). Başlangıc seviyesinde bir motor olduğu için bu posizyon ilk kez motora binenleri alışana kadar zorlayabilir. Motoru aldıktan sonra nazar boncuğu şart caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde.
249 cc lik 8 valfli DOHC V-Twin motorun 29 bg ‘lik gücü boyutlarına göre oldukça iyi bir teknolojinin ürünü, test sırasındaki hesaplamalarımız sonucu motor ilk kullanımda yaklaşık 100 kilometrede 4.5 litre kadar bir yakıt tüketimi sağladı.
1. ve 2. vites arası geçişi biraz uzun, ancak bu ayarlanabiliyor, vitesler kullanımı kolay şekilde yerleştirilmiş. Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde. Titreşim ducati monsteri andırıyor. Sanırım bu titreşim V tip motorların yapısında var. 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var. Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu. Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor. Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor. İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz.
Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor. Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici.
Yan sehpa pek çok motor tipinde alışıldığının aksine sol ayak dayamanın arkasından doğru açılmakta motor üstündeyken yerini bulması ilk başlarda zor oluyor, aşılmak gerekiyor.
Yan Sehpa
Süspansiyonlar tatmin edici, özellikle virajlarda kıvraklığı ile bunu bize gösteriyor.
Çift 300 mm diskler ön frenlerin performansını oldukça iyi kılması gerekir, diğer kullanıcılardan da bunu duyduk ancak bizim kullandığımız motorun ön frenlerinde hava olduğunu düşünüyoruz, ön fren kavraması geç alıyor. GT250R ile fren yapıp durmak istediğimde tam bir şok yaşadım frenleri çok yumuşak motoru durdurmak için freni çok sert sıkmam gerekti. Bu olay bana pek mantıklı gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeliydi.
Bu konuyu motorun yetkisi servisi ile görüştük servis açıklaması çok ilgiçti.
Ön frenler daha yeni olduğu için üzerinde balmumu varmış bu yüzden frenler ilk kullanımda tam tutmayabiliyormuş!!!
Yapılması gereken balataları sıcak su ile iyice yıkayıp balmumunu temizlemek ya da servisin dediğine göre 100km gibi bir sürüş sonucunda balmumu kendiliğinden temizlenecekmiş tabii bu sürede iyi fren yapamayıp kaza yapmamanız gerekli!!!
Ön Çift Disk Fren
Arka Tek Disk Fren
Ayaklıklar 3 yönlü ayarlanabiliyor, bu da sürüş pozisyonunuzu biraz daha rahat kılıyor.
Gösterge paneli lüks otomobillerin panel görüntülerinden farksız bir tasarıma sahip ve ışıl ışıl, iki ayrı ayarlanabilir yolculuk zaman hesaplayıcıda dijital gösterge panelinde mevcut.
Dijital gösterge paneli
Motor Shinko marka lastiklerle donatılmış, 17 inçlik 6 kollu alüminyum jantlar ile lastiklerin görüntüsü tamamlanmış. Spor ya da race olarak tanımladığımız büyük cc li motorlara geçiş için ideal bir seçim, en yüksek süratini soruyarsanız eğer yasal sınırları geçecek kadar sürat yapmakta.
Shinko Marka Lastikler
Hyosung V-twin 250cc motor Japonya Hamamatsu ‘da bazı büyük Japon motor firmalarına motor tasarlayan R&D ekibinin eski mühendislerindne oluşan bir ekip tarafından geliştirildi. Bundan dolayı bu yeni motor rakiplerine göre daha yeni bir teknolojiye sahip, yeni teknoloji performans özellikleri yeterli düzeyde.
DOHC (üstten çift egzantrik) 8 valf motor çift mikuni karbüratör, hava soğutma destekli yağ soğutma sistemi motorun performansını arttıran en büyük etkenlerden.
Arka sele gayet rahat, çift kademeli olması bir avantaj sele nubuk parlak olmayan deriden yapılmış kolay çizilebilir. Binerken ve inerken dikkatli olunmasıdna fayda var.
İki Kademeli Sele
Olumlu özellikleri görünümü, performansı ve fiyatı olurken arka fren ve debriyaj daha iyi olabilirdi. Bu motorun racing motor fanatiklerine yani motosiklete yeni başlangıç yapacaklar için güzel bir seçim olacağını düşünüyorum. Yeni izlenimlerini kullandıkça sizlerle paylaşırım.
ShyTan
02 Ekim 2008, 17:05
Resimde ßenden (:
http://www.resimyuklet.net/yuklenenresimler/936311222952860.jpg
çok sağol sado pek anlamam biliyon koyamadım resim
ShyTan
02 Ekim 2008, 17:10
çok sağol sado pek anlamam biliyon koyamadım resim
Daha Sonra anLatırım özeL mSj aTtım Sağ üSt Köşede özeL Mesaj Yazar TıkLasana (:
tamer35
02 Ekim 2008, 17:33
teşekürler arkadaşlar ilginize teşekkürler
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO