PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3

yavrumalikem
07 Eylül 2008, 16:17
Motor tipi DOHC, 8 Sübap, Su Soğutmalı, V-tvin(90C)
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Hacim 647 cc
Silindir Adedi 2
Maksimum Güç 79 Hp
Maksimum Tork 68.1 Nm / 7500 rpm
UxGxY 2060x655x112mm / 2060x740x1090 mm
Tekerlek Mesafesi 1435 mm
Yerden Yüksekliği 130 mm / 150 mm
Ağırlık 208 kg / 196 kg
vites Adedi 6
ön Fren Çift Disk
Arka Fren Disk
Ön Lastik 120/60 - ZR 17 55W
Arka Lastik 160/60 - ZR 17 69W
Sele Yüksekliği 780 mm
Yakıt Tank Kapasitesi 17 lt
Akü 12V 12Ah [/COLOR]

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Hyosung%20GT%20650%20R.jpg

http://www.bikez.com/pictures/hyosung/2007/25039_0_1_2_gt650r%20sporttouring%20-%20comet%20650%20r_Image%20credits%20-%20Hyosung.jpg

http://img164.imageshack.us/img164/6356/gt250rdimensions1po.jpg

aslında gt 250r almak istiyorum ancak soğutma sistemi yüzünden beni 650r daha yakın geliyor acaba suile hava soğutma arasında nasıl farklar olur

volume81
07 Eylül 2008, 16:21
4 silindir olsaymış tadından yenmicekmiş yani ama gt250r iyi tutuldu

emred
07 Eylül 2008, 16:28
ben gt 650r kullanıyorum. Fiyat olarak ve performans olarak ideal. Elbette 4 silindir değil. Bu fiyata daha iyisini bulmak bence zor .

yavrumalikem
07 Eylül 2008, 16:30
aslında gt 250r almak istiyorum ancak soğutma sistemi yüzünden beni 650r daha yakın geliyor acaba suile hava soğutma arasında nasıl farklar olur

< iLk@yy >
07 Eylül 2008, 16:40
eğer otora yeni başlıyorsan 650lilik bi motor tabikide senin için iyi olmaz kendini düşünüyorsan gt 250 r modelini alırsın

ayrıca 250 modeli sadece hava değil yağ&hava soğutmalı diye geçiyor internet sitesine bakarsan

2 motoruda aynı rahatlıkta kullanabilirsin hiç bir problem teşkil etmez....

sadece ama sadec hava soğutması olan bir motorla çok uzun süre uzun yol yapamazsın motorunu arada durup dinlendirmen gerekir yoksa motor bi süre sonra boğulmaya başlar nedeni ise giderek ısınması ve benzinin çoğu zaman motor bloğunun içine giremeden son kısımda ısıdan yanmasından kaynaklanıyor...

VaScO1925
07 Eylül 2008, 16:59
gt250r ile mesela ben 600 km hiç durmadan gelicem he ama 5 dakkalık 4 5 kere sigara molası vermek şartı ile :D

< iLk@yy >
07 Eylül 2008, 17:04
erhanım durmadanda gidersin sen o yolu :d

koçum bee kim tutar seni bea yürü bee (az gaz olsun :P)

VaScO1925
07 Eylül 2008, 17:11
ver gaz ver çok yakmam enjeksiyonlu çünkü :P

chopperrider
07 Eylül 2008, 17:14
sadece ama sadec hava soğutması olan bir motorla çok uzun süre uzun yol yapamazsın motorunu arada durup dinlendirmen gerekir yoksa motor bi süre sonra boğulmaya başlar nedeni ise giderek ısınması ve benzinin çoğu zaman motor bloğunun içine giremeden son kısımda ısıdan yanmasından kaynaklanıyor...

aslında bu tamamen bi önyargı.
ağustos sıcağında antalya sahil şeridinde artçılı ve yüklü olarak yol yaptım. hiç bi zamanda durup motoru dinlendirmek gibi bi sıkıntım olmadı. aslında gs500 ü kullandığım 15 bin kilometrede hiç böyle bi sıkıntım olmadı. uygun devir bandında kullandığınız müddetçe hava soğutma hararete yol açmaz.

< iLk@yy >
07 Eylül 2008, 17:20
ver gaz ver çok yakmam enjeksiyonlu çünkü :P

tamam sen motoru al gel ben gazlıcam :queen::P


aslında bu tamamen bi önyargı.
ağustos sıcağında antalya sahil şeridinde artçılı ve yüklü olarak yol yaptım. hiç bi zamanda durup motoru dinlendirmek gibi bi sıkıntım olmadı. aslında gs500 ü kullandığım 15 bin kilometrede hiç böyle bi sıkıntım olmadı. uygun devir bandında kullandığınız müddetçe hava soğutma hararete yol açmaz.

tabkide öyle olur ama genel olarak kimsenin motoru ole düşük devirlerde kullanmadığını göz önüne alırsak sonuçları bu şekilde oluyor yoksa dediğiniz gibi dikkatli kullandığınız taktirde sorun olmuyor...

chopperrider
07 Eylül 2008, 17:34
tabkide öyle olur ama genel olarak kimsenin motoru ole düşük devirlerde kullanmadığını göz önüne alırsak sonuçları bu şekilde oluyor yoksa dediğiniz gibi dikkatli kullandığınız taktirde sorun olmuyor...

sanırım uygun devir bandı derken yanlış anlaşıldım. inanın ben motosiklet üzerindeyken ne gözüm yakıt ekonomisi görür ne başka bişey. hangi devirde kullanmaktan keyif alıyor, hangi devirdeki sesi duymak istiyosam o devirde kullanırım. ve bugüne kadar uzun yolda hiç öyle 4000-5000 rpm de gitmedim. vites değişimlerimi 8000 rpm civarı yaptım ve uzun süre 7000 rpm altına düşmeden yol aldım. 11 binde redlinea giren bi makine için yüksek değerler bunlar. ve bu kullanma sitiline rağmen bi sorun yaşamadım.
uygun devir bandından kastım gereksiz yere yüksek vites ve düşük devirde kullanmaktır. genelde acemi sürücüler yakıt ekonomisi için bunu yaparlar ve yağ dolaşımı zayfladığı için hararet oluşabilir.
ama bu bile açıkçası düşük bi ihtimal.
bugün 1100 cc cruiserlar bile hava soğutmalı ve kullanan tanıdıklarım hiçbişeklide hararetten söz etmiyorlar. tek sıkıntıları şehir içinde bacaklarının biraz ısınması :)

Ö.Z.€.R
07 Eylül 2008, 17:46
Fiyatı düşünüldüğü zaman, hiçte fena bir makine değil.

cakalaz
07 Eylül 2008, 18:29
Her zaman Sıvı soğutmalı daha iyidir tabi ki.. Yalnız ; Düzgün kullanımda Çin malları bile şişmiyor.. Ki Hyosung Yağ soğutmalı bir motor :) Yani motor sürekli serinliyor :P

kemalcolak34
07 Eylül 2008, 19:02
eğer kullanan arkadaşlar varsa en son hızını soylıyebilirlermi?

asm
07 Eylül 2008, 19:44
GT250R kullanmasam farklı bir motordan bu motora geçmek isterdim lakin aynı motora biniyormuş havasını taşımak sıkabilir insanı.

Hemde ağır bir motor yahu. Misal bir 600 RR'dan 20 kg ağır neredeyse.

Gerçi 2 silindirli olduğu için yakıt avantajı var.

CERRAHI
07 Eylül 2008, 19:54
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.

14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.

Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.

asm
07 Eylül 2008, 19:57
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.

14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.

Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.


Bu motorla trafikte can çekişilmez ama sıfırına bu kadar para verilecekse alternatifleri düşünmek lazım noktasına katılıyorum.

VaScO1925
07 Eylül 2008, 19:59
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.

14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.

Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.

nie herkez senmi alsın pert etsin alsın pert etsin :P

oruç kafana Vurmaya başladı senin hadi aç hatipoğlunu anlatıyo gene :D

CERRAHI
07 Eylül 2008, 20:01
nie herkez senmi alsın pert etsin alsın pert etsin :P

oruç kafana Vurmaya başladı senin hadi aç hatipoğlunu anlatıyo gene :D

Naparsın fordculuk kanıma işlemiş :)
Duran gordummu dayanamıyorum :P

VaScO1925
07 Eylül 2008, 20:05
adaş çok fenasın =) ama Allahtan ben hep arkandayım :P

< iLk@yy >
07 Eylül 2008, 20:05
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.

14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.

Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.

hadi 4 baca sevmiyor desen er-6 f al be kardeşim dimi 2ç elden :D

chopperrider
07 Eylül 2008, 20:37
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.

14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.

Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.

vallahi 79 hp ile trafikte can çekişileceğine katılmıyorum. ss kullanmak isteyen ama belli bi gücün gereksiz olduğunu düşünmek isteyenlerin tercih ettiğini ve edeceğini düşünüyorum.
örneğin ben bundan sonraki makinemin cbf500 olmasına karar verdim. evet 500 cc zaten kullanıyorum ve o paraya er-6n/f ya da biraz düşük modelli 600f bile alınabilir biliyorum ama ille daha güçlüsünü aramak zorunda hissetmiyorum artık kendimi. ve hep yineliyorum 50 hp civarında güç trafikte güvenli sürüş için yeterli. ama 185 hp makine kullananı da yadırgamam çünkü herkesin tercihi, beklentisi amacı farklı.

pulvo47
07 Eylül 2008, 21:08
Arkadaşlar 250R ı her şartta denedim. Redline de 184Km/h de gaz kapattım. Tam 166Km/h de redline ye girer. İzmir-Bursa 6 saat bilfiil yol yaptım.Yol yaptıkça motor açıldı.İzmir sıcağında bile hararet yapmadı. Yağ radyatörü tıpkı su radyatörü gibi performanslı. Tam sentetik özel yağ kullandığın sürece sorun olmuyor. Hali hazırda Suzuki nin 6 ileri 4 silindir turing raicing bir modelide yağ soğutmalıdır.
Motorun tek kusuru ve suçu kaslı yapısıdır. 600 lük muamelesi yapıldığı için heeer motorda zorlandığında olabilecek krank kırma dahil her türlü problem vıdı vıdı vıdı abartılarak bağıra bağıra anlatılıyor. Hiç düşünme bence..

yavrumalikem
07 Eylül 2008, 22:02
ama şu söylemessek hyosung'a çok büyük ayıp etmiş oluruz adamlar koskaco kawasaki ile rekabet içindeler bu iş de her baba yiğidin harcı değil adamlar gt250r ile ninjayı er6 ile gt650 r yı kıyaslıyolar bir durup düşünmek lazım diye belirtmekistiyorum

blackberry
07 Eylül 2008, 22:35
hereksin bildiği gibi motosiklet bi yarış motosikleti değil ayrıca çift silindir olmasıda diğer bi yönü.nasıl bir cbr 600rr ile cbr 600rr motoru kullanılan cbf 600s hız performans konusunda yarışamasalar bile.ikisininde farklı kullanım amacı var.buda sport touring diye tabir edebileceğimiz 650 cc çift silindir motosiklet.kalkıpta 650 lilik diye cbr 600 veya diğer 600 cc super sport makinelerle karşılaştırmak doğru olmaz.eğer 4 silindir race kullanımlı makine olsaydı karşılaştırmak tabiki doğru olurdu.eğer ben gezicem hızı sevmiyorum ama aynı zmnda race görüntüsü olsun ve fiyatıda makul olsun diyorsanız doğru yerdesiniz bence...

GoxHell
07 Eylül 2008, 22:41
eğer kullanan arkadaşlar varsa en son hızını soylıyebilirlermi?

ben 250r kullanıyorum, onun max 180civarı... (ben 175gördüm)

tahmin ediyorum, 650r de 240tan fazla basması lazım... ayrıca bayiiye giderseniz fiyatını liste fiyatının altında söylerler :cat:

emred
07 Eylül 2008, 22:43
14.2500 ytl 'ye ancak 2 ci el rr yada r6 bulabilirsiniz yada benim gibi 0 km bir motor. 79 hp inanın hiçte kasmıyor

vıceroy
07 Eylül 2008, 23:33
100 km de 5.5-6 litre civarında mı yakıyor bilen varmı?

KARDAĞ
07 Eylül 2008, 23:42
gt 250 r 100km de 4 - 5 litre son hız 160 170km. gt 650 r 100 km. de 6 litre son hız 200-210 km. :cat:

asm
07 Eylül 2008, 23:47
gt 250 r 100km de 4 - 5 litre son hız 160 170km. gt 650 r 100 km. de 6 litre son hız 200-210 km. :cat:

GT650R ile kadranda 240 km/h gördüğünü söyleyenler vardı.

Hesap hatası vs. ile sizin dediğinize gelebilir GT650R'ın maksimum hızı.

650'lik bir motor için aman aman değerler değil aslında.

vıceroy
07 Eylül 2008, 23:58
benim gv 650 235 görüyor,gt650 için hesap hatası söz konusu. :bounce:

blackberry
07 Eylül 2008, 23:59
mtoroon dergisini bulabilrsen orada 650 liğinde 250 liğinde testleri var geçmiş sayılarda...650 lilik 3 . viteste 180 görüyormuş öle diyor motoron dergisinde.son hız olarak 240 filan diyorlar ama efektif 210-220 civarı

yavrumalikem
08 Eylül 2008, 02:43
Eyong abi nerdesin bir hesap yap be abi son hız kaç bir zahmet

nitrious81
08 Eylül 2008, 02:44
Bastan yanlıs anlamayı onlemek icin acıklama yapıyorum.

14.250,00 YTL verilipte 2 silindir 79 hp bir motora para veripte ıkına sıkıla trafikte can cekismek yerine aynı paraya 600RR , ZX6R veya R6 alıp buyuk cc nin tadına varmayı neden dusunmez insanlar anlamıyorum.

Acıkcası bana hiç mantıklı gelmiyor.

Katılıyorum gercı topıgı gereksızce kırletmek ıstemem ama arkadasıma daha yenı 5000 kmde 2007 kasa 2008 model fz6 aldık 12.500 e :cat: Plakasızdı tescılı bıle 2008 model oldu...

Neyse topıge gelırsek ben seyı merak edıyorum bu motorda da kardesı 250R gıbı kronık mekanık sorunlar var mı ??? Yanı bunuda zorlamadan mı kullanıyorsunuz ???

yavrumalikem
08 Eylül 2008, 02:53
atlamak gibi olmasın ama motoru almak isteyenlere bakın ne buldum
yepyeni tazecik 650r
http://www.sahibinden.com/acil_ihtiyactan_satilikWQQaXQQ10476776WQQpXQQdispl ayitem

emred
08 Eylül 2008, 12:21
bu motor uzun zamandır satılık 2007 model karbüratörlü. 2008 modeller de ST KANUNI yazar ve enjeksiyonludur. Fiyat farkı burdan oluşuyor. Diğer bir durum ise Hyosung 'un garanti olayının yedek parça olarak artık getirtememesi global motorun.
Aynı durum ST KANUNİ için geçerli değil. yedek parça sıkıntısı yok. Sonuç Hyosung alırsanız garanti olayını unutacaksınız. yada ST&KANUNI alacaksınız. İkiside aynı motor aynı fabrikadan çıkıyor.sadece disbiritörü değişti.

tecrübeyle sabittir.

kemalcolak34
08 Eylül 2008, 12:40
ben 250r kullanıyorum, onun max 180civarı... (ben 175gördüm)

tahmin ediyorum, 650r de 240tan fazla basması lazım... ayrıca bayiiye giderseniz fiyatını liste fiyatının altında söylerler :cat:

240 cok ıyı bi surat ama kullanan arkadas varsa tam olarak soylıyebilir ama mantık olarak gt 250 r almak cok daha ıyıdır.

emred
08 Eylül 2008, 12:48
motorOn degisinin Temmuz sayisinda GT650R'nin testini yapmislar. Test sirasinda olculen efektif son surat 197.1 km/s, gostergenin yazdigi 224 km/s @ 9030 devir.


benim gördüğüm sürat 226 km

yavrumalikem
09 Eylül 2008, 16:27
motorOn degisinin Temmuz sayisinda GT650R'nin testini yapmislar. Test sirasinda olculen efektif son surat 197.1 km/s, gostergenin yazdigi 224 km/s @ 9030 devir.


benim gördüğüm sürat 226 km

devir falan nasıldı biraz daha zorlanabilirmiydi motor

cakalaz
29 Eylül 2008, 16:42
Şöyle bakınırken Hyosung 650 R lara baktım da.. İkinci elleri 10.000 km'nin altındakiler 9 ile 12 000 YTL arasında.. 650 lik bir motor için asLında iyi bir fiyat yalnız Okuduğum yorumlara bakılırsa Son hızı ortalama 210-220 km/h...

Kullanan arkadaşlarımız arasında her hangi bir şikayeti olan var mı acaba ???
Veya Bu hızın üzerinde seyreden var mı... Merak ettim ; 650 cc bir motorun bu fiytta satılması piyasasını artırmalı aslında...

Peki bu arkadaş neden 250 km/h görüyorum demiş :silent:

http://www.sahibinden.com/arayin_konusalim_anlasalimWQQaXQQ10287782WQQpXQQdi splayitem

contrary
29 Eylül 2008, 16:52
Şöyle bakınırken Hyosung 650 R lara baktım da.. İkinci elleri 10.000 km'nin altındakiler 9 ile 12 000 YTL arasında.. 650 lik bir motor için asLında iyi bir fiyat yalnız Okuduğum yorumlara bakılırsa Son hızı ortalama 210-220 km/h...

Kullanan arkadaşlarımız arasında her hangi bir şikayeti olan var mı acaba ???
Veya Bu hızın üzerinde seyreden var mı... Merak ettim ; 650 cc bir motorun bu fiytta satılması piyasasını artırmalı aslında...

Peki bu arkadaş neden 250 km/h görüyorum demiş :silent:

http://www.sahibinden.com/arayin_konusalim_anlasalimWQQaXQQ10287782WQQpXQQdi splayitem

çako 240 yapıyo.yani yazıo gösterge de bence ideal bi hız.yakıtıda normaldir bunun.daha fazla hızı napcaksın ki

cakalaz
29 Eylül 2008, 17:06
Aga yeni bir alternatif cidden.. Hemen şu benim motoru satman lazım :)

220 km/h bile yeter asLında ; favzlası zarar ...Sadece hızını merak ettim ama cidden fiyatına göre güzel motor...

Kullanıp da memnun olmayan arkadşalarımız war mı acaba ? :silent:

contrary
29 Eylül 2008, 17:19
Aga yeni bir alternatif cidden.. Hemen şu benim motoru satman lazım :)

220 km/h bile yeter asLında ; favzlası zarar ...Sadece hızını merak ettim ama cidden fiyatına göre güzel motor...

Kullanıp da memnun olmayan arkadşalarımız war mı acaba ? :silent:

ben kullanan hiç biriyle konuşmadım:Pama memnun olmayanda görmedim:bounce:bu arada dedğin gibi cidden yeni bi alternatif:wiinkk:

cakalaz
29 Eylül 2008, 17:22
250 Den vaz mı gecsek napsak :) Gerçi kasaları aynı ama 650 liği alınca baya uzun süre kullanırım sanıyorum :)

contrary
29 Eylül 2008, 17:25
250 Den vaz mı gecsek napsak :) Gerçi kasaları aynı ama 650 liği alınca baya uzun süre kullanırım sanıyorum :)

olm madem paran var 600f alsana

cakalaz
29 Eylül 2008, 17:27
10.000 de 600 F war ; 2000 de 650 Hyo war :) Hem Hyo daha güzel be kardeşim :)

Ayrıca 10.000 YTL den asaya 600 F yok ama 9000 e cok iyi hyo lar var :)

contrary
29 Eylül 2008, 17:35
10.000 de 600 F war ; 2000 de 650 Hyo war :) Hem Hyo daha güzel be kardeşim :)

Ayrıca 10.000 YTL den asaya 600 F yok ama 9000 e cok iyi hyo lar var :)

tmm bilader bende hyo alayım o zamn:P

cakalaz
29 Eylül 2008, 17:40
Hüso bayramdan sonra şimdi motorları kesin satabiliyoruz deil mi ???

SataLım da artık biz de uçalım be kardeşim :)

ULen iLanı Yalova yaptım gecenlerde bi sürü kişi aradı şimdi Karadeniz yaptım yine aramalar azaldı :P

contrary
29 Eylül 2008, 18:17
Hüso bayramdan sonra şimdi motorları kesin satabiliyoruz deil mi ???

SataLım da artık biz de uçalım be kardeşim :)

ULen iLanı Yalova yaptım gecenlerde bi sürü kişi aradı şimdi Karadeniz yaptım yine aramalar azaldı :P

walla bilader bilion bende satmaya çalışıorum.ama çok yüksek ihtimal satabiliriz.hyo da alalım artık yani.ben sıkıldım bunlardan.

sen ilanıda yalova yap.karadenizde motor kültürü yok sonuçta:wiinkk:

cakalaz
29 Eylül 2008, 18:24
Yalova yapınca da Motoru soranlara giresun da diyorum :) Adamlar vazgeciyor :) Bayramdan sonra sen satacaksın bizim motorları içimde öLe his war :) Hayırlısı olsun :) Sonrasında Marta doğru cekecğim Hyo mu altıma :)