mein_führer
08 Ağustos 2008, 23:14
arkadasın bir tanesinin motorsikletinin statörün içindeki yüksek gerilim bonini yanıyor aşağı yukarı 900ile1000 metre 010 bakır bobinajla sarılı bir sargı ?
yanında aydınlatma bobinleri var .
arkadaım bu bobini allem edeyor kullem ediyor bulamıyor ve işin en zahmetli yerine geliniyor bobin sarılacak :salut:
saç telinden daha ince bir teli 1300 metre çıplak bobine sardık tabi çok zahmetli 300 metrede çıt die kopuyor hadee yeniden sar :pale:
1000 metreden sonrasınıda 300 metre bizden kıyak yaptık ateşleme şiddetli olsun diye ve sonuç fevkalade ateşleme şakır şakır çakıyor ....
yine arkaaşımızın birinin 251 mz motoru kollektörünü kavurmuş kısa devreden o an için o arkadasımızda kollektörü bulamayım yeniden kollektörü sarılmıştır onunda işi çüzümlenmiştir :)
platinli motorların olmayan platinlerini yaptık
yine bmw ar 25 li bir arkadasımızın elektrik sorunu 251 mz alternatör sistemine çevrilerek çözülmüştür diyer bir arkadaşımızınkinide full elektroniğe çevirerek çözdük :cat:
yine bir arkadasımızın jawa ceze marka motoruna silindir bulamıyordu iki zamanlı olduğundan kimse uğrasıp rektefiyesinide yapmazken silindirine gömlekte çaktırdık hemde iki zamanlı motora
bir arkadaşımız bmw ar 60 silindir saplamalarını silindir bloğunun giren yerini çok sıkmaktan yalama yapmış yeni saplama yaptırıp onunda işini hallettik
eski motorlu bir arkadaşımız krank bilyasının boşluğundan olan hatadan dolayı boşkuk yapmasından ötürü eksantrik dişlisini kırmış yeni dişli yaptırdık sulattıdık yerine taktık şimdi seiko 5 gibi
yine bmw ar 60 marka bir motorlu arkadaşımızın krankını doldurtup taşlattık ve yataklarını değiştirdik şimdi çıs çıs çalışıyor
150 cc mz marka motorsiklete marş dişlisi yaptık
eski 125 honda silindir kapağının eksantrik miline kızıl burç ve eksantrik zincirinin dışardan daha kaliteli metre hesabınla yeni daha sağlam çabuk bolalmayan zincir taktık
yeri geldi motorun ağırlık sistemleriyle ve kurs hacminle oynayıp istediğimize devire devir istediğimizede gücüne güç kattık
eski motorların bulunmayan debriyaj balatalarını imal ettik geraktiğinde sistemini değiştirdik debriyaj topuyla beraber komple
bulunmayan eski motorların pistonlarına yeni piston yaptırdık segmanlarını kaliteleştirdik gerektiğinde sıyırma kanalı yaptırdık
piston tepesi bolalan eski motorların pistonlarını doldurtup istediğimiz segmanı koyduk kalın ince orta ebatta ister 2 ister 3 ister 4 segman koyduk kullanılacağı yere göre tabi :cat:
eski motorlara marş yayı imal ettik :cat:
eski motarların subap yaylarını temin ettik :cat:
kaza yapmış eski motorların çarpılan ön takımını düzelttik
daha saymakla bitmez hiç bir zaman olmam diye bir kaide yok hala daha sanatkar olan ustalarımız var aklındaki düşünceyi yoktan var eden ustalarımız var fakat tabi şimdi bunları uygulayan ustalarımız çok az oldu sök tak yapan çok ama tamir eden ustalarımız az kaldı hala daha hizmet veriyoruz ama
işi olan arkadaşlarımızın diyolağa geçmesini beklerim sizi yönlendiririm:cat:
yanında aydınlatma bobinleri var .
arkadaım bu bobini allem edeyor kullem ediyor bulamıyor ve işin en zahmetli yerine geliniyor bobin sarılacak :salut:
saç telinden daha ince bir teli 1300 metre çıplak bobine sardık tabi çok zahmetli 300 metrede çıt die kopuyor hadee yeniden sar :pale:
1000 metreden sonrasınıda 300 metre bizden kıyak yaptık ateşleme şiddetli olsun diye ve sonuç fevkalade ateşleme şakır şakır çakıyor ....
yine arkaaşımızın birinin 251 mz motoru kollektörünü kavurmuş kısa devreden o an için o arkadasımızda kollektörü bulamayım yeniden kollektörü sarılmıştır onunda işi çüzümlenmiştir :)
platinli motorların olmayan platinlerini yaptık
yine bmw ar 25 li bir arkadasımızın elektrik sorunu 251 mz alternatör sistemine çevrilerek çözülmüştür diyer bir arkadaşımızınkinide full elektroniğe çevirerek çözdük :cat:
yine bir arkadasımızın jawa ceze marka motoruna silindir bulamıyordu iki zamanlı olduğundan kimse uğrasıp rektefiyesinide yapmazken silindirine gömlekte çaktırdık hemde iki zamanlı motora
bir arkadaşımız bmw ar 60 silindir saplamalarını silindir bloğunun giren yerini çok sıkmaktan yalama yapmış yeni saplama yaptırıp onunda işini hallettik
eski motorlu bir arkadaşımız krank bilyasının boşluğundan olan hatadan dolayı boşkuk yapmasından ötürü eksantrik dişlisini kırmış yeni dişli yaptırdık sulattıdık yerine taktık şimdi seiko 5 gibi
yine bmw ar 60 marka bir motorlu arkadaşımızın krankını doldurtup taşlattık ve yataklarını değiştirdik şimdi çıs çıs çalışıyor
150 cc mz marka motorsiklete marş dişlisi yaptık
eski 125 honda silindir kapağının eksantrik miline kızıl burç ve eksantrik zincirinin dışardan daha kaliteli metre hesabınla yeni daha sağlam çabuk bolalmayan zincir taktık
yeri geldi motorun ağırlık sistemleriyle ve kurs hacminle oynayıp istediğimize devire devir istediğimizede gücüne güç kattık
eski motorların bulunmayan debriyaj balatalarını imal ettik geraktiğinde sistemini değiştirdik debriyaj topuyla beraber komple
bulunmayan eski motorların pistonlarına yeni piston yaptırdık segmanlarını kaliteleştirdik gerektiğinde sıyırma kanalı yaptırdık
piston tepesi bolalan eski motorların pistonlarını doldurtup istediğimiz segmanı koyduk kalın ince orta ebatta ister 2 ister 3 ister 4 segman koyduk kullanılacağı yere göre tabi :cat:
eski motorlara marş yayı imal ettik :cat:
eski motarların subap yaylarını temin ettik :cat:
kaza yapmış eski motorların çarpılan ön takımını düzelttik
daha saymakla bitmez hiç bir zaman olmam diye bir kaide yok hala daha sanatkar olan ustalarımız var aklındaki düşünceyi yoktan var eden ustalarımız var fakat tabi şimdi bunları uygulayan ustalarımız çok az oldu sök tak yapan çok ama tamir eden ustalarımız az kaldı hala daha hizmet veriyoruz ama
işi olan arkadaşlarımızın diyolağa geçmesini beklerim sizi yönlendiririm:cat: