Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki GSX650F Test: İstanbul Park
Carl Gustav
23 Nisan 2008, 13:08
Bu konu çok tartışıldı bir de videosuna bakalım.
http://www.youtube.com/watch?v=cIFvdcgphRo
SilentScream
23 Nisan 2008, 13:18
teşekkürler paylaşım için barkın , test yazılarınızı zevkle okuyorum , video çok hoş olmuş...
Ö.Z.€.R
23 Nisan 2008, 13:56
İlgilendiğim bir model, paylaşım için teşekkürler.
blackberry
23 Nisan 2008, 14:12
benimde tam istediğim modeller arasında aslında bu model daha önce banditini kullandım zaten bir farkı yog karenaj dışında.hem touring tarzı hem de ss tarzı birşey.yani uzun yol için bence ideal motorlar arasında..
Hayırdır inşallah. :)
Dergi sarmadı televizyonculuğa atladınız ha.
Valla çok profesyonel olmuş Barkın.
Tebrik ederim.
Motosikleti zaten tartışmıştık.
Videoların devamını bekliyoruz.
yeni YouTube yıldızımız sensin.:cat:
Bir daha ki testin sonuna bir de evlerinin önü boyalı direk türküsü tutturun kesin Top 10 dasınız abicim.
Ben arkadaşları link link gezdirmemek için videoyu buraya asayım. seyretsinler.
Tekrar tebrikler....
cIFvdcgphRo
Gökhan
23 Nisan 2008, 17:04
1)Motosiklet tutkunlarına yeni kasa gsx 650f denildiginde ilk söyledikleri "çok agır" oluyor. Testi yapan arkadaş bu agırlık konusunu bir açıklıga kavuşturması gerekirdi.O kuru agırlıgı 216 kg olan( yaş agırlı 240 kg civarı olur sanırım) motor sürücüye sorun yaratmıyor mu?
2)Motorun 240 kg olması nedeni ile kilo başına düşen hp 'de düşüyor yani motor atak bir motor olmaktan çıkıp yavaş yavaş hantallaşmaya başlıyor. Tabi bu düşünceler teorik. Testi yapan arkadaşın bundanda bahsetmesi gerekirdi. Agırlık hp'den nekadar çalmış , motor o kiloya rağmen hala "atak bir motor" olma özelligini koruyabilmiş mi?
3)240 kg agırlıgı olan gsx650f'in şehir içinde rahat kullanıldıgını söylemişsiniz .Bu konuda gerçekten ciddimiydiniz?:)
507rr
23 Nisan 2008, 17:19
süper bir test olmuş elinize sağlık... işe yarar makineler için de bekliyoruz.
1)Motosiklet tutkunlarına yeni kasa gsx 650f denildiginde ilk söyledikleri "çok agır" oluyor. Testi yapan arkadaş bu agırlık konusunu bir açıklıga kavuşturması gerekirdi.O kuru agırlıgı 216 kg olan( yaş agırlı 240 kg civarı olur sanırım) motor sürücüye sorun yaratmıyor mu?
2)Motorun 240 kg olması nedeni ile kilo başına düşen hp 'de düşüyor yani motor atak bir motor olmaktan çıkıp yavaş yavaş hantallaşmaya başlıyor. Tabi bu düşünceler teorik. Testi yapan arkadaşın bundanda bahsetmesi gerekirdi. Agırlık hp'den nekadar çalmış , motor o kiloya rağmen hala "atak bir motor" olma özelligini koruyabilmiş mi?
3)240 kg agırlıgı olan gsx650f'in şehir içinde rahat kullanıldıgını söylemişsiniz .Bu konuda gerçekten ciddimiydiniz?:)
Bu ağırlık konusuna niye bu kadar kafayı taktınız yahu.:)
Piste çıkıp yarıştırmak gibi bir düşünce varsa vazgeçilsin çabuk tarafından.:)
Bana göre ağır motosiklet yoktur.
Ağırlığını hissettiren motosiklet vardır.
Ben test etmediğim için sallamayayım ama bu konuda bir sıkıntı olsa herhalde Barkın bunu da söylerdi.
Ben kendi hafızamdan karşılaştıma yapabiliyorum ancak.
Ağır motosikletler kullandım.
Kimisi gerçekten ağırdı.
Kimisi ise yola çıktığında kuş gibi hafifliyordu.
Örneğin benim kullandığım motosiklet son tahlilde(Bknz:TRT spikerlerinden Carl Gustav) hafif bir motosiklet.
Ama pistte.
Yolda, caddede sürüş karakterinin dışında kullanımlarında leş gibi meret.:)
Halbuki pistte oyuncak gibi geliyor.
Hatta binliklere alışık olduğumdan güvenemediğim zamanlar oluyor.
Fakat caddede zaman zaman 125 lik bi tane mi alsam acaba diye düşündüğüm olmuyor değil.:)
Gökhan
25 Nisan 2008, 10:04
Bu ağırlık konusuna niye bu kadar kafayı taktınız yahu.:)
Piste çıkıp yarıştırmak gibi bir düşünce varsa vazgeçilsin çabuk tarafından.:)
coq motosiklet pist için degilse neden testini pistte yapmışlar :silent: :)
Gerçekten bu mantığı bir türlü anlayamadım. Motosikletin kullanılamayacagı bir yerde neden test edilirki:silent:
coq motosiklet pist için degilse neden testini pistte yapmışlar :silent: :)
Gerçekten bu mantığı bir türlü anlayamadım. Motosikletin kullanılamayacagı bir yerde neden test edilirki:silent:
Elint;
seni tanımasam neyse.:)
Kıllık yapıyosun gibime geliyor.
Ne yapsaydı adamlar.
:P
Bakın viraja nasıl yatıyor diye göstermek için cadde de bir kamyonun altına mı girselerdi.:)
Hızlanma mevzusunu gösterecez derken kırmızı ışıkta geçen bir embesilin altına mı girselerdi. :)
Cadde tehlikeli abicim.
Hadi arazi motoru olsa neyse.
Vur kendini dağa taşa göster motoru.
En fazla karşına ayı çıkabilir, daş düşebilir.:mrgreen:
Bu motosiklet yol için.
Yani senin dediğin mantıklı ama pratikte ve Türkiye şartlarında, Barkın'ı bir daha görememe şansımız çok yüksek.
Eğer test caddede yapılsaydı, videonun sonu büyük ihtimalle şöyle olurdu.
Değerli motosikletçiler, test pilotumuz Barkın'ı düştüğü İSKİ çukurundan çıkartma çalışmaları halen devam ediyor.
Bildiğiniz gibi pilotumuz, yolun ortasına dökülmüş, inşaat kumuna saplanmaktan son anda kurtulmuş, fakat yolda nerden geldiği belli olmayan yağ birikintisi nedeniyle, İSKİ'nin herhangi bir uyarı levhası koymadan açtığı çukurdan kaçamamıştı.
Çukura düşmeden hemen önce hatalı sollama yapan bir kamyoncunun çarptığı pilotumuz için doktorlar hala bir umut var diyorlar.
Biz de 2Teker dergisi olarak, Allah'tan umut kesilmez diyor, bir sonraki test sürüşümüzde birlikte olmak ümidiyle hoşçakalın diyoruz.:)
Zaten yanlış hatırlamıyorsam Barkın bir kez Pertcan olmuştu.
Gökhan
26 Nisan 2008, 13:53
Elint;
seni tanımasam neyse.:)
Kıllık yapıyosun gibime geliyor.
Ne yapsaydı adamlar.
:P
Bakın viraja nasıl yatıyor diye göstermek için cadde de bir kamyonun altına mı girselerdi.:)
Hızlanma mevzusunu gösterecez derken kırmızı ışıkta geçen bir embesilin altına mı girselerdi. :)
Cadde tehlikeli abicim.
Hadi arazi motoru olsa neyse.
Vur kendini dağa taşa göster motoru.
En fazla karşına ayı çıkabilir, daş düşebilir.:mrgreen:
Bu motosiklet yol için.
Yani senin dediğin mantıklı ama pratikte ve Türkiye şartlarında, Barkın'ı bir daha görememe şansımız çok yüksek.
Eğer test caddede yapılsaydı, videonun sonu büyük ihtimalle şöyle olurdu.
Değerli motosikletçiler, test pilotumuz Barkın'ı düştüğü İSKİ çukurundan çıkartma çalışmaları halen devam ediyor.
Bildiğiniz gibi pilotumuz, yolun ortasına dökülmüş, inşaat kumuna saplanmaktan son anda kurtulmuş, fakat yolda nerden geldiği belli olmayan yağ birikintisi nedeniyle, İSKİ'nin herhangi bir uyarı levhası koymadan açtığı çukurdan kaçamamıştı.
Çukura düşmeden hemen önce hatalı sollama yapan bir kamyoncunun çarptığı pilotumuz için doktorlar hala bir umut var diyorlar.
Biz de 2Teker dergisi olarak, Allah'tan umut kesilmez diyor, bir sonraki test sürüşümüzde birlikte olmak ümidiyle hoşçakalın diyoruz.:)
Zaten yanlış hatırlamıyorsam Barkın bir kez Pertcan olmuştu.
Ben ideal olanı söylemiştim. Türkiye şartlarını dikkate almadım kusura bakma::xcrying:::xcrying:::xcrying::mrgreen:
Şaka bir yana olayı biraz abarttıgını düşünüyorum. Bak motokeyf programında test pilotu var bütün testleri otobanda ve caddelerde yapıyor ama hala birşey olmadı:mrgreen:( Uzun zamandır programı izlemiyorum yoksa birşey oldumu :silent: :queen:)
Ben ideal olanı söylemiştim. Türkiye şartlarını dikkate almadım kusura bakma::xcrying:::xcrying:::xcrying::mrgreen:
Şaka bir yana olayı biraz abarttıgını düşünüyorum. Bak motokeyf programında test pilotu var bütün testleri otobanda ve caddelerde yapıyor ama hala birşey olmadı:mrgreen:( Uzun zamandır programı izlemiyorum yoksa birşey oldumu :silent: :queen:)
Biliyom o programı.
Heyecanla izlemekteyim.
Bakalım ne zaman bir kamyona yapışcak?
Dedikodu gazeteleri son bölümde diyor ama bence fazla uzattılar.
Bi an önce Türkiye gerçekleriyle yüzleşmeli.:)
Aman diyeyim!
Biri yazdıklarımızı ciddiye alır.
Onsan sonra topiği en hasosundan (tartışma tadında)beyin fırtınasına çevirmeyelim.:P
ryangt
26 Nisan 2008, 17:49
pis beyaz Türkler :queen:
demek piste girersiniz..
biz giremiyos o yüzden gsx650f kötü motor :pr:
Bu testin burada yayınlanmasından sonra böle bi diyalog yaşanmıştı onu hatırlatayım dedim
exorcist
26 Nisan 2008, 17:55
aslında 2 teker kutlamak laızm çok kaliteli bi çekim, çlaışma olmuş
yalnız reklam kokan hareketler... bi makinanın hiçmi kötü tarafı olmaz..
makine iyidir yada kötüdür diye bi deyim tabiiki olmaz ama illaki gözünüze çarpan dandik bi kısmısı vardır... eşdeğer modellerle kıyaslayınca o yüzden tam bi test videosu diyemeyiz tanıtım videosu deriz..
haksızmıyım ?
byusn
26 Nisan 2008, 21:47
benim gibi bir naked cı için çok ideal bir motosiklet ama ilerleyen yıllarda geçeceğim. Bence profesyonel bir çekim ve test olumuş eline emeğine sağlık...
masaya
27 Temmuz 2009, 16:48
hortlama vakti gelmis sanki :P
o kadar guzel bi arac ki ikinci eli de satilmasin diye 15000 civari geziniyor cozemedim tam 2009 kasalari gsr in 900 lira daha pahali ama ikinci ele pek yansimiyor haliyle :farao:
kameraman
02 Kasım 2010, 12:36
uzun zaman sonra gündeme taşımak istedim.bu motor alınır mı alınmaz mı?kullanım alanı tam istediğim gibi.ancak piyasası çok az gibi.bu motor için son sözler nelerdir?kullanan var mı aranızda?
septimus
02 Kasım 2010, 14:02
Selamlar, ben yaklaşık bir aydır kullanıyorum. Önceden CBR 600f'im vardı. Rahatsız oturuş pozisyonundan bir süre sonra sıkılıp sattım. Ne alayım diye bakınırken, GSX 650 f'i deneme fırsatım oldu. 50 metre gitmeden, tamam dedim aradığım budur. Orijinal egzosu ile sesi hemen hemen yok gibi, ki bu benim hoşlandığım şeylerden. Motor çok akıcı, gaz tepkisi çok iyi. Sesi de az olduğu için, CBR dan sonra altında sanki elektrikli bir makina var zannediyorsun. Kilosu biraz fazla gibi gözükse de kesinlikle hissettirmiyor. Otoruş pozisyonu ve selesi gayet rahat. Yorulmadan uzun yola çıkılabilir. İşçiliği iyi. Karenajları sağlam ve bir birine düzgün oturuyor. Son hızı 240. Yaklaşık 5 - 5,5 lt/100 km yakıyor. Ben 120 - 130 aralığında rüzgardan rahatsız olmuyorum.Temiz ve az kullanılmış olanları 15 ile 17 arasında gördüğüm kadarıyla. Garantisi henüz bitmemiş olanları bile piyasa da bulmak mümkün. Yurtdışında, özellikle Amerika'da oldukça tutulduğunu okudum. Yurtdışı forumlarda çok sağlam olduğu konsunda yorumlar var. Şık, sağlam ve uygun fiyatlı bir sport touring makina. Kesinlikle tavsiye ederim.
kameraman
02 Kasım 2010, 14:39
çok teşekkür ederim deneyimlerini paylaştığın için.peki artçı için nasıl?rahat mı?arka sele cok yuksek değil gördüğüm kadarıyla.artçının görüşünü engelliyor mu?
septimus
03 Kasım 2010, 09:28
:) İnan daha artçı alma fırsatım olmadı. Tahmin ederim rahat olacaktır ama.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO