Orijinalini görmek için tıklayınız : Aprilia Aprilia RS125
Sayfa :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
tubis
22 Aralık 2005, 12:45
gelirse ben alırım da ondan gelmiodur :queen: :queen:
nihatf
23 Aralık 2005, 11:03
ancak ozel siparis olursa getirtmek mumkun. fiyati 5,500 euro civarindaymis.
juve
26 Aralık 2005, 12:31
insallah dıger markalarda bunlardan ornek alıp model yaratırlar ybr 1000 adet satıyorsa buna yakın seklıyle bu rakamı 10 a katlar ama burası turkıye ne sunarsan sun satılıyor.
Harika olmus hızı da iyi.Eline saglık.
aliberkay
31 Aralık 2005, 18:41
Bike dergisinin testine göre RS 125 en iyi viraja giren ikinci motor seçilmiş. Birinci Buell XB12R :queen:
R1200GS beşinci olmuş:bounce:
arkadaslar pekı bu motorun sesini duyan warmı aranızda sinek vızıltısına benziyor..ybr 125 in sesi bile daha başarılı...
bu motor sırf gorüntüden ibaret bence...
motor biraz ince gibi ve tekerlekleride ölee bence motorunun ufak oldugunu gösteriyor
bence derbiden daha güzel fiyatları birbirine yakın ama bu daha güzel duruyor.cbr 125 bunun yanına bile yaklaşamaz ama aralarında 3 milyar fiyat farkı var oda ayrı
BrandonLee
10 Ocak 2006, 18:41
selam.. arkadaşımda 93 modeli var. görüntü bu kadar olmasada oldukca iyi. (ön oval tek far olanlardan) 3.000 ytl ye bırakırım diyor. ölü sayılmaz . fikir verebilecek olan varsa sevinirim..
mostwanted_57
11 Ocak 2006, 18:40
bu motorun egzoz çıkışı yokmu yaa :silent: küçücük bişey hiç belli olmuyo :pr: ne bicim şey bu böyle :farao:
buraya bakabilirsiniz;
http://www.aprilia.com/models03/road/eng/modello.phtml?id=27
CsaRvoX
11 Ocak 2006, 19:40
arkadaşlar RS125 iyi güzel motorda eğri oturup doğru konuşalım,bu motorun olayı farklı kesinlikle yeni başlayan birine tavsiye edilmeyecek bir motor bence,ha gitmiş 600cc ile başlamışsın ha bununla,2 zamanlı olduğu için farklı dizaynı var,beygir gücü iyi güzel normallerinin 2 katı belki ama bakım durumunu unutmamak gerekiyor,4 zamanlı motorların yanında problemleri çok fazla oluyor pistonlarda aşınma,yüksek derecede benzin sarfiyatı,yağ sarfiyatı(yağ yakıyor),aslında bu motorlar genelde sokak için değil yarışlar için üretilmiştir,tip olarak çok hoş güzel motor herkes almak ister ama sonra satarken problem yaşarsınız fiyatı düşer çünkü 4 zamanlılar kadar uzun ömürlü değil motoru,bende CBR125 var yeni başlangıç için aldım istesem gidip CBR600de alabilirdim veya bunlardanda bulursam alabilirdim,bencede CBR125 bunun yanına bile yaklaşamaz ama motora yeni başlayan biri için olay yaklaşmak veya basmak olmamalı,herneyse bu RS125 gerçekten güzel bir makine fakat dediğim gibi hitap ettiği kesim yeni başlayanlar değil bence...
*APRİLİA RS125 REPLİCA*
18 Ocak 2006, 17:53
Arkadaslar bu aprilia rs 125 replica çok güzel bir makina 125cc motorla 28hp güç üretmek gerçekten mükemmel fakat türkiyede satıcısı yok oda olsa sanırım tüm caddeler rs 125 ile dolardı ben bulamadım bi tana alacam
rider89
18 Ocak 2006, 20:30
Cidden çok hoş bi motor...Fiyatıda uygun bence :)
cihanpir
18 Ocak 2006, 20:45
abi süper bişeymiş bu motor,hadi hayırlısı bakalım.gerçi fiyatta ona göre.:pr:
smart87
19 Ocak 2006, 17:45
abi bu motorun ne yaktığı hakkında gerçek bi bilgisi olan yok mu? hem bu tür motorlarla uzun yola gidilirmi? yani 600 lükle 125 liğin aynı olduğu kanısında deilim ben! 125 lik mi çabuk ısınır, 600 lükmü demi!! benzin sarfiyatını sayısal değerlerle bildirebilecek olan biri varsa sölesin???
CenkKeskin
19 Ocak 2006, 17:51
bundan istiyorum :pr:
steroid
19 Ocak 2006, 18:24
arkadaşlar slm. rs 125 gelcekmi acaba türkiyeye !
goldwing35
19 Ocak 2006, 18:44
:pr: ne dir bu performans ya scooter hacminde motor 210 yapsın daha neler görücez tanrı bizi korusun
210 zor bence. belki 210 yapar ama motor ömrü kısalır.bildiğim kadarıyla 125 cc motor 210 uzun vadeli goremez
Prometheus
19 Ocak 2006, 20:18
İki zamanlı olması dışında güzel motor. Kısa ömürlü bir motora da o kadar para verilmez sanki :wiinkk:
bide hysongGT250'ye bakın görün motoru
Prometheus
21 Ocak 2006, 01:28
Hyosung'un yeri ayrı zaten. Esasen bunun tipi daha güzel ancak 2 zamanlı motora ben vermem o kadar. 4 zamanlıda tercihim GT 250 R :cat:
Ayrıca Villapera sitesinde RS 125 özelliklerİ şu şekilde verilmiş:
Teknik Özellikler Model : RS 125
Beygir Gücü ve Devir : 21,5 kW (29 HP) / 11000 RPM
Tork : 19,5 Nm / 10000 RPM
Motor Tipi : Tek silindirli, iki zamanlı, su soğutmalı
ÇapxStroke : 54 X 54,5 mm
Silindir Hacmi : 124,8 cc
Supap : -
Vites Kutusu : 6 vites
Şase : Yüksek torsiyon dayanımlı, Aluminyum
Ön lastik : 110/70 – ZR 17
Arka lastik : 150/60 – ZR 17
Ön fren : 320 mm çapında disk
Arka fren : 220 mm çapında disk
Dingil Aralığı : 1345 mm
Ağırlığı : 114 kg
Sele Yüksekliği : 805 mm
Yakıt Kapasitesi : 14 l
Azami Hız : 155 km/h
böyle motorların 2 zamanlı olması fazla güç elde etmek içindir.
ozaman hysong 230 felan yapar 250 si heralde
Prometheus
22 Ocak 2006, 04:40
2 zamanlı olduğundan yapıyor o kadar, 4 zamanlı yapmaz.
kocaday
22 Ocak 2006, 17:42
Hyosung 120-140 km sabit hızla şehirler arası yolculuk sağlasın yeter bana.
Hyosung maximum 160 Km. sürat yapıyor arkadaşlar 250 cc 28 Hp güce sahip. Bende Nisan - Mayıs gibi 650 cc olanını almayı planlıyorum. Ama gel gelelim şu "motosun ömrü kısa olur" yorumları çok saçma! Koskoca Aprilia firması düşünemiyor bunu siz mi düşünüyorsunuz? Bari 4 zamanlıya göre ömrü kısa olur yazında bir mantığı olsun yazdığınızın! Evet 4 zamanlı bir Aprilia nın ömrü 75 yıl bunun ömrü 50 yıldır. Çok kısa bir zaman dilimi değil mi? ...
hysong nasıl 160 yapar kardeş aprilla 200 yapsın hysong 160 yapsın olurmu öle şey
Prometheus
23 Ocak 2006, 18:54
Şöyle bir derleme yapmıştım bir başlıkta:
İki zamanlı motorlar, dört zamanlı motorlara göre daha az detay içerirler. Bu yüzden imalatı daha kolay ve daha ucuzdur.
Maliyeti ucuz olmasına rağmen, yakıt karışımının bir kısmının yanmadan egzoz gazıyla birlikte dışarı atılması sakıncalı ve ekonomik olmayan tarafıdır.
Yakıt karışımı krank bölümünü kullanarak pistonun üst kısmına ulaşır. Bu yüzden krank bölümü dört zamanlı motorlar gibi devamlı yağ içinde yüzmez. Bu bölümün yağlanma işlemi, benzine karıştırılan yağ sayesinde olur. Fakat bu yağın benzinle birlikte yakılması çevre kirliliğine sebep veren sakıncalı bir durumdur.
İki zamanlı motorlarda pistonun her yukarı çıkışında yanma işlemi gerçekleşmektedir. Halbuki dört zamanlı motorlar da, piston ikinci kez yukarı çıktığında yanma işlemi gerçekleşmektedir. Yanma işleminin her defasında olması çok yüksek ısıların ortaya çıkmasını ve motor elemanlarının ömrünün kısa olmasını doğurmaktadır.
Bu motorların soğuk havalarda çalıştırılması diğer motorlara göre daha kolaydır. O yüzden özellikle kar motosikletlerinde tercih edilirler.
İki zamanlılar,
1-Dört zamanlılara göre eşit ana ölçüler, eşit silindir sayısı ve devir sayısında iki misli güç üretirler.Yani, eşit güç üretmeleri durumunda ana ölçüler, dört zamanlıların yarısı kadar olacak tır.Böylece özgül makine ağırlığı ve makinenin kapladığı hacim, dört zamanlılardan önemli şekilde küçük olur.
2-Özellikle silindir sayısının 4'den fazla olduğu makinelerde, krank milinin moment dalgalanmalarına karşı iyi dengelenmesi nedeniyle ağır bir volana gerek yoktur.
3-Dört zamanlılara göre daha yüksek mekanik verim değerleri sağlamaktadırlar.
Oysa, iki zamanlı motorların gerçek olarak ürettikleri güç, kuramsal olandan daha küçüktür.Çünkü fazla süpürme havası kullanıldığında zayıf yanma oluşmakta, bir yandan da silindirler iyi doldurulmadığından, oksijen miktarındaki azalma nedeniyle, yakıt iyi yakılamamaktadır ve küçük değerde ortalama basınçlar oluşmaktadır.Bunun anlamı makinanın ısıl ve fren ısıl verimlerinin azalması demektir.
Yüksek devirli, 4 zamanlı,4 silindirli motorlarda krankların bir düzlem üzerinde olmamaları nedeniyle krank milinin dengelenmesi oldukça zordur.Aynı sakınca biraz daha az olmakla birlikte altı ve sekiz silindirli makinalar için, oldukça ağır bir volanı gerektirirler.
İki zamanlı motorların özgül yakıt sarfiyatları, yüksek güçlü ve süperşarjlı olanlar istisna edilirse, dört zamanlı makinalardan daha fazladır.
İki zamanlı motorlarının dört zamanlılara üstünlüklerinin bir başka nedeni de yapılarındaki sadeliktir. Özellikle 4 zamanlı makinalarda supap hareket mekanizmasının karmaşık yapıda oluşu ve işletme sırasında büyük bir gürültü oluşturması da dikkate alınması gereken bir sakıncadır.
motorcusuphi
09 Mart 2006, 13:05
metak arkadasım makınayı tanıtman cok guzel ama 4 zamanlı bı 125 ıle kıyaslamam yanlıs sen kendını motorcu sayıyorsan bende rossıyım o zman 2 zamanlı motorla 4 zamanlı motor basta kıyaslanmaz ayrıca uzun yıllar kullanacagınımı sanıyorsun sen bu makınayı 4 zmanlı makınadan daha kısa sure kullanacagına emınım ayrıca pıston,sekman vs gıbı seylerı sureklı degıstırmeyı cok sevıyorsun herhalde ayrıca bu makınanın yagını ayrıca koyman gerekıyor benzın olayıyla bırlıkte sunu anlatmak ıstıyorum artık dunyaya 4 zmanlı makınalar hakım sen kullanabılırsın 2 zmanlı makına saygılar...
motorcusuphi
09 Mart 2006, 13:06
sen bu makınayı 50 yıl kullan ben dukkanı kapatırım merak etme
melbur
09 Mart 2006, 16:02
motor on numarada 2 zmanlı olması büyük -
bu motor alınır bınılır hava atılır. iki zamanlı oldugu icin cobuk dagılacagı dogru olabılır. ama aprılia buna gore bır sogutma ve yaglama dusunmustur.
burasineresi
21 Mart 2006, 15:53
ya bende 250'lik bir motor almak istiyorum, ilk başta gönlüm Aprilia'ya kayıyordu ama 2 zamanlı olmasının dezavantajlarından bahsetmişsiniz, ben motoru alınca arada bir hız yaparım, onun dışında sakin kullanırım ama hem masrafsız olsun istiyorum hem 250cc'yi geçmesin, hem az yaksın,hem bastınmı 200'ü devirsin, hem de ucuz olsun istiyorum. Çok şey istediğimin farkındayım ama böyle dediğim gibi bir motor bulabilirmiyiz.
erdemgurkan
22 Mart 2006, 00:05
Hem görüntü,hem performans hem de isim ama aldıktan sonrası düşündürüyor doğrusu:silent:
onrbab
22 Mart 2006, 00:14
ya ustalar başlğı yine hortlatmışınız
bu motor rsv 1000r dır
yapmayın yav daha once puma arkadaşımız link vermiş inceleyin die
bakın oraya bi 125 liği de güsel bakın görün
Alet çok güzel, fiyatı da fena değil. Ama...
@baron985
ilk motor olarak alinabilecek ve buyuk makinalari aratmiyacak super bir alet olmus
Hiç sanmam. Tamam alet güzel ama hiçbir zaman bir 600cc veya 1000cc yi aratmaz denemez. Ne maksimum sürat olarak, ne de akselerasyon olarak... Büyük makinaların yakınına bile gelemez. Ayrıca 28hp ile 210km/h pek mümkün gelmiyor bana. Bu değeri nereden buldunuz?
ylmzzz
22 Mart 2006, 00:41
120hp lik R6 250km/h yazıyor bi sitede. 28hp 210km/h :silent:
onrbab
22 Mart 2006, 00:51
yok ylmzzz olamazda zaten suna bi bakın
http://www.aprilia.com/models03/road/eng/modello.phtml?id=27
o motor binlik 125 lik olan bu sitede bakın görün
deuchejunge
22 Mart 2006, 10:23
beyler bu motorun son hızı 170-180 daha üstüne çıkmıyor. Ve 2 zamanlı olması çok büyük bir dezavantaj motor çabuk dağılıyor. alacak olanlar oturuup iice düşünsünler derim alıp hüsrana uğramayın.Son olarak bayırlarda sizi mutsuz edecektir dur kalkta stop edebilirsiniz 2 kişide bayırda dur kalk yapmaya çalışırsanız debriyajı 2 günde bitirirsiniz :D
motorcuq
22 Mart 2006, 10:57
bencede cok hoş bir makina iki zamanlı olması farketmez zaten 4zaman olsa bukadar hız yapmak bu cc ilede kolaydeyil devir gücü önemli ufak ccde motorların 2zaman olması avantajdır devirartar hzda dolayısıyla sanmıyorumki adamlar bukadar teknolejik motora eski sistem uygulasınlar
burasineresi
22 Mart 2006, 12:37
ya bende 250'lik bir motor almak istiyorum, ilk başta gönlüm Aprilia'ya kayıyordu ama 2 zamanlı olmasının dezavantajlarından bahsetmişsiniz, ben motoru alınca arada bir hız yaparım, onun dışında sakin kullanırım ama hem masrafsız olsun istiyorum hem 250cc'yi geçmesin, hem az yaksın,hem bastınmı 200'ü devirsin, hem de ucuz olsun istiyorum. Çok şey istediğimin farkındayım ama böyle dediğim gibi bir motor bulabilirmiyiz.
Yani en önce masrafsız br motosiklet olmalı, 650cc'ye kadar vergisinide ödeyebilirim ama ikinci el 5,000ytl yi geçmeyen bir motosiklet arıyorum. Yakıt tüketimi de çok önemli, sonuçta öğrenciyim. Bu dediklerime göre bana tavsiye edebileceğiniz bir motorsiklet var mı.
cbr_007
22 Mart 2006, 13:04
210 yapamaz tartışılır:farao:
Oooof ooooof hala atıp tutuyor millet. Önce 1000cc motoru 125cc diye yutturdular, sonra 125cc 210km/h yapıyor dediler. Bakalım daha neler göreceğiz... Hadi beyler sallayın bakalım nereye kadar... :cyclopsan
ozi2002
22 Mart 2006, 23:43
Beyler 125 cc aprilia'ya binilir ve hiç bi yeride dağılmaz.251 mz lere 20 yıldır biniyolar hiç bişey olmadı mz de 2zamanlı.
ylmzzz
23 Mart 2006, 03:09
210 yapamaz tartışılır:farao:
bence tartışılmaz çünkü yapmaz:mrgreen:
ayrıca 2 zamanlı olması 125cc de gücü artırmak için iyidir ama 2 zamanlının yakıtı kimsenin aklına gelmiyor.
cbr125 8ykr yakarsa bu motor 15ykr yakar o zaman.
2 zamanlı olduğuna göre her devirde ateşleme yapıyor nasıl olsa.
kawasakinin KX125 kros modeli var 125cc 41HP. bu motorlarda yakıt önemli değil çünkü yarışlarda kullanılıyor 125cc de.
http://www.kawasaki-turkiye.com/motosiklet/motosiklet/enduro/kx125/06KX125M_LIM_RF.jpg
motosport
23 Mart 2006, 03:19
o zaman geriye bişey kalıyor aprilla 125 le yamaha r6 nın yarış yapması lazım nerdeyse başa baş giderler zaten arada pek fark yok nasıl olsa birisi 600 cc 120 hp diğeride 125 cc 28 hp :P :queen: :queen:
IssaCNewtoN
24 Mart 2006, 17:12
bu aralar cbr 125 almayı düşünüyordum,bu kararı da çok uzun zaman sonunda verdim.. şimdi ise alt üst oldum.. bu motor cbr dan çok iyi duruyor.. bu motoru nasıl göremedim sorusunun cevabı da açık aslında... "aprilla"...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO