Barış Şuşut
13 Eylül 2005, 16:46
BU BAŞLIK BELLİ BİR MARKA VEYA MODEL İÇİN DEĞİLDİR!!!!!!!!
Arkadaşlar bu başlık altında garanti kapsamındaki motorlarda oluşan sorunlar neler garantiye neler dahil ithalatçı firmaların mallarına yaklaşımı neler.
burda sadece garantideki motorlar vede sorunları olsun diğer sorunlarımızı lütfen burda açmayın.
bu başlık altında firmalara gerekli gördüğümüzde e-posta atıp cevaplarınıda yayınlayacağız ben 1. örnekle başlıyorum kolay gelsin
Aşağıda okuyacağınız olay ICM motorun hassasiyeti ile müşteri memnuniyetiyle son bulmuştur
BU MESAJ 30 AĞUSTOS 2005 TE ATILMIŞTIR
SEVGİLİ JINLUN KULLANICILARI VE ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIYI DİKKATLE OKUYUN !!!!!!!!!
Sayın EXPERT
Bu formun tamamını takip ediyorum arkadaşlara yardımcı olduğunuzun farkındayım yazı özellikle size hitaben yazılıyor lütfen dikkatle takip edin
Daha öncede yine bu sayfada sizlerle paylaştığım olayı bu sefer dahada açma gereği hissediyorum
Bir hafta önce ortağım yeni aldığı (1 ay oldu) JINLUN 250 cc motoru ile Muğla dan Marmarise geliyor sakardan inerken (hız 65-70 km/h) çat diye bir ses geliyor ve motor aniden sağa yatıyor arkadaş motoru devirmeden toplamayı başarıp sağa yanaşıyor olayın şokuyla motordaki problemin ne olduğunu anlamak için motoru inceliyor fakat şoktan olsa gerek sorunu bulamıyor . kenarda oturup bir sigara içtikten sonra bir daha dikkatlice incelediğinde arka sağ amortisörün boşta sallandığını fark ediyor bunun üzerine önce muğladaki arkadaşları sora bizi cep telefonuyla arıyor kendisine hiçbir şekilde hareket etmemesini tembihleyip yola çıkıyoruz fakat Muğla daki arkadaşlar bizi arayıp bizim gitmemize gerek kalmadığını kendilerinin bir tamirci ile yola koyuldularını haber veriyorlar gökovadan bir kaynakçı aşağıda resimlerini göreceğiniz gibi kaynağı yapıp arkadaşı bunun geçici bir çözüm olduğu ve ilk fırsatta yetkili servis tarafından parçanın tamir edilmesi gerektiğini arkadaşa anlatıyor
Akşam saatlerinde arkadaş Marmaris e ulaşıyor saat geç olduğundan ertesi gün motoru servise götürme kararı alıp park ediyoruz
Olayın üstünden 4-5 saat geçmesine rağmen arkadaşın hala olayın etkisinde olduğu çok belli
Ertesi gün servise gidiyoruz servis bize bu işlemin ancak şase deişikliğiyle çözülebileceğini bununda garantiye girmediğini ama motorun bu şekilde de kullanmanın mümkün olduğunu gevrek gevrek gülerek anlatıyor
Arkadaş kazadan beri motora binmiyor çünki çekiniyor oysa kendisi eski bir motorcu
Bu arada motor farının ampulü 3 günde bir patlıyor servis bunun normal olduğunu söyleyip 8 ytl karşılığı deişimini yapıyor çünki ampulde garantiye girmiyor oysa sorun ampul deil elektirik sistemi fakat servis bunuda kabul etmeyip bu tip sorunların yaşanmasının olağan olduğunu söylüyor
Pazartesi son bombada geldi motorun arka sol sinyal kolu hiçbir darbeye maruz kalmadan karpuz gibi yarıldı maalesef öğrendikki buda garanti dışı (nasıl bir garantiyse)
Şimdi EXPERT arkadaşıma soruyorum elini vicdanına koysun ve dinlesin eğer o amortisör koptuğunda arkadaşın sürati 100 km/h olsaydı o arkadaş en iyi ihtimalle ağır yaralanırdı kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum .
Aşağıda bu anlattıklarımı hatta ve hatta daha fazlasını siz değerli üye ve ziyaretçilerimize görsel olarak sunuyorum
Unutmayınki bu olay ölümcül sonuçlanabilecek bir üretim hatası yok vibrasyon yok ses gelmesi gibi bir sorun değil
İşte kopan parçanın tamir edilmiş hali
olay anında yanımızda makine olmadığı için ancak tamir edilmiş halinin resimleri var
http://img171.imageshack.us/img171/4018/resim0047tk.jpg
şimdi dahada yakından ve seleye verdiği zarar
http://img171.imageshack.us/img171/6880/resim0054aa.jpg
kırılan bağlantının farklı bir açıdan görüntüsü
http://img171.imageshack.us/img171/7171/resim0020so.jpg
şimdide hiç bir darbeye maruz kalmadan yarılan sinyal kolu
http://img171.imageshack.us/img171/6637/resim0077es.jpg
farklı açılardan darbeye maruz kalmadığını kanıtlayan resimler
http://img171.imageshack.us/img171/9976/resim0083kc.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/5946/resim0090ef.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/487/resim0108xs.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/6964/resim0112px.jpg
Şu ana kadar gördükleriniz servis te garanti kapsamında çözüme ulaşamayan ama ÖNEMSİZ sorunlar şimdide servisimizin çözdüğü ve tam bir DEHA ürünü çözümler
Komedi perdesini açıyorum
1-full depo benzin alındığında benzin kaçıran kapağa uygulanan ve hiç bir işe yaramayan müthiş conta yöntemi
bu uygulamada servis........ dergisini tavsiye ediyor :cherry:
http://img254.imageshack.us/img254/4836/resim0168cu.jpg
2-far ampulü devamlı deiştiği için seviste söküm takım işlemleri arasında kaybolan ve yerine biri uzun biri kısa olarak takılan dekoratif vidalar biz serviste dipsiz bir kuyunun olduğu kanaatine vardık
http://img80.imageshack.us/img80/9742/resim0061pv.jpg
3-ilk bakımda servis tarafından gerilen zincirin işlem tamamlandıktan sora bulunamayan şase kapağı
bu sol taraftaki orjinali
http://img80.imageshack.us/img80/1033/resim0142dc.jpg
buda kaybolan ve yerine servis tarafından uydurulan parça (biz dipsiz kuyudan şüpheleniyoruz)
http://img80.imageshack.us/img80/1963/resim0127zi.jpg
http://img342.imageshack.us/img342/4491/resim0136yr.jpg
bunlar dünya döndükçe başımızdan eksik olmayası servisimizin çözdüğü sorunlarımız ya olmasalardı biz ne yapardık
bir tanede çözüm bekleyen sorunumuz var yine serviste kaybolan ve yerine bir şey uydurulamayan vites boşta lambası kapağı
http://img342.imageshack.us/img342/5195/resim0177pz.jpg
bunları buraya yazmamın sebebi bu servisle sorunların halledilme ihtimalinin imkansız olması her şeyden önce servis bilgisiz ve deneyimsiz şimdi burada bir sorun daha var yazılışı doğrumu emin değilim ama servisimiz aynı zamanda (bir haftadan beri) JONWAY markalı motorun satışına başladığı için jinlun ları acaba özelliklemi ikinci plana atıyor ..... ama kimseninde günahını almak da istemiyoruz
sevgili EXPERT uzun bir yazı olduğunun farkındayım
MSN adresim aşağıda eğer benimle iletişime geçebilirsen memnun olurum aynı zamanda bir cevap yazarak sitedende yardımcı olabilirsin
olayların gelişimini burdan aktarmaya devam edecem
SAYGILAR
BBRR ............ barissusut@hotmail.com
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BU MESAJA EXPERT TARAFINDAN VERİLEN CEVAP
EXPERT : jinlun ı ithal eden ICM motosikletten bir yetkili jinlun başlığını devamlı takip ederek sorunlara net çözümler getiren biri
BU MESAJ EXPERT TARAFINDAN 31 AĞUSTOS 2005 TE GÖNDERİLMİŞTİR
Sayın BBRR ,
Değerli açıklamalarınıza teşekkür ediyorum. Arkadaşınızın başına gelen olaya gerçekten çok üzüldüm. Büyük geçmiş osun.
Amacımın kimseyi savunmak değil kendimi dahil sadece problemi çözmek olduğunu baştan söyleyeyim ki yanlış anlaşılmayalım.
1. Gerçekten böyle bir sorunla daha önce hiç karşılaşmadık. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
2. Her ne olduysa garanti kapsamındadır. Bu çok net ve kesin. Sanırım Marmaris servisine götürdünüz yazınızdan öyle anlıyorum. Çok üzgünüm ama o herif sanki şu anda pis pis banada sırıtıyor gibi geliyor. Bu konuda hemen düzeltilecektir.
3.İncelemek ve kırılma nedenini öğrenmek isterim ki üreticiye bilgi verebilelim.
4. Sinyalin hiç bir darbeye maruz kalmadan kırılmasıda gerçekten çok garip ama önemli değil oda garanti dahilindedir.
5. Yapılanlar gerçekten yüz karası böyle saçma sapan çözümler eğer benim satın aldığım bir malada yapılmış olsa ben sizin kadar terbiyeli olmayabilirdim.
6. Eğer motosikleti fabrikamıza nakliye bedeli her iki yönlü tarafımızca ödenmek üzere gönderebilirseniz. Onarımını gerektiği gibi yapar. İncelememizi de yapar size iade ederiz. !!! bilmem sizi mutlu edermi. İsterseniz lazım olan parçaları vereceğiniz bir adrese yollayalım ve siz bedeli yine bize ait olmak üzere başka bir serviste yaptırın. Nasıl isterseniz öyle yapalım.
7. marmariste olduğunuzdan aklıma başka bir çözüm gelmiyor. Çünkü o servise değil bu servise git desem size yine bir külfet getirecetir. Ben kendimizi belki bir nebze affetirebiliriz diye bu çözümü öneriyorum. !!!
8. Şase değişmesi gerekiyorsa elimizde şasede , sinyalde , zincir gergde başka aklınıza ne gelirse hepsi var. Değiştiririz.
9. Size daha ilginç bir şey söyleyelim. Biz bu parçaları servislere hemen aynı gün yolluyoruz. Servislerin tek yapması gereken bir garanti parça istek formu doldurup talep etmek. Bu iş içinde her hangi bir bedel kimse ödemiyor. Ne binici nede servis.
10. Çok çok özür dilerim. Şu an için ne desem sizi tatmin etmeyeceğini biliyorum. En iyi şekilde onarımını yapmayı taahhüt etmenin dışında elimden bir şeyde gelmiyor.
Saygılarımla ,
expert
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aynı gün expert tarafından yazılan başka bir yazı
Çok Değerli Jinlun ailem ,
Ben sadece basiretli bir tüccar ve olması gereken bir insan gibi olmaya çalışan aranızdan biriyim. Hak etmediğimi düşündüğüm içten teveccühlerinize candan teşekkür ederim.
Marmaris bayiliği konusunu hemen açıklığa kavuşturalım. Biz orada fena şiştik baş nedeni acemilik. Özür dilerim. Bu konuda satış müdür arkadaşımız üzerine düşeni aldı bir endişeniz olmasın.
Şimdi bu ayın 5 inde Bodrum da Muğla bölge bayimiz açılıyor. Sezonada 200 m2 bir servisle girecek ve hizmetler aynen buradaki gibi gidecek.İşin başında daha önce Yamaha gurubunda uzun seneler çalışmış Değerli bir hanımefendi arkadaşımız olacak Deniz hanım sanırım o bölgedeki imajımızı çok değiştirecektir.
Marmaristeki vatandaşın sorumlu servisliği satış teşkilatına verdiğim talimatla iptal ediliyor. Tekrar tekrar özür diliyor ve geçmiş olsun diyorum.
Ayrıca söylemeden geçemiyeceğim Sevgili BBRR sende benim en büyük gönül bağım olan 2 şey var biri solda biri en sonda teşekkürler.
En İçten Saygılarımla ,
expert :rendeer: :rendeer: :rendeer:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu örnekte resimlerle ortaya çıkan sorunlar vede bu sorunlara ithalatçı firmanın yönetici seviyesindeki bir yetkili ile getirdiği çözümler yer almaktadır. Hem yetkilinin kendisinden hemde siteden bu başlık için izin aldım her iki tarafta reklam olmasından çekindiler.
Eğer biz motorculara iyi hizmet vermek reklam olacaksa bütün ithalatçı firmalara sesleniyorum buraya sorunlarını yazan arkadaşlara çözüm üretin sizde reklam yapın.
Bizde adet meyve veren ağacı taşlamaktır. Bu başlıkta öyle olmayacak firmalara sesleniyorum bir yetkili buraları takip etsin sorunlara çözüm üretsin unutmayınki ilgi takdire layiktır. Bizlerle olan işinizin asıl motoru sattıktan sonra başladığı bilincine ulaşan şirketler bu piyasada tutunacaktır
:bestmt:
Arkadaşlar bu başlık altında garanti kapsamındaki motorlarda oluşan sorunlar neler garantiye neler dahil ithalatçı firmaların mallarına yaklaşımı neler.
burda sadece garantideki motorlar vede sorunları olsun diğer sorunlarımızı lütfen burda açmayın.
bu başlık altında firmalara gerekli gördüğümüzde e-posta atıp cevaplarınıda yayınlayacağız ben 1. örnekle başlıyorum kolay gelsin
Aşağıda okuyacağınız olay ICM motorun hassasiyeti ile müşteri memnuniyetiyle son bulmuştur
BU MESAJ 30 AĞUSTOS 2005 TE ATILMIŞTIR
SEVGİLİ JINLUN KULLANICILARI VE ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIYI DİKKATLE OKUYUN !!!!!!!!!
Sayın EXPERT
Bu formun tamamını takip ediyorum arkadaşlara yardımcı olduğunuzun farkındayım yazı özellikle size hitaben yazılıyor lütfen dikkatle takip edin
Daha öncede yine bu sayfada sizlerle paylaştığım olayı bu sefer dahada açma gereği hissediyorum
Bir hafta önce ortağım yeni aldığı (1 ay oldu) JINLUN 250 cc motoru ile Muğla dan Marmarise geliyor sakardan inerken (hız 65-70 km/h) çat diye bir ses geliyor ve motor aniden sağa yatıyor arkadaş motoru devirmeden toplamayı başarıp sağa yanaşıyor olayın şokuyla motordaki problemin ne olduğunu anlamak için motoru inceliyor fakat şoktan olsa gerek sorunu bulamıyor . kenarda oturup bir sigara içtikten sonra bir daha dikkatlice incelediğinde arka sağ amortisörün boşta sallandığını fark ediyor bunun üzerine önce muğladaki arkadaşları sora bizi cep telefonuyla arıyor kendisine hiçbir şekilde hareket etmemesini tembihleyip yola çıkıyoruz fakat Muğla daki arkadaşlar bizi arayıp bizim gitmemize gerek kalmadığını kendilerinin bir tamirci ile yola koyuldularını haber veriyorlar gökovadan bir kaynakçı aşağıda resimlerini göreceğiniz gibi kaynağı yapıp arkadaşı bunun geçici bir çözüm olduğu ve ilk fırsatta yetkili servis tarafından parçanın tamir edilmesi gerektiğini arkadaşa anlatıyor
Akşam saatlerinde arkadaş Marmaris e ulaşıyor saat geç olduğundan ertesi gün motoru servise götürme kararı alıp park ediyoruz
Olayın üstünden 4-5 saat geçmesine rağmen arkadaşın hala olayın etkisinde olduğu çok belli
Ertesi gün servise gidiyoruz servis bize bu işlemin ancak şase deişikliğiyle çözülebileceğini bununda garantiye girmediğini ama motorun bu şekilde de kullanmanın mümkün olduğunu gevrek gevrek gülerek anlatıyor
Arkadaş kazadan beri motora binmiyor çünki çekiniyor oysa kendisi eski bir motorcu
Bu arada motor farının ampulü 3 günde bir patlıyor servis bunun normal olduğunu söyleyip 8 ytl karşılığı deişimini yapıyor çünki ampulde garantiye girmiyor oysa sorun ampul deil elektirik sistemi fakat servis bunuda kabul etmeyip bu tip sorunların yaşanmasının olağan olduğunu söylüyor
Pazartesi son bombada geldi motorun arka sol sinyal kolu hiçbir darbeye maruz kalmadan karpuz gibi yarıldı maalesef öğrendikki buda garanti dışı (nasıl bir garantiyse)
Şimdi EXPERT arkadaşıma soruyorum elini vicdanına koysun ve dinlesin eğer o amortisör koptuğunda arkadaşın sürati 100 km/h olsaydı o arkadaş en iyi ihtimalle ağır yaralanırdı kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum .
Aşağıda bu anlattıklarımı hatta ve hatta daha fazlasını siz değerli üye ve ziyaretçilerimize görsel olarak sunuyorum
Unutmayınki bu olay ölümcül sonuçlanabilecek bir üretim hatası yok vibrasyon yok ses gelmesi gibi bir sorun değil
İşte kopan parçanın tamir edilmiş hali
olay anında yanımızda makine olmadığı için ancak tamir edilmiş halinin resimleri var
http://img171.imageshack.us/img171/4018/resim0047tk.jpg
şimdi dahada yakından ve seleye verdiği zarar
http://img171.imageshack.us/img171/6880/resim0054aa.jpg
kırılan bağlantının farklı bir açıdan görüntüsü
http://img171.imageshack.us/img171/7171/resim0020so.jpg
şimdide hiç bir darbeye maruz kalmadan yarılan sinyal kolu
http://img171.imageshack.us/img171/6637/resim0077es.jpg
farklı açılardan darbeye maruz kalmadığını kanıtlayan resimler
http://img171.imageshack.us/img171/9976/resim0083kc.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/5946/resim0090ef.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/487/resim0108xs.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/6964/resim0112px.jpg
Şu ana kadar gördükleriniz servis te garanti kapsamında çözüme ulaşamayan ama ÖNEMSİZ sorunlar şimdide servisimizin çözdüğü ve tam bir DEHA ürünü çözümler
Komedi perdesini açıyorum
1-full depo benzin alındığında benzin kaçıran kapağa uygulanan ve hiç bir işe yaramayan müthiş conta yöntemi
bu uygulamada servis........ dergisini tavsiye ediyor :cherry:
http://img254.imageshack.us/img254/4836/resim0168cu.jpg
2-far ampulü devamlı deiştiği için seviste söküm takım işlemleri arasında kaybolan ve yerine biri uzun biri kısa olarak takılan dekoratif vidalar biz serviste dipsiz bir kuyunun olduğu kanaatine vardık
http://img80.imageshack.us/img80/9742/resim0061pv.jpg
3-ilk bakımda servis tarafından gerilen zincirin işlem tamamlandıktan sora bulunamayan şase kapağı
bu sol taraftaki orjinali
http://img80.imageshack.us/img80/1033/resim0142dc.jpg
buda kaybolan ve yerine servis tarafından uydurulan parça (biz dipsiz kuyudan şüpheleniyoruz)
http://img80.imageshack.us/img80/1963/resim0127zi.jpg
http://img342.imageshack.us/img342/4491/resim0136yr.jpg
bunlar dünya döndükçe başımızdan eksik olmayası servisimizin çözdüğü sorunlarımız ya olmasalardı biz ne yapardık
bir tanede çözüm bekleyen sorunumuz var yine serviste kaybolan ve yerine bir şey uydurulamayan vites boşta lambası kapağı
http://img342.imageshack.us/img342/5195/resim0177pz.jpg
bunları buraya yazmamın sebebi bu servisle sorunların halledilme ihtimalinin imkansız olması her şeyden önce servis bilgisiz ve deneyimsiz şimdi burada bir sorun daha var yazılışı doğrumu emin değilim ama servisimiz aynı zamanda (bir haftadan beri) JONWAY markalı motorun satışına başladığı için jinlun ları acaba özelliklemi ikinci plana atıyor ..... ama kimseninde günahını almak da istemiyoruz
sevgili EXPERT uzun bir yazı olduğunun farkındayım
MSN adresim aşağıda eğer benimle iletişime geçebilirsen memnun olurum aynı zamanda bir cevap yazarak sitedende yardımcı olabilirsin
olayların gelişimini burdan aktarmaya devam edecem
SAYGILAR
BBRR ............ barissusut@hotmail.com
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BU MESAJA EXPERT TARAFINDAN VERİLEN CEVAP
EXPERT : jinlun ı ithal eden ICM motosikletten bir yetkili jinlun başlığını devamlı takip ederek sorunlara net çözümler getiren biri
BU MESAJ EXPERT TARAFINDAN 31 AĞUSTOS 2005 TE GÖNDERİLMİŞTİR
Sayın BBRR ,
Değerli açıklamalarınıza teşekkür ediyorum. Arkadaşınızın başına gelen olaya gerçekten çok üzüldüm. Büyük geçmiş osun.
Amacımın kimseyi savunmak değil kendimi dahil sadece problemi çözmek olduğunu baştan söyleyeyim ki yanlış anlaşılmayalım.
1. Gerçekten böyle bir sorunla daha önce hiç karşılaşmadık. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
2. Her ne olduysa garanti kapsamındadır. Bu çok net ve kesin. Sanırım Marmaris servisine götürdünüz yazınızdan öyle anlıyorum. Çok üzgünüm ama o herif sanki şu anda pis pis banada sırıtıyor gibi geliyor. Bu konuda hemen düzeltilecektir.
3.İncelemek ve kırılma nedenini öğrenmek isterim ki üreticiye bilgi verebilelim.
4. Sinyalin hiç bir darbeye maruz kalmadan kırılmasıda gerçekten çok garip ama önemli değil oda garanti dahilindedir.
5. Yapılanlar gerçekten yüz karası böyle saçma sapan çözümler eğer benim satın aldığım bir malada yapılmış olsa ben sizin kadar terbiyeli olmayabilirdim.
6. Eğer motosikleti fabrikamıza nakliye bedeli her iki yönlü tarafımızca ödenmek üzere gönderebilirseniz. Onarımını gerektiği gibi yapar. İncelememizi de yapar size iade ederiz. !!! bilmem sizi mutlu edermi. İsterseniz lazım olan parçaları vereceğiniz bir adrese yollayalım ve siz bedeli yine bize ait olmak üzere başka bir serviste yaptırın. Nasıl isterseniz öyle yapalım.
7. marmariste olduğunuzdan aklıma başka bir çözüm gelmiyor. Çünkü o servise değil bu servise git desem size yine bir külfet getirecetir. Ben kendimizi belki bir nebze affetirebiliriz diye bu çözümü öneriyorum. !!!
8. Şase değişmesi gerekiyorsa elimizde şasede , sinyalde , zincir gergde başka aklınıza ne gelirse hepsi var. Değiştiririz.
9. Size daha ilginç bir şey söyleyelim. Biz bu parçaları servislere hemen aynı gün yolluyoruz. Servislerin tek yapması gereken bir garanti parça istek formu doldurup talep etmek. Bu iş içinde her hangi bir bedel kimse ödemiyor. Ne binici nede servis.
10. Çok çok özür dilerim. Şu an için ne desem sizi tatmin etmeyeceğini biliyorum. En iyi şekilde onarımını yapmayı taahhüt etmenin dışında elimden bir şeyde gelmiyor.
Saygılarımla ,
expert
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aynı gün expert tarafından yazılan başka bir yazı
Çok Değerli Jinlun ailem ,
Ben sadece basiretli bir tüccar ve olması gereken bir insan gibi olmaya çalışan aranızdan biriyim. Hak etmediğimi düşündüğüm içten teveccühlerinize candan teşekkür ederim.
Marmaris bayiliği konusunu hemen açıklığa kavuşturalım. Biz orada fena şiştik baş nedeni acemilik. Özür dilerim. Bu konuda satış müdür arkadaşımız üzerine düşeni aldı bir endişeniz olmasın.
Şimdi bu ayın 5 inde Bodrum da Muğla bölge bayimiz açılıyor. Sezonada 200 m2 bir servisle girecek ve hizmetler aynen buradaki gibi gidecek.İşin başında daha önce Yamaha gurubunda uzun seneler çalışmış Değerli bir hanımefendi arkadaşımız olacak Deniz hanım sanırım o bölgedeki imajımızı çok değiştirecektir.
Marmaristeki vatandaşın sorumlu servisliği satış teşkilatına verdiğim talimatla iptal ediliyor. Tekrar tekrar özür diliyor ve geçmiş olsun diyorum.
Ayrıca söylemeden geçemiyeceğim Sevgili BBRR sende benim en büyük gönül bağım olan 2 şey var biri solda biri en sonda teşekkürler.
En İçten Saygılarımla ,
expert :rendeer: :rendeer: :rendeer:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu örnekte resimlerle ortaya çıkan sorunlar vede bu sorunlara ithalatçı firmanın yönetici seviyesindeki bir yetkili ile getirdiği çözümler yer almaktadır. Hem yetkilinin kendisinden hemde siteden bu başlık için izin aldım her iki tarafta reklam olmasından çekindiler.
Eğer biz motorculara iyi hizmet vermek reklam olacaksa bütün ithalatçı firmalara sesleniyorum buraya sorunlarını yazan arkadaşlara çözüm üretin sizde reklam yapın.
Bizde adet meyve veren ağacı taşlamaktır. Bu başlıkta öyle olmayacak firmalara sesleniyorum bir yetkili buraları takip etsin sorunlara çözüm üretsin unutmayınki ilgi takdire layiktır. Bizlerle olan işinizin asıl motoru sattıktan sonra başladığı bilincine ulaşan şirketler bu piyasada tutunacaktır
:bestmt: