PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GARANTİDEKİ MOTORLARDA ÇIKABİLECEK SORUNLAR VE ÇÖZÜMLERİ



Sayfa : [1] 2

Barış Şuşut
13 Eylül 2005, 16:46
BU BAŞLIK BELLİ BİR MARKA VEYA MODEL İÇİN DEĞİLDİR!!!!!!!!

Arkadaşlar bu başlık altında garanti kapsamındaki motorlarda oluşan sorunlar neler garantiye neler dahil ithalatçı firmaların mallarına yaklaşımı neler.
burda sadece garantideki motorlar vede sorunları olsun diğer sorunlarımızı lütfen burda açmayın.

bu başlık altında firmalara gerekli gördüğümüzde e-posta atıp cevaplarınıda yayınlayacağız ben 1. örnekle başlıyorum kolay gelsin

Aşağıda okuyacağınız olay ICM motorun hassasiyeti ile müşteri memnuniyetiyle son bulmuştur

BU MESAJ 30 AĞUSTOS 2005 TE ATILMIŞTIR

SEVGİLİ JINLUN KULLANICILARI VE ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIYI DİKKATLE OKUYUN !!!!!!!!!


Sayın EXPERT

Bu formun tamamını takip ediyorum arkadaşlara yardımcı olduğunuzun farkındayım yazı özellikle size hitaben yazılıyor lütfen dikkatle takip edin

Daha öncede yine bu sayfada sizlerle paylaştığım olayı bu sefer dahada açma gereği hissediyorum

Bir hafta önce ortağım yeni aldığı (1 ay oldu) JINLUN 250 cc motoru ile Muğla dan Marmarise geliyor sakardan inerken (hız 65-70 km/h) çat diye bir ses geliyor ve motor aniden sağa yatıyor arkadaş motoru devirmeden toplamayı başarıp sağa yanaşıyor olayın şokuyla motordaki problemin ne olduğunu anlamak için motoru inceliyor fakat şoktan olsa gerek sorunu bulamıyor . kenarda oturup bir sigara içtikten sonra bir daha dikkatlice incelediğinde arka sağ amortisörün boşta sallandığını fark ediyor bunun üzerine önce muğladaki arkadaşları sora bizi cep telefonuyla arıyor kendisine hiçbir şekilde hareket etmemesini tembihleyip yola çıkıyoruz fakat Muğla daki arkadaşlar bizi arayıp bizim gitmemize gerek kalmadığını kendilerinin bir tamirci ile yola koyuldularını haber veriyorlar gökovadan bir kaynakçı aşağıda resimlerini göreceğiniz gibi kaynağı yapıp arkadaşı bunun geçici bir çözüm olduğu ve ilk fırsatta yetkili servis tarafından parçanın tamir edilmesi gerektiğini arkadaşa anlatıyor

Akşam saatlerinde arkadaş Marmaris e ulaşıyor saat geç olduğundan ertesi gün motoru servise götürme kararı alıp park ediyoruz

Olayın üstünden 4-5 saat geçmesine rağmen arkadaşın hala olayın etkisinde olduğu çok belli

Ertesi gün servise gidiyoruz servis bize bu işlemin ancak şase deişikliğiyle çözülebileceğini bununda garantiye girmediğini ama motorun bu şekilde de kullanmanın mümkün olduğunu gevrek gevrek gülerek anlatıyor

Arkadaş kazadan beri motora binmiyor çünki çekiniyor oysa kendisi eski bir motorcu

Bu arada motor farının ampulü 3 günde bir patlıyor servis bunun normal olduğunu söyleyip 8 ytl karşılığı deişimini yapıyor çünki ampulde garantiye girmiyor oysa sorun ampul deil elektirik sistemi fakat servis bunuda kabul etmeyip bu tip sorunların yaşanmasının olağan olduğunu söylüyor

Pazartesi son bombada geldi motorun arka sol sinyal kolu hiçbir darbeye maruz kalmadan karpuz gibi yarıldı maalesef öğrendikki buda garanti dışı (nasıl bir garantiyse)

Şimdi EXPERT arkadaşıma soruyorum elini vicdanına koysun ve dinlesin eğer o amortisör koptuğunda arkadaşın sürati 100 km/h olsaydı o arkadaş en iyi ihtimalle ağır yaralanırdı kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum .

Aşağıda bu anlattıklarımı hatta ve hatta daha fazlasını siz değerli üye ve ziyaretçilerimize görsel olarak sunuyorum
Unutmayınki bu olay ölümcül sonuçlanabilecek bir üretim hatası yok vibrasyon yok ses gelmesi gibi bir sorun değil

İşte kopan parçanın tamir edilmiş hali

olay anında yanımızda makine olmadığı için ancak tamir edilmiş halinin resimleri var


http://img171.imageshack.us/img171/4018/resim0047tk.jpg


şimdi dahada yakından ve seleye verdiği zarar


http://img171.imageshack.us/img171/6880/resim0054aa.jpg

kırılan bağlantının farklı bir açıdan görüntüsü


http://img171.imageshack.us/img171/7171/resim0020so.jpg


şimdide hiç bir darbeye maruz kalmadan yarılan sinyal kolu

http://img171.imageshack.us/img171/6637/resim0077es.jpg

farklı açılardan darbeye maruz kalmadığını kanıtlayan resimler

http://img171.imageshack.us/img171/9976/resim0083kc.jpg


http://img171.imageshack.us/img171/5946/resim0090ef.jpg


http://img171.imageshack.us/img171/487/resim0108xs.jpg


http://img171.imageshack.us/img171/6964/resim0112px.jpg


Şu ana kadar gördükleriniz servis te garanti kapsamında çözüme ulaşamayan ama ÖNEMSİZ sorunlar şimdide servisimizin çözdüğü ve tam bir DEHA ürünü çözümler

Komedi perdesini açıyorum


1-full depo benzin alındığında benzin kaçıran kapağa uygulanan ve hiç bir işe yaramayan müthiş conta yöntemi

bu uygulamada servis........ dergisini tavsiye ediyor :cherry:

http://img254.imageshack.us/img254/4836/resim0168cu.jpg

2-far ampulü devamlı deiştiği için seviste söküm takım işlemleri arasında kaybolan ve yerine biri uzun biri kısa olarak takılan dekoratif vidalar biz serviste dipsiz bir kuyunun olduğu kanaatine vardık

http://img80.imageshack.us/img80/9742/resim0061pv.jpg



3-ilk bakımda servis tarafından gerilen zincirin işlem tamamlandıktan sora bulunamayan şase kapağı

bu sol taraftaki orjinali


http://img80.imageshack.us/img80/1033/resim0142dc.jpg


buda kaybolan ve yerine servis tarafından uydurulan parça (biz dipsiz kuyudan şüpheleniyoruz)

http://img80.imageshack.us/img80/1963/resim0127zi.jpg


http://img342.imageshack.us/img342/4491/resim0136yr.jpg


bunlar dünya döndükçe başımızdan eksik olmayası servisimizin çözdüğü sorunlarımız ya olmasalardı biz ne yapardık

bir tanede çözüm bekleyen sorunumuz var yine serviste kaybolan ve yerine bir şey uydurulamayan vites boşta lambası kapağı

http://img342.imageshack.us/img342/5195/resim0177pz.jpg


bunları buraya yazmamın sebebi bu servisle sorunların halledilme ihtimalinin imkansız olması her şeyden önce servis bilgisiz ve deneyimsiz şimdi burada bir sorun daha var yazılışı doğrumu emin değilim ama servisimiz aynı zamanda (bir haftadan beri) JONWAY markalı motorun satışına başladığı için jinlun ları acaba özelliklemi ikinci plana atıyor ..... ama kimseninde günahını almak da istemiyoruz
sevgili EXPERT uzun bir yazı olduğunun farkındayım
MSN adresim aşağıda eğer benimle iletişime geçebilirsen memnun olurum aynı zamanda bir cevap yazarak sitedende yardımcı olabilirsin
olayların gelişimini burdan aktarmaya devam edecem

SAYGILAR
BBRR ............ barissusut@hotmail.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BU MESAJA EXPERT TARAFINDAN VERİLEN CEVAP

EXPERT : jinlun ı ithal eden ICM motosikletten bir yetkili jinlun başlığını devamlı takip ederek sorunlara net çözümler getiren biri

BU MESAJ EXPERT TARAFINDAN 31 AĞUSTOS 2005 TE GÖNDERİLMİŞTİR


Sayın BBRR ,

Değerli açıklamalarınıza teşekkür ediyorum. Arkadaşınızın başına gelen olaya gerçekten çok üzüldüm. Büyük geçmiş osun.

Amacımın kimseyi savunmak değil kendimi dahil sadece problemi çözmek olduğunu baştan söyleyeyim ki yanlış anlaşılmayalım.

1. Gerçekten böyle bir sorunla daha önce hiç karşılaşmadık. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
2. Her ne olduysa garanti kapsamındadır. Bu çok net ve kesin. Sanırım Marmaris servisine götürdünüz yazınızdan öyle anlıyorum. Çok üzgünüm ama o herif sanki şu anda pis pis banada sırıtıyor gibi geliyor. Bu konuda hemen düzeltilecektir.
3.İncelemek ve kırılma nedenini öğrenmek isterim ki üreticiye bilgi verebilelim.
4. Sinyalin hiç bir darbeye maruz kalmadan kırılmasıda gerçekten çok garip ama önemli değil oda garanti dahilindedir.
5. Yapılanlar gerçekten yüz karası böyle saçma sapan çözümler eğer benim satın aldığım bir malada yapılmış olsa ben sizin kadar terbiyeli olmayabilirdim.
6. Eğer motosikleti fabrikamıza nakliye bedeli her iki yönlü tarafımızca ödenmek üzere gönderebilirseniz. Onarımını gerektiği gibi yapar. İncelememizi de yapar size iade ederiz. !!! bilmem sizi mutlu edermi. İsterseniz lazım olan parçaları vereceğiniz bir adrese yollayalım ve siz bedeli yine bize ait olmak üzere başka bir serviste yaptırın. Nasıl isterseniz öyle yapalım.
7. marmariste olduğunuzdan aklıma başka bir çözüm gelmiyor. Çünkü o servise değil bu servise git desem size yine bir külfet getirecetir. Ben kendimizi belki bir nebze affetirebiliriz diye bu çözümü öneriyorum. !!!
8. Şase değişmesi gerekiyorsa elimizde şasede , sinyalde , zincir gergde başka aklınıza ne gelirse hepsi var. Değiştiririz.
9. Size daha ilginç bir şey söyleyelim. Biz bu parçaları servislere hemen aynı gün yolluyoruz. Servislerin tek yapması gereken bir garanti parça istek formu doldurup talep etmek. Bu iş içinde her hangi bir bedel kimse ödemiyor. Ne binici nede servis.
10. Çok çok özür dilerim. Şu an için ne desem sizi tatmin etmeyeceğini biliyorum. En iyi şekilde onarımını yapmayı taahhüt etmenin dışında elimden bir şeyde gelmiyor.

Saygılarımla ,
expert


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aynı gün expert tarafından yazılan başka bir yazı

Çok Değerli Jinlun ailem ,

Ben sadece basiretli bir tüccar ve olması gereken bir insan gibi olmaya çalışan aranızdan biriyim. Hak etmediğimi düşündüğüm içten teveccühlerinize candan teşekkür ederim.

Marmaris bayiliği konusunu hemen açıklığa kavuşturalım. Biz orada fena şiştik baş nedeni acemilik. Özür dilerim. Bu konuda satış müdür arkadaşımız üzerine düşeni aldı bir endişeniz olmasın.

Şimdi bu ayın 5 inde Bodrum da Muğla bölge bayimiz açılıyor. Sezonada 200 m2 bir servisle girecek ve hizmetler aynen buradaki gibi gidecek.İşin başında daha önce Yamaha gurubunda uzun seneler çalışmış Değerli bir hanımefendi arkadaşımız olacak Deniz hanım sanırım o bölgedeki imajımızı çok değiştirecektir.

Marmaristeki vatandaşın sorumlu servisliği satış teşkilatına verdiğim talimatla iptal ediliyor. Tekrar tekrar özür diliyor ve geçmiş olsun diyorum.

Ayrıca söylemeden geçemiyeceğim Sevgili BBRR sende benim en büyük gönül bağım olan 2 şey var biri solda biri en sonda teşekkürler.

En İçten Saygılarımla ,
expert :rendeer: :rendeer: :rendeer:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bu örnekte resimlerle ortaya çıkan sorunlar vede bu sorunlara ithalatçı firmanın yönetici seviyesindeki bir yetkili ile getirdiği çözümler yer almaktadır. Hem yetkilinin kendisinden hemde siteden bu başlık için izin aldım her iki tarafta reklam olmasından çekindiler.

Eğer biz motorculara iyi hizmet vermek reklam olacaksa bütün ithalatçı firmalara sesleniyorum buraya sorunlarını yazan arkadaşlara çözüm üretin sizde reklam yapın.

Bizde adet meyve veren ağacı taşlamaktır. Bu başlıkta öyle olmayacak firmalara sesleniyorum bir yetkili buraları takip etsin sorunlara çözüm üretsin unutmayınki ilgi takdire layiktır. Bizlerle olan işinizin asıl motoru sattıktan sonra başladığı bilincine ulaşan şirketler bu piyasada tutunacaktır

:bestmt:

Erhan Erdil
13 Eylül 2005, 17:04
Örnek bi davranış başlığı sabitliyorum. Bu tarz bilgileri olan bu başlığa yazabilirler..

valyay
13 Eylül 2005, 17:27
Sevgili BBRR bu sitede daha yeniyim ama senin gibi ilgili ve bilgili arkadaslar sayesin de cok sey öğreniyorum tesekkürler :cyclopsani:
ve not konusu gecen arkadasımızıda geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum

qeek23
13 Eylül 2005, 17:29
valla insanın hala motor ve servise güvensizliği geliyor.olaylar kötü arkadaş o amortisör kopmasında daha kötü sonuçlara karışabilirdi allah korumuş.ama servis yetkilisinin cevaplarıda okadar güzel..

expert
13 Eylül 2005, 17:31
Çok değerli BBRR ve Skullhunter ,

Evet yukarıda da ifade edildiği gibi "reklamdır kendileri yazdırmıştır" şeklinde ifade edilmesinden çekindiğimiz için endişe ettik. Hala daha bu endişemiz bitmiş değildir.

Sayın BBRR nin gösterdiği teveccühe teşekkür etmek isterim. Biz ICM Ltd. Şti. olarak sadece işimizi elimizden geldiği kadar düzgün yapmaya çalışan bir firmayız.
Yazdıklarımızda tamamen bundan ibarettir. Umarım hiç kimsenin bir problemi olmaz ve bu sitede yazılacak bir şey bulunmaz ama herhalde bu pek mümkün değil.

Ben Türkiye de kalıcı olmak isteyen her ithalatcının aynı şekilde davranacağını ve motosiklet kültürünün ülkemizde daha köklü yerleşmesine yardımcı olacaklarına inanıyorum. Sonuçta eminim yoldan her geçen motosiklet ithal etmiyordur , motosiklet ithal edenlerin mutlaka konuya özel bir ilgisi vardır. Bu işi seviyorlardır. Sevilmeyen bir iş yapılmaz.

Herkese iyi sürüşler diler , mutlu günler temenni ederim.

Saygılarımla ,
expert :rendeer:

Barış Şuşut
13 Eylül 2005, 17:43
yazımdada açıkça belirttim bu başlık her markaya ait motorların sorunlarına açık burayı okuyanlar garanti kapsamına neler girer çözümlenemeyen sorunlarda nasıl bir yol izlenmeli gibi bizlere en lazım konuyu kapsamakta biz icm motorun sergilediği ilgili ithalatçı anlayışını her ithalatçıdan bekiyoruz aynı tür davranışlar bu başlıkta toplanacaktır ve bu reklam değil yapılması gerekendir :bounce:
bu arada belirtmek isterim ben malesef bir HYOSUNG sürücüsüyüm yukarıdaki JINLUN bir arkadaşıma ait

kabir
13 Eylül 2005, 18:09
ya zaten motor satan adamlar bu sekılde ınternet sorun ve sıkayetlerı dınleseler sorunlar daha rahat ve kısıler ıcın kolay bı cozum olur mondial kullanıcısı olarak tebrik ettim alkısladım.Umarım butun fırmalar bıraz kendilerine yontarlar servisten mondial olarak memnun degilim hemde ewimin altında bulunan oto tamircisnden emin olun daha cok memnunum artık gerisini siz düsünün :salut: :silent:

Kobayashi
13 Eylül 2005, 18:27
"EXPERT : jinlun ı ithal eden ICM motosikletten bir yetkili jinlun başlığını devamlı takip ederek sorunlara net çözümler getiren biri "

herşey güzel ama yukarıdaki cümle kafama takıldı.bende bir bankada bir yetkiliyim mesela.arkadaşımızın yetkisinin görevinin hatta kendisi için sakıncası yoksa ismininde ortada olması gerekir.

eğer yazışmalarında firmayı temsil ediyorsa ozaman bir imzasıda olmalı diye düşünüyorum."çözümler getiren biri" güven verici değil :)

Barış Şuşut
13 Eylül 2005, 19:18
amacımız sorunların çözülmesi isteyen istediği nick le gelir ..derki ben şu firmanın yetkilisiyim sorununuz varsa buraya yazın ben ilgilenirim...Sorunlarımız çözülsünde çözenin ismi önemli değil
bu arada yukarıda bahsi geçen motorla ilgili bütün sorunlar çözümlendi marmariste bizim seçtiğimiz bir servise tüm yedek parçalar fazlasıyla kargolandı sadece bu kadar değil 10 dakika önce firma satış müdürü arayıp sorunun çözülüp çözülmediğini bizzat kontrol etti.
dediğim gibi bu sayfalar her marka vede modele açık firmalar sorunları okusunlar çözüm önersinler .....



Bu motoru kullanan arkadasda ayrica iyi sabir varmis ben o kadar sabredemezdim herhalde....

bu uygulamaları yapan yetkili servis ve olay şu firma malının arkasında dimdik duruyo servisi değiştiriyo ve müşteri memnuniyetine önem veriyor. amacımız tüm firmaların bu hassasiyeti gösterebilmesi

mete_han
13 Eylül 2005, 21:04
bbrr abicim sen bu sitenin pirisin...... :rendeer:

Barış Şuşut
14 Eylül 2005, 17:09
Konu müşteri memnuniyetiyle sonuca bağlandı !!!!!!!!!!
İlk yazıyı takip eden gün expert olaya el koydu ve firma satış müdürü telefonla aradı biz motoru göndermenin en az 10-15 gün motorsuz kalmak anlamına geleceğini bu yüzden marmariste bizim seçeceğimiz bir serviste olayın çözüme kavuşmasının bizim için en uygunu olduğunu firmaya bildirdik.
İCM ihtiyacımız olan tüm parçaları bize kargoladı. (dedikleri gibi kargo masraflarını firma ödedi) ve bu parçalar için hiç bir ücret talep edilmedi
Motor servisten bu gün çıktı (servis ücretide icm tarafından karşılandı ayrıca diğer jinlun sürücüsü arkadaşlar içinde gezici servisin marmarise gelmesi ayarlandı)
Bu işlemler esnasında firma yetkilileri bir arkadaş bir dost gibiydi hepsine teşekkürü bir borç bilirim ....hiç bir şekilde iş yokuşa sürülmedi.
Sattığı malın arkasında dimdik duran bu arkadaşları tebrik ediyorum işallah bundan sonrada böyle devam ederler bizde bu sayfalardan onları tebrik ederiz.
Burdan tekrar sesleniyorum garantide firmalarla sorun yaşayan arkadaşlar lütfen buraya yazın sorunu çözmek için bir kamuoyu yapalım.
sayfamız her marka vede modele açık :bounce:

Gültekin
15 Eylül 2005, 02:49
eski bir servisciyim.(otomobil)
hemde isin vitrininde, ve 4 ayri markada, uzun yillar calistim.
garanti içi-disi, yedek parça, 0 km otomobil teslimati vb konularda ne tür pislikler döndügünü, ve sirketlerin olaylara nasil yaklastigini, iyi bilirim.

böyle bir yaklasimi, tr'de yillardir satis rekorlari kiran firmalar dahil, (1-2 japon firmasini tenzih ederim), hiçbir firmada görmedim.
ICM MOTOSiKLET'i, ve sn. EXPERT'i, tek kelimeyle tebrik ederim.
helal olsun... :rendeer:

Potenza
12 Ekim 2005, 11:55
dökülen su kabını doldurmaz derler..çok üzüldüm..o kadar şık ve güzel ki dışardan bu motor.Geçmiş olsun arkadaşım.Bugün senin başına geldi,belki yarında bizim başımıza gelecek kim bilir...
Yazacak pek bişey bulamıyorum :pale:

prifo
31 Ekim 2005, 00:05
ben de marmaristeyim. motor almayı düşünüyorum. yazının başlığını okuyunca jinlunu listemden sildim. daha sonra expertin cevabı beni tatmin etti.
bbrr arkadaşım sanırım olay sakarda meydana gelmiş. arkadaşına geçmiş olsun
experte teşekkürler.

Arvasi3
15 Kasım 2005, 11:17
conqueror, kardeşim yanlış düşünüyorsun ben mondialimin başında serviste durdumda ne oldu adam montaj hatasından dolayı oluşan aksaklığı bile garanti kapsamı dışında diyerek 50 ytl para alodı benden

fotomoto
15 Kasım 2005, 13:22
ICM Motor yetkilisi EXPERT in konuya yaklaşımı gerçekten takdire şayan ...
Kendi topic imde de yazdığım gibi..
Bu konuda suçlayıcı bir yaklaşım yerine gerekliliklere bakmak lazım.
Bir tarafta ülkesinin gelir seviyesi düşük insanlarına dünyanın diğer ucundan , insanımızın edinebileceği fiyatlarla motosiklet temin edip , bundanda kazanç elde etmeyi amaçlayan bir firma.
Diğer tarafta bütçesine uygun bir binek aracı satın almış , beklentisi bir noktadan diğerine , beklediğinin altında bir performansla da olsa TEK PARÇA halinde gitmeye çalışan bir vatandaş.
Galiba bu işte en büyük suçlu Çinli üreticilerden başkası değil. Sonuçta ürettikleri ürün sıradan bir makina olmayıp , üzerinde CAN taşıyacak binek araçlarıdır. Ve bu araçlar çocuk bahçelerinde değil , dünya standartlarında üretilmiş olan birçok aracında hareket halinde olduğu karayollarında kullanılacaktır. Bu sebeple bu motosikletler insan can güvenliği açısından gerekli asgari standartları sağlamak durumunda olmaları yanında , aynı karayolunda diğer araçlarla uyumlu seyahati sağlayacak performans kriterlerini de sağlamak durumundadırlar.
İthalatçı firmalarımız ve devletimizin ilgili kurumlarına da düşen sorumluluklar vardır ki, bu da ülkemize getirilen ve üzerinde can taşıyacak olan bu makinaların, bu sektörün uluslararası kalite standartlarına uygunluğunu sağlamak ve denetimini taviz vermeden yapmaktır.
Aksi takdir de ; sorun çıkan makinada, kırılanın bozulanın yerine yedek parçası takılır sorun hallolur. Ancak üzerindeki İNSANOĞLUNUN yedek parçası varmıdır ??? Yarın bu tür sorunlar nedeniyle zarar görecek insanlarımız, gördükleri insani zararları talep ettiklerinde hangi ithalatçı firma bunun altından kalkabilecektir...
SONUÇ OLARAK, ÜZERİNDE İNSAN GEZDİRECEK OLAN BU ÜRÜNLERİN ÜLKEMİZE GETİRİLMESİ VE BİZLERE SUNULMASI AŞAMALARINDA SORUMLULUĞU OLAN TÜM Firma,Kurum ve Kişi lere BÜYÜK SORUMLULUKLAR DÜMEKTEDİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.........

Barış Şuşut
18 Kasım 2005, 20:37
prifo, demişki


ben de marmaristeyim. motor almayı düşünüyorum. yazının başlığını okuyunca jinlunu listemden sildim. daha sonra expertin cevabı beni tatmin etti.
bbrr arkadaşım sanırım olay sakarda meydana gelmiş. arkadaşına geçmiş olsun
experte teşekkürler.

evet olay sakarda meydana geldi ama bu olay bence JINLUN ı alınacaklar listesinde ilk sıraya taşır. marka vermiyorum ama bu gün bir çok pahalı markaların distrübütör firmaları malesef sattıkları motorlarıjn arkasında duramıyor.
Bir motorda hayati önem taşıyan yedek parça temini konusunda çekilen sıkıntılara şahsen defalarca şahit oldum ICM ısrarla yedek parça konusunda sıkıntı olmadığını vede daha önemlisi olmayacağını dile getiriyor.ben burdaki tüm arkadaşlarıma bir ailenin fertleri gözüyle bakıyorum amaç hepimizin motorunun markası ne olursa olsun en iyi hizmeti alması JINLUN bunu şu ana kadar yaptı ve yapacağınıda tahahhüt ediyor. JINLUN başlığını çok yakın takip ediyorum sorunlu servislerin ve bayilerin daha doğrusu işe ciddi yaklaşmayanların elinden bayi ve servislikler alınıyor yani sonuç şu eğer JINLUN motorun varsa bayi ve servis ilgilenmese bile bilki sahipsiz kalmıyosun ICM arkanda ben 3 yıldır HYOSUNG marka bir motor kullanan biri olarak yedek parçanın ne kadar önemli olduğunu en yakın bilenlerdenim en ufak arızada motor 1-2 ay yatıyor taaaa suriyelerden parça buluyoz.
şu formun en şanslıları bence JINLUNcılar niyemi expert ve e-erdun abi gibi iki kişi yardım ediyor :cat:

dengesiz
19 Kasım 2005, 15:14
tebrik ediyorum süper bi yardımlaşma örnegi daha biz böyle bi aileyiz.... cok teşekkürler BBRR ..... İYİ Kİ VARSINIZ :rendeer:

MoToR
29 Kasım 2005, 19:49
BBRR dostum teşekkür ederim sende olmasan biz ne yaparız hassasiyetine tekrar teşekkür ederim bende jinluncuyum önemli olan marka değil hizmettir. :cat:

Barış Şuşut
23 Aralık 2005, 18:29
ben bu başlığı açarken garantide sorun yaşayan arkadaşlar olur diye düşünmüştüm olaya bak valla helal olsun kimse sorun yaşamıyo demekki...:cat:

ilkantek
25 Aralık 2005, 18:47
Arkadaşlar;
Bende KANUNI SEYHAN 150C VAR BIR TANE;
Bakalım Çözüm Bulabilices mi Buradan.
motorun Sağ Debriyaj Tarafındaki Kapağın Devir Saati çıkışından Yağ Kaçırıyor.
Devir Mili Orayı Aşındırmış Ve Kapağın İçindeki Basınçlı Yağ Kanalına Bir Delik Oluşmuş.Fabrikaya onlarca mail Attım.Cevap Yazan Yok.Yetkili Servise Gittiğimde Bana Bunun Garantiye Girmediğini Yenisini Almam Gerektiğini Söyledi.
Motor 2005 model Arkadaşlar.Daha 5.500 Km De .Sizce Bunun Aşınması Mümkünmü?
Olmaması Gereken Bir Şey.Ki Ben Ne Zamandır Kanuni Kullanıyorum.Böyle Bir Olayla Hiç Karşılaşmadım.Aynısından Arkadaşımda Ve Kuzenimdede Var.Öle bir Problem Yok.Ne Diyorsunuz Bana Yardımcı Olabilecek Biri Varmı????

SAYGILARIMLA

ferrari_tayfur
30 Aralık 2005, 13:25
istanbul avrupa yakasındaki kanuni kullanıcıları.. avcılardaki servisi tavsiye etmiyorum gidecek olan varsa sakın gitmesin...
bana servisteki adamın paragöz olduğunu söylemeleri halde ben gittim motorumu bıraktım yok yere bana 300 ytl masraf çıkardı+70 ytl işçilik parası..
motoru yaptırmayacağımı söylediğimdede 70 ytl işçilik parasını alacağını söyledi bende yaptırmaya mecbur kaldım biraz pazarlıktan sonra toplam 250 ytl ye yapacağını söyledi parçaların fiyatı 230 demişti ertesi gün 250 dedi şimdi sizce bu adam parçaları bu fiyata alıyorsa kendi ne kazanıyor... yani kesin değişecek dediği parçaların bazılarını değiştirmeyecek allah bilir ya belki hiçbir parçasını değiştirmeyecek.. bu arada motor garantili ama garanti kapsamına girmiyormuş dedi.. vs. vs.
o zaman bu garanti ne işe yarıyor ki...:farao:
arkadaşımda honda today var serviste sorun yaşamadı değişen parçalar hep garanti kapsamında yapılıyor...
birde bişey sorayım, ben motoru alırken servisten fatura gibi birşey almalımıyım adam yok alamazsın dedide..

Barış Şuşut
30 Aralık 2005, 13:53
motorun Sağ Debriyaj Tarafındaki Kapağın Devir Saati çıkışından Yağ Kaçırıyor.
Devir Mili Orayı Aşındırmış Ve Kapağın İçindeki Basınçlı Yağ Kanalına Bir Delik Oluşmuş.Fabrikaya onlarca mail Attım.Cevap Yazan Yok.Yetkili Servise Gittiğimde Bana Bunun Garantiye Girmediğini Yenisini Almam Gerektiğini Söyledi.
Motor 2005 model Arkadaşlar

bu tamamen garanti kapsamında bir olay senin kullanımınla alakası olamaz .......
yağ kaçan yeri ve motorun genel durumunu gösteren bir kaç resim ekle ve bir başlık açalım bu kadar alakasızlık olmaz durum böyle ise yılların markası kanuni bu uygulamayı yapıyosa bu motorları satmaları çok güç...............


yani kesin değişecek dediği parçaların bazılarını değiştirmeyecek allah bilir ya belki hiçbir parçasını değiştirmeyecek..

çıkan parçaları her zaman talep edin arkadaşlar ve bunu başta söyleyin ki biz attık falan gibi bir olay olmasın

mb2908
14 Ocak 2006, 01:22
ya bende jınlun almaya karar vermiştim. ama siliyorum ne yazık ki
aslında motorun tipini çok beğenmiştim ama yapacak bişey yok. tiger dönüş yaptım

TheTURK
18 Ocak 2006, 00:17
bende 250 mct var 500 km de bir bujileri yenilemem gerekiyo 500 km sonunda bujinin ucu simsiyah oluyo ve ne kadar temizlersem temizleyim iş gormuyo bi servise goturdum onlar endüksiyon bobininin yeterli akım uretmediğini, bujinin ateşleme sırasında yeterli kıvılcım cıkartmadıgından benzinin tam yanmadıgını bu yuzden kurum olustugunu ve enduksiyon bobininin arızalı oldugunu soylediler kendi servisim ise problem olmadıgını sadece zengin karışımla calıştıgını savunuyolar 1500 kmde motor 3 takım buji bitirdi ayrıca arka jant telleri kırmızı ışıkta kalktım bi ve dagıldı 6 tanesi koptu servise goturdum tabiki dediler kullanıcı hatası 60 ytl sıkışmış ee kanıtlayamayınca mecburen verdik parayı şimdi bi tane daha tel kırılmış ve tamir için aynı miktar isteniyo sokup takma bedeli olarak motorumu cok seviyorum ama bi gun ya o bana bişey yapacak ya ben ona durum onu gosteriyo ve kimseye mct tavsiye etmiyorum ha kullananlardan memnun olanlar var onu biliyorum ama benim gibi problem yaşayanlardan cok miktarda

Barış Şuşut
18 Ocak 2006, 00:25
ya bende jınlun almaya karar vermiştim. ama siliyorum ne yazık ki
aslında motorun tipini çok beğenmiştim ama yapacak bişey yok. tiger dönüş yaptım
Niyeki gördüğüm en alakalı firma jinlun ben motor alacak olsam direk jinlun alacam bak kanuniden şikayet var mondialden var karşıda bi tane tenezzül edipte cevap veren muhatap yok...
bizim başımıza gelen bir istisna ama şirket öle bir ilgilendi ki işte her şey ortada bu başlığı baştan sona okursanız bunu anlarsınız......:bounce:

2move
18 Ocak 2006, 00:48
yazımdada açıkça belirttim bu başlık her markaya ait motorların sorunlarına açık burayı okuyanlar garanti kapsamına neler girer çözümlenemeyen sorunlarda nasıl bir yol izlenmeli gibi bizlere en lazım konuyu kapsamakta biz icm motorun sergilediği ilgili ithalatçı anlayışını her ithalatçıdan bekiyoruz aynı tür davranışlar bu başlıkta toplanacaktır ve bu reklam değil yapılması gerekendir :bounce:
bu arada belirtmek isterim ben malesef bir HYOSUNG sürücüsüyüm yukarıdaki JINLUN bir arkadaşıma ait

merak ettım neden malesef lafını kullandın?memnun degılmısın?hyosung gt250 almayı dusunuyordum da

tuna_tour
20 Ocak 2006, 16:39
Niyeki gördüğüm en alakalı firma jinlun ben motor alacak olsam direk jinlun alacam bak kanuniden şikayet var mondialden var karşıda bi tane tenezzül edipte cevap veren muhatap yok...
bizim başımıza gelen bir istisna ama şirket öle bir ilgilendi ki işte her şey ortada bu başlığı baştan sona okursanız bunu anlarsınız......:bounce:

merhaba ...

bende bir jinlun sahibiyim daha motorum 1000 km de ve zorlamama rağmen vibrasyondan zincir koruması çıktı ve arka lastiğimi yarıyodu neredeyse dünde egzost vidaları fırladı ve şuan motordan iğrenç bir ses geliyor heleki amortisörün kırılması olayınıda görünce iyice soğudum zaten jinlunun kendi servisi adam gibi ilgilenmiyor ... kendi ustama götürsem garanti kapsamından çıkacak anlayacağınız iyice soğudum motorumdan... burda yersiz yere reklam yapmayalım lütfen icm ltd nin olayla yakından ilgilenmesi ben motorun üzerindeyken başıma gelebilecek kazayı önlemiyor ayrıcada kanuni ve mondialden şikayet var ben jinlun alıcam kelimeside reklam deilde ne !!!! motora yeni başlayacak arkadaşların can güvenliğiyle çıkarlarımız uğruna oynamayalım !!!

bence herşeyden önce bi markayı ithal etmeden önce ülkede alt yapısını hazırlayıp bayi ve servisleri belirli bi standarda kavuşturmak gerekiyor.Servise tornavida kullanabilen öölesine kurs almış kalifiye olmayan bir adam koymak hizmet vermek değildir ! Ayrıca unutmayın ki satış sonrası hizmette ileride size satış olarak geri dönecektir ... Yaz başında bu motorun 250 cc olanını alacakken birdaha asla JINLUN almayacağım noktasına geldim ki buda size güzel bir örnek olabilir dolayısıyla mesleğim gereği çevrem geniş ve motorumu soran tanıdıklarımada kesinlikle önermiyorum buda size diğer bir örnek !

Barış Şuşut
20 Ocak 2006, 17:30
merak ettım neden malesef lafını kullandın?memnun degılmısın?hyosung gt250 almayı dusunuyordum da
bi zamanlar Hyosung metro motor tarafından getiriliyodu ve malesef bu arkadaşlar sadece motoru getiriyodu bu motorun arada sırada yedek parça gerektirdiği konusu tamamen gözardı edilmişti ama şu an firma değişti artık global motor getiriyor ve parçada sorun yok aletin kalitesi zaten ortada yedek parçadada sorun olmazsa bu alet alınır... honda yamaha gibi adı japon kendi mutelif uzakdoğu ülkesi malı olan motorlarada kalitede fark atar....


merhaba ...

bende bir jinlun sahibiyim daha motorum 1000 km de ve zorlamama rağmen vibrasyondan zincir koruması çıktı ve arka lastiğimi yarıyodu neredeyse dünde egzost vidaları fırladı ve şuan motordan iğrenç bir ses geliyor heleki amortisörün kırılması olayınıda görünce iyice soğudum zaten jinlunun kendi servisi adam gibi ilgilenmiyor ... kendi ustama götürsem garanti kapsamından çıkacak anlayacağınız iyice soğudum motorumdan... burda yersiz yere reklam yapmayalım lütfen icm ltd nin olayla yakından ilgilenmesi ben motorun üzerindeyken başıma gelebilecek kazayı önlemiyor ayrıcada kanuni ve mondialden şikayet var ben jinlun alıcam kelimeside reklam deilde ne !!!! motora yeni başlayacak arkadaşların can güvenliğiyle çıkarlarımız uğruna oynamayalım !!!

arkadaşım kimsenin reklamını yapmıyoruz işleri motoru satınca biten şirketlerden çok çektik her motor arıza yapar sen forumda yenisin yaklaşık 1 yıl kadar önce bir arkadaş çok iyi bir italyan endurosuyla öle bir sorun yaşadıki hatta resimleri ile olayı burda anlattı direksiyon milinin içinden geçtiği döküm kırılmıştı ve yolda oluyo bu kırılma arkadaş tabi yapısıyo asfalta...üniversitede yapılan incelemeler ve çekilen metal röntgenleri belgelenen yapım hatasına karşı firma kabullenmedi hatayı... hatta iş tehdit boyutuna geldi sonunda iş tüketici memnuniyeti ile (zoraki bi şekilde) sonlandı...bu tip örnekler arttırılabilir..

bir çok firma aynen şöle yaklaşıyor bu tip olaylara ben saadece satıyorum teknik sorunlardan servis sorumlu bak yukarıdada çeşitli motorlarla ilgili şikayetler var ama malesef muhatap yok ....sen ne dersin.....

ji,nlun başlığına sorununu ve servisin alakasızlığını yaz bi bakalım nolacak....bizde takip ederiz hem olayı unutma ağlamayan çocuğa emzik vermezler....:bounce:

tuna_tour
20 Ocak 2006, 17:58
yarın servisine son kez götürüyorum zaten aynı alakasızlık ve sorumsuzlukla yaklaşırlarsa ( dikkat edin servisin hangi servis olduunu zart diye yazmıyorum sonuçta o insanlarında hataları olabilir ve ekmekleriyle kolayca oynamamak lazım ) kendi ustama götürücem ve olayı avukatıma bırakıcam o gereken haklarımı gayet güzel alabilir . Ama unutmayalım ki olay sadece serviste bitmiyor bu adamlara bayilik ve servis yetkisini veren firma yetkiyi vermeden önce fizibilite yapmalıydılar ... sonrasındada sık sık kontrol etmeliler ...

Barış Şuşut
20 Ocak 2006, 18:43
yarın servisine son kez götürüyorum zaten aynı alakasızlık ve sorumsuzlukla yaklaşırlarsa ( dikkat edin servisin hangi servis olduunu zart diye yazmıyorum sonuçta o insanlarında hataları olabilir ve ekmekleriyle kolayca oynamamak lazım ) kendi ustama götürücem ve olayı avukatıma bırakıcam o gereken haklarımı gayet güzel alabilir . Ama unutmayalım ki olay sadece serviste bitmiyor bu adamlara bayilik ve servis yetkisini veren firma yetkiyi vermeden önce fizibilite yapmalıydılar ... sonrasındada sık sık kontrol etmeliler ...

burdan anlaşılıyorki sen bu başlığı baştan sona okumamışsın bu uygulamaları yapan servisin elinden servislik alındı....:bounce:

tuna_tour
20 Ocak 2006, 19:26
Baştan sona gayet iyi okudum ve dikkat ettiysen insanlar hata yapabilir direk ekmekleriyle oynamak istemiyorum demiştim burdan anlaşılıyor ki bi önce yazdığımı iyi okumamışsın :bounce:

Barış Şuşut
20 Ocak 2006, 21:03
tuna_tour aferin sana oynama kimsenin ekmeğiyle o zaman davada açma niye avukatın ilgileniyoki olayla ....kendine yapılan muameleyi hak et o zaman sana daha ne diyelim....:bounce:

tuna_tour
20 Ocak 2006, 21:23
yazdıklarımı dikkatli okumanı rica edicem senden bıktım tekrar tekrar aynı şeyleri yazmaktan ... yarında aynı ilgisizlikle karşılaşırsam hakkımı arayacağımı belirttim mesajımda ... yazmadan önce oku lütfen ...

vosvosmania
31 Ocak 2006, 12:46
Arkadaşlar; biliyorum bana kızanlar olacaktır ama Kanuni'den başı yanmış biri olarak hepinize tek tek söylemek istiyorum. Çinli motorları almayın. İnsanı motosikletten soğutuyorlar. Her gün başka bir arıza. Onu yaptırıyorsun başka bir yeri daha gidiyor. Servislerle uğraşmayın. EN temiz tepki bu motosikletleri hiç almamaktır. 2005 yılında peşin para vererek aldığım Tiger 250 modeli motosikletim, henüz 10 bin km'ye varmadan 3 kez konjektör yaktı ve akü patlattı. Kaç defa far ampulu değiştirdiğimi hatırlamıyorum bile. Vibrasyon da motorun yanında beleş veriliyor. Şimdi bana kızanlar olacaktır eminim ki. Parası olan konuşuyor falan diye. Asla böyle değil. Ucuz çinlilere harcayacağınız parayla ikinci el, masrafsız bir japon alabilirsiniz. Bir arkadaşım 2'nci el aldığı hondasıyla 70 bin km yaptı ve hala yapıyor. Masrafı lastik, yağ, buji. Hiç olmazsa yolda amortisörünün kırılmayacağını biliyor.
Çinlilerin albenilerine kanmayın. O paralara 125'lik japon motorları var. Emin olun herşeyiyle 250'lik bir Cinli'yi yer. Satarken de kaybetmezsiniz kullanırken de. O yada bu marka demiyorum dikkat edin. Sadece Çinliler diyorum. Bunların hepsi aynı motordur aslındı. OEM üretim yapan fabrikaların malları.
Umarım bana kimse kızmamıştır. Ama şunu öğrendim ki. Çin'den evliya, koyma avluya (Konfiçyüs hariç)

motorcuq
31 Ocak 2006, 13:13
arkadaşlar merhaba ben MONDIAL yetkili servisiyim malisef bu motora uydurulan parçayı görünce utandım böyle bir ustalık olmaz ayıp bu işte böyle arkadaşlar yüzünden insanların duşük bütçeile aldıkları buaraçlar onların motor tutkularını başlamadan bitmesine neden oluyor böylece bunlar bindiği dalı kesenlerden .motortutkusu yayılsın diyoruz ama böyle yaparsak ancak kendimotorumuzu onarırız....

ibrahimethembas
09 Şubat 2006, 22:34
bence konu başlığı ve paylaşılanlar değerli, devamını dilerim.selamlar ibrahim ethem BAŞ

rider89
09 Şubat 2006, 23:17
9. Size daha ilginç bir şey söyleyelim. Biz bu parçaları servislere hemen aynı gün yolluyoruz. Servislerin tek yapması gereken bir garanti parça istek formu doldurup talep etmek. Bu iş içinde her hangi bir bedel kimse ödemiyor. Ne binici nede servis.

Ewt bu sorun önemli...Servisler değiştirmek istemiyo parçaları...Sanki cebinden çıkıyo parça :farao:

rider89
09 Şubat 2006, 23:21
burdan anlaşılıyorki sen bu başlığı baştan sona okumamışsın bu uygulamaları yapan servisin elinden servislik alındı....:bounce:

Ya abicim eğer küçük bi yerde tek bi servis varsa o olay çok kötü...Kime yaptıracaz motoru..Zaten onlarda (küçük yerdeki servisler) biliyorlar bizim onlara muhtaç olduğumuzu, onlarda kasıntılık yapıyorlar :pale:

Khutuck
10 Şubat 2006, 00:04
Ya benim aklım ilk mesaja takıldı.

65km/s ile giderken amortisörü kırılan bir motorun servisi iyi olsa ne olur olmasa ne olur? Ben 110'la giderken aynı parça kırılsa, ben ölsem, adamlar "bakın motorunuzu bedavaya tamir ettik, oğlunuzun cenaze masrafı da bizden" mi diyecekler?

rapide
10 Şubat 2006, 01:25
YAMAHA YBR 125 kullanıcısıyım eylül gibi motoru alır almaz kataloğa göre düzgün açılsın diye zorlamadan çanakkale bandırma yaptım zira hemencecik egzos sarardı bazı servişsler ok basmışın dedi bazılarıda ybrnin egzosu sararı dedi sonuçta kullanıcı haqtasına girdi periyodik bakımları yapılan motorum 100kmyi geçmiyor eğer gazladıysam rahatlıkla geçmesi lazımdı bir servis motordan ses geliyor açılması lazım diğeri iyi diyor geçen gün 2 gün çalıştırmadım akü bitti şarj ettiler değişmedi allah akıl versin bize hem isime para veriyoruz hemde garanti fos çıkıyor05442315506

-Black-
11 Şubat 2006, 06:34
Arkadaşlar;
Bende KANUNI SEYHAN 150C VAR BIR TANE;
Bakalım Çözüm Bulabilices mi Buradan.
motorun Sağ Debriyaj Tarafındaki Kapağın Devir Saati çıkışından Yağ Kaçırıyor.
Devir Mili Orayı Aşındırmış Ve Kapağın İçindeki Basınçlı Yağ Kanalına Bir Delik Oluşmuş.Fabrikaya onlarca mail Attım.Cevap Yazan Yok.Yetkili Servise Gittiğimde Bana Bunun Garantiye Girmediğini Yenisini Almam Gerektiğini Söyledi.
Motor 2005 model Arkadaşlar.Daha 5.500 Km De .Sizce Bunun Aşınması Mümkünmü?
Olmaması Gereken Bir Şey.Ki Ben Ne Zamandır Kanuni Kullanıyorum.Böyle Bir Olayla Hiç Karşılaşmadım.Aynısından Arkadaşımda Ve Kuzenimdede Var.Öle bir Problem Yok.Ne Diyorsunuz Bana Yardımcı Olabilecek Biri Varmı????

SAYGILARIMLA


Ben de 2 yıl kadar 150c kullandım. Aynı şey (devir mili) bana da olduğunda moralim bozulmuştu.Hemen garanti konusunu falan düşünmeye başlamıştım ki; benim ustanın yanındaki çırak sıvı conta ile orayı kapatmıştı. Ve bi daha da o bölgede yağ görmedim...Şimdi düşününce fazla panik yapmışım... Garantiden yenisi de gelse, bir şekilde sıvı conta ile o bölümün kapatılması gerekecekti. Motoru falan elletme....

Umarım yardımcı olur...

Saygılarımla,

sinandurak
05 Nisan 2006, 01:19
bunlartı görünce evde kendim tamir etmeye karar verdim. atelyemi kurayım garajıma. bakayıp onarıma.

weboy
07 Nisan 2006, 22:01
Bende Mondial 150 zat var. Motor 2000 kilometrede ilk 1. ayda akü akıtmaya başladı akan asit motorun üzerine olduğu gibi aktı karbirator falan ne varsa neyse 1 ay akü bekledim değişti sonra eve işe 1 yada 2 km lik mesafe 3 defa şarja götürdüm yeni aküde dahil şimdi arka fren müşürü arızalı gaz da kesiklik yapıyor ayaktan çalışmıyor.konjektör arızalı dediler ama hiçbiri garanti kapsamında değil egsoz da çürüdü bana doğal afetler garanti kapsamı dışında olduğunu söylediler. Arkadaşlar izmirde nezaman doğal afet oldu bana söyleyinde bende haberim yoksa biliyim. Eksozu bakmak için istediler bende okey dedim ama servis sökme takma parası istedi eğer gönderirsek zaten ne olduysa servise gitsem herşe garanti dışı bana biri garanti içinde olan ne ise söylesinde bende biliyim. ha bide akü bekliyoz yine akü bitmiş şu anda türkiyede yok diğer ülkelerden bakıyorlar gelince takacaz. Mail attım cevap yok. Fabrikayı aradım karşımdaki adam abicim mabicimli neredeyse dövecek. Benim size tavsiyem uğur markasına güvenipte boyalı reklamlara kanmayın görünüşüne değil içine bakın. Garanti sözleşmesinde yazanlara hiç bakmayın. Ama bilsinler ben diğerleri gibi susmayacağım. Bu milleti enayi yerine koymaya kimsenin hakkı yok. Baştan desinler garanti kapsamına girmeyen parçalar(hepsi) bizde ona göre almasaydık bu motoru. Bana dediler çin malı alma diye şimdi hak veriyorum. haaa birde şu anda 203.000 tl yakıyor km de ister inanın isterde yalan deyin alınca görceksiniz.
Eğer mondial alacaksan almadan önce yapacakların,
İpucu 1 : ugur sayfasına gidin fabrikayı arayın müşteri destek, dikkat edin adam biraz sinirli, Benim mondial 150 zatım falan var de alalı 3 ay falan oldu de 2000 km de gösterge fren müşürü gaz kesikliği yada herhangi bi arızadan bahsedin ona nelerin garanti içinde olup nelerin olmadığını sorun. Ama mondialinizin olduğunu söyleyin yok ben yeni alacamda falan derseniz herşey garantili ona göre.
İpucu 2 : Aynı şeyleri servisede sorun
İpucu 3 : En yakın Mondial 150 zat kullanıcısana git sor sokakta gördüğün mondiali durdur sor.
ipucu 4 : mondial alanlar motorun piyasası kırılmasın diye fazla kötülemiyorlar ama onlarda biliyorlar ne aldıklarını.
Eğer bunların anti reklam olduğunu düşünüyorsanız ilk aldığım zamanlar forumda yazmıştım 130 kuruş yakıyor falan diye hani onların söylediği 90 kuruş varya.
ipuçlarının devamı ve gelişmeler hakkında olumlu yada olumsuz sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.

muritu
03 Mayıs 2006, 21:42
hem tebrik etmek için hemde tekrar ana sayfaya taşımak için yazıyorum..gerçekten BBRR bu en faydalı işlerden biri olmuş. bence arkadaşlara çok yardımcı olacak .

PcKopatGhostRider
06 Mayıs 2006, 20:25
Cbr 125R ında genel ama tek bir sorunu war.. oda ön camdan gelen cızırtı.. bir kaç cbr lı arkadaşta aynı sorunu duymuştum.. servise ilk götürmemde hallettiler saolsunlar... :cat:

izmirliavukat
08 Mayıs 2006, 21:02
harika bir hizmet...Ama her ne kadar kardeşimizin sorunu çözülse de, ben markadan şaşmamak gerektiğini anladım. Param yetmezse bekler biriktirir hatta kredi alırım ama şu yaşananları yaşamam (veya yaşamam sanarım)... Bu forumu yaratanlardan allah razı olsun... Tek kelime bilmiyordum. Şimdi belki iki kelime biliyorum ama tamamen buradan. Ne motor dergileri nede kullanıcı el kitabı. Harika bir iş yaptığınızın farkında olun ve bu amatör ruhu kaybetmeyin. Tekrar teşekkürler motorsiklet.net ailesine... (çok mu duygusal oldu? ama bunu yapıp bu başarıyı sağlayan insanları alkışlamazsak, onlarda kabuğuna çekilir diye korkuyorum.) Saygılar

Barış Şuşut
08 Mayıs 2006, 21:06
bu tür sorunlar yaşayanlar bana özelden ulaşsın firmalar mail yoluyla cevap hakkı tanıyoruz ve bu iş için yeni bir bölüm açmayı hedefliyoruz
Amacımız siz motorseverlere en iyi hizmetin verilmesinin sağlanması ...Burda bir aileyiz birbirimizden kmlerce uzakta bile olsak bişi değişmez birbirimize sadece bi klevye mesafesindeyiz....


Ya benim aklım ilk mesaja takıldı.

65km/s ile giderken amortisörü kırılan bir motorun servisi iyi olsa ne olur olmasa ne olur? Ben 110'la giderken aynı parça kırılsa, ben ölsem, adamlar "bakın motorunuzu bedavaya tamir ettik, oğlunuzun cenaze masrafı da bizden" mi diyecekler?


foruma ilk üye olduğum günlerde çok tanınmış bir marka ile yaşanmış bir gidon kovanı kırılma sorunu vardı .... arkadaş o zamanlar üniversitelerden raporlar almıştı..fakat üretici firma işi illegal tehdit boyutlarına taşıdı hatasını kabul etmemek
için ama arkadaşta dişli çıktı vazgeçmedi adamlar hatalarını kabul ettiler ... ama edene kadarda binbir dereden su getirdiler ...senin anlıyacağın çin işi motorda olmuyo bu gibi durumlar her motorda başa gelebilecek olaylar bunlar.....

Syriana
11 Temmuz 2006, 15:57
sayın bbrr öteki başlığı böyle bi konu var diye kitledin ama biz o başlık altında sadece garantideki motorların değil genel olarak satıcı ve müşteri ilişkilerini (2.elde olur sıfırda aksesuarda) değerlendirmek için açmıştık ???

okan4037
11 Temmuz 2006, 16:06
65km/s ile giderken amortisörü kırılan bir motorun servisi iyi olsa ne olur olmasa ne olur? Ben 110'la giderken aynı parça kırılsa, ben ölsem, adamlar "bakın motorunuzu bedavaya tamir ettik, oğlunuzun cenaze masrafı da bizden" mi diyecekler
haklsın arkadasım