Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
alla alla çok yakından incelemedim ama demekki farklımış..
-BSI-
14 Şubat 2009, 23:36
bende şu anda ps egzosu takılı. bilmeyen birisinin farkedeceği birşey değil aralarındaki fark. tek farkı arka maşaya vidalar ile sıkılan kısmı biraz daha etli ve ps enjeksiyonlu olduğu için büyük susturucuya gelen ince kısım üzerinde sensör takmak için bir yer var. bizde sensör olmadı için sensörün takılacağı yer kör tapa ile kapalı.
TYP-R
14 Şubat 2009, 23:52
Enjeksiyonlu bütün araçlarda var bu sensör....
Aykut009
15 Şubat 2009, 01:36
arkadaşlar herkeze merhabaler.benim bir kaç sorum olucak dylan la ilgili.
CBA adlı arkadaşım bana yardımcı oldu ama bi kaç sorumuda size soriyim dedim.
dylan benmim gibi motora yeni başlıcak biri için 2 teker üstünde denge,frenlemeyi ve benzeri konularda bnm için kullanışlı olur mu??
şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler
timuçin okçu
15 Şubat 2009, 09:46
slm bende motora ilk başladığımda şu çan çinlerle başlamıştım.2 yıl kullandım.şu an tek tavsiyem bu işe bulaştıysan kaliteli bişeyle başlaman .az daha motor merakım ve sevgim başlamadan bitiyordu.arkadaşlara göre ben yeniyim ama benim izlenimim kontrolun elinde bir makina bence dylan.gitmekten istersen giden durmak istersen onuda düzgün şekilde yapabilen bir makine.kullandığım zaman içinde oldukça dengeli olduğuna karar verdim memnun kalıcaksın bence.
mhyen
15 Şubat 2009, 13:20
arkadaşlar herkeze merhabaler.benim bir kaç sorum olucak dylan la ilgili.
CBA adlı arkadaşım bana yardımcı oldu ama bi kaç sorumuda size soriyim dedim.
dylan benmim gibi motora yeni başlıcak biri için 2 teker üstünde denge,frenlemeyi ve benzeri konularda bnm için kullanışlı olur mu??
şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler
Sana kendimden örnek vereyim.Geçen sene ilk motor olaraktan Dylan'ı aldım. Öncesinde sadece kursta 1-2 kez ileri geri gidiş geliş tecrübemle beraber Karaköy'den Ümraniye'ye kadar binip motorun üzerine getirdim.Bu arada İstanbul içini bilmeyenler için anlatayım.Önca Sirkeci'ye kadar geldim, ordan feribot ile harem'e geçtim.Sonrasında da yaklaşık bir 100 km dolaşıp eve gitmiştim:P
Hayatında hiç motora binmediysen belki ürkebilirsin -yalan yok ben de tırsmıştım başlarda:P- fakat her konuda dylan süperdir:cat:
Bu arada forumda arkadaşlar hep dylan çok atak ilk motor olarak zor olabilir gibi ifadeler kullanabilirler fakat bana nedense öyle gelmemişti.Beat, activa gibi ufak bir motora binmediğimden direk dylan ile başladığımdan sanırım:cat:
seethru
15 Şubat 2009, 18:17
Sana kendimden örnek vereyim.Geçen sene ilk motor olaraktan Dylan'ı aldım. Öncesinde sadece kursta 1-2 kez ileri geri gidiş geliş tecrübemle beraber Karaköy'den Ümraniye'ye kadar binip motorun üzerine getirdim.Bu arada İstanbul içini bilmeyenler için anlatayım.Önca Sirkeci'ye kadar geldim, ordan feribot ile harem'e geçtim.Sonrasında da yaklaşık bir 100 km dolaşıp eve gitmiştim:P
Hayatında hiç motora binmediysen belki ürkebilirsin -yalan yok ben de tırsmıştım başlarda:P- fakat her konuda dylan süperdir:cat:
Bu arada forumda arkadaşlar hep dylan çok atak ilk motor olarak zor olabilir gibi ifadeler kullanabilirler fakat bana nedense öyle gelmemişti.Beat, activa gibi ufak bir motora binmediğimden direk dylan ile başladığımdan sanırım:cat:
Dostum ilk motorum activa ikincisi dylan idi, emin ol dylan istanbul trafiğinde çok çok çok daha güvenli bir motor, zira lastik çapı ve ara hızlanma değerleri ile trafikte çok daha emniyetli seyahat edebiliyorsun.
Deryali
15 Şubat 2009, 21:13
Dostum ilk motorum activa ikincisi dylan idi, emin ol dylan istanbul trafiğinde çok çok çok daha güvenli bir motor, zira lastik çapı ve ara hızlanma değerleri ile trafikte çok daha emniyetli seyahat edebiliyorsun.
Sana katılıyorum benimde ilk motorum Honda Beat idi ve e-5 te çok zorlanıyordum çünki yeteri hıza çıkamadığım gibi ani hızlanmalarda ve yavaşlamalarda sorunlar yaşıyordum.
Oysa şimdi dylanla e-5'te gittiğimiz hız arabalarla çok rahat başa çıkabilecek nitelikte. Ben fazla boş akan trafikte sol şeridi tercih ediyorum. En önümdeki aracın hızı kadar aramda güvenli takip mesafesi bırakarak ilerliyorum. Böylece sağımdan solumdan araç beni tehdit edemiyor.
Ancak daha küçük cc motorlarla bu imklansız en sağ şeritte gideeksiniz ancak yokuş yukarı çıkarken iyice yavaşlayacaksınız arkanızdan gelen bir kamyonun tehdidi altına girip yolun dılına itileceksiniz. Tabi her yoldada güvenlik şeridi olmuyor. İşte bu gidi durumlarda gazı açıp güvenli hıza çıkmanız gerekirki Dylan bunu sağlıyor. Yokuş yukarı bile gücünden birşey kaybetmeyen Dylan yolun hakkını vererek bize güvenli bir sürüş sağlıyor.
Çoğu zaman araç sürücülerinin seslerini duyar gibi oluyorum.
-Bu kadar küçük gözüken bir motor nasıl bu kadar hızlı olabiliyor ?
Hafifi yukarı meğilli yollarda bile 120+ hızı görebiliyorsunuz. Düz yolda 130, biraz eğimli yolda ise 140km/h hızına erişip bu hızlarda sabit kalabiliyorsunuz. Ayrıca şehirler arası yollarda 120 ile herhangi bir güvensizlik hissetmeden yakıt bitene kadar 100lerce km ilerleyebiliyorsunuz.
Uzun yollarda Kappa ön cam size müthiş bir konfor sağlıyor. Rüzgarı tamamen keserek sessiz ve dengeli bir sürüşü garanti ediyor. Arkanızda bir artçı olması yada olmaması dylan için o kadar önemli değil. Çünki performansını her koşulda size sunmaya koşulsuz devam eder.
Şehir içi ve sürekli kullanımda kısa cam tercih etmelisiniz yağmur gerçekten de önünüzü görmenizi engelleyebilir. Şehir içi yollarda aralara sığa bilen bir cüssesi doğru lastik seçimi ile asla kaymayan kombine fren sistemi ve ekonomisi ile sizi asla üzmez.
beklediğinizden daha fazlasını verir. Canınız sıkıldığında 2000km lik bir gezide bile size uslu ama bazende hırçınca eşilik eder. Gözünüze kestirdiğinizde onunda yardımı ile her yolu kaldırabilirsiniz. Yormaz, yorulmaz, sizi hep sırtında tutar :)
Honda öyle bir motor çıkarmışki sanki bütün motorları toplasan bir dylan etmez arkadaş :| --> Son söz iddialı oldu farkındayım gaza geldim tutmayın.. Bir iki turlayıp geliyorum ;-)
mhyen
15 Şubat 2009, 21:29
Keşke ben de sizin gibi ilk motor olaraktan ufak tefek birşey ile başlasaydım da dylan'a binince ohh be dünya varmış diyip kıymetini daha iyi bilseydim:pr:
Zaten öyle birşey gibi dylan'a alıştıktan sonra ne gt250r ne runner çok hızlıymış gibi gelmemişti.Kısacası her şey için biçilmiş kaftan:cat:
Aynen katılıyorum size bende beattenn sonra ferrari gibi geldi...
selçuk sezer
15 Şubat 2009, 22:47
bu motora binmek hastalık gibi bir şey adamın peşini bırakmıyor
sero35
15 Şubat 2009, 23:31
Sana katılıyorum benimde ilk motorum Honda Beat idi ve e-5 te çok zorlanıyordum çünki yeteri hıza çıkamadığım gibi ani hızlanmalarda ve yavaşlamalarda sorunlar yaşıyordum.
Oysa şimdi dylanla e-5'te gittiğimiz hız arabalarla çok rahat başa çıkabilecek nitelikte. Ben fazla boş akan trafikte sol şeridi tercih ediyorum. En önümdeki aracın hızı kadar aramda güvenli takip mesafesi bırakarak ilerliyorum. Böylece sağımdan solumdan araç beni tehdit edemiyor.
Ancak daha küçük cc motorlarla bu imklansız en sağ şeritte gideeksiniz ancak yokuş yukarı çıkarken iyice yavaşlayacaksınız arkanızdan gelen bir kamyonun tehdidi altına girip yolun dılına itileceksiniz. Tabi her yoldada güvenlik şeridi olmuyor. İşte bu gidi durumlarda gazı açıp güvenli hıza çıkmanız gerekirki Dylan bunu sağlıyor. Yokuş yukarı bile gücünden birşey kaybetmeyen Dylan yolun hakkını vererek bize güvenli bir sürüş sağlıyor.
Çoğu zaman araç sürücülerinin seslerini duyar gibi oluyorum.
-Bu kadar küçük gözüken bir motor nasıl bu kadar hızlı olabiliyor ?
Hafifi yukarı meğilli yollarda bile 120+ hızı görebiliyorsunuz. Düz yolda 130, biraz eğimli yolda ise 140km/h hızına erişip bu hızlarda sabit kalabiliyorsunuz. Ayrıca şehirler arası yollarda 120 ile herhangi bir güvensizlik hissetmeden yakıt bitene kadar 100lerce km ilerleyebiliyorsunuz.
Uzun yollarda Kappa ön cam size müthiş bir konfor sağlıyor. Rüzgarı tamamen keserek sessiz ve dengeli bir sürüşü garanti ediyor. Arkanızda bir artçı olması yada olmaması dylan için o kadar önemli değil. Çünki performansını her koşulda size sunmaya koşulsuz devam eder.
Şehir içi ve sürekli kullanımda kısa cam tercih etmelisiniz yağmur gerçekten de önünüzü görmenizi engelleyebilir. Şehir içi yollarda aralara sığa bilen bir cüssesi doğru lastik seçimi ile asla kaymayan kombine fren sistemi ve ekonomisi ile sizi asla üzmez.
beklediğinizden daha fazlasını verir. Canınız sıkıldığında 2000km lik bir gezide bile size uslu ama bazende hırçınca eşilik eder. Gözünüze kestirdiğinizde onunda yardımı ile her yolu kaldırabilirsiniz. Yormaz, yorulmaz, sizi hep sırtında tutar :)
Honda öyle bir motor çıkarmışki sanki bütün motorları toplasan bir dylan etmez arkadaş :| --> Son söz iddialı oldu farkındayım gaza geldim tutmayın.. Bir iki turlayıp geliyorum ;-)
elıne koluna saglık Ali oyle bır yazmıssınkı eklıyecek bırsey kalmamıs vede gerceklerı yazmıssın.zaten sızın bu yorumlarınızdan sonra dylan tek gectım.altarnatıf bakmazsızın aldım.tekrar tesekkurler .alıcak arkadaslarada tek soyleyecegım hıc dusunmeyın temız dylan buldunuzmu ucune besıne bakmadan alın,scootur da son noktayı koyun.Şeref
Şeref abi nasıl gidiyor dylan alıştınmı beatten sonra...
ozeronder
16 Şubat 2009, 00:18
IRC lastiklerin ne kadar kötü bir yol tutuşu olduğunda yeni lastik aldığınızda anlıyorsunuz. IRC'ler yazın kavurucu sıcağında tam performansını vererek yere çok güzel yapışıyor ancak bunun dışında son derece başarısız.
Bende 20bin km kullandım ve şuan kullandığım dunlop'tan çok memnunum.
Yeni lastik alınca 200km rodajı var demişlerdi ancak bence biraz daha fazla. Yeni lastiği takdırdığım gün 250km yaptım ertesi günde bi 250 km daha yaptım. 250.km de hava ıslakken frenlere sıkıca asıldım(test amaçlı ve bilerek) ön taraf kaydı ve direksiyon hafiften kontrolumden çıktı.
300-400. km aralığında aynı testi defalarca uyguladım çok hızlı iken kaygan yolda freni kökledim ancak hiç kayma olmadı. Şuan bu lastiklerle 2500km yaptım ve son derece memnunum gerek virajlarda gerekse ıslak yolda gerek kuru yolda çok güvende hissettiriyor. Motorun performansınada katkıda bulunduğu bir gerçek.
http://img23.imageshack.us/img23/7730/dsc04698wb4.jpg
(lastikleri takdırdığım ilk gün :) o hafta sonu 500km yapmıştım - 16-17ocak.09 )
BENDE LASTİK SEÇME AŞAMASINA GELDİM.
BELKİ BURADA SORMAK YALNIŞ OLACAK AMA DUNLOP LASTİKLERİ KAÇA VE NERDEN ALDIN BEN SAMSUNDA BU LASTİKLERİ TEMİN EDEBİLİRMİYİM??
ARTI ARKA LASTİK ÖLÇÜSÜNÜ 130\70\13 TEN 140\60\13 YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM TAVSİYE EDERMİSİNİZ??
AYRICA DYLAN HAKKINDA Kİ DÜŞÜNCELERİNİZE BENDE KATILIYORUM ...
Deryali
16 Şubat 2009, 01:13
lastikler ön+arka+takma=190 lira Honda Güngör Motor'dan aldım her zaman oradan alışveriş yapıyorum bi telefon açıp siparişinizi kargo ile de size ulaştırabilirler. Fiyat/Performans olarak Dunlopu tavsiye ederim ancak 140-60-13'ü tavsiye etmem.
Eğer 140x70-13 bir lastik piyasada olsaydı tercih ederdim ancak 140x60-13 olduğunda daha fazla gaz vererek daha yavaş gideceksiniz Bu evet belki ani hızlanma demek ama son hızın düşmesi ve yakıt sarfiyatının artmasına sebep olacaktır. Değerlendirmenizde göz önünde bulundurun.
http://www.jcwhitney.com/wcsstore/jcwhitney/images/imagecache/G_25180G_SW_1.jpg;pv3cd4ba5c76f5b2f0
Şimdi çanta araştırması yaparken bu model çanta taşıma aparatı gördüm sizce nasıl dahamı iyidir bu model..bence tipsiz gibi ama.Hiç kullananını gördünüzmü motorun üstünde nasıl oluyor..
Birde bakıyorumda en uygun fiyatlı çanta shad galiba 33lt olan modeli 80 ile 120tl arasında değişiyor. Bende shad alıcam herhalde, Erol abi memnunmusun kaliteli bişeymi...Ha bide 33 ltlik bana yetermi çok abartı bişey taşımam zaten ufak tefek kipa tansaş alışverişleri,bide kaskımı koymak için bana yetermi. Ali abi en çok senin cevabını merak ediyorum çünkü aramızda uzun yol deneyimi en fazla olan sensin haliylede çantayı en aktif kullananlardansın ondan dolayı. :):)
http://www.motovizyon.com/dukkan/shad-honda-dylan-canta-tasiyici-p-342.html
erol 62
16 Şubat 2009, 09:50
[QUOTE=CBA;1433139]Şimdi çanta araştırması yaparken bu model çanta taşıma aparatı gördüm sizce nasıl dahamı iyidir bu model..bence tipsiz gibi ama.Hiç kullananını gördünüzmü motorun üstünde nasıl oluyor..
Birde bakıyorumda en uygun fiyatlı çanta shad galiba 33lt olan modeli 80 ile 120tl arasında değişiyor. Bende shad alıcam herhalde, Erol abi memnunmusun kaliteli bişeymi...Ha bide 33 ltlik bana yetermi çok abartı bişey taşımam zaten ufak tefek kipa tansaş alışverişleri,bide kaskımı koymak için bana yetermi. Ali abi en çok senin cevabını merak ediyorum çünkü aramızda uzun yol deneyimi en fazla olan sensin haliylede çantayı en aktif kullananlardansın ondan dolayı. :):)
cba, shad 33 lük çanta ve kappa çanta taşıyıcısı çok şık fiyatlarıda çok uygun senin baktığın hem kaba hende sağlam bir montaj olmuyor.mevcut tutamak delip takılıyor. kappa dan şaşma dediğim gibi yükseliş'e uğra 12 taksit yapıyorlar. bu arada çanta kullanmaktan memnunum.33 lük tam ideali gibi duruyor.çok fazla eşya koymayı düşünüyorsan daha büyüklerini takabilirsin
Deryali
16 Şubat 2009, 10:48
Şimdi çanta araştırması yaparken bu model çanta taşıma aparatı gördüm sizce nasıl dahamı iyidir bu model..bence tipsiz gibi ama.Hiç kullananını gördünüzmü motorun üstünde nasıl oluyor..
Birde bakıyorumda en uygun fiyatlı çanta shad galiba 33lt olan modeli 80 ile 120tl arasında değişiyor. Bende shad alıcam herhalde, Erol abi memnunmusun kaliteli bişeymi...Ha bide 33 ltlik bana yetermi çok abartı bişey taşımam zaten ufak tefek kipa tansaş alışverişleri,bide kaskımı koymak için bana yetermi. Ali abi en çok senin cevabını merak ediyorum çünkü aramızda uzun yol deneyimi en fazla olan sensin haliylede çantayı en aktif kullananlardansın ondan dolayı. :):)
http://www.motovizyon.com/dukkan/shad-honda-dylan-canta-tasiyici-p-342.html
Verdiğin linkteki aparat gerçekten de çok ilginç. Kullanan varmı acaba. Sanırım mevcut aparatı çıakrmadan üzerine monte ediliyor biraz daha kibar gibi geldi ama kullanmadan bilinmez tabi. Bizim kullandıklarımızda çok sağlam ve şık duruyor o yüzden bu seçimi sen yapmalısın :)
Çanta konusuna gelince 33 ile 35 litre arasında pek bir fark yok. bendeki 35lik kappa'dan çok memnunum hatta diyorumki keşke 45lik alsaydım. Bazı gezilerde o kadar lazım oluyorki anlatamam. Ama tabi sen çok fazla kullanmayacaksan 33lükte bence yeter. 35liğin içine Kask,mont,dizlik sığabiliyordu 33 lüğede kask ve mont sığacaktır diye düşünüyorum. Ancak benim fikrimi sorarsan seçimim şöyle olurdu:
link verdiğin aparatı alırdım ve 35lik kappa çanta alırdım . Neden dersen Çantayı kullanmak istemediğin zamanlarda çıkarırsın ve arkadaki görüntüde çok kaba olmaz. İhtiyacın olduğunda ise çantayı takar daha büyük hacim sağlarsın.
Yada bizim aparattlardan ve 33lük çantayı alırsın sürekli o şekilde gezersin. :)
Söyleyeceklerim bu kadar bundan böyle benim için bu konu bitmiştir daha çanta hakkında bişey söylemem :) :) :):queen:
erol 62
16 Şubat 2009, 11:01
arkadaşlar merkez kaça karşı gelemedim, sonuç yerle ilk buluşmam...pazar günü hava güzel gibi, 2000 km.lik motor tecrübesine sahibim.şehir dışına hiç çıkamıyorum (ehliyeti alıncaya kadar).ancak ehliyetsiz yakalanma riskin göze alarak.izmirden kuşadası yaptım.izmir-menderes-ahmetbeyli-kuşadası rotası.(100 km.) hava yer yer hafif yağmurlu.uzun cam takmıştım.yola bu camın arkasından bakıyordum. cam sayesinde artçım ile sohbet ederek-rüzgar sesi ve baskısı gelmeden konforlu yolculuk yaptık.dönüşte ahmet beyliye gelmeden bol keskin virajlı yolda virajın içinde yavaş dönerken sanırım motoru yatırmadan, sadece gidon çevirmemden dolayı motor viraj dışına açılmaya başladı yerler hafif ıslak motoru dikleştirip frenlere asıldım.viraç dışına doğru motor durmak üzere iken ön lastiğin toprağa girmesi ile yan dönmesi bir oldu yavaşta olsa sol tarafa yattık.motorda hafif çizik oldu.korumalarım sayesinde bende hasar yok özellikle dizliklerim beni korudu(dizliksiz motora kesinlikle binmem) arçıda da hasar yok.üstümüz başımız çamur allahtan yumuşak nemli toprağa düştük.motorun ön camı kırıldı geri kalan yolu camsız geldik. camsız rahatsız olduk. tekrar cam takacağım ancak biraz kısa olanını takıp yola camın üzerinden bakmak istiyorum.uzun cam kirlenince problem oluyor. kısa camda olumlu veya olumsuz neler yaşayabilirim. birde şehir dışı tecrübem olmamasına rağmen artçı ile yolculuk yapmam hata idi herhalde. arkadaşlar tüm bu olanlar bizim neşemizi kaçırmadı.. halimize güle güle izmire geldik.... (düşme sırasında artçım akrobatik bir hareketle üzerimden geçerek 1 metre önüme düştü)
Deryali
16 Şubat 2009, 12:01
Ah erol çok çok geçmiş olsun çok ucuz atlatmışsınız.
Dylan ile tecrübe edinene kadar biraz zorlanıyorsun ama sonunda motorunu iyice tanıyınca ( bu bende 10-12'binden sonra başladı ) her türlü yol şartları ve virajlarda rahat gidersin.
Bende dylanla daha 3bin km de iken virajı doğru alamamış ve düşmüştüm.
Uzun camın konforunu biliyorum ve herkese tavsiye ediyorum ama işte yağmur yağınca o konfor büyük bir rahatsızlığa dönüşüyor bunun için bol yağışlı mevsimlerde ben kısa camı tercih ediyorum inan bana yağmurda çok daha rahat edersin. Kısa camın çok fazla olumsuz yanı yok sadece büyük cama oranla biraz daha rüzgar alırsın ama önünü görmen herşeyden daha önemli.
Bizim dylanlar da büyük cam düşer düşmez kırılıyor buda üzüntü verici. geçenlerde banada dururken hafif yandan bi araba çarptı motor yavasça yere düştü ve güm yeni aldıoğım büyük kappa cam patlamıştı.
Virajlarda dylan'a dikkat etmelisin heleki lastiklerin IRC marka ise lütfen ilk fırsatta değiştir. Umarım bu son kazan olur. Terkar tekrar geçmiş olsun.
mevlutgs
16 Şubat 2009, 12:10
deryalı pendiğe gelmişsin:):) benim mekana sendemi pendiklisin?
Deryali
16 Şubat 2009, 12:50
Evet mevlüt
Zaten Honda Güngör'den aldım motoru ve süreklide oraya giderim.
mevlutgs
16 Şubat 2009, 12:52
hımm aynen bende zaten evim güngöre 200 metre filan:) yakınn çok kafa adamlar var hehe servisde fuarıda güngör motor almışdı
Çanta konusunda Erol ve Ali abime çok teşekkür ederim herhalde bende 33lük çanta bide sizdeki aparattan alıcam.
Erol abicim çok geçmiş olsun. Dediğin yolları çok iyi biliyorum, Ahmetbeyli yol ayrımından sonraki virajlar çok feci bilmeyenler(yolu yani) için çok sakıncalı. Ben o virajlardan sonraki yoncaköy sitesinde otoruyorum, oradan biliyorum. O virajlarda gerçekten çok yavaş ve dikkatli gitmek gerek. Tekrar geçmiş olsun abi.
şimdi yükseliş Selçuk abiyle knuştumda elinde shad çanta kalmamış 50 tl lik demirden yokmuş.kappa çanta takalım dedi kappanın alt tarafı daha iyiymiş orjinal artçı tutacağına asılır ama shadı orjinal demire asamayız dedi.Nasıl olcak anlamadım en iyisi ben onun yanına bi gideyim...
Konşuk motordan almıştım ben 25tl miydi neydi...:silent:
peki güzel kalitelimi ben biraz evvel konşuk motorla konuştum 50 tl dediler..
Bu arada Erol abi , Selçuk abiye uğradım ellerindeki son demiri sen almışın o demirde bayadır duruyor diye öyle 50 tl ye verdim dedi selçuk abi. Hadi yine iyisin valla abi :):) şimdi 80 tl diyor aynı demire.
erol 62
16 Şubat 2009, 17:38
Ah erol çok çok geçmiş olsun çok ucuz atlatmışsınız.
Dylan ile tecrübe edinene kadar biraz zorlanıyorsun ama sonunda motorunu iyice tanıyınca ( bu bende 10-12'binden sonra başladı ) her türlü yol şartları ve virajlarda rahat gidersin.
Bende dylanla daha 3bin km de iken virajı doğru alamamış ve düşmüştüm.
Uzun camın konforunu biliyorum ve herkese tavsiye ediyorum ama işte yağmur yağınca o konfor büyük bir rahatsızlığa dönüşüyor bunun için bol yağışlı mevsimlerde ben kısa camı tercih ediyorum inan bana yağmurda çok daha rahat edersin. Kısa camın çok fazla olumsuz yanı yok sadece büyük cama oranla biraz daha rüzgar alırsın ama önünü görmen herşeyden daha önemli.
Bizim dylanlar da büyük cam düşer düşmez kırılıyor buda üzüntü verici. geçenlerde banada dururken hafif yandan bi araba çarptı motor yavasça yere düştü ve güm yeni aldıoğım büyük kappa cam patlamıştı.
Virajlarda dylan'a dikkat etmelisin heleki lastiklerin IRC marka ise lütfen ilk fırsatta değiştir. Umarım bu son kazan olur. Terkar tekrar geçmiş olsun.
teşekkür ederim deryali, evet virajlarda biraz daha dikkat etmeliyim.lastik konusu şöyle yazı geçireceğim. yaz sonu bakalım kısmet bakarsınız honda yeni bir konforlu scooter sürer piyasaya(250-300 cc) takas-tukas işi olabilir.camı da kısa takacağım.(cam var iken ayaklarıma yağmur az geliyordu)
cba dostum. teşekkür ederim. demir konusunda evet şanslı imişim. tamamen tesadüf. orada 35 lik kappa çanta vardı .fiyatı 33 lük shad'a göre 70 tl fazla idi. ben shad'ı tercih ettim.
Deryali
16 Şubat 2009, 17:46
Zaten o lastiklerle kışı çıkarırsan yazın sıcakta iyi yere yapışıyor idare edersin.
Ama bilki lastiklerin farklı olsaydı o virajıda alırdın.
Honda yaza bi scooter çıkaracak olsaydı fuarda zaten sergilerdi. Ben hondadan scooter konusunda biraz ümidi kestim.
En iyisi dylan'ı satmadan büyük ccli bi motor almak.
Konşuk motordan almıştım ben 25tl miydi neydi...:silent:
teşekkür ederim deryali, evet virajlarda biraz daha dikkat etmeliyim.lastik konusu şöyle yazı geçireceğim. yaz sonu bakalım kısmet bakarsınız honda yeni bir konforlu scooter sürer piyasaya(250-300 cc) takas-tukas işi olabilir.camı da kısa takacağım.(cam var iken ayaklarıma yağmur az geliyordu)
cba dostum. teşekkür ederim. demir konusunda evet şanslı imişim. tamamen tesadüf. orada 35 lik kappa çanta vardı .fiyatı 33 lük shad'a göre 70 tl fazla idi. ben shad'ı tercih ettim.
ha bide shad 33lükte kalmamış bende herhalde demir işini çözünce 35 lik kappa alıcam...
tufanqm250sa
16 Şubat 2009, 17:59
:pale::pale::pale:
ozeronder
16 Şubat 2009, 18:49
lastikler ön+arka+takma=190 lira Honda Güngör Motor'dan aldım her zaman oradan alışveriş yapıyorum bi telefon açıp siparişinizi kargo ile de size ulaştırabilirler. Fiyat/Performans olarak Dunlopu tavsiye ederim ancak 140-60-13'ü tavsiye etmem.
Eğer 140x70-13 bir lastik piyasada olsaydı tercih ederdim ancak 140x60-13 olduğunda daha fazla gaz vererek daha yavaş gideceksiniz Bu evet belki ani hızlanma demek ama son hızın düşmesi ve yakıt sarfiyatının artmasına sebep olacaktır. Değerlendirmenizde göz önünde bulundurun.
http://www.jcwhitney.com/wcsstore/jcwhitney/images/imagecache/G_25180G_SW_1.jpg;pv3cd4ba5c76f5b2f0
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.
140\60\13 çlçüsünde ki lastik için yanlış düşünüyorsun.140\60\13 ölçüsündeki lastiğin çevre uzunluığu 130\70\13 ten daha büyük olması lazım, bu nedenle son hızı arttırıyor olmalı ama yakıt ekonomisi yapacağını sanmıyorum..
-BSI-
16 Şubat 2009, 21:18
Erol 62 geçmiş olsun abicim. Sizde birşey olmaması sevindirici. Yazılanları okudukça dylanla ilk tanıştığım günler aklıma geldi. Dylanla ilk düşme 2000-4000 km arasında oluyor genelde. :) ilk 2000 km ye kadar motoru tanımadığınızı bildiğiniz için temkinli kullanıyorsunuz. evet tanımadığınızı bildiğiniz için. :) o yüzden hata yapmıyorsunuz. 2000 kmden sonra ben bu işi çözdüm diye düşünüyor insan. ya da bilinç altı bu hareketler sürüşe yansıyor. daha sert kalkışlar. virajlara hızlı girmeler. ama iş aslında öyle değil. 2000-4000 km arası böyle ufak tefek yatırma kayma oluyor. şanslıysak biyerimize bişey olmadan ufak tefek çizikle kurtarıyoruz. sonra tekrar temkinli kullanmaya başlıyoruz. Ama yine kmler arttıkça kendimize güvenimiz geliyor ve başlıyoruz dylanın sınırlarını zorlamaya. şu anda kendi motorumla 22.000 km yaptım. belki bir 20.000 kmde başka dylanlarla yapmışımdır. Kendi motorumun lastikleri hala irc marka değiştirmedim. değiştirme vaktim geldi aslında. Ama size bir tecrübemi anlatayım. michellin marka lastiklerin takılı olduğu bir dylanla yazın en sıcak gününde bir virajda yattık. Ben artçıydım ağır çekimde yere uzandık. Motor yere düşemedi bile. Sebebi asvaltın artık asvaltlıktan çıkıp mermer gibi olması. Lastikleriniz ne olursa olsun asvaltın durumu çok önemli. ben şu anda irc lastiklerle orta sehpanın demirini yere sürtecek kadar yattığımıda bilirim. Taksicilerle kardeş ne yapıyorsun düşeceksin sandık korkuttun bizi diye kırmızı ışıkta konuşmuşluğumuz bile olmuştur. :) michellin lastiklerle çok yavaş süratte yattığmızıda bilirim. O yüzden lastiklere çok güvenmeyin türkiyenin yol şartlarında her lastik kayabiliyor. Aman dikkat.
erol 62
16 Şubat 2009, 22:38
Erol 62 geçmiş olsun abicim. Sizde birşey olmaması sevindirici. Yazılanları okudukça dylanla ilk tanıştığım günler aklıma geldi. Dylanla ilk düşme 2000-4000 km arasında oluyor genelde. :) ilk 2000 km ye kadar motoru tanımadığınızı bildiğiniz için temkinli kullanıyorsunuz. evet tanımadığınızı bildiğiniz için. :) o yüzden hata yapmıyorsunuz. 2000 kmden sonra ben bu işi çözdüm diye düşünüyor insan. ya da bilinç altı bu hareketler sürüşe yansıyor. daha sert kalkışlar. virajlara hızlı girmeler. ama iş aslında öyle değil. 2000-4000 km arası böyle ufak tefek yatırma kayma oluyor. şanslıysak biyerimize bişey olmadan ufak tefek çizikle kurtarıyoruz. sonra tekrar temkinli kullanmaya başlıyoruz. Ama yine kmler arttıkça kendimize güvenimiz geliyor ve başlıyoruz dylanın sınırlarını zorlamaya. şu anda kendi motorumla 22.000 km yaptım. belki bir 20.000 kmde başka dylanlarla yapmışımdır. Kendi motorumun lastikleri hala irc marka değiştirmedim. değiştirme vaktim geldi aslında. Ama size bir tecrübemi anlatayım. michellin marka lastiklerin takılı olduğu bir dylanla yazın en sıcak gününde bir virajda yattık. Ben artçıydım ağır çekimde yere uzandık. Motor yere düşemedi bile. Sebebi asvaltın artık asvaltlıktan çıkıp mermer gibi olması. Lastikleriniz ne olursa olsun asvaltın durumu çok önemli. ben şu anda irc lastiklerle orta sehpanın demirini yere sürtecek kadar yattığımıda bilirim. Taksicilerle kardeş ne yapıyorsun düşeceksin sandık korkuttun bizi diye kırmızı ışıkta konuşmuşluğumuz bile olmuştur. :) michellin lastiklerle çok yavaş süratte yattığmızıda bilirim. O yüzden lastiklere çok güvenmeyin türkiyenin yol şartlarında her lastik kayabiliyor. Aman dikkat.
teşekkür ederim -BSI-, evet kendime biraz güven geldiği ve gereğinden fazla risk aldığımdan oldu . artçımla beraber hasarsız atlattık.korumalar ful olmasa idi hasar olabilirdi. lastik konusunda şöyle bir düşüncem var iyi lastikler sürücünün bazı hatalarını tolere edebilir. kaliteli bir lastik almakta fayda var.
sero35
16 Şubat 2009, 22:41
Şeref abi nasıl gidiyor dylan alıştınmı beatten sonra...
ufak ufak alısıyorum Cem.havaların kotu gıtmesınden dolayı fazla bınemıyorum.daha 300km fılan yaptım.yanı tam tanıma fırsatı bulamadım.bısey gercek 150cc oldugunu bılmesem ınanmam.80-90km anında cıkıyor.asfalt bıraz kaygan veya yas ıse tam gaz yapıp kalkmak sakıncalı.fıren sıstemı cok guzel.yavas yavas alısıyorum.:cat:
mevlutgs
16 Şubat 2009, 23:38
vay be harbi şimdi bu okuduklarınızı görünce ps150 almaya daha çok ısındım:) inşallah ps150 içinde bu dedikleriniz azı değil fazlası geçer inş vay be ne aletmiş ya valla sürmek istiyorum ya:(:(:( yazı bekliyorum:(:(:(: 90 km hıza kaç sn de çıkıyor? benim today 55 km ye 10 sn filan çıkıyor:(:):):)
Abiler bugün serviste bi Ps kullanıcısıyla konuştum bir depoyla 230 km yapıyorum dedi. Hala aklında benim gibi psmi alsadım azmı yakardım acaba gibi soru işareti olanlar içinn söylüyorum. Birkez daha içim rahatladı..
mevlutgs
17 Şubat 2009, 00:22
aahh hadi ya 8 litre benzinle demek istiiyorsunuz herhalde vay be çok az gibi geldi bana sanki?? aslında normal ben 2.8 3 litr benzin ile 100 km yapıyorum 120 denebilir oda 50 ile adam vuruyor 90 100 arası km hızla gidiyor 230 yapması bence iyi enjeksiyona vurarsak işi kötü
dediğini göre 8.6 litre benzin alıyormuş PS
mevlutgs
17 Şubat 2009, 00:31
doğrudur olabilir;) cba litresi 3 liradan hesap etsek 95 in 24 ytl dolar vay be az para değil
Rüzgardan devrilip sol önden (resime göre sağ) kırılan camı kloroform ile yapıştırdık.Görüşü engellemediği için yine şanslı sayılırım.
http://www.3moon.net/2009/dy1.jpg
Daha önceden olduğu yerde yere düşürdüğümde ,far hizasında sinyalın altında ve camın altında kalan bir kısımda sıyrık oluşmuştu.Onları da sonaxın
siyah rötüş kalemiyle kapadım ama çok süper olmadı.Bu rötüş kalemi mum gibi birşey metalik siyaha daha uygun.5-10 yıkamaya kadar dayanıklıymış.
Bu da kasa taşıma maceram:p
http://www.3moon.net/2009/dy2.jpg
Deryali
17 Şubat 2009, 10:55
Abiler bugün serviste bi Ps kullanıcısıyla konuştum bir depoyla 230 km yapıyorum dedi. Hala aklında benim gibi psmi alsadım azmı yakardım acaba gibi soru işareti olanlar içinn söylüyorum. Birkez daha içim rahatladı..
yuh diyorum ben 7 litre ile 240km yapıyorum. O kullanıcı ya yanlış hesaplıyor yada çok hor kullanıyor olmalı.
erol 62
17 Şubat 2009, 14:12
benzin konusuna bir yorumda benden.... toplam 1600 kmlik .yol ortalamasıdır %80 şehir içi, %20 düzyolda olmak üzere ortalamada 3.20 litre yakmaktadır- uzun yolda ve sıcak havalarda düşebilir. özellikle şehir dışında 80-100 hızlarında ne kadar yakıyor acaba merak ediyorum.
Deryali
17 Şubat 2009, 14:33
80-100km hız ile gidersen şehir içi ile aynı yakıyor. Hatta bizim motorlar şehir içinde daha az yakıyor. Şehirler arası ise fazla yakıyor.
Eğer uzun yolda sürekli 100-120 aralığında gidersen inan bana şehir içinden daha fazla yakıyor. Heleki artçın varsa dahada fazla yakıyorsun.
1 keresinde 2 kişi full yüklü ( arka çantada 15kg yük, önde sırtçantası bir o kadarda orada ) Vede son gaz gittim. yola göre 110-120-130... 1 depo benzini kısa sürede bitiriverdim :) 4. 4.5 litreden fazla yakmıştım..
Ben şuan 40-60-120 aralığında değişken hızlarda e-5'ten gidiş geliş her gün 100km kullanıyorum ve 2.7 ile 3.0lt arası benzin harcıyorum.
Yani 1 depo ile 300++km
http://img148.imageshack.us/img148/5617/dsc01923je7.jpg
G.BEREKET
17 Şubat 2009, 17:57
Demekki yakıtı düşünüyorsan ps'den uzak durucan.:)
yok aslında uzak duracan değil ben daha büyü bi fark olursa diye korkuyordum ama öyle bişey olmadı..
erol 62
17 Şubat 2009, 18:07
deryali üstad %10 oranında fazla benzin tüketiyor benimki. tahmin ediyorum cam yakıtı etkili bir şekilde düşürüyor.camı taktıktan sonra (uzun cam) motor daha çabuk ivmelenip süratide artmıştı.ancak kullanmak fazla nasip olmadı düştük kırıldı. sanırım yeni camı biraz kısa takacağım.yağmurda bana görüş problemi yaratmıştı. (cam büyük konformuş; camlı dylan daha güzel)
Deryali
17 Şubat 2009, 19:09
deryali üstad %10 oranında fazla benzin tüketiyor benimki. tahmin ediyorum cam yakıtı etkili bir şekilde düşürüyor.camı taktıktan sonra (uzun cam) motor daha çabuk ivmelenip süratide artmıştı.ancak kullanmak fazla nasip olmadı düştük kırıldı. sanırım yeni camı biraz kısa takacağım.yağmurda bana görüş problemi yaratmıştı. (cam büyük konformuş; camlı dylan daha güzel)
haklısın katılıyorum.
mevlutgs
17 Şubat 2009, 19:58
alla alla nasıl olur ya tam tersi ya asıl cam olduğu zaman hızlı gidemessin düşünün önünüzde kocaman bir engel var bana biraz saçma geldi sanki ve bence ps150 dylandan az yakacağı kesin şuan alınan motorlar rölantide olduğu içindirki sanıyroum çok yakıyor aynı motor var diyorsunuz dylan ps fazla yakmaması lazım tersine az yakması lazım enjeksion i var
benim konuştuğum PS sahibinin motoru 11 bin km deymiş bende özellikle sordum...
Deryali
18 Şubat 2009, 12:36
Rüzgardan devrilip sol önden (resime göre sağ) kırılan camı kloroform ile yapıştırdık.Görüşü engellemediği için yine şanslı sayılırım.
http://www.3moon.net/2009/dy1.jpg
Daha önceden olduğu yerde yere düşürdüğümde ,far hizasında sinyalın altında ve camın altında kalan bir kısımda sıyrık oluşmuştu.Onları da sonaxın
siyah rötüş kalemiyle kapadım ama çok süper olmadı.Bu rötüş kalemi mum gibi birşey metalik siyaha daha uygun.5-10 yıkamaya kadar dayanıklıym
Klaformu nerede bulabiliriz. Benim camda aynı yerden aynı oranda kırıldı :) İşe yaradı mı ?
Facebook kullanan dylancıları facebooktaki honda dylan kullanıcıları grubuna bekliyoruz..
Grubun adı= Honda Dylan Lovers and Riders böyle ararıtsanız direkt çıkar
buda linki = http://www.new.facebook.com/groups/e...gid=7088421083
Deryali
18 Şubat 2009, 17:09
Dylan'ın yanına uzun yollara gitmek için bi tane Majasety 400'mü alsam ?
Yoksa uzun yollara yine dylan'la gitmeye devam edip arada ruh-ul tatmin için Yamaha R6'mı alsam karar veremedim. :)
http://www.cmsnl.com/news/img/yamaha_r6_rev_counter.jpg
http://www.techfresh.net/wp-content/uploads/2007/02/yamaha_majesty_400_abs_1.jpg
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO