Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Kaiser
29 Kasım 2007, 13:14
Biraz hariçten gazel okumak gibi olucak ama, çoğunlukla ş.içi kullanan biri bence kesinlikle Dylan almalı. Arada sırada çıkacağın uzun yolları Beat'la gittiysen bununla hayda hayda gidersin.Cbr ile son hızları hemen hemen aynı. Cbr'da sürüş pozisyonu ve rüzgar korumasının az oluşu nedeniyle uzun yol için uygun bir motor değil,o da yorar.
celill
29 Kasım 2007, 22:01
ewt bencede dylann dylan cok guzel bır motor 150 lık vıtes gıbı bı derdıde yok
dylan derim başka da bişi demem,
dikkat edin piaggio demedim.
koray gfb
30 Kasım 2007, 18:57
:) vayy dylan niye dylan piaggio varken beyenmiyormusun yoksa :queen:
ErdoganAktas
30 Kasım 2007, 22:38
PIRELLI
GTS 23 / GTS 24
http://www.pirellityre.com/en_IT/browser/attachments/images/MOTO%20catalog_long/img_gts23%2024.jpg
Sport Touring Lastiği
Sport touring motosiklet lastiğinden esinlenen özel konturu sayesinde yüksek süratte dengeli ve mükemmel viraj yeteneği
Sırt deseni sayesinde dayanıklı konforlu, sessiz, sırt hamuru sayesinde optimum ıslak performans
PIRELLI Ön : 110/90-13M/CTL 56L GTS 23 Front, IP Codes: 1622800 (40 EURO KDV. dahil)
PIRELLI Arka : 130/70-13M/CTL 57L GTS 24 1622900, IP Codes: 1622900 (50 EURO KDV. dahil)
freenautilus
01 Aralık 2007, 17:04
Aynı ebatlardaki michelin Gold standart lastikler için Ankara'ya kargo dahil 165 ytl fiyat verdiler(Buz motor).Bana iyi rakam gibi geldi.Motorda michelin deneyimim yok ama Alpin arabamda hayatımı kurtardı.
Az önce honda bayisi ile görüştüm.Sh 300 kesinlikle gelmiyor çünkü gelirse çok pahalı olur, satamıyoruz dedi.Dylan yerine 2 tane 150 lk scooter geleceğini ekledi.Biri dylan gibiymiş(bilgi vermek istemedi), diğeri de sh150 imiş.Fuara doğru görücüye çıkacaklar.Forsight devam etmeyecek.
koray gfb
01 Aralık 2007, 22:57
yani birdaha dylan 0 çıkmayacak mı ?
Somesz
02 Aralık 2007, 00:28
Peki Erdoğan abi eski lastikle araların hissedilebilir bi fark oldumu , yoksa az da olsa belli ediyomu ?
Bu arada bu bahsttiğin 2 model ne zaman gelecekmiş ?
freenautilus
02 Aralık 2007, 01:14
Evet ne yazıkki artık 0 dylan satılmayacak.onun yerine gelecek olan 2 model şubat-mart gibi showroomlarda olacak.(aslında türkiyeye geldi ama fuarda tanıtılacak dendi) Honda artık karbüratörü bırakıp enjeksiyona geçtiği için bu şekilde olucakmış.Bence geç bile kaldılar.
Bu iki modelden biri yine dylan gibi nispeten ufak jantlı, diğeri ise sh 150 modeli 16 jantlı olarak geliyormuş.Sh 150 Pgn-F1 isimli enjeksiyon sistemli, 16 jantlı, ön disk arka tambur frenli(!) ve dylan ile aynı motor güç ve torkuna sahip.ancak google da yaptığım resim aramasında kadran 160 olarak görülüyor.Yine de o kadar yapamaz gibime geliyor.
ErdoganAktas
02 Aralık 2007, 22:36
Peki Erdoğan abi eski lastikle araların hissedilebilir bi fark oldumu
Elbette hissedilir bir fark var. Diyorum ya bunca zaman eski lastiği kullandığıma bin pişman oldum. Üzerinde bulunan lastikler son derece kötü. Michelin i ben bulamamıştım ve hakkında da fazla yazılıp çizilen birşey yoktu, ıslak zemin performansı için herkes çok iyi dediği için pirelli tercihim oldu. Tabii burada marka kadar lastiğin özellikleri de çok önemli. Alacağınız lastiğin ıslak zemin performansının iyi olduğundan emin olun. Yazın lastik zaten dert değil ama hafif nemli bi yolda motor sağa sola kaymaya başlayınca aldığınız en pahalı en kaliteli lastiğin bi önemi kalmıyor.. amaca yönelik birşey almakta fayda var.
(Bazı asfalt ve performans lastiklerinin ıslak zeminde, hatta yazın sıcak asfaltta hiç tutuşu yoktur. Onlar özel olarak pist motorları için üretilmiştir ve piyasada da pahalı şekilde bolca mevcuttur)
sersin1978
03 Aralık 2007, 15:17
honda ibreyi 160 koymuşsa 150 km hızı kesin görür bence diğer modelde s-wing dir
freenautilus
03 Aralık 2007, 20:39
bana kalırsa s-wing pahalı olur diye gelemeyecek, pantehon 150 var, o gelebilir.Hepsi varsayım tabi..
koray gfb
03 Aralık 2007, 20:44
evet artık fuarda görücez :)
bilemir
03 Aralık 2007, 22:10
bilemir_46 olan nick kullanmıyıcam artık bunu şifresini hatırladım bunu kullancam arklar bir dylancı olarak :d
caracas
03 Aralık 2007, 22:13
bilemir, merhaba ne demek istediğini anlayamadım, açıklarmısın lütfen
freenautilus
03 Aralık 2007, 22:24
Arkadaşlar, havaların soğumasıyla aküm 2. senesinde boşalmıştı ve takviye ile çalıştırıp gezerek doldurmuştum.bugün yine boşalmış, daha 1 hf olmadı.Sanırım ömrü azalıyor.Yenisi dışarıda 120 ytl haberiniz olsun.Yuasa marka ve bakımsız tip akü.(YTX7L-BS)O nedenle pahalı.bir kere asit konuyor ilk alındığında, sonra hiç ellemiyosunuz.Aman dikkat edin akülere..
ErdoganAktas
03 Aralık 2007, 23:43
Bu akünün bitme belirtileri ne şekilde gelişiyor? sadece marş mı basmıyor? Benim motorda 2. yılını doldurmak üzere. 33.000 km.de ve km göstergesindeki saat ve ara kilometre sürekli sıfırlanıyor ancak marş konusunda bir sıkıntım yok. Sizlerde de buna benzer sıkıntı var mıydı? Acaba aküm bitmek üzere olabilir mi?
honda ibreyi 160 koymuşsa 150 km hızı kesin görür bence diğer modelde s-wing dir
http://img374.imageshack.us/img374/643/p1200021nz4.jpg
150 lik motor la nasıl yapar 150 km anlamadım servet,ben 500cc 40 hp ile 170 175 yaptım max.
bu arada honda cbr 125 tede 200 kadran var,bonkor bu hondacılar aynı muameleyi yeni enjeksiyonlularada yapmışlardır
sersin1978
04 Aralık 2007, 19:06
ERHANCIĞIM
AYNI GÜÇTE BİR MOTORUN LASTİK ÇAPINI BÜYÜT BAKALIM O MOTOR 150 Yİ GÖRÜRÜMÜ GÖRMEZMİ ANLARIZ
aynı güçte farklı lastik çapında hesap yap bakalım nasıl olur sence sen mühendissin birde senin daha iyi bilmen gerekir
şimdi sh 150 reklemlarına başlayalım böyle yatma olmazya http://www.youtube.com/watch?v=vRsbMZM20g4&feature=relatedne video
freenautilus
04 Aralık 2007, 21:16
Erdogan abi, benim de saatim ara ara sıfırlanıyordu. Garaja girdim hazırlandım bi gün, marşa bastım sangi motorun gücü yetmiyor gibi gıy gıy gıy edip kalıyor.Arabadan takviye ile çalıştırdım gezdim geldim doldu.1 hafta geçti çalıştı,yine gezdim.1 hafta daha geçti aynı şekilde boşalmıştı.Şimdi söktüm şarj ettiricem honda servisinde.Eğer onların şarj cihazı ile yapılan ölçümlerde belli bazı degerler verirse garantiye girebilirmiş.Ama ümidim yok.Şarj sonrası yine tırtlarsa yenisini alacağım.
Servis bu ara günde 7-8 tane akü şarja geliyor dedi:)
Voltmetre ile ölçtüm 12.5 volt veriyor.ama muhtemelen amperi marş motorunu tam çevirmek için yeterli gelmiyor.Farı falan yakıyor ama..
konti
05 Aralık 2007, 08:37
bastırın biraz bastırın.ben değiştirtim aküyü sıfır taktılar.şarj olayı hikaye yine yolda kalırsınız arkadaşlar.
ERHANCIĞIM
AYNI GÜÇTE BİR MOTORUN LASTİK ÇAPINI BÜYÜT BAKALIM O MOTOR 150 Yİ GÖRÜRÜMÜ GÖRMEZMİ ANLARIZ
aynı güçte farklı lastik çapında hesap yap bakalım nasıl olur sence sen mühendissin birde senin daha iyi bilmen gerekir
şimdi sh 150 reklemlarına başlayalım böyle yatma olmazya http://www.youtube.com/watch?v=vRsbMZM20g4&feature=relatedne video
Abi ben iç mimarım mühendis değilim 1 ,lastik çapı mastik çapıda bilmem 2 , daha ne olduğunu bilmediğimiz bir model için boşa nefes harcıyoruz sanki 3,
150 gider mi dersen hala sanmıyorum 4 ,
kızın nasıl ????çok hırpalıyormu sizi??? 5
eyvalla
mybeat
05 Aralık 2007, 11:52
Şimdiki aklım olsa direk Honda Dylan alırdım. Bütçeden yana bi sıkıntım yoktu 3300 vereceğime 5500 rahat verirdim
Honda satıcısı Beat aldırttı bana sanırım elinde kalmasın diye :)
Şimdi 2008 Beat'i satsam kaça satacağım Allah aşkına?
Dylan gördükçe içim sızlıyor ya. Beat'ten soğuyorum.
Pendik-Kadıköy arası Dylan ile ne güzel gidilirdi diyorum herseferinde
Özellikle Beat ile İstanbul-Çanakkale yolculuğu yapınca bunu daha iyi anlıyorsun.
Beat'in onca yolu sesini çıakrmadan üstlenmesi çok sevindirici birşey ama biraz daha hızlı gitsin istiyor insan.
Benim sizden öğrenmek istediğim başka bir konuda Dylan'ın yakıt oranı nasıl Beat 10ytl ile ( lt fiyatı 3.09 OPET ) yaklaşık 140-150 km rahat gidiyor.
koray gfb
05 Aralık 2007, 13:23
arkadaşım keske motoru almadan önce forumları dolaşsaydın biz seni yönlendirirdik heralde sana beat küçük geldi pendik kadıköy süper yoldurr yakıt oranı ise gayet ii 150 liklere göre 3.5 buçuk flan yakıyor dylanda
choconut
05 Aralık 2007, 17:51
mybeat arkadaşım dylan 10 lira ile en fazla 120 km yapar ama artık ben onuda yapamıyorum arkaya 140lık lastik taktıktan sonra yakıt tüketimi azda olsa arttı 90-100 civarı geziniyor şuanda 10 liraya..sen 50-60la filan gidiyorsun sanırım çok düşük geldi bana 10lira ile 150km yapmak süper vallahi..:)
mybeat
05 Aralık 2007, 18:31
abartmıyorum arkadaşlar test ettim. Şehir içi dediğim kadıkoye falan gidiyorum e-5'ten 80 i geçmiyorum. İstesemde çok geçmiyor :)
Motoru ilk aldığım günden beri aldığım benzin miktarını, litre fiyatını vs yazıyorum. en kötü şartlarda 130km gitmiştir. Havaların soğuk olmadığı günlerde çok daha iyi yakıyor. Dylan bence 10 liraya 110 km falan gitse gayet iyi.
bu cbr 125 daha az yakar o zaman. Çünkü dylan 15o lik cbr 125, 125cc lik
ErdoganAktas
06 Aralık 2007, 02:02
Erhancım cıbır 200 yaparmı bilemem ama motor dylan motoru ise 150 yapar.. sen canlı şahitsin.. yapma kardeşim :)
Yakıt tüketimi konusunda Beat 100cc motor hacmiyle elbette çok az yakıyor.. Kesinlikle sağa sola gitmek için insanın 2. motoru olabilir. Ama elbette "Dylan mı yoksa Beat mi almalıyım?" sorusunun cevabı ileride ihtiyaçlarını daha iyi karşılayabilmesi ve sonra "keşke!.." dememek için "Dylan" olurdu.
konti
06 Aralık 2007, 08:54
değerli beat'çı arkadaş.benim makina yani honda ses 150 dylan.ilk aldığmda 3,7 sonra 3,6 sonra 3,5 sonra 3,4 yakmaya başlamıştı ki 4000 bakımında serviste hava benzin karışımını kurcaladılar birden bire 4,5 yakmaya başladı.kısacası kafayı yicem bu motorla.nerde o benim beatım 6 litreyle 240 km gidiyordu.dylanı alalı yüzüm gülmedi 3000de akü sorunu baş gösterdi illallah dedirtti bana tam o sorunu hallattik ki eve geldim kontak anahtarı bozuldu hala bozuk.şimdide cikle çalışmıyor.çıldırtacak beni bu makine.hemen belirteyim aynı makine biladerdede var şu ana kadar hiç sorun yaşamadı.saygılar beat'ten dylana geçince insana çok koyuyor bu yakıt olayı haberin olsun.
sersin1978
06 Aralık 2007, 10:13
erhancığım kızım çok iyi bizi hırpaladığı doğru uyku nedir unuttuk valla ama değer onun için napalım .
140*70*13 ölçülerinde lasstik bilen varmı arkadaşlar varsa haberlerinizi bekliyorumsanırım bende lastik değişicem.
benzin olayına gelince ilk aldığım zamanlar bende bir depoyla yani 20 ytllik benzinle 180km yol yapıyordu 8000km bakımdan sonra 200-220 km lere cıktı 12 .000 civarı bir denenme yapayım dedim ama 100 km yi geçmedim 290km yol yaptı.amam şuan normal kullanıyorum basıyorum yavaş gidiyorum 240 km yol yapıyorortalama motorum 18,000 km de
mybeat
06 Aralık 2007, 10:19
değerli beat'çı arkadaş.benim makina yani honda ses 150 dylan.ilk aldığmda 3,7 sonra 3,6 sonra 3,5 sonra 3,4 yakmaya başlamıştı ki 4000 bakımında serviste hava benzin karışımını kurcaladılar birden bire 4,5 yakmaya başladı.kısacası kafayı yicem bu motorla.nerde o benim beatım 6 litreyle 240 km gidiyordu.dylanı alalı yüzüm gülmedi 3000de akü sorunu baş gösterdi illallah dedirtti bana tam o sorunu hallattik ki eve geldim kontak anahtarı bozuldu hala bozuk.şimdide cikle çalışmıyor.çıldırtacak beni bu makine.hemen belirteyim aynı makine biladerdede var şu ana kadar hiç sorun yaşamadı.saygılar beat'ten dylana geçince insana çok koyuyor bu yakıt olayı haberin olsun.
cevaplar için teşekkür ediyorum.
dylan'ın masrafları artıracağı kesin gibi gözüküyor. Ancak birde şöyle bir sorun var beat'in tekerleklerinin küçük olması'da çukur problemi çıkartıyor.
Aslında Honda 100cc lik Beat'e Dylan tekerleklerini taksa birde selesini güzelce ayarlayıp uzun yolda bel ağrıtmayacak şekilde ayarlasa valla max 95km hızla gitmeye razıyım :)
freenautilus
06 Aralık 2007, 13:31
Arkadaşlar lastik takılırken dikkat edin Ankarada 13 jant'a lastik geçirecek makineyi arıyorum hala.Bir de balans olayı var tabi.İstanbulda ikisini de yapan varmış.
Not: baktığım kadarı ile Michelin de 140.70.13 yok.
konti
06 Aralık 2007, 20:03
Vallah beat'çı kardeş makineyin ortalama yakıt tüketimi 3,5
çukurlar konusunda haklısın.Ancak bizim selede bel ağrıtıyor.
Erhancım cıbır 200 yaparmı bilemem ama motor dylan motoru ise 150 yapar.. sen canlı şahitsin.. yapma kardeşim :)
Yakıt tüketimi konusunda Beat 100cc motor hacmiyle elbette çok az yakıyor.. Kesinlikle sağa sola gitmek için insanın 2. motoru olabilir. Ama elbette "Dylan mı yoksa Beat mi almalıyım?" sorusunun cevabı ileride ihtiyaçlarını daha iyi karşılayabilmesi ve sonra "keşke!.." dememek için "Dylan" olurdu.
abi canı canlı gördüm eyvalla,gerçi almond hill bayırı aşşağı gidioduk.) ama gider mi gider,
choconut
07 Aralık 2007, 15:28
sersin1978 abi bende lastik olayını düşündüğüm sıralarda ustayla konuşmuştum arka lastiği genişletmek istediğimi söylemiştim oda bana orjinal ölçüsü olan 130-70 yerine 140-60 yapalım dedi..çünkü 140-70 yapsaydık iç çamurluğa lastik sürtebilirdi ayrıca birde motoru çok zorlayacaktı diye düşündük dönüş hesabı olarakta yanı hesaba geliyomuş sanırım..pirelli gts23 arka gts24..oldukça tavsiye ederim arkadaşlar kesinlikle ıslak zeminde riske girmeyim 200lira için değmez irclerle dolaşmak çok büyük risk..ıslak zeminde patinaj olayı kesinlikle bitti arka tarafı kaydırabilmek için özel olarak uğraşmanız gerekir..iddia ediyorum eğer asfalt güzelse bu lastiklerle orta sehpayı sürtene kadar yatabilirsiniz ıslak zeminde bile..tek kelime ile harika..
sersin1978
10 Aralık 2007, 11:41
zaten benimde son kararım pirelli oldu erdoğanda taktıktan sonra oda çok tavsiye etti bakalım 20,000 km ye bir şey kalmadı 20,000 km de bende taktırırım artık ama mişlen :mrgreen:içinde iyi diyorlar .diş yapısına bakıp orada karar veririm artık
choconut
13 Aralık 2007, 18:08
dylancı arkadaşlar nerdesiniz yahu kimseden ses çıkmıyo..yeni modeller geliyo diye dylan efsanesini unutmayalım hemen..:)
alın size 4 teker dylan..http://www.sahibinden.com/0_km_dylan_150WQQaXQQ5650641WQQpXQQdisplayitem
mybeat
14 Aralık 2007, 10:14
bu 4 tekerlekli Dylan iğrenç bişi ya :) Tüm karizma yerlerde olmuş valla.
sersin1978
14 Aralık 2007, 10:19
ne adamlar var ya her şeyi iyi yapmışta viraja girince motormu kullananın üstüne yatar kullananmı merak ediyorum açıkçası cocuklar için iyi ama 30,40 km hızla gidilmez bu motorla
caracas
15 Aralık 2007, 23:51
Bencede, berbat olmuş bu bol tekerlekli araç:pr:
Bisiklet kullanmayı yeni öğrenecek çocuklar için yapılmış gibi.
Daha neler göreceğiz bakalım bu alemde, hayırlısı
freenautilus
16 Aralık 2007, 11:11
Bırakın piaggio mp3'ü falan..:bounce:
işte size honda motorlu "mp4 Turkish version" :queen:
denizcimuzaffer
16 Aralık 2007, 11:15
Şahane bir Dylan olmuş:queen:
Bir insan espri yapmak için bu kadar masrafa giriyorsa pes doğrusu:queen::mrgreen:
ErdoganAktas
16 Aralık 2007, 21:36
arkadaşlar espri ile ne ilgisi var. Belli ki, özürlü bi arkadaş dylana özenmiş almış. Ama bakmış ki çok hızlı bi alet, yanlardaki bu tekerler ile de olmuyo, aldıktan sonra ben en iyisi vazgeçeyim bu sevdadan demiş. Motorunu satılığa çıkarmış. Haklısın motor berbat olmuş ama dylan sevdası da işte böyle birşey. İnsana neler yaptırıyor.
sozerr
17 Aralık 2007, 14:18
arkadaşlar merhaba.. kış geldi iğce dağıldık.
bugun dylanı konşuk motora bıraktım. radyatör fanı yanmış. fan türkiyede yok. parça gelene kadar motor 15-20 gün serviste kalıcak. durum vahim yani..
sersin1978
17 Aralık 2007, 17:07
sonunda buldun arızayı başkan artık motoru satmazsında sen hadi hayırlısı motor kiralanır haberin olsu anlaşırız biraz hızlı benimki haber olsun ama sen zaten biliyodun ne arasın
mybeat
17 Aralık 2007, 17:25
2008 model Honda Beat ile <2007 DYLAN takas etmek isteyen var sa haberim olsun :) şartlarda anlaşırız.
prolixin
19 Aralık 2007, 13:47
Tüm dylancılara ve olmak isteyenlere, iyi bayramlar... :)
ErdoganAktas
19 Aralık 2007, 21:55
benim motor da bu sabah çalışmadı. Akü zayıflamış. 2. senemiz dolmak üzere, akünün bitme zamanı geldi heralde. Geçen haftalarda da aynı şikayette bir çok arkadaşımız vardı. Onlara soruyorum ne yaptınız? akü garantiden değişiyor mu? yoksa şarja konup idare mi ediliyor?
caracas
19 Aralık 2007, 23:14
Herkesin, Kurban bayramını tebrik ederim.
Somesz
19 Aralık 2007, 23:20
Servise biraz bastırırsan değiştiriyorlar, ama biz değiştirme sebebimiz akünün zayıflaması değil trak diye bitmesiydi :cat:
freenautilus
21 Aralık 2007, 01:54
birkaç haftadır akü ile uğraşıyorum.servis şarj etti ama 1 hafta yattı, pazar çalışmadı yine.Şarj edilmiş halde iken voltaj 11.7 volt idi.halbuki 12.8 falan olması lazımmış.Şarjı üstünde tutmuyor, bırakıyor demekki.Yuasa marka olan akümüzün distribütörü:http://www.entelenerji.com/yuasa_motosiklet.asp
konuştuğumda 1 haftada bitmemesi lazım dediler.
Servisle konuştum, garantiye girmesi için bazı değerleri vermesi lazım buyurdu.Ama bu voltaj tutmayan hali ile sanırım o değerleri verecek ve değişecek garantiden.gidip geliyorum servise bakalım.
Bende black&decker 12 volt akülü vidalama var.onun şarj adaptörünü + +'ya, - -'ye şeklinde bağlayıp şarj ettim, çalıştırdı.elinizde varsa kullanın derim, idare eder.Ayrıca hondanın şarj ettiğinin aksine ben şarj edince 12.0v gibi bir değer yakaladım.Ama durduğu yerde su kaçıran bidon gibi voltaj kaçırıyor:)
Bir not daha: Eğer motorun akünüzü tam şarj edip etmediğini anlamak isterseniz akü bağlı ve motor çalışıyorken akü kutup başlarından voltmetre ile voltajı ölçün.13,8 gibi bir değer olmalı.gaz verince de bu anlık değişimler haricinde düşmemeli.Eğer belirgin düşük voltajlar okuyorsanız konjektör arızalı olabilir.
Akünün cezası 110-120ytl arasında değişiyor..
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO