Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
kadiRR_delisi
25 Şubat 2011, 01:04
PCX'in tipi dengesiz geldi şişirilmiş bi kalıp.. birde kasa büyük motoru küçük.. dylan gibisi yok orantı süper.. valla ben gittiğii yere kadar binerim sonrada kaldırır koyarım bi kenara.. 70 000'e dayandı km..
-BSI-
25 Şubat 2011, 21:52
Bugün dayanamadım sırf SHı görmek için işlerimin arasında fuara gittim. Plansız gittiğim için yanımda davetiye olmadığından kapıda birinden fazla bilet bularak içeri daldım. Belkide tarihteki en kısa süreli fuar gezisi olmuştur. 15-20 dkda çıktım. :)
Birincisi yabancı sitelerde şu şekilde olan gösterge paneli ve düğmeler Tr ye gelenlerden farklı: http://www.scoopyclub.org/images/wallpapers/SH300i_cockpit.bmp
Bu resimdeki düğmeler dylanla ve diğer çoğu scoterla universal olarak kullanılan düğmeler. Ama Tr ye gelen Shların düğmeleri bunlardan daha farklı şekilde yapılmış. Bu ilk bakışta güzel ama olası düğme arızalarında mecburi orjinal düğme kullanmak zorunda kalınacak. Ben çalıştığım yerde korna düğmesi kırılan dylanlardan birine 3 liraya çin malı düğme takmıştım mesela. :) Bunda o şans yok. Gösterge panelide biraz farklı.
2.si zemin düz ancak ayaklarımı koyunca ayakkabının önü ve arkası plastiğe değiyor. Yani baya dar ayak koyma yeri var. Benim ayaklarımda 43 numara yanlış anlaşılmasın. :) Hatta Pcx e de bindim onda ayak basma yeri dahada ufak. Ayaklarım dışarı taştı. :) Japonlar kendilerine göre yapmışlar.
3.sü sele altı tam bir facia. Kask hayatta sığmaz.
4.sü ve en kötüsü kombine fren yok.
1. madde hariç diğerleri biraz keyfimi kaçırdı. Hadi düğmeleri farklı yaptın bişey diyemem tasarımdır veya sele altı tekerlerin büyük olmasından dolayı küçüktür yapacak bişey yok. Ama 5 cm daha uzun yapsanda şu motoru zemin biraz daha geniş olsa. Hem ayaklar rahat etse hemde malzeme taşıyabilsem. Veya foresightta koymuşsun, dylana koymuşsun şu motora da kombine fren koysan ne olur. Ya da bu Honda tr nin fiyatı düşük tutabilmek için yaptığı bir tercihte olabilir. Yine de eleştirmeden geçemiycem. Gerçi stand görevlisine kombine varmı diye sorduğumda dur bir bakayım diyip ön çamurlukta "Combine Brake System" yazını aradı göremeyince yokmuş dedi. :) Tabi ben bunu görünce saolun diyip arka tekeri elimle döndürüp ön freni sıktım kendim test edebilmek için. Onda da bi tepki göremeyince kombine fren yok diyorum. Yinede ufak bir olma ihtimalini göz önünde bulundurarak hondaya fazla yüklenmeyim. Fakat gerçekten yoksa sorumlusu kimse çok ayıp etmişler. Ama orjinal cam ve elcik koruma parçaları ve orjinal çantası harika. Motor komple buram buram kalite kokuyor.
jayfast
25 Şubat 2011, 22:43
Keşke arka freni sıkıp ön tekere baksaydın. Hiç araştırmadım ama olması gerekir. Aslında bence bizim motorumuz Forza (250) ama sağolsunlar o da gelmiyor Türkiyeye. Japonya sitesinde PCX için 53 km/l, Forza için 43 km/l yakıt tüketimi görünüyor (60 km/h sabit hız). Çok mükemmel değerler. PCX bana yetmicek gibi. Ben yine dylana devam. 6 ay yurtdışında kalıcam 7 ay sonra sıfır Dylan 150i hazır olacak inşallah. Internet bulursam yine size danışırım ara sıra.
Bu arada viteste son oranı arttırmak için ne yapabilirim?
Dylanın sele altına hangi full face kasklar sığıyor? Bende Nolan N84 var sığmıyor. Çenesi açılan bir tane düşünüyorum. LS2 delta ve Nitro f347vn (ixs ile aynı gözüküyor) beğendim. Tavsiyeniz? Alabileceğim yer?
ben agv k3 serisi full-face small beden kask kullanıyorum, sele altına sığabiliyor.
-BSI-
25 Şubat 2011, 22:58
Dediğin doğru aslında işin doğrusu arkayı sıkınca önünde sıkılması ama ön teker rayda sabitti deneyemedim. Birde ön-arka disk olduğu için bizde olduğu gibi sistem telli mekanik değil, foresighttaki gibi hidrolik dağıtıcılıdır, belki önüde sıkınca arkayı sıkar diye ancak bu şekil deyebildim ama yoktu. Hem görevlinin tam bilmediğini farkettiğim hemde arkayı sıkıp önü frenlediğini tam deneyemediğim için kesin yok diyemedim. :) İnşallah vardır, olmalıdır da.
Bu arada full face kaskların çoğuda rahat rahat sığmıyor. Bazı kasklarda seleyi biraz esnetmek zorunda kalabilirsin. Bazılarıda dediğin gibi hiç bir şekilde sığmıyor. Üstlerinde plastik parçalı hava kanalları olan büyük beden kasklar o çıkıntı parçalar yüzünden sığmıyor.
choconut
25 Şubat 2011, 23:54
PCX'in tipi dengesiz geldi şişirilmiş bi kalıp.. birde kasa büyük motoru küçük.. dylan gibisi yok orantı süper.. valla ben gittiğii yere kadar binerim sonrada kaldırır koyarım bi kenara.. 70 000'e dayandı km..
abi sen bu motoru 70bin kmde parçalayamadıysan kimse parçalayamaz..:)
xburakx
25 Şubat 2011, 23:58
70bin honda için hiçbirsey değil
400bin ömrü falan olmalı kılavuzda yazmalı
ama bu 400binde çöpe atılacak anlamına gelmiyor elbette:)
choconut
25 Şubat 2011, 23:59
bsi..bence dylandan fazla olarak sh300de çok fazla artı yok..gerçekten yok..düz yolda 20-30km fazla hız yapıcam diye 8000 lira borca harca girilmez..zaten kiminle konuştuysam sh300 için oturuş pozisyonunun çok rahatsız olduğunu ayaka koyma yerinin dar olduğunu söyledi..yani uzun yolda yapamazsın demek bu..otoyol ve çevre yollarını çok fazla kullanıyosan tamam ama şehir içinde gerek yok bence..kral dylan :) zamanında değişmesi gerekenleri değiştirdiğimiz sürece bu motor ölümsüz..ben bunu anladım :)
jayfast
26 Şubat 2011, 00:03
ben agv k3 serisi full-face small beden kask kullanıyorum, sele altına sığabiliyor.
güzel duruyor. valentinonun markasıymış iyidir herhalde. ama biraz pahalı. 200-300 arası bişey bakıyorum.
-BSI-
26 Şubat 2011, 00:25
bsi..bence dylandan fazla olarak sh300de çok fazla artı yok..gerçekten yok..düz yolda 20-30km fazla hız yapıcam diye 8000 lira borca harca girilmez..zaten kiminle konuştuysam sh300 için oturuş pozisyonunun çok rahatsız olduğunu ayaka koyma yerinin dar olduğunu söyledi..yani uzun yolda yapamazsın demek bu..otoyol ve çevre yollarını çok fazla kullanıyosan tamam ama şehir içinde gerek yok bence..kral dylan :) zamanında değişmesi gerekenleri değiştirdiğimiz sürece bu motor ölümsüz..ben bunu anladım :)
Valla ne yalan söyleyeyim. 12000 lira verip Downtown alırsam daha çok paramın hakkını alacakmışım gibi geliyor. Beygir gücü, konfor, tip, sele altı, far sistemi, gösterge paneli, bütüne baktığımızda sanki downtown daha fazla para eder gibime geliyor. Ama malzeme kalitesi konusunda bugün gördüğüm SH downtowndan üstün. Hele bir yollara düşsün, bir binip sürelim. Şu kombine fren mevzusu netliğe kavuşsun ondan sonra alınırmı alınmazmı görücez. Bende böyle gaza gelip yazıyorum ama alacağımdan değil. Okuyanda hazırda 12 lira var onamı versem bunamı versem diye kara kara düşünüyorum sanacak :) Zevkine bakıyorum ben. "İstanbulu almayı hayal etmek istanbulu almaktan dahamı güzel ne??" ruh hali içindeyim. :) Bu yazda dylanla birlikteyiz... :)
jayfast
26 Şubat 2011, 00:37
bsi..bence dylandan fazla olarak sh300de çok fazla artı yok..gerçekten yok..düz yolda 20-30km fazla hız yapıcam diye 8000 lira borca harca girilmez..zaten kiminle konuştuysam sh300 için oturuş pozisyonunun çok rahatsız olduğunu ayaka koyma yerinin dar olduğunu söyledi..yani uzun yolda yapamazsın demek bu..otoyol ve çevre yollarını çok fazla kullanıyosan tamam ama şehir içinde gerek yok bence..kral dylan :) zamanında değişmesi gerekenleri değiştirdiğimiz sürece bu motor ölümsüz..ben bunu anladım :)
katılıyorum. bir de motorda maxi scooter tipi yok. 300cc dediğin zaman biraz büyük, gösterişli, hızlı, özellikli bişey bekliyor insan. ön cam falan olmalı. 100lük 125lik motor gibi duruyor. ayak koyma yeri gerçekten dar gözüküyor. eşya bile sığmıcak gibi. kalitesine diyeceğim yok ama o fiyatlara pek satılmaz gibime geliyor. forzada yok yok. gel de alma...
jayfast
26 Şubat 2011, 11:16
PCX 5.500 TL 46 km/l
PS150i 6.590 TL 37 km/l
SH300i 11.500 TL 30.5 km/l
CBR125R 6.135 TL
CBR250R 9.950 TL
Satışa mı başladılar ne? Fiyat koymuşlar. Şu PCX ne kadar cazip duruyor...
PCX 5.500 TL 46 km/l
PS150i 6.590 TL 37 km/l
SH300i 11.500 TL 30.5 km/l
CBR125R 6.135 TL
CBR250R 9.950 TL
Satışa mı başladılar ne? Fiyat koymuşlar. Şu PCX ne kadar cazip duruyor...
bende youtube ta pcx ile ilgili bi video izlemiştim, orada 53km/litre söylenmişti çok şaşırmıştım. Bu benzin fiyatlarını düşününce inanılmaz ekonomik bir scooter.
choconut
26 Şubat 2011, 13:27
arkadaşlar ötv düştü..pcx süperdi dahada süper oldu..yeni fiyatı 4870lira..şimdi bu motor alınmaz mı arkadaşlar?? çin malları bile 2500-3000lere dayanmış..
jayfast
26 Şubat 2011, 22:00
arkadaşlar ötv düştü..pcx süperdi dahada süper oldu..yeni fiyatı 4870lira..şimdi bu motor alınmaz mı arkadaşlar?? çin malları bile 2500-3000lere dayanmış..
evet yaw! bugün honda bayisine gittim. o da yasa çıktı pazartesi belli olur dedi. 250cc ye kadar ötv düşmüş. yalnız nisanda gelicekmiş. gelene kadar zam yapmasınlar? :P
elemiştim pcx i, şimdi bi daha mı düşüncez ne?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:57 ----------
düşmüş bile benim haberim yok. sabah 5500dü
evet arkadaşlar bende bugün fuardaydım ve gözlerimle gördüm ötv indiriminden sonra pcx 5.000 tl altına düşmüştü galiba 4.800 civarı bişeydi. Harika bir fiyat valla.
tutku1982
26 Şubat 2011, 23:49
Keşke arka freni sıkıp ön tekere baksaydın. Hiç araştırmadım ama olması gerekir. Aslında bence bizim motorumuz Forza (250) ama sağolsunlar o da gelmiyor Türkiyeye. Japonya sitesinde PCX için 53 km/l, Forza için 43 km/l yakıt tüketimi görünüyor (60 km/h sabit hız). Çok mükemmel değerler. PCX bana yetmicek gibi. Ben yine dylana devam. 6 ay yurtdışında kalıcam 7 ay sonra sıfır Dylan 150i hazır olacak inşallah. Internet bulursam yine size danışırım ara sıra.
Bu arada viteste son oranı arttırmak için ne yapabilirim?
Dylanın sele altına hangi full face kasklar sığıyor? Bende Nolan N84 var sığmıyor. Çenesi açılan bir tane düşünüyorum. LS2 delta ve Nitro f347vn (ixs ile aynı gözüküyor) beğendim. Tavsiyeniz? Alabileceğim yer?
selam dostlar eski dylan kullanıcı olarak arka freni sıktıgında ön frende %25 fren tutuyor. böyle bi sistem var motorda şehir içi herşeyiyle degişilmiycek motor...
sero35
27 Şubat 2011, 11:37
arkadaşlar ötv düştü..pcx süperdi dahada süper oldu..yeni fiyatı 4870lira..şimdi bu motor alınmaz mı arkadaşlar?? çin malları bile 2500-3000lere dayanmış..
valla dylan ı satıp pcx alasım var.sıfır sıfırdır
valla dylan ı satıp pcx alasım var.sıfır sıfırdır
bende düşünmüyor değilim bunu, belki kalkışı dylan kadar seri değildir yada son hızı dylan kadar olmayabilir ama o yakıt ekonomisi yok mu işte sırf oyüzden alınır yahu. 1 litreyle 50km yapmak nedemek harika harika!!!
choconut
27 Şubat 2011, 15:06
arkadaşlar fuara gidenlerden pcx için aldığım yorumlar pek olumlu değil..küçük oluşundan şikayet ettiler,direksiyon çıplak olduğu için bisiklet gibi gelmiş çoğu kişiye..ayrıca işçilik,kablo bağlantı noktaları filan çok basit olduğunu kalite olarak tatmin etmediğini söylediler..eğer illaki motoru değiştirmek istiyosan ps150 al çok daha iyi dediler..sonuç olarak bu sınıfta dylan gerçekten lider..gerek tasarımı gerek konforu gerekse gücü olsun tartışmasız liderdir..10hplik motorlar için dylanı satmam..zaten piyasada düşük motoru mundar etmenin manası yok..ben bu motor değiştirme işinden caydım diyebilirim..gittiği yere kadar sürecem dylanı..artık ne zaman kullanılmaz hale gelir o zaman giderim trafikten düşürürüm motoru alır bi garibana hediye ederim sevindiririm..bundan sonra bi scooter alıcaksam minumum 250cc ve üstü bir scooter alırım dylanda yanında kalır..:)
arkadaşlar bugün ilk kez dylan'ım beni üzdü, yardımınıza ihtiyacım var. en son motorumu geçen pazartesi günü çalıştırmıştım bisüre dolandıktan sonra kapımın önünde kitleyip koydum. Bugün(6gün sonra) biraz dolaşayım diyerekten motoru çalıştırdım ısınsın die bisüre rölantide bıraktım, 2-3 dkk çalıştıktan sonra stop etti tekrar çalıştırdım 50 metre falan sürdüm tekrar rölantide bıraktım biraz çalıştıktan sonra stop etti. O esnada bi arkadaşım geldiği için tekrar motoru çalıştırmadım, 15-20 dkk sonra tekrar çalıştırmak için çabaladığımda marşı basıyorum basıyorum motor gazı almıyordu, biraz zorladıktan sonra her marşa bastığımda hararet göstergesi yanıyor elimi marştan çektikten sonra sönüyordu. Çok zorladığımı düşünerek biraz dinlendirdim, tekrar denerken bu sefer göstergeler sıfırlandı(trip ve saat) km saati titredi falan. Neyse son kez bi deniyim dedim bu sefer marşa hiç basmadı cırr cırr die sesler gelmeye başladı ama akünün olduğu yerden değilde sanki ön konsolun altından geliyordu(bundan tam emin değilim). Arkadaşımla birlikte akünün zayıfladığını düşündük ve aküyü söktük. Yarın bi hondaya götürüp ölçtürcem ve gerekirse şarj ettircem. Sizce sorun benimde düşündüğüm gibi akünün zayıflamasından mıdır? yoksa başka bişeyde olabilir mi?
jayfast
27 Şubat 2011, 20:37
arkadaşlar bugün ilk kez dylan'ım beni üzdü, yardımınıza ihtiyacım var. en son motorumu geçen pazartesi günü çalıştırmıştım bisüre dolandıktan sonra kapımın önünde kitleyip koydum. Bugün(6gün sonra) biraz dolaşayım diyerekten motoru çalıştırdım ısınsın die bisüre rölantide bıraktım, 2-3 dkk çalıştıktan sonra stop etti tekrar çalıştırdım 50 metre falan sürdüm tekrar rölantide bıraktım biraz çalıştıktan sonra stop etti. O esnada bi arkadaşım geldiği için tekrar motoru çalıştırmadım, 15-20 dkk sonra tekrar çalıştırmak için çabaladığımda marşı basıyorum basıyorum motor gazı almıyordu, biraz zorladıktan sonra her marşa bastığımda hararet göstergesi yanıyor elimi marştan çektikten sonra sönüyordu. Çok zorladığımı düşünerek biraz dinlendirdim, tekrar denerken bu sefer göstergeler sıfırlandı(trip ve saat) km saati titredi falan. Neyse son kez bi deniyim dedim bu sefer marşa hiç basmadı cırr cırr die sesler gelmeye başladı ama akünün olduğu yerden değilde sanki ön konsolun altından geliyordu(bundan tam emin değilim). Arkadaşımla birlikte akünün zayıfladığını düşündük ve aküyü söktük. Yarın bi hondaya götürüp ölçtürcem ve gerekirse şarj ettircem. Sizce sorun benimde düşündüğüm gibi akünün zayıflamasından mıdır? yoksa başka bişeyde olabilir mi?
Dün benzeri benimde başıma geldi. Motoru stop ettim. 5 dk sonra çalıştırdım 2sn. sonra kendisi stop etti. 3-4 kez marşa bastım çalışmadı. Elle götürürken 10m sonra tekrar denedim çalıştı.
Pek anlamasam da tahminim karbüratöre pislik kaçmış olabilir.
Daha önce beat kullanırken ben de aküyü marş ile bitirmiştim. 4-5 dk uğraşınca bitebiliyor. Neyse ki onda ayakla çalıştırma şansım vardı. Akü zayıflayınca da göstergeler sapıtmış gibi gözüküyor. Başka masraf çıkartmaz dilerim.
-BSI-
28 Şubat 2011, 02:38
arkadaşlar fuara gidenlerden pcx için aldığım yorumlar pek olumlu değil..küçük oluşundan şikayet ettiler,direksiyon çıplak olduğu için bisiklet gibi gelmiş çoğu kişiye..ayrıca işçilik,kablo bağlantı noktaları filan çok basit olduğunu kalite olarak tatmin etmediğini söylediler..eğer illaki motoru değiştirmek istiyosan ps150 al çok daha iyi dediler..sonuç olarak bu sınıfta dylan gerçekten lider..gerek tasarımı gerek konforu gerekse gücü olsun tartışmasız liderdir..10hplik motorlar için dylanı satmam..zaten piyasada düşük motoru mundar etmenin manası yok..ben bu motor değiştirme işinden caydım diyebilirim..gittiği yere kadar sürecem dylanı..artık ne zaman kullanılmaz hale gelir o zaman giderim trafikten düşürürüm motoru alır bi garibana hediye ederim sevindiririm..bundan sonra bi scooter alıcaksam minumum 250cc ve üstü bir scooter alırım dylanda yanında kalır..:)
Tabiki ihtiyaçlar doğrultusunda Pcx tercih sebebi olabilir. Benimde hem pcx te hemde sh da gördüğüm en büyük eksiklik buydu. İkisinde de ayaklarım rahat değildi. Hele pcx de ayak tabanının bir kısmı dışarıda kaldı. :) Pcx i çok detaylı inceleyemedim. Ama bana da arka freni sıkınca fren telinin görünmesi bisiklet hissi vermişti. :) Birde her nekadar gidounu paslanmaz olsada zamanla çizilen veya kaplaması zarar gören bölgelerden paslanacakmış gibi geldi. Yakıt ekonomisi güzel ama dylandan sonra kullananların "ağır kasalı 1,4 motorlu otomobil kullanmasına" benzeyecekmiş gibi geliyor. Yani dylanın gidişine alışıp gitmiyor diye çok basacaksınız ya da devamlı dip gazda gitmeye zorlayacaksınız. Dolayısıyla dylan kadar yaktıracaksınız. Aynı model otomobilin 1,4 ünün 1,6 sıyla aynı yaktığını biliyorum. Biri rahat gittiği için az basıyorsun, biri gitmediği için çok basıyorsun. Aynı hesaba geliyorlar. :) Tabi çalışma sistemini bilmiyorum ama start-stop özelliğide motor durduktan sonra aynı marş basıyormuş gibi çalışıyorsa ozaman aküsü çok kısa zamanda bitecektir. Benim motun nazar değmesin 4.kışı hala fabrika çıkışlı aküsü üzerinde. Birde alt ışıklandırma+çakar lambalar var. :) Her sabah tek marş.
c3nk:
Km saycını sıfırlama mevzusu aküden olma ihtimali yüksek ama çalışırken stop etmesi başka önemli bir sorun yoksa bujidendir. Şöyle söyleyeyim soğuk günlerde motor jikleyi kapatıp daha düşük devire geçince rolanti düşük geldiği için stop edebiliyor. Yazında buji eskiyse çalışırken gazı verdiğin anda stop edebiliyor. Sonuç olarak benim tahminim soğuk havaladan dolayı bujide biraz eskiyse normal olarak stop etti ki yine çalıştırırsan yine stop edebilir bu bende ve bildiğim diğer dylanlarda da oluyor. Sende çalıştırmak için uğraşınca aküden dolayı km sayacı sıfırlandı. Büyük ihtimalle durum budur. Tabi bu en basit durum. Önemli birşey olmadığını düşünüyorum inşallah da yoktur. :) Birde tavsiyem eğer buji yeni sorun yok dersen çok az rolantiyi arttırman. yani orta sehpaya aldığında arka tekeri döndürmeyecek kadar rolantiyi arttırırsan kışın stop edemez. :)
c3nk:
Km saycını sıfırlama mevzusu aküden olma ihtimali yüksek ama çalışırken stop etmesi başka önemli bir sorun yoksa bujidendir. Şöyle söyleyeyim soğuk günlerde motor jikleyi kapatıp daha düşük devire geçince rolanti düşük geldiği için stop edebiliyor. Yazında buji eskiyse çalışırken gazı verdiğin anda stop edebiliyor. Sonuç olarak benim tahminim soğuk havaladan dolayı bujide biraz eskiyse normal olarak stop etti ki yine çalıştırırsan yine stop edebilir bu bende ve bildiğim diğer dylanlarda da oluyor. Sende çalıştırmak için uğraşınca aküden dolayı km sayacı sıfırlandı. Büyük ihtimalle durum budur. Tabi bu en basit durum. Önemli birşey olmadığını düşünüyorum inşallah da yoktur. :) Birde tavsiyem eğer buji yeni sorun yok dersen çok az rolantiyi arttırman. yani orta sehpaya aldığında arka tekeri döndürmeyecek kadar rolantiyi arttırırsan kışın stop edemez. :)
şuan motor 20.000 km ye yaklaşıyor ve bujiyi 18.000 de değiştirmiştim, bujiden olduğunu düşünmüyorum, büyük ihtimalle soğuk havadan kaynaklanan bir sorun yaşıyorum ve çok zorladığımda dolayıda aküyü zayıflattım. Umarım böyledir ve daha ciddi bir sorun yoktur.
kadiRR_delisi
05 Mart 2011, 20:54
Spor scooter seviyorum.. Malesef ne PS nede SH bana hitap ediyor. Dylan'la devam. Zaten 1000 RR alırsam bunu şehir içi kısa mesafe işe giderken falan kullanıcam sadece..
arkadaşlar sorun çözüldü, bujiden kaynaklanıyormuş daha 2bin km olmadan yeni taktırdığım ngk bujinin böle bişey yapması gerçekten çok şaşırtıcı.
sero35
17 Mart 2011, 21:56
ne olduk böyle arkadaşlar sadece problem olunca yazışmayalım
kadiRR_delisi
21 Mart 2011, 02:13
pek kullanıcı kalmadı galiba topic cansızlaştı.
ErdoganAktas
26 Mart 2011, 14:35
Daha ne olsun koca forumda bu kadar sayfa yazışılan ve sadece motora karşı sevgi beslenilen başka bir topic var mıdır acaba? Havalarda ısınmaya başladı ya motorlar yollara düşmeye başlar..
bugün 20.000 bakımımı pendik güngör motorda yaptırdım arkadaşlar ve dayco marka kayış taktım, gerçekten farkediyo kalkışlarım artık daha seri sizede öneririm ;)
kadiRR_delisi
27 Mart 2011, 01:40
Benimde iyi bi bakıma sokmam lazım debriyaj sanırım teklemeye başladı kalkışlar falan biraz acebalı oluyo. kayış ve ön amortisör yağları rulmanlar falan baya bi girişmek şart. daha arka amortisör arıyoruz bi kaç yerde var ama güvenip alamıyorum adamlar pek güven vermiyo bu meretin patlak olup olmadığıda bakıp anlaşılmıyoki sıfır desen o da aşırı pahalı..
-BSI-
11 Nisan 2011, 22:11
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. :) Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. :) Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum. :)
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
Alper Kaya
11 Nisan 2011, 22:12
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. :) Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. :) Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum. :)
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
vala ins dediğin gibi son yağmurlardır usta yiter ya yiter:D
kadiRR_delisi
15 Nisan 2011, 02:31
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. :) Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. :) Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum. :)
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
Valla yazman iyi oldu bende bazı şeyleri düşünüyodum ön amortisör yayları mesela değişmelimi diye.. tak tuk tak tuk sesler geliyo.. ya bu arada aynı parçalar banada lazım nerden ne kadar aldığını yazabilirmisin. Arka amortisörlerim benimde patlak ama yeniside inanılmaz para kararsız kaldım. servise gitmemek bi yöndende kötü oluyo neyi ne zaman değimeliyim pek takip etmiyorum. km 70000 de
sero35
15 Nisan 2011, 09:41
Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. :) Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. :) Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum. :)
Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
parcaları tedarık ettıkten sonra fıyatları şoyle dokersen banada lazım olacaklar var içinde.bu arada sadece debrıyaj balataları değişiyormuş.en son tas komple 400tl cıvarıydı
kadiRR_delisi
28 Nisan 2011, 23:41
arka amortisörü hallettim takımı 100 tl ye buldum biraz şüpheli bir alışveriş oldu ama taktık ve eskisine göre çok çok iyi eski amortisörler o kadar kötüydüki..
kayış buldum 25 tl tayvan malı bilen kullanan varmı aceba..
karayılan
04 Mayıs 2011, 19:14
selam arkadaşlar bu motosikletin temiz olanların piyasası kaç para internette bakıyorum ilanlara 4.000 tl ile 5.500 tl fiyat yazmışlar motosiklet sahipleri. o kadar ediyormu bu motosikletler??? yani bana fiyat çok yüksek geldi saygılar
selam arkadaşlar bu motosikletin temiz olanların piyasası kaç para internette bakıyorum ilanlara 4.000 tl ile 5.500 tl fiyat yazmışlar motosiklet sahipleri. o kadar ediyormu bu motosikletler??? yani bana fiyat çok yüksek geldi saygılar
honda dylan bir efsanedir onun yerine sadece bikaç değişiklik yapılarak piyasaya çıkarılmış olan ps 150i nin sıfır fiyatı 5.835 tl plaka masrafları vs. 6.000 tl yi geçiyor, dylan satışa devam etseydi sıfır fiyatıda bukadar olurdu. 5.500 biraz fazla ancak 4.500 civarı temiz bir dylanın piyasası diye düşünüyorum.
verloren
16 Mayıs 2011, 15:42
ınternette baya aradım ıkıncı ellerı war sanırım sıfır olanına rastlayan var mı
ınternette baya aradım ıkıncı ellerı war sanırım sıfır olanına rastlayan var mı
Türkiye'de Honda Dylan satışı 2008 yılında sona erdi. Dylan yerine Psi 150 modeli piyasaya sürüldü ve satışı devam etmekte.
-BSI-
22 Mayıs 2011, 00:50
Arkadaşlar, abiler selamlar. Uzun bi düşünme döneminin ardından motorumu satmaya karar vermiş bulunmaktayım. Motorumu fazla anlatmama gerek yok. 4,5 senedir kullanıyorum. Benim gözümde piyasadaki en temiz Dylanlardan biri doğal olarak. :) Satıcı mantığı ilealan adam bakımını yaptırsın demek yerine o hala benim motorum mantığıyla tüm bakımlarını yaptım. Ön arka fren balatalarını değiştirdim. Yağ tapasını yeniledim. Yağını, hava filtresini değiştirdim. Bujiyi değiştirdim. Satacak olmama rağmen gittim iridyum buji taktım. :) Bu işlemler yapılalı 200 km olmamıştır. Debriyaj balatası, arka varyatör, arka debriyaj çanı, ön amortisör yayları yeni olarak elimde var. Bunları daha değiştirmedim ama satılmazsa 50000 kmye geldiğimde tören ile bunlarıda değiştiricem. :) Ayrıca vakti zamanında bir abimden belki düşersek felan diye aldığım ve allaha şükür gerek olmayan tertemiz çiziksiz gidon muhafaza grenajını ve orjinal arka kanadınıda alan arkadaşa vericem. Motorde ekstra olarak bilmeyenler için Leovince egzos, alt ışıklandırma ve çakar lambalar var. Çantasını, elciklerini, beyaz ampulü felan saymıyorum zaten. (Gerçi onlara da baya bi para vermiştim zamanında :) ) Motoru bu şekliyle alan arkadaştan yalan yok lastikleri değiştirmesini istiycem. Birde belki kışın akü isteyebilir lakin 4,5 senedir orjinal aküsü üzerinde. Maşallah hala tek marşta alıyor. :) Bunların haricinde benim vereceğim parçalara ön varyatör ve kayışı ekleyip 50000 ağır bakımını yaptırmak kalacak. Bu dediklerimi yaptırdığı takdirde motoru benimle aynı titizlikte bakımlarını yaptırarak kullanacak arkadaşın en az bir 50000 km daha gideceğine inanıyorum. Şu anda sahibinden.coma ilan vermiyorum çünkü motoru çevremden biri alsın kıymetini bilsin istiyorum. Fiyat olarak 4000 liranın aşağısına vermeye gönlüm razı gelmez ama 4100 yazıp pazarlıklada 4000 lira demeyide samimi bulmuyorum. O yüzden 4000 lira fiyat biçiyorum. Evet biliyorum kmsi 47000 oldu ve biraz yüksek. Ama ben motorumu biliyorum. Hala sıkı ve çukurlarda tangır tungur değil. Sağında solunda çizik çarık yok. Sarf malzemeleri dışında ufak tefek şeyler hariç herhangi biryerinde bir sorunu olmadı. Egzos sorunu vardı onuda Leovince ile çözdüm. 47000 kmdir benzin bitmesi haricinde birsefer bile yolda kalmadım. :) Ankaradan bu tarafı ben bu motorla dolaştım şimdide başkaları dolaşsın isterim. :) Şu anda çok karmaşık duygular içerisindeyim ama artık daha büyük motorlara geçmemin vakti geldi diye düşünüyorum. Ancak ne olursa olsun Dylanın yeri ömür boyu bende ayrı kalacak. Saygılarımla. :)
arkadaşlar merhaba;
bugün ilk kazamı yaşadım, ufak bi kazaydı motoru düşürdüm ve ön grenaj kırıldı, bildiğiniz gibi komple büyük bi parça açıkçası servis yüksek bi fiyat çekicek diye düşünüyorum, elinde bu parçadan
http://img155.imageshack.us/img155/3503/dylann.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/155/dylann.jpg/)
gri renginden olan varmı? yada servis hariç başka biyerden temin edebilir miyim? yardımcı olursanız çok sevinirim.
-BSI-
25 Mayıs 2011, 20:29
Arkadaşım geçmiş olsun. Eğer parçada eksik yoksa sadece kırık, çatlak vs varsa hasanpaşada sadece motor grenajları tamir edip boyayan bir yer var. İşçiliği çok iyidir. orjinali gibi olur. Hatta kırık ayakları varsa onları da kaybetme onlarıda kaynatıyor. Fiyatıda yeni parçadan makul olur.
sero35
25 Mayıs 2011, 21:34
Arkadaşlar, abiler selamlar. Uzun bi düşünme döneminin ardından motorumu satmaya karar vermiş bulunmaktayım. Motorumu fazla anlatmama gerek yok. 4,5 senedir kullanıyorum. Benim gözümde piyasadaki en temiz Dylanlardan biri doğal olarak. :) Satıcı mantığı ilealan adam bakımını yaptırsın demek yerine o hala benim motorum mantığıyla tüm bakımlarını yaptım. Ön arka fren balatalarını değiştirdim. Yağ tapasını yeniledim. Yağını, hava filtresini değiştirdim. Bujiyi değiştirdim. Satacak olmama rağmen gittim iridyum buji taktım. :) Bu işlemler yapılalı 200 km olmamıştır. Debriyaj balatası, arka varyatör, arka debriyaj çanı, ön amortisör yayları yeni olarak elimde var. Bunları daha değiştirmedim ama satılmazsa 50000 kmye geldiğimde tören ile bunlarıda değiştiricem. :) Ayrıca vakti zamanında bir abimden belki düşersek felan diye aldığım ve allaha şükür gerek olmayan tertemiz çiziksiz gidon muhafaza grenajını ve orjinal arka kanadınıda alan arkadaşa vericem. Motorde ekstra olarak bilmeyenler için Leovince egzos, alt ışıklandırma ve çakar lambalar var. Çantasını, elciklerini, beyaz ampulü felan saymıyorum zaten. (Gerçi onlara da baya bi para vermiştim zamanında :) ) Motoru bu şekliyle alan arkadaştan yalan yok lastikleri değiştirmesini istiycem. Birde belki kışın akü isteyebilir lakin 4,5 senedir orjinal aküsü üzerinde. Maşallah hala tek marşta alıyor. :) Bunların haricinde benim vereceğim parçalara ön varyatör ve kayışı ekleyip 50000 ağır bakımını yaptırmak kalacak. Bu dediklerimi yaptırdığı takdirde motoru benimle aynı titizlikte bakımlarını yaptırarak kullanacak arkadaşın en az bir 50000 km daha gideceğine inanıyorum. Şu anda sahibinden.coma ilan vermiyorum çünkü motoru çevremden biri alsın kıymetini bilsin istiyorum. Fiyat olarak 4000 liranın aşağısına vermeye gönlüm razı gelmez ama 4100 yazıp pazarlıklada 4000 lira demeyide samimi bulmuyorum. O yüzden 4000 lira fiyat biçiyorum. Evet biliyorum kmsi 47000 oldu ve biraz yüksek. Ama ben motorumu biliyorum. Hala sıkı ve çukurlarda tangır tungur değil. Sağında solunda çizik çarık yok. Sarf malzemeleri dışında ufak tefek şeyler hariç herhangi biryerinde bir sorunu olmadı. Egzos sorunu vardı onuda Leovince ile çözdüm. 47000 kmdir benzin bitmesi haricinde birsefer bile yolda kalmadım. :) Ankaradan bu tarafı ben bu motorla dolaştım şimdide başkaları dolaşsın isterim. :) Şu anda çok karmaşık duygular içerisindeyim ama artık daha büyük motorlara geçmemin vakti geldi diye düşünüyorum. Ancak ne olursa olsun Dylanın yeri ömür boyu bende ayrı kalacak. Saygılarımla. :)
hayırlısı olsun serkan,dylandan sonra ne düşünüyorsun.scootur alacaksan satma,bendede kaşıntı var üç motor arasında kaldım.transalp 650-mt 3-er6 n
-BSI-
25 Mayıs 2011, 22:05
Abi valla bende er6n düşünüyorum aslında. Ama sonra bidaha düşünüyorum.. Ben yaz kış motora biniyorum. İstanbul trafiğinde ulaşım için de kullanıyorum. Yakıtıydı, bakımıydı er6n fazla gelir diye çekiniyorum. Yağmurda scooterın rahatlığı olmayacak. Zincir derdiydi, vitesiydi, allah korusun kazası arızası olsa parçasıydı beni biraz düşündürüyor. Aksi gibi bugün birde SH300ü deneme fırsatı buldum. :) Dylanın sevdiğimiz tüm özelliklerinin gelişmiş halini düşünün. Tipi hariç. :) Çok hoşuma gitti. Hiç zorlanmadan 150 ye çıktım. Frenlere zaten şok oldum. Biz dylanı iyi fren yapar bilirdik bu aşmış resmen. Kombine fren varmı yokmu diye aklıma takılıyodu varmış bugün görmüş oldum. Hemde bizdeki gibi mekanik değil direk hidrolik kombine fren var. Viraj kabıliyeti en az dylan kadar iyi. Dylanda lastikler dandik dedik bunda Metzeller lastik koymuşlar resmen yere yapışıyor. Dylandan çok artısı olmasının yanında sadece 3 konudan dolayı sınıfta kalıyor. Sele altı, tipi, en önemlisi fiyatı. ilk iki konu fazla dert edilmez belki ama fiyat konusu yüzünden dertliyim. :) Bende sürmeden bu para etmez diyordum ama sürdükten sonra iş değişti. Şimdi eder diyorum ama okadar para denkleştirebilirmiyim bilmiyorum. Birde test motoruna akrapovic egzos takmışlar ki zaten hem sesi hem görüntüsü bambaşka. Bakmışlar motor tipsiz egzosla biraz toparlayalım demişler. Gerçekten de işe yaramış arkadan görüntü bambaşka olmuş. :) Merak edenler sh300 akrapovic yazıp google da bi aratsınlar.
sero35
26 Mayıs 2011, 23:59
serkan dylan ı satıp scootur alacaksan satma.şöyle çift silindir fazla büyük olmayan,yakmayan vitesli bir makina alalım.kawasaki den korkmasam er6 n tek geçerim.
Arkadaşım geçmiş olsun. Eğer parçada eksik yoksa sadece kırık, çatlak vs varsa hasanpaşada sadece motor grenajları tamir edip boyayan bir yer var. İşçiliği çok iyidir. orjinali gibi olur. Hatta kırık ayakları varsa onları da kaybetme onlarıda kaynatıyor. Fiyatıda yeni parçadan makul olur.
saol BSI, parçada malesef eksik var o yüzden, az hasarlı çıkmasını arıyorum. Burdaki dylancı arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok seviniceğim.
kadiRR_delisi
28 Mayıs 2011, 11:30
Dylan hep derim her eve lazım. bunun ne küçüğü ne büyüğü en ideal boy güç ekonomiklik bu motorda.. ben inşallah imkanlarım el verirse 3-5 ay sonra 1000 RR alıcam dylan'ı satmıcam. onun yeri ayrı bunun yeri ayrı.. ben trafikte akarken milletin büyük makinalarlar bekleyip takıldığını, motorlarının sıcakta hararet yaptığını görüyorum.
önümüzdeki hafta iyi bi bakıma sokuyorum. debriyajı falanda değiştiriyim artık ayıp oluyo galiba 72 000 km oldu.. :)
-unnamed-
17 Haziran 2011, 00:40
konu bayadan beridir güncellenmemiş...
yeni bir dylan kullanıcısı olarak hem sayfayı güncelleyim hemde sizlerle tanışmak isterim...
sero35
21 Haziran 2011, 09:48
konu bayadan beridir güncellenmemiş...
yeni bir dylan kullanıcısı olarak hem sayfayı güncelleyim hemde sizlerle tanışmak isterim...
hoşgeldin dylan aşık yapar kendine
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO