Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
sero35
06 Şubat 2011, 12:27
bu kesici muhabbeti otomatık olmuş viteslı olmuş farketmez.beyınlı olan butun araclarda vardır.yanı beyne atılmış yazılım vardır.atıyorum devir 10 bınde kesme programı atılır.motorda devir saatı olmuş olmamış farketmez.o devire geldıgınde artık gaz vermez.motorun blok patlatmasını engellemış olur.mesela chıp uygulaması yapan yerler vardır.sadece yazılımla araca hp gücü artısı yaparlar
erol 62
06 Şubat 2011, 23:17
Serkan, Kawasaki kle 500 ün ateşleme sistemi : digital tcbı diye bir şey yazıyor ne demek olduğunu bilmiyorum ama serviste selenin altında sigara paketi gibi bir kutu görmüştüm ne diye sorduğumda motosikletin beyni demişlerdi. Ben de 22 bin km kadar dylan kullanmıştım maksimum 135 km hız gördüm ama devir kesicye girmedi Aslında şöyle bir soru sormak lazım Dylan kullanıpta devir kesiciye giren varmı diye. ( benim bildiğim dylan'da beyin var ama devir kesici yok zaten olsaydı herhangi bir dylan kullanıcısı bunu mutlaka paylaşırdı )
hakan07
07 Şubat 2011, 20:36
Serkan, Kawasaki kle 500 ün ateşleme sistemi : digital tcbı diye bir şey yazıyor ne demek olduğunu bilmiyorum ama serviste selenin altında sigara paketi gibi bir kutu görmüştüm ne diye sorduğumda motosikletin beyni demişlerdi. Ben de 22 bin km kadar dylan kullanmıştım maksimum 135 km hız gördüm ama devir kesicye girmedi Aslında şöyle bir soru sormak lazım Dylan kullanıpta devir kesiciye giren varmı diye. ( benim bildiğim dylan'da beyin var ama devir kesici yok zaten olsaydı herhangi bir dylan kullanıcısı bunu mutlaka paylaşırdı )
:d zaten bu konunun buralara gelme sebebi dylan da kesici olması dylanda kesici var ben bizzat test ettim :) 150 km de sinyal altına indi motor yani kesiciye girdi motor ve bıraktım gazı
sero35
07 Şubat 2011, 21:21
26 bin km dir kullanıyorum,pozisyonunu buldummu son limitlere kadar zorlarım.kesiciye girdiğini hissetmedim.ama bi gercek var 150 km gibi hıza cıkamadım......
motorcu48
07 Şubat 2011, 22:02
ya şu ps başlığınada bi el atın ya ben sıkıldım valla:D
-BSI-
07 Şubat 2011, 23:32
Ben öğrenince yazıcam Dylanda kesici var mı yokmu tamam. :) Şimdi Dylanda kesici olduğunu düşünerekten şöyle sorular soruyorum kendime: 150 de diyelim (hadi oda tam kesin değil ya) diyelimki kesiciye giriyorsa, kesici olmasa bu motor kaç yapar? :) 2.soru madem Dylan 150 km hıza kadar riskli devirin altında çalışabiliyorsa neden son hızı 140 yazmışlar? Yazsınlar oraya 160-170 gözümüz gönlümüz açılsın. :) Birde Hakan dostum 150 de kesiciye girdiğini nasıl anladın? Motor daha fazla hızlanmadı mı? Yoksa bi titreme ya da ateşlemeyi kestiğini hissettirecek bir şey oldumu? 2.si oldu diyorsan eyvallah ama 1.si dersen sana şöyle söyleyeyim bu güçte bir moturun rüzgar direncidir, ağırlığıdır hepsini hesaba katınca zaten yapacağı limit hız bellidir. Yani kesici olmasaydı 150 den bile yukarı çıkacakmış gibi söylüyorsun. Hadi diyorum belki bende ibreyi 140ı geçirip sinyalin üstüne getirdim ama o bile senin dediğin hıza yetmedimi?? Okadar kesin yazıyosunki artık bende şüphe etmeye başladım. :)
Ben son olarak şöyle düşünüyorum: Yani Erol abi benim motorum karbüratörlü dediği halde ve anlattığı durumuda görünce karbüratörlü motorda kesici olmaz diye idda edecek halim yok. Onun anlattığı durum evet kesicinin olması durumu. Ama senin anlattığın olay motorun o hızdan daha yukarı çıkamaması olayı. YBR de de var demiştin ama ben onda da olacağını sanmıyorum. Ama Dylan da olmadığı konusunda eminim. Şu anda 2 ihtimal öngörüyorum. :) 1.si ya sen motorun daha fazla hızlanmamasını, kesiciye girdi diye yorumluyosun ki büyük ihtimalle durum bu. 2.si bugüne kadar tanıdığım onlarca Dylan kullanıcısı senin çıktığın sürate çıkamadıkları için Dylanda kesici yok sanıyorlar bende dahil. :)
Ayrıca bu konuda bence okuyanları sıkmıştır. Sonuçta varsa da yoksa da ben kendi adıma motorumdan memnunum. :) Şöyle bir bakıyorum 4 senedir 45000 km yol yapmışım. Ankaradan bu tarafta gitmediğim yer kalmamış. Kar,kış,yağmur,çamur,güneş,sıcak hepsini gördü maşallah. 1 kere yolda kaldım oda benzin bittiği için. Sırf Dylan dosyası altında 15 gb fotoğraf,video var bilgisayarda.:) 2 takım lastik,25 litreye yakın yağ,3 kayış,yanlış olmasın 5 tane buji,3 egzos, 2 branda eskitmişim. Ama bu aralar yatırıyorum motoru. Ben yapamıyorum ama yapanlardan biraz gezi yazıları, paylaşımlar vs bekliyorum. Başlığa renk gelsin biraz. :)
sero35
07 Şubat 2011, 23:37
ya şu ps başlığınada bi el atın ya ben sıkıldım valla:d
ha dylan ha ps150 ne farkeder ikiside kardeş motor sayılır,kasa enjeksiyon bi ice egzos yapısı hariç her şeyi aynı sayılır.krdeş motor yani
motorcu48
08 Şubat 2011, 00:38
ben burda yazıyım o zmn sero35 :) ps başlığı beni kesmiyo kimse olmuyo oradaxD masallah cbf başlığı gibi dylancılar pek aktif
sero35
08 Şubat 2011, 09:44
ben burda yazıyım o zmn sero35 :) ps başlığı beni kesmiyo kimse olmuyo oradaxD masallah cbf başlığı gibi dylancılar pek aktif
birbirimize ufak tefek bilgiler verebiliyorsak ne mutlu bize,herzaman yorumlara acıgız,başımız üstünde yerin var
motorcu48
08 Şubat 2011, 15:58
sğl kardeşim.bu arada dünde motorla marmaristen muğlaya gidip geldim rüzgar biraz çarptı galiba:)
hakan07
08 Şubat 2011, 21:16
Ben öğrenince yazıcam Dylanda kesici var mı yokmu tamam. :) Şimdi Dylanda kesici olduğunu düşünerekten şöyle sorular soruyorum kendime: 150 de diyelim (hadi oda tam kesin değil ya) diyelimki kesiciye giriyorsa, kesici olmasa bu motor kaç yapar? :) 2.soru madem Dylan 150 km hıza kadar riskli devirin altında çalışabiliyorsa neden son hızı 140 yazmışlar? Yazsınlar oraya 160-170 gözümüz gönlümüz açılsın. :) Birde Hakan dostum 150 de kesiciye girdiğini nasıl anladın? Motor daha fazla hızlanmadı mı? Yoksa bi titreme ya da ateşlemeyi kestiğini hissettirecek bir şey oldumu? 2.si oldu diyorsan eyvallah ama 1.si dersen sana şöyle söyleyeyim bu güçte bir moturun rüzgar direncidir, ağırlığıdır hepsini hesaba katınca zaten yapacağı limit hız bellidir. Yani kesici olmasaydı 150 den bile yukarı çıkacakmış gibi söylüyorsun. Hadi diyorum belki bende ibreyi 140ı geçirip sinyalin üstüne getirdim ama o bile senin dediğin hıza yetmedimi?? Okadar kesin yazıyosunki artık bende şüphe etmeye başladım. :)
Ben son olarak şöyle düşünüyorum: Yani Erol abi benim motorum karbüratörlü dediği halde ve anlattığı durumuda görünce karbüratörlü motorda kesici olmaz diye idda edecek halim yok. Onun anlattığı durum evet kesicinin olması durumu. Ama senin anlattığın olay motorun o hızdan daha yukarı çıkamaması olayı. YBR de de var demiştin ama ben onda da olacağını sanmıyorum. Ama Dylan da olmadığı konusunda eminim. Şu anda 2 ihtimal öngörüyorum. :) 1.si ya sen motorun daha fazla hızlanmamasını, kesiciye girdi diye yorumluyosun ki büyük ihtimalle durum bu. 2.si bugüne kadar tanıdığım onlarca Dylan kullanıcısı senin çıktığın sürate çıkamadıkları için Dylanda kesici yok sanıyorlar bende dahil. :)
Ayrıca bu konuda bence okuyanları sıkmıştır. Sonuçta varsa da yoksa da ben kendi adıma motorumdan memnunum. :) Şöyle bir bakıyorum 4 senedir 45000 km yol yapmışım. Ankaradan bu tarafta gitmediğim yer kalmamış. Kar,kış,yağmur,çamur,güneş,sıcak hepsini gördü maşallah. 1 kere yolda kaldım oda benzin bittiği için. Sırf Dylan dosyası altında 15 gb fotoğraf,video var bilgisayarda.:) 2 takım lastik,25 litreye yakın yağ,3 kayış,yanlış olmasın 5 tane buji,3 egzos, 2 branda eskitmişim. Ama bu aralar yatırıyorum motoru. Ben yapamıyorum ama yapanlardan biraz gezi yazıları, paylaşımlar vs bekliyorum. Başlığa renk gelsin biraz. :)
motorun belli bi hızı varki adamlar 140 km koymuşlar ibreyi daha fazlası zarar yani bnm motorumda extra ngk lazer iridyum buji leovince egsoz ve leovince egsdoz bagaları ve dayco kayış vardı ! motor 150 km de kesiciye giriyo yani alev atmaya başkıyo egsozdan titreşim artıyo artık gitmiyo yani son hızı daha fazla gidemez olay bu sınırları zorladım doğrusu çok eminim çünkü yaptım bu hızı :) ve git sor bence dahada uzatmanın bi manası yok kesiici var dylanda satmasaydım su motoru video çekicektim
motorcu48
08 Şubat 2011, 22:19
beyler siz ibre tartışması yapıyosunuzda benim motorda 160 ibre var 105 i düzde bikere gördü motorum, anlamışta değilim.dylan daha seri ve son hızda daha iyi biliyorum ama sizin ibre 140 bizdeki 160 niye bu anlamadım bilen varsa yazsın yorumunu:)
birde ps de olsa 130 görenler varmış cevremdende duyuyorum bendeki niye böyle anlamıyorum kayışındanda çok ses geliyo sabah motoru çalıştırdımdada debriyaj balatası motoru ayırırken kat diye ötüyo. yalnız benim motorum çok ekonomik o yönden hakkını yiyemem dün benzin göstergesi kırmızıdayken 20 tl benzin aldım full çizgisinin bi tırnak önündeydi muğlaya gittim geldim 111 km ibre yarıdan fazlada kaldı bugunde az bişi kullandım 140 kmde yarı deponun altında ibresi çok ama çok ekonomik geldi bana
Merhaba sevgili Dylan'cılar, bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Yaz gelmeden lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum ve karar veremedim, kullananların tecrübelerinden yararlanmak isterim sizce;
michelin city grip mi?
michelin pilot sport mu?
yoksa pirelli gts 23-24 mü?
araştırmalarıma göre fiyat olarak 50 tl gibi bi fark oluşuyor bu sorun değil sadece doğru tercihi yapmak istiyorum ayrıca önceki sayfalarda arka lastiği 140/60-13 taktıran olduğunu görmüştüm bu bir sorun yaratır mı bende bu şekilde taktırmayı düşünüyorum, cevaplarınızı bekliyorum.
sero35
09 Şubat 2011, 09:05
Merhaba sevgili Dylan'cılar, bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Yaz gelmeden lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum ve karar veremedim, kullananların tecrübelerinden yararlanmak isterim sizce;
michelin city grip mi?
michelin pilot sport mu?
yoksa pirelli gts 23-24 mü?
araştırmalarıma göre fiyat olarak 50 tl gibi bi fark oluşuyor bu sorun değil sadece doğru tercihi yapmak istiyorum ayrıca önceki sayfalarda arka lastiği 140/60-13 taktıran olduğunu görmüştüm bu bir sorun yaratır mı bende bu şekilde taktırmayı düşünüyorum, cevaplarınızı bekliyorum.
aynı dert bendede var şu an brıgestone hoop kullanıyorum memnunum,cıty grip uretılmıyormuş.problemlı cıkmış.bakalım ne fıkırler gelecek
motorcu48
09 Şubat 2011, 17:24
Merhaba sevgili Dylan'cılar, bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Yaz gelmeden lastiklerimi değiştirmeyi düşünüyorum ve karar veremedim, kullananların tecrübelerinden yararlanmak isterim sizce;
michelin city grip mi?
michelin pilot sport mu?
yoksa pirelli gts 23-24 mü?
araştırmalarıma göre fiyat olarak 50 tl gibi bi fark oluşuyor bu sorun değil sadece doğru tercihi yapmak istiyorum ayrıca önceki sayfalarda arka lastiği 140/60-13 taktıran olduğunu görmüştüm bu bir sorun yaratır mı bende bu şekilde taktırmayı düşünüyorum, cevaplarınızı bekliyorum.
benim motorda pirelliler var valla yol tutuşunu çok beniyorum.su kanallarıda çok geniş tutulmuş ve aynı lastik modelinin tüm ebatları varmış ninja bile bu lastiği kullanıyo tabi marka olarak michelin daha iyi gbi dursada bilemem:)
jayfast
09 Şubat 2011, 22:11
Merhaba
Ben de yaza değiştireceğim. Orjinalinden başka bi lastik kullanmadım henüz. Michelin düşünüyorum. Bu forumda kullananlar ve motorcular yumuşak olduğunu söylüyorlar.Çoğu motorcunun tavsiyesi michelin oldu.
Bugün ufak bir bakım yapayım dedim. Hava filtresini söktüm içinden çamur çıktı. Servis kapağı tam oturtmamış. Varyatörleri söktüm debriyajı vs. temizleyeceğim zımparalayacağım. Şimdi öyle açık duruyor. Yarın akşama yola çıkacağım. İnşallah toplarım...
xburakx
10 Şubat 2011, 01:22
motorcu48 bende pirelli kullanıyorum michelinde fark var
özellikle yağmurda çok iyi farkedersin
jayfast motorsikletin kaç kmde
motorcu48
10 Şubat 2011, 01:36
doğrudur kardeşim sonuçta michelin yani en iyi lastik markası
jayfast
10 Şubat 2011, 01:37
motorcu48 bende pirelli kullanıyorum michelinde fark var
özellikle yağmurda çok iyi farkedersin
jayfast motorsikletin kaç kmde
şu an 5500de aslında lastikler yepyeni duruyor ama çok sert. virajlara girerken korkuyorum. hele yağmurda buzda gider gibi gidiyorum.
şuana kadar gelen yorumlardan anladığım kadarıyla, michelin pirelliden daha iyi gibi duruyor. peki city grip mi yoksa pilot sport mu arkadaşlar?
jayfast
10 Şubat 2011, 16:03
şuana kadar gelen yorumlardan anladığım kadarıyla, michelin pirelliden daha iyi gibi duruyor. peki city grip mi yoksa pilot sport mu arkadaşlar?
CITY GRIP... Hem kuru hem yaş zeminde tutunma daha iyi.
http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-city-grip USAGE
http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-pilot-sport-sc USAGE
CITY GRIP... Hem kuru hem yaş zeminde tutunma daha iyi.
http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-city-grip USAGE
http://www.michelin.co.uk/motorcycles/michelin-pilot-sport-sc USAGE
teşekkürler jayfast, bu siteyi görmem iyi oldu, aynen dediğin gibi city grip, pilot sport a göre daha iyi duruyor. Sanırım tercihimi michelin city grip ten yana kullanıcam fakat sero35 şöyle bi yorum yapmıştı,o yüzden aklım karıştı.
aynı dert bendede var şu an brıgestone hoop kullanıyorum memnunum,cıty grip uretılmıyormuş.problemlı cıkmış.bakalım ne fıkırler gelecek
city grip yada pilot sport kullanan arkadaşlarında yorumlarını almak isteriz =)
-BSI-
10 Şubat 2011, 18:23
Ben 2 sene önce lastik aldığımda 3 tane model vardı seçebileceğim. Pilot Sport, GTS 23-24 ve Dunlop. Ben ozamanlardaki fiyatları arasında 100 lira gibi bir fark olduğu için Pirelliyi tercih ettim ve hiçte pişman olmadım. Pirelli kesinlikle Michelinden daha uzun ömürlü bir lastik. Açıkçası ikisi aynı fiyata olsaydı Michelini tercih ederdim. Çünkü michelinin yol tutuşu biraz daha iyi. Şimdi varmı bilmiyorum ama Michelinin Gold standart serisinden Dylana uygun lastik varsa sadece onu listeden silin derim. :)
City grip içinse jayfast arkadaşın attığı linkteki değerlere göre ıslak-kuru yol tutuş daha iyi ömür ise daha kısa göstermiş ama spor kullanım için pilot sportu daha iyi göstermiş. Bana açıkçası biraz garip geldi. Çünkü asıl spor kullanımda olması gereken özellikler city gripte yazan özelliklerdir. (kısa ömür, yol tutuş vs.) Bana bu değerler sanki yeni çıkan bi lastiği piyasaya kabul ettirmek için yazılmış da pilot sporta da adının hatrına spor özelliklerini yüksek gösterelim demişler gibi geldi. :) Şahsi fikrim ikisini de denemeden ya da bir deneyenden fikir almadan tercih yapılmaması. Ama pirellimi-pilot sportmu sorusuna fiyatlarından bağımsız olarak michelin derim. İşin içine fiyat girerse benim için belli bir farkın üstünde pirelli tercihi geçerli olur. :) Birde vakti zamanında şöyle bir yazı yazmıştım ama yeni modellerden sonra biraz demode kaldı. Yinede belki bir fikir verebilir diye koyayım dedim.
http://www.hayatonda.com/index.php/honda-dylan-hakkinda-hersey-2-lastik-secimi
Ben 2 sene önce lastik aldığımda 3 tane model vardı seçebileceğim. Pilot Sport, GTS 23-24 ve Dunlop. Ben ozamanlardaki fiyatları arasında 100 lira gibi bir fark olduğu için Pirelliyi tercih ettim ve hiçte pişman olmadım. Pirelli kesinlikle Michelinden daha uzun ömürlü bir lastik. Açıkçası ikisi aynı fiyata olsaydı Michelini tercih ederdim. Çünkü michelinin yol tutuşu biraz daha iyi. Şimdi varmı bilmiyorum ama Michelinin Gold standart serisinden Dylana uygun lastik varsa sadece onu listeden silin derim. :)
City grip içinse jayfast arkadaşın attığı linkteki değerlere göre ıslak-kuru yol tutuş daha iyi ömür ise daha kısa göstermiş ama spor kullanım için pilot sportu daha iyi göstermiş. Bana açıkçası biraz garip geldi. Çünkü asıl spor kullanımda olması gereken özellikler city gripte yazan özelliklerdir. (kısa ömür, yol tutuş vs.) Bana bu değerler sanki yeni çıkan bi lastiği piyasaya kabul ettirmek için yazılmış da pilot sporta da adının hatrına spor özelliklerini yüksek gösterelim demişler gibi geldi. :) Şahsi fikrim ikisini de denemeden ya da bir deneyenden fikir almadan tercih yapılmaması. Ama pirellimi-pilot sportmu sorusuna fiyatlarından bağımsız olarak michelin derim. İşin içine fiyat girerse benim için belli bir farkın üstünde pirelli tercihi geçerli olur. :) Birde vakti zamanında şöyle bir yazı yazmıştım ama yeni modellerden sonra biraz demode kaldı. Yinede belki bir fikir verebilir diye koyayım dedim.
http://www.hayatonda.com/index.php/honda-dylan-hakkinda-hersey-2-lastik-secimi
Samimi yorumundan dolayı çok teşekkürler BSI, verdiğin linki daha öncede okuma imkanım olmuştu fiyat farkının çok fazla olmamasından dolayı ben michelin i tercih edicem sıkıntım hangi model olcağı yönünde, dediğin gibi o sitedeki değerler pazarlama politikası gereğide olabilir. Motorumu yağmurlu havalarda sürmeyi pek tercih etmiyorum oyüzden city gripin yağmur performansının iyi olması benim için kriter değil. Acaba normal kuru zamanlarda yol tutuşu, viraj kabiliyeti, konfor olarak hangisi daha iyi. Şu lastiklerden birini kullanan olsada yorum yapsa nekadarda iyi olur :)
choconut
11 Şubat 2011, 01:24
maşallah maşallah dylan topiği hareketlenmiş..:) ah honda ahh..ne geçti eline şu motoru üretimden kaldırdın..:pr:
motorcu48
11 Şubat 2011, 02:06
valla niye kaldırdı bende anlamadım şuan altımda dylan olucaktıxD ps de tam bir scooter havası var ve dylandan daha rahat ama gönül isterdi enjecsiyonlu bi dylanım olsun:) scooter olmasına ragmen yakışıklı be
jayfast
11 Şubat 2011, 21:45
kaportayı birbiriyle değiştirsek? veya sadece motorlarını? :P
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:25 ----------
bugün gene su gibi içti benzini. 75ten yukarı çıkmıcam artık.
debriyajı vs. güzelce temizledim zımparaladım taktım (somunları lastikçi sıkıyor). motor sanki yeniymiş gibi hiç titremeden yumuşakça yağ gibi kalktı. çok şaşırdım çok güzel olmuştu ama akşam 500 km sonra yine eski haline döndü ufak bi titremeyle kalkıyor. sizin dylanlarda aynımı?
motorcu48
11 Şubat 2011, 22:23
eheh uyarsa hemen ben değiştireyim:)
valla sizi bilmemde benim motor çok iktisatlı be bunu bilir bunu söylerim:)
TYP-R
13 Şubat 2011, 00:24
Mart sonunda bende metzeller alıcam kısmetse...
Bildiğim kadarı ile metzeller sadece motosiklet lastiğinde uzman!
Mart sonunda bende metzeller alıcam kısmetse...
Bildiğim kadarı ile metzeller sadece motosiklet lastiğinde uzman!
ben kararımı michelin pilot sportta kıldım.
kadiRR_delisi
15 Şubat 2011, 01:47
ben arkaya IRC taktırdım valla çokta güzel.. takma dahil 80 tl.. yakında önüde takdırıcam..
jayfast
19 Şubat 2011, 15:41
selam arkadaşlar
6 ay yurtdışına çıkmam sebebiyle motoru arkadaşıma vericem. geldiğimde yine bir scooter alıcam şimdilik 2 seçenek var.
1- honda pcx 125i. motorun en iyi yanı 46km/lt yapması. motorun çok değişik güzel bir görünümü olmasına rağmen ön tarafı çok büyük arka tarafı ise çok dar geldi bana. gösterge ise çok güzel. yaza türkiyeye gelmesini bekliyorum. fiyatı 5500-6000 tahmin ediyorum.
2- honda dylan 150i. daha önce şakasını yaptığımız gibi sıfır bir ps150i alıp honda ile kasasını değiştirmeyi düşünüyorum. pslerin yakıt tüketimi nedir? bu değişiklik yapılabilir mi? ruhsat işlemleri nasıl olur? benim için en önemli şey görünüş. dylan onun için 1. sırada. yeni çıkacak yamaha tmax 750 de çok güzel ama 35000 üstünde fiyatıyla arabaları bile sollamış. 250cc üzeri scooter düşünmüyorum zaten. değerli görüşlerinizi bekliyorum.
-BSI-
20 Şubat 2011, 01:43
2- honda dylan 150i. daha önce şakasını yaptığımız gibi sıfır bir ps150i alıp honda ile kasasını değiştirmeyi düşünüyorum. pslerin yakıt tüketimi nedir? bu değişiklik yapılabilir mi? ruhsat işlemleri nasıl olur? benim için en önemli şey görünüş. dylan onun için 1. sırada
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/4104-honda-ses-dylan-150-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-290.html#ixzz1ERkQGf5e
ps alıp kasasını dylanlar değiştirmektense dylana ps motorunu yerleştirmek daha kolay, daha orjinal olur gibi geldi bana. :) Ama her iki şekilde de yapılan masrafa ve emeğe değmeyeceğini düşünüyorum. Hevesini kırmak gibi olmasın ama bence ne az yaksın diye motor değiştirilir ne de güzel görünsün diye kasa. Tabi zevk meselesi. Elin amerikalısı böyle şeyler yapınca da ağzımızın suları aka aka izliyoruz orası da ayrı konu. :) Sh 300 ü görmeyi bekliyorum bende.
motorcu48
20 Şubat 2011, 02:26
e dylan alıp ps nin sadace enjecsiyonunu monte etmek daha akıl karı olmazmı:) bu seçenek nasıl??
TYP-R
20 Şubat 2011, 13:13
e dylan alıp ps nin sadace enjecsiyonunu monte etmek daha akıl karı olmazmı:) bu seçenek nasıl??
Sadece enjeksiyonla olmuyor,beyin,egzost,oksijen sensörü,selonoid valf,gaz kelebeği değişmesi gerekli benim tahminim bir fiyat olarak 1500tl gibi bir rakkama ulaşıyor.
jayfast
21 Şubat 2011, 21:22
e dylan alıp ps nin sadace enjecsiyonunu monte etmek daha akıl karı olmazmı:) bu seçenek nasıl??
evet onu servise sormuştum baya bişeyler değişmesi gerekiyormuş. çok masraflı olacak o zaman. ps150i alıp değiştirmek masraflı olsa da sonuçta o motor da kullanılacak. abime verebilir veya satabilirim. olay sadece yakıt değil, uğraşıp motoru güzelleştirmeyi seviyorum. dylanı uzun süre kullanmak istiyorum. o yüzden motorun sıfır olması da iyi olacak. hatta güzel bir de renk seçeceğim. bugün park edeceğim yerde ps150i vardı dylanı yanına koydum. baktım herşeyi birebir aynı duruyor. birtek arkada farın üstündeki metal tutamağın vidalarının yerleri farklıydı. dediğiniz gibi sadece motoru değiştirmek daha kolay olacak. zaten radyatör yerleri de değişik. şu pcx125i yi bi göreyim içime sinmezse kesin yapacağım. pcx125i de çok güzel motor bu arada.
ruhsat çok sorun olur mu bir bilginiz var mı????
varyatörleri değiştiren arkadaşlar bir artısını gördünüz mü? youtube de böyle şeyleri değiştirip pcx125inin son hızını arttırmışlar anladığım kadarıyla. dylanı açıp vites sistemini gördüğümde çok şaşırdım. hiç aklıma gelmezdi.
-BSI-
21 Şubat 2011, 21:50
Ruhsatta rengi değiştirdiğinde sorun olmuyor. Yapan bir arkadaş 150 lira masrafla renk değişikliğini ruhsata işletmişti.
Bu arada bugün yetkili honda servisine dylanda kesici olup olmadığı konusunu nihayet sorabildim. Dylanda kesici yokmuş bilginize.
jayfast
21 Şubat 2011, 21:59
ooww! 150. iyiymiş. motor numarası değişecek. asıl onu merak ediyorum.
jayfast
23 Şubat 2011, 15:39
http://www.resimkoy.net/images/7uvvm8f49r.jpg (http://www.resimkoy.net/resim.php?resimid=7uvvm8f49r.jpg) http://www.resimkoy.net/images/r0fmeb51wf.jpg (http://www.resimkoy.net/resim.php?resimid=r0fmeb51wf.jpg)
http://www.resimkoy.net/images/tcvmpmory2.jpg (http://www.resimkoy.net/resim.php?resimid=tcvmpmory2.jpg)
bu renk çok hoşuma gitti. hong kongda bir motor sitesinde buldum. 2002 yılındaki tasarım 2011de hala çok güzel duruyor. niye ps150 satıp dylan satmazlar ve bu rengi satmazlar anlamıyorum. şu an dylan türkiyede satılsa ps150 den fazla satılır. haksız mıyım?
bu renk çok hoşuma gitti. hong kongda bir motor sitesinde buldum. 2002 yılındaki tasarım 2011de hala çok güzel duruyor. niye ps150 satıp dylan satmazlar ve bu rengi satmazlar anlamıyorum. şu an dylan türkiyede satılsa ps150 den fazla satılır. haksız mıyım?
aynen katılıyorum, şuan piyasada ps150i yerine dylan olsaydı honda çok daha iyi bir satış rakamı elde ederdi.
choconut
24 Şubat 2011, 12:34
artık dylan bitti arkadaşlar..kendinizi bu düşünceye alıştırın yavaş yavaş..:pale:
-BSI-
24 Şubat 2011, 17:55
Keşke şu dylanın aynı ölçülerinde biraz daha güçlüsü olsa diye diye en sonunda SH300ü getirttik. :) Sabahtan beri bu motoru inceliyorum aynı dylanda olduğu gibi içimde yeni bir heyecan oldu. :) Fiyatları ve renkleride sitede yayınlanınca sanki alacakmışım gibi internette girilmedik SH sitesi bırakmadım. :) Gördüğüm, izlediği kadarıyla bazı + ları ve - lerini kendimce yazayım dedim. Benim gibi dylandan başka gül koklayamayanların belki aklını çelebilir. :) Gücü, kalitesi, servisi gibi çok genel konuların haricinde detaylara bakınca bazıları dylana göre bazıları da rakiplerine göre olan + ve - leri kendimce şöyle gördüm :
+ lar..
-Birincisi çok önemli konu lastikler. Büyük teker her zaman iyidir. Görüntüsünü beğenmeyenler olsada...
-Sinyallerin yanında 2 tane park lambası var videolarda gördüğüm kadarıyla. Görünürlük açısından faydalı.
-Dylandan çok daha okunaklı göstergeleri var.
-Arkalar da disk fren.
-Benim gibi marş bastığı anda gaza abanmayanlar için gerekli hararet göstergesi var. :) Artık gaza nezaman yüklenirsek daha sağlıklı olur görebiliriz. Keşke devir saatide olsa dedim ama daha önemli olan hararet göstergesi yüzünden devir saati olmamasını sineye çekicez. :)
-Sadece dylanda değil tüm motorlardaki plastik parçaların ortak sorunu olan yıllar sonra güneş, yağmur,çamur yüzünden renk solması ve kolay çizilme gibi sıkıntıları gidereceğini düşündüğüm boyalı gidon plastiği. Bu bence çok güzel birşey olmuş.
-Yine videolarda izlediğim kadarıyla hız okuyucu arka tekerde. Buda ön tekere kıvrıla kıvrıla sokulan hız telinin olmaması demek. :) Görüntü ve dış etkilere açık olmamasından dolayı buda güzel birşey.
-Dylanın gibi hafif ve kıvrak.
-Ön camın haricinde elcik koruma parçalarının ayrı takılabiliyor olması.
-Downtowna göre T gidon olması benim için bir avantaj oldu. Rahat kullanım için tasarlanan downtown tarzı gidon yerine daha spor kullanımlı T gidonu tercih ederim.
Gelelim - lere ve beğenmediğim yanlarına:
-Bu tarz farı gidon üstünde olan tipdeki motorları pek beğenmiyorum.
-Detaylı resimlerinde göremedim ama dylandaki gibi freni sabitleme sistemi yoksa çok kötü. Çok sık kullandığım çok faydalı ve basit bir sistemdi.
-Yurtdışı sitelerde abs li modellerde kombine frende yazıyor ama Tr ye gelecek modellerde kombine fren yoksa çok ayıp etmiş olacaklar. Bence en eksik şey bu olur.
-Sele altı küçük gibi geldi. Sanki 1 tane kapalı kask bile alamayacakmış gibi. Halbuki downtownda araba bagajı gibi sele altı var. :)
-Renk seçenekleri arasında kırmızı yok. :cherry: Halbuki kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun.
-Hiç beğenmediğim şekilde ön çamurluk lastikle beraber haraket etmeyip yukarda sabit duruyor. Bu şekil bana çok itici geliyor ne yalan söyleyeyim. Tekerle çamurluk arasında mesafe oluşu gözüme hiç hoş gelmiyor. Teker olması gereken yerde değilde fırlayıp gidecekmiş gibi. :)
Bu yazdıklarım içinde fren sabitleme ve kombine fren mevzusunu tam olarak bilmediğim için çok merak ediyorum ama bunların haricinde en çok merak ettiğimse dengesi ve virajı. Dylan gibiyse süper ancak b250 gibiyse kesinlikle almam. Çok iddalı bir söz oldu ama bu dediğimde çok ciddiyim. Virajları b250 gibi dönecekse bu motoru ben tercih etmem. Amaaaaa dylan gibi olursa da tadından yenmez.
Son olarak birde şöyle bir video buldum. Bu videoda motoru değilde memleketteki motor kültürünü görmeniz için ekleyeyim dedim. Cennet gibi bir yer. Sadece yolların kalitesi yeter.
http://www.youtube.com/watch?v=wwczCdQCVBQ&feature=related
matagp
24 Şubat 2011, 18:33
-BSI- :)
Dostum dylan bitti bitti:) antika olarak saklayalım senin motoru,,
gel gidip bi PCX alalım 5.500 lira imiş fiyatı
tipi güzel,enjeksiyonlu, güzelleştirmeye müsait:)
cücükle biz alacağız birer tane.
bilgine...
choconut
24 Şubat 2011, 18:51
arkadaşlar ben bu pcx'e aşık oldum resmen ya..honda muhteşem bi makina yapmış bence..125cc kasasında maxi scooter konforu var hemde ağırlık ve yakıt tüketimi dezavantajı yaşamadan..ayakları uzatabiliyosunuz,bel desteği var,enjeksiyon oluşu,14 jant oluşu..hele hele start stop sistemi tam anlamıyla efsane olmuş..arkadaşlar benzin 4lirayı geçti yakıtıda düşünmek lazım yav..baksanıza zam üstüne zam..yaza kadar litresi 5 lira olucak bu gidişle..tamam büyük hacimli scooter iyi ama 100kmde 4-5litre yakan bi scooter bana zevk vermez..mantığıma aykırı yani..30lira koycam 100km yol yapçam..can dayanmaz arkadaşlar..pcx 1litre ile 47km yol yapıyor..muhteşem bence 6litre depo 280km menzili var yabancı sitelerde okudum testini..sele altında benzin deposu olmadığı için tamamen bagaja ayırmışlar bi kask alıyo bi dünyada yer kalıyo yanına..önde torpido gözü var,kombine frenler filan..beyaz rengine bayıldım kuğu gibi vallahi :) alcak olanlar alsın çünkü bu fiyatta kalmaz bu makina..dylan 4650den çıkmış 1 sene olmadan 1000 lira koymuştu üstüne..2.elde değerinide kaybetmez 1 sene bin aldığın paralara sat..ben kararımı verdim..2011 model bi pcx sahibi olucam inşallah.. :)
-BSI-
24 Şubat 2011, 19:23
-BSI- :)
Dostum dylan bitti bitti:) antika olarak saklayalım senin motoru,,
gel gidip bi PCX alalım 5.500 lira imiş fiyatı
tipi güzel,enjeksiyonlu, güzelleştirmeye müsait:)
cücükle biz alacağız birer tane.
bilgine...
Vay başkann. :) Seninde gözün aydın 600f in yenisi gelmiş. Burası dylan çöplüğü ona göreee. :cherry: İlerde Pcx başlığı açarsınız gelir sataşırım bak ona göre.. Öyle antika felan deme karışmam valla. :)
İlk defa motor alacak olsaydım Ps almaz Pcx alırdım. Bencede tasarımı, özellikleri süper. İstanbul için ideal hatta ama ben Türkiyeyi motorla gezmeyi hayal eden biri olarak da Pcx alamam malesef. Görmeden binmeden sırf Honda diye SH da alırım demem. Ayrıca Downtownun ne kadar az yaktığını duyunca SH300 dende başarılı bir tüketim gelecek diye umuyorum, bekliyorum, sanırsam. :) Hatta Dylan ile neredeyse aynı yakıt tüketimi olursa kimse şaşırmasın.
choconut
24 Şubat 2011, 19:33
bsi dostum..sh300i 100kmde 3.8 litre yakıyor..27.2 hp gücündeki bir scootere göre çok iyi bence..ama alış maliyeti açısından benim için çok fazla..dylanı 3000e versem..üstüne 8500lira koymam gerek..beni aşar..kararım pcx'ten yana benim..gittiğim en uzun yolum bizim yazlık oda evden eve 43km sadece :) biraz zorlasam bisikletle bile giderim aslında..hızlada işim yok ne gerek var boşuna masrafa..bu 43km yolda 3-4 tane mobese ölçüm noktası duruma göre 1-2 tanede sabit çevirmeli radar var..ki pcx kesinlikle yavaş bir scooter değil..160km ibre var..yabancı sitelerde okuduğuma göre inişlerde 120yi buluyormuş..bana yeterde artar bile..asıl kilit nokta yakıt tüketimi..1 litre 47km muhteşem :)
-BSI-
24 Şubat 2011, 19:52
Fiyatı çok yüksek bencede. Ama alıp 5 sene binilecekse bence 1 senede taksit ödemeyle geçebilir. :) Onuçta parayı sokağa atmıyoruz. Motor satarken de ona göre satılacak. Hatta bu fiyatlar 1 sene sonra en az 1000 er lira artar gibime geliyor. Dylanda öyle olmuştu. Hatta Dylanı ilk alanlar 1 sene sonra motoru sıfır aldıkları fiyata 2.el satmışlardı. Benim dylanla 4 senem geçti. Onuda taksitle almıştık. Maddi olarak zarar etmiycem. pcx çok farklı bi motor. Konsept model gibi hatta. Rakiplerine göre çok gelişmiş duruyor. Ben alabilirsem SH veya downtown alırım. Bunlara gücüm yetmezse de 2.el bir vitesli alırım. Ya da dylana devam 2.el SH veya downtownları beklerim. :) Nasılsa dylan hala benim.
choconut
24 Şubat 2011, 19:55
tercih senin tabikide..hayırlısı olsun :)
TYP-R
24 Şubat 2011, 20:35
Türkiye'ye ABS'siz olan gelecek fiyat bakımından...
Bagaj hacmi hiçbir kaskı alamayacak kadar küçük (nazi kaskı hariç)
Fabrika çıkışı lastikleri Metzeller...
matagp
24 Şubat 2011, 23:16
Vay başkann. :) Seninde gözün aydın 600f in yenisi gelmiş. Burası dylan çöplüğü ona göreee. :cherry: İlerde Pcx başlığı açarsınız gelir sataşırım bak ona göre.. Öyle antika felan deme karışmam valla. :)
İlk defa motor alacak olsaydım Ps almaz Pcx alırdım. Bencede tasarımı, özellikleri süper. İstanbul için ideal hatta ama ben Türkiyeyi motorla gezmeyi hayal eden biri olarak da Pcx alamam malesef. Görmeden binmeden sırf Honda diye SH da alırım demem. Ayrıca Downtownun ne kadar az yaktığını duyunca SH300 dende başarılı bir tüketim gelecek diye umuyorum, bekliyorum, sanırsam. :) Hatta Dylan ile neredeyse aynı yakıt tüketimi olursa kimse şaşırmasın.
başkan zaten scooter olarak bulunsun die pcx dedim:)
uzun yol için cbf 600 düşünüyorum:)
çünkü yeni 600f i adamlar 19.000 lik hornete adamlar grenaj giydirip 25 e veriyorlar.Soğudum biraz.bu aletten.
merak etme Dylan a laf söyletmeyiz:):):)
saygılar..
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO