Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
slm daha yepyeni bi üyeliğim var :) bikaç sorum olacak cvp bulabilirsem çok mutlu olucam... sevgili abilerim bu konuda beni bilgilendirir inşallah :cherry: ben honda dylan almak istiyorum... 2.el alıcam ve bikaç sorum var... 1. honda dylanın kaç farklı tipi var? (dylan 150 ve ses dylan 150 die model varmı?) 2. dylanların radyatörü nerede? :cherry: 3. ve son olarak: 8.000 km altında satılık dylan arıyorum... peşin para varadericem terrrtemizzz olsa çok şüper olur... :P yüzsüzlük yapmamışımdır inşallah :queen: şimdiden ilgilenen abilerime teşekkür ederim... :)
Öncelikle aramıza hoş geldin:rendeer:
1.soruna cevap olarak:Model katoloğunda SES150 dylan diye geçiyor tek tiptir başka ismi yoktur.yeni kasasının ismide pes150i dir.
2.soruna cevap:Radyatör ayak basma yerinin altında ön taraftan bakınca gözüküyor.
3.soruna cevap: 8000km altında bence biraz zor bulursun....
bursada rf otomotiv var mudanya yolunda esentepe lambalarına varmadan bp benzinliğini geçince can bey 2494847 kendide motorcu sökme takma hepsini yapiyor birde ona sor
sağol bi arayıp soralım bakalım o dedim lastiklerden varmıdır orda yoksa istanbula gitmek zorunda kalcaz.mişlen gold standart.
selçuk sezer
27 Mart 2010, 09:57
sağol bi arayıp soralım bakalım o dedim lastiklerden varmıdır orda yoksa istanbula gitmek zorunda kalcaz.mişlen gold standart.
hemen hemen aynı istanbula gitmene hiç gerek yok gidiş geliş yemek masrafı birde onu hesapla
hemen hemen aynı istanbula gitmene hiç gerek yok gidiş geliş yemek masrafı birde onu hesapla
ne kadrdır tahminin ön arka lastik dedin yerde?takmaya ayriyeten ücret alırmı?makinesi varmıdır lastik çıkartıp takmaya?artı balans yapma makinesi varmı
?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 ----------
arkadaslar bana dylan beyni lazım nasıl temin edebilirim yada malossi cipte olabilir...yardımcı olursanız sevinirim simdiden teşşekür ederim
arkadaş sen dylan beynini napçan?merak ettim,malossi çip falan,modifiyemi düşünüyorsun,bi bildin varsa söylede bizde yapalım şu işi.
ErdoganAktas
28 Mart 2010, 23:46
Merhaba gençlik, uzun süredir buraya girip pek birşey yazmıyordum ancak zaman zaman girip neler oluyor bakıyordum. Sizlere önemli bir eğitim duyurusunu bildirmek için yazıyorum.
4 Nisan Pazar Günü Maltepe'de İleri Düzey Sürüş Teori Eğitimi verilecektir.
I.A.M.-A.R.A. THEORY seminerleri, ustalık isteyen bir motor sürüşü için gerekli kuralların düzenlenmesine yönelik bir eğitim ve tartışma platformudur. RoadCraft sistemine dayanan ve sürüş gerektirmeyen bu etkinlik, Sistem’in ana prensiplerini tanıtır ve konuya giriş özelliği taşımaktadr. I.A.M.-A.R.A. Theory, her seviyedeki motosiklet eğitimi için gerekli bir başlangıç semineridir.
Eğitimle ilgili detaylı bilgileri sitemizde bulabilirsiniz.
Bu eğitime işi, engeli vs. olmayan tüm üyelerimizin bu eğitime katılmasını istiyorum. Gerçekten hepimize çok faydalı olacak, kaçırılmayacak bir eğitimdir bu.
Bizi, gezilerimizi ve etkinliklerimizi takip etmek için hayatonda.com sitemizi de mutlaka takip ediniz.
selçuk sezer
29 Mart 2010, 10:24
[QUOTE=konti;2009285]ne kadrdır tahminin ön arka lastik dedin yerde?takmaya ayriyeten ücret alırmı?makinesi varmıdır lastik çıkartıp takmaya?artı balans yapma makinesi varmı
?[COLOR="Silver"]
ben metzeler bakmıştım istanbulla aynıydı sökme takma hepsi var kendisi lastikçi
[QUOTE=konti;2009285]ne kadrdır tahminin ön arka lastik dedin yerde?takmaya ayriyeten ücret alırmı?makinesi varmıdır lastik çıkartıp takmaya?artı balans yapma makinesi varmı
?[COLOR="Silver"]
ben metzeler bakmıştım istanbulla aynıydı sökme takma hepsi var kendisi lastikçi
sağol selçuk kardeş teşekür ederim.metzeler ne kadar daha mı uygun acaba?
selçuk sezer
29 Mart 2010, 22:01
metzeler 290 liraydı
metzeler 290 liraydı
mişlenden pahalı biz en isi mişlen alalım.acaba dedin fiyat bu ölçüler içinmi geçerli?ön 110-90-13 arka 130-70-13
en uygun fiyat pirelli gts23-24 lerde bizim motorlar için.
selçuk sezer
01 Nisan 2010, 09:51
mişlenden pahalı biz en isi mişlen alalım.acaba dedin fiyat bu ölçüler içinmi geçerli?ön 110-90-13 arka 130-70-13
evet dylana sormuştum
konti
01 Nisan 2010, 19:52
evet dylana sormuştum
dostum bu metzelerde mişlenden pahalı.bu lastik fiyatlarıda pek yüksek pirelli kaç para bilen varmıdır?
choconut
02 Nisan 2010, 03:33
arkadaşlar selamlar..dylanlarınızda eksozlar ne alemde?? bende şıkırdama başladı yeniden..günden günede artıyo ses..garanti işi bitti honda vermiyo artık yenisini..:) bi şekilde çözücez bu sorunu ama orjinali 900tl leovince 650-700civarı sizce ne yapmak lazım..açıkçası şu durumda bu paraları verecek durumum yok..başka bi şekilde tamir yolu filan yokmudur bu işin?? yada bu şekilde devam etsek sese katlanıp sonuç ne olur?? nereye kadar gider?? motorda azda olsa performans düşüklüğü hissediyorum büyük ihtimal eksozun bu durumundan kaynaklanıyo olabilir..evet fikirlerinizi bekliyorum..2.el eksoz tavsiye etmeyin düşünmüyorum..şimdiden teşekkürler..
dostum bu metzelerde mişlenden pahalı.bu lastik fiyatlarıda pek yüksek pirelli kaç para bilen varmıdır?
pirellinin bayii genç motor internet siteleri değişmiş şuanda fiyat listesini göremiyorum ama arayıp ööğrenebilirsiniz. Ben en son çifti 230 lira diye hatırlıyorum ama emin değilim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:45 ----------
arkadaşlar selamlar..dylanlarınızda eksozlar ne alemde?? bende şıkırdama başladı yeniden..günden günede artıyo ses..garanti işi bitti honda vermiyo artık yenisini..:) bi şekilde çözücez bu sorunu ama orjinali 900tl leovince 650-700civarı sizce ne yapmak lazım..açıkçası şu durumda bu paraları verecek durumum yok..başka bi şekilde tamir yolu filan yokmudur bu işin?? yada bu şekilde devam etsek sese katlanıp sonuç ne olur?? nereye kadar gider?? motorda azda olsa performans düşüklüğü hissediyorum büyük ihtimal eksozun bu durumundan kaynaklanıyo olabilir..evet fikirlerinizi bekliyorum..2.el eksoz tavsiye etmeyin düşünmüyorum..şimdiden teşekkürler..
ixil diye bi markanın bizim motorlar için üretmiş olduğu egzoslar var fiyatı 450 tl civarıydı bi zamanlar ama şuanda ne durumda bilmiyorum. daha evvelki sayfalarda bu ixil konusu konuşulmuştu ben foto filan eklemiştim. hatta serkan arkadaşımızda TR distribütörünü yazmıştı ..Ayırca yeni bi egzos almak istemiyorum derseniz, şuanki egzosunu herhangi bi egzoscu 20-30 tl gibi bi rakama tamir eder diye düşünüyorum alttan gözükmeyen bi yerden yarıp tamir ediyolar diye biliyorum.
buyrun ixilin konuşulduğu sayfalar.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/4104-honda-ses-dylan-150-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-231.html
konti
02 Nisan 2010, 17:14
arkadaşlar selamlar..dylanlarınızda eksozlar ne alemde?? bende şıkırdama başladı yeniden..günden günede artıyo ses..garanti işi bitti honda vermiyo artık yenisini..:) bi şekilde çözücez bu sorunu ama orjinali 900tl leovince 650-700civarı sizce ne yapmak lazım..açıkçası şu durumda bu paraları verecek durumum yok..başka bi şekilde tamir yolu filan yokmudur bu işin?? yada bu şekilde devam etsek sese katlanıp sonuç ne olur?? nereye kadar gider?? motorda azda olsa performans düşüklüğü hissediyorum büyük ihtimal eksozun bu durumundan kaynaklanıyo olabilir..evet fikirlerinizi bekliyorum..2.el eksoz tavsiye etmeyin düşünmüyorum..şimdiden teşekkürler..
dostum sen egzoz rekorları kırıyon resmen ben 30000km geçtim 3 yıldır hiç ses yok.senin motordamı bi anormallik var egzoz dayanmıyo sana.bence en iyisi ixil egzoz taktıralım sanırım 500civari seste obiçim hasta oldum o egzozun sesine.nerden bulabiliriz bilmiyom bulursak bizde alcaz egzoz leo vinceden daha iyi bana göre.bi araştır şu ixil egzozu.youtube de görüntü var.mükkkkemmel bil ses veriyo.cba kardeş senin yazını okumamıştım aynı fikirdeyiz demek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:44 ----------
cba dostum senide çok uraştırdık kusura bakma .yardımın için teşekürler annaşılan ucuz lastik yok bize oldu olcak mişlen alalım baride havamız olsun tabi para bulabilirsek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:02 ----------
selçuk kardeş verdin numarayı aradım hepsi içinde 250 lira dedi istanbul fiyatıyla aynı.çok teşekür ederim yardımın için sağolasın istanbula gitmekten kurtulduk sayende.
selçuk sezer
02 Nisan 2010, 19:31
ben değiştimeden motoru sattım bende arkadaş tavsiyesiyle gittim yoksa istanbul a gidecektim şimdi ybr ye taktırayım diyorum orjinal lastikleri daha üzerinde
choconut
02 Nisan 2010, 21:06
cba dostumilgin için teşekkürler.. inceledim eksozu fena durmuyo ama türkiyeye kim getirir nerde satılır onu göremedim..500lira verip aklımda soru işareti kalacağına 650tl leovince alırım kafam rahat olur diye düşündüm..
konti ben gene iyiyim 45binde daha 2. eksoz değişçek işte..4-5 tane değiştirenler var..eksoz sorunu 130-140km hızları zorlayanlarda oluyo genelde sen sakin gidiyosan daha uzun yıllar kullanırsın eksozunu..:)
yardımımız dokunduysa ne mutlu bu arada ixil egzosları istanbulda bi firma getiriyor. şimdi tam aklımda değil forumda yazıyor ama bulamadım bulunca yazarım ayrıca.
http://www.mototalonline.com/pinfo.asp?pid=678
ayrıca egzos problemimin nedeni olarak bende choconut arkadaşımıza katılıyorum. bende 14 bindeyim motoru fazla sıkıştırmadığım için şuan için bi problm yok ama bencede 130- üstü hızlarda aşırı ısıya maruz kalan susturcular iflas ediyor.
Kazasız belasız
Serkan (-BSI-) alıntıdır.
Gelelim asıl konuya internette solaşırken ixil diye bir egzos markası buldum. sen onu daha yenimi buldun diyenler olabilir. evet yeni buldum. dylan içinde modeli var. SC4R modeli. youtube da videosu mevcut sesini duymak isterseniz. ancak o ses içindeki susturucu parça çıkarılmış hali olması lazım. susturucu parçayla birlikte daha sessiz daha tok bir ses olacağını tahmin ediyorum. honda dylan ixil yazın karşınıza çıkar. aklınıza gelen 1.soru türkiyede varmı? evet var. aydın motor getiriyomuş. 2.soru kaç paraymış? tam bir fiyat veremediler daha hiç satmamışlar ama 200-250 euro civarındadır dediler öğleden sonra tekrar arayıp tam fiyat alıcam. 3.soru performansı arttırır mıymış? 2-3 beygir arttırır dediler ama bence arttırmaz. sırf egzos ile 150 cclik motorun performansı 2-3 beygir artmaz bence. bunları niye yazdım? garantisi bitip egzosun telleri kopanlar gidip orjinaline 800 lira vereceğine bu fiyata bu susturucu leovince e alternatiftir. he illede orjinal olsun derseniz oda tabi diğer bir alternatiftir. Bana kaliteli gibi geldi fotoğraflarından v.s. aklınızda bulunsun.
konti
03 Nisan 2010, 21:44
cba dostumilgin için teşekkürler.. inceledim eksozu fena durmuyo ama türkiyeye kim getirir nerde satılır onu göremedim..500lira verip aklımda soru işareti kalacağına 650tl leovince alırım kafam rahat olur diye düşündüm..
konti ben gene iyiyim 45binde daha 2. eksoz değişçek işte..4-5 tane değiştirenler var..eksoz sorunu 130-140km hızları zorlayanlarda oluyo genelde sen sakin gidiyosan daha uzun yıllar kullanırsın eksozunu..:)
vallahi bende patlamadıysa bu egzoz kimsede patlamaz.ben sana kapıştıralım makineleri diyom sen sakin kullanmaktan bas ediyon deli gibi kullanıyom.rampa aşağı 130 u geçiyom.uzun yolda 135-140 da gördüm var haberin olsun.
hiç gaz kesmeden 1 depo benzini bitirdim var benim makina yol uzadıkça açılıyo agresifleşiyo çok hırçındın benim begirim.duelloya bekliyoz seni.
-BSI-
03 Nisan 2010, 23:14
Selamlar.. Zamanında egzos ve lastik konularını baya araştırmıştım. Lastikte bence en iyi fiyat performans pirellide. Ben çiftini 1 sene önce herşey dahil 220 liraya almıştım. Takması dahil. O zamanda michelin 300 lira civarıydı. Şimdiki fiyatları bilmiyorum ama michelin ile pirelli arasındaki yol tutuş farkı bence yok denecek kadar az. Ayrıca pirellinin ömrü daha uzun. Piyasada michelinden şaşma abi, pirellide lastikmi tarzı şeyler duyabilirsiniz. Ben duymama rağmen pirelli aldım hiçte pişman olmadım. Ben michelinli dylanda çok kullandım, pirellili dylanda çok kullandım. Bu iki lastik arasında 100 liralık fark kesinlikle yok bence. Dunlopu çok az test etme fırsatım oldu. Onunda fiyatının hakkını vereceğini düşünüyorum. Akdeniz turunu çıktığımızda marmariste bridgestone hoop takılı bir dylan görmüştüm. Bir tek onu merak ediyorum.
Egzos konusuna gelince gidip incelemiştim ixili. Tipi güzel. Seside güzel. Ama duyduğumda moralimi bozan şey o fiyata sadece tüpü. Yani manifoldla tüp arasına eski egzosun borusunu veya başka bir boruyu uydurmak zorundasınız. Buda bana bu susturucunun dylana özel olmadığını düşündürüyor ki öyle. Halbuki leovince de ara bağlantı borusu, bağlantı aparatları, ağır ve hafif varyatör ağırlıkları birlikte geliyor. Bunların haricinde egzostan sorun yaşayanların tamir ve başka susturucularıda dylana uydurabilme alternatifleri de var. Şöyleki hiç alakasız (örneğin gördüklerim şimdi tam neye ait olduğunu bilmediğim mesela xmax ın susturucusu gibi uzuunca) bir susturucuyu takanıda gördüm. :) Onun haricinde muhtelif çin malı susturucusunu takanıda gördüm. Ya da tanıdık bir arkadaşın dylanında susturucuyu bildiğiniz ameliyat eder gibi içini açıp kopan petekleri kaynatıp geri kapatırdık. Bu tarz çözümler mevcut. :) Bence en güzeli imkanı olana leovince, olmayana tamirat. İkiside güzel sonuç veriyor. Ixil söylediğim sebepten dolayı benim hoşuma gitmedi. Ama araya krom kaplı, korozyona dayanıklı orjinal bir bağlantı yapabilecek varsa ixilde güzel olur. Uydurma işler benim hoşuma pek gitmez. :)
Bunlar lastik ve egzosla ilgili söyleyeceklerim. Arka amortisör, plastik yüzeylerin yenilenmesi, jant işçiliği, ön cam imalatı gibi çeşitli konularda ayrıntılı çalışmalarım olmuştu. Ancak henüz hiç birinin zamanı gelmediği için bir girişimim olmadı. :) 100-150.000 civarına gelip motor iyice yıprandığında bunları tek seferde uygulamayı, bütün kademeleri belgesel haline getirip MTV deki otomobilimi baştan yarat programında olduğu gibi yayınlamayı planlıyorum. :) Tabi gelebilirsek.
konti
04 Nisan 2010, 01:42
Selamlar.. Zamanında egzos ve lastik konularını baya araştırmıştım. Lastikte bence en iyi fiyat performans pirellide. Ben çiftini 1 sene önce herşey dahil 220 liraya almıştım. Takması dahil. O zamanda michelin 300 lira civarıydı. Şimdiki fiyatları bilmiyorum ama michelin ile pirelli arasındaki yol tutuş farkı bence yok denecek kadar az. Ayrıca pirellinin ömrü daha uzun. Piyasada michelinden şaşma abi, pirellide lastikmi tarzı şeyler duyabilirsiniz. Ben duymama rağmen pirelli aldım hiçte pişman olmadım. Ben michelinli dylanda çok kullandım, pirellili dylanda çok kullandım. Bu iki lastik arasında 100 liralık fark kesinlikle yok bence. Dunlopu çok az test etme fırsatım oldu. Onunda fiyatının hakkını vereceğini düşünüyorum. Akdeniz turunu çıktığımızda marmariste bridgestone hoop takılı bir dylan görmüştüm. Bir tek onu merak ediyorum.
Egzos konusuna gelince gidip incelemiştim ixili. Tipi güzel. Seside güzel. Ama duyduğumda moralimi bozan şey o fiyata sadece tüpü. Yani manifoldla tüp arasına eski egzosun borusunu veya başka bir boruyu uydurmak zorundasınız. Buda bana bu susturucunun dylana özel olmadığını düşündürüyor ki öyle. Halbuki leovince de ara bağlantı borusu, bağlantı aparatları, ağır ve hafif varyatör ağırlıkları birlikte geliyor. Bunların haricinde egzostan sorun yaşayanların tamir ve başka susturucularıda dylana uydurabilme alternatifleri de var. Şöyleki hiç alakasız (örneğin gördüklerim şimdi tam neye ait olduğunu bilmediğim mesela xmax ın susturucusu gibi uzuunca) bir susturucuyu takanıda gördüm. :) Onun haricinde muhtelif çin malı susturucusunu takanıda gördüm. Ya da tanıdık bir arkadaşın dylanında susturucuyu bildiğiniz ameliyat eder gibi içini açıp kopan petekleri kaynatıp geri kapatırdık. Bu tarz çözümler mevcut. :) Bence en güzeli imkanı olana leovince, olmayana tamirat. İkiside güzel sonuç veriyor. Ixil söylediğim sebepten dolayı benim hoşuma gitmedi. Ama araya krom kaplı, korozyona dayanıklı orjinal bir bağlantı yapabilecek varsa ixilde güzel olur. Uydurma işler benim hoşuma pek gitmez. :)
Bunlar lastik ve egzosla ilgili söyleyeceklerim. Arka amortisör, plastik yüzeylerin yenilenmesi, jant işçiliği, ön cam imalatı gibi çeşitli konularda ayrıntılı çalışmalarım olmuştu. Ancak henüz hiç birinin zamanı gelmediği için bir girişimim olmadı. :) 100-150.000 civarına gelip motor iyice yıprandığında bunları tek seferde uygulamayı, bütün kademeleri belgesel haline getirip MTV deki otomobilimi baştan yarat programında olduğu gibi yayınlamayı planlıyorum. :) Tabi gelebilirsek.
bsi arkadaş roman yazmışın resmen bizide soğuttun ixil egzozdan.Şuan kaç km de sin merak ettim?paylaşım için teşekürler baya bilgi aktarmışsın.inşallah 150km görürsün.ve kaç yıldır dylan kullanıyon onuda merak ettim.
-BSI-
04 Nisan 2010, 02:12
bsi arkadaş roman yazmışın resmen bizide soğuttun ixil egzozdan.Şuan kaç km de sin merak ettim?paylaşım için teşekürler baya bilgi aktarmışsın.inşallah 150km görürsün.ve kaç yıldır dylan kullanıyon onuda merak ettim.
3,5 senedir kullanıyorum. Kendi motorumla 40.000 kmyi tamamladım. Çalıştığım yerde de dylan var. iş için kabaca 10.000km en az da onunla yapmışımdır. Dylan konusunda mütevazi olamıycam malesef, motor kısmı hariç her vidasının, somunun yerini ezbere bilirim. Çok iddalı oldu kusura bakmayın. :)
choconut
04 Nisan 2010, 08:31
bsi teşekkürler bilgi için..ben şuan karar aşamasındayım ya eksikleri tamamlayıp dylanla devam edecem bi daha hiç satmamacasına yada innova alabilirim şu yeni kasa enjeksiyonlu olanlardan..biliyorum dylan kullanıcısını tatmin etmez ama biraz fazla gezmeyi seven benim gibi biri için servis masrafı ve özellikle yakıt konusunda büyük avantajı olacak innova'nın..bakalım kısmet ne göstercek..
konti
04 Nisan 2010, 14:14
bsi teşekkürler bilgi için..ben şuan karar aşamasındayım ya eksikleri tamamlayıp dylanla devam edecem bi daha hiç satmamacasına yada innova alabilirim şu yeni kasa enjeksiyonlu olanlardan..biliyorum dylan kullanıcısını tatmin etmez ama biraz fazla gezmeyi seven benim gibi biri için servis masrafı ve özellikle yakıt konusunda büyük avantajı olacak innova'nın..bakalım kısmet ne göstercek..
çoko yakıt konusunda avantaj istiyorsan honda pcx 125 al 2 litre yakıyomuş 100km de.ne yapacan o kargaburnu inovayı?
choconut
05 Nisan 2010, 01:51
güzel motormuş pcx 125..ama trye gelir mi gelmez mi belli değilki..gelsede çok para isterler buna..:)
-BSI-
05 Nisan 2010, 02:08
Michelin pirelli kıyaslaması yaptığımda michelinin pilot sport modeli ile pirellinin gts 23-24 modellerini kıyaslamıştım. Yanlış anlaşılma olmasın. Birde michlenin gold standart modeli var. Bugün öğrendimki 250 lira civarında fiyatı varmış. :) Gold standart benim fikrim iyi bir lastik değil. Michlenin düşük sınıf bir lastiği diye biliyorum. Kullanmışlığım da vardır. Hatta kullanıp pirelli 23-24 ile değiştirende tanıyorum. :) Sonuç olarak dylan için benim en iyi lastik sıralamam michelin pilot sport, pirelli gts 23-24, dunlop, michelin gold standart. Fiyat/performans dersek pirelli 1.sıradadır benim için. Başka forumlarda gold standartı pirelliden daha çok beğenenler var ama bu benim görüşüm ve çevremde gördüğüm.
konti
05 Nisan 2010, 02:47
Michelin pirelli kıyaslaması yaptığımda michelinin pilot sport modeli ile pirellinin gts 23-24 modellerini kıyaslamıştım. Yanlış anlaşılma olmasın. Birde michlenin gold standart modeli var. Bugün öğrendimki 250 lira civarında fiyatı varmış. :) Gold standart benim fikrim iyi bir lastik değil. Michlenin düşük sınıf bir lastiği diye biliyorum. Kullanmışlığım da vardır. Hatta kullanıp pirelli 23-24 ile değiştirende tanıyorum. :) Sonuç olarak dylan için benim en iyi lastik sıralamam michelin pilot sport, pirelli gts 23-24, dunlop, michelin gold standart. Fiyat/performans dersek pirelli 1.sıradadır benim için. Başka forumlarda gold standartı pirelliden daha çok beğenenler var ama bu benim görüşüm ve çevremde gördüğüm.
dostum soğuttun bizi lastikten pilot sport yağışlı havada yol tutarmı o desen?
feyzullah4
05 Nisan 2010, 03:00
bu tip motorlar benim cok hosuma gitmiyor tabi herkezin görüsü
Michelin pirelli kıyaslaması yaptığımda michelinin pilot sport modeli ile pirellinin gts 23-24 modellerini kıyaslamıştım. Yanlış anlaşılma olmasın. Birde michlenin gold standart modeli var. Bugün öğrendimki 250 lira civarında fiyatı varmış. :) Gold standart benim fikrim iyi bir lastik değil. Michlenin düşük sınıf bir lastiği diye biliyorum. Kullanmışlığım da vardır. Hatta kullanıp pirelli 23-24 ile değiştirende tanıyorum. :) Sonuç olarak dylan için benim en iyi lastik sıralamam michelin pilot sport, pirelli gts 23-24, dunlop, michelin gold standart. Fiyat/performans dersek pirelli 1.sıradadır benim için. Başka forumlarda gold standartı pirelliden daha çok beğenenler var ama bu benim görüşüm ve çevremde gördüğüm.
Serkan ixil konusunda ara boru mevzu kötüymüş harbiden. :):)
Bu arada lastik konusunda haklısın. bende pilot sport kullanıyorum ama bi dahaki sefere pirelli takıcam galiba bide onu deneyelim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:16 ----------
dostum soğuttun bizi lastikten pilot sport yağışlı havada yol tutarmı o desen?
valla yol tutuşu baya düşüyo yağışlı havada. ben bunu bilerek aldım yağmurda pek binmediğim için
ama Yalan yok düşüyo yani.. :)
konti
05 Nisan 2010, 14:12
Serkan ixil konusunda ara boru mevzu kötüymüş harbiden. :):)
Bu arada lastik konusunda haklısın. bende pilot sport kullanıyorum ama bi dahaki sefere pirelli takıcam galiba bide onu deneyelim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:16 ----------
valla yol tutuşu baya düşüyo yağışlı havada. ben bunu bilerek aldım yağmurda pek binmediğim için
ama Yalan yok düşüyo yani.. :)
paylaşım için sağol.metzeler feelfree nasıl?
keser
05 Nisan 2010, 16:23
arkadaslar merhaba cbr 125 motorumu satıp dylan 150 almaya karar verdım fakat tum ugraslarıma karsın ıstedıgım motoru bulamadım max 3 000 tl ye kadar motor arıyorum ıstanbuldan gecenlerde 2500 a buldum ama tabıkı gayet yıpranmıstı almadan gerı dondum 400 km :) bulabılırmıyım bılmıyorum ama sızınde bılgılerınızı almak ıstedım ersel keser kırklareli :cat:
paylaşım için sağol.metzeler feelfree nasıl?
o da kötü değil ama bizim motorlara uygun ebatlarda yok galiba.
tataris35
06 Nisan 2010, 18:42
Selam dostlar,
Yaklaşık bir aydır bende bir DYLAN kullanıcısıyım. İlk zamanlar sanırım tecrübesizlikten olsa gerek çok yaktığını düşünmüştüm :) (4.6Lt / 100 km) Zamanla gazı nasıl açmam gerektiğini ve gereksiz ani kalkışlardan uzak durmam gerektiğini benimseyince herşey yoluna giriverdi :) (3.2Lt--3.5Lt / 100 km)
Benim ilk motorum dylan ses 150 , otomobilden alışkanlık asla honda dan vazgeçemem (zaten bu bütün hondacıların ortak özelliği değil mi özellikle vtec kullanıcılarının :) :)
2 tekerlekli hondamı almamda motorsiklet.net'in dolayısı ile siz kıymetli Dylan kullanıcılarının çok etkisi oldu.Daha bir kişiden bile şikayet okumadım yada duymadım. Başlıktada değindiğim gibi acemilik zamanımda :) tecrübesizlikten kaynaklanan yakıt kaygım için bir başlık açmıştım ama aslında çok gereksizmiş :pr: şimdi o başlıklı konuyu silebilmeyi çok isterdim :) :)
Dylan'ım (orj.)8000 km de ve 2006 model mavi olup kendisi hala fabrika çıkışı IRC marka lastikleriyle yürümektedir.(ilk sahibi hiç lastik almadım dedi..)
aradan 4 yıl geçmesine rağmen bir çok motorcunun fikri lastiklerin seni rahat 2 sezon götürür yönünde oldu ? Ben güvenlik için tabii ki en kısa sürede değiştirmeyi düşünüyorum.
Lakin IRC-michellin ve pirelli arasında kararsız kaldım ... mich. ve pirell. çifti 220-250 TL arası iken IRC çifti 100-120 TL civarı.. hala orinal lastikleriyle kullanıyorum ve bence çok başarılılar.. Sizin fikriniz ne olurdu???
Birde öncam arıyorum sıfır yada temiz ikinci el(daha uygun olur bütçe açısından :)
Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum dostlar ;)
http://www.sahibinden.com/2008_model_temiz-49WQQaXQQ19753877WQQpXQQdisplayitem
Arkadaşlar , arkadaşımın Dylan'ı satılıktır ; fiyatda azda olsa bişeyler yapılabilir..
tataris35
06 Nisan 2010, 22:37
Selam dostlar,
Yaklaşık bir aydır bende bir DYLAN kullanıcısıyım. İlk zamanlar sanırım tecrübesizlikten olsa gerek çok yaktığını düşünmüştüm :) (4.6Lt / 100 km) Zamanla gazı nasıl açmam gerektiğini ve gereksiz ani kalkışlardan uzak durmam gerektiğini benimseyince herşey yoluna giriverdi :) (3.2Lt--3.5Lt / 100 km)
Benim ilk motorum dylan ses 150 , otomobilden alışkanlık asla honda dan vazgeçemem (zaten bu bütün hondacıların ortak özelliği değil mi özellikle vtec kullanıcılarının :) :)
2 tekerlekli hondamı almamda motorsiklet.net'in dolayısı ile siz kıymetli Dylan kullanıcılarının çok etkisi oldu.Daha bir kişiden bile şikayet okumadım yada duymadım. Başlıktada değindiğim gibi acemilik zamanımda :) tecrübesizlikten kaynaklanan yakıt kaygım için bir başlık açmıştım ama aslında çok gereksizmiş :pr: şimdi o başlıklı konuyu silebilmeyi çok isterdim :) :)
Dylan'ım (orj.)8000 km de ve 2006 model mavi olup kendisi hala fabrika çıkışı IRC marka lastikleriyle yürümektedir.(ilk sahibi hiç lastik almadım dedi..)
aradan 4 yıl geçmesine rağmen bir çok motorcunun fikri lastiklerin seni rahat 2 sezon götürür yönünde oldu ? Ben güvenlik için tabii ki en kısa sürede değiştirmeyi düşünüyorum.
Lakin IRC-michellin ve pirelli arasında kararsız kaldım ... mich. ve pirell. çifti 220-250 TL arası iken IRC çifti 100-120 TL civarı.. hala orinal lastikleriyle kullanıyorum ve bence çok başarılılar.. Sizin fikriniz ne olurdu???
Birde öncam arıyorum sıfır yada temiz ikinci el(daha uygun olur bütçe açısından :)
Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum dostlar ;)
Evet dostlar görüşleriniz ve önerileriniz için beklemedeyim :bounce:
choconut
06 Nisan 2010, 23:45
volkan bey hayırlı olsun dylanınız :) dylan biri egsoz biri dijital gösterge olmak üzere 2 tane kronik sorunu dışında sınıfının en güvenli en performanslı ve kaliteli scooteri..benim dylan 2006 model ve 45binde baya bi tecrübe sahibi oldum bu modelle ilgili..2kronik sorunuda yaşadım..onun dışında sorun yok..lastikleri biran evvel değiştir ıslakta filan kayar düşersin Allah korusun..grenajlar çok pahalı 2-3takım lastik parası yersin en ufak bi düşmede ona göre..lastiğin dişlerine filan bakma hamuru sertleşmiştir onların kayma yapar..ben pirelli gts serisi kullanıyorum tavsiye ederim..aradaki fark kösele ayakkabı ile spor ayakkabı farkı gibi hissediceksin..sormak istediğin bişey olursa beklerim..
sero35
06 Nisan 2010, 23:52
ben 14.000km oldu brıgestone hoop modelını takalı çok memnunum.ama bir gerçek varkı 10.000kmden sonra lastığın ilk günki tadı yok.haa biraz daha kullanıp bu sefer pırellı yı denemek istıyorum.sana tavsıyem uzerındekı ırc leri çıkar marka bir lastık tat,dylanı sürüşün değişsin.kösele ayakkabıdan spor ayakkabı giymiş gibi olacaksın
tataris35
07 Nisan 2010, 00:59
ben 14.000km oldu brıgestone hoop modelını takalı çok memnunum.ama bir gerçek varkı 10.000kmden sonra lastığın ilk günki tadı yok.haa biraz daha kullanıp bu sefer pırellı yı denemek istıyorum.sana tavsıyem uzerındekı ırc leri çıkar marka bir lastık tat,dylanı sürüşün değişsin.kösele ayakkabıdan spor ayakkabı giymiş gibi olacaksın
Teşekkürler sero35 . Pirelli lastik satan ve balansınıda yapabilecek uygun bir servis tavsiye edebilirmisin? Birde ön cam için senin fikrin nedir?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
volkan bey hayırlı olsun dylanınız :) dylan biri egsoz biri dijital gösterge olmak üzere 2 tane kronik sorunu dışında sınıfının en güvenli en performanslı ve kaliteli scooteri..benim dylan 2006 model ve 45binde baya bi tecrübe sahibi oldum bu modelle ilgili..2kronik sorunuda yaşadım..onun dışında sorun yok..lastikleri biran evvel değiştir ıslakta filan kayar düşersin Allah korusun..grenajlar çok pahalı 2-3takım lastik parası yersin en ufak bi düşmede ona göre..lastiğin dişlerine filan bakma hamuru sertleşmiştir onların kayma yapar..ben pirelli gts serisi kullanıyorum tavsiye ederim..aradaki fark kösele ayakkabı ile spor ayakkabı farkı gibi hissediceksin..sormak istediğin bişey olursa beklerim..
Teşekkürler Choconut . Şu an göstergelerde yada egsozda bir sorun yok şükür (olmasın da inşallah :) En kısa zamanda lastiklerimi pirelli ile değiştireceğim tabii finans problemlerini çözebilirsem :)
Aslında sormak istediğim o kadar çok şey var ki ... neyse en önemlisi ile başlayayım;
yağ değişim zamanı ? ilk sahibi aşırı titiz bir genç ti 500 km de bir değiştiriyormuş... Ben 1500-2000 de bir değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersin ?
(yağ Castrol scooter race 1 gibi bişeydi 10/40 W)motorcular 2500-3000km de bir diyor bu arada ? Sen hangi yağı kullanıyorsun yada ne tavsiye edersin ?
10.000km bakımında neleri kontrol edip neleri değiştirmeliyim ? (hava filtresi,yağ filtresi ve buji (ngk) 7000km servisinde değişmiş.motor şu an 8200km de)
şu an 95 oktan kurşunsuz kullanıyorum. 97 mi kullanmalıyım yoksa en ideali 95 oktan mı? (benzini tabii ki She..l den alıyorum ;) asla ağzına kadar doldurtmuyorum pompa kendi atınca bu kadar yeterli diyorum)
Ön cam için düşüncelerin neler ? Son hızı çok düşürür mü yada tüketimi çok arttırır mı? ben her zman 120-135 yapmayacağım :) aslında genelde 70-90 km arası kullanıyorum.
Topcase olarak 33 lt bu motora ideal deselerde ben 42 lt düşünüyorum en azından 2 kask alabilsin diye. Senin fikrin ne yönde olurdu? (yada en azından dizlik,eldiven,branda,halat kilit ve kaskım sığabilsin )
Biliyorum çok soru oldu ama bunlar en önemlileriydi Choconut arkadaşım ;) Şimdiden verdiğin cevaplar ve yorumların için çok teşekkürler.
choconut
07 Nisan 2010, 01:32
Teşekkürler sero35 . Pirelli lastik satan ve balansınıda yapabilecek uygun bir servis tavsiye edebilirmisin? Birde ön cam için senin fikrin nedir?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
Teşekkürler Choconut . Şu an göstergelerde yada egsozda bir sorun yok şükür (olmasın da inşallah :) En kısa zamanda lastiklerimi pirelli ile değiştireceğim tabii finans problemlerini çözebilirsem :)
Aslında sormak istediğim o kadar çok şey var ki ... neyse en önemlisi ile başlayayım;
yağ değişim zamanı ? ilk sahibi aşırı titiz bir genç ti 500 km de bir değiştiriyormuş... Ben 1500-2000 de bir değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersin ?
(yağ Castrol scooter race 1 gibi bişeydi 10/40 W)motorcular 2500-3000km de bir diyor bu arada ? Sen hangi yağı kullanıyorsun yada ne tavsiye edersin ?
10.000km bakımında neleri kontrol edip neleri değiştirmeliyim ? (hava filtresi,yağ filtresi ve buji (ngk) 7000km servisinde değişmiş.motor şu an 8200km de)
şu an 95 oktan kurşunsuz kullanıyorum. 97 mi kullanmalıyım yoksa en ideali 95 oktan mı? (benzini tabii ki She..l den alıyorum ;) asla ağzına kadar doldurtmuyorum pompa kendi atınca bu kadar yeterli diyorum)
Ön cam için düşüncelerin neler ? Son hızı çok düşürür mü yada tüketimi çok arttırır mı? ben her zman 120-135 yapmayacağım :) aslında genelde 70-90 km arası kullanıyorum.
Topcase olarak 33 lt bu motora ideal deselerde ben 42 lt düşünüyorum en azından 2 kask alabilsin diye. Senin fikrin ne yönde olurdu? (yada en azından dizlik,eldiven,branda,halat kilit ve kaskım sığabilsin )
Biliyorum çok soru oldu ama bunlar en önemlileriydi Choconut arkadaşım ;) Şimdiden verdiğin cevaplar ve yorumların için çok teşekkürler.
öncelikle eksoz ve gösterge ile ilgili şunu söyliycem..göstergeyi fazla güneşte bırakma sorun olmaz..eksoz sorunu her dylanda olmadı zaten bazılarında çıktı bu sorun..ama her ihtimale karşı uzun süre yüksek hızda sürüş yapma ve motor sıcakken eksoza su tutma derim..
yağ değişim kmsi fabrika tavsiyesi 4bin km..ama ben titizim özen gösteririm diyosan 2binde bir değiştir derim bende öyle yapıyorum çünkü..:) yağ olarak castrol scooter 10-40 kullanıyorum ilk aldığımdan beri sorun yaşamadım yağla ilgili olarak yakma veya eksiltme filan yok..
hava filtresini ben 4binde bir bujiyi ise 8binde bir değiştiriyorum..ha mecbur musun değilsin bu kmlerin 2katını bile yapar ama ben hassasım biraz acımıyorum paraya o konuda..buji olarak ngk platinum tavsiye ederim kodu cr9ehvx-9.. ben çok memnun kaldım..serviste bulabilirsin..
yakıt olarak 95kullanıyorum..bi aralar 98-100oktan modası vardı denedim ama pekbi faydasını görmedim..95le devam ediyorum..
ön cam olarak fabbri marka dylan için üretilmiş bir model var onu kullandım bi 6ay kadar..son hızda bi 20km kadar düşüş oldu..ama koruyucu etkisi oldukça fazla yağmur rüzgar almıyosun kesinlikle..bu camda serviste var ama şimdi lazım değil..kışa doğru taktırırsın onu fiyatı en son 180tl idi..yakıta etkisini pek hissetmedim..
topcase hiç kullanmadım pek bi yorum yapamıycam..çokta yakıştırmıyorum dylana ben topcase..servise gittiğin zaman çantayı arka aparatın üzerine koy bak hangisi hoşuna giderse içine sinerse onu al derim..
elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım umarım faydası olur..:cat:
volkan ağabey hoşgeldin başka forumlarda vtec nicklisin galiba değilmi. aldığın motorun ilanını görmüştüm çok temiz gözüküyordu kazasız belasız kullan. Bu arada lastik konusuda şu üstündeki ırcleri çıkarda pirelli michelin vb ne takarsan tak olur valla. Bu arada bende michelin pilot sport kullanıyorum ama pirellide alınabilir. izmirde pirelliyi kahramanlarda motomax ve göçmen motor getiriyor diye biliyorum, eğer takma işlemine karışmazlarsa bornovada adliye yakınında buz motor var oraya taktır, çok iyi esnaf+ titiz iş yapan bi yerdir ben lastiğide ordan aldım çokta memnun kaldım. diğer sorularınını cevaplamışlar ama bende 3 binde bir bakım yaptırıyorum. servistekiler buji için ne derlerse öyle yapıyorum ama hava filtresini 2 bakımda bir değiştiriyorum. Yağ olarak castrol 10/40 kullanıyorum..
tataris35
07 Nisan 2010, 02:32
öncelikle eksoz ve gösterge ile ilgili şunu söyliycem..göstergeyi fazla güneşte bırakma sorun olmaz..eksoz sorunu her dylanda olmadı zaten bazılarında çıktı bu sorun..ama her ihtimale karşı uzun süre yüksek hızda sürüş yapma ve motor sıcakken eksoza su tutma derim..
yağ değişim kmsi fabrika tavsiyesi 4bin km..ama ben titizim özen gösteririm diyosan 2binde bir değiştir derim bende öyle yapıyorum çünkü..:) yağ olarak castrol scooter 10-40 kullanıyorum ilk aldığımdan beri sorun yaşamadım yağla ilgili olarak yakma veya eksiltme filan yok..
hava filtresini ben 4binde bir bujiyi ise 8binde bir değiştiriyorum..ha mecbur musun değilsin bu kmlerin 2katını bile yapar ama ben hassasım biraz acımıyorum paraya o konuda..buji olarak ngk platinum tavsiye ederim kodu cr9ehvx-9.. ben çok memnun kaldım..serviste bulabilirsin..
yakıt olarak 95kullanıyorum..bi aralar 98-100oktan modası vardı denedim ama pekbi faydasını görmedim..95le devam ediyorum..
ön cam olarak fabbri marka dylan için üretilmiş bir model var onu kullandım bi 6ay kadar..son hızda bi 20km kadar düşüş oldu..ama koruyucu etkisi oldukça fazla yağmur rüzgar almıyosun kesinlikle..bu camda serviste var ama şimdi lazım değil..kışa doğru taktırırsın onu fiyatı en son 180tl idi..yakıta etkisini pek hissetmedim..
topcase hiç kullanmadım pek bi yorum yapamıycam..çokta yakıştırmıyorum dylana ben topcase..servise gittiğin zaman çantayı arka aparatın üzerine koy bak hangisi hoşuna giderse içine sinerse onu al derim..
elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım umarım faydası olur..:cat:
Verdiğin içten cevaplar için teşekkürler Choconut ;)
Tecrübeli bir dylan kullanıcısı olarak senin düşüncelerin çok önemliydi inan ki , bu yüzden ilk fırsatta yapılacaklar listesi aşağıda ki gibi ortaya çıkıyor ;)
1-En kısa sürede lastikler pirelli gts 23-24 olarak yenilenecek,
2-yağ 10.000km de yine castrol scooter 10/40 W ile yenilenecek,
3-buji ngk platinium ile değişecek ve yağ,hava filtreleri yine 10.000 de değişecek(titiz olduğum için tabii ki yoksa buji ve filtreler daha 1000km de... ),
buji nin iyi ateşleme yapması hem pistona hemde cebe faydalı olur :)
4-servise gittiğimde sadece ön cama bakmayı düşünüyorum, topcase büyük ihtimal çok pahalıdır ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
volkan ağabey hoşgeldin başka forumlarda vtec nicklisin galiba değilmi. aldığın motorun ilanını görmüştüm çok temiz gözüküyordu kazasız belasız kullan. Bu arada lastik konusuda şu üstündeki ırcleri çıkarda pirelli michelin vb ne takarsan tak olur valla. Bu arada bende michelin pilot sport kullanıyorum ama pirellide alınabilir. izmirde pirelliyi kahramanlarda motomax ve göçmen motor getiriyor diye biliyorum, eğer takma işlemine karışmazlarsa bornovada adliye yakınında buz motor var oraya taktır, çok iyi esnaf+ titiz iş yapan bi yerdir ben lastiğide ordan aldım çokta memnun kaldım. diğer sorularınını cevaplamışlar ama bende 3 binde bir bakım yaptırıyorum. servistekiler buji için ne derlerse öyle yapıyorum ama hava filtresini 2 bakımda bir değiştiriyorum. Yağ olarak castrol 10/40 kullanıyorum..
Hoşbulduk CBA kardeşim, evet diğer nick'im vtec2 (eski hondam civic vtec2 den kalma :)
Evet motoru kim görse sıfır mı diye soruyor (maaşallah diyelim nazarımız değmesin :) gerçekten temiz bir dylan teşekkürler kardeşim. Senin dylan da yakıyor ama siyah çok yakışıyor dylan'a. Rabbim hepimizin tekerini düz bastırsın inşallah.
2 bakımda bir derken , kaç binde bir bakım yaptırıyorsun? ve nerede (yükseliş honda da mı?)
şimdilik kafamda fiyat&fayda oranı yüzünden pirelli var , en uygun fiyata kim lastikler + balans vs. yaparsa ordan almayı düşünüyorum. Söylediğin yerlere temasa geçtiğimde sana haber veririm.şu an çok fazla binemediğim için mayıs haziran gibi lastikleri yenilemeyi düşünüyorum.
İlgilendiğin ve verdiğin bilgiler için sanada teşekkürederim CBA . İnşallah en kısa zamanda tanışmak birlikte teker çevirmek ümidiyle kardeşim.
choconut
07 Nisan 2010, 02:50
rica ederim volkan bey..dylan150 gerçekten sizi memnun bırakıcak emin olun uzun yıllar ayrılmak istemiyceksiniz..güle güle iyi günlerde kullanın inşallah..:)
Verdiğin içten cevaplar için teşekkürler Choconut ;)
Tecrübeli bir dylan kullanıcısı olarak senin düşüncelerin çok önemliydi inan ki , bu yüzden ilk fırsatta yapılacaklar listesi aşağıda ki gibi ortaya çıkıyor ;)
1-En kısa sürede lastikler pirelli gts 23-24 olarak yenilenecek,
2-yağ 10.000km de yine castrol scooter 10/40 W ile yenilenecek,
3-buji ngk platinium ile değişecek ve yağ,hava filtreleri yine 10.000 de değişecek(titiz olduğum için tabii ki yoksa buji ve filtreler daha 1000km de... ),
buji nin iyi ateşleme yapması hem pistona hemde cebe faydalı olur :)
4-servise gittiğimde sadece ön cama bakmayı düşünüyorum, topcase büyük ihtimal çok pahalıdır ;)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
Hoşbulduk CBA kardeşim, evet diğer nick'im vtec2 (eski hondam civic vtec2 den kalma :)
Evet motoru kim görse sıfır mı diye soruyor (maaşallah diyelim nazarımız değmesin :) gerçekten temiz bir dylan teşekkürler kardeşim. Senin dylan da yakıyor ama siyah çok yakışıyor dylan'a. Rabbim hepimizin tekerini düz bastırsın inşallah.
2 bakımda bir derken , kaç binde bir bakım yaptırıyorsun? ve nerede (yükseliş honda da mı?)
şimdilik kafamda fiyat&fayda oranı yüzünden pirelli var , en uygun fiyata kim lastikler + balans vs. yaparsa ordan almayı düşünüyorum. Söylediğin yerlere temasa geçtiğimde sana haber veririm.şu an çok fazla binemediğim için mayıs haziran gibi lastikleri yenilemeyi düşünüyorum.
İlgilendiğin ve verdiğin bilgiler için sanada teşekkürederim CBA . İnşallah en kısa zamanda tanışmak birlikte teker çevirmek ümidiyle kardeşim.
Maaşallah abi allah kaza bela göstermesin hiç birimize.
abi bende 3 binde bir bakım yaptırıyorum, yükselişe yaptırıyorum
lastikte en uygun fiyat pirelli gts23-24 lerde, daha evvel izmirden erol62 nickli Erol abimiz de kullandı gayet memnunum demişti, nasip olursa bi dahaki sefere bende pirelli taktırıcam.
bide yeni gördüm 42 ltre çanta düşünüyorum yazmışsın abi bence sırıtır ayrıca dengede bozar diye düşünüyorum ama yinede sen bilirsin. Ayrıca 42ltlik çantalarında fiyatı baya tuzlu. :)
İnş. yakın zamanda tanışırız abi.
sero35
07 Nisan 2010, 11:19
Teşekkürler sero35 . Pirelli lastik satan ve balansınıda yapabilecek uygun bir servis tavsiye edebilirmisin? Birde ön cam için senin fikrin nedir?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
Teşekkürler Choconut . Şu an göstergelerde yada egsozda bir sorun yok şükür (olmasın da inşallah :) En kısa zamanda lastiklerimi pirelli ile değiştireceğim tabii finans problemlerini çözebilirsem :)
Aslında sormak istediğim o kadar çok şey var ki ... neyse en önemlisi ile başlayayım;
yağ değişim zamanı ? ilk sahibi aşırı titiz bir genç ti 500 km de bir değiştiriyormuş... Ben 1500-2000 de bir değiştirmeyi düşünüyorum. Ne dersin ?
(yağ Castrol scooter race 1 gibi bişeydi 10/40 W)motorcular 2500-3000km de bir diyor bu arada ? Sen hangi yağı kullanıyorsun yada ne tavsiye edersin ?
10.000km bakımında neleri kontrol edip neleri değiştirmeliyim ? (hava filtresi,yağ filtresi ve buji (ngk) 7000km servisinde değişmiş.motor şu an 8200km de)
şu an 95 oktan kurşunsuz kullanıyorum. 97 mi kullanmalıyım yoksa en ideali 95 oktan mı? (benzini tabii ki She..l den alıyorum ;) asla ağzına kadar doldurtmuyorum pompa kendi atınca bu kadar yeterli diyorum)
Ön cam için düşüncelerin neler ? Son hızı çok düşürür mü yada tüketimi çok arttırır mı? ben her zman 120-135 yapmayacağım :) aslında genelde 70-90 km arası kullanıyorum.
Topcase olarak 33 lt bu motora ideal deselerde ben 42 lt düşünüyorum en azından 2 kask alabilsin diye. Senin fikrin ne yönde olurdu? (yada en azından dizlik,eldiven,branda,halat kilit ve kaskım sığabilsin )
Biliyorum çok soru oldu ama bunlar en önemlileriydi Choconut arkadaşım ;) Şimdiden verdiğin cevaplar ve yorumların için çok teşekkürler.
prellı lastıgı en uygun fıyatla alabilecegınız yer kahramanlarda gurkan abinin yerinden alabilirsin.takacak yeride sana tarif eder.ön cama gelınce bende yakın bir zaman da taktırıcam.camı aldım ayakları hazır,sadece boyunu ayarlayıp delip monte edcegız.oluşum bittıkten sonra sanada ayrlamaya calısırız
tataris35
07 Nisan 2010, 13:20
senin motorun öncamlı halini görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum sero35 ;)
verdiğin bilgiler için tekrar teşekkürler.
konti
07 Nisan 2010, 19:37
değerli dylan kullanıcıları 97 oktan benzin kullanmayınız yakıt tüketiminiz artar.97 oktanı bizim motorlar yakamıyo zaten kitabına bakarsanız görürsünüz 86-95oktana kadar verir.ben yıllardır 97 kullanıyorum yakıt tüketiminden şikayet ediyordum meerse ondanmış.zaten çiğ benzin kokusu alırsınız egzozdan 97 koyarsanız.benim düştüm hataya sizde düşmeyin boşuna paranızı soka atmayın.
-BSI-
07 Nisan 2010, 22:42
Volkan bey hoşgeldiniz. Yazılanlara ek olarak cam konusunda bir kaç eklemem olacak. Cam aparatını aldıktan sonra eğer isterseniz kappa,farba gibi orjinal camlardan değilde ucuz, daha çok çin malı motorlarda kullanılan camlardan alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz. Vidalama yerlerini deldikten sonra zevkinize göre ister kısa, ister renkli, ister şekilli :) cam takmış olursunuz. Bunun bir kaç avantajı var. 1.si kısa cam, uzun cam gibi hız kesme, dengeyi bozma gibi şeylere sebep olmadığı gibi camsız gidebileceğiniz son süratten 5-10 km daha fazla sürate çıkmanızı sağlıyor. Bunun mantıksız geldiğini biliyorum ama böyle. Vücudunuzdan size asılacak rüzgar camın üzerinden aştığı için son süratte artış kesinlikle oluyor. Uzun cam yelken etkisi yaptığı için tam tersi oluyor. 2.si kısa cam ile kışın yağmurlu havada giderken önünüzü görebiliyorsunuz. Yazınsa rüzgar yemenizi sağlıyor. :) 3.sü maliyeti orjinal cama göre çok daha düşük. 4.sü malesef olurda motoru olduğu yerde devirseniz bile ilk hasar alan yer cam oluyor. Kenarı köşesi illaki kırılıyor. Orjinal camı böyle olduğu yerde devrilen motorla kırarsanız çok moral bozuyor. :)
departed
07 Nisan 2010, 23:36
arkadaslar bıkac sorum olacak daylının kayıs numarasını bılen varmı.bıde bı arkadas soyledı dayco nun orjınal kayıstan bıraz daha kısası varmıs.numarası 8154 dogrumudur.bıde lastıklerı degısecem dunlop ıyımıdır kullanan varmı.yardımcı olursanız sevınırım.
tataris35
08 Nisan 2010, 01:36
Volkan bey hoşgeldiniz. Yazılanlara ek olarak cam konusunda bir kaç eklemem olacak. Cam aparatını aldıktan sonra eğer isterseniz kappa,farba gibi orjinal camlardan değilde ucuz, daha çok çin malı motorlarda kullanılan camlardan alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz. Vidalama yerlerini deldikten sonra zevkinize göre ister kısa, ister renkli, ister şekilli :) cam takmış olursunuz. Bunun bir kaç avantajı var. 1.si kısa cam, uzun cam gibi hız kesme, dengeyi bozma gibi şeylere sebep olmadığı gibi camsız gidebileceğiniz son süratten 5-10 km daha fazla sürate çıkmanızı sağlıyor. Bunun mantıksız geldiğini biliyorum ama böyle. Vücudunuzdan size asılacak rüzgar camın üzerinden aştığı için son süratte artış kesinlikle oluyor. Uzun cam yelken etkisi yaptığı için tam tersi oluyor. 2.si kısa cam ile kışın yağmurlu havada giderken önünüzü görebiliyorsunuz. Yazınsa rüzgar yemenizi sağlıyor. :) 3.sü maliyeti orjinal cama göre çok daha düşük. 4.sü malesef olurda motoru olduğu yerde devirseniz bile ilk hasar alan yer cam oluyor. Kenarı köşesi illaki kırılıyor. Orjinal camı böyle olduğu yerde devrilen motorla kırarsanız çok moral bozuyor. :)
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler BSI , yazılarınızdan anladığım kadarı ile bu konuda tecrübe sahibisiniz(sanırım bir orj. cam kırılma olayı yaşadınız :) . Fakat söylediğiniz şeyleri izmirde nerede ve nasıl yaptıracağım konusunda hiç bir bilgim yok :) Ayrıca çin işi ucuz yollu bir öncam ( mika sanırım ) nasıl kesilir, kısa camın ölçüsü nedir uzun camın ölçüsü nedir? En ideal cam uzunluğu rüzgarı göğsüme çarpmadan başımın üzerinden atabilmesi için boyun hizama kadar olanmıdır? Dylana uygun hala getirilebilecek bir cam modeli önerebilirmisiniz? (mesela mondial rs camı , skygo .. , dorado bilmemne vs. camı gibi )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------
değerli dylan kullanıcıları 97 oktan benzin kullanmayınız yakıt tüketiminiz artar.97 oktanı bizim motorlar yakamıyo zaten kitabına bakarsanız görürsünüz 86-95oktana kadar verir.ben yıllardır 97 kullanıyorum yakıt tüketiminden şikayet ediyordum meerse ondanmış.zaten çiğ benzin kokusu alırsınız egzozdan 97 koyarsanız.benim düştüm hataya sizde düşmeyin boşuna paranızı soka atmayın.
Demek o çiğ benzin kokusunun nedeni buymuş :pr:
Paylaşımınız için çok teşekkürler konti . Zaten denemek için 20 tl lik almıştım.Son full lememde 95 oktan ile olmuştu.
95 oktandan devam arkadaşlar :wiinkk:
sero35
08 Nisan 2010, 09:39
Volkan bey hoşgeldiniz. Yazılanlara ek olarak cam konusunda bir kaç eklemem olacak. Cam aparatını aldıktan sonra eğer isterseniz kappa,farba gibi orjinal camlardan değilde ucuz, daha çok çin malı motorlarda kullanılan camlardan alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz. Vidalama yerlerini deldikten sonra zevkinize göre ister kısa, ister renkli, ister şekilli :) cam takmış olursunuz. Bunun bir kaç avantajı var. 1.si kısa cam, uzun cam gibi hız kesme, dengeyi bozma gibi şeylere sebep olmadığı gibi camsız gidebileceğiniz son süratten 5-10 km daha fazla sürate çıkmanızı sağlıyor. Bunun mantıksız geldiğini biliyorum ama böyle. Vücudunuzdan size asılacak rüzgar camın üzerinden aştığı için son süratte artış kesinlikle oluyor. Uzun cam yelken etkisi yaptığı için tam tersi oluyor. 2.si kısa cam ile kışın yağmurlu havada giderken önünüzü görebiliyorsunuz. Yazınsa rüzgar yemenizi sağlıyor. :) 3.sü maliyeti orjinal cama göre çok daha düşük. 4.sü malesef olurda motoru olduğu yerde devirseniz bile ilk hasar alan yer cam oluyor. Kenarı köşesi illaki kırılıyor. Orjinal camı böyle olduğu yerde devrilen motorla kırarsanız çok moral bozuyor. :)
Serkan bu kadar iyi anlatılır dı.teşekkurler
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO