PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119

kadiRR_delisi
31 Ekim 2009, 00:46
senın motor kaç model,kaç km de.bu sorun kaç bınlerde başlıyor kı

2006 model şu anda 54000 de.. sorun 50000 de falan başgösterdi.

Bu arada merak ettim ben hala debriyajı değiştirmedim değiştiren varmı içinizde.. 52000 de Hakan usta söktü baktı gayet iyi durumda dedi.

choconut gözükmüyosun Ali nerelerdesin ya. msn'dede görmüyorum epeydir.

CBA
31 Ekim 2009, 02:36
2006 model şu anda 54000 de.. sorun 50000 de falan başgösterdi.

Bu arada merak ettim ben hala debriyajı değiştirmedim değiştiren varmı içinizde.. 52000 de Hakan usta söktü baktı gayet iyi durumda dedi.

choconut gözükmüyosun Ali nerelerdesin ya. msn'dede görmüyorum epeydir.



Valla maaşallah 52000km de debriyaj sağlamsa helal olsun valla.

Abi naptın baktınmı ixil egzoslara ne yaptın egzos işini..

---------------------------

Serkan yok aynaları kullanıyorum, son eklediğim fotodanmı öyle diyorsun.
Bu arada orjinal aynaların tanesi 40tl olması lazım..

sero35
03 Kasım 2009, 20:48
arkadaşlar yağ tapasından az mıktarda yağ kaçırıyor,başına gelen varmı aramızda

CBA
03 Kasım 2009, 21:01
Abi kaçırmıyordur o sen yeni yağ değiştirdin ya, yeni yağ konurken bazen etrafa sürünüyor bikaç gün sonra tapanın etrafından kaçırıyormuş gibi gözüküyor..Biraz takip et temizle olaryı geçer o görüntü. bendede öyle kaçırıyo gibi leke olmuştu bakmadım bayadır ama artık yok sanırım.

sero35
03 Kasım 2009, 23:05
tamam cem olabılır,saol kardesım.

-BSI-
04 Kasım 2009, 14:33
Şerafettin abi tapanın yiv kısmında incecik çatlak oluşuyor sıcak motora su vs ani soğuk temas ettiği zaman. Sıkarken diş kaptırma veya motor bloğuna zarar vermemesi için bloktan daha yumuşak metal olan aluminyumdan yapıldığından çok dayanıklı birşey değil tapa. Bu ek bilgiden sonra sonuç olarak tapayı değiştimen gerekiyor. :) 15 lira tapa+yeni yağ 20 yaklaşık 35 lira sıkışıyor oraya. :) İşçilik istemezler tahminim. Benim 2 ayrı dylanda başıma geldi. Saygılar.

emre1907
04 Kasım 2009, 16:37
Arkadaşlar Burgmanım çok temiz ve orjinaldir.Dylan almak istiyorum.Takas yapmak isteyen varsa anlaşırız http://http://www.sahibinden.com/sinifinin_en_temizi_burgman_an400-27WQQaXQQ16897929WQQpXQQdisplayitem

tunch
05 Kasım 2009, 14:09
ılan acılmıor ...

CBA
05 Kasım 2009, 15:17
ilanı sistem kendi kısaltıyo foruma yazılınca. Aradaki ... dan dolayı böyle bi sorun oluyor..

erol 62
07 Kasım 2009, 19:11
serkan tecrübelerini paylaştığın için sana teşekkür ederim.... şeref, yağını kendin değiştiriyorsan yağ tapasını motor soğukken sökeceksin takarkende fazla sıkma sağı solu patlatma, çünkü motor yağ tapası aliminyum malzemedem yapılmış

sero35
08 Kasım 2009, 23:16
serkan tecrübelerini paylaştığın için sana teşekkür ederim.... şeref, yağını kendin değiştiriyorsan yağ tapasını motor soğukken sökeceksin takarkende fazla sıkma sağı solu patlatma, çünkü motor yağ tapası aliminyum malzemedem yapılmış

saol erol abı tapayı aldımda daha gıdıp taktıramadım.servıste yokmuş,istersek getırtecekler,gıttım levent ten aldım

-BSI-
09 Kasım 2009, 17:26
Şeref abi kusura bakma ismin aklımda yanlış kalmış. :) Şerafettin yazmışım. Tapayla ilgili yazdıklarım sanaydı.

sero35
09 Kasım 2009, 21:36
Şeref abi kusura bakma ismin aklımda yanlış kalmış. :) Şerafettin yazmışım. Tapayla ilgili yazdıklarım sanaydı.

ayıpsın kardeşim,problem olmaz bızde.tesekkurler bılgın için

CBA
10 Kasım 2009, 00:23
saol erol abı tapayı aldımda daha gıdıp taktıramadım.servıste yokmuş,istersek getırtecekler,gıttım levent ten aldım



Alla alla plastikmi çatmamışmı abi yeni tapamı aldın, kaça aldın şeref abi.

sero35
10 Kasım 2009, 14:13
Alla alla plastikmi çatmamışmı abi yeni tapamı aldın, kaça aldın şeref abi.

yok yağ cem bunlarda sıcakken sokuldumu bunu yapıyormuş,zaten 2-3 yağ degısımınde bozuluyormuş.motorcu levent te 2 tl ye aldım

erol 62
11 Kasım 2009, 20:02
yok yağ cem bunlarda sıcakken sokuldumu bunu yapıyormuş,zaten 2-3 yağ degısımınde bozuluyormuş.motorcu levent te 2 tl ye aldım


şeref yağı ben 4 kez kendim değiştirdim hiç bozulmadı, 2-3 değişimde bozuluyormuş gibi laflara pek itibar etme, sadece yapacağın bir iki hareket var tapayı motor çok sıcak ise sökme soğumasını bekle, birde yağı koyduktan sonra diş kaptırmadan fazla sıkma. o zaman problem olmaz

ErdoganAktas
13 Kasım 2009, 11:42
Dylancılar, bu akşam (Cuma) 19 dan itibaren hayatonda ekibi olarak Eyüp Pierre Loti Tepesi Turistik Tesislerinde buluşuyoruz. Gelebilecek herkesi bekleriz.

keser
13 Kasım 2009, 23:16
s.a merhaba ben cbr 125 kullncısı ıdım fakat tarzımı degıstırıp dylan 150 almak ıstıyorum max 3000 tl param var sızce bulabılırmıyım cbr sehır ıcı kullnıma pek uygun degıldı today 50 var bıtanede elımde fakat esımle bınemıyorum 3000 tl ye temız bır motor bulabılırmıyım tesekkurler

CBA
14 Kasım 2009, 02:02
3000tl ye zor bulsanız bile pek iyi durumda olmaz.
Ama today+3000tl ye güzel bişeyler bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

sero35
14 Kasım 2009, 09:35
3000tl ye zor bulsanız bile pek iyi durumda olmaz.
Ama today+3000tl ye güzel bişeyler bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

aynen +1:cat:

keser
14 Kasım 2009, 14:34
http://www.sahibinden.com/2006_model_33_000km_de_beykoz_dan_satilik-01WQQaXQQ17970737WQQpXQQdisplayitem sizce nasıl

CBA
14 Kasım 2009, 20:14
Burdan bi üyemizin motoru. Gidip görmeden bişey denmez ama temiz duruyor.

keser
14 Kasım 2009, 22:05
bu arada ben kendımı tanıtayım adım ersel kırklarelı ndenım cbr 125 ıle cok buyuk bır kaza gecırdım kolum ve bacagımda kırıklar vardı gecen sene bu gunlerde motorumu sattım ama yıne motorsuz duramıyorum hayatımı kurtaranda kask oldu.. ogun oncesınde hıç kask takmazdım ama cok onemlı muhakkak kalıtelı kask

CBA
14 Kasım 2009, 23:38
Geçmiş olsun abi. Üzücü bi olay inş. bi daha yaşamazsınız.

halilsavas
27 Kasım 2009, 12:58
selam beyler
Kullanan arkadaşlar PS ile dalyan arasındaki farkları avantajları dezavantaşları yazarlarsa mulu olurum.

sevgilerimle

choconut
27 Kasım 2009, 23:48
selam beyler
Kullanan arkadaşlar PS ile dalyan arasındaki farkları avantajları dezavantaşları yazarlarsa mulu olurum.

sevgilerimle

ps kullanmadım ama 2006dan beri dylan kullanıyorum..dylan karbüratörlü bir model ps ise enjeksiyonlu..karbüratörün şimdiye kadar bi dezavantajını görmedim yakıt olarak 3.2-3.5 gibi bişey yakıyo psde biraz daha az..görsel farklar haricinde en büyük fark bu..enjeksiyonun dezavantajı trdeki kirli benzinin vereceği zarar olabilir masrafıda daha fazla olacaktır diyorum..sıfır almayı düşünüyosanız psden başka şansınız yok 2.eldede temiz dylanlar bulunabilir..saygılar..

-BSI-
28 Kasım 2009, 00:17
Karbüratör-enjeksiyon hariç benim açımdan en büyük farkı oturuş pozisyonu. Ps nin selesi daha yüksekte ve ayak basılan kısım düz. Dylanın selesi yere daha yakın ve taban düz değil. Ben dylandan sonra Ps de kendimi daha şehir içi sakin kullanıma uygun bir scootera biniyormuş gibi hissettim. Yani daha yüksekte olduğum için ve zemin düz olduğu için kendimi bir taburede oturuyormuş gibi hissettim. Ama dylanda oturma pozisyonu yere daha yakın olduğu için daha sportif bir sürüşü var. Yani kendimi daha çok motorun bir parçasıymışım gibi hissediyorum. İki motorunda limitlerini zorlamaya çalıştığımda aradaki fark daha da belli oluyor. Özellikle virajlarda. Şunu rahatlıkla söyleyebilirim Ps ve dylanla ayrı ayrı piste çıksam dylan ile daha kısa tur zamanı yaparım. :) Bu motorlarla piste çıkmıyoruz o ayrı bir mesele. :) Ama benim şahsi fikrim şehir içinde tabanı düz Ps, dylandan daha kullanışlı olabilir ancak benim zevk aldığım sürüş sitiline kesinlikle dylan daha yatkın. Tabiki daha yüksekte olmayı sevip Ps yide tercih edenler olabilir.

erol 62
28 Kasım 2009, 00:50
arkadaşlar, motorum şu anda 19500 km de.. Bu güne kadar her 4 binde yağ-her 8 binde buji- her 12 binde hava filtresi değiştirdim. Motoruma başka hiç bir işlem yapılmadı, bu bakımları kendim yaptım. Bakım km.lerini hiç geçirmedim. Şu ana kadarda hiç bir arıza yapmadı motorun hertarafı orjinal...24 bin bakımına az kaldı. 24 bini beklemeden şu anda serviste 20 bin bakımında kayışı değiştirip varyatör bakımıda (ağır bakım) yaptırsammı diye düşünüyorum, kararsızım, daha önce bu bakımı yaptıran arkadaşların düşünceleri nedir acaba, özellikle varyatör konusunda ne gibi bakım yapılıyor, cevap yazan tecrübeli arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim

-BSI-
28 Kasım 2009, 01:17
Erol abi sana tavsiyem 20000 de rutin bakımını yapman + fren balatalarını kontrol ettirmen. Ben çok titiz kullanan ve gereksiz ani dur kalklardan kaçan biri olarak 20000 kmde ön balatam bitmişti. 24000 kmde de arka balataları değiştirmiştim. senin de bitmiş olması muhtemel. Ağır bakım dediğini 24000 de yaptırmanın bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum ancak yinede imkanın varsa kayış + varyatör bilyalarını da 20000 kmde değiştirmeni tavsiye ederim. Kayış değişimi ile bilyaların aynı anda değişmesini kesinlikle tavsiye ediyorum lakin ben değiştirmemiştim ve bilyaların 2. kayış değiştirme zamanıma yaklaşırken aşınmasından dolayı titreşim yapmaya başlamıştı. Bilyalar aynı oranda aşınmadığı için bazı bilyalar ağır bazıları hafif oluyor ve dengesizlik olduğu için de titreşime sebep oluyor. Bunu kesinlikle söyleyebilirim. Kısacası ister 20000de değiştir ister 24000de ama mutlaka bilyalarıda kayışla beraber değiştir. Onun haricinde temizleme dışında debriyaja ve varyatöre bir bakım gerekmiyor. Debriyaj balatası zaten 20000 kmde bitmez. Ben 35000 kmdeyim hala en ufak bir ses yok.

SADİ
02 Aralık 2009, 01:33
herkese iyi gecele dilerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:13 ----------

Arkadaşlar bu forumu 2006 ağustos tan beri okuyorum.motorumu almaya bu site sayesinde tanıdığım murad ın yardımı ile almıştım. Bu yüzden kendimi sizden biri gibi gördüm.Fakat 4000 km deyken satıp xmax 250 aldım.Daha sonra 17000 deyken motorumu tekrar geri aldım. satmadan önce 125 km yi geçen dylanım şimdi 110 u zor geçiyor. geri aldığım arkadaşım şehir içinde ve 60-70 km hızı geçmeden kullandığından mıdır nedir bilmiyorum.hatta ilk hızlanmasıda yok. bu yüzden iyi bir bakım yaptırmak istiyorum.Nerede hangi ustaya yaptırmalıyım.hangi malzemeleri kulanmalıyız. tecrübeli akadaşlar yardım ederlerse sevinirim.şimdiden çok teşekkür ediyorum...

erol 62
02 Aralık 2009, 17:50
Erol abi sana tavsiyem 20000 de rutin bakımını yapman + fren balatalarını kontrol ettirmen. Ben çok titiz kullanan ve gereksiz ani dur kalklardan kaçan biri olarak 20000 kmde ön balatam bitmişti. 24000 kmde de arka balataları değiştirmiştim. senin de bitmiş olması muhtemel. Ağır bakım dediğini 24000 de yaptırmanın bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum ancak yinede imkanın varsa kayış + varyatör bilyalarını da 20000 kmde değiştirmeni tavsiye ederim. Kayış değişimi ile bilyaların aynı anda değişmesini kesinlikle tavsiye ediyorum lakin ben değiştirmemiştim ve bilyaların 2. kayış değiştirme zamanıma yaklaşırken aşınmasından dolayı titreşim yapmaya başlamıştı. Bilyalar aynı oranda aşınmadığı için bazı bilyalar ağır bazıları hafif oluyor ve dengesizlik olduğu için de titreşime sebep oluyor. Bunu kesinlikle söyleyebilirim. Kısacası ister 20000de değiştir ister 24000de ama mutlaka bilyalarıda kayışla beraber değiştir. Onun haricinde temizleme dışında debriyaja ve varyatöre bir bakım gerekmiyor. Debriyaj balatası zaten 20000 kmde bitmez. Ben 35000 kmdeyim hala en ufak bir ses yok. Serkan teşekkür ederim. Ön ve arka fren balatalarının işaretlerine baktım bitmesine daha var.( fren balataları sanırım daha çok uzun yolda kullandığımdan dolayı fazla aşınmamış ) sadece 1000 km önce otoyolda fazla zorladım motoru şu anda kalkışlarda çok hafif ama çok hafif vibrasyon var. 20 binde yağını değiştirip devam edeceğim. 24 binde ise kayış ve bilyaları, varyatör debriyaj vs. bakımlarını yaptıracağım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------

yapılan işlemleride ayrıca detaylı bir şekilde yazarım diğer dylan kullananlarda faydalanır

-BSI-
06 Aralık 2009, 02:00
Arkadaşlar bu forumu 2006 ağustos tan beri okuyorum.motorumu almaya bu site sayesinde tanıdığım murad ın yardımı ile almıştım. Bu yüzden kendimi sizden biri gibi gördüm.Fakat 4000 km deyken satıp xmax 250 aldım.Daha sonra 17000 deyken motorumu tekrar geri aldım. satmadan önce 125 km yi geçen dylanım şimdi 110 u zor geçiyor. geri aldığım arkadaşım şehir içinde ve 60-70 km hızı geçmeden kullandığından mıdır nedir bilmiyorum.hatta ilk hızlanmasıda yok. bu yüzden iyi bir bakım yaptırmak istiyorum.Nerede hangi ustaya yaptırmalıyım.hangi malzemeleri kulanmalıyız. tecrübeli akadaşlar yardım ederlerse sevinirim.şimdiden çok teşekkür ediyorum...

Merhaba. Bursada oturuyorsunuz herhalde. O yüzden tavsiye edebileceğim biryer malesef yok. İstanbulda olsaydınız tavsiye edeceğim 1-2 yer vardı. Ben motorun bakımları yapılıp belli bir yol kat ettikten sonra eski haline döneceğini tahmin ediyorum. Yavaş sürmüş diye performansı düşeceğini sanmam. Belki bakımlarını aksatmış olabilir. Buji+hava filtresi+yağ değiştikten sonra eski haline döner diye düşünüyorum tabi eğer başka bir teknik sorunu yoksa.


sadece 1000 km önce otoyolda fazla zorladım motoru şu anda kalkışlarda çok hafif ama çok hafif vibrasyon var.

Erol abi titremenin sebebi bilyalar. :) Zorlanmadan kaynaklı değil. Değiştikten sonra kesilecektir. 24binde mutlaka değiştirmeni tavsiye ederim.

kurnazdağlı
06 Aralık 2009, 10:46
Merhaba arkadaşlar, sizlerin de uzun zamandır Dylan kullanmakta olduğunuzu gördüm. Sizin tavsiyelerinize bakarak, ben de aranıza katılmak istiyorum, almaya karar verdiğim motor da Dylan tabii ki. Bir aksilik olmazsa Dylan' ı uzun vade kullanmayı düşünüyorum. Umarım güvendiğim gibi bir makina çıkar.

sero35
06 Aralık 2009, 12:10
Merhaba arkadaşlar, sizlerin de uzun zamandır Dylan kullanmakta olduğunuzu gördüm. Sizin tavsiyelerinize bakarak, ben de aranıza katılmak istiyorum, almaya karar verdiğim motor da Dylan tabii ki. Bir aksilik olmazsa Dylan' ı uzun vade kullanmayı düşünüyorum. Umarım güvendiğim gibi bir makina çıkar.

temiz bakımlı bir dylan alırsanız problem cıkaracagını zannetmıyorum.şimdiden hayırlısı olsun.:cat:

kurnazdağlı
06 Aralık 2009, 19:46
Çok teşekkürler, ben de öyle umuyorum

SADİ
07 Aralık 2009, 11:16
BSI ilgin için öncelikle teşekkür ederim. Ben motorumu istanbul a getirebilirim.Güvendiğin bir ustanın olduğu yeri söyler tarif edersen sevinirim.

-BSI-
08 Aralık 2009, 23:37
BSI ilgin için öncelikle teşekkür ederim. Ben motorumu istanbul a getirebilirim.Güvendiğin bir ustanın olduğu yeri söyler tarif edersen sevinirim.

Honda yetkili servisi D&B Motor. Ümraniyede yerleri. Hondanın sitesinde açık adresi ve telefon numaraları var. Kopyalayıp buraya yapıştıracaktım ama kopyalanmıyor siteden. Gökhan veya Kasım abi var Serkandan öğrendim dersen yardımcı olurlar :) Ustalıkları da, samimiyetleri de, dürüstlükleri de çok iyidir. Ama bence siz buraya gelmeden önce genel bir bakım yaptırıp biraz kullanın yinede tatmin etmezse getirirsiniz. Ancak şunu hep söylerim bu motorun camsız düz yolda yapacağı hız 100-120 arasıdır. Ben aynı yolda çok rüzgarlı havada 100le bile zor gittiğimi bilirim. Yazın 120yi geçtiğimide bilirim. Son hızı etkileyen okadar çok faktör varki bazen bize düz gelen bir yol bile aslında eğimli olabiliyor. Ya da iki tepe arasında kalıp rüzgar amayan bir yolda çok iyi süratlenebiliyorsunuz ve siz aslında farketmeden vay be motor acayip gitmeye başladı bile diyebilirsiniz.

Kısa bir ön cam, düz ve temiz asfalt, kaliteli benzin, bakımlı motor, havanın soğuk oluşu, motorun ideal çalışma sıcaklığında oluşu bunların hepsi son hızınızı arttırır. Öyleki uzun bir yol yaptıktan sonra motorun karakteri, kalkarken devirlenmesi acayip değişiyor. Ya da ben akdeniz-ege turu yaparken afyon dan aldığım bir benzinle rampaları nerdeyse durarak çıkıyomuş gibi oldum mesela. :) 70-80 le zor tırmanıyordum. O depo biter bitmez başka bir benzinlikten aldım motor normale döndü. Keçi gibi tırmanmaya devam. Bunlar gibi birçok şeyi göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Rüzgarlı bir havada camda yoksa 110 gayet normal bir sürat. Aynı yolda 130 da yapabilir ama o şartlarda değil. :)

Son olarak ufak bir şeyde olsa gözden kaçabilecek bir konu: arka kampana ayarını bir kontrol edin çok sıkıysa son süratide, hızlanmayıda düşürür. :)

SADİ
12 Aralık 2009, 00:28
BSI -Serkan tavsiyen için teşekkür ederim.Uygun bir zamanda motorumu bakıma getireceğim . ilgin için çok çok teşekkür ederim..

selçuk sezer
13 Aralık 2009, 22:32
dylancılar kış uykusuna yattı anlaşılan!...

CBA
14 Aralık 2009, 00:58
soğuklar bastı abi yattık valla. :):)
bu gece 10 dklık mesafeden geldim dondum. bide izmirde. :)

sero35
14 Aralık 2009, 09:48
dylancılar kış uykusuna yattı anlaşılan!...

aynen devam dostum,ama dylan cılarda düşüş oldu.kimseden tık yook bu aralar

selçuk sezer
14 Aralık 2009, 10:20
3 aydır yurt dışındaydım geldim havalar soğuk akü sökük daha motoru çalıştıramadım bile

gt81
15 Aralık 2009, 04:32
Benimkini satmaya karar verdim.

http://www.sahibinden.com/2008_honda_dylan_8600_km-33WQQaXQQ19070010WQQpXQQdisplayitem

Givi Ön cam (çatlakları ilerlemedi,alt kısmı koloroformla yapıştırıldı )
SHAD 46 lt çanta+sırt desteği
philips ampül
Xena alarmlı disk kilidi
mingtay anahtarlı kilit
Held branda(dikiş yerinden 6-7 cm yırtığı var)

IXS airmesh II Large beden mont
1 çift scoyco dizlik
Harris elcikler(takılmadı)
Keiti lastik tamir seti

acun0
15 Aralık 2009, 11:13
hayırlı olsun alana satana

cenkerdemir
15 Aralık 2009, 19:09
Merhaba arkadaşlar, sizlerin de uzun zamandır Dylan kullanmakta olduğunuzu gördüm. Sizin tavsiyelerinize bakarak, ben de aranıza katılmak istiyorum, almaya karar verdiğim motor da Dylan tabii ki. Bir aksilik olmazsa Dylan' ı uzun vade kullanmayı düşünüyorum. Umarım güvendiğim gibi bir makina çıkar.


üstat selam bendede regal var bende dylan lara hastayım satarsam eğer bende alacağım kısmetse :)

selçuk sezer
15 Aralık 2009, 21:51
üstat selam bendede regal var bende dylan lara hastayım satarsam eğer bende alacağım kısmetse :)

üstad sym hd200 almaya karar vermiş!..

cenkerdemir
16 Aralık 2009, 12:46
üstad sym hd200 almaya karar vermiş!..

hepimiz kazasız sürelimde neye binersek binelim hayırlısı olsun.

caracas
08 Ocak 2010, 23:30
Serkanım merhaba,


Nasılsın güzel kardeşim, uzun zamandır görüşemedik. Biliyorum bu benim kabahatim ama insanın hayatı her zaman sorunsuz gitmiyor işte bizimde bu aralar bazı yalpalarımız oldu sağlıkla ilgili ama çok şükür atlattık. Bir bakayım dedim gençler ne yapıyorlar. İyisiniz demi ,,, görüşürüz güzel kardeşim hoşçakalın arkadaşlara selam...

-BSI-
10 Ocak 2010, 01:25
Merhaba Ahmet abi. İyiyim teşekkür ederim. :) Sen nasılsın? Geçmiş olsun abi yalpa derken önemli birşey yoktur inşallah. Ben burayı eskisi gibi takip edemiyorum. Bizim gezi ekibinin sitesine daha çok bakıyorum artık. Buradan adresi yazmayım şimdi sonra reklam vs oluyor diye fırça yiyoruz sen biliyorsun zaten. :) Oraya da bekleriz seni ve diğer arkadaşlarıda. Gerçi efsane dylan kadromuz çok zayıfladı ama sürücüler yine hep aynı. :) Havalar güzelleşsinde inşallah yine eskisi gibi yüksek katılımlı geziler yaparız. Bende bugün uzun bi aradan sonra izmit otobanına çıktım acayip özlemişim yanımda başka motorlar aradım. :) O otobanda ard arda 10 dylanla çete gibi gittiğimiz zamanlar aklıma geldi. :)

Hazır yazmışken birde ekleme yapayım bari tam 3.sene doldu ve benzin almak için durdum şans eseri göstergeye baktım ve tam bu km yi gösteriyordu. Dedim madem 3.yaşa girdik, madem 35000 olduk e ozaman ne duruyoruz bu anı ölümsüzleştirelim. :)

http://img24.imageshack.us/img24/1644/20091219195303.jpg (http://img24.imageshack.us/i/20091219195303.jpg/)

sero35
11 Ocak 2010, 01:03
daha nice 35000km lere dıyelım kardeşim.ben 11 ay oldu alalı şu an 14900km deyım.hedefım 50.000km. yı devırmek