Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
sero35
09 Temmuz 2009, 23:25
brıstone hoop modelını taktım
sozerr
10 Temmuz 2009, 11:26
bugün üzerindeki orjinal lastiklerin ne kadar yetersiz olduğunu kesinlikle anladım ışıklarda süratle kalktım ön taraftaki minübüs sinyal vermeden sola kırdı bende frene asıldım ve motor durmak yerine kayarak sanki hızlandı kıl payı minübüsü sıyırdık bereket kafamda kask vardı insanın kafası en önce vuruyor minübüse resmen kafa attık en kıs zamanda lastikleri değiştirmek lazım:pr:
Geçmiş olsun. lastikler çok önemli. bende lastikleri mişlen pilotsportla değiştirdim. ırc lastiklerle motor yol çizgisinden bile geçerken sarsılıyordu; denge ve yoltutuşu çok değişecek. motor kaç km de_?
selçuk sezer
10 Temmuz 2009, 21:02
Geçmiş olsun. lastikler çok önemli. bende lastikleri mişlen pilotsportla değiştirdim. ırc lastiklerle motor yol çizgisinden bile geçerken sarsılıyordu; denge ve yoltutuşu çok değişecek. motor kaç km de_?motor 11000 i yeni geçti yeter bu kadar ırc ile gezdiği
ozeronder
10 Temmuz 2009, 22:23
IRC ler Kesinlikle Dylanıın hakkı lastikler değil, nasılda 16bin km kullandım, kaç kerede başıma bela açtı, şimdiki aklım olsa motoru alır almaz değiştirip öyle binerdim..
sozerr
11 Temmuz 2009, 10:21
11000 çok fazla bi km değil ama yinede değiştirmende fayda var. Michelin Pilot Sport yada pirelli markalarını kullanmanı tavsiye ederim
selçuk sezer
18 Temmuz 2009, 00:55
shinko marka diye bir lastik var kullanan oldumu hiç?
selçuk sezer
23 Temmuz 2009, 01:09
42 ltlik topcase kullanan varmı nasıl fazla büyük gelirmi bizim dylana
ozeronder
23 Temmuz 2009, 02:08
Anlaşılan sen dylan ı satmaktan vaz geçtin, gerçi kolay vazgeçilecek motor değil ama işte insan doyumsuz bir varlık, iki gün bi büyük motora binde göriyim senin dylanını satıyon mu satmıyon mu??
selçuk sezer
24 Temmuz 2009, 00:57
ne bileyim satamıyorum bir türlü çok kötü alıştım dylana :)
choconut
24 Temmuz 2009, 21:04
arkadaşlar debriyaj kısmındaki parçaları değiştiren varmı hiç?? benim km 40500 kayış dışında bişey değişmedi gidişte filan bir sorun yok açıkçası sizce değiştirmek gerekirmi yoksa gittiği yere kadar gitsin mi dersiniz?? varyatör denilen parçanın içindeki pullar değişyiomuş sanırım servis 190lira dedi..artı debriyaj balatasıda 145liraymış nasıl fiyatlar daha ucuza bulabilirmiyiz?? bu parçaları malossi gibi bi markadan temin etsek gidişte ne gibi farklar?? fiyatları nedir??valla çok soru sordum galiba ama şimdiden cevaplarınız için teşekkürler:)
sero35
24 Temmuz 2009, 23:30
motorda bır anormallık yoksa hıc degıstırme bence.bende 450 cıvarı masraf gıdıyor dıye duymustum.haa degıstıreceksen molossı yap derım.en azından bıraz daha serılesır herhalde
choconut
25 Temmuz 2009, 15:50
motorda bır anormallık yoksa hıc degıstırme bence.bende 450 cıvarı masraf gıdıyor dıye duymustum.haa degıstıreceksen molossı yap derım.en azından bıraz daha serılesır herhalde
bende öyle yapıcam galiba..şuanki haliyle gittiği yere kadar gidicek..
sero35
27 Temmuz 2009, 20:54
bende öyle yapıcam galiba..şuanki haliyle gittiği yere kadar gidicek..
yaa bısey sorucam uzerındekı orjınal debrıyajımı,yanı hıc degıstırmedınmı.
sozerr
28 Temmuz 2009, 10:25
benim motorda 35000 km de bende de sorun yok. bi okadar daha rahat rahat gider diye düşünüyorum. hala ilk günkü gibi..
choconut
28 Temmuz 2009, 13:58
yaa bısey sorucam uzerındekı orjınal debrıyajımı,yanı hıc degıstırmedınmı.
dostum 24binde ön arka fren balatası ve kayış değişimi oldu onun dışında herşey orjinal tabi periyodik yağ,buji,filtre değişimi oluyo..ampulu bile patlamadı çok şükür..şuan bi anormallik hissettmiyorum değiştirmeye gerek yok bence..
selçuk sezer
28 Temmuz 2009, 22:01
dostum 24binde ön arka fren balatası ve kayış değişimi oldu onun dışında herşey orjinal tabi periyodik yağ,buji,filtre değişimi oluyo..ampulu bile patlamadı çok şükür..şuan bi anormallik hissettmiyorum değiştirmeye gerek yok bence..
selam bursanın neresindesin
sero35
28 Temmuz 2009, 22:11
dostum 24binde ön arka fren balatası ve kayış değişimi oldu onun dışında herşey orjinal tabi periyodik yağ,buji,filtre değişimi oluyo..ampulu bile patlamadı çok şükür..şuan bi anormallik hissettmiyorum değiştirmeye gerek yok bence..
tesekkurler,baya ıyıymıs yaa
choconut
29 Temmuz 2009, 20:00
selam bursanın neresindesin
kışları setbaşı..yazları kumla..:)
protesto
11 Ağustos 2009, 18:58
Canlandiralim biraz. Dylan'a ek olarak uzun yol icin Kymco Xciting 250 almayi dusunuyorum. Daha once bu motoru kullanmis olan var mi arkadaslar ?
Deryali
11 Ağustos 2009, 20:54
Canlandiralim biraz. Dylan'a ek olarak uzun yol icin Kymco Xciting 250 almayi dusunuyorum. Daha once bu motoru kullanmis olan var mi arkadaslar ?
Aman sakın öyle bi hata yapma. Dylanın yanına alınacak motor asla 250'lik olamaz hiç bir anlamı yok. Xciting 500 desen anlarım. Beverly 500 desen yada nexus 500 desen anlarım. Onun haricinde Dylan ile 250 lik bir makineyi zaten ayırt etmek zor.
protesto
11 Ağustos 2009, 23:01
Aman sakın öyle bi hata yapma. Dylanın yanına alınacak motor asla 250'lik olamaz hiç bir anlamı yok. Xciting 500 desen anlarım. Beverly 500 desen yada nexus 500 desen anlarım. Onun haricinde Dylan ile 250 lik bir makineyi zaten ayırt etmek zor.
Performans icin degil, sadece uzun yolda konfor ve guvenlik aradigim icin yanina 250'lik almak istiyorum. Kisa mesafelerde Dylan'i kullanmaya devam edecegim. Ama uzun mesafede yarim saat gectikten sonra Dylan'da belim agrimaya basliyor. Ayrica cevreyolunda kullandigim zaman kot farki, cukurlar, trasli ve bozuk yollar yuzunden biraz korkuyorum acikcasi. Daha agir bir makina daha cok guvenlik saglayacaktir. 500'lügü de yakit tuketimi yuzunden tercih etmiyorum.
Aslinda Dylan'i satip Xmax alacaktim ama bayiden aldigim bilgiye gore Beldeyama 2010 basina kesin olarak gidiyormus ve Yamaha kendi geliyormus. Bu yuzden su an hicbir bayide sifir Xmax yok.
Xciting'i inceledim. 250'lik ve 500'lügün kasasi aynı zaten. Gercekten Burgman tadi veren, gemi gibi bir makina. Cok hosuma gitti. Simdi onu arastiriyorum.
sky_forever
12 Ağustos 2009, 01:05
Xcity acayip güzel bir makinadır güzel seçim...
Deryali
12 Ağustos 2009, 01:32
Xcity acayip güzel bir makinadır güzel seçim...
Xcity güzel evet ama biz yamaha xcity değil kymco Xcitng den bahsediyoruz :)
selçuk sezer
12 Ağustos 2009, 11:38
Xcity güzel evet ama biz yamaha xcity değil kymco Xcitng den bahsediyoruz :)
daha motorsuzmusun?
Deryali
12 Ağustos 2009, 13:11
Evet malasef :(
pocemonmutlu
12 Ağustos 2009, 19:42
Xciting 250i kullanan biri olarak soyluyorum gercekten cok iyi makine. bu hafta genc motora gidip Xciting 500Rİ sordum cevap olarak "butun xciting'ler satılmış piyasada şu an yok spariş verildi yeni modeller geliyor" deyince kendi motorumun seriligini performansını anlatıp Xciting 500RI performansını merak ettigimi soyledim, sagolsun genc bey Beverly500 ile Gilera Nexus 500 motoru test imkanı sagladı, sonuc olarak cok sasırdım cunki ikiside 13000km civarında ama 250cc kendi motorumdan daha yavaş kalkıyor ve yavaş ivmeleniyorlar? eger gercekten performansları bu durumda ise ikisinide 0-80km hıza kadar motorum ile ezer, 80km den sonrada yanımdan gecerlerken el sallar şeritimi degiştiririm :mrgreen: Xciting 500RI performansını cok merak ediyorum :cat:
Deryali
12 Ağustos 2009, 22:47
Xciting 250i kullanan biri olarak soyluyorum gercekten cok iyi makine. bu hafta genc motora gidip Xciting 500Rİ sordum cevap olarak "butun xciting'ler satılmış piyasada şu an yok spariş verildi yeni modeller geliyor" deyince kendi motorumun seriligini performansını anlatıp Xciting 500RI performansını merak ettigimi soyledim, sagolsun genc bey Beverly500 ile Gilera Nexus 500 motoru test imkanı sagladı, sonuc olarak cok sasırdım cunki ikiside 13000km civarında ama 250cc kendi motorumdan daha yavaş kalkıyor ve yavaş ivmeleniyorlar? eger gercekten performansları bu durumda ise ikisinide 0-80km hıza kadar motorum ile ezer, 80km den sonrada yanımdan gecerlerken el sallar şeritimi degiştiririm :mrgreen: Xciting 500RI performansını cok merak ediyorum :cat:
Hocam sende PS yok muydu ne zaman kymco aldın :)
Ayrıca büyük CC scoterlar küçüklere nazaran daha yavaş kalkarlar bu bi gerçek. Bende dylan ile senin motoru kalkışta geçerim, Beat'de Dylan'ı kalkışta geçiyor :)
selçuk sezer
12 Ağustos 2009, 23:28
Canlandiralim biraz. Dylan'a ek olarak uzun yol icin Kymco Xciting 250 almayi dusunuyorum. Daha once bu motoru kullanmis olan var mi arkadaslar ?
selam bana göre kymco alacağına uzun yol için bir cbf 250 alsan daha hoş olur:cat:
protesto
13 Ağustos 2009, 11:57
selam bana göre kymco alacağına uzun yol için bir cbf 250 alsan daha hoş olur:cat:
Benim arabam da otomatik vites. Yani ben biraz rahatima duskunum. Bu yuzden kullanimi daha kolay ve konforlu oldugu icin scooter tercih ediyorumç
selçuk sezer
13 Ağustos 2009, 13:10
vitesinde zevki başkadır hem tekerlekler büyük hem kullanım maliyeti daha düşük yakıt az ne bileyim dylanın yanına kymco bana ters gelir
sozerr
13 Ağustos 2009, 19:02
Hocam sende PS yok muydu ne zaman kymco aldın :)
Ayrıca büyük CC scoterlar küçüklere nazaran daha yavaş kalkarlar bu bi gerçek. Bende dylan ile senin motoru kalkışta geçerim, Beat'de Dylan'ı kalkışta geçiyor :)
Yok canım Beat dylan ı kalkışta geçebilirmi olurmu öle şey. aralarında 20 kg ve 2 kat beygir farkı var. Beverly 500 u haftasonu kullandık. kalkışta dylan 0-80km hatta 70km, beverly500 0-100km de çok yoğun bir ivme kaydediyor
pocemonmutlu
13 Ağustos 2009, 23:35
Hocam sende PS yok muydu ne zaman kymco aldın :)
Ayrıca büyük CC scoterlar küçüklere nazaran daha yavaş kalkarlar bu bi gerçek. Bende dylan ile senin motoru kalkışta geçerim, Beat'de Dylan'ı kalkışta geçiyor :)
Ps'yi yedim bitirdim hocam :mrgreen: 4 ay once sattım 4600tl gitti yavrum :P sahibindende tertemiz 5500km ciziksiz extralarla dolu yavruma 4000tl bile vermeyenler, fiyatı 6500tl ye cıkınca (anahtar teslim!) şimdi 5000tl ye kapatmaya calışıyor :mrgreen:
Biliyorsun 8 ay detaylı ps deneyimim var, neyin ne kadar nasıl ivmelendigini bilirim :cat: merak ediyorsan beklerim :bounce:
Deryali
14 Ağustos 2009, 00:47
Ps'yi yedim bitirdim hocam :mrgreen: 4 ay once sattım 4600tl gitti yavrum :P sahibindende tertemiz 5500km ciziksiz extralarla dolu yavruma 4000tl bile vermeyenler, fiyatı 6500tl ye cıkınca (anahtar teslim!) şimdi 5000tl ye kapatmaya calışıyor :mrgreen:
Biliyorsun 8 ay detaylı ps deneyimim var, neyin ne kadar nasıl ivmelendigini bilirim :cat: merak ediyorsan beklerim :bounce:
:) Hiç bekleme bende Dylanımı sattım. Şuan arayış içersindeyim. Eleye eleye son iki tane alternatifim kaldı. Beverly 500 yada Fazer 6.
ondan sonra görüşürüz :queen:
sero35
14 Ağustos 2009, 00:59
Deryalı sen dylan kullanmıs bırısı olarak, beat dylanı kalkısta gecermı dıyorsun.Şeref
pocemonmutlu
14 Ağustos 2009, 01:53
:) Hiç bekleme bende Dylanımı sattım. Şuan arayış içersindeyim. Eleye eleye son iki tane alternatifim kaldı. Beverly 500 yada Fazer 6.
ondan sonra görüşürüz :queen:
Beverly 500 ile Fazer arasında dahlar kadar fark var, Fazer6 ile gaza dokundugunda ucurur seni:wiinkk: ben bu 2si arasında kalsam direk Fazer6 icin hazırlıklara başlardım :cat:
Deryali
14 Ağustos 2009, 02:03
Deryalı sen dylan kullanmıs bırısı olarak, beat dylanı kalkısta gecermı dıyorsun.Şeref
Gerçer diyorum üstad. İlk motorum Beat idi. 4 ay kadar kullandıktan sonra Dylan'a geçtim. Zaten ilk kalkışta Beat'in dylanı geçeceğini anlamıştım. Sonra ışıklarda bi beat yanıma geldi bir kalkışı var görmelisiniz. Beni geçti ama 40-50km/hıza kadar. Yani 0-40 - 50 km/hız arası beat, dylan'ı geçiyor. (4 yada 5 snye sürüyor )Sonrası malum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:59 AM ----------
Beverly 500 ile Fazer arasında dahlar kadar fark var, Fazer6 ile gaza dokundugunda ucurur seni:wiinkk: ben bu 2si arasında kalsam direk Fazer6 icin hazırlıklara başlardım :cat:
O iş o kadar kolay değil :). Kullanım amacına en doğru makineyi seçmelisin. Yeni taşındığım yerde motora fazla ihtiyaç duymuyorum belki haftada 2-3 sefer ancak bineceğim. Ayda 1-2 seferde şehir dışı. Ancak çoğunlukla şehir içi ihtiyacım olacak. fazer şehir içi biraz fazla. beverly 500 arkadaşlarımdan çok kullandım çok oturaklı sağlam ve gaza bastınmı hakkını veren bir makina. Hİç Fazer kullanmadığım için onun hakkında birşey söylemek zor. Ancak onu alırsam daha çok tek başıma günü birlik gidip geleceğim şehirler arası yolculuklar için istiyorum.
Kışın da bineceğimi düşünürsek b500 daha ön plana çıkıyor. Bakalım hayırlısı.
bigdoctor
17 Ağustos 2009, 23:34
Arkadaşlar motorunu Suzuki DL 650 ye upgrade etmek isteyen varsa bana ulaşabilir. Aileye katılacak olan 3. şahıstan ötürü canım v-stromuma ara veriyorum, ama beni gerek şehir içinde, gerek iki teker hasretinde bırakmıyacak bir motor olarak Dylan düşünüyorum. Eğer takas düşünen arkadaşlar için
sahininden de İlan No: #15142866
link
http://www.sahibinden.com/37000_km_de_2005_model_suzuki_dl_650_v-strom-72WQQaXQQ15142866WQQpXQQdisplayitem
Ciddi şekilde düşünüp detaylı bilgi almak isteyenlere maille daha geniş bilgilendirebilirim. Motosikletime her yönden kefilim kazasız, hasarsız tam manasıyla çicek gibidir.
-BSI-
20 Ağustos 2009, 11:19
yaşadığım durumu sizinde yaşamamanız için buraya yazayım dedim. :) sabahları motorun başına gelirken her zaman altına bakarım. bugünde baktım doğal olarak ve altına bir şey akmış olduğunu gördüm. yaklaşıp altına baktım motorun iç kısımlarından devirdaim hortumlarının oradan koyu renk su geliyor. dünde ayıptır söylemesi bir süre ibre 140ın da devamında sinyal lambasının üzerinde gittim. :cherry: dedim artık 32000 km ye geldi, e bu sene fazlada gezdiremedik altı üstü bir akdeniz ege turu başkada bişey yok onun da üstüne 140+ gidince üzdük herhalde dylanı dedim. 32000 sonunda ilk defa arızayla tanıştık hayırlı uğurlu olsun diye geçirdim içimden ki seleyi açınca dylanın şakasıyla karşılaştım. :cherry: 1 gün önce sele altına koyup unuttuğum vişne suyu bu yüksek tempoya dayanamayıp sıcakta patlamış ve gece motorun altına damlamış. sabah sabah böyle şakalar yapmaması için dylanlarınızın altında kutu kola, meyve suyu vs bırakıp 140 gitmeyin. o sıcaklığa dayanamıyorlarlar :queen:
sero35
20 Ağustos 2009, 14:18
yaşadığım durumu sizinde yaşamamanız için buraya yazayım dedim. :) sabahları motorun başına gelirken her zaman altına bakarım. bugünde baktım doğal olarak ve altına bir şey akmış olduğunu gördüm. yaklaşıp altına baktım motorun iç kısımlarından devirdaim hortumlarının oradan koyu renk su geliyor. dünde ayıptır söylemesi bir süre ibre 140ın da devamında sinyal lambasının üzerinde gittim. :cherry: dedim artık 32000 km ye geldi, e bu sene fazlada gezdiremedik altı üstü bir akdeniz ege turu başkada bişey yok onun da üstüne 140+ gidince üzdük herhalde dylanı dedim. 32000 sonunda ilk defa arızayla tanıştık hayırlı uğurlu olsun diye geçirdim içimden ki seleyi açınca dylanın şakasıyla karşılaştım. :cherry: 1 gün önce sele altına koyup unuttuğum vişne suyu bu yüksek tempoya dayanamayıp sıcakta patlamış ve gece motorun altına damlamış. sabah sabah böyle şakalar yapmaması için dylanlarınızın altında kutu kola, meyve suyu vs bırakıp 140 gitmeyin. o sıcaklığa dayanamıyorlarlar :queen:
fena saka yapmıs valla,nazarmı deydı dedım dylan,a.bu arada 140 da yabana atılacak surat degıl haaa, Serkan tahtaya vur da nazara gelmesın makına.Şeref
choconut
20 Ağustos 2009, 14:28
bsi dostum bişey sorucam acaba benim motordamı sorun var bi ben beceremedim şu 140+ yapmayı ne kadar denediysem 140ta kalıyo ibre..denemediğim yokuş kalmadı bursa çevrasinde:) kiloda falza değil 61kiloyum aksesuar filan yok periyodik bakımları hiç aksatmadım 140a çok geldim hatta ibre 140a takıldıktan sonra dahada hızlandığımı hissettim ama ibre bi türlü aşağıya inmedi..sence nedir sorun??
-BSI-
20 Ağustos 2009, 14:56
şeref abi nazara gelmeyiz inşallah dediğin gibi. hala benzinciler hayırlı olsun diyor. :) yolda durdurup fiyatını soruyorlar yenimi aldın diyorlar. km sini yaşını söyleyince inanmıyorlar. :)
choconut; abi çok ideal şartlarda yapıyorum bende. yani o yokuşta bile her zaman olmuyor. dik,uzun rampa, temiz asfalt, rüzgarsız hava, camsız, motorun üstüne kapanarak. :) 140ta takılı kalıyorsa motor gitmiyor diye düşünme. zaten hızlandığımı hissettim diyorsun. zaten çok üst sınırlar bu hızlar. senin birde kartal köprüsüne inan rampada deneme yapman lazım. :)
protesto
20 Ağustos 2009, 15:30
yaşadığım durumu sizinde yaşamamanız için buraya yazayım dedim. :) sabahları motorun başına gelirken her zaman altına bakarım. bugünde baktım doğal olarak ve altına bir şey akmış olduğunu gördüm. yaklaşıp altına baktım motorun iç kısımlarından devirdaim hortumlarının oradan koyu renk su geliyor. dünde ayıptır söylemesi bir süre ibre 140ın da devamında sinyal lambasının üzerinde gittim. :cherry: dedim artık 32000 km ye geldi, e bu sene fazlada gezdiremedik altı üstü bir akdeniz ege turu başkada bişey yok onun da üstüne 140+ gidince üzdük herhalde dylanı dedim. 32000 sonunda ilk defa arızayla tanıştık hayırlı uğurlu olsun diye geçirdim içimden ki seleyi açınca dylanın şakasıyla karşılaştım. :cherry: 1 gün önce sele altına koyup unuttuğum vişne suyu bu yüksek tempoya dayanamayıp sıcakta patlamış ve gece motorun altına damlamış. sabah sabah böyle şakalar yapmaması için dylanlarınızın altında kutu kola, meyve suyu vs bırakıp 140 gitmeyin. o sıcaklığa dayanamıyorlarlar :queen:
Güzel yazmışsın, okurken güldüm baya :)
Benim egzozum Dylan'larda sık rastalanan kronik problem yüzünden 4000'de degismisti, simdi 8000 bakımı geldi ve aynı problem yeni egzozda da ortaya çıktı. Garantisi de 2 ay önce bitmisti, ne yapıcam simdi bilmiyorum...
mondializzet100
20 Ağustos 2009, 15:53
Beat kalkışta Dylan'ı nasıl geçer, bizzat çok kez denedim hiç böyle birşey ile karşılaşmadım.
-BSI-
20 Ağustos 2009, 19:12
protesto; benim egzos garanti varken 2 kere değişmişti. garantimin bitiminden 1 ay sonra egzosun telleri yine koptu. hemde bu sefer koptuktan sonra sadece ses yapmakla kalmadı kopan parçalar egzosu tıkadığı için motor gitmiyordu. hondaya : bütün bakımlarımı zamanında yetkili servislerde yaptırdığımı, bugüne kadar 2 kere değişen ve sorunu kronik olduğu bilinen bu problemin garantimin bitiminden 1 ay sonra tekrar başıma geldiğini ve motorun kullanılamadığını yazdım. bu sebeple garantim bitmiş olmasına rağmen egzosun iyi niyet garantisi adı altında değiştirilmesini rica ederim diye bir mail attım. böyle birşeyi daha önceden duymuştum. bazı markalar garantisi bitse bile problemi kronik olduğu bilinen durumlarda müşterilerine ekstradan böyle jestler yapıyorlar. iyi niyet garantisi diye geçiyor. 3 gün sonra beni aradılar motorumu servise götürmemi ve eğer egzosta darbe gibi dışarıdan kaynaklı bir sorun olmaması halinde egzosu son sefere mahsus :) değiştireceklerini söylediler ve değiştirdiler. şimdi takılan sorunsuz ama ben kışın suyu görünce onunda aynı sorunu yapacağını tahmin ediyorum. ozaman yapabileceğim 2 şey var: ya daha ucuz daha şık ve daha dayanıklı olan dylana uygun susturucu alıp takmak ya da tüpü egzoscuda oksijenle kesip içinde kopan telleri kaynattıktan sonra geri kapatmak. 2.ci yolu başka bir dylanda denedik gayet başarılı oldu. ameliyat izleri parlak parçanın altında kaldığı için görüntü olarakta sorun yok. istenirse komple sıcağa dayanıklı sprey boyayla da boyanabilir. :)
Beatın dylanı kalkışta nasıl geçeceği konusuna gelirsek, dylanın kontağı kapalıysa, benzini yoksa, gaz teli kopuksa, park freni çekiliyse vs. beat dylanı kalkışta geçebilir. :mrgreen: Ya da geçmeden kasıt beatin hafif olmasından dolayı ilk anda öne zıplamasından bahsediyorsak, bisikletde dylanı kalkışta geçebilir hatta ben koşarak bile geçerim :queen:
selçuk sezer
21 Ağustos 2009, 20:25
benim motorda 12000 dayandı nasıl 140 çıkıyorsunuz hayret ben 120 yi geçemiyorum
http://img18.imageshack.us/img18/6362/21082009525.jpg (http://img18.imageshack.us/i/21082009525.jpg/)
http://img41.imageshack.us/img41/4741/21082009530.jpg (http://img41.imageshack.us/i/21082009530.jpg/)
-BSI-
21 Ağustos 2009, 22:24
Dylan 140+ gidermi, hayatta gitmez, ya hakkatten gidiyomu, olurmu canım diyen varsa ilk ve son kez böyle bişey yapıyorum. Çok tehlikeli yaptığın şey diye tenkit gelebilir ancak yola başlamadan önce tlefonu fotoğraf konumuna getirip montumun ön cebine hazır koydum o hıza çıkıncada belki 7-8 sn içerisinde çekip kaldırdım. yol müsait ve boştu o yüzden tehlikesiz sayılır. :) zaten çok net çıkmadığı halde 2.pozu çekmek için uğraşmadım çektim ve kaldırdım. bu açıdan bile 140ı geçtiği net bi şekilde görünüyorki tam tepeden bakınca sinyalin sınırlarına girmiş durumda ibre. evde denemeyin :)
http://img197.imageshack.us/img197/533/140jln.jpg (http://img197.imageshack.us/i/140jln.jpg/)
Tolme
21 Ağustos 2009, 23:29
Dylan 140+ gidermi, hayatta gitmez, ya hakkatten gidiyomu, olurmu canım diyen varsa ilk ve son kez böyle bişey yapıyorum. Çok tehlikeli yaptığın şey diye tenkit gelebilir ancak yola başlamadan önce tlefonu fotoğraf konumuna getirip montumun ön cebine hazır koydum o hıza çıkıncada belki 7-8 sn içerisinde çekip kaldırdım. yol müsait ve boştu o yüzden tehlikesiz sayılır. :) zaten çok net çıkmadığı halde 2.pozu çekmek için uğraşmadım çektim ve kaldırdım. bu açıdan bile 140ı geçtiği net bi şekilde görünüyorki tam tepeden bakınca sinyalin sınırlarına girmiş durumda ibre. evde denemeyin :)
http://img197.imageshack.us/img197/533/140jln.jpg (http://img197.imageshack.us/i/140jln.jpg/)
bence kilometre saatin bozuk veyada fazla gösteriyor,bindiğimiz motosikletlerin yüzde 90 nın yüzde 5 ile yüzde 10 arasında hata payı var büyük ihtimal 125-130 arası giderken 140 görüyorsun saatte,şeref bana hatırlatta benim gps i vereyim sana bi dylanın saatini kontrol et bakalım ne çıkçak xmax te yüzde 5 gibi fazla gösterme mevcut tespitlerim sonucu
sero35
21 Ağustos 2009, 23:37
Tolga abı bu butun araclarda var zaten,km saatı fabrıkasyon uretılırken 10km fazla gosterecek sekılde monte ettırılıyormus.Şeref
Tolme
21 Ağustos 2009, 23:47
Tolga abı bu butun araclarda var zaten,km saatı fabrıkasyon uretılırken 10km fazla gosterecek sekılde monte ettırılıyormus.Şeref
10km firma verio 3-5 te kendi yıpranmadan sapıtıyordur zamanla zaten yapar 15km fark :)
selçuk sezer
22 Ağustos 2009, 00:10
yalnız geçen yolda km levhalarını takip ettim dylanın kmsi ne yazıyorsa yoldaki levhada aynıydı bana göre fazla oynamaz gibi geliyor
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO