PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kymco Kymco CK 125 hakkında herşey...



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

acemi60
16 Aralık 2007, 14:23
http://img138.imageshack.us/img138/8025/imga0013tg9.jpg

Neden Kymco Ck 125 aldım.

Motor almaya karar verince internette marka araştırması yaptım. En çok önerilen marka olmamasına rağmen fiyat uygunluğunu da düşünerek Kymco CK 125 almaya karar verdim. 22 Ekim 2007'de Üsküdar Petsa Motor'dan motorumu aldım.

İlk İzlenimlerim;

1-) GARANTİSİ 30.000KM'YMİŞ : Garanti kitabını açınca şaşırdım. İnternette 100.000 km. garantili olduğu reklamı yapılan motosikletin garantisi 30.000 km. yazıyor.

2-) BANA VERİLEN MOTORUN MODELİ VE YILI FARKLI ? : PETSA MOTOR tarafından Sahibinden.com sitesinde yapılan reklamda 2007 model Kymco Ck125 Pulsar olduğu belirtilen motosiklet, bana teslim edilen ruhsata göre 2006 model Kymco Ck 125 2F. Yani söylenen ve reklam edilenden, hem yılı hem de modeli farklı bir motor verilmiş.

3-)PETSA MOTOR SERVİSİ GÜVEN VEREMEDİ : Motoru teslim ederken servisteki usta ilk bakıma 500km.de gel dedi. Oysa Kullanım kitabına göre ilk bakım 300km.de. İlk bakım için motorumu Kızıltoprak'taki İSTANBUL MOTOR'a götürdüm.

4-)YOKUŞ ÇIKAMIYOR : Şu an 500 km.deyim. Yokuş tırmanması iyi değil. Rodajdaki bir mobiletle 2 kişi yokuş çıktığımı hatırlıyorum. Kymco ck 125 yokuşlarda mobiletten biraz daha iyi hepsi o kadar. Bir yokuşu çıkmak için zorlana zorlana devir kazandırmaya çalışırken yanımdan hızla geçen Honda activa 100cc. scooter gördüğüm oldu. Hızı dik yokuşta 2. vites 25km/h'e kadar düşüyor(tek kişi). Orta eğimli bir yokuşta 3. vites 40-45km/h(tek kişi). Düz yolda hızlanması iyi. Rodaj kuralları gereği 5000 deviri geçmiyorum. 5. vites 5000 devirde 60km/h yapıyor. Titreşim konusunda pek bilgili değilim ama beni rahatsız eden bir titreşim algılamadım. İlk çalışmada sorun çıkarmıyor. Sabahları marşa tek basmada çalışıyor.

5-)YAKIT SARFİYATI İYİ : 100km.de 2.5 lt. olarak hesapladım. Rodajdan sonra biraz daha da düşer.

6-)LASTİKLERİ KÖTÜ : Lastikleri ıslak yolda son derece güvensiz(Duro). Kışın kullanmak için hemen iyi bir lastik takmak gerekir.

7-) PARÇA BEKLEME SÜRESİ UZUN : Aldığım motosikletin benzin depo kapağı arızalı çıktı. Yeni kapak için 4 hafta bekledim.


Kymco Ck 125 kullanıcıları, görüş ve tecrübelerimizi paylaşmakta yarar görüyorum. Selamlar...

emin_arikoglu
16 Aralık 2007, 15:04
öncelikle paylaşım için çok teşekkür ederim, ck 125 i bende petsa motorun kampayasıyla almayı düşünmüştüm, 1 ay önce 2.000 ytl iken bir anda 2.400 ytl ye çıkınca vazgeçmiştim, iyikide vazgeçmişim, eksileri artılarından fazla bir makineymiş, aynı paraya 2. el bakımlı bir ybr 125 almak daha mantıklı geliyor bana.

superzzt
17 Aralık 2007, 18:50
bende 2 ay evvel vardı ck 125 2.el almıştım.Bahsettiğin yokuş çıkmama sorunu bende kesinlikle olmamıştı.125lik bir makinaya göre optimum bir güç vardı yani abartılacak bir gücü yoktu ama gayet iyi çıkıyordu neticede 125cc.Bir depo benzinle 540 km. yaptım ama şehir içi kullanımda 500 km. gördüm ama motorda damla benzin kalmamıştı hep test etmek için sınıra dayadım vede arkadaşların motorundan benzin çektim.Depo kapağında bazen benzin sızdırıyordu bende sızdırmasın diye artık tam depo doldurtmuyordum.Motorun bir çok artısı vardı vede gayet memnun kalmıştım ancak beni kesmediği için sattım yoksa benzin sarfiyatı açısından kesinlikle tatmin edici.Aydın motora götürmüştüm aldığım gün şöyle bir baksın diye adam niye kymco aldın alsaydın tvs apache dedi.Bu arada kendisi bir kymco yetkili servisi... Bende aldığım fiyatı söyleyince haa o zaman iyi ki almışın dedi.Ben aslında çok memnun kaldım vede umduğumdan daha sağlam çıktı kontak kapatmadan 200km. yol gittim tık demedi ama selesi çok rahatsız etti beni.Motoru 1000 km.de aldım 5000 km.de mi ne sattım hergün işe gitip geldim.Bakımlarını ben yaptım.Hayatımda ilk defa bir motora ben bakım yaptım.Tabii ki aldığımda yetkili servisi bakımını yaptı sonrasındaki bakımları ben yaptım.Bence sen istanbul motora götür onlar bir elden geçirsinler mutlaka şikayetlerinin çoğunu giderirler.Parça olarakta o kadarda seni mağdur etmezler.Genelde çok acilse sıfır motordan hemen söküp takıyor ustalar.İstanbul motora fiyat konusunda bir daha pahalıdır diğer servislere göre ama adamlara işini iyi yapıyorlar vede bakıma çok mu para verdim diye bir soru işareti oluşmuyor

stubborn
17 Aralık 2007, 18:55
anlattıkları ve bu motor !
bence o motorda bir sorun var..
daha önce bir arkadaşımda olan motoru test etme şansım olmuştu
ve bence hakkını fazlasıyla veriyor demiştim..

vlad1462
17 Aralık 2007, 19:09
bende ck 125 almayı düşünen biri olarak şimdi ikilemde kaldım.şimdiye kadar böylesi şikayetler duymadım yaptığım araştırmalarda.bencede sen motorda biraz şansızlık yaşamışsın.kampanya ürünü olduğundan olabilir belki.umarızki tez zamanda giderilir:cat:

acemi60
18 Aralık 2007, 21:21
Artık orta eğimli bir yokuşu ikinci vitesten yukarısıyla çıkmıyor. Ve son derece ağır kalıyor. Acaba soğuk hava çekişi etkiliyor mu? Düz yolda ise hızlanması gayet iyi. Motorda bir sorun olsa düz yolda da hızlanamaması gerekir. Düz yolda gayet iyi. Bu motordan hiç bir şey anlamadım vallahi.

Ayrıca stop ettiğimde motordan bir tek tıklama şeklinde bir metal vuruntu sesi geliyor. Bilgisi olan var mı? Nedir acaba? Benzin olabilir diye düşündüm. Bundan sonra 98 oktan benzin almayı düşünüyorum. Faydası olur mu bilmem?

Kymco CK 125 kullanıcılarından bilgi paylaşımı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...

erremar
06 Ocak 2008, 20:18
ck 125 motosiklettemi çin malı

Scooter_Mania
06 Ocak 2008, 20:25
ck 125 taiwan malıdır.Bence bir çinli ile de kıyaslanamaz.

digi_boy26
06 Ocak 2008, 21:32
biçok başlıktan aynı anda takip ediyorum bu motoru. aklıma tek takılan şu bayır olayı. zaten günlük hayatta kaç kere bayır denkgeliyoki ? beni tek düşündüren bizim evin bayırı. o da günde 2kere çıkcam.scooterim oldukça seri çıkıyo ama vitesli motor bu bayırda tahminim bitiminde 2ye atar. uzun hafif dik bayırlarda 2 kişi hızı 25e düşmesi benim kafama takıldı.

gokhan_307
06 Ocak 2008, 22:33
Ayrıca stop ettiğimde motordan bir tek tıklama şeklinde bir metal vuruntu sesi geliyor. Bilgisi olan var mı? Nedir acaba? Benzin olabilir diye düşündüm. Bundan sonra 98 oktan benzin almayı düşünüyorum. Faydası olur mu bilmem?

Kymco CK 125 kullanıcılarından bilgi paylaşımı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...

Metal vuruntu sesi marş motorunun yerine oturması diye biliyorum.Tıkır tıkır geliyosa motorun soğuma sesi, sobadan gelen tıkırtı gibi yani.Aynı sesleri bende merak etmiştim ilk başta:mrgreen:


Acaba soğuk hava çekişi etkiliyor mu?
Genellikle benim gibi daha motor ısınmadan gideceğin yere varıyorsan etkiler tabi ama motor ısındıktan sonra bir zararı olmaz hatta motor daha iyi soğuduğu için iyi olur diye düşünüyorum.
98 oktan benzinin hızı etkilediğini pek farkedemedim dediğim gibi ısıtamadığım için.Tüketim' e etkisini ise yakında öğrenirim.:cat:

ahmet_cebesoy
24 Ocak 2008, 20:20
kymconun lastikleri gercekten cok kalitesiz

metin3590
02 Şubat 2008, 21:34
http://www.orangebikers.com/New%20001.jpg

Neden Kymco Ck 125 aldım.

Motor almaya karar verince internette marka araştırması yaptım. En çok önerilen marka olmamasına rağmen fiyat uygunluğunu da düşünerek Kymco CK 125 almaya karar verdim. 22 Ekim 2007'de Üsküdar Petsa Motor'dan motorumu aldım.

İlk İzlenimlerim;

1-) GARANTİSİ 30.000KM'YMİŞ : Garanti kitabını açınca şaşırdım. İnternette 100.000 km. garantili olduğu reklamı yapılan motosikletin garantisi 30.000 km. yazıyor.

2-) BANA VERİLEN MOTORUN MODELİ VE YILI FARKLI ? : PETSA MOTOR tarafından Sahibinden.com sitesinde yapılan reklamda 2007 model Kymco Ck125 Pulsar olduğu belirtilen motosiklet, bana teslim edilen ruhsata göre 2006 model Kymco Ck 125 2F. Yani söylenen ve reklam edilenden, hem yılı hem de modeli farklı bir motor verilmiş.

3-)PETSA MOTOR SERVİSİ GÜVEN VEREMEDİ : Motoru teslim ederken servisteki usta ilk bakıma 500km.de gel dedi. Oysa Kullanım kitabına göre ilk bakım 300km.de. İlk bakım için motorumu Kızıltoprak'taki İSTANBUL MOTOR'a götürdüm.

4-)YOKUŞ ÇIKAMIYOR : Şu an 500 km.deyim. Yokuş tırmanması iyi değil. Rodajdaki bir mobiletle 2 kişi yokuş çıktığımı hatırlıyorum. Kymco ck 125 yokuşlarda mobiletten biraz daha iyi hepsi o kadar. Bir yokuşu çıkmak için zorlana zorlana devir kazandırmaya çalışırken yanımdan hızla geçen Honda activa 100cc. scooter gördüğüm oldu. Hızı dik yokuşta 2. vites 25km/h'e kadar düşüyor(tek kişi). Orta eğimli bir yokuşta 3. vites 40-45km/h(tek kişi). Düz yolda hızlanması iyi. Rodaj kuralları gereği 5000 deviri geçmiyorum. 5. vites 5000 devirde 60km/h yapıyor. Titreşim konusunda pek bilgili değilim ama beni rahatsız eden bir titreşim algılamadım. İlk çalışmada sorun çıkarmıyor. Sabahları marşa tek basmada çalışıyor.

5-)YAKIT SARFİYATI İYİ : 100km.de 2.5 lt. olarak hesapladım. Rodajdan sonra biraz daha da düşer.

6-)LASTİKLERİ KÖTÜ : Lastikleri ıslak yolda son derece güvensiz(Duro). Kışın kullanmak için hemen iyi bir lastik takmak gerekir.

7-) PARÇA BEKLEME SÜRESİ UZUN : Aldığım motosikletin benzin depo kapağı arızalı çıktı. Yeni kapak için 4 hafta bekledim.


Kymco Ck 125 kullanıcıları, görüş ve tecrübelerimizi paylaşmakta yarar görüyorum. Selamlar...

ben bu yazdıklarına katılmıyorum ben gecen sene mayıs ayında aldım motumu su an 12bınde we yokus cıkarken dusuk devırle cıkarsan vıtes dusurmen gerekır 1 vites 40km 2. vites 60km yapıyo yokus cıkarken rahatlıkla 50km hızla cıkabılırsın emın ol dene istersen bende bu sıkayetlerden hıcbırı yok sadece depo kapagından ses gelıyo oda genel bı sorun dıye dusunuyorum tek yapman gereken kapagı hafıf sola dogru cevırıosun

acemi60
05 Şubat 2008, 18:15
Bugün 1000km. bakımını yaptırdım. Petsa motor bana daha yakın ama Kızıltoprak taki İSTANBUL MOTOR'a götürdüm. Konu hizmet alma olunca mesafeden çok güven duygusu öne çıkıyor.

Motorun bakımını yapan usta sübapların gevşek olduğunu gerekli ayarları yaptığını söyledi. Gerçektende motorun çalışma sesi değişti. Sübap ayarı düzgün olan bir motorun çekişi de daha iyi olurmuş. Benim de hep motorun çekişi az diye şikayetim oluyordu. Umarımbu şikayetim sona erer.

acemi60
02 Mart 2008, 15:04
Üsküdar PETSA'dan almış olduğum kymco ck 125 şu an 1100 km.de. Şimdi yokuş çıkışı biraz daha iyi. Motoru aldığım ilk haftada depo kapağının bozuk olduğunu farketmiştim. 4 hafta bekledikten sonra benzin depo kapağı garantiden geldi. Motoru aldığımdan beri sürekli far ampulü kesiyordu. Motorum daha 4 aylık. 4 ampul değiştirdim. Tabii ki garantiden değil. Servise götürüp baktırdım. Konjektör bozuk dediler. Böylece bana depo kapağının yanı sıra konjektörü de bozuk bir motor verilmiş olduğunu anlamış oldum. Ama ne fayda.

deliberk
05 Mart 2008, 16:53
arkadşlar benim motorda debriyajın üsütnde pres diye bi düme var ne işe yara bu düme motoru yeni aldığım için bilemiyorum

acemi60
06 Mart 2008, 22:31
arkadşlar benim motorda debriyajın üsütnde pres diye bi düme var ne işe yara bu düme motoru yeni aldığım için bilemiyorum

Farkındaysan mesajını yazdığın başlık yer Kymco CK 125 başlığı. Sahip olduğun motor avatar resmindeki ise yanlış başlığa mesaj yazdın. Motorunun marka ve modeline uygun olan başlığa mesaj yazarsan daha kolay cevap alırsın.

tentaBlack
08 Mart 2008, 01:42
valla dostum tek kelımeyle sunu solıyeyım ben 28000 km kullandım 2 yıl once sattım ve tahmınımce makıne su an 50000 ı devırdı cunkı gazete statn bı arkadas aldı sen dusun bence kalıte ortada

acemi60
09 Mart 2008, 10:20
Motorumu servis için İstanbul Motora götürüyorum ve memnunum. 21.02.2008'de garantiden siparişi verilen konjektör 08.03.2008'de geldi ve takıldı. Motorum şu anda 1250 km. de ve şu an için önemli bir şikayetim kalmadı. Motorda ses yapan bir yer var ama henüz bulamadım. Deponun altındaki kablolardan olabilir. Çok önemli değil. Zamanım olursa bakarım. İyi sürüşler.

acemi60
13 Mart 2008, 00:22
CK 125'imin arka park ve fren lambasını iptal ederek ledli park ve fren lambası yaptım. 14 tane parlak kırmızı led kullandım. 7si park, 7si fren. Güzel oldu. Ama tam olarak tatmin etmedi. Daha parlak ışık istiyorum. Müsait bir zamanımda 30 ledden oluşan yenisini yapmayı düşünüyorum. Motorun selesi pek rahat olmadığı için üzerine sünger ilavesi ve yeni kılıf yaptırdım. Motorum yavaş yavaş açıldığını hissettiriyor. Yokuşlarda eskiye nazaran daha güçlü.Hız ve serilik bakımından oldukça iyi. Bugüne kadar İki kez yan yattı. Sadece İkincisinde sağ ayak koyma demiri yamuldu. Başka hiçbirşey yok. Bu da motorun sağlam olduğunu gösteriyor. İlk kullandığım günlerde pek ısınamamıştım. Bunda bazı şikayetlerimin olması rol oynamıştı. Artık motorumu seviyorum. İnşallah kazasız belasız uzun süre binerim. İyi sürüşler.

deliberk
19 Mart 2008, 16:56
arkadaslar 300 km de benim motora m-oil 10/40 yag koydular sizce bu doğrumu ck125 lerde birde bu motorlarin yakıttuketimi hakkında bi bilgi verirmisiniz 330 km oldu yolda kalacağım diye bekliyoru

345
19 Mart 2008, 17:13
ck 125 kullanan arkadaşlar yakıt tüketimini ciddi olarak ölçtünüz mü?

superzzt
20 Mart 2008, 00:12
bir depo ile 520 km. ama sonrasında ittirme :)

spil
20 Mart 2008, 00:39
ben bu yazdıklarına katılmıyorum ben gecen sene mayıs ayında aldım motumu su an 12bınde we yokus cıkarken dusuk devırle cıkarsan vıtes dusurmen gerekır 1 vites 40km 2. vites 60km yapıyo yokus cıkarken rahatlıkla 50km hızla cıkabılırsın emın ol dene istersen bende bu sıkayetlerden hıcbırı yok sadece depo kapagından ses gelıyo oda genel bı sorun dıye dusunuyorum tek yapman gereken kapagı hafıf sola dogru cevırıosun

depo kapğından gelen sesi yumusak stir yapıştırarak kesmiştim,depodan gelen ses vardı birde, onuda, kabloları toparlayan şaseye bağlı tel parçası var deponun arasında kalan,o yüksek devirde depoya çarpıp motorun sesinden farklı sesler çıkmasına sebeb oluyordu, yumuşak şamrel gibi malzeme ile çözmüştüm.ama böyle bir sorun varsa o tele yumuşak hortum takabilirsiniz motorun sesinden başka bir ses duymazsınız böylece.onun haricinde iki kişi biladerim 90 ben 75 kiloyum şimdiye kadar yokuşlarda bayıldığını hatırlamıyorum ama gaz kesersen vites düşürmeden toplamıyor tabiki buda bir gerçek, ona rağmen gayet başarılı bir makina.ucuz parçaları cabası

zx12rr
04 Nisan 2008, 14:56
selamlar bende 5000 kmde ck125 sahibiyim. bir depo benzinle 450 km civarı gidebiliyorum, yokuş yukarı 60 - 70 km süratle çıkabiliyorum, şimdiye kadar sadece starter tuşu ile sinyal tuşu arıza yaptı ama çok sorun çıkarmadı bana çünkü çalıştırmak için birde kickstarterı var. periyodik bakımlarını aksatmadım bir kere çekişten düşmüştü 3000 bakımında hava filtresi temizlenemez şekilde dolduğu için yenisiyle değiştirdiler, motor eski haline geri döndü. yağmurlu havada bu motorla 50km nin üzerine çıkmamanızı yada çok fazla fren mesafesi bırakmanızı tavsiye ederim. hafif motor olması sebebiyle yüksek hızlarda rüzgardan fazlaca etkileniyorsunuz. maximum sürati 115, ön frene fazlaca yüklenildiğinde kızaklama yapabiliyor. araçların aralarından kıvrak hareket kabiliyeti var. istanbul motordaki ustayı tanıyorum. çok iyi adam ama oranın sahipleri biraz paragöz :) pistonları eski javalardaki hondalardaki sistemle aynı olduğundan şimdikilerden daha uzun ömürlü.

Bundan sonra 98 oktan benzin almayı düşünüyorum.
motoru 98 oktan için rektefiyeye sokmadan bu tip yakıtı kullanamazsın. yoksa motor bloğun zarar görür.

acemi60
12 Nisan 2008, 11:08
Kymco CK 125 motorum şu an 1750 km.de. İlk aldığım zaman gücünü oldukça yetersiz bulmuş ve beğenmemiştim. Biraz acelecilik yapmışım. Rodaj dönemi ilerledikçe motorumun gücü ve ataklığı tatminkar bir seviyeye geldi. Artık yokuşları da çok daha iyi çıkıyor. Daha da açılır mı bilmiyorum ama şu anki hali benim için yeterli. Bu motorun şu anki eksileri süspansiyonun çok sert olması ve titreşimli bir motor olması. Titreşim çinliler gibi deprem yaratmıyor. Şehir içi kullanımlarda rahatsız etmiyor. 90 km/h ve üstü hızlarda ise kendini bariz bir şekilde gösteriyor. CK 125 için şimdilik söyleyeceklerim bunlar. İyi sürüşler.

deliberk
13 Nisan 2008, 17:49
ya arkadaslar siz hangi motor yagini kullaniyorsunuz

digi_boy26
13 Nisan 2008, 18:16
kış aylarında shell 10/40 yaz aylarında 20/40 kullnılabilir. :)

deliberk
16 Nisan 2008, 19:00
arkadaslar 1000 km bakimim yaklasti bana biraz bilgi verebilirmisiz

acemi60
24 Nisan 2008, 10:00
arkadaslar 1000 km bakimim yaklasti bana biraz bilgi verebilirmisiz

Kymco CK 125 1000km. bakımında benim motoruma yağ değişimi, yağ filtre temizliği, rölanti ayarı, gevşeyen cıvataların sıkılması ve supab'lar gevşek ses yapıyor denilerek supab ayarı yapılmıştı. Kızıltoprak İstanbul motor'da 35 ytl ödemiştim. İyi sürüşler. Bir sonraki bakım 3000km.de. Bu 2000 km.de bir bakım ve yağ değişimi biraz sıkıcı ama çare yok.

acemi60
20 Mayıs 2008, 20:58
Kymco CK 125'in stikırları motorun görüntüsünü bozuyor. Hepsini sökmeye karar verdim. Fakat sökmek o kadar kolay değil. En sonunda pratik bir yol buldum. Stikır olan parçalardan ikisini sökerek eve götürdüm. Saç kurutma makinesiyle iyice ısıtarak yumuşattım. Daha sonra kolaylıkla ve pürüzsüz bir şekilde sökebildim. Kalan yapışkan artıklarını da balata temizleme spreyi ile temizledim. Geriye kaldı depo ve sele yan tarafındakiler. Hepsini temizleyince bana göre çok daha güzel görünüme kavuşacak. Tamamlayınca fotolarını koyacağım. İyi sürüşler.

acemi60
24 Mayıs 2008, 23:35
http://img387.imageshack.us/img387/344/imga0002aar6.jpg
http://img354.imageshack.us/img354/6543/imga0013nw2.th.jpg (http://img354.imageshack.us/my.php?image=imga0013nw2.jpg)

http://img360.imageshack.us/img360/5648/imga0990ar9.jpg

http://img142.imageshack.us/img142/7305/imga0012ho1.jpg
Arka stoplar ve fren lambasını ledli yaptım(14 led). Bütün stikırları söktüm. Arka çantanın üzerine pilli stop lambası taktım. Pek rahat olmayan seleyi yeniledim. Koruma demiri taktım.

kursattekin
24 Mayıs 2008, 23:45
Motorda arka amortisörleri nasıl yumuşatabiliriz yada değiştirme imkanı var mı? Ne kadara malolur? Teşekkürler.

acemi60
24 Mayıs 2008, 23:58
Motorda arka amortisörleri nasıl yumuşatabiliriz yada değiştirme imkanı var mı? Ne kadara malolur? Teşekkürler.

Sanıyorum uğraşmaya değmez. Ama uzun yol yapıyorsan uğraşmaya değer. Bana gazlı yeni amortisör takma fikri daha akla yatkın geliyor.

kursattekin
25 Mayıs 2008, 02:14
Gazlı amortisör ne kadar malolur bilen var mı acaba? Uzun yol yapmak istiyorum.

ceynir
25 Mayıs 2008, 02:51
aklınız arkada kalmadan kullanabılecegınız bır motor!2006 yılının avrupada en ıyı kurye motoru secılmıs cevremdekı arkadaslarımın 30000 km yı hıc sorunsuz devırdıgı cok saglam bır motor aklınız arkada kalmasın basın marsa memleketı taıwan a gıdın tık demez!

kursattekin
25 Mayıs 2008, 23:49
Gerçekten öyle, beni şaşırtan bir motor, alırken beklentim idare etsin bineyim biraz arasıra masraf çıkarır diye ama kesinlikle çok daha iyisini hakediyor, tek eksisi arka amortisörü o da kullanıcıyı değil artçıyı rahatsız ediyor uzun kullanımda, hız olarak düz yolda çok rahat iki kişi ( yaklaşık 200kg) 130kmyi görüyor, yakıt tüketimi çok az, bu kış boyunca üç ay kar altında ( branda vardı sadece) durdu, hiç bir kere dahi çalıştırmadım, bu sene karı herkes biliyor, 3 ay sonunda motoru almaya gittim yazlığa, kafamda kesin çalışmaz, akü bitiktir, motorun gitmesini bırak çalışacağına bile kuşkum vardı, inanın tek marş ile çalıştı ve hemen bir tur attım yaklaşık 100km :) en ufak bir sorun yok, bütçesi az olana çinli yerine Kymco tavsiye ederim.

http://www.moto-station.com/uploads/204_normal.jpg

acemi60
26 Mayıs 2008, 18:59
Gerçekten öyle, beni şaşırtan bir motor, alırken beklentim idare etsin bineyim biraz arasıra masraf çıkarır diye ama kesinlikle çok daha iyisini hakediyor, tek eksisi arka amortisörü o da kullanıcıyı değil artçıyı rahatsız ediyor uzun kullanımda, hız olarak düz yolda çok rahat iki kişi ( yaklaşık 200kg) 130kmyi görüyor, yakıt tüketimi çok az, bu kış boyunca üç ay kar altında ( branda vardı sadece) durdu, hiç bir kere dahi çalıştırmadım, bu sene karı herkes biliyor, 3 ay sonunda motoru almaya gittim yazlığa, kafamda kesin çalışmaz, akü bitiktir, motorun gitmesini bırak çalışacağına bile kuşkum vardı, inanın tek marş ile çalıştı ve hemen bir tur attım yaklaşık 100km :) en ufak bir sorun yok, bütçesi az olana çinli yerine Kymco tavsiye ederim.

http://www.moto-station.com/uploads/204_normal.jpg

resmini koyduğun pulsar modeli Türkiye'ye gelmedi galiba. CK 125 ten daha iyi görünümü var. Ön grenaj, aynalar, arka lastiğin daha kalın olması, ön ve arka sinyaller ve stikırlar çok daha güzel bir görünüm kazandırmış. Göstergeler daha güzel ve benzin göstergesi eklenmiş. Diğer resimlerini de ben koyuyorum. İyi sürüşler.

http://img140.imageshack.us/img140/6885/01bigtj5.th.jpg (http://img140.imageshack.us/my.php?image=01bigtj5.jpg)
http://img140.imageshack.us/img140/2318/03biggn6.th.jpg (http://img140.imageshack.us/my.php?image=03biggn6.jpg)
http://img140.imageshack.us/img140/1582/04bigpl5.th.jpg (http://img140.imageshack.us/my.php?image=04bigpl5.jpg)

spil
31 Mayıs 2008, 11:45
Kymco CK 125'in stikırları motorun görüntüsünü bozuyor. Hepsini sökmeye karar verdim. Fakat sökmek o kadar kolay değil. En sonunda pratik bir yol buldum. Stikır olan parçalardan ikisini sökerek eve götürdüm. Saç kurutma makinesiyle iyice ısıtarak yumuşattım. Daha sonra kolaylıkla ve pürüzsüz bir şekilde sökebildim. Kalan yapışkan artıklarını da balata temizleme spreyi ile temizledim. Geriye kaldı depo ve sele yan tarafındakiler. Hepsini temizleyince bana göre çok daha güzel görünüme kavuşacak. Tamamlayınca fotolarını koyacağım. İyi sürüşler.

sele için ne gibi bir değişiklik yaptınız,kaplatma filanmı ?

kursattekin
31 Mayıs 2008, 18:44
Motorumu satıyorum, ikinci el kısmında bulabilirsiniz, taksit ile alabilirsiniz. Çok acil.İlgilenen arkadaşlar mesaj atabilir, inşallah forumdan ve motorun değerini bilen biri alır.Teşekkürler.:rendeer:

acemi60
31 Mayıs 2008, 23:47
sele için ne gibi bir değişiklik yaptınız,kaplatma filanmı ?

eski selenin uzerine 3 kat sunger ve uzerine yeni kaplama yaptirdim. Sele daha rahat hale geldi.


Motorumu satıyorum, ikinci el kısmında bulabilirsiniz, taksit ile alabilirsiniz. Çok acil.İlgilenen arkadaşlar mesaj atabilir, inşallah forumdan ve motorun değerini bilen biri alır.Teşekkürler.:rendeer:

Uzun yolda kullanabilecek bir motor alacaksin herhalde. CK 125 in Ikinci el piyasasi biraz dusuktur. Hemen satmak icin ucuza verme. Zarar edersin.

deliberk
30 Haziran 2008, 09:52
arkadaşlar motoruma heljen far taktırmak istiyorum bu konu için bi bilgisi olan varmı birde lastik soracağm size bana bu konularda yardımcı olabilirmisiniz

acemi60
04 Temmuz 2008, 01:48
arkadaşlar motoruma heljen far taktırmak istiyorum bu konu için bi bilgisi olan varmı birde lastik soracağm size bana bu konularda yardımcı olabilirmisiniz

Bu sitede okuduğum kadarıyla halojen far önerilmiyor. Cool Blue ampul ile çok iyi sonuç alındığını okudum.

CK 125 ile gelen lastikler tam bir facia. Yol tutuşu sıfıra yakın. Yalnız arka lastik ebadı 3.25-17 olduğu için sorun yaratıyor. Kaliteli markalarda bu ebadı bulmak adeta imkansız. Ön lastik aynı ebatta arka lastik biraz daha kalın Pirelli lastik sipariş ettim. İki aydır yurt dışından gelmesini bekliyorum.

deliberk
04 Temmuz 2008, 02:14
bize uygun dipsiz ampul hangisi oluyor acaba

acemi60
04 Temmuz 2008, 02:16
bize uygun dipsiz ampul hangisi oluyor acaba

Bu konuda bildiğim kadarını özelden yazdım. Bakarsın. İyi sürüşler.

deliberk
04 Temmuz 2008, 14:58
acemi arastırdım ama bulamadım bi link verebilirmisin bana

goldenhead
07 Ağustos 2008, 02:32
Bende bu motordan almayı düşünüyorum ne dersiniz

öneren yada kesinlikle alma diye öneride bulunan varmı?

tetikçi
07 Ağustos 2008, 15:28
arkadaşlar bu motora benzin göstergesi takılabilirmi

ilkere_14
12 Ağustos 2008, 17:09
Benzin göstergesi hakkında bende bilgi almak istiyorum . Bilgisi olan varsa lütfen paylassın....

SeRHaTeKiNci
12 Ağustos 2008, 17:13
arkadaşlar bu motora benzin göstergesi takılabilirmi


Benzin göstergesi hakkında bende bilgi almak istiyorum . Bilgisi olan varsa lütfen paylassın....

Benzin göstergesi takılabilir.
Ama tam randıman alınmayabilir.

Ayrıca bana göre gereksiz bir ihtiyaç benzin göstergesi. Çünkü yedek deposu var motorun.
Benzin bittiği anda RESS'e getirdiginizde 50 km'lik daha yolunuz var.

ilkere_14
12 Ağustos 2008, 17:16
Orası öle bilader ck 125 ile düz yolda 2 kişi max kaç km yaptınız....?