Orijinalini görmek için tıklayınız : Kymco Kymco CK 125 hakkında herşey...
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
[
20]
21
mali_181
03 Ocak 2012, 23:15
Zamanında yokuş çıkamıyor diye ben yazmıştım(rodajdayken). CK125 ile 80 km/h hızla çıktığım yokuşları 2011 CBF150 ile daha hızlı çıkamıyorum. Bu sana bir fikir verir.
yokuşta problem çıkarmaz diosun yani o zman 1500 tl ile alınacak en sağlam motor olarak gözüküo şu anda
disstartion
05 Ocak 2012, 02:15
yokuşta problem çıkarmaz diosun yani o zman 1500 tl ile alınacak en sağlam motor olarak gözüküo şu anda85 ben 80 arkadasm 165 kg %18 eğim yokuş dur kalk 60a 70e çık iyi tırmanıyor
mali_181
05 Ocak 2012, 06:48
85 ben 80 arkadasm 165 kg %18 eğim yokuş dur kalk 60a 70e çık iyi tırmanıyor
aslında ben cruiser istiyorum ama bu fiyata yok gibi nerdeyse mct ye baktım çok problemli şu anda ck iyi gözüküo
Mengu16
19 Ocak 2012, 13:11
CK125'in motoru Cg motora benziyor titreşim ne durumda ?
onuRRtas
18 Mart 2012, 12:30
Ck125 in motoru CG125 ile birebir aynıdır civatası bile olur. Parça kalitesi de aynı durumdadır. Mesela Keihin karbüratör falan mevcuttur üzerinde.
Titreşim yüksek devirlere çıkmazsanız rahatsız etmez, ama cbrdan ybr'den fazla bir titreşim var tabiki. :)
bY_aLp
18 Mart 2012, 12:57
Zamanında yokuş çıkamıyor diye ben yazmıştım(rodajdayken). CK125 ile 80 km/h hızla çıktığım yokuşları 2011 CBF150 ile daha hızlı çıkamıyorum. Bu sana bir fikir verir.
hocam naptın ya kymcoda 3 ile gittiğim yokuşları cbf ile 5. viteste gidiyorum
ckeskin2001
06 Nisan 2012, 11:39
Merhaba arkadaşlar.
Bu başlığı bir süredir takip ediyorum ve bütün mesajları baştan sona okudum.Ilk motosikletimi almak için araştırmalar yapıyodum ve bir kaç gün önce kymco ck 125 aldım.2005 model ve 23bin km'de.Dükkan sahibide tanıdık olduğu için eskişehir özmert motordan aldım.Önceki sahibi yaşlı bir amcaymış yine özmert motordan sıfır km almış ve çok yıpratmamış motoru.Ben motoru teslim almadan öncede gerekli tüm bakımlarının yapıldığını söylediler ama yinede ufak tefek şeyler çıkıyor mutlaka.
Mesela motoru çalıştırıp boştan 1. vitese alınca motor durduğu yerde öne bir hamle yapıyor vuruntu şeklinde ama daha sonra motor ısındıktan sonra aynı problem tekrarlamıyor.
Kickstart akü zayıf olduğu için çalışmıyor diye düşünüyorum.Yine aynı problemden dolayı hareket halindeyken korna bazen zayıf çalıyor.Zaten motoru alırken eğer akü problem çıkarırsa şarj ederiz demişlerdi.
Geçen gün elektrikli marş çalışmayınca ayak marşını denedim ama zannedersem acemiliğimden dolayı çalıştıramadım sürekli deneyincede galiba motor boğuldu böyle bir durumla tekrar karşılaşırsam ne yapmalıyım?
Vites göstergesinde sadece "N" ve "2" yanıyor.Önceki sayfalarda bir arkadaş bu sorunun gösterge panelindeki lambadan değil bir parçanın aşınmasından kaynaklandığını söylemişti.Bu parça nedir ve nerededir?
Ck 125 kullanıcısı arkadaşlar vites değişimlerini hangi devirlerde yapıyorlar acaba?
İyi sürüşler...
bY_aLp
06 Nisan 2012, 12:57
ck125 kullanıcısı pek kalmadı eski bir ck125 sahibi olarak anlatabildiğim kadar anlatacağım :)
vitesin öne atak yapması gayet normal bunu azaltmanın yöntemide şöyle vitesi takmadan debriyajı 5-6 kez sıkıp bırak ve sonra vitese tak öncekiler kadarda yapmasada ufak bir hamle yine ypacaktır bunu kafana takma akü olayına gelirsek yavaş şarj ile 3-4 saat şarjda kalsın yine çözüm olmazsa yeni bir akü almanız gerekecek gösterge paneline gelirsek o da gayet normal bendede aynı sorun vardı 2. vites yanıyordu 3 kafasına göre ara sıra yanıp sönüyordu o kadar :) farı söktükten sonra altta o ışıkların yandığı kutunun vidalarından söküp ampüllerini kontrol edebilirsin ben baktım yaptım ama daha sonra yine aynı oldu ck125 lerin %99 nda aynı problem var çok sağlam motordur ciğerini sökemezsin o motorun kolay kolay hayırlısı olsun rabbim kaza bela vermesn :)
omemov
30 Nisan 2012, 14:21
arkadaşlar merhaba bende ck 125 kullanıcısıyım motoru 1 yıl önce aldım şu an artçımla beraber 400 kilometrelik biryola çııkmak niyetindeyim gidiş geliş 800 kilometre olucak sizce 125 lik bir makinayla bu yola çıkılırmı çıkılırsa nelere dikkat etmeliyim motorun zarar görmemesi için hangi devirlerde seyir etmeli ne zaman dinlendirmeliyim yardımcı olursanız seviniri saygılar
bY_aLp
30 Nisan 2012, 14:34
arkadaşlar merhaba bende ck 125 kullanıcısıyım motoru 1 yıl önce aldım şu an artçımla beraber 400 kilometrelik biryola çııkmak niyetindeyim gidiş geliş 800 kilometre olucak sizce 125 lik bir makinayla bu yola çıkılırmı çıkılırsa nelere dikkat etmeliyim motorun zarar görmemesi için hangi devirlerde seyir etmeli ne zaman dinlendirmeliyim yardımcı olursanız seviniri saygılar
motor dinlendire dinlendire giderde siz nasıl gidersiniz bilmem bide artçıyla birlikte boşver sen vazgeç bu sevdadan
disstartion
07 Mayıs 2012, 00:24
arkadaşlar merhaba bende ck 125 kullanıcısıyım motoru 1 yıl önce aldım şu an artçımla beraber 400 kilometrelik biryola çııkmak niyetindeyim gidiş geliş 800 kilometre olucak sizce 125 lik bir makinayla bu yola çıkılırmı çıkılırsa nelere dikkat etmeliyim motorun zarar görmemesi için hangi devirlerde seyir etmeli ne zaman dinlendirmeliyim yardımcı olursanız seviniri saygılar gidiş adapazarı-susurluk 290 km geri dönüş susurluk-izmit 250 km gidiş dönüş 540 km iki kişiyle rahat gittik son devirlere çıkmazsan titreşim rahatsız etmiyor veya benimkinde aşırı titreşim yok:cherry: sen dersenki allah ne verdiyse basarım o zaman hakkaten bu sevdadan vazgeç derim bende hiç durmadan 200 km gidebilirsin tık demiyor:cat:
sefulik
09 Mayıs 2012, 00:23
Arkadaşlar bu benim ilk motorum oldu.ybr alacaktım.bir sürü şey oldu.nasip buymuş.çok sevdim ama.
sizlere bazı sorularım olacak.
Ben lastikleri değiştirmek istiyorum.Kafamda bu iş için yaklaşık 300 liralık bütçe belirledim.Benim için hızın önemi yok.yolu kavraması daha önemli.
bazen asflat ,bazen toprak yola giriyorum.dağ taşa çıkarım.yağmurda da kuru havada da benim işimi görebilecek lastik önerebilirmisiniz. lastiklerin ebatı şu anda
275-18 ön
3-25-17 arka
duro marka.
daha geniş olabilir mi.bu boyutlar orjinal boyutlar mı.cevaplar için şimdiden çok teşekkür ederim.resim eklebildiysem başka fotolarda koyacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
http://img403.imageshack.us/img403/4401/sam0119r.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/403/sam0119r.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
http://img502.imageshack.us/img502/8163/sam0124.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/502/sam0124.jpg/)
http://img832.imageshack.us/img832/2559/sam0120v.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/832/sam0120v.jpg/)
http://img403.imageshack.us/img403/4401/sam0119r.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/403/sam0119r.jpg/)
http://img855.imageshack.us/img855/9808/sam0110n.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/855/sam0110n.jpg/)
omemov
09 Mayıs 2012, 00:53
öncelikle yanıtın için teşekkür ederim sanırım en iyisi normal devirde yalnız gitmek olucak en azından deneyim olur ama 300 kilometreyi ne kadar zamanda yaparım bilmiyorum bakalım hayırlısı
disstartion
15 Temmuz 2012, 01:49
s.a arkadaslar :cherry: motordan anlayan arkadaslardan yardım istiyorum motorun vites dişlilerini 2 gün önce kymco bayisinde değiştirdim ancak motor viteste giderken tik tak tik tak gibi bir ses gelmeye basladı debriyaja basınca veya boştayken ses kesiliyor gittim danıştım bu ne olabilir diye zinciri kontrol ettiler sıkıntı yok sonra gerdiler ama ses kesilmedi biraz km yap alışır parçalar ses kesilir diyorlar :silent: bana pek kesilecek gibi gelmedi sanki zinciri döndüren tekli dişlide aşınma veya kırıklık var diye düşünüyorum anlayan arkadaslar yardııııım:sunny: bu arada bırakmadan önce böyle bir ses yoktu:pr: ayrıca sekman piston contalar falan değişti motorun sesi %60 azaldı:cherry: çekişi falan değişti sanki 200cc gibi oldu :cat: ama motoru fazla yorma diyorlar 1000 km ye kadar sizce 1000 km ye kadar beklemelimiyim gazlamak için :silent:
acemi60
22 Temmuz 2012, 11:52
s.a arkadaslar :cherry: motordan anlayan arkadaslardan yardım istiyorum motorun vites dişlilerini 2 gün önce kymco bayisinde değiştirdim ancak motor viteste giderken tik tak tik tak gibi bir ses gelmeye basladı debriyaja basınca veya boştayken ses kesiliyor gittim danıştım bu ne olabilir diye zinciri kontrol ettiler sıkıntı yok sonra gerdiler ama ses kesilmedi biraz km yap alışır parçalar ses kesilir diyorlar :silent: bana pek kesilecek gibi gelmedi sanki zinciri döndüren tekli dişlide aşınma veya kırıklık var diye düşünüyorum anlayan arkadaslar yardııııım:sunny: bu arada bırakmadan önce böyle bir ses yoktu:pr: ayrıca sekman piston contalar falan değişti motorun sesi %60 azaldı:cherry: çekişi falan değişti sanki 200cc gibi oldu :cat: ama motoru fazla yorma diyorlar 1000 km ye kadar sizce 1000 km ye kadar beklemelimiyim gazlamak için :silent:
Eğer söylediğin şekilde bir ses geliyorsa sakın ihmal etme. Ustandan ısrarla sorunu bulmasını iste. Çünkü bu motorda böyle bir ses yok.Rodaj kurallarına uyarsan motorun açıldıktan sonra çok güzel performans verir. Ben rodaj boyunca 5500 deviri geçmemiştim. Motor açıldıktan sonra harika performans vermişti. CK 125 iyi bir motosiklettir. Sağlamdır. 3,5 yıl kullandığım CK125'ten sonra sıfır CBF150'ye bir yıl zor tahammül ettim.
disstartion
22 Temmuz 2012, 18:55
Eğer söylediğin şekilde bir ses geliyorsa sakın ihmal etme. Ustandan ısrarla sorunu bulmasını iste. Çünkü bu motorda böyle bir ses yok.Rodaj kurallarına uyarsan motorun açıldıktan sonra çok güzel performans verir. Ben rodaj boyunca 5500 deviri geçmemiştim. Motor açıldıktan sonra harika performans vermişti. CK 125 iyi bir motosiklettir. Sağlamdır. 3,5 yıl kullandığım CK125'ten sonra sıfır CBF150'ye bir yıl zor tahammül ettim. forumu takip ettgm kadaryla en tecrubeli ck 125 kullanıcısı sizsiniz dediklerinizi dikkate alacagm sorun zannedyorum degisen dislilerde kanuni motosikletlerinin dislileri takıldı orjınali bulunamadıgi icin onlarda buyuk ihtimalle uyum saglamadı ve motoru tekrar indirmemek icin gecistırmeye calisyorlar dger motor tamircilerıne danişmayi dusunuyorum rodaj deglde 1000 kmye kadar fazla yuklenme dediler arada sirada sagolsunlar dger motorcu arkadaslarn tahriklerine kapılıp 7000 devırlere kadar nadıren cıkıyorum ondada 110 km gbi bir hıza cıkıyor oncesinde 95 i gecmiyordu
deliberk
29 Temmuz 2012, 23:15
yahu şu arka lastik ne yapacağız bulamıyorum 3,25-17 ebatta
acemi60
29 Temmuz 2012, 23:36
forumu takip ettgm kadaryla en tecrubeli ck 125 kullanıcısı sizsiniz dediklerinizi dikkate alacagm sorun zannedyorum degisen dislilerde kanuni motosikletlerinin dislileri takıldı orjınali bulunamadıgi icin onlarda buyuk ihtimalle uyum saglamadı ve motoru tekrar indirmemek icin gecistırmeye calisyorlar dger motor tamircilerıne danişmayi dusunuyorum rodaj deglde 1000 kmye kadar fazla yuklenme dediler arada sirada sagolsunlar dger motorcu arkadaslarn tahriklerine kapılıp 7000 devırlere kadar nadıren cıkıyorum ondada 110 km gbi bir hıza cıkıyor oncesinde 95 i gecmiyordu
Orijinal olmayan dişliler motoruna hasar verebilir. Ben olsam söküp atardım. Aşırı hız denemeleri yapmazsan motorunu daha uzun kullanırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
yahu şu arka lastik ne yapacağız bulamıyorum 3,25-17 ebatta
Aşağıdaki lastiği taktırabilirsin. Ben aynı markanın kışlık tipini (MC32) takmıştım. Memnun kalmıştım. İyi sürüşler...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-100-80-17-sava-mc-25-bogart-cadde-lastigi-53420526/detay/
deliberk
31 Temmuz 2012, 01:03
kıs tipinin yazın yol tutuşu nasıl peki fark varmı
disstartion
09 Eylül 2012, 20:19
motoru boyattırmayı düşünüyorum:silent: ama kaplama yaptır diyenler var fiyat olarak kaplama boyaya göre biraz daha pahalı karar veremedim :silent: aramızda kaplama veya boya yaptıran varsa yorum bekliyorum :wiinkk:
sedat_57
09 Eylül 2012, 20:28
Şu motor öyle sağlamki..2005 model 20 binde bi ck 125 aldık 2010 yılında bi 40 bin kmde aldığım kişi yaptı ortalama 60 bin kmde o kadar hor kullanılmasına rağmen sayısız yana yatmasına rağmen değişmedik hiç bir yeri kalmamasına rağmen :P gene motora birşey olmamişti taaki 60 bin km ye kadar..
Kullanan arkadaşım zonguldaktan geri dönüşte hendek civarlarında motor arıza yapmıştı hendekten pendiğe kadar çektim..( ybr 125 ile ESD) Sorun krank sıkışmasıydı..bilyaları sağlam benim aklıma ilk onlar geldi fakat sorun kranktaymış.. tam tur dönmüyordu bi yerde kalıyor orayı zar zor ayak marşıyla çevirdikten sonra deri kalan kısmı rahat çekilde dönüyordu..
Velhasıl gelelim sadede yeni motor yapildi..Sahibi hazır açılmışken 150 cc silindir takalım dedi 150 lilik motorun krankı da ona uyuyormuş nasıl oluyor bilmem şu an 150 cc olarak kullanıyor ben ybr ile bırak yetişmeyi yanına yaklaşamıyorum ki zaten öylede bi niyetim yok :P
Sonuç olarak adam gibi binen birisi 100.000 km bu motoru eskitemez ...Ne varki o kadar km yapmak için sağlam bi popo lazım her popo o seleye o titreşime dayanamaz..göster panelini bozabilen tek motordur :mrgreen: aldığımız motorun deposu bile çatladı çıkmasını alıp taktı arkadaş.. emme kaya gibi alet Şu an motorun halini kymco görse motorunu geri alır taiwan a ve müzeye koyar :queen:
disstartion
10 Eylül 2012, 03:58
Şu motor öyle sağlamki..2005 model 20 binde bi ck 125 aldık 2010 yılında bi 40 bin kmde aldığım kişi yaptı ortalama 60 bin kmde o kadar hor kullanılmasına rağmen sayısız yana yatmasına rağmen değişmedik hiç bir yeri kalmamasına rağmen :P gene motora birşey olmamişti taaki 60 bin km ye kadar..
Kullanan arkadaşım zonguldaktan geri dönüşte hendek civarlarında motor arıza yapmıştı hendekten pendiğe kadar çektim..( ybr 125 ile ESD) Sorun krank sıkışmasıydı..bilyaları sağlam benim aklıma ilk onlar geldi fakat sorun kranktaymış.. tam tur dönmüyordu bi yerde kalıyor orayı zar zor ayak marşıyla çevirdikten sonra deri kalan kısmı rahat çekilde dönüyordu..
Velhasıl gelelim sadede yeni motor yapildi..Sahibi hazır açılmışken 150 cc silindir takalım dedi 150 lilik motorun krankı da ona uyuyormuş nasıl oluyor bilmem şu an 150 cc olarak kullanıyor ben ybr ile bırak yetişmeyi yanına yaklaşamıyorum ki zaten öylede bi niyetim yok :P
Sonuç olarak adam gibi binen birisi 100.000 km bu motoru eskitemez ...Ne varki o kadar km yapmak için sağlam bi popo lazım her popo o seleye o titreşime dayanamaz..göster panelini bozabilen tek motordur :mrgreen: aldığımız motorun deposu bile çatladı çıkmasını alıp taktı arkadaş.. emme kaya gibi alet Şu an motorun halini kymco görse motorunu geri alır taiwan a ve müzeye koyar :queen:adamlar motor aksamını uzun ömürlü yapmış ama titreşime çare bulamamış :silent: öyleki titreşimden göstergedeki çubuklar kırıldı :pale: 100 le falan giderken aynalar tirtir titriyor :farao: motoru ikinci el aldım neredeyse 20000 kmye yakın yol yaptım hala çözemedim bu aleti kafası estiği zaman bi gidiyor cbf ybr yetişemiyor:cat: canı istemedeği zaman 100 lük cuplar sollayıveriyor:farao:
deliberk
12 Eylül 2012, 22:39
ewet titreşim var ama bunu sibop ve karbiratör ayarını doru yaptırsan baya azalıyor ben 90 nı gecmediği için gayet sağlılıklı bi sürüş sağlıyor 30.000 buldum ve bu güne kadar konjoktör harici hiç bir şey masraf cıkarmadı her 1.000 km de yağını değiştirim buji ultrasonic kullanıyorum nerdeyse 23,000 bindir aynı buji ve hala sağlıklı ve yıpranma yok
adem80
12 Eylül 2012, 22:47
bende cg titan var. Ck 125 te sürdüm. Ck öyle bi titriyoki 8 bin devirden sonra, sanki motoru patlıyacak, yere düşecek, veya 2 ye papatya gibi yarılacak sandım. Kesinlikle üst devirlerde bugüne kadar görmediğim bi titreşim var. Orta ayakta gaz ver, motor gezıyo resmen titreşimle. Sağlam, hızlı ama çok titreşim var. Bu arada benim titan 95 km/h la giderken 110 la giden ck yı sollaya biliyor. 125 km benim motor gösterirken ck 140 km gösteriyor. Bizzat orjinal ck ve cg titan ile denenmiştir.
disstartion
13 Eylül 2012, 00:15
bende cg titan var. Ck 125 te sürdüm. Ck öyle bi titriyoki 8 bin devirden sonra, sanki motoru patlıyacak, yere düşecek, veya 2 ye papatya gibi yarılacak sandım. Kesinlikle üst devirlerde bugüne kadar görmediğim bi titreşim var. Orta ayakta gaz ver, motor gezıyo resmen titreşimle. Sağlam, hızlı ama çok titreşim var. Bu arada benim titan 95 km/h la giderken 110 la giden ck yı sollaya biliyor. 125 km benim motor gösterirken ck 140 km gösteriyor. Bizzat orjinal ck ve cg titan ile denenmiştir. ck 125 lerin orjınal göstergesi fazla göstermiyor normalde:silent: 2011 civicle ölçtük 2-3 km fark etti:cat: şu an yan sanayi ybr saati takılı maşallah 140 ibre var 160 yakın yapıyor:queen:
adem80
13 Eylül 2012, 00:43
ck 125 lerin orjınal göstergesi fazla göstermiyor normalde:silent: 2011 civicle ölçtük 2-3 km fark etti:cat: şu an yan sanayi ybr saati takılı maşallah 140 ibre var 160 yakın yapıyor:queen:
ben iyi bilirim ck ları. Aynı yan sanayi ybr ibresinden bende taktırmıştım. 2005 model olana. Tersten sıfıra dayadım. Bende söküp attım. Orjinal ybr kadran siparişi verdim. Gelmiş. Cuma veya cumartesi taktırcam. Gene 160 ta iyi göstermiş.benimkisi rakam koysan tam 200. Ama nerdee :queen:
disstartion
13 Eylül 2012, 01:18
ben iyi bilirim ck ları. Aynı yan sanayi ybr ibresinden bende taktırmıştım. 2005 model olana. Tersten sıfıra dayadım. Bende söküp attım. Orjinal ybr kadran siparişi verdim. Gelmiş. Cuma veya cumartesi taktırcam. Gene 160 ta iyi göstermiş.benimkisi rakam koysan tam 200. Ama nerdee :queen:bende düşünüyorum orjınal ybr saatini ama 240 lira falan demişlerdi:silent:siz kaça aldınız:silent:ayrıca bugun kymco bayisindeydim çamurluk sormaya gitmiştim km saati ne 100 devir saatine 200 tl istediler :farao: zaten ybr saatini takmak için eski göstergenin yerini kesmiştik şimdi orjınalinide bu fiyatı vermem 300 liraya ne alıyoruz ya
adem80
13 Eylül 2012, 01:29
ralli de orjinali 130 tl olması lazım. Şimdi benim ustadan alacağım 70 tl falan vardı. Dedimki sen orjinal ybr kadran getir, üstü neyse tamamlarız. Getirtmiş, cuma veya cumartesi takalım dedi. Fiyatını sormadım şimdılık. Tahmini takmasıyla birlikte, alacak içinde bi 150 tl ye patlar herhalde. Tam bilmiyorum. 2 gün sonra ıstersen yazarım buraya. Kaç liraya geldiğini.
disstartion
13 Eylül 2012, 01:33
ralli de orjinali 130 tl olması lazım. Şimdi benim ustadan alacağım 70 tl falan vardı. Dedimki sen orjinal ybr kadran getir, üstü neyse tamamlarız. Getirtmiş, cuma veya cumartesi takalım dedi. Fiyatını sormadım şimdılık. Tahmini takmasıyla birlikte, alacak içinde bi 150 tl ye patlar herhalde. Tam bilmiyorum. 2 gün sonra ıstersen yazarım buraya. Kaç liraya geldiğini.rialli deki göstergeler orjınal değil diye biliyorum bir kaç ustaya sormuştum yamaha bayii 240 mı 260 mı öyle bişey demişti siz yinede fiyatını buraya yazarsınız
adem80
13 Eylül 2012, 01:38
valla daha kadranı ben bile görmedim. Usta iyisinden getirtecem demişti. Eskisi gibi fazla göstermesin, devir saati yanmasın yeter. Galiba parçacılara getirttiriyo. Ne kadar orjinal bilemem ama 2 gün sonra fiyatını yazıvereyim.
deliberk
13 Eylül 2012, 01:44
kymco nun kendi sitesine bak coğu parcada baya bi indirim yapmışlar
adem80
14 Eylül 2012, 16:42
kadran gelmiş. Usta takacak vaktim yok dedi. Kendim takacam.105 tl istedi usta. Orjinal değil, kötüsüde değil. Orta yol.
disstartion
23 Eylül 2012, 00:29
kadran gelmiş. Usta takacak vaktim yok dedi. Kendim takacam.105 tl istedi usta. Orjinal değil, kötüsüde değil. Orta yol.hayırlı olsun bakalım takınca memnun kalacakmısın :silent:
kubi34
23 Eylül 2012, 01:57
Merhaba arkadaşlar, istanbul avrupa yakasında, esenler civarı ya da kolay ulaşabileğimiz bir yerde, ck125 den iyi anlayan, tavsiye edebileceğiniz bir usta var mı? varsa iletişim adresi verebilir misiniz.
disstartion
19 Ekim 2012, 00:46
motorun krank gitti:salut: orjınal krank 450 tl imiş bilgisi olan varmı bana çok yüksek geldi 150 de işçilik olsa 600 lira masraf :pr: yada yan sanayi taksak ömrü ne kadar olur yardııııııııııııııııım:silent:
adem80
19 Ekim 2012, 00:54
motor tipi cg. İyi bi usta bul. Muhtemelen 50-70 tl lik cg krankları uyar.
disstartion
19 Ekim 2012, 01:04
cg ile bunların motor bloğunun aynı oldugunu okumuştum burdan 3 ustaya sordum uymaz diyorlar ayrıca motor açılırsa yaptırmadan toplatmak olmaz uyumsuzluk halinde büyük masraf çıkar yan sanayileri kullanmazsak tabi
adem80
19 Ekim 2012, 01:25
ustalar benden daha iyi bilir. Başka alternatifi yoksa orjinal taktıracaksın.
Kymco bunu yenilemiş galiba. Motoru değişmiş sanki, belki titreşimi çözmüşlerdir.
http://www.kymco.com/product/overview.asp?MotorCTID=E9A6CA59-C5BD-42D4-934D-91C31661D116
adem80
19 Ekim 2012, 01:38
satışı hala varmıki? :silent:
Türkiye'de yok ama Fransa'da falan yeni modeli satılıyor. Çalışması falan da çok güze, bence titreşim yok. Motor yağ gibi devirleniyor bu videolarda:
http://www.youtube.com/watch?v=DwM3M7-Kulg
http://www.youtube.com/watch?v=7MXu1u5mol4&feature=fvwrel
Gelse hiç uğraşmam hemen benimkini bayiye verip alırım. Şimdi ilan verdik müşteri bekliyoruz.
deliberk
30 Ekim 2012, 22:19
http://www.moto-station.com/uploads/204_normal.jpg
bu kafa grenajından isitiyom ben
deliberk
01 Aralık 2012, 02:24
yahu ayda bir foruma girin bari :) gecen aydan bu yana benden baska kımse kalmadımı acep ck kullanan
seyyid47
24 Aralık 2012, 03:12
bütün forumlar ölmüş ya. Acaba kim öldürmüş. :)
arkadaşlar bende kymco ck 125 var, hurdaya çıkarttım tüm parçalar mevcut. parça ihtiyacı olana çok uygun fiyata verebilirim.
deliberk
17 Haziran 2013, 15:15
telefon numaranı yazarsan görüşelim bazı parcalara ihitiyacım var
feylesof
26 Eylül 2013, 23:19
Merhabalar,
Bursadan aranıza katıldım ilk motumu 35 yaşında 1 ay önce aldım bu işleri pek bilmediğim için şimdilik ck 125 ile başladım.
Burası pek hareketli değil tr'de ck 125 tükendimi yoksa?
Motorum kırmızı 11600 km. de göründüğü kadarıyla temiz bir araç.
Herkese iyi forumlar.
adem80
26 Eylül 2013, 23:55
ck 125 te titreşim hariç bi sorun görmedim. Ama bindiğim en titreşimli motordu:pr:
feylesof
28 Eylül 2013, 00:50
Sinyal düğmesinde küçük bir arıza var sağa çekince yanıyor düğmeyi bırakınca yanmaya devam etmiyor.
Bunu nasıl çözebilirim?
1 Düğmenin bulunduğu parça sökülerek tamir ettirmek.
2 Alternatif benzer bir parça almak.
3 Orjinal parça almak.
adem80
28 Eylül 2013, 01:23
elin anahtar tutuyosa sök,wd40 sık. Oksitlenme falan varsa alır. Gene çalışmazsa orjinal, yan sanayi farketmez alır taktırırsın.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO